Forum >> 159
Shadin03-04-2016 10:36:12 // 81315
Giuntini03-04-2016 10:34:22 // 81314
Shadin03-04-2016 10:32:27 // 81313
A gyári a kék!
Giuntini03-04-2016 10:28:29 // 81312
Akkor ezek szerint Alfáéknál is ment az olcsósítás. ez nagy baj. Az enyémnél tisztán látszódik, hogy mindenhol bőr, egy az anyagában, kettő, az enyémben 125 ezer km van, de sehol egy repedés. Egy valódi bőrnek, pláne az Alfánál használt Frau bőrnek, nem szabadna így megrepednie.
Erhard 242 (Pure Energy)03-04-2016 08:17:46 // 81311
A sufnituning kék nem szabványos :p
Shadin03-04-2016 07:53:17 // 81310
Még pontosabban W5WB, mert kék.
Erhard 242 (Pure Energy)03-04-2016 07:47:01 // 81309
Úgy hivják hogy üvegfejü helyzetjelzö a szabványos megnevezése w5w.... Na igy már az összes boltos ismeri :)
Hardy02-04-2016 23:41:34 // 81308
Vagy megnézed a blogomat. Most cseréltem mert eltört a foglalat füle.
Haddel02-04-2016 23:36:29 // 81307
T10-es foglalatu a helyzetjelző izzó.Van egy kis fülecskés bigyó,azt kell kihúzni.Óvatosan ,mert könnyen törik. Az is jo megoldás ,ha telefonnal befotózol a lámpatestbe ,ugy már látszik mit kell csinálni.De le van írva a gépjármű kezelési utasitásában is.
Hardy02-04-2016 23:34:46 // 81306
Sima "babszem" izzó. Olyan mint a "rízsszem" csak nagyobb.
Don Vito02-04-2016 23:26:07 // 81305
Tisztelt Car-társak!
Kiégett az egyik első helyzetjelzőm. A kézikönyv szerint könnyen kicserélhető, én azonban a védőfedél levétele után már nem jutottam tovább - míg a távolsági izzó valóban könnyen cserélhető, itt csak valami műanyag nyelvet tudtam kitapintani, azt meg nem mertem nagyon mozgatni, nehogy eltörjek valamit :(
Ráadásul a kézikönyvben említett izzótípust sem tudtam beazonosítani, legalábbis az ott megnevezett típusú izzót nemhogy a Madarasteszkóban, de még a neten sem igazán találtam meg... Mi a megoldás, van tanácsotok/útmutatótok?
Előre is köszönöm!
Kiégett az egyik első helyzetjelzőm. A kézikönyv szerint könnyen kicserélhető, én azonban a védőfedél levétele után már nem jutottam tovább - míg a távolsági izzó valóban könnyen cserélhető, itt csak valami műanyag nyelvet tudtam kitapintani, azt meg nem mertem nagyon mozgatni, nehogy eltörjek valamit :(
Ráadásul a kézikönyvben említett izzótípust sem tudtam beazonosítani, legalábbis az ott megnevezett típusú izzót nemhogy a Madarasteszkóban, de még a neten sem igazán találtam meg... Mi a megoldás, van tanácsotok/útmutatótok?
Előre is köszönöm!
Hardy02-04-2016 23:25:53 // 81304
A facelifteseknél biztos nem. Enyém egy másikkal együtt most volt bőrősnél. Az szintén ilyen volt mint a képen a szine is. Csak hosszabb volt a repedés. Nekem a hátuljat cserélték. Nekem a háttamla oldalsó része se bőr.
csAR02-04-2016 22:58:38 // 81303
droberto02-04-2016 22:22:08 // 81302
Ez a rész (még) igazi bőr.
Giuntini02-04-2016 20:29:05 // 81301
Ez igen. Érdekes. Pedig ez TI ülés. Az enyém teljesen körbe bőr, kivéve a peremeket, ahol valamilyen plüsszerű anyag. Úgy látszik egyforma ülések, és nem teljesen bőr. Ezen egyébként látszódik is.
TáDé02-04-2016 19:31:14 // 81300
Vidd el futóműveshez, ráteszi padra és az megmondja a tutit. Lehet egy futómű beállítás is elég lesz neki ...
Hardy02-04-2016 17:18:01 // 81299
Tudom van olyan minden típusnál, nem csak Alfa de az jókora felár. Itt a képen látszik hogy az műbőr.
