Forum >> 159
Giuntini04-11-2015 22:19:17 // 72869
Én az STP injektor tisztítót szoktam belerakni időnként, olyan 5000 km-enként, meg az STP dízel adalékot. Most fogok valamikor kimenni Szatyi mesterhez olajcserére, és azt mondta ad nekem DPF tisztító adalékot, Liqui- Molly terméket. Van erről valakinek tapasztalata?
Liquid04-11-2015 22:12:39 // 72868
megjavította a pisilő injektorokat? :)
Shadin04-11-2015 21:59:16 // 72867
Mérd meg előtte, tedd bele, hajtsd el a tankot, mérd meg újra. Senkit nem beszélek rá, de le sem.
Shadin04-11-2015 21:55:53 // 72866
Szerintem, az én esetemben, dokumentálva csökkentette az alapjárati korrekciót. A motorba tett meg placebo lehet.
Liquid04-11-2015 21:55:22 // 72865
ezt a kérdést én is feltettem már párszor :)
Giuntini04-11-2015 21:52:03 // 72864
Én az automatába nagyon félnék berakni.
Piritu - 1.000.00004-11-2015 21:51:28 // 72863
...ez mit jelent?
Shadin04-11-2015 21:49:41 // 72862
Motorba és gázolajba is tettem, nekem pozitív q tapasztalatOM vele
Shadin04-11-2015 21:48:05 // 72861
Esetleg alkatrész cserével nem oldható meg?
Martin Kovacs04-11-2015 21:39:11 // 72860
Köszi a segítséget !! :D Rendben !
Giuntini04-11-2015 21:27:10 // 72859
Nekem nincs tapasztalatom, de az automata váltó nem játék, nem biztos, hogy ezek az adalékok jót tesznek a váltóban. Ezt a váltót gyárilag Tutela GI-VI olajjal töltik fel. Valószínű, hogy az első tulaj nem cserél olajat az első 100ezer méteren. A második jó esetben cserél, mert nem hisz a gépkönyvnek. Az automata váltónál nagyon lényeges, hogy a megszokott minőségű olajat töltsük bele. Nem egyszer lehet hallani, hogy az eredeti olajjal 200ezret lefutott a gép, majd az új olaj után kezdett meghalni a váltó. A kopott váltó a szar olajjal még működött. Én azt javasolom neked, cseréld le az olajat, 1.5 l benne marad a citromban, ezzel nincs mit tenni, és töltsd fel gyári olajjal, mert biztos még az van benne. Sajnos kint nem divat automata váltóban olajat cserélni, és az Aisinben nem egyszerű. Az adalékokat felejtsd el! Ez nem igényel semmi hókuszpókot!
Martin Kovacs04-11-2015 21:15:18 // 72858
Srácok !
Valakinek van már tapasztalata Xado ex120-as termékkel ?
Vettem egyet a váltóba, kíváncsi vagyok rá !
Köszi ! :D
Valakinek van már tapasztalata Xado ex120-as termékkel ?
Vettem egyet a váltóba, kíváncsi vagyok rá !
Köszi ! :D
yani🍀04-11-2015 21:08:00 // 72857
valaki írta korábban, hogy félbevágott teniszlabdát tettek a visszahúzó rugó helyett. Az állítólag hangtalan .
yani🍀04-11-2015 21:02:17 // 72856
Sajnos ez általános jelenség. Nyáron csak hangosabb lesz.
Shadin04-11-2015 20:58:29 // 72855
Kattogó kuplung pedál mechanika ügyben van valakinek tapasztalata?
'''''04-11-2015 19:03:40 // 72854
Bocs,az enyém alu. :-)
yani🍀04-11-2015 18:48:34 // 72853
Ez csak műanyag tiszta tud lenni, de ígérem kipróbálom.
'''''04-11-2015 18:38:46 // 72852
Én beálltam egy kézi mosóba.Minden cucc nélkül fémtiszta lett két perc alatt.
Shadin04-11-2015 13:59:10 // 72851
+1
Pucolj, de ne vegyél még semmit.
Pucolj, de ne vegyél még semmit.
Shadin04-11-2015 13:58:24 // 72850
Nem kis fordulaton, hanem kvázi alapjáraton :-(
Shadin04-11-2015 13:56:25 // 72849
Ez jogos, csak furcsa az üzenet, mert aki pl. kiakasztotta, az sem kap hibaüzenetet, ergo az error-t a mozgató motor (is) adhatja. Én erre mondtam, hogy vizsgálódjon még...
.......................04-11-2015 11:37:26 // 72848
Ha csak hibakód volt,és nem okozott vészüzemet ,magyarul korlátozott motorteljesítményt
Akkor simán csak koszos a szivosor
És egy tisztítás megoldja
Well done sütőtisztítóval ess neki kiszerelve
Az leviszi az olajos kormot
Védőkesztű +védőszemüveg kötelező mert erősen Lúgos a cucc,
Rendkívül ártalmas ha a szemedbe megy!
