Forum >> 159
FRC14-08-2017 22:17:21 // 97965
Dömpi (il dottore)14-08-2017 22:04:32 // 97964
Van kontraszt rendesen! Szerintem a villanydodgem buziknak való 🤔
Dömpi (il dottore)14-08-2017 21:43:09 // 97963
Néhányan érdeklődtek nálam a ködlápám helyére beépített Keetec DRL 2in1 (menetfény+ködlámpa) iránt.
Ma rákérdezett a szerelőm az árra. Most 50 000 Ft.
Nekem tavaly még 32 000-be került.
Rendesen felment az ára😩
Ma rákérdezett a szerelőm az árra. Most 50 000 Ft.
Nekem tavaly még 32 000-be került.
Rendesen felment az ára😩
Zsolt15514-08-2017 21:33:35 // 97962
"... Nem cél a tartósság, nem cél az igazi minőségi színvonal, a biznisznek pörögni kell. ..." A fogyasztói társadalmat erőltetik. Nem a tartósság, ha nem az a cél, hogy minél sűrűbben cseréld a tárgyaidat. Így viszont tényleg csak a szemetet termeljük. Egyébként lényegében egyetértünk.
pettinke14-08-2017 20:34:55 // 97961
Miből gondoltad, hogy pont a MAP-ot ki kell cserélni?
Turbo geo, EGR, lukas csövek, annyi minden más lehet még.
Turbo geo, EGR, lukas csövek, annyi minden más lehet még.
Zolibácsi14-08-2017 20:29:50 // 97960
Alfa159 2,4 logok
Cseréltem map szenzort és nem oldotta meg a turbo nyomás problémát.
első teligáz nem töltött rendesen, második és harmadik igen.
nagyon fucsa a diag logok adatai, teligáznál hirtelen 0 az értéke majd le is esik a nyomás, majd vissza.
Szerintetek, hogy érdemes ezt jobban diagolni?
Cseréltem map szenzort és nem oldotta meg a turbo nyomás problémát.
első teligáz nem töltött rendesen, második és harmadik igen.
nagyon fucsa a diag logok adatai, teligáznál hirtelen 0 az értéke majd le is esik a nyomás, majd vissza.
Szerintetek, hogy érdemes ezt jobban diagolni?
pettinke14-08-2017 20:21:12 // 97959
alfa155gyuri14-08-2017 20:02:39 // 97958
Macccy14-08-2017 20:00:32 // 97957
Mio fratello, mi Scusi!
Gyűjtöttem pár kérdést, beírom egyben :
1.) Xenon magasság állító motorka jobb elöl nem mozdul, pedig nincs a rudazat szétesve, a futóművön is megvannak a pozíció szenzorok, a bal xenont állítja is. A MES a sima bluetooth ELM csatival tudná ezt diagolni, tesztelni? Van esetleg a lámpatest elektromos bekötéséhez rajzotok? Ötlet? Nem tudom kap e villanyt a motorka.
2.) Vezető jobb lábánál a padló kárpit akinek lecsúszik/-szott, hogyan csinálta meg?? Kb. egy centivel lejjebb van, mint a patent kiadná, a gázpedál melletti patent hiányzott is, a váltóhoz közelebbi meg feszül. De a k*csög kárpit eléggé kemény, fogás nincs rajta, nem tudom hogyan lehet ezt fentebb imádkozni, főleg maradandóan (patentot szereztem, de csak azzal kifeszíteni nem lehet).
3.) Ezt már kérdeztem azt hiszem, de felteszem: Szhbatta - Érd környéken tud valaki ajánlani értő, kedvenc szerelőt? Alsó-hátsó támasztó szilent csere kéne.
Grazie mille
Gyűjtöttem pár kérdést, beírom egyben :
1.) Xenon magasság állító motorka jobb elöl nem mozdul, pedig nincs a rudazat szétesve, a futóművön is megvannak a pozíció szenzorok, a bal xenont állítja is. A MES a sima bluetooth ELM csatival tudná ezt diagolni, tesztelni? Van esetleg a lámpatest elektromos bekötéséhez rajzotok? Ötlet? Nem tudom kap e villanyt a motorka.
2.) Vezető jobb lábánál a padló kárpit akinek lecsúszik/-szott, hogyan csinálta meg?? Kb. egy centivel lejjebb van, mint a patent kiadná, a gázpedál melletti patent hiányzott is, a váltóhoz közelebbi meg feszül. De a k*csög kárpit eléggé kemény, fogás nincs rajta, nem tudom hogyan lehet ezt fentebb imádkozni, főleg maradandóan (patentot szereztem, de csak azzal kifeszíteni nem lehet).