Giuntini02-04-2016 16:24:24 // 81298
Várj, mert nem mindegyiknél így van. Nekem az egész ülés ugyanabból a bőrből van. Az olasz felszereltség szerint olyan van, hogy pelle totale. Annak mindene valódi Frau bőr. Tudom, van nem teljes bőrös, de nem néztem meg. Lehet, hohy a tiéd ilyen, elképzelhető mert magyarországi.
Hardy02-04-2016 14:37:42 // 81297
A gond az, hogy a külseje az ülésnek műbőr. Csak az ülőfelület, illetve a háttámasz igazi.
Keresd őket. szerintem megoldják. Halesz autóját szintén ők csinálták.
Keresd őket. szerintem megoldják. Halesz autóját szintén ők csinálták.
Norby02-04-2016 13:50:31 // 81296
FinnMate02-04-2016 12:43:02 // 81295
Bezzeg, ha az alfával csinálta volna...mehetne az Antarktiszra zuzmót enni! :)
Norby02-04-2016 09:49:37 // 81294
Éreztem a feszülséget a hangodon.
Köszi, majd VTT-n meghálálom valahogy!
A szívósor kikötés előtt körbenézem azért, mert új a DPF, az EGR, lehet a szívósor is.
Előbb megnézzük milyen állapotban van, utána majd meglátjuk mi lesz a sorsa.
Köszi, majd VTT-n meghálálom valahogy!
A szívósor kikötés előtt körbenézem azért, mert új a DPF, az EGR, lehet a szívósor is.
Előbb megnézzük milyen állapotban van, utána majd meglátjuk mi lesz a sorsa.
Shadin02-04-2016 09:19:06 // 81293
Bocsánatos bűn a BMW-vel, asszony meg mást biztos jobban tud :-D
berobbantam02-04-2016 07:45:05 // 81292
Ez inkább tűnik bosszunak mint olajcserének.
FinnMate02-04-2016 04:28:19 // 81291
Mi folyik itt?! Nalunk is az asszony megcsinálta a kötelező olajcserét egy offoson: https://media.giphy.com/media/VDIjLHhkyEx9K/giphy.gif
:DDDD
:DDDD
ZoliNix02-04-2016 00:07:21 // 81290
Norby!
Csatlakozom Liquidhez. Reggel az első dolgod legyen a lapátok nyitott állásban rögzítése. Ezzel finoman elgurulhatsz a kiválasztott szerelőhöz, aki kitakarítja szívósort és kidobálja a nyavajás lapátkákat (ha nem Te csinálod). Én még szívtam, vagyis kettőt beszívott. Talán holnap visszakapom az autót, és leírom milyen károkat okozott. Nem akarok pánikot kelteni de jobb minél előbb megszabadulni tőlük.
Csatlakozom Liquidhez. Reggel az első dolgod legyen a lapátok nyitott állásban rögzítése. Ezzel finoman elgurulhatsz a kiválasztott szerelőhöz, aki kitakarítja szívósort és kidobálja a nyavajás lapátkákat (ha nem Te csinálod). Én még szívtam, vagyis kettőt beszívott. Talán holnap visszakapom az autót, és leírom milyen károkat okozott. Nem akarok pánikot kelteni de jobb minél előbb megszabadulni tőlük.
Hardy01-04-2016 23:57:37 // 81289
Törve volt rosszul raktak össze. Nem egyforma a felnik ET je. Vagy valami csak elkopott a futoműben.
gery14701-04-2016 23:14:59 // 81288
Peeeti8501-04-2016 22:57:13 // 81287
Szia
Pár hete érdeklődtem a dióhéjas tisztításról, hogy is nézne ki az én kocsimnál (1.9JTS)
Ezt a választ kaptam:
Tisztelt Szipli Péter úr!
Típustól függően nagyságrendileg netto 115-130 ezer forint.
Üdvözlettel: Novoth Tibor
...szóval valami hasonlóval kalkuláljatok, Én egy kicsit sokallom, de ha egyszer beüt a gebasz akkor nagy segítség lehet.
üdv.
Pár hete érdeklődtem a dióhéjas tisztításról, hogy is nézne ki az én kocsimnál (1.9JTS)
Ezt a választ kaptam:
Tisztelt Szipli Péter úr!
Típustól függően nagyságrendileg netto 115-130 ezer forint.