Akkor simán csak koszos a szivosor
És egy tisztítás megoldja
Well done sütőtisztítóval ess neki kiszerelve
Az leviszi az olajos kormot
Védőkesztű +védőszemüveg kötelező mert erősen Lúgos a cucc,
Rendkívül ártalmas ha a szemedbe megy!
yani🍀04-11-2015 11:36:17 // 72847
A lapkák már euro4-ben is megjelentek, így csak lehet valami köze a koromhoz. Elvileg kis fordulaton az örvénycsappanytyú miatt kezd el "örvényleni" a beszívott levegő, amitől jobb lesz az égés, így kevesebb a korom.
.......................04-11-2015 11:32:00 // 72846
Az euro4 és euro 3 jelentősen redukálta a megengedett kormot
Az euro 5 pedig az NOx et még lenyomja
Az euro 5 pedig az NOx et még lenyomja
yani🍀04-11-2015 11:25:00 // 72845
Az emissziós normák épp a koromképződés csökkentése miatt lettek szigorúbbak.
Rossz a hozzáállásom, de éppen ez most az, ami a legkevésbé izgatna.
Rossz a hozzáállásom, de éppen ez most az, ami a legkevésbé izgatna.
Liquid04-11-2015 11:13:13 // 72844
Tudtommal ez csak az emissziós normák miatt van benne, mint az EGR.
Ha kiveszed a DPF-et, máris kormol :)
Ha kiveszed a DPF-et, máris kormol :)
.......................04-11-2015 11:13:00 // 72843
A szivosor.hu nem jó megoldást kinál,
Egyszerű lágyforrasz tartja a lapátot a helyén
Az még roszabb mint a gyári ponthegesztett verzió
Egyszerű lágyforrasz tartja a lapátot a helyén
Az még roszabb mint a gyári ponthegesztett verzió
.......................04-11-2015 11:11:29 // 72842
A mozgató motor sosem romlik el
Azt pedig elektromosan rajta kell hagyni,
Csak a lapátokat kell kiszedni,
A motor ami mozgatja az marad
Azt pedig elektromosan rajta kell hagyni,
Csak a lapátokat kell kiszedni,
A motor ami mozgatja az marad
.......................04-11-2015 11:09:41 // 72841
Nem fog kormolni
Az euro 5 miatt van csak benne
Az 1,6jtdm ben pl. Nincs is
Az euro 5 miatt van csak benne
Az 1,6jtdm ben pl. Nincs is
yani🍀04-11-2015 10:55:49 // 72840
A kódra nem emlékszem pontosan, de az üzenet egyértelmű volt: áramláskorlátozó szelep hiba. A hétvégén leveszem, ha más baj nincs kitakarítom, rendeltem új tömítéseket és megy vissza.
Shadin04-11-2015 10:42:11 // 72839
Shadin04-11-2015 10:40:23 // 72838
És ha kivetted a lapátkát? És pl. a mozgató szar akkor is lesz hibád továbbra is :-(
55231270 INTAKE MANIFOLD
http://www.dipacommerce.com/col026n.html?___store=ir&___from_store=sk
Ez a mechanika ua. mint az 1.9-ben. Nem valószínű hogy szétesik. Nyilván kibic vagyok, de én nem vennék, max. ha szükséges, de ahhoz ki kell szerelni.
55231270 INTAKE MANIFOLD
http://www.dipacommerce.com/col026n.html?___store=ir&___from_store=sk
Ez a mechanika ua. mint az 1.9-ben. Nem valószínű hogy szétesik. Nyilván kibic vagyok, de én nem vennék, max. ha szükséges, de ahhoz ki kell szerelni.
yani🍀04-11-2015 10:35:37 // 72837
Először arra gondoltam, veszek egy újat, de horror az ára 149 pénz.
A szivosor.hu 70-ért újítja fel.
Phonnál van 45-ért használt, elvileg csak néhány ezer Km-t használt.
Erhard azt javasolta vegyem ki a lapkákat és kész. Ez a legolcsóbb megoldás, de nem tudom jobban fog e kormolni a motor kis fordulaton a tökéletlenebb égés miatt. A DPF miatt ebből semmit nem látnék.
A szivosor.hu 70-ért újítja fel.
Phonnál van 45-ért használt, elvileg csak néhány ezer Km-t használt.
Erhard azt javasolta vegyem ki a lapkákat és kész. Ez a legolcsóbb megoldás, de nem tudom jobban fog e kormolni a motor kis fordulaton a tökéletlenebb égés miatt. A DPF miatt ebből semmit nem látnék.
Shadin04-11-2015 10:33:58 // 72836
Az én szívósorom 150K-val megpucolva ment Pityukoma autójába hibátlanul...
Shadin04-11-2015 10:32:52 // 72835
Közben visszakerestem :-)
Shadin04-11-2015 10:32:32 // 72834
yani🍀04-11-2015 10:30:28 // 72833
Már 2X találtam hibakódot áramláskorlátozó szelep hiba miatt. Az autó jól működik semmit nem veszek észre, de biztosan van valami gondja, ezért van a hibakód.
Inkább leveszem és belenézek mint, hogy esetleg megetessem a motorral a lapkákat.
