Forum >> 159

Pac17-10-2017 22:06:46 // 100665
Mindig csak a két szokásos P0091 és P0092 hibakódokat adja ki. De csak akkor produkálja, ha rendesen odalépek neki.
SanyiJTD17-10-2017 22:00:34 // 100664
Ki kene olvasni. Nincs a kozeledbe valaki aki ra tudna kotni a gepet...?
Pac17-10-2017 21:58:25 // 100663
Jó estét Cartársak!

Kis segítséget szeretnék kérni. A következő jelenséget tapasztaltam: erős gázadásra a motorhiba jelző lámpa felgyullad, de a jelenség ideiglenes, 3-4. indításra "eltűnik". Kiolvasáskor P0091 és P0092 hibákat jelez. (motor 2.0 JTDM)
Tapasztalt már valaki hasonlót? Turbó hiba?

Köszönöm előre a válaszokat!
Erhard 242 (Pure Energy)17-10-2017 21:47:20 // 100662
Egy egész autopalyat? :)))
SanyiJTD17-10-2017 21:18:29 // 100661
Nyugodtan fujjal ra motormoso folyadekot, motorblokkra meg retkesebb helyekre siman mehet. Hideg zsiroldo is teszi a dolgat, de ne hagyd sokaig rajta. Ez az uj brigeciol eleg ratyi szerintem.
En kuton szoktam melegvizes mosonal egyebkent.
Haddel17-10-2017 21:16:10 // 100660
Igen,tényleg meseszép!😃
Chris15917-10-2017 21:15:58 // 100659
Na holnap mosunk egyet köszi
SanyiJTD17-10-2017 21:10:23 // 100658
Gumi, es muanyag apolozva vannak, a motorter burkolat ujra van fenyezve. A szilikon borzaszto az nem jo semmire...Azt nem ajanlom
csokagm17-10-2017 21:07:53 // 100657
Vegyél egy A2-est :D
Chris15917-10-2017 21:02:19 // 100656
Ez igen, mint egy 0km-es autó. Szép nagyon.
Gumicsövek szilikonnal be vannak fújva vagy csak mosás utáni és azért látszik úgy?
SanyiJTD17-10-2017 20:57:37 // 100655
Személy szerint én mindig lemosom a motort is ,mert szeretem ha mindenhol patyolat tiszta.

