Forum >> 159

Balazs8016-02-2016 21:48:07 // 78605
Hepu valami német jó minőségű.
Piritu - 1.000.00016-02-2016 21:48:01 // 78604
Igazából a motorteljesítmény, meg a nagy tempójú autópályázás eszi a gumit. Anno az egyik munkatáram is bőven 100e felett ment az 1,6/100LE Oktáviával, de ő 130-at sose ment még pályán se...
'''''16-02-2016 21:45:11 // 78603
Erre gondolsz?18x7.5

Hardy16-02-2016 21:44:40 // 78602
Tehát: Mindent meg tudok magyarázni meg mindennek az ellenkezőjét is ha kell.
Hardy16-02-2016 21:43:15 // 78601
Ahogy tanult kollegám mondta: "Mindent meg tudok magyarázni es m
mzo16-02-2016 21:38:12 // 78600
Nekünk a Corsában van 98 e km (szintén csak város) és még az eredeti Conti gumikkal fut nyaranta. Simán van bennük még egy (talán 2) nyári szezon.
Piritu - 1.000.00016-02-2016 21:37:59 // 78599
Egy kicsit ilyen a gumis/ajánlott gumi szitu :-))
Piritu - 1.000.00016-02-2016 21:34:46 // 78598
"A gumis bácsik mindig azt ajánlják, amihez ületi érdekük fűződik." - ez így van. Sőt, még ideológiát is tudnak szolgáltatni hozzá.
Nagyon szerencsés eset, ha tényleg jó is amit ajánlanak :-))
Csabi16-02-2016 21:31:36 // 78597
Elhasználtam egy garnitúra KU31-es típust, de az egy rakás sz@r volt. 20-25fokban még talán tapadt is, de 30fokban és felette már csúszott, mint egy téli gumi 20fokban...Szóval ezt a típust nem ajánlanám senkinek. Viszont vannak más jelzésűek amiket dicsértek, de akkor sem tartom nagyra a márkát...Jah és úgy lett vége a közös pályafutásnak, h 38fokban durrdefekttel elszállt a bal első....
droberto16-02-2016 21:29:33 // 78596
A gumis bácsik mindig azt ajánlják, amihez ületi érdekük fűződik. Szerintem min egy Hankook, Nokian, ha már nem Conti, Michlein, Goodyear vagy Bridgestone.
tdemeter16-02-2016 21:28:51 // 78595
tdemeter16-02-2016 21:27:56 // 78594
Urak, enis agyalok egy uj felnin, de nekem nincs design oka, inkabb az, hogy fura modon, nehol (talan lepatkaztam) lepattogott a kromozas rola... Ilyet tapasztalt mar valaki?
En a kedvenc nagylyuku felnimet tennem fel (nemtom mi a neve)..
Az ebayen találtam ezt