Erhard azt mondja, hogy ennyi Km-el még nem lehetne baja. Lehet, hogy csak berakódott, de ezt kívülről nem látni.
Inkább leveszem és belenézek mint, hogy esetleg megetessem a motorral a lapkákat.
Erhard azt mondja, hogy ennyi Km-el még nem lehetne baja. Lehet, hogy csak berakódott, de ezt kívülről nem látni.
Shadin04-11-2015 10:24:52 // 72832
Már megint a lapátka. Ne már :-(
Figyelmetlen voltam. Mi a probléma?
Figyelmetlen voltam. Mi a probléma?
Shadin04-11-2015 10:23:41 // 72831
Shadin04-11-2015 10:20:32 // 72830
yani🍀04-11-2015 10:07:42 // 72829
Valamiért, ezt meg én nem tudom feltenni..
yani🍀04-11-2015 10:02:34 // 72828
Köszönöm, tárgytalan a kérés.
A hétvégén lebontom a szívósort és megnézem mi lehet a gond. Beszéltem Erharddal, ő is azt tanácsolja, hogy vegyem ki a lapkákat és kész.
A hétvégén lebontom a szívósort és megnézem mi lehet a gond. Beszéltem Erharddal, ő is azt tanácsolja, hogy vegyem ki a lapkákat és kész.
Piritu - 1.000.00004-11-2015 09:59:42 // 72827
Szerintem az ePER tudja a választ :-)
yani🍀04-11-2015 09:23:04 // 72826
Valaki meg tudná esetleg mondani, hogy az összes 2.0 ás motorban egyforma szívósor van, vagy a teljesítmény függvényében különbözik?
Piritu - 1.000.00003-11-2015 23:27:12 // 72825
Találni gyöngyszemeket itt az Amorén is, bár az utóbbi időben ritkultak. Lehet, hogy átmentek a fb-ra?
Utána ezeket az autókat vesszük meg tőlük...
Utána ezeket az autókat vesszük meg tőlük...
Piritu - 1.000.00003-11-2015 23:20:05 // 72824
Sok mindennek van komoly következménye, még sincs kijelezve és sok felesleges meg igen.
Szerintem statisztikailag valószínűbb, hogy gyakrabban lennél olaj nélkül, mint víz nélkül.
Hány baleset volt leengedő gumi miatt? Mégis kötelező a nyomásfigyelő rendszer.
Miért pont a diesel Alfákban van motorolaj szintjelző? Miért nincs a TS-ekben, ami fogyasztja is az olajat?
Hányszor jelzett már be a fogyó fékolaj miatt?
OFF-ban pl vízhőfok mérő sincs. Egy kék LED, amíg hideg, aztán semmi. Mi meg azon diskurálunk, hogy mennyit mozog a mutató, meg hány fok lehet a 90 előtti vonal (pl.156).
Szerintem statisztikailag valószínűbb, hogy gyakrabban lennél olaj nélkül, mint víz nélkül.
Hány baleset volt leengedő gumi miatt? Mégis kötelező a nyomásfigyelő rendszer.
Miért pont a diesel Alfákban van motorolaj szintjelző? Miért nincs a TS-ekben, ami fogyasztja is az olajat?
Hányszor jelzett már be a fogyó fékolaj miatt?
OFF-ban pl vízhőfok mérő sincs. Egy kék LED, amíg hideg, aztán semmi. Mi meg azon diskurálunk, hogy mennyit mozog a mutató, meg hány fok lehet a 90 előtti vonal (pl.156).
Alfonis03-11-2015 23:13:35 // 72823
az a kérdés durva. Nem baj ha az olajnyomás világít. azééééééé :D ilyentől óvjon a... :P
Piritu - 1.000.00003-11-2015 23:09:22 // 72822
Ennek semmi köze a bérléshez.
Az átlag usernek fingja sincs arról, hogy mi van a gépház alatt. Ismerek olyanokat, akik hónapokig közlekedtek világító motor check lámpával. Olyat,akinek fontosabb a karbon utánzatú fólia a motorháztetőn, mint a rohadó küszöb és füstölő, olajat égető motor javítása. Itt is volt, aki rákérdezett, hogy nem baj-e, hogy világít az olajnyomás lámpa menet közben...
...és ők is invesztáltak pénzt az autóba.
Az átlag usernek fingja sincs arról, hogy mi van a gépház alatt. Ismerek olyanokat, akik hónapokig közlekedtek világító motor check lámpával. Olyat,akinek fontosabb a karbon utánzatú fólia a motorháztetőn, mint a rohadó küszöb és füstölő, olajat égető motor javítása. Itt is volt, aki rákérdezett, hogy nem baj-e, hogy világít az olajnyomás lámpa menet közben...
...és ők is invesztáltak pénzt az autóba.
Csabi03-11-2015 22:46:42 // 72821
Megnéztem, igen:) viszont középre raktak mindent, ha jól láttam még olajnyomás is volt...az ám a kánaán...:D
Pityukoma03-11-2015 22:41:24 // 72820
Melyik, a GTV6-nál száműztek mindent a látómezőből a fordszám mérő kivételével? Az is egy szempont :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
615
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?