Forum >> 159

Csabi06-01-2018 20:13:11 // 103605
Nincs ilyen a 159nél. Töltenie kell mindig.Mérd meg mégegyszer, ha akkor is 12.5 körül mérsz akkor hosszú útra ne indulj el, max egy villamosságihoz.
Macccy06-01-2018 19:55:23 // 103604
Ezért kérdezem, hogy lehet nem tölt állandóan, vagy nem tölt beindítás után egyből a 159?
Csabi06-01-2018 19:11:04 // 103603
Az sehogy nem jó. 12,5V járó motornál csak akkor lehet ha nincs töltésed, vagy ennyire kuka az akksid. Még bekapcsolt fogyasztóknál (világítás, ablakfűtés pl) sem mehet ~13,5 V alá.
Macccy06-01-2018 19:02:01 // 103602
Apropó akksi ...

Vettem egy multimétert, mostanában az elektromosság urának képzelem magam mióta felszereltem három plafonvilágítást :) Naszóval a kis multiméteremmel most bőszen méricskélek, az audiban most döglött meg az akksi szóval ellenőriztem is a töltést, megvan az etalon 14.46 V
Ma viszont meg akartam mérni az Alfát is, leállítva 12.74 Voltot mértem az akksin, szóval délcegen helytáll egyelőre a kis 62ah Eagle vagymiez benne. Viszont amikor beindítottam és rámértem, ugyanazt a 12.5 körüli feszültséget mértem, töltést nem. Ami fura, ezért most kérdezek: ez egy ilyen intelligens rendszer, hogy nem tölt ha nem muszáj? Az akksi lényegében ennyivel "tele" lehet. Vagy később kezd el tölteni? Egyáltalán nem gondolnám, hogy nincs töltésem, azt már megszívtam volna.
αλφα06-01-2018 18:10:07 // 103601
Az akksim nincs egy hónapos, 80 Ah-s. Ráadásul a három eksön nem közvetlen egymás után volt, még csak nem is egy, hanem három egymást követő napon. Azóta nem próbáltam, de holnap rádugom, telefonnal megpróbálok rácsatlakozni.
Shadin06-01-2018 17:52:01 // 103600
Tibit a mai napig nem merem úgy meghajtani mint az elődjét, de fogok csinálni egy 80-160-at ezzel is ha fent lesznek a nyári tappancsok.
Giuntini06-01-2018 17:26:13 // 103599
Hát én meg csak irigykedve nézem a videókat, és olvasom írásaitokat.:(
Shadin06-01-2018 17:07:30 // 103598
A 2.0-n akkor már a lendkerék csere utáni "konszolidált" program volt, utolsó kép a blogon. Az második képen látható görbével futott padon.
csokagm06-01-2018 15:37:04 // 103597
Itt éppen milyen program fut rajta, vagy esetleg gyári ?:)
Shadin06-01-2018 14:58:00 // 103596
Nekem csak nyúlós videóm van a 2.0-ról :-)

YouTube
WarbiRunner (Gyuri)06-01-2018 14:42:33 // 103595
Na.. ez is szépen szedi a lábát, elég egyenletesnek tűnik amit művel. :-)
WarbiRunner (Gyuri)06-01-2018 14:39:24 // 103594
Erre van kitalálva ez az autó. 150-nel a világ végéig. A végsebesség meg tökmindegy :-) Ez, hogy ennyire pihentető menni vele, nekem nagyon bejött. Ha elvonatkoztatok a sportolós hajlamaimtól, akkor valójában pont erre volt szükségem. :-)
WarbiRunner (Gyuri)06-01-2018 14:28:42 // 103593
2s az azért nem rossz. Szépen megy :-)
WarbiRunner (Gyuri)06-01-2018 14:26:43 // 103592
Ilyet szokott nekem is, hogy kapcsolódok MES-el, majd mondjuk kilépek az ECU-ból, csatlakoznék a váltóhoz és már nem megy. Aztán az ECU-hoz sem. Kulcs ki-kulcs be és megint megy. . Programozás után egy darabig elég gyakran csinálta. A legutóbbi ilyen esetkor visszadobta a VDC hibákat is álló helyben.
Arra jutottam, hogy az akksi feszültséghez lehet ennek is köze, sokat volt gyújtáson (programozás közben), előtte sokat állt. A c-tek piros karikát jelzett mikor rátettem. Akksit feltöltöttem, hibákat töröltem, azóta kutya baja.
Dömpi (il dottore)06-01-2018 14:21:10 // 103591
ugyanez nálam is az 1.9 8V-vel
Utazóban a kedvence 140-150 km/h...igaz viszont, hogy nem megy 195 fölé.
Roll198306-01-2018 14:01:05 // 103590
Én rengeteget szívtam a Torque programmal. Sok hasonló szoftver van, majdnem mindegyikkel tökéletesen fog kapcsolódni, nem jöttem rá, hogy a Torque miért nem látja mindig a párosított eszközt.
csAR06-01-2018 13:58:31 // 103589
”Qui Aerti Est?”