3.) Ezt már kérdeztem azt hiszem, de felteszem: Szhbatta - Érd környéken tud valaki ajánlani értő, kedvenc szerelőt? Alsó-hátsó támasztó szilent csere kéne.
Grazie mille
multizseti14-08-2017 19:24:59 // 97956
Igen, az utas oldalit is cserélni kell.
yani🍀14-08-2017 19:00:06 // 97955
Tibcsi166 írt róla blogot.
Revitox14-08-2017 18:48:41 // 97954
Vezető oldal csukódik de az utas oldal nem.
Revitox14-08-2017 18:47:54 // 97953
RomeoOne14-08-2017 18:21:30 // 97952
Sosem értettem ezt a "közútra felesleges" mondást. Egyik kollégám jut mindig eszembe, aki mesélte, hogy az apja világ életében a kétütemű wartburgot vezette, aztán ő megvette az első autóját, valami 90 lóerős nyugatit. Beültek, a kollégám gyorsult kicsit (már amekkorát gyorsulni lehet egy 90 lóerős kocsival) az apja meg az anyósülésen taposta a féket, hogy sok az a 90 lóerő...
Szóval, Warbi, ne mondj ilyen hülyeségeket, mert azt fogom hinni, hogy megöregedtél :D
Szóval, Warbi, ne mondj ilyen hülyeségeket, mert azt fogom hinni, hogy megöregedtél :D
RomeoOne14-08-2017 18:18:11 // 97951
Erre lennék én is kíváncsi, amit említenek, hogy milyen amikor a villanymotor kb. a teljes tartományon adja le a brutál nyomatékot. Nagy feeling lehet. Ahogy mondják is, ilyet belsőégésű motor soha nem fog tudni.
De hogy ez a Winkler milyen értetlen. Rendesen megütköztem rajta. Kb 1 óra körül, amikor a fékpadról van szó, nem fogja fel, hogy hogy mérhetnek a padon akkora teljesítményt, mint a gyári adat, ha az egyszer főtengelyre van megadva. Ketten próbálják magyarázni neki, hogy a gép tudja mérni a a hajtáslánc veszteségét is, de nem bírja felfogni. Komolyan, ennyi ideje autós újságíró és ennyi érzéke van hozzá? Nem tűnik valami jó eszű embernek.
De hogy ez a Winkler milyen értetlen. Rendesen megütköztem rajta. Kb 1 óra körül, amikor a fékpadról van szó, nem fogja fel, hogy hogy mérhetnek a padon akkora teljesítményt, mint a gyári adat, ha az egyszer főtengelyre van megadva. Ketten próbálják magyarázni neki, hogy a gép tudja mérni a a hajtáslánc veszteségét is, de nem bírja felfogni. Komolyan, ennyi ideje autós újságíró és ennyi érzéke van hozzá? Nem tűnik valami jó eszű embernek.
WarbiRunner (Gyuri)14-08-2017 17:11:13 // 97950
Közútra mindkettő teljesen felesleges :-) Ha lenne annyi pénzem, egy HF Integrale-t vennék, mert AZ móka :-)
Az elektromos autó témához csak még két videó:
2015-ből
és
pár évvel korábbról
Az elektromos autó témához csak még két videó:
2015-ből
és
pár évvel korábbról
WarbiRunner (Gyuri)14-08-2017 17:03:54 // 97949
Ahogy én látom, volt az európai iparnak egy fénykora, amikor tényleg jó és jó minőségű termékeket készítettek. Németország és Észak-Olaszország komoly ipari kultúrával rendelkezik. De Európa többi országában, itthon is vannak iparágak, ahol komoly tudás és tapasztalat... volt. Most azon igyekszik a globalizálódó világ, hogy szabaduljunk már meg végre a régi, még működő, minőségi dolgainktól és szokjuk már végre meg a hulladék minőséget. Igaz ez az autókra és minden más használati tárgyra is. Eldobható vackokat, átgondolatlan félkész termékeket látok mindenhol. Nem cél a tartósság, nem cél az igazi minőségi színvonal, a biznisznek pörögni kell. A vásárlónak meg elég a sok csilli-villi csicsa, meg a tapi képernyő, mert attól aztán feltétlenül minden jó..
Termeljük a szemetet.