Ha nagyon precíz akarsz lenni, akkor érdemes lehet áramtalanítani, ecu körülre zacskót húzni ,vagy egyszerűen elkerülni azokat a részeket.
Chris15917-10-2017 20:54:48 // 100654
Elég koszos a motorterem, írtátok többen, hogy magasnyomású mosóval tisztítottátok.
40-50cm-ről való tisztítás semmi gondot nem okoz a csatiknál és egyéb helyeken? Utána levegővel a vízcseppeket ki szoktátok fújatni?
Ha igen akkor teszek egy próbát én is.
SanyiJTD17-10-2017 20:46:30 // 100653
Köszönöm , és igen :)
Morfiusz Cédula17-10-2017 20:43:11 // 100652
Hogy én is hozzájáruljak valami pozitívval, eddig 22 ezret mentem a géppel mióta megvettem, az ablakemelő problémán kívül nem volt semmi meghibásodásom.
Minden megtett kilométer élmény, és mostanában nem megyek keveset, úgyhogy van benne részem bőven. :)
Erhard 242 (Pure Energy)17-10-2017 20:36:55 // 100651
egyéb iránt az autógyártók helyébe olyan megoldásra törekednék, hogy a szélvédő mosó feltöltése érdekében ne kelljen kinyitni a gépháztetőt és akkor egyszer sem nyitnám ki / év :DDD
Morfiusz Cédula17-10-2017 20:32:40 // 100650
Rohadt jól néz ki. Ezt akarod eladni?
Giuntini17-10-2017 20:17:43 // 100649
Köszi. Ebben még nincs tapasztalatom, eddig még 30 ezer km-t mentem vele. Azt észrevettem, hogy kevésbé koszolódik a felni, és jobb a fékezés. Brutálisan fognak a fékek.
Tocsa17-10-2017 20:15:58 // 100648
íja meg a rohadt bosch kábelek amiről lerohad a guminak csúfolt szigetelés és utána bele megy a pára szépen korrodál. Na akkor jönnek elő a csoda hibajelzések.
A canbus rendszer sem szereti a korhadt csatlakozásokat. :/
Giuntini17-10-2017 20:14:50 // 100647
Ebbe én is beszállok. Azért gyönyörű ez a rakoncátlan dög.
Tocsa17-10-2017 20:12:16 // 100646
Basszus akkor én az enyémbe mindig kevés ablakmosót öntök mert nekem most kell ötödik alkalommal kinyitni a gépetőőt. :D:D:D
Jajj ez valami kórság lesz sokat spriccelgetek. :D:D
Giuntini17-10-2017 20:11:53 // 100645
Igazat adok. Plusz a mostani autók összehasonlíthatatlanul bonyolultabbak a régieknél. Ez különösen igaz a dízelekre. Nagyok az elvárások, és a gyárak igyekeznek ennek megfelelni, és a megbízhatóságot áldozzák fel. Az én esetemben is ez van. A mai hűtőrendszer lényegesen bonyolultabb egy régi autóénál. EGR hőcserélő, automata váltó hőcserélő, találd meg, hogy hol szivárog, vagy levegősödik fel, úgy hogy minden be van burkolva. Különböző beépített időzített bombák vannak, mint a 2,0-nál az Egr hűtő. Ezek egy ideig tökéletesen működnek, aztán mind elhagyja magát.
Tocsa17-10-2017 20:05:10 // 100644
A mart lyuggatott tárcsa nagyon szép de kurvára eszi a betétet és teljesen felesleges.
Tapasztalat sajnos soha többet nem használok olyat még drágább is. Csak jóindulatból írtam.;-)
Kicsiadri111117-10-2017 20:02:24 // 100643
Csak kivancsi voltam mennyit lehet kihozni belőle, nem akartam elhinni hogy nemlehet az olvasottak ala lenyomni. Különben nemzavarnak azok az előitéletek illetve jelzők abszolút, most úgyvagyok vele hogy nemkellene dízel semmiképpen se.
Dzsozy17-10-2017 19:57:34 // 100642
Szép estét Mkinek!
Kis segítséget kérnék: hogy működik a visszagurulás gátló,mi a mechanikája? 2-3 nappal ezelőtt olyan helyen parkoltam, ahol kicsit oldalra dől a kocsi. Indításnál abs meg asszem vdc hibát írt ki. Előremenet is befogott a hátsó fék. Újra indítás után minden rendbe jött, de asszem most nem műxik a visszagurulás gátló.
Smith17-10-2017 19:43:07 // 100641
Köszi! De lehet, hogy 159-ben már nem izzó van, és ez a képek alapján még izzós. A 159-ben az árnyalata alapján nekem LED-nek tűnik, de talán tényleg csak 1 db, és azt elég lesz kicserélni. Majd blogolok.
Erhard 242 (Pure Energy)17-10-2017 19:25:17 // 100640
jah kicsit túl van lihegve itt a dolog, a mostani autómnak lassan 1 év alatt 2x nyitottam fel a motorház fedelét, hogy öntsek bele szélvédő mosót, lassan jön a harmadik nyitás :DDD
SanyiJTD17-10-2017 19:15:29 // 100639
Mire gondolsz? :D
RomeoOne17-10-2017 19:14:34 // 100638
Az újpesti nepper sírva könyörögne, hogy áruld el a módszered :D
Shadin17-10-2017 18:45:06 // 100637
9k majdnem hibamentesen, hurrá!
Shadin17-10-2017 18:43:56 // 100636
+1 jaja
Shadin17-10-2017 18:42:43 // 100635
A prémiumtermékre nem a nulla meghibásodás jellemző, hanem az egyediség, meg pl. a bőr ill. felhasznált anyagok és az összeszerelés minősége. Az autó prémiumságtól függetlenül is be fog szarni, max. a prémiumnak mondott autóknál még drágább lesz a javítás :-)
SanyiJTD17-10-2017 18:41:31 // 100634
Akkor pörgessük fel a topikot valami széppel is . Hajrá. :D

RomeoOne17-10-2017 18:24:56 // 100633
Én nyáron írtam egy ilyen élmény-posztot, akkor talán pont Giuntini panaszkodott, hogy mindig csak a negatív dolgok merülnek itt fel. De aztán egy-két hozzászóláson kívül nem kaptam többet, mások nem folytatták a sort :D
RomeoOne17-10-2017 18:23:13 // 100632
A magasabb minőség komfortban, vezetési élményben, ergonómiában stb. Nyilvánul meg, de tartósságot szerintem egyáltalán nem jelent, ha autóról van szó. Azért szól x évre meg y km-re a garancia, mert azt mondja a gyártó, hogy addig kérdés nélkül szavatolja a minőséget. Persze egy autó sem hullik szét a garancia lejárta után 1 hónappal, sőt, 20 évesen is autó még, ha karban van tartva. De nem nagyon lehet mire hivatkozni, amikor garanciaidő lejárta után hibásodik meg valami. Mondhatni, az ajándék idő. A prémiumság nem azt jelenti, hogy tovább tart (kivéve, ha hosszabb a garanciaidő rá), hanem hogy az adott időszakon belül magasabb minőséget nyújt.
alfa155gyuri17-10-2017 17:46:49 // 100631
A topikok nem arról szólnak,hogy de jót kirándultam a hétvégén :) itt a problémák jönnek fel.Néz meg egy bmw topikot önygyi leszel. :)
Giuntini17-10-2017 17:32:52 // 100630
Valóban sok nindent túlaggódunk. Az igazság az, hogy bonyolult rendszerek ezek. Nekem még hozzájött egy kis öröm. Mostanában jobb hátulról hallok egy surlódó hangot erős fékezésnèl. Megnéztük futóműves haveromnál, a belső fékpofák teljesen halottak. Tárvsástul kell cserélni. Oda is mennek fel a mart lyuggatott tárcsák.

