Ahogy Shadin mondja, az injektor kábel csatlakozók bármelyikről lerohadnak, amiben van injektor, lehet a hő kicsit rásegít erre is, de lefogadom, hogy van másik márka ami stabilan hozza ezt a hibát. Ami meg ezt az önindítóst illeti, ne fogadj rá, hogy nem a hengerfej szervízeléskor nyúltak rá véletlenül valamire és az mostanra fajult el testhibásra. De ha mégse, akkor is egy olyan jelenség, amit - bár ez nem vígasz - a 159 tulajok közül csak te kaptál be, tehát megin nem nevezném az olasz átoknak .. :)
Igen, az a gond leginkább, ha olyan helyen makkan meg, ahol nem lehet beletúrni, mert ha első nap alá tudtok menni, akkor lehet aznap/másnap már kész. A srácok itt eléggé gyorsan belőtték a megoldást.
Jó ez a fórum.
Forum >> 159
Macccy22-02-2018 16:07:37 // 105969
Shadin22-02-2018 15:56:21 // 105968
Bármi más autót veszel ez ugyanúgy benne van a pakliban. Én is belenyúltam a tutiba a Tibivel, mégsem gondolom, hogy egy TSI-vel nem szoptam volna ekkorát. Ez a karma, valamennyit muszáj szopni és kész :-(
Shadin22-02-2018 15:46:31 // 105967
X ideje már használja a HF szerelés után, ez valami rázkódás előidézte akármi lehetett amit kimozgatott belőle a behúzótekercsnél.
ProdyG22-02-2018 15:38:32 // 105966
Pont ez a "viszonylag sima hiba" része aggaszt kicsit engem.
Kb 1 hónapja csináltattam meg a hengerfejet, ami egyértelműen rossz volt, megcsinálták, kicseréltek egyéb alkatrészeket is, fizettem egy zsák pénzt és ennyi. Nincs ezzel probléma.
De: ez a mostani probléma eddig nem került pénzbe, mégis 5 napot szívott az egész család miatta. 1 éve volt az injektor csatlakozókkal a kontakt hiba problémám, azt is viszonylag olcsón megúsztam, csak néhány új csatlakozót kellett vennem. Mégis, akkor is, több, mint 1 hónapig szívattam magamat és a családot, mert mindig a legrosszabb helyeken ment tönkre a csatik miatt a kocsi.
Úgy látom az ilyen dolgok miatt mondják, hogy nem megbízható a márka. Mert ezek tényleg nagyon bagatell és filléres dolgok, mégis halálba szívatják az embert. Ez nem normális így szerintem. Kíváncsi vagyok, mikor lesz a következő :)
Kb 1 hónapja csináltattam meg a hengerfejet, ami egyértelműen rossz volt, megcsinálták, kicseréltek egyéb alkatrészeket is, fizettem egy zsák pénzt és ennyi. Nincs ezzel probléma.
De: ez a mostani probléma eddig nem került pénzbe, mégis 5 napot szívott az egész család miatta. 1 éve volt az injektor csatlakozókkal a kontakt hiba problémám, azt is viszonylag olcsón megúsztam, csak néhány új csatlakozót kellett vennem. Mégis, akkor is, több, mint 1 hónapig szívattam magamat és a családot, mert mindig a legrosszabb helyeken ment tönkre a csatik miatt a kocsi.
Úgy látom az ilyen dolgok miatt mondják, hogy nem megbízható a márka. Mert ezek tényleg nagyon bagatell és filléres dolgok, mégis halálba szívatják az embert. Ez nem normális így szerintem. Kíváncsi vagyok, mikor lesz a következő :)
Macccy22-02-2018 15:24:21 // 105965
Hja, ez a lényeg, nincs fékszervó. Bármi megállás sokszorosan szar. Ráadásul a hátsó autónak kellene fokozatosan lelassítani, az elsőnek csak alig, pont azért, hogy ne érje utól a vontatott a vontatót, a kötél ne menjen senki alá, stb. Én fosnék autopályán, tempónál, bármi van, a hátsó nem is tudja meg, az első belelép csak közepesen a fékbe, máris reccsennek a lökhárítók. Azért ehhez marhanagy mázli kell.
rühellem a vontatást ..
rühellem a vontatást ..
