Forum >> 159

droberto17-05-2017 22:39:08 // 94871
Pedig azért az ülést és a kormányt is igencsak széles - mondhatni szélsőséges, átlag feletti - tartományok közt lehet állítani.
droberto17-05-2017 22:37:58 // 94870
Közlekedőedénynek tökéletes. Nem vagyunk egyformák. Lehet ezt is miért szeretni. Jó benne a multimédia és tele van modern motyóval. Nekünk Alfásoknak persze nem ezek a fajsúlyos tételek...
droberto17-05-2017 22:35:04 // 94869
Nem rossz gép azért, csak nekem nem szép és más érzés a birtoklása.
Most kicsit, - hogy bukta a Giu a szavazást - elmélyültem a pontozási rendszert és, arra juttottam, hogy mindenkinek más a preferenciája. Mindenki máshogy pontoz, mert mindenkinek más a fontos. Egyébként meg.... a spanyolok és a is portugálok bekaphatják! :)
droberto17-05-2017 22:30:40 // 94868
Szerintem a tied kívül érhet bele. Vedd ki a pogikat és úgy szerintem jó lesz.
droberto17-05-2017 22:30:03 // 94867
Kb. Kell egy NKH-s szemle. A papírral meg bemész egy ocsmányirodába leteszel kb 12k pénzt és megkapod a D típusú rendszámot. Jó esetben elkérik a régi pléht.
Liquid17-05-2017 22:07:34 // 94866
mi történt? :)
Dömpi (il dottore)17-05-2017 21:51:26 // 94865
A felnim ET 35 vagy 32 nem emlékszem pontosan, pedig ma megnézte a szerelőm és este mondta,
Ja, kész a főtengely szíjtárcsa csere, majd írok blogot.
Dömpi (il dottore)17-05-2017 21:40:13 // 94864
NEM KELL PADLÓIG NYOMNI!!!
Dida17-05-2017 20:41:08 // 94863
Sziasztok!

Tudna valaki segíteni ebbe az alkatrészbe hogy mi a pontos neve és hol tudok ilyent venni, vagy esetleg valakinek nincs egy elfekvőbe amit el adna? Az enyém sajnos eltört és elfolyt az összes hűtővízem :/

Válaszokat előre is köszönöm!
csokagm17-05-2017 18:49:41 // 94861
Neked hogy van felrakva a rendszám? Nekem is megkene csinalni mert a keretre besipol a radar.

Tudnál tanacsot adni?:)
Shadin17-05-2017 18:42:38 // 94860
+5mm Eibach :-)



Itt még mindig dől a kerék...
RomeoOne17-05-2017 18:32:18 // 94859
Ha gyárinál kisebb ET-s felni lenne vagy pogácsa lenne mögötte, már itt is szántaná a sárvédőív a gumit.
Shadin17-05-2017 18:17:49 // 94858
Patkány+Ti+BilsteinB8+5kidobóember



