Sziasztok!
Ha esetleg valakit érdekel:
https://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_1.8_tbi_distinctive-12029848
Forum >> 159
Krisztina15925-09-2017 15:48:03 // 99549
Liquid25-09-2017 15:38:21 // 99548
1 hónappal ezelőtt érdekelt volna :)
Pzk25-09-2017 15:35:40 // 99547
Sziasztok, tempomat kar beépítésen gondolkodom, viszont kábeleznem is kell, mivel nincs előkészítve. Van valakinek valahol egy részletes értelmezhető leírása, ami alapján ki lehetne vitelezni? Előre is köszönöm!
156er25-09-2017 15:19:50 // 99546
Sziasztok.
Érdekelne valakit egy szett téligumi 18-19" méretben? Hankook, friss gyártás lenne.
Ha valakit érdekel írjon rám. Árban olcsóbb lenne mint a webshopok!
Köszi.
Érdekelne valakit egy szett téligumi 18-19" méretben? Hankook, friss gyártás lenne.
Ha valakit érdekel írjon rám. Árban olcsóbb lenne mint a webshopok!
Köszi.
Piritu - 1.000.00025-09-2017 13:05:41 // 99545
Anno engem is egy 146 vett meg :-DD
Giuntini25-09-2017 12:54:39 // 99544
Pedig jól látod, ez nálam is így va.
WarbiRunner (Gyuri)25-09-2017 12:32:48 // 99543
Hát... égett szagot soha nem éreztem. A motor hangján sem igazán veszem észre. Városban alapjáraton lehet észrevenni, hogy picit remeg, maszíroz az ülés. Városon kívül kb esélytelen észrevenni ilyen jelekből, nekem ugyanúgy viselkedik, ugyanolyan a hangja, ugyanúgy megy. Ott csak a turbónyomás mérő és a pillanatnyi fogyasztás a támpontok. Nekem csak az előbbi, mert jobb szeretem, ha a műszerfalon a mutatókon kívül semmi nem aktívkodik. Kiírja, hogy Sept 25, óra, perc és már ez is több információ mit ami érdekel :-) Ha véletlenül észreveszem (egyébként az esetek többségében önkéntelenül megakad a szemem rajta) hogy lepihent a nyomásmérő, akkor lecsekkolom a fogyit és tudom, hogy regenerál. 1500km-e nem néztem rá tablettel :-)
Apropó nyomás mérő. Pályán figyeltem fel rá, hogy ebben a hűvösben tiszta idegbeteg lett a nyomásmérő . Ha tempomat 140-150 körül megyek, akkor a 0.8 felett van, de nem éri el a következő osztást. Ha gázpedállal tartom a 140-150-et, akkor eleve feljebb van, és minden pici mozdulatra már nyomul felfelé. Vagy eddig is így volt, csak nem vettem észre? A gázreakció egyértelműen megélénkült pályatempón az esti 13 fokban.
Az automata váltó kuplungolását is egyértelműbben érzem, és látom is a nyomásmérőn is. Ha tempomat "resettel" gyorsítok 110-ről utazóra, ott nagyon érződik, hogy előbb mintha a konverterrel tolna nyomatékot (egy lendülés a nyomásmérőn), aztán kuplung zár (mégegy lendülés). Eddig nem éreztem ennyire egyértelműen.
Apropó nyomás mérő. Pályán figyeltem fel rá, hogy ebben a hűvösben tiszta idegbeteg lett a nyomásmérő . Ha tempomat 140-150 körül megyek, akkor a 0.8 felett van, de nem éri el a következő osztást. Ha gázpedállal tartom a 140-150-et, akkor eleve feljebb van, és minden pici mozdulatra már nyomul felfelé. Vagy eddig is így volt, csak nem vettem észre? A gázreakció egyértelműen megélénkült pályatempón az esti 13 fokban.
Az automata váltó kuplungolását is egyértelműbben érzem, és látom is a nyomásmérőn is. Ha tempomat "resettel" gyorsítok 110-ről utazóra, ott nagyon érződik, hogy előbb mintha a konverterrel tolna nyomatékot (egy lendülés a nyomásmérőn), aztán kuplung zár (mégegy lendülés). Eddig nem éreztem ennyire egyértelműen.
