Forum >> 159
WarbiRunner (Gyuri)14-02-2018 12:14:10 // 105449
Na ezzel így vagyok én is. Az autóhifi háttér zaj, a Bose bőven túlmutat az igényeimen. Szobai hifiben viszont sokkal kritikusabb vagyok :-) Oda nincs olyan hogy elég jó :-) Kinga megőrül amikor a nappali áttervezésekor totál nem érdekel a design, és akkusztikai okok miatt hülye helyre rajzolok hülye dolgokat a szép terveibe :_D
Liquid14-02-2018 12:11:58 // 105448
lehet láma kérdés, de a turbonak mi köze a regenhez? Az a DPF-nél történik nem?
Azt vágom, hogy keregetés után/közben nem iillendő leállítani a turbo miatt.
Azt vágom, hogy keregetés után/közben nem iillendő leállítani a turbo miatt.
Giuntini14-02-2018 12:03:35 // 105447
Akkir viszem ki. Remélem estére meg lesz.
Csabi14-02-2018 11:57:34 // 105446
Szerdán lesz kész a hűtőcsere?
Csabi14-02-2018 11:56:28 // 105445
A turbónak kb olyan, mintha 150es autópálya tempónál hirtelen leállítanád a motort, így megszüntetve a hűtését... 4-500fokos mindkét esetben. A HF-nél is okozhat "forró" pontokat. Az biztos, hogy kerülendő...
Haddel14-02-2018 11:30:06 // 105443
Juhhé,este elhoztam a kocsit Csöritől,nincs többé buszozás!!😃😃
αλφα14-02-2018 11:22:32 // 105442
Teljesen egyetértek. Én sem igazán értem az "autóhifit", mint műfajt. (De semmi kifogásom ellene, ha valaki szereti...) Ha autózás közben zenét hallgatok, akkor az az esetek olyan 80%-ában az amolyan "háttérzörej" jelleggel megy. Az autó ugyanis eleve zúg, a futómű, a gumi, a motor hangja, az önálló életet élő műanyagok rezgése mind zavaró tényező, tehát úgyse lesz tökéletes a hifi élmény. Ha állóhelyben akarok zenét hallgatni, akkor meg már inkább a szobai hifi cuccra szavazok, mint arra, hogy egy külön akksi kelljen a kocsiba a zenéhez...
Tehát ilyen "háttérnek" teljesen megfelelő (nekem) a kínai Androidos fej. (Metált úgyis torzítva kell hallgatni... :D ) Ami számomra fontosabb, hogy legyen alkalmas tolatókamerához, fusson a GPS (Waze-vel!!!), kezelje a telefont, ilyesmi.
Tehát ilyen "háttérnek" teljesen megfelelő (nekem) a kínai Androidos fej. (Metált úgyis torzítva kell hallgatni... :D ) Ami számomra fontosabb, hogy legyen alkalmas tolatókamerához, fusson a GPS (Waze-vel!!!), kezelje a telefont, ilyesmi.
Giuntini14-02-2018 11:21:34 // 105441
Szeri tem igen! Ha ekkora a hőhatás, és hirtelen leállítjuk....
Liquid14-02-2018 11:17:58 // 105440
a regen megszakítás a DPF-en kívül bánt valamit?
Giuntini14-02-2018 11:17:20 // 105439
Azert az is számít, vajon hany első tulaj tudott a regenről. Hanyan állítottak le regen közben, mennyi megszakított regen volt a motorban. Ma már mindenki tudja, hogy nem ildomos megszakítani a regent.
Erhard 242 (Pure Energy)14-02-2018 11:11:07 // 105438
a 66 185 lovas volt ... 15 le miatt nem lesz HF-es, jóval többet elbír :DDD Kevés neki az 1.9 DPF-je a sok városozás betesz neki...
Shadin14-02-2018 11:06:41 // 105437
Mindenki nyugodjon le a kacsába...
Giuntini14-02-2018 10:51:01 // 105436
Na parázok megint... Most már jó lenne ha jövő hét szerda lenne.
Shadin14-02-2018 10:04:37 // 105435
Meg én, de most a Pio és a Bose együtt tök jó és ez a minimum amit tudnia kellene :-)
Szergej14-02-2018 10:00:11 // 105434
Köszi nektek
WarbiRunner (Gyuri)14-02-2018 09:56:11 // 105433
Én azt mondon, hogy nem a dpf rossz benne! Azzal semmi komoly baj, bár tény, hogy több plusz gázolajjal égeti ki mint mondjuk egy Ford, ha csak a pill. fogyasztás változást nézem. A fő bánata az egész motornak az egr (NOx limit) . Az úgy sz@r ahogy van.
Minimál NOx-ra van programozva a motor, ami miatt literekkel zabál többet konstans tempón mint kellene. Spórolnak 20% NOx emissziót, közben a CO2 megnő, a kormolás duplája mint kellene (de ugye megfogja a dpf) és a plusz üzemanyagból mi más lesz, mint hő. Rengeteg hő. Ezek a blokkok ne felejtsük el, 175 lovasak voltak régebben, most meg 200+. Így mar nem fér bele ez az öngyilkos stratégia, hogy egy kihegyezett motort még jól belefullasztunk a saját hulladék hőjébe.
