Forum >> 159
Csabi21-12-2017 18:03:14 // 103120
Hát, a közelmúltban elég sokat volt piszkálva,szerintem lehetetlen lett volna észrevenni, hogy csökken. Ahogy Shadin is írja kupak le, tűzfal tele vízzel, szerelések, rövid távok...
Erhard 242 (Pure Energy)21-12-2017 18:01:47 // 103119
a nagy álmok sosem olcsók :DDD
Zolibácsi21-12-2017 17:56:18 // 103118
Nem akartam foltozgatni a k04 - et, gondoltam álmodok egy nagyot és rakok rá egy rendes garrettet. Használtan sehol nincs, csak olyan ha a régi garrettet le adod.... De ugye nekem nem az van. Csak egy kis geometria baja van 2500 feletti gyorsításnál nem tölt csak 1,1 körül
Erhard 242 (Pure Energy)21-12-2017 17:52:26 // 103117
minek? sérült volt a ház? sosem vennék új turbót csak közepet ...persze ha nem sérült a ház...
Zolibácsi21-12-2017 17:51:00 // 103116
1 hónapja vettem új garrett turbót 270 ért....
Erhard 242 (Pure Energy)21-12-2017 17:48:39 // 103115
nexokhinghts 70330
Dömpi (il dottore)21-12-2017 17:48:38 // 103114
Giuntini21-12-2017 17:48:36 // 103113
Te sem voltál piskóta ráköltésben. De ez a mi sorsunk. Mire hozzánk kerülnek ezek az autók, ránk vár a feladat...
Erhard 242 (Pure Energy)21-12-2017 17:46:23 // 103112
soroljam? kerékcsapágy 20e, lenkerék+ kuplung kombó 240e, a turbóközép 80-90e... + a szerelés jah nem kevés :(
Erhard 242 (Pure Energy)21-12-2017 17:44:32 // 103111
Ok én viszek kalapácsot, mert okos nem vagyok csak erős :DDD
Zolibácsi21-12-2017 17:43:02 // 103110
Végre el vittem a kocsit turbó cserére, persze közben a kinyomo csapágy is hangos lett, plusz a kerékagy csapágy is...
Most hívott a szerelő és mutatta telefonon keresztül milyen hangja van a lendkeréknek. Komplett kuplung és lendkeréket is cserélhetek. Az árát nem akarjátok tudni.... Turbóval együtt már fájdalmas mutatvány remélem kiesik meg valami csontváz...
Most hívott a szerelő és mutatta telefonon keresztül milyen hangja van a lendkeréknek. Komplett kuplung és lendkeréket is cserélhetek. Az árát nem akarjátok tudni.... Turbóval együtt már fájdalmas mutatvány remélem kiesik meg valami csontváz...
WarbiRunner (Gyuri)21-12-2017 17:31:22 // 103109
Gyerekek, ha ez, nem oldódik meg hamar, csináljunk egy talit valahol, ahova Emilnek nem kell messzire vinni az autót. Nézzük meg azt a vasat és találjuk már ki, hogyi a baja. Van itt sok okos ember, nem igaz, hogy nem tudnánk rájönni.
Erhard 242 (Pure Energy)21-12-2017 17:31:06 // 103108
kezdődő HF-nél nincs teljesítmény csökkenés viszont van más jel pl rángatás, lambda hiba, vízfogyás...
Giuntini21-12-2017 17:23:52 // 103107
A másik, ami az én meglátásom, bár mondhatom, hogy én csak egyszerű felhasználó vagyok. Kompresszió vesztésnél, érezhető lenne az erő csökkenése. Na hát itt semmiféle ilyenről nem beszélhetünk. A hangján sem vettem észre változást. Alfáriumban nagyon normálisak voltak a srácok, nem mondták ők sem ki egyértelműen hogy hengerfejes. Ők sem zárták ki a hűtőt. Most a második leengedés és feltöltés után, még mindig látok a vízben hűtőtömítő szemcséket. Ez mitől nem jött ki, és ennek már rég fel kellett volna tapadnia, de már rég távoznia kellett volna a rendszerből?
Ha láthatóan nem dolgozik bele a CO a vízkörbe, akkor hogy vetessem le könnyű szívvel a hengerfejet? Ilyen puffadásnál brutális jeleknek kellene lenni. Hengerfejes motornál bizonyos esetekben mondod, jelentős mennyiségű vízfogyásnak kellene lennie. Itt meg visszajön a víz, a nyomás megszüntetése után. Ha egy kicsit várok, és óvatosan tekerem le a zárókupakot, először csak a gőz jön, és utána a víz szépen felmegy maximumra, vagy afölé, attól függően, hogy mennyire meleg a motor.