Hát ezen most lefáradtam.
Zselé06-01-2018 13:31:16 // 103588
Én úgy tudom, nem. Viszont összesen kb. 3 deci hiányzott belőle, majd meglátjuk milyen gyorsan fogy...
Liquid06-01-2018 13:27:35 // 103587
nem kizárható, hogy az aljzat se tökéletes
αλφα06-01-2018 13:18:06 // 103586
A tanácsotok ellenére :) vettem a jófogás-on egy wifis ELM327 csatlakozót 4 kemény ezresért.
Első próba: Android telefon, Torque Light progival. És láss csodát, kapcsolat elsőre, hibakód kiír, sőt simán töröl is. No, mondom ezért kár lett volna több pénzt kiadni.
Második próba: laptop, MES progi (egyelőre csak tört verzió, de szándékomban áll megvenni). Csodák már nincsenek. Wifi kapcsolat ugyan létrejön a laptoppal, de a MES már nem ismeri fel, nem kapcsolódik. :(
Harmadik (egyben negyedik és ötödik) próba: újra telefon plusz Torque. És már ez se akar kapcsolódni... :((

Qui Aerti Est?

Hogy lehet, hogy ami elsőre működött, utána már hallott?

Egyébként utána jártam egy szervizben, ahol egy laptop és az azon futó többszázezres mittudomén milyen program is csak többszöri kísérletre kapcsolódott rá a kocsira, igaz utána tökéletesen működött.

Talán rossz, kontakthibás a csatlakozó aljzatom.
Zolibácsi06-01-2018 13:09:31 // 103585
csináltam egy jobb minőségűt is :-)
a kkk turbó és akkori programhoz képest kb 2 másodperc a különbség 100-160-ra.
De nem pontos a mérés.
αλφα06-01-2018 12:59:54 // 103584
Valóban így volt. Sőt, még a bőr ülésemet is kijavították, ami még plusz két órába telt. Az anyósülésen felfeslett két helyen a varrás, csúnya volt. Ülés ki, kárpit le, varrás kijavít, kárpit vissza, ülés vissza. Mint a gyári új, olyan szép lett. Profik.
αλφα06-01-2018 12:54:33 // 103583
:) Ebbe nem mennék bele... Hasonló korú kislányom van.
Macccy06-01-2018 12:35:36 // 103582
"Kormánymű végzet" ?
Szokott azzal baj lenni? Nem a tartály/szűrő hiba a gyakori inkább? :()
WarbiRunner (Gyuri)06-01-2018 12:22:50 // 103581
Eddig így sem lehetett :-) Egyébként a fűtésem is lehet megjavult. Nem tudom mi köze a tuning bixhoz, de nem kellett tekergetnem a hőfokot. Vagy csak véletlen egybeesés..
Zselé06-01-2018 12:10:13 // 103580
Köszi! Erre nem gondoltam, de gondolom ha így van hamarosan utólér a kormánymű végzet... akkor viszont nem kap uj felnit! :)))
pettinke06-01-2018 11:53:51 // 103579
Jó eséllyel a kormányműved porvédő gumiharmónikájában van.
Benne van a használatiban, hogy milyet szeret. Ha nincs meg, le tudod tölteni hivatalosan a Fiat oldaláról (eLum).
Ne járó motornál töltsd, mert kifröcsköl. Tölts, aztán zárd le, járasd meg ide-oda, tölts utána, ha kell.
Zselé06-01-2018 11:14:58 // 103578
Sziasztok, tegnap akadt egy kis problémám:

Észre vettem, hogy álló helyzetben kormányzáskor a szervo “vinnyog” és kicsit nehezebb a kormány. Ma megnéztem a tartályt, és alig van benne. Az az érdekes, hogy nincs sehol folyás nyoma, vajon hova tűnhetett?