Ha a környezetvédelem számítana, akkor azt támogatnák, ha valaki minőségi használt termékeket vesz, használt autót tart fenn, régi épületet újít fel stb. És a gyárakat sem EU normákra, hanem egyszerű, hosszú távon fenntartható, esetleg felújítható, újrahasznosítható temékekre ösztönöznék. Én ebben inkább hiszek, mint abban ami most megy.
Termeljük a szemetet.
Ha a környezetvédelem számítana, akkor azt támogatnák, ha valaki minőségi használt termékeket vesz, használt autót tart fenn, régi épületet újít fel stb. És a gyárakat sem EU normákra, hanem egyszerű, hosszú távon fenntartható, esetleg felújítható, újrahasznosítható temékekre ösztönöznék. Én ebben inkább hiszek, mint abban ami most megy.
Zsolt15514-08-2017 16:32:07 // 97948
Én is kipróbálnám, nem arról van szó. :-))
RomeoOne14-08-2017 16:18:29 // 97947
Ha lenne annyi pénzem, inkább Giulia QV-t vennék, de azért látom azt, hogy lehetne mókázni egy Tesla S P100D-vel is. Ha már csak azt nézzük, hogy milyen alacsonyan van a súlypontja a padlóban lévő akksik miatt... Nem fog megbillenni kanyarban :)
Zsolt15514-08-2017 16:02:50 // 97946
"... Villanyautó lesz, mert üzleti érdek kidobatni velünk a régit, gyötörni a lelkiismeretünket vele, hogy aztán jó fogyasztóként beálljunk a sorba az új villanydodzsemekért. És elhisszük. ..."
Igen, mert azért sokkolják (pl.dízelüzemű autókkal) az embereket, hogy folyamatosan költsék a pénzüket.
Az Euro normákkal is csak az a "baj", hogy mire kiforrná magát valamelyik kategória a napi használat során is, addigra már legalább eggyel előrébb jár az előírás. Így nagyon szoftveres csalások okain sem érdemes annyira csodálkozni.
Ha valóban fontos lenne a környezetvédelem, akkor például nem a "villanykamionokon" kellene gondolkozni, hanem a kombinált árufuvarozás során (RO-LA) vasútra rakni az áruk döntő többségét és úgy szállítani. Arra kevesebb fejlesztési pénzt kellene költeni, mert az már lényegében megvan. Főleg úgy, hogy a vasúti közlekedésben a villamosvontatás a legelterjedtebb.
De ugye az útdíjakból nem kevés pénz jön be a költségvetésekbe, amiről persze nem akar senki lemondani.
Másik, hogy ilyenkor annyira nem "alergiásak" az EU-ban a gyerekmunkára.
Igen, mert azért sokkolják (pl.dízelüzemű autókkal) az embereket, hogy folyamatosan költsék a pénzüket.
Az Euro normákkal is csak az a "baj", hogy mire kiforrná magát valamelyik kategória a napi használat során is, addigra már legalább eggyel előrébb jár az előírás. Így nagyon szoftveres csalások okain sem érdemes annyira csodálkozni.
Ha valóban fontos lenne a környezetvédelem, akkor például nem a "villanykamionokon" kellene gondolkozni, hanem a kombinált árufuvarozás során (RO-LA) vasútra rakni az áruk döntő többségét és úgy szállítani. Arra kevesebb fejlesztési pénzt kellene költeni, mert az már lényegében megvan. Főleg úgy, hogy a vasúti közlekedésben a villamosvontatás a legelterjedtebb.
De ugye az útdíjakból nem kevés pénz jön be a költségvetésekbe, amiről persze nem akar senki lemondani.
Másik, hogy ilyenkor annyira nem "alergiásak" az EU-ban a gyerekmunkára.
RomeoOne14-08-2017 15:27:03 // 97945
Ami valószínűleg fontláb. Az kb. 515 Nm. De ha összehasonlítod a kb. ugyanakkora teljesítményű Ferrari F12-ével, akkor azért látszik, hogy miért nyerik a hagyományos sportautók a 400 feletti távot: link
antonov14-08-2017 15:15:59 // 97944
Nem húz annyira... 380-nál ér véget a görbe. : )
Erhard 242 (Pure Energy)14-08-2017 14:59:48 // 97943
persze mivel a fölött eléggé szopja az akkut ...nyugger autó :DDD
Liquid14-08-2017 14:58:21 // 97942
érdekes módon eddig az összes Tesla amit láttam az autópályán 100-zal poroszkált
Erhard 242 (Pure Energy)14-08-2017 14:52:30 // 97941
klímával ebben a melegben előzésekkel vissza felé szfváron megállna, mint a szög a matíz is megy 150-nel csak nem 180km-et ha nem 500-at :DDDD na ez a vicc...
