Forum >> 159
Szergej25-02-2018 16:53:47 // 106099
:-) nincs is jobb,mint ilyen idöben kocsit mosni.
Giuntini25-02-2018 16:37:59 // 106098
Mikor meglett annak idejen a motorgenerál, Pityukoma azt mondta; "Emil most már csak maximum bőrápolóra költsél!" Hát ez nem így lett.
gecsa25-02-2018 16:29:49 // 106097
Haddel25-02-2018 13:22:38 // 106095
Engem is érdekelne.
gecsa25-02-2018 12:22:03 // 106094
Na, akkor mégsem vagyok egyedül, aki ilyen időben nekiáll mosni. :)
Szergej25-02-2018 12:20:03 // 106093
droberto25-02-2018 11:36:10 // 106092
Giuntini25-02-2018 11:04:28 // 106091
Szerintem elmebetegek ezek. A diesel annak érte meg régen, aki sokat ment vele, és vállalta a nagyobb adót, az üzembentartasi költségekkel szemben. Mert régebben olcsó volt a dízel üzemeltetése. Megbízható volt és a világból kiment, viszont sokkal gyengébb volt a benzineseknél. Ma bonyolultabb, és szervizigényesebb, viszont még mindig hosszú távú autózásnál nem tud versenyre kelni vele semmi. Kíváncsi leszek a németeknél ezt hogy oldják meg... a BMW-k és Mergak nagy részet dízelmotorral vették.
Smith25-02-2018 10:41:37 // 106090
eleve, már ez a dolog is, milyen olasz az aki toyotával jár??? akasztani való.
gecsa25-02-2018 10:00:01 // 106089
Mindenki vigyen magával egy másik embert. :D
Roll198325-02-2018 09:50:02 // 106088
Persze, de még így is kevesen vagyunk.
gecsa25-02-2018 09:33:45 // 106087
Most ezt fogom tesztelni, 6€ volt az ára. Van benne egy kis szivacs is a felhordáshoz. Kíváncsi leszek.


Gulyas00125-02-2018 09:07:45 // 106086
köszi a tippet! Úgy sincsenek normális cuccaim a külső ápoláshoz.
Giuntini25-02-2018 08:43:36 // 106085
Láttam élőben ezt a "csoda" Kia Stringert. Hát nem vagyok egyáltalán behalva tőle. Teljesen jellegtelen.
gecsa25-02-2018 08:40:45 // 106084
Itt ilyen akció az összes kereskedésben van. A vw kereskedések pl így néznek ki:


Giuntini25-02-2018 08:28:41 // 106083
Az olaszoknál is elkezdődött a mozgás. A Toyotánál ha beviszik a dízel autókat leselejtezni kedvezményt kapnak új hibrid vásárlásra.
gecsa25-02-2018 08:24:36 // 106082
Csak tervezik. Nem olyan egyszerű folyamat az. Így is mindenki szabadul itt a dízelektől. A következő lépés némi adóemelés, ami most sem olcsó, meg a biztosításukat is kicsit emelik. Ezzel sem kicsi értékvesztést generálva a német piacon. Amikor majd a kitiltás életbe lép, akkor már alig lesz dízel itt. Ha most kitiltanák, kb összeomlana a használtautópiac, és brutál értékvesztéssel lehetne csak eladni az autókat. Keleteurópa meg dízeltemetővé válna, hiszen kamionszámra hordaná a magyar, román, bolgár. Szóval ezt akarják elkerülni, így az egész folyamatot csak tervezik. Szerintem 3-5 év átfutási ideje azért lesz neki.
'''''25-02-2018 08:17:18 // 106081
Tegnap átküldtem neki amit itt írtunk de buliban volt és még nem tudtam vele beszélni.
Holnap megyek hozzá meglátom,mennyire kapták szét a verdát.
Holnap megyek hozzá meglátom,mennyire kapták szét a verdát.
Giuntini25-02-2018 08:11:40 // 106080
Mi a helyzet Roll autójával?
'''''25-02-2018 07:59:55 // 106079
Robi,mi lett a dízel autókkal?Kitiltották a német városokból őket?
Nem láttam a hír folytatását.
