Tudom hogy csak tüneti kezelés, de sajna nem tudom az okot. Elvben minden egység kiválóan működik. Izzítás rendben, áramlásterelők lekötve, injektorok jók, ésatöbbi.
Idegesít a dolog nagyon.
Forum >> 159
Liquid20-04-2016 10:34:09 // 82033
Martin Kovacs20-04-2016 10:26:59 // 82032
Na akkor megpróbálom így ! :D
Kikkó20-04-2016 10:24:36 // 82031
Sziasztok,
Lenne egy kérdésem. Az Alfámban kétzónás digitklíma van. A hátsó üléssornak szánt középső fúvókákból a hűtés/fűtés idejétől, intenzitásától és hőmérsékletétől függetlenül csak enyhe langyos fuvallat jön. Azt hiszem már kipróbáltam minden józan paraszti ésszel lehetséges kombinációt, nyomogattam a fűtés irányát, erejét, de semmi változás. Van valami trükk, vagy a hátsó üléssor légkondicionálása csak illúzió?
Lenne egy kérdésem. Az Alfámban kétzónás digitklíma van. A hátsó üléssornak szánt középső fúvókákból a hűtés/fűtés idejétől, intenzitásától és hőmérsékletétől függetlenül csak enyhe langyos fuvallat jön. Azt hiszem már kipróbáltam minden józan paraszti ésszel lehetséges kombinációt, nyomogattam a fűtés irányát, erejét, de semmi változás. Van valami trükk, vagy a hátsó üléssor légkondicionálása csak illúzió?
Liquid20-04-2016 09:58:57 // 82030
Az teljesen jó érték. Hogyan indítod? Próbálj meg gyújtás ráadása után 10-15s-t várni (vagy amíg kattan a relé), és utána indítani. Nekem is csinál ilyet, hogy nehezen indul, ha nem csinálom meg a procedúrát és hűvös van. Egyelőre ismeretlen az oka.
Martin Kovacs20-04-2016 08:56:05 // 82029
Turbo, szívósorra nézek rá akkor egr és dpf már nincs benne :D
yani🍀20-04-2016 08:54:49 // 82028
Az előzőnél nekem is azt mondták, hogy nem érdemes piszkálni, ha nincs más panasz
(könnyen indul, nem kopog, nem tömődik el állandóan a DPF), Én a gödöllőiekkel beszéltem, teljesen korrekt volt a fószer. Azt mondta ő bevizsgálja nekem szívesen, de ha nincs panaszom, akkor csak felesleges pénzkidobás. Elmondása szerint a plusszos értékekkel úgysem tud mit kezdeni. az ECU dolga pedig az, hogy korrigáljon.
Volt itt a fóromon akinek 4-es érték közelében volt a korrekció, de a motor szépen dolgozott. Szerintem érdemes inkább más alkatrészeknél kutakodni, ha valami rendellenességet tapasztalsz! Pl: EGR, szívósor, turbó, csövek, DPF
(könnyen indul, nem kopog, nem tömődik el állandóan a DPF), Én a gödöllőiekkel beszéltem, teljesen korrekt volt a fószer. Azt mondta ő bevizsgálja nekem szívesen, de ha nincs panaszom, akkor csak felesleges pénzkidobás. Elmondása szerint a plusszos értékekkel úgysem tud mit kezdeni. az ECU dolga pedig az, hogy korrigáljon.
Volt itt a fóromon akinek 4-es érték közelében volt a korrekció, de a motor szépen dolgozott. Szerintem érdemes inkább más alkatrészeknél kutakodni, ha valami rendellenességet tapasztalsz! Pl: EGR, szívósor, turbó, csövek, DPF
Martin Kovacs20-04-2016 08:45:48 // 82027
+- 1.56 volt a legtöbb.
CSak azért mondom mert nekem hidegen pár mp-ig füstöl, és dadogva indul be...
Izzítókat átnéztük, mind jó. Viszont dinamikában meg jó az autó nem fogyaszt többet, és jól is húz minden tartományban. Ez a dadogás meg a füst a reggeli első indításnál jelentkezik csak
CSak azért mondom mert nekem hidegen pár mp-ig füstöl, és dadogva indul be...