RomeoOne14-08-2017 14:51:45 // 97940
Ha jól tudom, ezekben nincs sebváltó, gyakorlatilag egysebességesek. Ebből a nyomatékgörbéből tehát következik, hogy nagyobb sebességnél miért nem húz annyira, mint az elején. Lehet, hogy mondjuk 2 vagy 3 fokozattal lehetne ezen optimalizálni. Bár ez hétköznapi felhasználását nem segítené, cserébe jó drága lenne :D
Liquid14-08-2017 14:42:17 // 97939
http://totalcar.hu/egester/2017/06/15/egester_258/
kb. 50 percnél van
Na jó nyilván féldöglötten is alkalmas közlekedésre, de nagyot gyorsulni csak 400-on tud, és nagyon nem a végtelenségig.
kb. 50 percnél van
Na jó nyilván féldöglötten is alkalmas közlekedésre, de nagyot gyorsulni csak 400-on tud, és nagyon nem a végtelenségig.
RomeoOne14-08-2017 14:40:14 // 97938
Nem hallottam, de ha van linked, kíváncsi vagyok.
RomeoOne14-08-2017 14:39:15 // 97937
Nagyon ne vegyél rá mérget. 165 km/h-s átlag mellett elmegy több, mint 180 km-t. Ha csak nem Újpestről indul a menet, akkor a Teslás már Fehérvárnál a szembe sávból integetne a Matiznak :D
Liquid14-08-2017 14:36:52 // 97936
Hallottad az Égésteret? Csak 400m-en király, 1600-on már nem annyira.
Viszont ha mégegyszer megküldöd ott már elfogy.
Tehát pár menet után már az 1.4TS is leverné :)
Viszont ha mégegyszer megküldöd ott már elfogy.
Tehát pár menet után már az 1.4TS is leverné :)
Erhard 242 (Pure Energy)14-08-2017 14:26:50 // 97935
én inkább lenyomnék vele egy BP-Siófok versenyt oda-vissza akár matizzal is ott hagyom a fos Teslat :DDDDDD
RomeoOne14-08-2017 14:20:45 // 97934
A BMW i3 az b.zis, a Tesla S viszont más liga. Jót lehetne vele szórakozni KUL-on, állva hagyna mindenkit :D Ott végig rendelkezésre áll az a brutál nyomaték, nem fordulatszám függő. Nem hiába villany a tehervonatokban sem :D
Liquid14-08-2017 14:19:21 // 97933
na ebben is egyetértünk :)
Erhard 242 (Pure Energy)14-08-2017 14:10:09 // 97932
egy Stelvio nem rossz első autónak a Teslat meghagyom a bziknak :DDDD
Dömpi (il dottore)14-08-2017 14:09:00 // 97931
Helyreállt a rend, meg sem látszik a javítás😁
RomeoOne14-08-2017 14:01:02 // 97930
Jó az második autónak. Amúgy egy Tesla S még első autónak sem rossz, ha nem a horvát tengerpartra akar menni vele az ember.
Erhard 242 (Pure Energy)14-08-2017 13:41:40 // 97929
már aki elhiszi :))) ezzel a technológiával én nem hiszek benne... vicc az egész
Zolibácsi14-08-2017 12:48:53 // 97928
Igazabol Ő csak 600 km-t ment vele. Nagykata 2x, Eger, Recsk aztan haza. Szoval a masik 400-at én tettem bele varosban.... Ezt talan meg szepiti a tortenetet. :)
WarbiRunner (Gyuri)14-08-2017 12:16:16 // 97927
Nem az áramtermeléssel van gond. Az akksikkal. Például... Ennyit a villanyautózásról és a fényes szép bárányfelhős jövőről. Villanyautó lesz, mert üzleti érdek kidobatni velünk a régit, gyötörni a lelkiismeretünket vele, hogy aztán jó fogyasztóként beálljunk a sorba az új villanydodzsemekért. És elhisszük.