Ha láthatóan nem dolgozik bele a CO a vízkörbe, akkor hogy vetessem le könnyű szívvel a hengerfejet? Ilyen puffadásnál brutális jeleknek kellene lenni. Hengerfejes motornál bizonyos esetekben mondod, jelentős mennyiségű vízfogyásnak kellene lennie. Itt meg visszajön a víz, a nyomás megszüntetése után. Ha egy kicsit várok, és óvatosan tekerem le a zárókupakot, először csak a gőz jön, és utána a víz szépen felmegy maximumra, vagy afölé, attól függően, hogy mennyire meleg a motor.
Giuntini21-12-2017 17:09:00 // 103106
Viszont ami nagyon furcsa! Levett kupaknál nem jön semmiféle buborék. Ha a kipufogó gáz beledolgozik a vízkörbe, ilyen mértékű nyomásnál rendesen kellene jönnie a buborékoknak, és ki kellene jönnie a víznek a kiegyenlítőből.
Erhard 242 (Pure Energy)21-12-2017 17:05:29 // 103105
csak ahol szökik a nyomás pl ha HF-es ott a víz is megy vele együtt...azaz fogyni kéne a víznek
Csabi21-12-2017 16:33:38 // 103104
Addig működik tökéletesen míg fel nem forr a víz a blokkban. A termosztátnál 90fok van, a blokkban már több. Más nem okoz ilyet, a nyomás csak ez miatt nőhet ilyen mértékig. Erre szavazok abból amiket leírtatok. Viszont örülnék, ha mégsem lenne nagy baj!
A hűtőcsere előtt szerintem ellenőrizze valaki, hogy az a szerencsétlen víz átmegye-e rajta...kár lenne arra is rálocsolni 50-80ezret...
A hűtőcsere előtt szerintem ellenőrizze valaki, hogy az a szerencsétlen víz átmegye-e rajta...kár lenne arra is rálocsolni 50-80ezret...
Roll198321-12-2017 16:28:33 // 103103
Ragazzon távirányítóval. Te állítod, hogy hogyan szóljon. Az árát nem mertem megnézni.
Peta7421-12-2017 16:27:58 // 103102
Köszi a választ!:)Holnap haza jön a fiam Németo-ból aztán megnézetem!
Roll198321-12-2017 16:22:17 // 103101
Azt írja a srác, hogy Edel 01 kipufogó és szofter módosítás eredménye.
Giuntini21-12-2017 16:19:07 // 103100
Ki kell olvastatni, és ha váltót mondja, akkor el kell vinni egy automatáshoz!
Giuntini21-12-2017 16:17:57 // 103099
Ez nem a váltó lesz! Ki kell olvastatni.
Giuntini21-12-2017 16:16:26 // 103098
Ami érdekes, hogy 88 fokig tökéletesen működik. Hidegen akármennyit mehetek, nem csinálja ezt. Voltak arendszerben szivárgások, most viszont minden tökéletesen zárt. A víz nem fogy, mert a nyomás elengedése utan visszajön. Amikor viszont az anomáliát okozza, megáll a fűtés. Parkolópálya most egyelőre.
Peta7421-12-2017 16:02:13 // 103097
Valaki esetleg tud segíteni a problémámban?:)
Shadin21-12-2017 15:55:07 // 103096
Ez hogy tud így visszahörögni???
Olyan hang kellene ami azért normál közlekedés mellett nem zavaró hosszú távon.
Olyan hang kellene ami azért normál közlekedés mellett nem zavaró hosszú távon.
Shadin21-12-2017 15:53:12 // 103095
És itt tartunk most :-(
A vicc az, hogy a régi, elvileg rossz (nyitott?) sapkával nem csinált ilyeneket emlékeim szerint.
A vicc az, hogy a régi, elvileg rossz (nyitott?) sapkával nem csinált ilyeneket emlékeim szerint.
Csabi21-12-2017 15:49:03 // 103094
Szerintem alapból azt gondolták, hogy nem tud eltömődni a hűtő ilyen mértékben...
Igazad van a nyomás kialakul a kiegyenlítőben is. Ahogy néztem webodalalon az alfához 1,2baros sapkát árulnak ami ugye 2,2barnak felel meg...Ekkora nyomástól simán kifröcskölhet a víz, és dagadhat a cső....szerintem....Néha-néha lehet nyitogat is a szelep...
Ha dugulás lenne, akkor soha nem keringene a víz, nem ingadozna a hőfok, akkor a motor terhelésével egyenes arányban menne fel a hőfok, de ahogy kivettem ez nem így van.
Igazad van a nyomás kialakul a kiegyenlítőben is. Ahogy néztem webodalalon az alfához 1,2baros sapkát árulnak ami ugye 2,2barnak felel meg...Ekkora nyomástól simán kifröcskölhet a víz, és dagadhat a cső....szerintem....Néha-néha lehet nyitogat is a szelep...