WarbiRunner (Gyuri)25-09-2017 12:15:49 // 99542
Ezaz, hogy a sebesség valós, de a megtett méter Ti kerékkel sem. A valóshoz képest kevesebbet mér. Nem sokkal, kb 3.5%-kal. A téli kerékhez képest feltűnő a különbség, mert összeadódnak a %-ok, de abszolútban is pár km-rel valóságban többet megyek , mint amit kijelez. Nem sok a 3.5%, de sok kicsi sokra megy. :-)
WarbiRunner (Gyuri)25-09-2017 11:55:30 // 99541
Na mi.. már nem csak én nosztalgiázok öreg romokkal? :-D
droberto25-09-2017 09:57:51 // 99540
Mondhatjuk így is. :)
Roll198325-09-2017 09:42:10 // 99539
Nem kaptál jézuskától technic legót? :D
Roll198325-09-2017 09:42:10 // 99538
Nem kaptál jézuskától technic legót? :D
droberto25-09-2017 09:18:06 // 99537
ProdyG25-09-2017 08:43:49 // 99536
1. Köszi a segítséget, a te király kis blogod alapján kiszedtem az első ülést. Sima ügy volt, végigzsíroztam a sínt, de nem az nyikorgott. Kicsit kellett szórakozni, de végül megtaláltam. A háttámla dőlés állítónak az a forgó része nyikorgott, ami a túlsó oldalon van (nem ahol tekergetjük, hanem a túlvége). Kicsit le kellett fosztani róla a bőrhuzatot, aztán megfújkáltam olajjal. Teljesen hangtalan lett szék :)
2. Nincs ülésfűtésem :( nem baj, egy gonddal kevesebb :D
A kábelek sincsenek ott, csak ami a többi dologhoz kell (biztonsági öv stb...)
Következő projektem a műszerfal szétszedése lesz, mert az is egyre borzasztóbban nyikorog (ez nem lesz egy egyszerű menet)
2. Nincs ülésfűtésem :( nem baj, egy gonddal kevesebb :D
A kábelek sincsenek ott, csak ami a többi dologhoz kell (biztonsági öv stb...)
Következő projektem a műszerfal szétszedése lesz, mert az is egyre borzasztóbban nyikorog (ez nem lesz egy egyszerű menet)
ProdyG25-09-2017 08:43:49 // 99535
1. Köszi a segítséget, a te király kis blogod alapján kiszedtem az első ülést. Sima ügy volt, végigzsíroztam a sínt, de nem az nyikorgott. Kicsit kellett szórakozni, de végül megtaláltam. A háttámla dőlés állítónak az a forgó része nyikorgott, ami a túlsó oldalon van (nem ahol tekergetjük, hanem a túlvége). Kicsit le kellett fosztani róla a bőrhuzatot, aztán megfújkáltam olajjal. Teljesen hangtalan lett szék :)
2. Nincs ülésfűtésem :( nem baj, egy gonddal kevesebb :D
A kábelek sincsenek ott, csak ami a többi dologhoz kell (biztonsági öv stb...)
Következő projektem a műszerfal szétszedése lesz, mert az is egyre borzasztóbban nyikorog (ez nem lesz egy egyszerű menet)
2. Nincs ülésfűtésem :( nem baj, egy gonddal kevesebb :D
A kábelek sincsenek ott, csak ami a többi dologhoz kell (biztonsági öv stb...)
Következő projektem a műszerfal szétszedése lesz, mert az is egyre borzasztóbban nyikorog (ez nem lesz egy egyszerű menet)
Erhard 242 (Pure Energy)25-09-2017 08:41:56 // 99534
jah egyszer nekem is csinálta, csak nekem az ölembe lőtte :DDD vissza dugtam és ennyi...
RomeoOne25-09-2017 08:26:15 // 99533
Ti jártatok már úgy,hogy a kocsi kiköpte a kulcsot? Igazából már vagy másfél hete volt, de most jutott eszembe. Épp egy hosszabb út útán leállítottam, majd pár perccel később indultam. Először csak a startot nyomtam meg, gyújtást adva rá (mert le kellett húzni az ablakot, beszélni pár szót a másik autóban ülővel), aztán indítottam be. A kocsi meg kilökte a kulcsot a sebváltóhoz. De beindult meg járt rendesen. Kamilláztam csak, hogy mi van. Átálltam párszáz méterrel odébb, nem is reklamált addig semmit. A következő indításnál meg már nem csinálta (meg azóta se).
Piritu - 1.000.00024-09-2017 22:44:28 // 99532
Tegnap elvoltam egy kanyarra a hegyekbe egy olyan autóval, amiben - tudtommal - még rádió sem volt gyárilag. Mégis királyság volt...