A másik kérdés technikai: milyet kell venni bele? 2011-es 2.0 jtdm. Jól emlékszem, hogy apránként kell betölteni járó motornál, ide-oda kormányozva?
Smith06-01-2018 10:35:46 // 103577
Nekem fél évig tartott a bőrözés :D Győrben.....
Haddel05-01-2018 22:13:44 // 103576
Köszi,jól hangzik a pár órás várakozás .Van ahol heteket mondanak.
Liquid05-01-2018 21:24:42 // 103574
így könnyű csodafogyit összehozni :)
Don Vito05-01-2018 19:55:23 // 103573
Én hasonló helyzetben voltam, és cseréltettem.
Smith05-01-2018 17:47:12 // 103572
de milyen volt a kislány???
WarbiRunner (Gyuri)05-01-2018 17:07:28 // 103571
Zolibácsi gyorsulós videójára gondoltam csinálok én is. :-) Nem gyorsulós, csak olyan amilyen az autóm. Még zenét is talált nekem. Kb innentől nem emlékszem hogy jutottam haza, csak azt tudom, hogy mit álmodtam :-D
Majd csinálok én is rendeset is :-)))
αλφα05-01-2018 13:52:39 // 103570
Én a A kormányt, meg a váltószoknyát Gödöllőn csináltattam itt: http://profikormanyborozes.hu/ (Nem reklám, semmi közöm a céghez, csak ajánlom, mert valóban szép és gyors munkát végeznek.
3-4 órát vett igénybe, a helyszínen megvárható, gyönyörű munkát végez a kislány.
A kormány 20, a szoknya 5 db ezres volt.

A váltógombot, a könyöklőt, meg a kézifékkar szoknyáját már jómagam bőröztem át, így az gyakorlatilag ingyen volt... :)
Dömpi (il dottore)05-01-2018 13:45:43 // 103569
Nekem volt, RPM sensor hibát írt
psychoati05-01-2018 12:54:30 // 103567
Szia!
D.Z.-nél csinálták. Csak a szívósor árát nem tudom megmondani, nekem volt más is. A szívósort nekem szimpatikus módon nem ragasztották, hanem be lettek hegesztve a lyukak.
Roll198305-01-2018 12:37:58 // 103566
Ezt még nem próbáltam, de meg fogom nézni. Köszi!
Szergej05-01-2018 12:30:32 // 103565
Szia. Ki és mennyiért csinálta a szivócsö lapátok eltávolítását? :-)
psychoati05-01-2018 12:01:47 // 103564
Kikerültek a szívósorból a lapátok végre, ki is lett takarítva. Kipufogó tőcsavarok pótolva, cserélve. Hirtelen nagyon lendületes lett az autó :-) és megszűnt a turbónyomás ingadozás is. Szerintem az EGR-t is ki fogom iktatni.
Giuntini05-01-2018 11:51:52 // 103563
Igen, de pont ezert ha teljesen zart 120 foknal kezd forrni.
Shadin05-01-2018 11:02:25 // 103562
Ha hosszan nyomod a bal oldali auto gombot hogy átváltson mono üzemmódba a klíma akkor megjavul?
Shadin05-01-2018 10:50:57 // 103561
Ennél csúnyább a helyzet a 159 esetében, mert 80-100 fok között, vagy felette is akár, 90-et mutat :-(
Liquid05-01-2018 09:47:24 // 103560
óbammeg, pont fordítva értettem :) reggel volt még nekem...:)
Tocke05-01-2018 09:17:41 // 103559
Ezt mondom én is, olyant keres, ahol csak gyújtásra jön a 12V. :-))
deportivo05-01-2018 08:38:00 // 103557
Uraim (srácok)!
89.000 km volt vezérlés csere (még az előző tulajnál), és most átléptem a 160.000 km, ildomos újra elvégezni?
Liquid05-01-2018 08:36:22 // 103556
a szivargyuszi se megy gyújtás nélkül
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.