Forum >> 159
mzo07-12-2015 18:59:04 // 74469
Én pontosan 1 hét alatt adtam el az Alfámat nyáron, ráadásul ugyan annyiért, mint amennyiért 2013-ban vettem. 2,5-ért vettem, forintra ennyiért ment el 2 év használat után.
Lexlutor07-12-2015 18:55:24 // 74468
yani🍀07-12-2015 18:20:34 // 74467
Lehet benne igazság. Most beszéltem azzal a kereskedővel akitől vettem a kocsit. Holnap délelőtt hívom újra és ad rá ajánlatot. Meglátjuk.
tdemeter07-12-2015 17:50:28 // 74466
Ha elfogadsz 1 tippet, akkor én azt mondom, hogy kereskedések sokkal gyorsabban eladják az autódat mint te magad.
Az alfa előtt volt egy peugeot-m amit hónapokig hirdettem. Végül beleuntam és becseréltem egy kereskedésben az áhított gépre.
2 nap alatt eladták, kb annyiért amennyiért én akartam eladni.
Bár én kevesebbet kaptam érte valamivel, de tény, hogy az emberek többsége hitelre vesz autót és emiatt sokan csak bemennek, megnézik és már írják is alá a papírt.
Az alfa előtt volt egy peugeot-m amit hónapokig hirdettem. Végül beleuntam és becseréltem egy kereskedésben az áhított gépre.
2 nap alatt eladták, kb annyiért amennyiért én akartam eladni.
Bár én kevesebbet kaptam érte valamivel, de tény, hogy az emberek többsége hitelre vesz autót és emiatt sokan csak bemennek, megnézik és már írják is alá a papírt.
mzo07-12-2015 15:53:15 // 74465
Akkor csak arra tudok gondolni, hogy az 1.9 nek mas volt az elektronikaja -ahogy Piritu is tippelt ra- mint a 2.0 nak. Raadasul az enyem 2008-as volt a tied pedig 2011. Lehet valamit frissitettek rajta idokozben.
.......................07-12-2015 15:53:09 // 74464
Favorit :)
fagyálló
fagyálló
Liquid07-12-2015 15:38:11 // 74463
milyen fajta? vagy csak én vagyok sznob ezügyben? :)
.......................07-12-2015 14:38:48 // 74462
.......................07-12-2015 14:22:32 // 74461
Ki kell nyitogatni mikor öntöd bele,ne felejts el a fűtést maxra ráadni,hisz ott is van víz
Van egy a hűtő tetején a zárhíd alatt
Egy a tűzfal előtt a motortérben mielőtt bemegy az utastérbe
Meg mégegy valszeg a termosztáton,de lehet a 8V nincs
Ja és a legfontosabb ha a motorba bemenő alucsövön NEM fém a légtelenítőcsavar akkor hozzá se kezdj
Az a müanyag fülescsavar úgy komlett beleszakad
Tuti
Szóval kell oda szerválni egy fém csavart,M10x1 menettel 12mm hosszban
Van egy a hűtő tetején a zárhíd alatt
Egy a tűzfal előtt a motortérben mielőtt bemegy az utastérbe
Meg mégegy valszeg a termosztáton,de lehet a 8V nincs
Ja és a legfontosabb ha a motorba bemenő alucsövön NEM fém a légtelenítőcsavar akkor hozzá se kezdj
Az a müanyag fülescsavar úgy komlett beleszakad
Tuti
Szóval kell oda szerválni egy fém csavart,M10x1 menettel 12mm hosszban
David | Centocinquantanove07-12-2015 14:05:03 // 74460
Köszi!
Légtelenítési pontokban tudsz támpontot adni?
Légteleníti magát a rendszer, vagy ki kell nyitogatni?
Légtelenítési pontokban tudsz támpontot adni?
Légteleníti magát a rendszer, vagy ki kell nyitogatni?
.......................07-12-2015 14:00:05 // 74459
Tesco ban van bazi olcsón ,előkevert -35fokra
Az tökéletes
Az tökéletes
David | Centocinquantanove07-12-2015 13:48:07 // 74458
Üdv!
Szeretném megkérdezni, hogy van e valakinek fagyálló hűtőfolyadék cseréről blogja? Főleg a légtelenítési pontok érdekelnének (feltételezve, hogy több is van). 1.9 JTD 8V
Nézem az ajánlott Tutela Paraflu Up fagyállót, ami kb. horror árban van a többihez képest. Nem fillérbaszásilag, de tudtok ajánlani alternatívát?
Előre is köszi!