Valakinek van ilyen elado? vagy hol erdemes ilyet keresni?
Lexlutor16-02-2016 21:20:10 // 78593
Ez fasza. Milyen gyártmány volt a vízpumpád?
Invisible16-02-2016 21:19:03 // 78592
Gumis bácsi, ahova céges és saját autót is hordom, a Kumho-t ajánlotta. Van valakinek tapasztalata ezzel a márkával?
Lexlutor16-02-2016 21:18:47 // 78591
Őrülök hogy ennyivel megúsztad...
Csabi16-02-2016 21:03:25 // 78589
Nem okoz károsodást, a motor működése ugyanaz marad paraméterek szintjén is, csak az egyik esetben világít a sárga lámpa, a másikban nem.
Piritu - 1.000.00016-02-2016 21:03:17 // 78588
Hmmm....
A fő oldaluk francia nyelvű....
Giuntini16-02-2016 20:52:43 // 78587
Az enyém Made in Germany.
Mattee8916-02-2016 20:41:20 // 78586
Sziasztok, azt esetleg nem tudja valaki, hogy ha az EGR szelep tartósan le van falazva, de az ECU-ból nincs kiírva, az okoz bármilyen károsodást a motorban?
Chianti16-02-2016 18:20:45 // 78585
Én is pontosan ilyet szeretnék.
Hardy16-02-2016 17:15:28 // 78584
Érdekes pedig ennek jobban kene bírnia. Ha valóban ott készült. De én mar semmit se hiszek el. Volt olyan fuvarunk hogy Magyarországon legyartottak kivittünk a németekhez azok feliratoztak hogy made in germany aztán visszahoztuk az Audiba.
Haddel16-02-2016 17:13:45 // 78583
Én imádom a 19-est.Jol néz ki nagyon.Várom már a tavaszt ,hogy felkerüljön.
Piritu - 1.000.00016-02-2016 16:49:20 // 78582
Hmmmm, a második garnitúrán is Made in France felirat volt :-(((
Erhard 242 (Pure Energy)16-02-2016 16:47:27 // 78581
hát nem egy komfortos a 19-es ellenben szép :)
ProdyG16-02-2016 16:42:38 // 78580
Továbbra is agyalok, hogy 18-as vagy 19-es felnit vegyek a 159-emre.
Munkatársak/barátok lebeszélnek egyértelműen a 19-esről: tönkreteszi a kocsit, kopogni fog stb...
Nektek milyen tapasztalataitok vannak 19-essel? Valóban ekkora lehet a különbség 18 és 19 közt? 18 alá nem megyek az tuti.
köszi!
Hardy16-02-2016 16:25:44 // 78579
Mert az egyiket franciák gyártják a másikat az Ukránok vagy valaki más. Sajnos nekünk a rosszabb jön.
Nagyon jó példa erre a feleségem cicái. Ugyan azt a tápot lehet venni nálunk meg az osztrákoknál. Az egyiket románok másikat franciák csináljak. Az egyiket imádják a másikat meg se eszik inkább éheznek. Lehet találgatni melyiket eszik.
Piritu - 1.000.00016-02-2016 15:37:31 // 78578
Ezért mondtam, hogy nem mindegy milyennel. Két garnitúra Promacy-t fogyasztottam el, ugyanazon az autóm, ugyanolyan méretben. Az egyi a gyári szerelés volt, a másik a gumisnál lett véve.
Nem normális dolog, hogy ugyanabból a típusból az egyik 50%-al többet megy el, mint a másik.
Piritu - 1.000.00016-02-2016 15:34:10 // 78577
Nekem Continental Sportcontact 5 volt. Két garnitúra is. Sose volt olyan jó nyári gumim.
Piritu - 1.000.00016-02-2016 15:33:09 // 78576
Az 5-ös is :-(
Shadin16-02-2016 15:20:43 // 78575
Ezt a mázlit bakker
Erhard 242 (Pure Energy)16-02-2016 15:17:33 // 78574
egy biztos amivel kigurul a gyárból az a gumi többet bír...
Pityukoma16-02-2016 14:46:31 // 78573
Ez így van ahogy írod. A Puntót 2007-ben vettük újjonan. Kriszti használja szinte kizárólag csak városban. Most 60ezer km van benne. A nyári gumák még az eredeti Pirellik. Télire mindig leápolom, nyomást visszaengedem 0.7-1.0barra, úgy telelnek át. Még egy szezon van bennük. Minden szezon váltáskor tüzetesen átvizsgálom őket, teljesen hibátlanok.
David | Centocinquantanove16-02-2016 14:21:52 // 78571
Na ez nálam kb 4 szezon, amit írtam is korábban.
Valószínűleg főleg az autó súlya miatt fogy ennyire viszonylag gyorsan a gumma...

Más, kisebb autók egyébként valóban gond nélkül elmehetnek 5-6, akár 7 szezont is egy gumival, de szerintem a 159-nél ez elég esélytelen.
tdemeter16-02-2016 14:09:31 // 78570
Jó nagy szerencséd volt, hogy megnézted! Én pl biztos nem szedtem volna le, nem vagyok elég tökös hozzá....:(