Tudom, haladni kell a korral, de még nem akarok egy ilyen jövő részese lenni...
Tudom, haladni kell a korral, de még nem akarok egy ilyen jövő részese lenni...
droberto24-09-2017 22:17:33 // 99531
kik@rják
:)
:)
droberto24-09-2017 22:16:46 // 99530
Van, bár én már lejöttem róla, mert az On-line naigációs programok sokkal kényelmesebbek, és a közösségi funkciók (dugó + trafi + dinamikus útvonaltervezés) a nagyon hasznosak. Most, hogy Európai Únion belül még Roaming sincs így meg pláne (akár neked is) versenyképes lehet.
Az más kérdés, hogy sokan nem szeretik, ha a telefonjuk fixen konzolba van és közbe mást csak korlázozottan lehet rajta csinálni. Nekem ezért is jó, hogy két telóm van. :)
Szeretett márkánk e téren igencsak el van maradva.
Két kategóriával lejebb! Wolfsburg most ezt tudja.
Remélem fészliftkor kikúrják ezt a tárcsás baromságot a Giu-ból és a Stelvióból.
Az más kérdés, hogy sokan nem szeretik, ha a telefonjuk fixen konzolba van és közbe mást csak korlázozottan lehet rajta csinálni. Nekem ezért is jó, hogy két telóm van. :)
Szeretett márkánk e téren igencsak el van maradva.
Két kategóriával lejebb! Wolfsburg most ezt tudja.
Remélem fészliftkor kikúrják ezt a tárcsás baromságot a Giu-ból és a Stelvióból.
droberto24-09-2017 22:00:07 // 99529
Igen a Ti-vel valós a sebesség, így a megtett km- is.
Sajnos a kisebb kerekkel akár 10%-ot is csalhat az óra így a számolt fogyasztás is lejebb van, mint a valós.
Sajnos a kisebb kerekkel akár 10%-ot is csalhat az óra így a számolt fogyasztás is lejebb van, mint a valós.
droberto24-09-2017 21:58:29 // 99528
Örülök, hogy összejött. :)
Giuntini24-09-2017 21:47:42 // 99527
Tanulság? Ami a 159-ben lassúnak tűnik, az valójában agy másik autóban igen gyors! Szatyi mikor megvette a 159-et, azt mondta nekem, hogy nem tetszik neki, mert lassabbnak tűnik, mint a 156. Aztán rájött a valóságra. Sokkal gyorsabb, minden kanyart nagyobb sebességgel lehet venni, csak egyszerűen nem érzed benne a sebességet. Ezt Budapesten lehet legjobban észrevenni, ha egy kicsit odalépsz neki, fel sem tűnik, és nagyon gyorsan utoléred a többieket. A 2,4 nagyon száguldásra termett. 150-es sebesség olyan mintha más autóval 100-al sem mennél.
Liquid24-09-2017 21:21:30 // 99526
B) Igen így van :D Üdv a klubban :)
DrPulzis24-09-2017 21:07:02 // 99525
Hello mindenkinek,
Olvastam hogy közületek is többeknek akadt mar problémája a blue and me rendszer MP3 lejátszásával. Nálam sem probléma mentes, de az évek során sok problémáját sikerült kitapasztalnom.
Sajnos elég válogatós a blue and me az MP3-akiból, a TAG-ekben tarolt magyar karakterek nem tetszenek neki, illetve recseg est okoz ha az MP3-file-ban nincs maximum hangerő értek (ilyen iTunes file-oknál fordul gyakran elő.
Mivel nekem is rengeteg problémám volt írtam, egy programot ami az iTunes playlisteket kimenni a megfelelő MP3 formátumban, ugy ahogy a bule and me szereti. A program csak Mac OSX-re van meg, de akit érdekel szívesen atkuldom a profit, csak küldjétek egy privát üzenetet meg egy meg egy mail címet, hogy hova mehet a program.
Mióta ezt a programot használom nincs probléma a blue and me-vel
Üdv
Olvastam hogy közületek is többeknek akadt mar problémája a blue and me rendszer MP3 lejátszásával. Nálam sem probléma mentes, de az évek során sok problémáját sikerült kitapasztalnom.
Sajnos elég válogatós a blue and me az MP3-akiból, a TAG-ekben tarolt magyar karakterek nem tetszenek neki, illetve recseg est okoz ha az MP3-file-ban nincs maximum hangerő értek (ilyen iTunes file-oknál fordul gyakran elő.