Szeretném megkérdezni, hogy van e valakinek fagyálló hűtőfolyadék cseréről blogja? Főleg a légtelenítési pontok érdekelnének (feltételezve, hogy több is van). 1.9 JTD 8V
Nézem az ajánlott Tutela Paraflu Up fagyállót, ami kb. horror árban van a többihez képest. Nem fillérbaszásilag, de tudtok ajánlani alternatívát?
Előre is köszi!
gery14707-12-2015 12:48:00 // 74457
Én rotiform-ra tippelném.
Shadin07-12-2015 09:16:51 // 74455
Ellenőriztem mindkét oldalt és a közepet is és jól villogtatja a kockákat. Csak az első radar piktogramjai is látszódnak a kijelzőn. Ami mondjuk logikus.
Shadin07-12-2015 09:14:40 // 74454
Ma jelent meg a hahu-n?
yani🍀07-12-2015 08:17:16 // 74453
Mivel elég gyér az érdeklődés a gépre, így sajnos kezdem elveszteni a hitemet, hogy összejön a csere. Mivel az eladót sem akarom hitegetni, ezért ha valaki szeretne egy jó állapotú TBI-t a Hahun megtalálja. nem teszek fel linket, mert csak a szívem fáj miatta.
Haddel06-12-2015 23:28:49 // 74452
Sajnos nem,fb-ről loptam a képet.
Tibcsi16606-12-2015 23:18:16 // 74451
1db bal első felső lengőkar van. Szerencsére nem dobtam még ki. Épp most nyáron cseréltem.
Liquid06-12-2015 22:34:20 // 74450
.......................06-12-2015 22:29:19 // 74449
Felgen gyártmányt ismerjük?
Haddel06-12-2015 22:23:34 // 74448
Pityukoma06-12-2015 22:21:08 // 74447
Nem tudsz olyan OFF-al jönni ami kizárná :-) Shadin hozza kupát, lehet meccselni ismét érte :-)
Piritu - 1.000.00006-12-2015 22:09:31 // 74446
Pityukoma06-12-2015 21:50:01 // 74445
Jah, már én is dobtam ki.... ha tudtam volna. csak most kezd összeállni a kép.
Pityukoma06-12-2015 21:48:43 // 74444
Csak is teli :-D nem lesz nagy igénybevételnek kitéve :-DDD
Erhard 242 (Pure Energy)06-12-2015 21:46:04 // 74443
milyen hátsó féktárcsa? hűtött vagy teli? :)
Liquid06-12-2015 21:37:17 // 74442
ejj ha 1-2 hónappal ezelőtt szólsz, remélem addig nem lesz ismét ilyen mókám :)
Pityukoma06-12-2015 21:35:48 // 74441
Sziasztok :-) Kellene nekem egy lecserélt rossz első felső lengőkar + egy hátsó féktárcsa. Mielőtt rosszra gondolnátok, nem akarom tovább használni :-D A VTT4.0-ra készülök egy újabb játékkal és annak az összeépítéséhez kellene. Ha lengőkarból lenne 2db az még jobb volna. Szóval gondoljatok rám és ne dobjátok ki!
Pityukoma06-12-2015 12:24:33 // 74440
Logikus, így már értem. Köszi :-)
mzo06-12-2015 12:19:25 // 74439
Igen, pontosan azert amit Csabi is mond, a nagyobb motor terheles miatt. Azt hogy a klimat bekapcsolja-e nem tudom. Ezt a tukorfutes/led dolgot is az offos forumban tudtam meg, es tenyleg bevalt. Mar felmerult bennem, hogy kiszedetem belole a szurot, de sajnos nem olyan egyszeru ez a procedura, mint az 59-esnel volt. Itt mar a leomloben van kozvetlen a turbo utan a szuro, nem olyan olcso a csereje. Igy hat marad, legalabbis egyelore biztos...
.......................06-12-2015 12:13:46 // 74438
Hát igazad lesz,a végén kiderül hogy a legjobb cr diesel hosszútávon
Manapság bme 4..6 hengeres dejzelek a főtengelyre fogazott lánckerékkel?
A megnyúló lánc szarrá koptaja a fogakat
Ami ráadásul a váltó oldalon van?
Az milyen már?
Meg elforgó hexagon tengelyek miatt beállt a motor az audiban?
Komolyan lassan nincs csak a fiat alfa jtdm ami használtan is megbízható motor
Km >200000
Manapság bme 4..6 hengeres dejzelek a főtengelyre fogazott lánckerékkel?
