Forum >> 159

Martin Kovacs28-12-2015 13:25:32 // 75433
Egyik ismerősöméknek Audi A4- van 2010-es.... Hát szerintem egy fokkal nem jobb autó....
Zajos belül, puritán a mászerfal, átlagos külső. Hozzá tennék S line
Az ülések kényelmetlenek, nem annyira jól tartanak, a műszerfal és a kapcsolók összességében nem rosszak de engem nem fogott meg annyit.

Egy biztos ha választanom kellene 100%, hogy az Alfát venném !!
Ugyanígy a 3-as bömössel is. Ott annyi a jó, hogy hátul hajt. 200.000-nél a bőr ki van kopva, az ajtó fogantyúkról kopik ez a vaj színű anyag...
Mindenféle elfogultság nélkül írom, a jó autókat el kell ismerni.

Ha újra választanom kellene csak ismételni tudom önmagam, biztosan az Alfát venném !
Erhard 242 (Pure Energy)28-12-2015 13:19:29 // 75432
audi minőségtől? mármint miben? mesélj nekünk, miben jobb egy A4 minőségileg? kíváncsivá tettél
Don Gombóc28-12-2015 13:15:25 // 75431
Az Audiban dolgozó fejlesztő barátom, aki szintén A4-el szív, nem osztaná ezt a véleményedet. :-)
Hardy28-12-2015 13:14:14 // 75430
Nem tudok róla hogy létezne. Mar akartunk a kamionokra is de ezt mondtak nincsen. Amit én használok kártyát annak annyi az előfizetése. Nem véletlenül.
Shadin28-12-2015 13:10:15 // 75429
Tök igazad van, csak komplexusunk van :-)
A 159 összességében egy jó kompozíció, vannak nagyon jó részletek benne és vannak igénytelenségek is sajnos. Szép, sallangmentes, nekem/nekünk tetszik, de rohadt messze van egy Audi minőségétől, ha közelebbről nézzük.
Shadin28-12-2015 12:43:37 // 75428
Autós társkártya már nem létezik? Egy sim(a) kártya miért lenne 20000Ft?
Csabi28-12-2015 12:42:19 // 75427
Rögtön az indítás utáni fehér füst, az nem vízgőz, hanem el nem égett gázolaj füstje... Könnyen összekeverhető ugyan...
Csabi28-12-2015 12:40:45 // 75426
Ha nem nyomod ki a kuplungot indításkor akkor eléggé piszkálja a kettőstömegűt. Főleg ha így is állítod le.. Szóval azért nem mondott akkora hülyeséget, mert sokan indítanak, és állítanak így le motort...(nem a műszaki vonalból...:))
forrasr28-12-2015 12:33:05 // 75425
A minőség érzetre gondolsz? vagy valóban a minőségre? mit is értünk minőségen belső tér tekintetében, újonnan kopog,szakad, recseg törik-e vagy kibír-e 10 évet úgy, hogy még mindig szép? (napi szintű kérdés, hogy ékeljék ki házilag a középkonzol oldalát-ez kicsit ellentmondásos.) Nem értem miért kell mindig párhuzamba állítani a németekkel-napi szintű téma minden internetes "fórumon" mint egyfajta bizonyítási kényszer, nehéz lenne minden tényezőjükben összehasonlítani őket, meg nem is kell ezt tennünk, hiszen mi az Alfát szeretjük és kész, nekünk az a legkedvesebb, még akár akkor is ha nem mindenben a legjobb, de vele van a Cuore Sportivo-érzés.
Hardy28-12-2015 12:30:02 // 75424
Az a baj hogy a kártya a telefonba van. Napi 20-30 alkalommal át rakni nem éppen szórakoztató. Még egy kártya 20000 Ft ért megint nem éri meg. Nekem pl a telefon a csomagtartóba van onnan sugároz.
.......................28-12-2015 12:25:20 // 75423
A nagy connect nav + hoz minek blu and me?
SIM kártyás telefon van benne
Simán lehet a navin telefonálni
Külső GSM antennával,ami nem a koponyádba sugározza a mikrohullámot
Liquid28-12-2015 12:24:55 // 75422
próbáld meg, hogy 2x izzítasz, vagy miután gyújtásra tetted vársz 10 másodpercet. Az enyém is hasonló sajna hidegben, eddig nincs meg az oka
Giuntini28-12-2015 11:23:31 // 75421
A belső tere biztos, hogy nem jobb a 159-nél. Múltkor Piritu is ezt írta. Csomó dologban biztos korszerűbb, de a 159-nél pont az volt a lényeg, hogy anyagminőségben lenyomják a németeket, ami sikerült is a 3-as BMW-vel összehasonlítva.
Hardy28-12-2015 11:07:14 // 75420
Érdeklődnék, hogy valakinek nincs e esetleg állófűtés a kocsijába? Esetleg egy két képet megköszönnék róla hogy hova van beszerelve, hol fér el.
Hardy28-12-2015 11:05:45 // 75419
Ez engem is érdekelne hogy össze lehetne-e hozni a navis fejegységet a B@Me-vel. Mert akkor lecserélném a mostanit. De a B@Me nekem nagyon bejön. Főleg a telefonos funkciói, mivel nagyon sokat beszélek vezetés közben.
Kolci28-12-2015 10:41:26 // 75418
A cd-s naviról írnék.
Nem volt aktuális térképem, de Pityukoma volt oly drága és kisegített a megoldással.
Ami érdekes volt, hogy a cd behelyezésekor azt írta ki a navi, hogy : encodeing MP3
Azt hittem, hogy nem jó a fejegységem. Pityukoma tanácsára kipucoltam, ami nem ártott, sőt, sokkal hamarabb olvas be bármit, de a helyzet nem változott, mindig ugyan azt írta ki.
A lényeg, hogy ha nero-s lemezkép van akkor hiába írjátok ki mással, nem fog működni, csak akkor ha nero-val írjátok ki.
Mivel meg kellett "újítanom" a nero licencét ezért előtte nem azzal írtam ki, de a megújítás után azonnal olvasta a navi.
Változások :
Nagyon felgyorsult a navi működése.
Amikor változtatom a nagyítás mértékét akkor most kb 1-3 mp alatt vált, a 2006-al 1-5 percig is tökölt.
A TMC nagyon jól mükszik, most 22-én Bécsnél sorban dobálta az alternatívákat, a régivel nem is ment.
Az útvonal tervezése passauba pár másodperc volt, régen volt, hogy kidobta, hogy nem tudja végrehajtani a kérést.
Már csak valahogy egy B&Me-t kellene beszerkeszteni, s akkor teljesen elégedett lennék az autó szolgáltatásaival.