Izzítókat átnéztük, mind jó. Viszont dinamikában meg jó az autó nem fogyaszt többet, és jól is húz minden tartományban. Ez a dadogás meg a füst a reggeli első indításnál jelentkezik csak
Roland15920-04-2016 08:37:38 // 82026
Én fél év alatt 2szer szedettem ki beméretni a porlasztókat padon mert úgy gondoltam hogy nem jók...volt amikor 2.2 is volt a korrekció!A porlasztóknak semmi bajuk nem volt....azt mondták gond nélkül 2.8 ig korigálnak!az enyém 2006 os 1.9 jtdm 150 lovas!A korrekció az a működéshez hozzá tartozik hogy szépen járjon a motor!befolyásolhatja a kéttömegű,ékszíjtárcsa,porlasztó kifújás,egy repedt levegő cső...igazából bármi befolyásolhatja!ha szar a porlasztó akkor az kopog mint az állat,meg füstöl tőle!mennyi a max értéked?
Martin Kovacs20-04-2016 08:08:00 // 82025
Cartarsak !
Rá akarom tenni gépre az autót mert nem hagy nyugodni szerintem valamelyik porlasztóm nem 100-as....
Valaki tudja esetleg mennyi a hengerekben a +- korrekciós tűréshatár ?
-+ 1.5 vagy 2.5 ?
Köszi !!
Rá akarom tenni gépre az autót mert nem hagy nyugodni szerintem valamelyik porlasztóm nem 100-as....
Valaki tudja esetleg mennyi a hengerekben a +- korrekciós tűréshatár ?
-+ 1.5 vagy 2.5 ?
Köszi !!
Norby20-04-2016 07:20:24 // 82024
Jó reggelt!
Ma kaptam egy hibaüzenetet, részecskeszűrő eltömődött.
Ilyen van az újakban, vagy az EGR lefalazás miatt csipog?
Az EGR,DPF kiiktatást FES-el megoldható, vagy csak szervíz?
Piros féknyereg témában.
Az enyém Ti, itt ott jön le a festék és a piros alatt sárga.
Ma kaptam egy hibaüzenetet, részecskeszűrő eltömődött.
Ilyen van az újakban, vagy az EGR lefalazás miatt csipog?
Az EGR,DPF kiiktatást FES-el megoldható, vagy csak szervíz?
Piros féknyereg témában.
Az enyém Ti, itt ott jön le a festék és a piros alatt sárga.
Piritu - 1.000.00019-04-2016 23:04:08 // 82023
Liquid19-04-2016 22:39:20 // 82022
nem tudom mit kell megbeszélni, de csatlakozhatok? :D
Haddel19-04-2016 22:14:32 // 82021
hát ez az :) Kollégámnak is kerék cserekor nem jött le az egyik,de itt hegesztőgép volt kéznél,rá hegesztettek valamit ,úgy tekerték ki.
Csabi19-04-2016 22:07:09 // 82020
Úgy legyen! :)
Itáliai üveges19-04-2016 21:54:24 // 82019
Szia
Fogyasztása érdekelne ha már van ifnfó?
A feleségemet nem hagyja nyugton a tipus....
Fogyasztása érdekelne ha már van ifnfó?
A feleségemet nem hagyja nyugton a tipus....
Liquid19-04-2016 21:27:04 // 82018
biztos túlgyúrtad magad :D
Liquid19-04-2016 21:26:14 // 82017
Nekem volt, überkirály forgófejes satöbbi. Egyszer nem jött le a nyárigumi cserekor. Persze az utsó kerék volt. Apáppal 2 órát szoptunk, nem bírtuk leszedni, na akkor visszaraktam a többi 3 kereket, hogy egyforma legyen. Másnap gumishoz, Ő levette 12 másodperc alatt. Ennyit a kerékőrről. Csak célszerszám kell, ami szintén nem drága.
Dömpi (il dottore)19-04-2016 20:05:45 // 82016
Majd a VTT-n, este a tűznél, pálinka mellett...
Dömpi (il dottore)19-04-2016 20:04:29 // 82015
hmm, nem is figyyeltem😊
Shadin19-04-2016 19:57:48 // 82014
Szép K!!!