Az első kerék dőlése 2 fok 40 perc (volt)
ProdyG17-05-2017 17:40:55 // 94857
2 hete volt polírozva a kocsi. De azóta még nem volt mosva, na de majd most. Veszek én is 2 ilyen cuccot, nem drága, köszi a tippet.
SanyiJTD17-05-2017 16:33:26 // 94856
Ezt rendeljétek meg srácok, besírtok ,hogy milyen király. Vagy 1 liter vizet képes felszívni. Minden haverom ezt használja szárazolásra mióta látta nálam... Vagy inkább vegyetek kettőt, biztos ami tuti.
SanyiJTD17-05-2017 16:31:14 // 94855
Normális polír a kocsidra, és egy jó wax. Ez a titka. Én 250-300ft-ból mosom le az SW-t viccen kívül. Semmi nem tud megtapadni rajta... Nagy mikroszálast használok szárazolásra!
WarbiRunner (Gyuri)17-05-2017 15:40:31 // 94854
Ez így is van :-) A nagyobbik lányom 7 évesen is simán kiáll vele a kapun. Figyelte, hogy mit hogy csinálok, aztán kijelentette, hogy ez könnyű, ő is tudja vezetni. És tényleg :-) Mondjuk a féket én nyomom, mert nem éri el... azért eléggé semmit se kell csinálni :-)
RomeoOne17-05-2017 15:39:20 // 94853
Automatával lehet menne neki is. A probléma ott kezdődött, amikor a kuplungot kellett kinyomni. Ugye azt a padlólemezig kell. A gáz meg a fék nem igényel olyan hosszú lábat. Legalábbis ha nem megy túl gyorsan :D
RomeoOne17-05-2017 15:32:02 // 94852
Az enyém szerette volna, de nem jött össze :D Egyszer beült a vezetőülésbe és azóta panaszkodott, hogy ott minden műszer ránéz, az anyósülés meg milyen sivár, a puszta műanyag van csak ott. :D
antonov17-05-2017 15:20:05 // 94851
Hát nem egy könnyed autó az tény.
Liquid17-05-2017 15:13:21 // 94850
Az enyém se szereti vezetni, csak ülni benne :)
Mert hogy nagy, meg nehéz minden kezelőszerv...
alfa155gyuri17-05-2017 15:11:53 // 94849
Enyém meg csak szeretné. :)
ProdyG17-05-2017 14:59:23 // 94848
Az én feleségem szereti vezetni (amikor iszok :D ). Automatával barátságos a dolog. Pedig ő is csak 160 centi.
Kócosw17-05-2017 14:50:11 // 94847
OFF
a lainciat is sikerült széttöketlenkedni azzal hogy egyetlen epkezlab modellt nem tudtak a piacra tuszkolni.Egy bevasarlokocsi Y, meg egy Thesis volt egy ideig a kinalat.J oa Delta jopofa kis kompakt ,de keves mint erdötüzre az injekciostü.Hiaba volt franko kocsi a thesis, az A6 , 5 ös bömös, E osztaly kategoriaban nem volt presztizse plusz a formavilaga is megoszto volt., nem is vettek.
Kar a lanciaert.
ON

En csak egyet kivanok,az Alfa ne kerüljön erre a sorsra..
Giuntini17-05-2017 14:21:30 // 94846
Ez nem német autó gyűlölet, csak a VW termékeiről a vélemény. És ha valaki nem elfogódott, aláírja. Dögunalom.
Mellesleg, ha nem lenne Alfa, és 159, akkor 3-as BMW-t vettem volna, mint egyedüli alternatíva. A Lancianak vége, a Fiat-nak nincsenek olyan modelljei középkategóriában, ami a régi idők sikereit idézné.
Hardy17-05-2017 14:13:34 // 94845
Nekem is ezt mondta. Nagyon megy lehet vele végre előzni csak nehéz a váltó kormány kuplung.
csokagm17-05-2017 13:46:34 // 94844
Egy tipp az auchan kezi szerintem nagyon jo. 1. Hab 2. Mosas 3. Cseppmentes oblites. Mindig szep lesz ott es jjo nagy sugarban jon.

Nem adnak már matricarendszamot sajnos. Nem sikerult elintezni.
ProdyG17-05-2017 13:42:57 // 94843
Köszi neked is és mindenkinek a jó tanácsokat, kipróbálom őket!
David | Centocinquantanove17-05-2017 13:12:13 // 94842
Én is mindig önkiszolgálós nagynyomásos helyen mosom a kocsit.
Nekem az a trükk, hogy nem szabad sajnálni azt a plussz 2-300 forintot az extra öblítésre a végén.
Hiába tűnik tisztának, locsold még a tiszta öblítő programmal a végén, mert ha előtte samponossal mostad, annak a habja megül itt ott, és ha elindulsz vele, az szépen elkezd kifolyni, ami folyásnyomot meg foltokat hagy.
Fentről lefelé inkább adj neki még egy öblítést (nálunk cseppmentes öblítésnek hívják).
Van sima öblítés is de azzal nem mindig jó.