Üdvözlettel: Novoth Tibor
...szóval valami hasonlóval kalkuláljatok, Én egy kicsit sokallom, de ha egyszer beüt a gebasz akkor nagy segítség lehet.
üdv.
MiszöszFőnök01-04-2016 22:48:05 // 81286
Azért, mert nem egyforma hosszú a bal és a jobb mutatóujjad. Azért.
droberto01-04-2016 22:27:36 // 81285
Sérülve volt a vas?
Liquid01-04-2016 22:10:28 // 81284
Alapvetően a 205/55R16 az ami kilóg a képből. Sokszor volt már téma itt. Igazából nem tudom miért került bele a listába, nagyon kicsi méret. Valószínűleg a fapad olcsó kiegészítője. Nem erre az autóra való, a 156 mérete.
A 235/45R18 tökéltes váltóméret.
Véleményem szerint az alapméret a 225/50R17 (mivel a nagyfékre ez a legkisebb ami felmegy), ennél viszont a 18-as és a 19-es méret jelentősen eltér felfelé.
A 235/40R18-at nagyon nem javaslom.
Sztem bármilyen méretet is választasz, az lehetőleg ne legyen kisebb átmérőben a 225/50R17-nél. Sőt TI-nél, vagy egyéb ültetett gépnél, már ez is kompromisszumokat követel. Ez utóbbi miatt váltottam még nagyobb átmérőre.
A 235/45R18 tökéltes váltóméret.
Véleményem szerint az alapméret a 225/50R17 (mivel a nagyfékre ez a legkisebb ami felmegy), ennél viszont a 18-as és a 19-es méret jelentősen eltér felfelé.
A 235/40R18-at nagyon nem javaslom.
Sztem bármilyen méretet is választasz, az lehetőleg ne legyen kisebb átmérőben a 225/50R17-nél. Sőt TI-nél, vagy egyéb ültetett gépnél, már ez is kompromisszumokat követel. Ez utóbbi miatt váltottam még nagyobb átmérőre.
droberto01-04-2016 22:09:53 // 81283
Fosd le a váltóméretet, mert az egy ortodox baromság.
Anno itt kigyűjtöttem a gyári kerék méreteket.
A gyári átmérő és szélesség tartományban (Ø632-205 mm - Ø671-235 mm) járj, viszont arra figyelj, hogy ne legyen nagyon peres a gumid, mert könnyen megütöd a bokád (felnid). :)
Anno itt kigyűjtöttem a gyári kerék méreteket.
A gyári átmérő és szélesség tartományban (Ø632-205 mm - Ø671-235 mm) járj, viszont arra figyelj, hogy ne legyen nagyon peres a gumid, mert könnyen megütöd a bokád (felnid). :)
Shadin01-04-2016 22:02:36 // 81282
De csak a mazó előtt ;-)
droberto01-04-2016 22:01:40 // 81281
Örülök, ha segíthettem :). Picit rosszkor hívtál, történt egy kis kalamajka, és őszintén nem tudtalak eltenni, de most már megvagy. :)
Szépen felfejlesztetted az ötvenkilenced, gratulálok. :)
Szépen felfejlesztetted az ötvenkilenced, gratulálok. :)
Peeeti8501-04-2016 21:44:48 // 81280
Sziasztok.
Nagyon belemerültem ebbe a gumi témába, (még mindig) a véleményetekre lenne szükségem.
Az gyári 16-os felnimen 205/55-ös kerék van. Ez téli gumi.
A nyári méretem 235/45 R18 ez is original Alfa felni....
Bármilyen gumi méret kalkulátorba nézem ez bizony NEM váltóméret, mégis az autóm kezelési könyvében ez a 2 méret van meghatározva! ...nem értem miért?
Szóval most gondoltam egy nagyot, ha már úgyis nyári gumi vételen töröm a fejem kicsit spórolnék vele, vennék /40es gumit ami bizony nagyságrendekkel olcsóbb és bizony ezt már ajánlott váltóméretként mutatja a kalkulátor.
Tehát ez lenne a kérdésem, hogy miért van gyárilag rossz váltóméret megadva a 159-es hez és mennyire lenne terhelőbb a futóművemnek az, ha /40-es gumi-ra cserélném a gyárilag ajánlott /45-ös méretet.
Válaszaitokat előre is köszönöm.
üdv.