Mivel nekem is rengeteg problémám volt írtam, egy programot ami az iTunes playlisteket kimenni a megfelelő MP3 formátumban, ugy ahogy a bule and me szereti. A program csak Mac OSX-re van meg, de akit érdekel szívesen atkuldom a profit, csak küldjétek egy privát üzenetet meg egy meg egy mail címet, hogy hova mehet a program.
Mióta ezt a programot használom nincs probléma a blue and me-vel
Üdv
WarbiRunner (Gyuri)24-09-2017 20:59:06 // 99523
Sziasztok! Kicsit kivontam magam a 159 szerelős topicból, újra itt :-)
A 2.4 fogyasztásáról alkotott véleményemet ezúttal felülbírálom. Autóztam egy keveset mostanában, de a tanulság a mai napra jutott. Két dolog van:
1. Csengerbe utaztam le a család után, a 114km-es út a szörnnyel csak 105. Fogyi 8.1.
2 Hazafelé konvolyoztunk, én mentem elöl, Kinga a TD-vel mögöttem. Nagyon figyeltem, hogy beilleszkedjek a forgalomba, csak ott előzzek, ahol a 146 is befér. Majd meg vesztem néha :-) Azért haladtunk ahol lehetett, kb olyan időt futottunk, amit anno a 146 jtd-vel is. Mondta is Kinga, hogy jó kis lendületesen jöttünk. :-) Ez a 159-ben nem tűnt úgy.
Eredmény : 7l-es comp szerinti fogyasztás. Basszus..
Akkor ezek szerint:
A) 8%-kal kb eleve kevesebb km-re számoltam eddig a fogyit. ezért tűnt úgy, hogy a TI kerék +1l. Hát nem, mégsem.
B) Állat módon közlekedek, csak fogalmam sincs róla :-)
A 2.4 fogyasztásáról alkotott véleményemet ezúttal felülbírálom. Autóztam egy keveset mostanában, de a tanulság a mai napra jutott. Két dolog van:
1. Csengerbe utaztam le a család után, a 114km-es út a szörnnyel csak 105. Fogyi 8.1.
2 Hazafelé konvolyoztunk, én mentem elöl, Kinga a TD-vel mögöttem. Nagyon figyeltem, hogy beilleszkedjek a forgalomba, csak ott előzzek, ahol a 146 is befér. Majd meg vesztem néha :-) Azért haladtunk ahol lehetett, kb olyan időt futottunk, amit anno a 146 jtd-vel is. Mondta is Kinga, hogy jó kis lendületesen jöttünk. :-) Ez a 159-ben nem tűnt úgy.
Eredmény : 7l-es comp szerinti fogyasztás. Basszus..
Akkor ezek szerint:
A) 8%-kal kb eleve kevesebb km-re számoltam eddig a fogyit. ezért tűnt úgy, hogy a TI kerék +1l. Hát nem, mégsem.
B) Állat módon közlekedek, csak fogalmam sincs róla :-)
Haddel24-09-2017 20:43:27 // 99522
Az új száma : Denso DAN994 101210-1091
Haddel24-09-2017 20:40:17 // 99521
Ja most nézem a kép itt már nem olyan felbontásu mint amit fotoztam. Mindjárt megnézem az eredetin.
Csabi24-09-2017 20:22:06 // 99520
Nem látszik a típusszám sajna, vagy a szemem rossz. Közben ePerből a gyári számra rákeresve a Denso Dan 994 -et dobta fel ami 100A-es... így már mintha a képen is 994 lenne :)
A Tiedben van kiegészítő fűtés? Mert ha van akkor az enyémben is biztos ez a típus van
A Tiedben van kiegészítő fűtés? Mert ha van akkor az enyémben is biztos ez a típus van
Erhard 242 (Pure Energy)24-09-2017 19:56:51 // 99519
alvázszám függő...
Haddel24-09-2017 19:56:15 // 99518
Nézd meg blogomat , van benne fotó a régiről ,meg újról ,látszik a tipusszámuk is .
Csabi24-09-2017 19:19:29 // 99517
no de milyen típusú való a 2.0-ba?
Erhard 242 (Pure Energy)24-09-2017 19:09:56 // 99516
mint mindegyik 59-ben
Csabi24-09-2017 18:35:01 // 99515
Milyen típusú generátor van benne (denso...)?
Dömpi (il dottore)24-09-2017 18:28:33 // 99514
Elkelt.
Csabi24-09-2017 18:04:57 // 99513
Skacok! 2.0-nál ki kell szedni az akkutálcát a váltóolaj cseréjéhez, van nívócsavar?
