Forum >> 159

Liquid23-01-2018 15:15:14 // 104249
akz komoly... de hogyhogy nem állt le a venti, vagy a motort se állítottad le?
Giuntini23-01-2018 15:05:01 // 104248
Azért még várjunk a jó bírekkel! Én akkor hiszek benne, ha jól működik!
Tulajdonképpen Szatyi a hengerfejet kizárja, a hűtő viszont láthatóan sérült. A gumicső láthatóan az utolsókat rúgja. Mind a hűtőt, mind ezt a csövet cserélni kell! Remélem utána már jó lesz!
Odafelé kb. 10 km után érte el a 90 fokot óra szerint. A hf-es motor hamarább bemelegedne. A 20 km-en keresztül végig tökéletes volt a fűtés. A motor vezetésre úgy viselkedik, mintha minden normális lenne. Szatyi azt mondja, hogy valszeg tényleg dugulás van a hűtőben. Ő is nézte, minden gond akkor kezdődik, mikor a termosztát kinyit.
WarbiRunner (Gyuri)23-01-2018 14:50:29 // 104247
Az igen... volt lélekjelenléted :-)
WarbiRunner (Gyuri)23-01-2018 14:46:19 // 104246
Ez eddig jó hír, várjuk akkor a jövőhetet :-)
psychoati23-01-2018 14:43:33 // 104245
Ez így egyelőre csupa jó hír :-)
Roll198323-01-2018 13:59:37 // 104244
A 4C is huszonmillió, ez meg felette lesz. :) Ilyen se lesz a garázsban. :D
Shadin23-01-2018 13:52:48 // 104243
Morfiusz Cédula23-01-2018 13:34:10 // 104242
Ja, elképzelhető. :)
Bár én nem jeleztem a gyárnak a problémát, nincs kizárva, hogy nem én voltam az egyetlen aki így járt. :)
Shadin23-01-2018 13:28:26 // 104241
Na most már parázok :-)
Ezért gyorscsatis a 159-ben az akku negatívja? :-)
Morfiusz Cédula23-01-2018 13:21:50 // 104240
Velem egyszer majdnem megtörtént. Még a 156-osommal autóztam a Pilisben és tönkrement az egyik gyújtótrafó. A motorból elégetlenül ment az üzemanyag a katalizátorba (azt hiszem legalábbis az volt, de mindenképpen a kipufogórendszer valamelyik motorban lévő darabja), amitől az teljesen átizzott. Az alsó motortakaró lemez sérült volt, kilógott belőle kicsit a szigetelő anyag a motor felé és a katalizátor meggyújtotta. Megálltam az út szélén, ahogy viszont megszűnt a menetszél, beindult a ventillátor. Az oxigén utánpótlástól viszont a kezdődő kicsi lángocska egyre nagyobb lett. Nálam is volt kis kézi tűzoltó készülék, amivel sikerült is eloltanom, de ahogy abbahagytam az oltást, a ventillátor szelétől újra lángra kapott az alsó takarólemez. A kis kézi palackban viszont vészesen fogyott az oltóanyag, úgyhogy a lelki szemeim előtt már láttam, hogy nem csak az autóm fog az orrom előtt porig égni, de még a pilisi parkerdőt is leégetjük, amit majd életem végéig fizethetek... Tudtam, hogy valahogy SOS meg kell szüntetnem a ventillátor áramellátását, ha eredményesen akarok tüzet oltani, de abban a pár tíz másodpercben, ami akkor megítélésem szerint a rendelkezésemre állt, mielőtt teljesen reménytelenül elharapózik a tűz, nem tűnt reálisnak, hogy le tudom operálni az akkuról a sarut. Úgyhogy felkaptam az út mellől egy nagyobbacska darab letört ágat és belevágtam a ventillátorba. Persze az nem élte túl a műveletet, de legalább az autó igen, mert amint megszűnt a légáram, el tudtam oltani a tüzet a hab maradékával.