Szóval ez a motor félre van programozva, ebben elég biztos vagyok :-) Rengeteg plusz hőterhelést kap feleslegesen és kétszer olyan sűrűn regenerál mint kellene.
Remélem igazam van és még időben változtattam a programon.
Minimál NOx-ra van programozva a motor, ami miatt literekkel zabál többet konstans tempón mint kellene. Spórolnak 20% NOx emissziót, közben a CO2 megnő, a kormolás duplája mint kellene (de ugye megfogja a dpf) és a plusz üzemanyagból mi más lesz, mint hő. Rengeteg hő. Ezek a blokkok ne felejtsük el, 175 lovasak voltak régebben, most meg 200+. Így mar nem fér bele ez az öngyilkos stratégia, hogy egy kihegyezett motort még jól belefullasztunk a saját hulladék hőjébe.
Szóval ez a motor félre van programozva, ebben elég biztos vagyok :-) Rengeteg plusz hőterhelést kap feleslegesen és kétszer olyan sűrűn regenerál mint kellene.
Remélem igazam van és még időben változtattam a programon.
Liquid14-02-2018 09:46:45 // 105432
olyan botfülüeknek mint én, tökmindegy :)
Amúgy meg a gyárit is megmorogtad :)
Amúgy meg a gyárit is megmorogtad :)
Shadin14-02-2018 09:44:26 // 105431
A szolgáltatások tekintetében nem kérdés, de szkeptikus vagyok az aftermarket androidos fejek hangminőségével kapcsolatban.
Liquid14-02-2018 09:28:45 // 105430
ennyie azért nem súlyos a helyzet
Erhard 242 (Pure Energy)14-02-2018 09:25:56 // 105429
sajnos ebben a legnagyobb szerepe a rosszul megtervezett DPF-nek van ami könnyen tömődik és a folyamatos plusz befecskendezéstől a sok hőhatásnak ez lesz a vége... érdekes a 66-ban ugyan ez a blokk van még is bírja a kiképzést DPF nélkül....
Liquid14-02-2018 09:22:12 // 105428
a térkép frissítésnél olcsóbb egy androidos új fejegység :) (meg jobb is)
Shadin14-02-2018 08:53:49 // 105427
Grat az autóhoz! Nem akarlak elkeseríteni, de ezt a navit még az oroszok sem törték fel :-(
Én innen vettem: link
Én innen vettem: link
Chris15914-02-2018 08:49:50 // 105426
Előélet befolyásolhatja aláírom, de akkor is nonszensz ami ezzel a motorral történik, nem akarok más autógyártókat megemlíteni de a közvetlen környezetemben több olyan ismerős, haver autója van ami kapja az ívet elég rendesen.
Most olyan autókról beszélek amibe tudom, hogy az ismerős hajtott bele 150-200ekm közötti futásteljesítményt (prémium márkákról van szó!).
2.4 tulajként meg rettegned kell hogy mikor jön elő a hengerfejrepedés, pedig aztán tényleg odafigyel az amber és mi alfások szerintem többet teszünk a saját autónkért mint más autóstársak. Nekik csak A-ból B-be történik az autózás.
Most olyan autókról beszélek amibe tudom, hogy az ismerős hajtott bele 150-200ekm közötti futásteljesítményt (prémium márkákról van szó!).
2.4 tulajként meg rettegned kell hogy mikor jön elő a hengerfejrepedés, pedig aztán tényleg odafigyel az amber és mi alfások szerintem többet teszünk a saját autónkért mint más autóstársak. Nekik csak A-ból B-be történik az autózás.
Liquid14-02-2018 08:41:26 // 105425
A 147 topikban több segítséget kaphatsz :)
Alapvetően jó a 147 meg a TS is. Nem kell parázni tőle, legyen benne lehetőleg max. közelben rendes olaj.
Alapvetően jó a 147 meg a TS is. Nem kell parázni tőle, legyen benne lehetőleg max. közelben rendes olaj.
Piritu - 1.000.00014-02-2018 08:39:10 // 105424
eco-t ne vegyetek, más mint a "normál" TS, nem nagyon van hozza alkatrèsz.
Szergej14-02-2018 08:30:12 // 105423
Sziasztok. Sógornőm is alfára adná a fejét. Ö az https://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/147/alfa_romeo_147_1_6_t_spark_eco_distinctive-12049962. Van vkinek info rola. Illetve mire figyeljunk? 1.6ts motort nagyon nem vágom.
Csabi14-02-2018 07:56:09 // 105422
Szerintem is, az előélet meghatározó, főleg, hogy az 59ek is kezdenek kiöregedni, a legfiatalabb is ~7évnél öregebb. Ha ezt átfordítjuk futásteljesítményre akkor még a legfiatalabb 2,4-ben is legalább 200-250ezer van(átlag)...egy 12-13évesben mondjuk 350-400körül... No meg, a 98% húzva, az sem segít, szerintem.