Még egyszer nagyon köszönöm Pityukoma a segítséged!!!!!!!! :))
Kolci28-12-2015 10:24:12 // 75417
Csináld azt, hogy nem érsz a pedálokhoz, és háromszor gyújtásra teszed megvárva az izzítás visszajelző kikapcsolását, majd utána indítsad. Ha így jól indul, vagy jobban, akkor szinte bizti, hogy izzítógyertya, rosszabb esetben relé problem lesz. A "fehér füst" az vízgőz és normális.
Kolci28-12-2015 10:18:24 // 75416
Ott a pont, jól szóltál!
Amelyik szerelő ilyet mond, oda ne vidd :(
Szabolcs 15928-12-2015 10:05:52 // 75415
Én csak azt mondom amit a szerelő mond
Greentimus28-12-2015 10:03:20 // 75414
Barátnőm szerint nem volt, csak ugye indítás után fehéren "füstöl". Ha jól tudom az télen csak gőz. Vegyek aksi töltőt? Van pár ezer Ft-ért vállalható minőségű? A garázsba a közelemben nincs konnektor, így a lakásban tölteném. Kiírja a töltő az aktuális többségi szintet? Illetve Multicuscan demoval rá tudok nézni az aksira vagy bármibe, ami az indítással kapcsolatos?
.......................28-12-2015 09:27:53 // 75413
Van valami füst a kipufogóból mikor 7edszerre indul be?
.......................28-12-2015 09:27:03 // 75412
Már hogy nyírná ki az indítózás a kettőstömegűt ,mikor az önindító a lendkerék fix részét hajta
A piroslámpás gyorsulgatás kuplungfelbadzással
Az nyírja ki
Szabolcs 15928-12-2015 09:23:44 // 75411
Lehet kevés az indittóáram
Hardy28-12-2015 08:59:47 // 75410
Mérd meg az aksit mennyi a feszültség benne. Mielőtt indítasz.
Szabolcs 15928-12-2015 08:55:32 // 75409
Ha nem indul ne nagyon eröltezsd meg ki tudod nyírni a kettöstömegüt ezt Fiat os szerelő mondta
Greentimus28-12-2015 08:53:32 // 75408
1 éves az aksit, az este szó nem kell oda. (Kár hogy nem lehet hozzászólást szerkeszteni utólag.)
Greentimus28-12-2015 08:51:06 // 75407
Mi okozhatja az alábbi jelenséget?
Az autó 1-2 hét állás után 15 fokos mélygarázsban is 3-4-re röffen csak be, majd utána melegen már hamar beindul pl. 20 perc autózás után. Tegnap 4 nap állás után 0 fokban már igencsak nehezen indult be, kb. 7-dik próbálkozásra. Tehát első gomb megnyomásra, de az önindító 7-et forgott. Mentem vele pár km-t, max 10 percet és 20 perc állás után szépen beindult.
Az aksi kb. 1 evés : Unix 12V 74 Ah 640A En
Az önindító most volt felújítva este a kocsit tavasszal vettük, így hideg indításról csak most van tapasztalatom.
Gyertyára nem panaszkodik a gép. 1.9 JTDm 16V
Piritu - 1.000.00027-12-2015 22:34:04 // 75406
Viszont tényleg kevésbé kerreg :-DD
Piritu - 1.000.00027-12-2015 22:24:09 // 75405
Pont ezért lepett meg a Julisnál, hogy van gázreakció. Gyárilag. Lehet gázfröccsöt adni, csak a TCT miatt nincs értelme :-(
Piritu - 1.000.00027-12-2015 22:21:54 // 75404
Akkor ne üljél bele többet :-P
Amúgy furcsa dolgokat vetsz fel újfent.
Ki nem szarja le, hogy műanyag, hogy nincs fabetét, és síri csend belül? Gondolod, hogy a Spider bármelyik általad említett igényt is tudja? Nem, mégis minden tulajnak fülig ér a szája, ha mehet vele egyet. Ezeknek semmi köze ahhoz, hogy egy jót autókázhass.
OFF E-klasse tulajnál láttam életemben először, hogy a "nagy belső zaj" miatt aktív fejhallgatóban vezetett, ami kioltotta a hangot és teljes csend volt alatta.
Liquid27-12-2015 22:20:49 // 75403
bakker nem tudom miért hittem, hogy 1.8TBI lett a Julis :) azért írtam, hogy kevésbé kerreg
Liquid27-12-2015 22:15:54 // 75402
én se kimondottan arra értettem, hanem a gyári lekorlátozott EU-konform és az optimalizált szoftver közti különbségre, 1 hétig használtam gyári programmal az enyémet is :)
Piritu - 1.000.00027-12-2015 22:13:30 // 75401
Mint mondtam ez nem okvetlenül a motorerőn múlik. A húzott 156-om is cefetül ment, 7,8-on volt százon, a Spider meg 10 alatt van ott, mégis más...
.......................27-12-2015 22:09:14 // 75400
Nekem pont az ellenkezője jött le több tesztkör után is
Hangos,olcsó,műanyag,ezekkel tuttam jellemezni a tesztatókat
Liquid27-12-2015 22:04:45 // 75399
aha, értem :)
Azért egyszer próbálj ki egy optimalizált 159-et is :) Igazából mindegy milyen motor, csak ne gyári szoftver legyen, sokkal lelkesebb.
.......................27-12-2015 21:55:45 // 75398
A gulietta frankó design 4,5..5millás kocsinak
De 10millához meg 240lóhoz a QV ben végképp fáradt a design
Fel is dobták matt ezüsttel meg küszöbspoilerekkel
Úgy kevésbé cicás
De egy 518d ben hamarabb fognak komoly férfinak nézni az biztos
Piritu - 1.000.00027-12-2015 21:54:45 // 75397
Nálam is, de már kis korunkban is szerettük a macikat :-)