Előtte többen kérdezték, hogy minek hurcolok tűzoltó készüléket az autóban, de ez az eset megerősített, hogy egyáltalán nem felesleges. Függetlenül attól, hogy sokszor egy kicsi kézi palack tényleg nem elég, de ha az sincs, akkor esélytelen még egy kezdődő tüzet is megfékezni.
Csabi23-01-2018 13:07:13 // 104239
Nem tudod hogyan ellenőrizte a hűtőt, hogy el van dugulva? Mert gondolom megtörtént, ha jön az új.
Liquid23-01-2018 12:43:16 // 104238
attól parázok én is
Giuntini23-01-2018 12:40:16 // 104237
Szóval hazahoztam az autót, Szatyi most átnézte. Azt mondta, ez nem hengerfejes. Ami viszont tény:
A felső cső belül meg van szakadva, ezért puffad ennyire. Csere. A hűtő nem szivárog láthatóan. A klímahűtő és a vízhűtő között teljesen el van koszolódva. Szatyi szerint is a hűtőben dugulás ban. Megre delte a csöet és a hűtőt, két-három nap. Jövő hétre valszeg tud ad i időpontlt és akkor kicseréli a hűtőt és a csövet.
Piritu - 1.000.00023-01-2018 12:37:20 // 104236
Olaszországban nem véletlenül kòtelető a tűzoltó készülék :-)
Roll198323-01-2018 12:35:03 // 104235
Én a magam megnyugtatására mindkét kocsinkban tartok egy poroltót, de, hogy mire lenne elég azt nem tudom. :D
Shadin23-01-2018 12:23:45 // 104234
Nekem meg hogy leég a kocsi az orrom előtt.
RomeoOne23-01-2018 12:09:17 // 104233
Az a rémálmom, hogy kiesik a kerék. Ha kell, ha nem én nézegetem meg húzogatom a kerékcsavarokat :D
Shadin23-01-2018 12:00:40 // 104232
Én így hazajöttem Hajdúszoboszlóról :-D
Morfiusz Cédula23-01-2018 11:53:44 // 104231
:))
Ja, ugyanez a helyzet itt is. Eddig nem nagyon gondoltam, hogy hozzá kéne nyúlni, de most fontolóra veszem.
Tocke23-01-2018 11:31:18 // 104230
Hát srácok,majdnem bajt csináltam. Másfél órája mentem Csorna felé 110-zel kb, egyszer csak valami iszonyatos hangos dübögés, klattyogás meg minden. Hideg veríték azonnal levert, megálltam körbenéztem az autót, semmi. Alapjáraton is szépen ketyeg. Akkor mi a f...sz?! Én hülye, BAROM egy december végi szerelgetés után nem húztam vissza nyomatékra a bal elejét! Egy csavar fogta még a többi teljesen kilazult. Megúsztam.
Tocke23-01-2018 11:20:29 // 104229
Veled vagyunk!
psychoati23-01-2018 11:19:16 // 104228
Hajrá hajrá hűtő! Szorítok neked!
WarbiRunner (Gyuri)23-01-2018 11:18:08 // 104227
Kb így :-DDD
Igen, gyárilag nagyon lusta a gázpedál és a 200 ló sincs meg. A 190 se... A reakció ideje súlyosan sok, tényleg hamarabb kell nyomni a gázt.
Ha kiiktatod az egr-t, már sokkal jobb lesz, egy jó programtól pedig újjá születik.
Ami nekem még hiányzott, az a nyomatékból előzés. Gyárilag ha gyorsulásra volt szükség, csak süppedt a pedál amíg egyszer csak visszabökte egyel az automata. Onnantól tényleg rendben volt.
Most viszont simán lehet úgy előzgetni, hogy vissza sem vált. Ezen is sokat segített az egr off amúgy, de most lett tökéletes programozás után.