Shadin14-02-2018 07:44:37 // 105421
A klímás tudja h adott gázhoz mennyi olaj kell, csak ne olyan szaki legyen aki rátölt csak, hanem le kell fejtenie, meg vákuumozni meg szárítani stb. és amikor visszatölti akkor adagolja hozzá az olajat. Ha kevesebb gáz megy bele az nem baj, max. később kezd hűteni a rendszer, túltöltve már gáz és nem lesz jobb a hűtés.
Hajni 15914-02-2018 07:36:02 // 105420
Sziasztok!
Vettem egy 159 SW Ti-t, de sajnos nem volt benne a navi SD kártya.
Tudtok segíteni, mit lehet tenni? Újat nem annyira szeretnék rendelni, mert 170e Ft...
Előre is Köszi!!!
Hajni
Vettem egy 159 SW Ti-t, de sajnos nem volt benne a navi SD kártya.
Tudtok segíteni, mit lehet tenni? Újat nem annyira szeretnék rendelni, mert 170e Ft...
Előre is Köszi!!!
Hajni
gecsa14-02-2018 06:29:24 // 105419
Azért gondolom ebben elég sokat közrejátszik az előélet is.
Chris15913-02-2018 23:39:09 // 105418
Erhard 242 (Pure Energy)13-02-2018 22:57:54 // 105417
Cella zárlatnál nincs 12,3v sem, de egy nap után 12.. aztán folyamatosan megy le
Erhard 242 (Pure Energy)13-02-2018 22:55:38 // 105416
Ki.. A punton is vágni kellett meg a 2,4en is
Macccy13-02-2018 22:52:39 // 105415
Kitágul ?? :O
Roll198313-02-2018 22:28:03 // 105414
12,6V volt benne most mikor kitöröltem a hibát, gyújtáson volt közben az autó és mindenre hibát írta, amíg kiolvastam a hibakódot. (abs, hillholder...) De nekem az nem tetszik, hogy feltöltöttnek mutatja, majd visszaesik 13V-ra és kezdi újra. Eddig a töltőm hibátlan volt. Nem tudom, hogy viselkedik az akksi zárlat esetén, de mindjárt utána olvasok.
Erhard 242 (Pure Energy)13-02-2018 22:15:28 // 105413
hány volt van az akkuban? a 12.6 már jó pl....
Roll198313-02-2018 22:02:11 // 105412
Úgy néz ki sikerült megölnöm az akkut ezzel a lifegő saruval. :( A töltő kiírja, hogy teljesen feltöltötte, majd visszaugrik 13 Voltra és tölti újra és ezt ismételgeti.
gecsa13-02-2018 21:54:41 // 105411
Rendes arcok, igényes munkával.
Roll198313-02-2018 21:32:28 // 105410
Én a kezembe fogtam az általuk csinált kulcsot, szóval megoldották. :)
Peeeti8513-02-2018 20:56:19 // 105409
Szia. Köszönöm a válaszod. Olaj az mennyi kell bele? Az gond, hogy nemtok semmit az allapotarol, tavasszal viszem klimashoz, legutóbb 2012ben volt szervizelve a klímám. Meg nyomja a hideget, de neha már zug kicsit, szerintem keves a gaz.
gecsa13-02-2018 20:44:44 // 105408
Ez előzés közben izgi.
droberto13-02-2018 20:40:10 // 105407
Nekem 2 éve télen 3 x is eljátszotta, hogy 1-esben gyorsításkor elment minden. De úgy, hogy majdnem lefejeltem a kormányt. :)
gecsa13-02-2018 20:38:29 // 105406
Közismertek már. :)
Piritu - 1.000.00013-02-2018 20:22:20 // 105405
igen ők azok
Piritu - 1.000.00013-02-2018 20:21:11 // 105404
Valószínűleg ők lesznek. Eddig kétszer voltam náluk, egyszer sem tudtak semmit se kezdeni a kulccsal, de sokaknak tudtak segíteni.
Mondjuk érdekes az oldaluk, mert az egyik egy olyan Mini kulcs volt, ami a képen is van...
Mondjuk érdekes az oldaluk, mert az egyik egy olyan Mini kulcs volt, ami a képen is van...
gecsa13-02-2018 20:20:42 // 105403
Ne keresd, kulcsmasolas.com a pápai.
Roll198313-02-2018 20:06:12 // 105402
Egyik barátom hasonló cipőben járt nemrég. Márkaszervizből horror árat mondtak neki, valami 130e Ft rémlik. Viszont sok kulcsos meg valamiért nem tudja megcsinálni, végül Pápán talált egyet, aki 80e Ft körül megoldotta neki. Ha kell, akkor elkérem az elérhetőségüket.
Vittorio15913-02-2018 19:51:23 // 105401
És akinek csak 1 kulcsa van de szeretne egy másodikat az csak márkaszervízben tud csináltatni? Vagy van más opcios is? A bontott immojat lehet tanitani inditasra azt tudom csak akkor a távnyitó funkciót nem fogja tudni.
Erhard 242 (Pure Energy)13-02-2018 19:31:34 // 105400
a pozitív saru kitágul vasfűrésszel ki kell vágni egy 2mm-es darabot és minden jó lesz ...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
307
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?