Csabi24-09-2017 18:03:24 // 99512
A turbónyomás rögtön leesik nullára gázelvételnél, meg alapból is kisebb nyomással üzemel a motor, ez nevezhető nyilvánvalónak.Persze csak annak, aki figyelgeti a nyomásmérőt :)
Egyébként a 2,4 után tényleg alig észrevehető a regen...Nincs, vagy nagyon minimális a motorhang változás, nincs jelentős pillanatnyi fogyi növekedés, ritkán kiugró, és még a klíma hűtőventilátora is zajtalanul teszi a dolgát a többi típushoz képest.
Egyébként a 2,4 után tényleg alig észrevehető a regen...Nincs, vagy nagyon minimális a motorhang változás, nincs jelentős pillanatnyi fogyi növekedés, ritkán kiugró, és még a klíma hűtőventilátora is zajtalanul teszi a dolgát a többi típushoz képest.
Haddel24-09-2017 17:52:03 // 99511
_Ata_24-09-2017 11:56:27 // 99510
Igen, mp3 tag, osszes cimke leszed. Nekem azota lejatszik mindent gond nelkul, igaz mappadzerkezetet nem csinalok, csak a pendrivere odahanyom a zeneket☺
Haddel24-09-2017 11:50:15 // 99509
Nálam pl katasztófa a zenelejátszás.Hol megy,hol nem . Egy cartársunk ajánlott egy programot ,amivel a zenefájlokról leszedegetve a cimkéket már kicsit kevesebbszer akad meg a lejátszás.Azt hiszem mp3tag a program neve.
SWut24-09-2017 11:08:36 // 99508
Köszönöm
Közben rátaláltam Shadin oldalán egy magyar nyelvű B&Me leírásra ami alapján már könnyen megy a tájékozódás.
Közben rátaláltam Shadin oldalán egy magyar nyelvű B&Me leírásra ami alapján már könnyen megy a tájékozódás.
RomeoOne24-09-2017 11:00:05 // 99507
A 2.0-nál nem lesznek ilyen nyilvánvaló jelek, amiből észreveszed. De nem is kell ezen paráznod.
A másikra meg igen a válasz, az USB-n keresztül lejátsza az MP3-at, de FAT32 kell neki, jól gondolod.
A másikra meg igen a válasz, az USB-n keresztül lejátsza az MP3-at, de FAT32 kell neki, jól gondolod.
SWut24-09-2017 10:54:42 // 99506
Köszönöm mindenkinek aki válaszolt a témában. Valahogy biztos észre veszem ezek után. OFF
A következő dolog ami nagyon érdekelne, hogy az az USB foglalat a kesztyűtartóban képes-e pendrive-ról MP3-at vagy valami más audió formátumot lejátszani vagy csak dísznek van ott.
Ha jól értelmeztem a dolgokat ezt a foglalatot a Blue&Me media player kezeli,de eddig nem sikerült róla lejátszani semmit.
Még megpróbálom FAT32-be formázott pendrivval és wma fájlformátummal hátha.
A következő dolog ami nagyon érdekelne, hogy az az USB foglalat a kesztyűtartóban képes-e pendrive-ról MP3-at vagy valami más audió formátumot lejátszani vagy csak dísznek van ott.
Ha jól értelmeztem a dolgokat ezt a foglalatot a Blue&Me media player kezeli,de eddig nem sikerült róla lejátszani semmit.
Még megpróbálom FAT32-be formázott pendrivval és wma fájlformátummal hátha.
Haddel24-09-2017 10:31:08 // 99505
Főleg motorféknél ,és 2000 rpm körül?
Shadin24-09-2017 09:41:09 // 99504
Engem az olajnyomás érdekelne qrvára...
Zselé24-09-2017 08:59:31 // 99503
A fogyasztást nem nézem, de az autó viselkedése elég árulkodó: morog, nagyokat rezzen, ha áll és kicsit büdös is. Menet közben pedig gázelvételre azonnal és nagyon hirtelen 0-ra esik a turbónyomás
159 Indigo Gray 2.4 Monster24-09-2017 08:55:19 // 99502
A 2.4 esetében legalább us nálam regen alatt a 210 paciból minimum fele el fogyott :)
Haddel23-09-2017 22:58:33 // 99501
Akkor megnyugodtam ,nem csak enyém vacakol:)
Piritu - 1.000.00023-09-2017 22:54:19 // 99500
az iGO-ban most is van :-))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
718
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?