Most néztem a víz szintet, most maximumon van. A tököm tudja mi van vele. Viszont víztócsa nincs alatta.
WarbiRunner (Gyuri)17-10-2017 17:16:28 // 100629
Általában ha prémium terméket vesz az ember, magasabb minőséget és tartósságot vár. A fórumot olvasva viszont ez nem így van, van ok az aggodalomra. Lehet nem épp most, 140e-nél, hanem majd egyszer később. De nem jó ezzel a tudattal birtokolni valamit.
Macccy17-10-2017 16:30:47 // 100628
Túlaggódás. Ne csináljátok. Ennyi baja bárminek van. Faék A4-re is mondta Bosch szervízes, hogy nemtudja mi a gond. Amikor már jön az elkeseredés, akkor kell jó szerelőhöz vinni és nem találgatni otthon.

10 év tapasztalat.
Zolibácsi17-10-2017 16:18:01 // 100627
Hahaha, lassan ott tart a használt autós piac a 159-nel hogy a 146- od többet ér mint a 159 :)
Én a környezetemben nem látok nagyon kirívó esetet a 159 szerviz igényével kapcsolatban. Mercedes, BMW, Audi ami egy kicsit erősebb és felszereltebb mint a 2.4 azokra is lapatoljak a pénzt az ismerőseim. Többet is mint én.
Nincs mit túl aggódni. Használni kell és kész.
RomeoOne17-10-2017 16:08:18 // 100626
Lehet kevesebbet kéne olvasgatnod :D
WarbiRunner (Gyuri)17-10-2017 16:06:37 // 100625
Basszus tiszta para ez a topic. Ahányszor beleolvasok, megfordul a fejemben, hogy most teszem fel a ha.hu-ra a verdát. Lehet ez volna a jó döntés?
_Ata_17-10-2017 15:59:46 // 100624
Szerintem 1 lehet. Itt egy 156-osék buherálták
btsabi17-10-2017 15:49:11 // 100623
nálam sem világít,ez ilyen 2.0 specialitás lehet :)
Smith17-10-2017 15:47:37 // 100622
Na, hát én bizony szét fogom szedni, mert rohadtul idegesít. Amúgy összesen 1 LED lenne ami megvilágítja? Vagy több, is mindegyik egyszerre kipurcant? :(
Giuntini17-10-2017 15:41:49 // 100621
Én úgy gondoltam, megpróbálom. Ha nincs más választás, akkor ki kell venni a hűtőt. Szatyi is javasolta, hogy próbáljuk meg, mert a Liqui Moly jófajta, és nem okozott gondot. A motormosó adalékkal szemben is ellenérzések vannak, mert tönkretett motorokat, amikben már jóval 100 ezer km fölött volt. A múltkori olajcserénél át lett öblítve Tutelával, és sokáig tiszta színe volt az olajnak. Az nem volt rossz döntés, és minden második olajcserénél megcsinálom.

Nagyon tele a hócipőm. Baromi sokat költöttem erre az autóra, nagyon sokáig jó, és egyszer csak olyan hiba jön, amit lehetetlen szinte megtalálni. Volt DPF, ami nem volt rossz, csak ki lett mosva, aztán turbó cső, majd a turbó vákumgombája hullott szét. Most kicseréltetem a csövet, ott nincs szivárgás, és kiderül, hogy a hűtőnél szivárog. Valóban el vagyok keseredve, hiszen ennél az autónál sohasem volt olyan hiba, hogy kicseréljük, és megjavul. Folyamatosan a szivatásból kaptam.

Egyébként a Dpf mosás után mondták, hogy utána gyakran eltömődik, és nem lesz jó. Teljesen jól működik. Teszek bele gyakran a Liqui Moly Dpf karbantartó adalékát, és szerintem jó a hatása.

Most már lassan kezdek belefáradni.
_Ata_17-10-2017 15:32:25 // 100620
Majd figyeld hozzá a hőmérsékletet :) Pl. amikor nem kell fűteni semmi baja, aztán jönnek a hideg idők, akkor fűtés hatására először pislákol aztán elalszik.. De ennyi baj legyen :)
Béci Ɨ|ѯ17-10-2017 15:20:44 // 100619
Km. 240 ezer körül van.
RomeoOne17-10-2017 15:14:16 // 100618
Én jónak tartom őket, de baromira be vannak táblázva, volt aki azért nem volt túl jó véleménnyel róluk pesti alfás ismerőseim közül. Egyikük inkább a Kén utcaiakat ajánlotta, mert velük teljesen meg volt elégedve.
yani🍀17-10-2017 15:12:03 // 100617
Nem lehetsz ennyire elkeseredett? Volt azért itt a fórumon is intő példa, mit okoznak ezek a sz...ok. Leírod, hogy csöpög a hűtőd. Akkor miért nem kézenfekvő, hogy azt cseréld ki?
Haddel17-10-2017 15:02:40 // 100616
Csöri király!
Én Pesten Zé-ékhez szoktam járni. Dz tuning& service.
Ők is jók.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.