Gratula!
Balazs8016-02-2016 13:39:02 // 78569
Üdv. szebb napot mindenkinek. Meglett a tegnapi fűtéshiány okozója :( "sajnos" a szervizig nem jutottam el. Sajnos de részben jó is. Hallottam, hogy nyikorgó fura hangot ad amit eddig nem szokott hazajöttem inkább vele óvatosan itt próbáltam nagyobb gázra nyikorgott jobban a bordás szíj jónak tűnt ezért lebontottam a vezérműszíj burkolatot meglett a hiba beállt a vízpumpa és tolta lefelé a szíjat csak a burkolat tartotta még fent. Ha elmegyek a szervizig tuti elszakad. 17000km-t bírt MADE IN GERMANY.
Zolibácsi16-02-2016 13:03:18 // 78568
Köszi a választ :-)
Pityukoma16-02-2016 12:50:04 // 78567
A Gumi témához:
Én Conti Premium Contact5-öt vettem és 18153km alatt kopott le 4mm-ig. Azzal adtam el a kocsit. Az új gazdája most hírdeti a 4gumit az adok veszek rovatban. Új korában 7.5mm volt a profil mélysége. Tehát 5186km alatt kopott 1mm-t. Ezek szerint kb még 12ezer van bennük. Így összesen ~30000km az élettartama. Cserébe nagyon jól tapad szárazon/vizesen, legközelebb is vennék ilyet.
Peeeti8516-02-2016 12:17:46 // 78566
primacy 3 tényleg jó alternatíva lehet.

http://www.gumiabroncs1.com/Tyre/Michelin%20Primacy%203%20235/45R18%2098Y%20XL/?tire_id=3528703328988

ennél olcsóbban egyenlőre nem talláltam
Peeeti8516-02-2016 12:10:46 // 78565
Az autót 8 éves korába vettem, a 18as felnin 7éves Michelin Primacy hp gumi volt amit gyanítom, hogy 1 éves korába vette az autóhoz. A téli gumim az a gyári 16os felnin van, gondolom akkoriban ezzel a felnivel vette az autót. Ha ezekből indulok ki akkor reális lehet a 82ezer km futás, mert a 82 fele az pont benne van azokba a Michelinekbe.
droberto16-02-2016 12:05:21 // 78564
A VDC (ESP) leggyakrabban az ívkülső első kereket fékezi. :)
norbi040916-02-2016 11:46:33 // 78563
Nagyon jó hír! De akkor mostmár ne hisztizzen semmiért! :)
beli2116-02-2016 11:40:50 // 78562
Gratulálok akkor. Sok baleset mentes kilómétert mostmár.
Verdesca16-02-2016 11:19:25 // 78561
Olvastam a blogodon az ultrahangos fürdőt, azt lehet, hogy megpróbálom, bár mivel kiiktattuk, nem lehet koszos az egr szerintem.
Verdesca16-02-2016 11:09:51 // 78560
hali David! Köszi a választ, olyanom is volt már, 2 napig működött a gyári szűkítővel...Egyéb ötlet esetleg?
Giuntini16-02-2016 11:06:41 // 78559
A Primacy 3 egy iszonyú jó kompromisszum. Tapad iszonyatosan, és mellette tartós! A magasabb vételár a későbbiekben bőven megtérül. Ha azt veszed, hogy darabja olyan 55 ezer környékén mozog (nekem olcsóbban hozták), de stabil, iszonyúan tapad, mellette tartós is, szerintem a piacon nem igazán van alternatívája. Egyetlen hátránya, hogy zajosabb, mint amit egy Michelintől elvárnánk.
Giuntini16-02-2016 11:01:46 // 78558
Nagyon jó hírrel szolgálhatok mindenkinek, aki aggódott az autómért. Most voltam a karosszériásnál, a motorháztetőt ki lehetett húzni, nyom nélkül, fényezés nem sérült! Az Alfa pajzsnak is meg lett a hiányzó.darabja. Zárhíd visszahúzva, lökhárító alatti keret kihúzva, hűtőnek semmi baja. Meg fog állni a javítás olyan 60 ezerből a spoiler javításával, és fényezésével együtt.
Giuntini16-02-2016 10:56:41 // 78557
Az új, a Primacy 3! 25000 km-t mentem vele eddig, de szerintem 20-25 ezer még van benne. Autópályázom vele folyamatosan, és 160-as átlagsebességekkel megyek vele.
David | Centocinquantanove16-02-2016 10:55:43 // 78556
Nálam a gyárilag frissített 3 lukú szűkítő lemezke megoldotta a problémát, azóta lekopogom nincs baj.
Előtte volt nekem is rángatózás, gázreakció késés, teljesítmény hullámzás stb.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.