Amúgy az OFF-osok eddig takarodnak illően előle :-))
Piritu - 1.000.00027-12-2015 21:51:43 // 75396
Nem okvetlenül az erőre gondolok.
A viselkedésre általában.
Anno a 146-on civilizálódtam, annak az agilitása vésődött belém. A 147-156-159 sor ezt vitte el a "civilizált" autózás irányába, az euro x-ekkel megspékelve. 2009-ben a Spider azért lopta be magát az első km-en a szívembe, mert ugyan azt adta vissza, amit a 146 képviselt. Mondjuk egy korúak is.
A Giu ezt hozta valahogy össze a "civilizáltsággal".
Hardy27-12-2015 21:19:34 // 75395
Mármint a kormány csatlakozót.
Hardy27-12-2015 21:04:21 // 75394
Nincs valakinek egy rossz lámpaja véletlenül. Sajnos a helyzetjelző izzó foglalata illetve a kampo teljesen letört róla. Csak a vezetékkel tudom kihúzni. Az meg hosszú tavon nem nyerő. Nézegettem neten de nem találok külön. Megvennem csak a foglalatot.
Hardy27-12-2015 20:59:47 // 75393
Ideiglenesen húzd ki a csatlakozót a rádió hatuljabol.
Zolibácsi27-12-2015 19:19:14 // 75392
Köszi a segítséget :-)