Ha dugulás lenne, akkor soha nem keringene a víz, nem ingadozna a hőfok, akkor a motor terhelésével egyenes arányban menne fel a hőfok, de ahogy kivettem ez nem így van.
Shadin21-12-2017 15:39:38 // 103093
Én sem értem, hogy miért nem tudta senki sem megnézni a hűtő átjárhatóságát amikor le volt engedve a víz :-( Egy hajszárító vagy egy kanna víz is akár segített volna közelebb kerülni a problémához. Az a cső vastag, az ott kialakuló nyomás a kiegyenlítőnél kellene jelentkezzen. A kiegyenlítő kupak biztos jó, 3 kupak nem lehet rossz, annyi van már Emilnek :-) 95-100°C környékén jönnek a gondok, alatta egy rendes görbén szabályozódik a vízhőfok. A dugulás valószínű, de hol? Lehet xar egy radiátor, de teljes keresztmetszetben nem képes eldugulni.
Csabi21-12-2017 15:32:11 // 103092
3barnál pedig ~130°C körül...Nem tartom elképzelhetetlennek
WarbiRunner (Gyuri)21-12-2017 15:29:57 // 103091
Ja, értem :-) Meg nem tudnám mondani, hogy a villogás mit jelent. Úgy rémlik, hogy a tárolt vdc hibánál nekem villogott párat, de aztán kitette a hibalámpát. Amíg nem írja, hogy "have gearbox checked" addig nagy baja biztos nincs. Ha aggódsz, akkor egy kiolvasást megér. Ha friss szerzemény a vas, akkor amúgy sem árt ránézni és olajat is cserélni a váltóban.
WarbiRunner (Gyuri)21-12-2017 15:26:13 // 103090
1.4Bar-ra tipelnék, de nem tudom :-) Mi értelme volna ennél többnek? Már az 1.4-nél is 110 fok körül van a víz forráspontja, műszakilag más értelmét nem látom a nagyobb hűtőkör nyomásnak.
Csabi21-12-2017 15:11:56 // 103089
Hát igen , gyanús, új sapka van,...De az is lehet, hogy csak 3-4barnál nyit...honnan tudjuk, hogy 1-nél kell nyitnia?
WarbiRunner (Gyuri)21-12-2017 15:07:15 // 103088
Ilyesmit gondolok, azzal a kiegészítéssel, hogy szerintem nem nyit ki a szelep. 1Bar túlnyomásnál, de 2-nél sem néz így ki egy cső, és kupak leszedéskor nem fröcsköl. Nekem sem a hűtő a gyanús..
Peta7421-12-2017 15:02:47 // 103087
Újraindításnál már nem csinálta!
Peta7421-12-2017 14:55:56 // 103085
Nem az a baj hogy D -t tez ki ha D-be teszem hanem elkezdett villogni ugyan ez volt a többi funkciónál is pld R Pésezek abetük villogtak!
Csabi21-12-2017 14:49:45 // 103084
A nyomás ott van a kiegyenlítőben, csak nem éri el az abszolút 2bart, különben nyitna a szelep. A rendszer más pontjaiban pedig kialakulhat nagyobb nyomás, viszont a csővezetés miatt nem tud a kiegyenlítőbe távozni, nincs akkora nyomáskülönbség...És ami a lényeg szerintem gőzdugó alakul ki a rendszer forró pontjain, ami miatt megszűnik az áramlás,aztán amikor hűl a rendszer a gőz lekondenzálódik...ilyenkor esik le hirtelen a hőfok,mert megindul az áramlás, majd kezdődik újra.... Mellette szól,hogy csak a termosztát nyitása után van gond,amikor a blokkban 90-95fok van...vagyis ennél jóval több, csak ott nincs hőmérő.
Ha nagyobb nyomás alakul ki mint amit a szivattyú tud nyomni, egyszerűen megáll a keringés ,a szivattyú forog magában...valószínűleg ezért is engedte a hűtővizet...
Szerintem teljesen felesleges hűtőt cserélni...
Egyébként nem értem a hűtő körüli mizériát, le kell engedni a vízet a hűtőből, a felső (belépő) csövön kell önteni vízet a hűtőbe, ha alul kifolyik akkor... Sehogy nem lett ellenőrizve az átjárhatósága, ha jól tudom....
Ha nagyobb nyomás alakul ki mint amit a szivattyú tud nyomni, egyszerűen megáll a keringés ,a szivattyú forog magában...valószínűleg ezért is engedte a hűtővizet...
Szerintem teljesen felesleges hűtőt cserélni...