WarbiRunner (Gyuri)22-02-2018 15:19:12 // 105964
Giuntini írta is az elején, hogy volt leszedve, esélyes, hogy ezzel kapcsolatban az önindító körül lesz valami. Igaza lett. Le tud úgy testelni, ha túlhúzzák a tőcsavart?
RomeoOne22-02-2018 15:18:15 // 105963
Azért nem 2 méter szokott az a kötél lenni, inkább közel egy autóhossznyi, kb. 4 m. Mondjuk akkor egy bő 1 tized sec alatt teszed meg azt a távot 130-nál, de azért ahhoz pillanatszerűen kéne megállnia a vontató autónak, hogy ennyi idő alatt utol is érd, ami nem életszerű. Kivéve, ha betonfalnak megy, de akkor meg úgyis mindegy :)
Persze, nyilván így is jóval féktávon belül van, meg fékrásegítés sincs ilyenkor stb. Szóval egyetértek.
Persze, nyilván így is jóval féktávon belül van, meg fékrásegítés sincs ilyenkor stb. Szóval egyetértek.
Erhard 242 (Pure Energy)22-02-2018 15:16:27 // 105962
engem 80-90-nel húztak nagyjából kontrollálható a Spiderral viszont óvatosan húztak drága kenyér...
αλφα22-02-2018 14:43:33 // 105961
Tudom, tudom, életszerűtlen...
De 130-cal??? Az 36,11 m/s. Vagyis a kétméternyi kötéltávot 0,05 mp alatt teszed meg. Még csak át se villan az agyadon, hogy meghaltál... :)
Minket (ex)zsarukat úgy okítottak, hogy a zsaru nem azért van, hogy betartsa a szabályokat, hanem, hogy másokkal betartassa. Egy >3-szoros túllépésért elég csinos summát lehet kiszabni. De ez a legkevesebb. Addig nincs baj, míg nincs baj...
Szerintem nem éri meg. Szerintem.
De 130-cal??? Az 36,11 m/s. Vagyis a kétméternyi kötéltávot 0,05 mp alatt teszed meg. Még csak át se villan az agyadon, hogy meghaltál... :)
Minket (ex)zsarukat úgy okítottak, hogy a zsaru nem azért van, hogy betartsa a szabályokat, hanem, hogy másokkal betartassa. Egy >3-szoros túllépésért elég csinos summát lehet kiszabni. De ez a legkevesebb. Addig nincs baj, míg nincs baj...
Szerintem nem éri meg. Szerintem.
Shadin22-02-2018 14:19:59 // 105960
Konkrétan az önindító vezérlő vezetéke ment le testre ezek szerint. A kis tőcsavar.
'''''22-02-2018 14:19:27 // 105959
Messze voltál tőlem és ezért nem írtam de olvastam a szívásod és örülök,hogy megoldódott!
RomeoOne22-02-2018 14:00:11 // 105958
Mint a viccben:
Ledöglik a trabantos az út szélén. Arra megy egy Ferrari-s, és felajánlja, hogy elhúzza a legközelebbi szervizig. Rá is kötik a trabantot a vontatókötélre, a Ferrari-s meg rálép a gázpedálra és gyorsulni kezd. A trabantos persze beszarik, így eszeveszettül villogtatni kezd. Elhúznak egy rendőrjárőr mellett, mire az beszól a központba:
- Ilyet még nem láttatok, egy Trabant 220-al megy egy Ferrari mögött, és már villog rá, hogy előzni akar!
:DDD
Ledöglik a trabantos az út szélén. Arra megy egy Ferrari-s, és felajánlja, hogy elhúzza a legközelebbi szervizig. Rá is kötik a trabantot a vontatókötélre, a Ferrari-s meg rálép a gázpedálra és gyorsulni kezd. A trabantos persze beszarik, így eszeveszettül villogtatni kezd. Elhúznak egy rendőrjárőr mellett, mire az beszól a központba:
- Ilyet még nem láttatok, egy Trabant 220-al megy egy Ferrari mögött, és már villog rá, hogy előzni akar!