rádugom a gépet megint akkor megnézem, csak borzasztóan zavaró, hogy megnyomom a hangerőt a kormányon és semmi, majd gondol egyett és feltekeri maxxra, a 3 hónapos gyerek meg szívrohamot kap hogy mi ez a hangzavar....
Erhard 242 (Pure Energy)27-12-2015 19:13:42 // 75390
azért kisebb a kerregés, mert mint a Bravonal is a motorvédő szivacs meg műanyag kombinációja volt, viszont a menetzaj hangosabb ...a futómű meg távol sincs olyan, mint az 59....
Liquid27-12-2015 19:09:50 // 75389
a zaj azért kevesebb ,mert nem kerreg :)
Az erő jóval több, még szép hogy jobban megy :)
Pityukoma27-12-2015 18:51:18 // 75388
Valahogy így nézhet ki a miénk is:

A belsejében az órarugóhoz hasonlóan van felcsévélve a szalagkábel:

Cseréjéhez a kormánykereket és az oszlop burkolatait kell levenni. Az új az közép állásban rögzítve van egy kis csappal amit beszerelés után szabad csak eltávolítani belőle. Nem tartom valószínűnek hogy bontókban közép állásnál vennék ki úgy hogy rögzítenék a közepét véletlen elfordulás ellen. Úgyhogy szerintem ez az opció felejtős.
De mint mondtam, csak egy ötlet volt! Ki kell mérni mert közel se biztos hogy ennek van baja. Nem ismerem ilyen mélységig a FES/MES-t de valószínűnek tartom hogy lehet vele tesztelni a kormány kapcsolókat is.
Zolibácsi27-12-2015 18:48:17 // 75387
Mennyibe kerül egy ilyen? kerestem de nem találtam csak ilyet.
Laci8227-12-2015 18:24:29 // 75386
Felszereltsége és belső tere biztos jobb a 159-nél.ezzel nincs baj..csa a kinézete..ott már lemarad az 59-töl. Lehet pár év múlva megbarátkozom a kinézetével. 😊
Hardy27-12-2015 18:07:05 // 75385
Kormanyatvezető szalagkabelnek vagy óra rúgnak is hívják mert ugy van feltekerve.
Piritu - 1.000.00027-12-2015 18:05:54 // 75384
Pedig kemény gép tud lenni, keményebb a 159-nél. Csak át kell pattintani D-be :-)
Az utastér is csendesebb, ha "zajra" lövöm be a tempót, kb10-15-el többel megyek, mint a Párduccal. Országúton nagyon kell figyelni a km órát.
Teljesen más világ a két kocsi...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.