Ákos (dewvil)19-04-2016 19:34:01 // 82013
Hegesxtésre pl hüllö kft
Jorjie19-04-2016 19:23:53 // 82012
Congratulation for K! :-)
Erhard 242 (Pure Energy)19-04-2016 19:15:17 // 82011
ugy nincs, bontott sincs gyári van 1 kiló kb
Erhard 242 (Pure Energy)19-04-2016 19:14:06 // 82010
majd VTT-n megnézek egy másik TI-t de szerintem pont ugyan ilyen lesz ezért gondolkodom a gátló cserén, ennek csak a neve sport nem tud olyan gyorsan reagálni, csillapítani, mint azt elvárnám...
Haddel19-04-2016 19:05:55 // 82009
Nem én festettem ,Droberto kollega volt az elkövető😃😃 De nem egy nagy dolog szétszedni,meg össze rakni. Persze féket szakértelem hiányában nem bütykölünk😃 Én a hátsó nyergeket akarom majd lefesteni ,hasonló színre ,mint az elsők.
Haddel19-04-2016 19:01:50 // 82008
Haddel19-04-2016 18:59:01 // 82007
Én nem akarok kerékőrt,miota láttam ,milyen kerékőr leszedő kütyük vannak.Ha el akarják vinni a felnit,úgyis elviszik.
'''''19-04-2016 18:06:30 // 82006
Ma kaptam egy kölcsönautót,egy Fiat Freemontot.170ló,automata váltóval.Tök jó,hogy nem kell nézni az út felgyűrődéseit meg a padkákat és rohadt nagy benne a hely.Sajna a váltó iszonyat buta nekem.Sokáig huzatja a motort és lassan vált.
Gondoltam megosztom veletek.
Gondoltam megosztom veletek.
Csabi19-04-2016 17:52:51 // 82005
na miért? :)
Csabi19-04-2016 17:52:12 // 82004
Keress egy hűtőjavítással foglalkozó céget. Nem Te vagy az első, itt is volt már aki javítatta huszonezerért nyomáspróbázva...Megéri mint 120ért újat venni :)
ProdyG19-04-2016 17:13:42 // 82003
értem, amit írsz :) de valamit csinálok, aztán ha nem megy, nem erőltetem. elcseszni tuti nem fogok semmit. A féktárcsa közepét (ami a legrozsdásabb) egyszerű megcsinálni, ahhoz nem kell szerelni semmit.
A nyerget szerintem hagyom, ezzel a pirossal úgyse vagyok teljesen kibékülve, más színt meg minek :D
A nyerget szerintem hagyom, ezzel a pirossal úgyse vagyok teljesen kibékülve, más színt meg minek :D
Liquid19-04-2016 16:51:40 // 82002
A 225/50R17-tel sokszor odavertem a haspáncélt illetve a lökös alját, de rendes kerekekkel nincs bajom. Mondjuk az tény hogy hepehupás úton igyekszem minimalizálni a kockázatot :)
Nálam inkább a kardán keresztmerevítője ér le (illetve nem tudom azon felül mi van középtájon kb. a vezetőülés alatt ami le tud érni) ha valami meredekebb melyre fel kell menni. Meg ilyen eseteknél a lökös az ami lekoccan.
Nálam inkább a kardán keresztmerevítője ér le (illetve nem tudom azon felül mi van középtájon kb. a vezetőülés alatt ami le tud érni) ha valami meredekebb melyre fel kell menni. Meg ilyen eseteknél a lökös az ami lekoccan.
Erhard 242 (Pure Energy)19-04-2016 16:02:14 // 82001
hát mert nem mész elég gyorsan a kanyarokban :P a telók jók értékre csak gyengécskék...
Dömpi (il dottore)19-04-2016 16:02:00 // 82000
a'la 166 topic az utóbbi időben :(
nagyon megy lefelé a 159 ára :( :(
nagyon megy lefelé a 159 ára :( :(
lekogy19-04-2016 15:48:56 // 81999
Sziasztok!