:DDD
Erhard 242 (Pure Energy)22-02-2018 13:52:30 // 105957
és ki az a ráérős aki 40-nel húz egy autót őszintén... még városban sem
gecsa22-02-2018 13:50:33 // 105956
Nem szakadt, de a többi szögből meg olyan, mint az első képen, nem is látszik. Valahogy nem bírtam úgy fényképezni, hogy látszódjon is rendesen. A foglalat alján az érintkezők is épek. Szóval érdekes jelenség, az tuti.
Macccy22-02-2018 13:50:11 // 105955
Töltsd fel kíméletesen, mérj majd rá és ha jó, tedd el tarcsiba, néha ránézhetsz.
Örülök, hogy megoldódott és lám ez is egy viszonylag sima hiba, sőt nem is olasz hiba. :)
Örülök, hogy megoldódott és lám ez is egy viszonylag sima hiba, sőt nem is olasz hiba. :)
ProdyG22-02-2018 13:44:48 // 105954
Az előző írásomat megkonzultálva telefonon Gyurival, tettem még egy próbát a kocsival, mert az önindító megpiszkálása után valóban úgy kezdett el a kocsi viselkedni, mintha az akksi lenne csak lemerülve (picit már bepörgette a motort).
Szerencsére itt volt kéznél az új akksi, amit nemrég vettem "feleslegesen", az előbb beraktam és hibátlan a kocsi. Semmi baja.
Már csak az a kérdés miért volt zárlatos az önindító addig, amíg nem nyúltam hozzá. Úgy néz ki csak valami kontakt hiba lehetett a behúzó tekercs körül. Ettől függetlenül felújíttatom az önindítót, valószínűleg ráfér amúgy is, meg átnézetem a csatlakozásait, mert így nagy útra nem merek indulni vele. De trélerezni már nem kell :D
Köszi mindenkinek a kommenteket / segítséget!
(a régi szarrá-merült akksit, aminek amúgy nem volt eddig baja szerintetek töltsem fel és használjam tovább, vagy ez a pár napos móka esetleg megrongálhatta?)
Szerencsére itt volt kéznél az új akksi, amit nemrég vettem "feleslegesen", az előbb beraktam és hibátlan a kocsi. Semmi baja.
Már csak az a kérdés miért volt zárlatos az önindító addig, amíg nem nyúltam hozzá. Úgy néz ki csak valami kontakt hiba lehetett a behúzó tekercs körül. Ettől függetlenül felújíttatom az önindítót, valószínűleg ráfér amúgy is, meg átnézetem a csatlakozásait, mert így nagy útra nem merek indulni vele. De trélerezni már nem kell :D
Köszi mindenkinek a kommenteket / segítséget!
(a régi szarrá-merült akksit, aminek amúgy nem volt eddig baja szerintetek töltsem fel és használjam tovább, vagy ez a pár napos móka esetleg megrongálhatta?)
Liquid22-02-2018 13:41:04 // 105953
szerintem evvel Ő is tisztában volt, meg én is :)
αλφα22-02-2018 13:36:49 // 105952
KRESZ 26§ Sebesség
"(1) Az egyes jármûvekkel - ha e rendelet másként nem rendelkezik - legfeljebb a következõ sebességgel szabad közlekedni"
ad) ...
"d) teherszállításra kialakított motoros triciklivel, elromlott jármûvet vontató gépjármûvel, segédmotoros kerékpárral, lakott területen kerékpárral 40 km/óra,"
Vagyis több mint háromszoros sebességtúllépés. Szívből gratulálok, de ne reklámozd nyilvános helyen!
(Habár végülis mondhatod, hogy Te mentél százharminccal, akit vontattak, aki viszont Téged vontatott, az csak negyvennel, mert rá vonatkozik a fenti paragrafus... A gyakorlati kivitelezés mikéntjéről kell csak meggyőzni a zsarukat. :) )
+1:
KRESZ 57. § Elromlott jármű vontatása
(1) Elromlott jármű vontatása során - a 26. § (1) bekezdésének d) pontjában foglalt rendelkezés megtartásán túlmenően - fokozott óvatossággal, lehetőleg kisforgalmú úton és időszakban kell közlekedni. Autópályáról és autóútról az elromlott járművet vontató járművel a legközelebbi lehajtásra szolgáló úton, illetőleg útkereszteződésben le kell térni.