RomeoOne14-08-2017 12:08:46 // 97926
Igen, szomorú tény, hogy annak idején a politikai játszmák miatt tönkretettek egy szakmailag indokolt beruházást. Bár a szlovákok így is megépítették a saját részüket, elterelték maguknak a Dunát. Így most akkor adnak vizet, amikor ők akarnak, ha így tartja úri kedvük megindítják a hullámot, ha úgy, akkor elzárják és nincs beleszólásunk. Az áramból is ők kaszálnak amit ott termelnek. Ha a nagymarosi vízlépcső is megépül, akkor ki lett volna egyensúlyozva a dolog, akkor együtt irányítunk és közös az áramtermelés haszna is. Persze mi felrúgtuk a megállapodást és még mi mentünk hőbörögni a nemzetközi bíróságra, ahol úgy kiröhögtek, mint annak a rendje. "Felrúgtátok a szerződést, és még ti vagytok felháborodva? Na húzzatok innen a p.csába" Az osztrákoknak is fizethettünk egy nagy rakás pénzt, amiért elmaradt a munka, amire szerződésük volt. Leültetném jó időre azokat, akik ennek politikai felelősei voltak. Bár nem csoda, ha nem várható változás, mert azok vannak hatalomban, akik ezt akkor elintézték.
Liquid14-08-2017 11:58:14 // 97925
a Dunára már megpróbáltak duzzasztót építeni, nem jött össze :)
RomeoOne14-08-2017 11:56:54 // 97924
Paks2 CO2 mentes, meg építeni kéne a Dunára néhány duzzasztót, párszáz megawatt villany azokból is kijönne. Egy SZET kéne még Magyarországra és akkor már tényleg egész zöld lenne az a villanyautózás. Éjszaka sem lenne gond az áramtermeléssel :)
yani🍀14-08-2017 11:51:47 // 97923
Én sem tartom autónak. Én elhiszem, hogy műszakilag rendben van, de ilyen formatervet nem engednék forgalomba hozni. Alapvetően a hibrid filozófiájával sem értek egyet.
Volt néhány éve egy teszt Top gear-ben, ahol egy zárt pályán hasonlították össze egy M3-al a fogyasztást. A Prius ment elől, utána az M3. Előzni nem lehetett , így az jött ki, hogy a Prius vagy 3 literrel többet evett. Ha már villany, akkor inkább valami tisztán elektromos. Mondjuk ezzel meg az a baj, hogy azt az áramot is meg kell valahol termelni, így nem az utcán füstölik el, hanem máshol, de nagyobb mennyiségben. A hálózat pedig biztosan nem bírná, ha este otthon tankolna mindenki. Az akkuk megsemmisítése pedig jóval károsabb a környezetre, mint a belsőégésű motorok működése, csak ezt már nem hangoztatják a zöld agyúak.
Volt néhány éve egy teszt Top gear-ben, ahol egy zárt pályán hasonlították össze egy M3-al a fogyasztást. A Prius ment elől, utána az M3. Előzni nem lehetett , így az jött ki, hogy a Prius vagy 3 literrel többet evett. Ha már villany, akkor inkább valami tisztán elektromos. Mondjuk ezzel meg az a baj, hogy azt az áramot is meg kell valahol termelni, így nem az utcán füstölik el, hanem máshol, de nagyobb mennyiségben. A hálózat pedig biztosan nem bírná, ha este otthon tankolna mindenki. Az akkuk megsemmisítése pedig jóval károsabb a környezetre, mint a belsőégésű motorok működése, csak ezt már nem hangoztatják a zöld agyúak.
RomeoOne14-08-2017 10:43:11 // 97921
És hova furikázgat nélküled az asszony, hogy egy ezrest belevág egy hétvége alatt? :D
Smith14-08-2017 10:42:47 // 97920
Alfát Toyotára? Húúú az kemény.
A szemedet biztos nem fogod legeltetni rajta... Örülsz majd, ha nem látod :)
(magánvélemény, ha valakinek mégis tetszik, lelke rajta, de az a prius, az broááááf :) )
A szemedet biztos nem fogod legeltetni rajta... Örülsz majd, ha nem látod :)
(magánvélemény, ha valakinek mégis tetszik, lelke rajta, de az a prius, az broááááf :) )
RomeoOne14-08-2017 10:42:30 // 97919
Akkor nem a 2.4 fogyaszt sokat, csak mindenkinek ólomlába van itt :D
Zolibácsi14-08-2017 09:31:07 // 97918
Hardy14-08-2017 08:45:30 // 97917
Angelo Bianco14-08-2017 08:30:41 // 97916
Ok. Köszönöm. Megpróbálom ezt a variációt!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
499
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?