Elrepedt az olajhűtőm, tudtok valami bontott vagy utángyártott beszerzési forrást?
köszi
Elrepedt az olajhűtőm, tudtok valami bontott vagy utángyártott beszerzési forrást?
köszi
Dömpi (il dottore)19-04-2016 15:40:04 // 81998
a kérdéseid alapján, szerintem ne fogj neki :)
(én tudom a válaszokat, ennek ellenére nem mernék neki fogni, mert tudom, hogy csak kókányolás lenne belőle)
Bocs az őszinte véleményért, nem bántásként szántam, de gondold át, nehogy rosszabb legyen az eredmény, mint a mostani "status quo"
(én tudom a válaszokat, ennek ellenére nem mernék neki fogni, mert tudom, hogy csak kókányolás lenne belőle)
Bocs az őszinte véleményért, nem bántásként szántam, de gondold át, nehogy rosszabb legyen az eredmény, mint a mostani "status quo"
Dömpi (il dottore)19-04-2016 15:37:02 // 81997
egy sz@rt, egy suttyó szuzukis nem volt hajlandó kihúzódni a szélre és megadni a tiszteletet az erősebbnek, így végül elkerülendő a koccanást, inkább kihúzódtam én, a padka meg mélyebb volt mint gondoltam (téli kerékkel: -8,5 mm hasmagasság)
ProdyG19-04-2016 13:35:38 // 81996
A Kaiser sörös képeddel kapcsolatban kérdezném :) hogy könnyű kiszerelni a féktárcsát a helyéről? Ehhez a féknyergeket is le kell szerelni?
Hétvégén féknyerget+tárcsát akarok festeni, csak nem tudom, hogy szét tudom-e szedni a dolgokat, vagy inkább ne nyúljak hozzá. Illetve festéshez kell alapozó+festék, vagy csak simán a festék elég?
köszi!
Hétvégén féknyerget+tárcsát akarok festeni, csak nem tudom, hogy szét tudom-e szedni a dolgokat, vagy inkább ne nyúljak hozzá. Illetve festéshez kell alapozó+festék, vagy csak simán a festék elég?
köszi!
droberto19-04-2016 13:29:18 // 81995
Jótanács. A megadott 110 Nm felé nem javaslom a húzást, mert sérül a fej és utána már nehéz lesz lehúzni róla az adaptert. :)
droberto19-04-2016 13:27:04 // 81994
Siratófalra járkálsz? :)
droberto19-04-2016 13:27:01 // 81993
Fura amit írsz, eddig ezt még hallottam.
Ilyet én még a sima rugó/telóval se tapasztaltam.
Nem lehet, hogy valami szar?
Rázópadon voltál? Hány %-osak a gátlóid?
Ilyet én még a sima rugó/telóval se tapasztaltam.
Nem lehet, hogy valami szar?
Rázópadon voltál? Hány %-osak a gátlóid?
Erhard 242 (Pure Energy)19-04-2016 09:38:46 // 81992
az nálam még sosem ért le...bár mostanában hogy lufit fújok a gumiból szerencsére a haspáncél sem ér le...
Ákos (dewvil)19-04-2016 08:52:42 // 81991
én ilyet vettem
http://www.szekely94.hu/
http://www.szekely94.hu/
yani🍀19-04-2016 08:05:10 // 81990
Biztos. A haspáncélt üti oda. Cegléden van több olyan utca, ahol fel kell mennem a nyomvályú oldalára, hogy ne érjen le.
Dömpi (il dottore)18-04-2016 22:51:25 // 81989
én nem csereberélhetem, a nyári csavarjai alufelnihez, a télié lemezfelnihez valók
Haddel18-04-2016 22:32:59 // 81988
Én most ugy használom ,hogy a nyári kereket az új csavarokkal ,a télit a régi,rozsdás csavarokkal szerelem.Mindig el akarom vinni galvanizáltatni öket,de valahogy eddig ki maradt. Majd talán idén😃
Dömpi (il dottore)18-04-2016 22:28:07 // 81987
biztos az alja? jártam úgy hogy azt hittem, utána rájöttem, hogy csak a kerék előtt lelógó része a sárvédőnek
Dömpi (il dottore)18-04-2016 22:23:48 // 81986
én galvanizáltattam pár éve😙
Haddel18-04-2016 22:18:06 // 81985
Droberto kerékőr blogja segít :)
Erhard 242 (Pure Energy)18-04-2016 21:21:00 // 81984
nem a leérésre értem, ha nem pl rosszabb úton pl nyomvályús kanyarban szépen elpattog vagy csak pattog, a kerék nagyobb huplinál felüt...a gátlók jók csak szerintem alul van méretezve a 19-es kerékhez...
már keresem melyik legyen helyette Koni vagy Bilstein sport...az ott tartja ahová kell
már keresem melyik legyen helyette Koni vagy Bilstein sport...az ott tartja ahová kell
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
497
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?