"(1) Az egyes jármûvekkel - ha e rendelet másként nem rendelkezik - legfeljebb a következõ sebességgel szabad közlekedni"
ad) ...
"d) teherszállításra kialakított motoros triciklivel, elromlott jármûvet vontató gépjármûvel, segédmotoros kerékpárral, lakott területen kerékpárral 40 km/óra,"
Vagyis több mint háromszoros sebességtúllépés. Szívből gratulálok, de ne reklámozd nyilvános helyen!
(Habár végülis mondhatod, hogy Te mentél százharminccal, akit vontattak, aki viszont Téged vontatott, az csak negyvennel, mert rá vonatkozik a fenti paragrafus... A gyakorlati kivitelezés mikéntjéről kell csak meggyőzni a zsarukat. :) )
+1:
KRESZ 57. § Elromlott jármű vontatása
(1) Elromlott jármű vontatása során - a 26. § (1) bekezdésének d) pontjában foglalt rendelkezés megtartásán túlmenően - fokozott óvatossággal, lehetőleg kisforgalmú úton és időszakban kell közlekedni. Autópályáról és autóútról az elromlott járművet vontató járművel a legközelebbi lehajtásra szolgáló úton, illetőleg útkereszteződésben le kell térni.
Liquid22-02-2018 13:24:43 // 105951
én Nyúlról, Várpalotára kocsikáztam a vontatókötélen a 156-tal, ott is gyújtás meg izomszervó volt csak :)
frusciante22-02-2018 12:57:29 // 105950
Én kB 4-5 éve Veszprémből huzattam Ceglédre a szerelőmhöz
a ts-t közel 200 km helyenként 130al nem járó motorral, csak gyújtáson, semmi baja nem lett, de miért is lett volna nem értem ( lehet van vmi amiről nem tudok) szerintem a manuális váltóval szerelt gépeket lehet vontatni...
a ts-t közel 200 km helyenként 130al nem járó motorral, csak gyújtáson, semmi baja nem lett, de miért is lett volna nem értem ( lehet van vmi amiről nem tudok) szerintem a manuális váltóval szerelt gépeket lehet vontatni...
WarbiRunner (Gyuri)22-02-2018 12:44:28 // 105949
Szerintem érezték, hogy lesznek bajok a GM manuál váltóival :-)
pettinke22-02-2018 12:43:58 // 105948
oké, hát vontassátok :-) mit bánom én :-) láttam már kitört fogú diffit, szétdarált csapágyakat, elkopott szinkront épp eleget.
Macccy22-02-2018 12:14:53 // 105947
Különbenis ... mit nem ver föl?? Egy rendes 159 tulajdonos tudja, hogy a váltónak úsznia kell a túltöltött Fuchs olajban, szóval van ott fincsi síkosítás dögivel :)))
Erhard 242 (Pure Energy)22-02-2018 12:06:17 // 105946
összkerekes manuállal semmi gond mivel a difi zárt rendszer ha forognak a fogaskerekek azok olajban forognak, az automata váltó más elven működik ott kell az olajnyomás, hogy mindenhová elmenjenek az olajok :P
Erhard 242 (Pure Energy)22-02-2018 12:03:47 // 105945
mert egy csapágy önmagában nem tud tömíteni nem is az a dolga ezért csapágy a neve a szimering meg tömít annak meg azért az a neve :DDD
pettinke22-02-2018 11:12:44 // 105944
az a vicces, hogy a 159 használatija nem tesz különbséget a váltók közt, az idézett passzus bármilyen autóra vonatkozik.
aztán lehet, hogy csak úgy gondolta az író, egyszerűbb megtiltani, semmint magyarázni a júzernek, hogy ha automata meg ha kézi mit lehet és mit nem... nem is szólva az összkerékről.
aztán lehet, hogy csak úgy gondolta az író, egyszerűbb megtiltani, semmint magyarázni a júzernek, hogy ha automata meg ha kézi mit lehet és mit nem... nem is szólva az összkerékről.
pettinke22-02-2018 11:08:11 // 105943
hát nemtom ... akkor minek is kell a szimmering a végére? Ha annyira tömör lenne az a csapágy, hogy tele lenne zsírral és le lenne csukva, akkor nem ömlene ott ki az olaj... ha meg nincs lecsukva, akkor az olaj kimossa a zsírt... szóval...