A megnyúló lánc szarrá koptaja a fogakat
Ami ráadásul a váltó oldalon van?
Az milyen már?
Meg elforgó hexagon tengelyek miatt beállt a motor az audiban?
Komolyan lassan nincs csak a fiat alfa jtdm ami használtan is megbízható motor
Km >200000
Csabi06-12-2015 12:02:40 // 74437
Annyival is nagyobb legyen a motorterhelés. Egyes típusoknál még a klímát is bekapcsolja (állítólag)...
Pityukoma06-12-2015 11:38:46 // 74436
Ezt nem értem, miért kapcsol be az ablak/tükör fűtés regen alatt?
mzo06-12-2015 11:30:39 // 74435
Alfaban viszonylag konnyu kiszurni, ha mast nem a turbonyomasrol. Offos automba beepitettem egy ledet a visszapillanto tukorlap moge amit rakotottem a tukorlap futesere. Ugyanis regen alatt bekapcsol a hatsoablak/visszapillanto tukor futes, igy konnyen eszre lehet venni ha regeneral, olyankor piros fenyben uszik a visszapillanto. Egyebkent a hangja is nagyon megvaltozik a motornak, sokkal jobban mint az 59-esnel. Szinte olyan lesz mintha lyukas lenne a kipufogo.
Csabi06-12-2015 11:00:39 // 74434
Általában észreveszem a regen kezdetét, és mivel pontosan 10percig csinálja tudom, h mennyi van hátra. Gondolhatod, ha 2perc van vissza akkor nem fogom megszakítani, de sajna van hogy 6-8 perc lenne vissza, ilyenkor nem várok, vagy teszek plusz kört.
Egyébként ha megvárom a regen végét akkor is kell 1 perc , h szintén visszahűljön minden....
Egyébként ha megvárom a regen végét akkor is kell 1 perc , h szintén visszahűljön minden....
Erhard 242 (Pure Energy)06-12-2015 10:26:31 // 74433
azt le kell kötni, ha még nem kopott ki :) egyébként ezek nélkül egy atombiztos motor a 2.4 a egyik legjobb dejzele az Alfának...szép a hangja, keveset fogyaszt, brutál nyomaték...
.......................06-12-2015 10:02:59 // 74432
Ezt nem értem,leállítod aztán beindítod egy percig?
Nem lenne egyszerűbb megvárni míg befejezi a regent?
Nem lenne egyszerűbb megvárni míg befejezi a regent?
Csabi06-12-2015 07:48:41 // 74431
Teljesen normális a turbónyomás változás (csökkenés)regen közben, ahogy írod . Viszont a teljesítmény csökkenés nem... Nem csak placebo? VAgy annyira jelentősen elveszik a teljesítmény?
Sokszor adódik úgy nálam is, h meg kell szakítsam a regenereációt. Ilyenkor a leállítás után rögtön visszaindítom az autót, h visszahűljön a turbó...kb 1percig járatom és leállítom.
Egyébként meg tudja a dolgát, elkezdi és befejezi, amikor tudja...:)
Sokszor adódik úgy nálam is, h meg kell szakítsam a regenereációt. Ilyenkor a leállítás után rögtön visszaindítom az autót, h visszahűljön a turbó...kb 1percig járatom és leállítom.
Egyébként meg tudja a dolgát, elkezdi és befejezi, amikor tudja...:)
.......................05-12-2015 22:53:45 // 74430
Ja mióta a kis pillangók sincsenek a szívósorban
Azóta egy deka füst nincs ,
Nulla korom ,dpf nélkül
Azóta egy deka füst nincs ,
Nulla korom ,dpf nélkül
gery14705-12-2015 22:43:16 // 74429
A DPF dolgot kezdem én is egyre jobban nem szeretni.
Hétköznap városban közlekedünk rövid vidéki szakasszal, igaz a város itt nem jelent dugózást és hosszas araszolást szerencsére... hétvégente pedig általában autópályázunk.
Ma a Balatonra mentünk mi is és 30km pályázás után mikor jöttem le a pályáról elkezdett regenerálni, külön öröm volt az ilyenkor elszálló fogyasztás nézése mellett, hogy 5km lett volna vissza a házhoz.
Mostanában azt vettem észre, hogy mikor regenerál a turbó nem úgy viselkedik mint mikor normál üzem van. Ez alatt azt értem, hogy sokkal erőtlenebb az autó és nem is nagyon akar a nyomás 0,8 fölé menni, egyenletes gáz mellett egyenes szakaszon pedig le is esik a nyomás 0-ra. Múlthéten Pestre mentem Fehérvárról és a Váli völgyi OMW kút előtt kezdett bele a reg-be, a kút utáni emelkedőn élmény volt felmászni... majd miután befejezte a reg-et minden visszaállt a normál kerékvágásba és újra lehetett haladni az autóval.