Peti
Nagyon belemerültem ebbe a gumi témába, (még mindig) a véleményetekre lenne szükségem.
Az gyári 16-os felnimen 205/55-ös kerék van. Ez téli gumi.
A nyári méretem 235/45 R18 ez is original Alfa felni....
Bármilyen gumi méret kalkulátorba nézem ez bizony NEM váltóméret, mégis az autóm kezelési könyvében ez a 2 méret van meghatározva! ...nem értem miért?
Szóval most gondoltam egy nagyot, ha már úgyis nyári gumi vételen töröm a fejem kicsit spórolnék vele, vennék /40es gumit ami bizony nagyságrendekkel olcsóbb és bizony ezt már ajánlott váltóméretként mutatja a kalkulátor.
Tehát ez lenne a kérdésem, hogy miért van gyárilag rossz váltóméret megadva a 159-es hez és mennyire lenne terhelőbb a futóművemnek az, ha /40-es gumi-ra cserélném a gyárilag ajánlott /45-ös méretet.
Válaszaitokat előre is köszönöm.
üdv.
Peti
Liquid01-04-2016 21:20:42 // 81279
egy jó centrifugával ki tudod vonni az olajból, de nehéz ám használt szadós olajat kapni :D
emGéza01-04-2016 21:12:56 // 81278
És a szadó? Mint adalék 1-2 kupak? 😁
emGéza01-04-2016 21:08:44 // 81277
Még 3 óra és 52 perc
StrigDaddy01-04-2016 21:06:16 // 81276
Liquid01-04-2016 20:58:29 // 81275
háát, simán lehet hogy megakadt zárt állásban
Giuntini01-04-2016 20:58:09 // 81274
Liquid01-04-2016 20:58:06 // 81273
igyál 1-2-3 páleszt, aztán írj te is valami igendurvát :)
Norby01-04-2016 20:55:22 // 81272
eddig zárva lehetett?
Shadin01-04-2016 20:54:41 // 81271
Egyszer csak vége lesz ennek a napnak :-(
Liquid01-04-2016 20:54:17 // 81270
[TRÉFA OFF]
ha jót akarsz akkor ismét leakasztod a lapátokat, és rögzíted 1db kábelkötegelővel nyitott állásban.
ha jót akarsz akkor ismét leakasztod a lapátokat, és rögzíted 1db kábelkötegelővel nyitott állásban.
Liquid01-04-2016 20:53:11 // 81269
szerintem az lenne a tuti, ha a combfixen szűrés után még egy kicsit feljavítanád mondjuk használt max 4300km-es 15W40-es GM olajjal (lehetőleg 2002 utáni G Astrából származzon) ha azt nem sikerül beszerezned tehetsz hozzá egy kis minőségi 2T-t is, de csak óvatosan, kizárólag piros kannás, kék kupakos a jó :D
Norby01-04-2016 20:51:31 // 81268
Megvan a turbónyomás ingadozás oka!
A szívósor lapátkái nem mozogtak, mert le volt akadva a mozgató kar.
Visszaakasztottuk és minden rendben.
Nem megy még úgy ahogy kellene, de a szívósor takarítás után remélem minden ok lesz.
Robi,
köszi a segítséget és mégegyszer bocsánat a zavarásért.
A szívósor lapátkái nem mozogtak, mert le volt akadva a mozgató kar.
Visszaakasztottuk és minden rendben.
Nem megy még úgy ahogy kellene, de a szívósor takarítás után remélem minden ok lesz.
Robi,
köszi a segítséget és mégegyszer bocsánat a zavarásért.
Haddel01-04-2016 20:48:35 // 81267
Autoglym termékek eléggé beváltak bőr ápolásra.
emGéza01-04-2016 20:47:30 // 81266
Ezzel csak az a gond, hogy a levegőtől beecetesedik.
A legjobb, ha harisnyán át van szűrve. De kielégítő eredményre csak a combfix
képes.
Még szerencse, hogy csak egy napos az ünnep. Holnap újra visszatér minden
az eredeti kerékvágásba. Jöhetnek a kormos sztorik. 😂😂😂
A legjobb, ha harisnyán át van szűrve. De kielégítő eredményre csak a combfix
képes.
Még szerencse, hogy csak egy napos az ünnep. Holnap újra visszatér minden
az eredeti kerékvágásba. Jöhetnek a kormos sztorik. 😂😂😂
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
525
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?