WarbiRunner (Gyuri)22-02-2018 11:07:57 // 105942
Automata váltósról van szó, azt nem szabad vontatni. Nem szóró olajzású, van benne egy olajpumpa. És az N sem üres, abban az értelemben, hogy a fogaskerekek forognak benne, vontatáskor olaj nélkül.
Erhard 242 (Pure Energy)22-02-2018 10:54:33 // 105941
ha van rajta 4 kerék minden további nélkül, kerék nélkül is lehet csak hosszabb idő és szikrázni fog az alja :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)22-02-2018 10:52:30 // 105940
mit ken a mi? :))) a nyelestengely csapágya ez zárt csapágy, mint a kerékcsapágy nem kell annak külön kenés van benne zsír, kenivájsz? :DDD
RomeoOne22-02-2018 10:51:05 // 105939
Nem tudom, vannak nálam hozzábbértőek is, de még nem hallottam olyat, hogy manuál váltós kocsit ne lehetne vontatni.
pettinke22-02-2018 10:26:37 // 105938
ha üresbe rakod, attól még a kuplung zárva van, és tekeri a váltóban a nyeles tengelyt. A többi fogaskereket viszont nem, ezáltal nem veri fel az olajat a váltóház aljából, ami kenné a csapágyakat.
gondolom én :-)
gondolom én :-)
RomeoOne22-02-2018 10:16:08 // 105937
De kézi váltósat miért ne vontathatnál? Kirakod üresbe aztán épp semmi kapcsolata nem lesz az erőátviteli rendszerrel, szabadon forognak a kerekei.
ProdyG22-02-2018 10:02:16 // 105936
Köszi az infót, nem lett jobb a kedvem :)
Látni szerettem volna erre vonatkozóan valahol valami hivatalos infót. így akkor a vontatás kizárva.
Látni szerettem volna erre vonatkozóan valahol valami hivatalos infót. így akkor a vontatás kizárva.
Erhard 242 (Pure Energy)22-02-2018 09:47:59 // 105935
manuállal megkerülheted a földet is vontatva ha van hozzá kedv semmi baja nem lesz, automatát lassan max 20km-ig, amúgy meg tréler.
pettinke22-02-2018 09:37:06 // 105934
a használati még ennél is szigorúbb:
ÓVINTÉZKEDÉSEK A GÉPKOCSI VONTATÁSAKOR
Az erőátvitel szerkezeti károsodásának elkerülése érdekében a gépkocsi csak az alábbi módok egyike szerint vontatható:
❒ az első kerekek felemelve és a hátsó kerekek egy-egy alkalmas görgős zsámolyra helyezve;
❒ a hátsó kerekek felemelve és az első kerekek egy-egy alkalmas görgős zsámolyra helyezve;
❒ az összes kerékkel a szállító eszköz rakfelületén elhelyezve.
magyarán: szimplán másik autóval húzva nem vontatható.
ÓVINTÉZKEDÉSEK A GÉPKOCSI VONTATÁSAKOR
Az erőátvitel szerkezeti károsodásának elkerülése érdekében a gépkocsi csak az alábbi módok egyike szerint vontatható:
❒ az első kerekek felemelve és a hátsó kerekek egy-egy alkalmas görgős zsámolyra helyezve;
❒ a hátsó kerekek felemelve és az első kerekek egy-egy alkalmas görgős zsámolyra helyezve;
❒ az összes kerékkel a szállító eszköz rakfelületén elhelyezve.
magyarán: szimplán másik autóval húzva nem vontatható.
antonov22-02-2018 09:01:19 // 105933
Automata váltóst nem szabad vontatni, max nagyon rövid távon és lassan, ahogy Gyuri is leírta korábban.
ProdyG22-02-2018 08:56:43 // 105932
Nem igazán találok a neten infót a kocsi elvontatásáról. Sok kocsit látok az utcákon, amit vontat egy másik, ki tudja milyen hosszú távra, de országúton is akár.