Más is tapasztalt már ilyet?
Hibaüzenet nálam nincs.
Üdv mindenkinek!
Hétköznap városban közlekedünk rövid vidéki szakasszal, igaz a város itt nem jelent dugózást és hosszas araszolást szerencsére... hétvégente pedig általában autópályázunk.
Ma a Balatonra mentünk mi is és 30km pályázás után mikor jöttem le a pályáról elkezdett regenerálni, külön öröm volt az ilyenkor elszálló fogyasztás nézése mellett, hogy 5km lett volna vissza a házhoz.
Mostanában azt vettem észre, hogy mikor regenerál a turbó nem úgy viselkedik mint mikor normál üzem van. Ez alatt azt értem, hogy sokkal erőtlenebb az autó és nem is nagyon akar a nyomás 0,8 fölé menni, egyenletes gáz mellett egyenes szakaszon pedig le is esik a nyomás 0-ra. Múlthéten Pestre mentem Fehérvárról és a Váli völgyi OMW kút előtt kezdett bele a reg-be, a kút utáni emelkedőn élmény volt felmászni... majd miután befejezte a reg-et minden visszaállt a normál kerékvágásba és újra lehetett haladni az autóval.
Más is tapasztalt már ilyet?
Hibaüzenet nálam nincs.
Üdv mindenkinek!
Giuntini05-12-2015 22:23:21 // 74428
Az a baj, hogy a Dpf olyan hibajelenséget okoz, ami először ijesztőleg hat. Nem megy az autó, gondol az ember turbo hibára, és egyebekre.
mzo05-12-2015 22:20:45 // 74427
Nalam uzemmod sincs, sport meg plane :))
pettinke05-12-2015 22:07:45 // 74426
mert a DPF eltömődöttség mértékét is a nyomásszenzorok (meg a cső...) alapján tudja mérni. elkezdi a regent, de nem tudja közben már azt sem mérni, hogy tisztul-e - így aztán abbahagyja. (egyáltalán, irreális értékek jönnek ilyenkor, néztem már számítógépen lukas csöves regen-t, meg utána a normálisat is).
mzo05-12-2015 21:58:52 // 74425
A Dpf el ket nagy baj van. Az egyik a regenek. Hoterheles, olaj higulas porgetesi kenyszer stb... A masik az hogy eltitkolja a porlasztocsucsok tul keppen a befecskendezo rendszer allapotat esetleges hibajat. Marpedig a Dpf csak addig mukodik tokeletesen amig az egesz motor es csatolt reszei is tokeletesen hiba nelkul uzemelnek "optimalis" uezemeltetesi korulmenyek kozott. Ertsd autopalya, orszagut, hosszu tav. Varos megoli a rendszert ami nonszensz. Sztem.
Piritu - 1.000.00005-12-2015 21:53:44 // 74424
Furcsa, hogy alap esetben nálam sem lehet megnézni, csak sport üzemmódban.
mzo05-12-2015 21:50:33 // 74423
:) Hat en turbonyomast sajna nem tudok mar nezni, de az tenyleg dobbenet hogy ezt ilyen ugyesen meg tudtak oldani a mernokok.
Giuntini05-12-2015 21:50:04 // 74422
Azt aláírom, hogy a 2.4 nem igazán szereti a városozást. Most három hétig nem vittem ki a pályára, városozás, és rövidek is voltak benne, és valszeg itt a Dpf hiba. Most ha nyomáskülönbség érzékelő cső, ha nem, akkor is ki akarom vetetni a részecske szűrőt kitisztítatni. Nem áll rá a lelkem, hogy megszabaduljak tőle.
Piritu - 1.000.00005-12-2015 21:46:21 // 74421
Ma mentem Dynamic üzemmódban is egy kicsit, és tátva maradt a szám...
Ott látni a turbónyomást, hihetetlenül gyorsan épül fel. Gyakorlatilag a gázpedállal együtt mozog :-))
Ott látni a turbónyomást, hihetetlenül gyorsan épül fel. Gyakorlatilag a gázpedállal együtt mozog :-))
Piritu - 1.000.00005-12-2015 21:44:08 // 74420
Mint írtam, a 2,4 szerintem is más tészta. Meg tudom érteni az álláspontodat, de nem valószínű, hogy én is ezt az utat követném.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
567
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?