Egyébként nem értem a hűtő körüli mizériát, le kell engedni a vízet a hűtőből, a felső (belépő) csövön kell önteni vízet a hűtőbe, ha alul kifolyik akkor... Sehogy nem lett ellenőrizve az átjárhatósága, ha jól tudom....
yani🍀21-12-2017 14:41:09 // 103083
Ugyan nekem nem automata van, de miért baj az, hogy ha D-be rakod, akkor kirak egy D betűt? Ma mondjuk egy P-ét írna ki, akkor érteném, hogy valami nem tetszik, de ezt most nem fogom.
Peta7421-12-2017 14:29:19 // 103082
Meg ez volt látható!
Peta7421-12-2017 14:25:52 // 103081
Például ha D -be raktam akkor a D-é betü
Shadin21-12-2017 14:25:38 // 103080
Emil levette a kupakot egy ilyen esetnél és telefröcskölte a tűzfalat vízzel. Ekkor megszűnt a dudor a csövön. De mi az az élethelyzet ami egy nem dugult rendszerven felfújja a csövet és nem a kiegyenlítő felé viszi el a nyomást annak ~1 báros sapkája felé :-(
Shadin21-12-2017 14:22:50 // 103079
Pont ez az aggályom, hogy a teljes hűtő kör nyomott és ez nem látszik a kiegyenlítőnél :-(
yani🍀21-12-2017 14:19:20 // 103078
Milyen sebesség jelzőlámpa ikon?
Nem lehet, hogy a sebességtúllépés jelző be van kapcsolva és azt láttad felvillanni?
Nem lehet, hogy a sebességtúllépés jelző be van kapcsolva és azt láttad felvillanni?
yani🍀21-12-2017 14:17:25 // 103077
Olyan, mintha fordítva lenne benne a termosztát. Gondolom ez lehetetlen, de működését tekintve úgy néz ki.
WarbiRunner (Gyuri)21-12-2017 14:16:41 // 103076
Parázni nem kell, ha hibalámpa van, olvastasd ki mihamarabb a hibakódot.
WarbiRunner (Gyuri)21-12-2017 14:14:17 // 103075
Leszedett kupakkal próbáltátok? Úgy mit csinál vajon?
Ez azért necces így, mert még egy hengerfejes motor is felkeményedett csövek mellett, de kilöki a vizet, vagyis folyamatosan próbál megszabadulni a nyomástól. Ez meg itt tartja a nyomást leállítva is? Minek a nyomását? A termo nem tud nyomás különbséget tartani, ekkorát biztos nem. A 2.4-ét sose láttam még, de gondolom ott is van egy rugós tányér, amit a túlnyomás vissza nyomna. Nekem ebből valahogy az jön le, hogy mindenhol túlnyomás van, az egész vízkörben. Úgyhogy levételkor óvatosan a kupakkal..
Ez azért necces így, mert még egy hengerfejes motor is felkeményedett csövek mellett, de kilöki a vizet, vagyis folyamatosan próbál megszabadulni a nyomástól. Ez meg itt tartja a nyomást leállítva is? Minek a nyomását? A termo nem tud nyomás különbséget tartani, ekkorát biztos nem. A 2.4-ét sose láttam még, de gondolom ott is van egy rugós tányér, amit a túlnyomás vissza nyomna. Nekem ebből valahogy az jön le, hogy mindenhol túlnyomás van, az egész vízkörben. Úgyhogy levételkor óvatosan a kupakkal..
Peta7421-12-2017 14:05:43 // 103074
Sziasztok! Új vagyok még autómata dologban kéne egy kis segítség!Van egy 2,4 jtdm 200lovas ma egy pillanatra elkezdett villogni a sebesség jelzőlámpa ikonja! A váltó teszi rendesen a dolgát semmi jele hibának valami ötlet vagy segítségre lenne szükségem!Vagy kezdjek parázni!
Roll198321-12-2017 14:04:00 // 103073
WarbiRunner (Gyuri)21-12-2017 14:03:35 // 103072
Na de várj. Ha a visszatérő is nyomás alatt van, akkor nem biztos, hogy a hűtőnél van a dugulás. A kiegyenlítő felé szabad a víz útja? Van arra keringés?
Mi van, ha a vízpumpa is azért nyomta a vizet, mert nyomás alatt van ott is a vízkör?
Érthetetlen. Olyan, mintha a kiegyenlítő felé lenne dugulás (vagy nem nyit a szelepje) , miközben valami (reméljük, hogy nem a hengerfej) fújja fel a rendszert?
Mi van, ha a vízpumpa is azért nyomta a vizet, mert nyomás alatt van ott is a vízkör?
Érthetetlen. Olyan, mintha a kiegyenlítő felé lenne dugulás (vagy nem nyit a szelepje) , miközben valami (reméljük, hogy nem a hengerfej) fújja fel a rendszert?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
600
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?