Automata váltó esetén nem szabad csak hosszú távra vontatni, vagy egy manuál váltósat se szabadna?
Automata váltó esetén nem szabad csak hosszú távra vontatni, vagy egy manuál váltósat se szabadna?
Tocke22-02-2018 08:36:56 // 105931
Én is így gondolom és tapasztalom, de látod a cartársat mégis megviccelte a tütü:-))
Liquid22-02-2018 08:32:12 // 105930
Nem szabadna neki. Akkor zár be ha kinyitod, és nem nyitsz ajtót, ilyenkor visszazár.
Kolega udvarán szoktam ugyanígy otthagyni, sose zárt be, akár bent volt a kulcs a helyén, akár csak bedobva az ülésre.
Kolega udvarán szoktam ugyanígy otthagyni, sose zárt be, akár bent volt a kulcs a helyén, akár csak bedobva az ülésre.
Tocke22-02-2018 08:22:34 // 105929
Nálunk a cégnél zárt, őrzött parkoló van meg kisváros is vagyunk, én bent szoktam hagyni a kulcsot a kocsiban. Azt mondjátok előfordulhat, hogy így bezár magától?
Gabiami22-02-2018 08:22:08 // 105928
Lustaság... kint van a falon ilyen kulcs akasztón az osszes kulcsom, termeszetesen a 2 alfa kulcs is, reggel komasan, csak leemelem es megyek, de ugye van ugy hogy bent hagyom a zarba mint ma reggel, termeszetesen akkor nyitva van, es automatikusan elteszem a masik kulcsot a zsebembe... haaat multkor valamiert nem oda kerult hanem a konyoklobe.... es ma reggel automatikusan razart a kocsi. :D tisztában vagyok vele, hogy ez egy iszonyat nagy balek húzás volt :D
Liquid22-02-2018 08:05:39 // 105927
húú, az komoly :(
Mi indokolta hogy a pótkulcsot a könyöklőben tartsd? :)
Vannak erre szakosodott cégek, keress meg egyet.
Mi indokolta hogy a pótkulcsot a könyöklőben tartsd? :)
Vannak erre szakosodott cégek, keress meg egyet.
Gabiami22-02-2018 08:01:24 // 105926
Igen csak ugye ide kell ilyen pumpa, amit nemtudom hol tudok beszerezni, es ha megvan johet a level 2, drottal kihalaszni a kulcsot a zarbol :D
psychoati22-02-2018 07:55:34 // 105925
Egy ismerősöm járt hasonlóan nemrég, külső segítség kellett neki. A pumpálós módszerrel 2 perc alatt nyitva volt az autó. hasonló
Gabiami22-02-2018 07:39:34 // 105924
Hát igen.. az igazi pancser az bezarja a pótkulcsot is a kocsiba:) bent van a könyöklőbe, a másik a zárba.
αλφα22-02-2018 07:33:54 // 105923
Nekem nemrég az asszony a csomagtartó ajtót csapta le úgy, hogy benne volt a kulcs, a többi ajtó meg természetesen lezárva. Megoldottam tartalék kulccsal, csak két órát kellett várnia... (De valamiért úgy sejtem, hogy ez a módszer Nálad most nem opció...)
Gabiami22-02-2018 07:12:31 // 105922
Jó reggelt!
Egy kis segítség kellene :D én a hatalmas nagy pancser, bent hagytam a kulcsot tegnap az autóba, hát persze reggelre, bezárt az autó.... valakinek valami jó ötlet? Nem szeretném beütni az ablakot, biztos más is járt már így:D
Egy kis segítség kellene :D én a hatalmas nagy pancser, bent hagytam a kulcsot tegnap az autóba, hát persze reggelre, bezárt az autó.... valakinek valami jó ötlet? Nem szeretném beütni az ablakot, biztos más is járt már így:D
Piritu - 1.000.00022-02-2018 06:46:04 // 105921
A blogod második képén a vékony szakadtnak tűnik.
gecsa22-02-2018 06:27:47 // 105920
Magától megfordult benne az izzó? Nem hiszem. És ugye mindkét szál ép volt benne.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
596
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?