WarbiRunner (Gyuri)23-01-2018 10:51:33 // 104226
Hajrá! Szorítok én is, hogy végre legyen meg az OK. A probléma OKa és a végén egy nagy minden OK :-D
Smith23-01-2018 10:49:20 // 104225
Szatyi vagy a kocsi viselkedett normálisan? :)
Giuntini23-01-2018 10:26:26 // 104224
Most értem ki Szatyihoz, teljesen normálisan viselkedett, viszont a hűtő jéghideg.
Shadin23-01-2018 10:26:12 // 104223
Majd mondd h mi a vállalás Szatyi részéről.
Attis23-01-2018 10:21:52 // 104222
Szorítunk. :)
Shadin23-01-2018 10:21:06 // 104221
Még nem. Macccy hozott 1-es adaptert meg szűz ELM-et, azzal sem megy a xenon. Az ABS az megy viszont. Lejjebb állítom h ne legyek én az országút parasztja és megvárom a KKL kábelt, az natívan tudja a xenont elvileg. Vizsgán meg csak át megy. Holnap otthon maradok és ellenőrzöm a jeladókat meg a stekkereket, volt egy tolatóradar hibám is.
Morfiusz Cédula23-01-2018 10:11:35 // 104219
Hogy megy a 159-ed miután megberhelted?
Minap elvitte a feleségem az enyémet, és az volt a véleménye, hogy kicsit lustán reagál a gázpedálra és a 156-os 2.0 jts-em szerinte fürgébb volt. Az elején nekem is ez volt a benyomásom, de aztán valószínűleg hozzászoktam, számolok vele előzésnél és 0,5 sec-el korábban megnyomom a gázt, úgyhogy annyira nem zavart. Ha már egyszer megindul akkor mindenk oké. De így, hogy az asszony megszólta, most elkezdtett kicsit zavarni. Ha jól emlékszem régebben te is erre panaszkodtál, ezért kérdezlek.
'''''23-01-2018 09:49:30 // 104218
Szorítok!Szerintem valami dugulás lesz!
Smith23-01-2018 09:16:07 // 104217
Szorítok!!!
Giuntini23-01-2018 08:56:54 // 104216
Most fogok imdulni Szatyihoz. Kérlek titeket, szorítsatok nekem, hogy "csak" egy hűtő csere legyen...
Roll198323-01-2018 08:26:42 // 104215
Lámpa gondjaid megoldódtak?
Shadin23-01-2018 08:18:02 // 104214
Nekem az életem mentette meg amikor bajuszt akasztottam agy faxkalap Audissal az M6-on Érd magasságában. Középen ment én meg gondoltam Nascar-ozok egyet, igaz itt jobb kanyar volt :-) Korlát és Audi kb. arasznyi távolságra 140-nel. Az után ahol a 6-os főút megy el a pálya alatt. Itt Megdobott a hídátvezető egy kicsit, ekkor már elhagytam az Audist, és harmadszorra bírtam visszahozni egyenesbe. És tökéletesen megoldotta az autó. No meg a reflex. SOHA többé nem fogok senkivel kekeckedni azok után. A bokám lefo...stam.

Egyébként az M6-os legvégén a tétényi lehajtó, aminek az íve szűkül, na az elég parás.
csokagm23-01-2018 07:59:38 // 104213
Bizony baromi nagyokat lehet vele menni. Viszont nem tudom, hogy még mennyi lehet benne, mert mintha sínen menne. Bár egyszer sikerült megcsúsznom vele. Fehér vízes aszfalton derékszögű kanyarban, de olyan egyértelműen tette egyenesbe a járművet, hogy pillanatra sem volt olyan érzésem, hogy leesek az útról.
Ha nem dízel lenne, eljátszanék a gondolattal mit művelne a pályán, csak azért, hogy tisztában legyek a határaival.
Marseus22-01-2018 23:07:49 // 104212
Kösszépen a segítséget,az olajszűrővel.