Ha van időd mosás után, akkor állj ki a napra a lehető legközelebbi helyen amíg meg nem szárad. Ha rajta marad a csepp az autón, és elindusz, akkor a cseppekbe beleszáll az útmenti por, és miután a víz felszárad, a porkarika ott marad a helyén.

Továbbá nekem mindig van bedobva egy nagyméretű puha autómosó szivacs hátra, miután fel van habozva a kocsi azzal át szoktam törölni, majd öblíteni.

A mosófejet lassan kell mozgatni, mert ha hadonászol, akkor miután visszaszárad, a kosz ilyen fátyolosan rajtamarad. Ez a szélvédőn pl. nagyon látszik.
Liquid17-05-2017 12:47:16 // 94841
nálam is mindig maradnak foltok
ProdyG17-05-2017 12:38:43 // 94840
Értem én, ez a bogaras kérdésem inkább arra irányult volna, hogy nálam vannak olyan bogárfoltok, amik egy sima kézi mosással abszolút nem jönnek le. Brutál masszív kis bogármaradványok...
Na de megpróbálom majd még jobban áztatni a következő mosásnál.
Dömpi (il dottore)17-05-2017 12:13:35 // 94839
Sokan ott szúrják el a kézi mosóban, hogy egyből veretni akarják le a koszt/bogarakat.
Én előbb körbeáztatom és csak második körben esek neki igazán.
Így sokkal könnyebben lejön minden.
Liquid17-05-2017 12:09:16 // 94838
Nálunk is így van :)
Trogerr17-05-2017 11:22:39 // 94837
Munkám miatt mondhatjuk, hogy a suzukitol kezdve a teslan át vezettem már minden gyártó talán minden modelljét így van valamennyi összehasonlítási alapom. Az alfa miatti efogultság okán eddig a Giulia meg a Quatroporte S ami vezet, de azért ne legyünk ennyire szigorúak. Egy fullos passat főleg, ha CC azért annyira nem rossz. Ez a német autó "megvetés" nálunk már ilyen rögeszme lett amit az autós ujságírás generált szerintem köszönhetően a sorozatos német tesztgyőzteseknek. Főnökömnek most egy új passatja van dízel összkerekes tenyleg fullos, nem olyan rossz azért, más kérdés, hogy annak az árából olyan Giuliat konfigolok össze, hogy megszólal! :)
Tocke17-05-2017 11:03:45 // 94836
Pontosan így van. Feleségem nem szereti vezetni, mert neki nagyon nehéz a kuplung, a kormány, a váltó, szóval minden amivel irányítani kell ezt az autót. És ez a lényeg, VEZETNI kell.
Tocke17-05-2017 11:01:21 // 94835
Tetszik a CC, gondolkodtam is rajt egy időben, de az Alfa annyival jobb kívül belül, hogy nem maradt ép érvem mellette.
RomeoOne17-05-2017 11:00:14 // 94834
A hétvégén felajánlottam barátnőmnek, hogy vezesse a kocsit, mert még egy év alatt sosem ült a volánnál. A próbálkozás hamar abbamaradt, mert kiderült, hogy nem éri el a pedálokat. Igaz, alig 160 cm, szóval nem magas, de nem gondoltam eddig, hogy ennyire férfiautó a 159 :D
Tocke17-05-2017 10:58:46 // 94833
Azt kifelejtettem, hogy a törlés előtt persze a víz nagy részét szilikonos lehúzóval letörlöm. A maradék marad a törölközőnek.
Giuntini17-05-2017 10:56:20 // 94832
Én CC R-Line-t vezettem automatát 2,0 TDI-t, nyugodtam kijelenthetem a 159-hez viszonyítva egy nagy fos. Az egész belseje letisztultan szar. Magyarul, unalmas. Egy jellegtelen szar, amit megunsz ezer kilométer levezetése után. Nem lehet érezni azt az örömet, amit minden nap érzel, mikor beülsz a 159-be. Egyszerűen ez az autó nem arról szól, hogy élvezetet adjon, mert nincs karaktere. Egy tömegcikk, mert előtted csak a dögunalom és a gagyi van. Ezt a keret nélküli oldalablakok sem tudják kompenzálni. Egy Fosvagen és ennyi!
Tocke17-05-2017 10:56:16 // 94831
Sokat próbáltam mindenféle szarvasbőrt, vileda kendőt, olcsót-drágát, de a mai napig ami a legjobban bevált az egy nagy puha pamut törülköző. Minden alkalom után kimosom, szárítógépben szárítom (kiszedi a szöszöket belőle). Nem rosszak a magasnyomású vaxos mosók, csak ott marha gyorsnak kell lenni mosás után a törléssel, hogy ne legyen cseppfoltos a vízkő miatt, ahogy mondtátok.
RomeoOne17-05-2017 10:29:39 // 94830
Hát igen, ha kemény a víz, akkor ilyen. Szarvasbőr kendővel törölve azért szerintem sokat lehet javítani rajta. A nagynyomású lehozza a bogarakat, csak aránylag közel kell tartani, meg lassan húzni rajta.
Trogerr17-05-2017 10:24:45 // 94829
Én ugyanígy jártam újra meg újra, ott törölgettem a mosás után az autót a parkolóban aztán váltottam, máshova járok mosni és tádám hibátlan mosás után. Lágyabb lehet a víz, nem marad "foltos" a másik helyen.
ProdyG17-05-2017 10:18:58 // 94828
Rég akartam már tőletek kérdezni... kocsimosás téma, sajnos garázs nincs, meg a szín se túl szerencsés, de próbálom mindig tisztán tartani a kocsit, amennyire lehet...

Az egyik dolog, hogy gyakran nagynyomású, önkiszolgáló mosóba megyek, ami nem hoz tökéletes eredményt, de ha nem túl koszos a kocsi, akkor simán jó. Ezzel az a bajom, hogy ha vizesen jövök el a mosóból, a cseppek ott maradnak a kocsin, és már a mosás után 10 perccel foltos a kocsi. Ez a fő bajom, erre ti mit ajánlotok? Valami finom ruhával meg kéne a végén törölgetnem?

Másik kérdésem: a kocsi elejéről mivel takarítjátok le a bogarakat? Egy Debrecen-Pest út után tele van bogárral a kocsi eleje. Ez úgy látom külön munkát igényel, tudtok ajánlani valami okosságot, esetleg szert?
Köszi!
Zsolt15517-05-2017 09:11:02 // 94827
A 159 formája szerintem nagyon egyedi és időt álló lett. Már messziről kitűnik a forgalomból, annyira egyedi a megjelenése. :-))

A formájáért biztosan nem lehetett volna az év autója a B8 az biztos. A "csaló szoftver" miatt, meg ... Bár állítólag, abban már nem az az elektronika volt. De hiszi, aki ...
Dömpi (il dottore)16-05-2017 22:45:30 // 94826
Tök érdekes!
Hány talin álltunk egymás mellett, mustráltuk meg egymás kocsiját és fel nem tűnt!
Tocsa16-05-2017 22:28:57 // 94825
Szegény Alfa el ne korcsosuljon attól a sz@r népautótól ! :DD
Én nem állnék közel hozzá. :D Még meghúzza a sznob ....
Smith16-05-2017 22:01:09 // 94824
A cégek imádják. Szériatartozék a beépített presztízs :)
Erhard 242 (Pure Energy)16-05-2017 21:14:29 // 94823
hát az mindenhogy ratyi :DDD
SanyiJTD16-05-2017 20:49:44 // 94822
Nézz meg egy R-linet ne ezt a fapados fost... Így tényleg elég ratyi.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.