Dömpi (il dottore)22-01-2018 21:59:58 // 104211
Kedvenc kanyarom az M0-án van a Kistarcsa/Cinkota kihajtó után, ha a reptér felől mész. Ott állat a belsőben 140-el döngetni😎
gecsa22-01-2018 21:06:24 // 104210
Mondjuk itt vicces áron, meg sebességgel megy az átírás... :)

Köszi ismét!
droberto22-01-2018 21:03:32 // 104209
Akkor még egyszer Gratula és sok Boldog 59-es km-et. :)
Giuntini22-01-2018 20:59:09 // 104208
Én tavaly mentem fel Dobogókőre, csak egy kis kanyargásra. Lefelé követett egy Opel Insignia, lehetett látni, hogy majd megőrült, próbélta tartani a tempót, aztán csak látom, hogy az egyik kanyarban megbicsaklott, és le is lassult. Aztán Budakalász után a hosszú egyenesben, ahol szoktak rendőrök is lenni, nagy büszkén megelőzött.
Két kanyar van, ahol büszkén mondhatom, hogy meg sem próbálnak utánam jönni, egyik a Nagyszőlős úton a híd alatt, ahogy rákanyarodom a Budaörsi útra, ha nincs előttem senki akkor 70, és az Erzsébet-híd budai hídfőjénél a visszafordító. Meg még a lellei lehajtó az M7-ről Budapest felől, 40 helyett 70 környékén.

Mindenesetre baromian tetszett a TS, lehet, hogy nem vetem még el ezt a gondolatot. Lehet, hogy egy 145 TS még puristább lenne mint a 147, csak abból nagyon kevés van. Az a baj, hogy a mostani autók nem ilyenek. Egy MITO egy felborzolt Punto.

Remélem, most már meg lesz csinálva, az 59-em, és ahogy beszélgettünk a többiekkel szombaton, tényleg a hűtő miatt van a gond, és akkor csak arra szeretném használni, amiért vettem, és ki lett találva. Falni a kilométereket. És tényleg jobban meghajtani, ahogy te mondtad.
gecsa22-01-2018 20:44:30 // 104207
Igen, ma a nevemre vettem. :)
csokagm22-01-2018 20:04:29 // 104206
Én a Rákóczi hídról lefele a budai rakpartra való visszafordítót bírom nagyon. Nagyon kegyetlen, még a barátnőm is megmosolygja, tetszik neki, persze ha átnézek rá, akkor megkapom, hogy mit csinálok :)
Shadin22-01-2018 19:38:41 // 104205
Igaz csak 3 db BT-sel néztem, de nem megy sem átkötve sem adapterrel. A 2.0 ment rendesen, Tibi szívat :-(
Smith22-01-2018 19:26:35 // 104204
Tegnapelőtt bevittem garázsba a járgányt, erre ma hozom ki délután, azt mondja bal első index hiba. Na mi a tök. Nézem, tényleg nem világít. Kicseréltem, fasza lett, kívülről :) Mert bent még mindig azt mondja, hogy nem jó, és gyorsan kattogva indexel. De csak bent gyors, kint jó az ütem.

Most mi lelte? Nem veszi észre, hogy már jó? Neki kell esnem kitörölni a hibát? Nem rémlik, hogy ez ilyen törlésigényes lenne :(
Liquid22-01-2018 19:26:15 // 104203
A VDC, ASR lámpát eddig csak hóban láttam villogni, mikor elfeledtem kikapcsolni :)
Liquid22-01-2018 19:25:13 // 104202
ELM327 USB + adapter, nekem tudott csatlakozni.
droberto22-01-2018 19:01:40 // 104201
Mi van kész?
Rendszám?
droberto22-01-2018 18:58:29 // 104200
Itt ha nem jön senki, és zöld a lámpa, lehet próbálkozni 60-65-el. Szinte biztos a broadside. :)
Szeretjük...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.