Nem láttam a hír folytatását.
gecsa25-02-2018 07:43:02 // 106078
Mostanság külső ápolásban meg ráálltam a nigrin termékekre. Nem egy sonax, de ár-érték arányban kifogástalan cucc.
berobbantam25-02-2018 06:00:54 // 106077
Szia
Ha lehet 156-al menni akkor engem érdekel.Nem lenne baj ha kicsit jobb időbe mennénk.Legalább egy héttel előtte tudnom kéne mimor lesz.Valószínű 3 felnőtt és egy gyerek lenne a csapat.
Ha lehet 156-al menni akkor engem érdekel.Nem lenne baj ha kicsit jobb időbe mennénk.Legalább egy héttel előtte tudnom kéne mimor lesz.Valószínű 3 felnőtt és egy gyerek lenne a csapat.
Liquid25-02-2018 00:09:42 // 106076
érdemes megnmézni. Voltam ott pár éve Selénia Rallyn
Roll198324-02-2018 22:49:10 // 106075
Gulyas00124-02-2018 20:01:23 // 106074
Az komoly :) Igazából nehéz őket összehasonlítani, úgy lenne megfelelő, ha mindegyik ápolószert egy teljesen ugyan olyan tisztítás után vinnénk fel és tesztelnénk. Én személy szerint hiszek az okosoknak és nem alkalmaznék olyan ápolót amit árthat a bőrnek. Olyan gyönyörű bőrülések vannak az Alfákba, főleg egy 159-be, nem láttam még azonos ár-kategóriájú kocsiba ilyen stílusos foteleket.
gecsa24-02-2018 19:43:17 // 106073
Nagyjából 15 féle szert próbáltam.
Gulyas00124-02-2018 19:40:25 // 106072
Én több írásban is azt olvastam, hogy a méhviasz autó vagy bőrbútor ápolására alkalmatlan. Kültéri bőröket szoktak vele ápolni, az Alfa ülések attól jóval finomabb jóságok :) Lehet azért mondod, mert még nem próbáltál mást, vagy neked egyszerűen csak bejön a méhviasz adta ápolás utáni érzés.
Ja igen ha már bőr akkor ezt (is) érdemes elolvasni van benne pár hasznos infó.
Hasznos
Ja igen ha már bőr akkor ezt (is) érdemes elolvasni van benne pár hasznos infó.
Hasznos
gecsa24-02-2018 19:04:35 // 106071
Én kisbabáknak való nedves törlőkendőt (alkoholmentest) szoktam használni a tisztításra. Csodákra képes. Utána ápolom, általában méhviaszossal. Nekem ez a kombó vált be. Szép matt,és puha felületet ad.
Gulyas00124-02-2018 18:03:57 // 106070
Bőrbalzsamból egy alapos 5 üléses ápoláshoz elégnek kell lennie 50ml űrtartalomnak. Ha előtte a bőr jól meg van tisztítva még az is lehet, hogy alig tudsz róla majd felesleget letörölni. Ha a bőr az ápolás előtt nincs megfelelően megtisztítva akkor nem igazán tudja magába szívni a bőr a balzsamot. Én jártam úgy mielőtt még nem volt megtisztítva a bőr -egy ezzel foglalkozó kárpitos segítségével- , hogy nem bírtam magammal már megvolt az ápoló neki estem és az egészből egy csúszós felület lett, na meg ki tudja előtte ki és mivel kezelte vagy nem kezelte. Miután megtörtént a profi tisztítás a "nyers" bőr csak úgy szívta be az ápolót. Ápoló után kb 48 órával érdemes impregnálóval is átkenni az megvédi a festéket. Igaz nekem 156-om van, de bézs bőrbelsővel így kifaggattam a szakit ezzel kapcsolatba, hogy megőrizzem a jelenlegi állapotát :D
droberto24-02-2018 14:31:15 // 106069
Az enyémnek se volt. :(
'''''24-02-2018 14:15:24 // 106068
Tolmácsolom Rolinak a hibalehetőségeket.
Szelepeket,szelepszárakat,hidrotőkét is ellenőrzik.
Kíváncsi leszek,mit találnak mert a kicsit hangosabb hideg járást eltekintve semmi nem volt vele.
Szelepeket,szelepszárakat,hidrotőkét is ellenőrzik.
Kíváncsi leszek,mit találnak mert a kicsit hangosabb hideg járást eltekintve semmi nem volt vele.
droberto24-02-2018 13:50:55 // 106066
gecsa24-02-2018 13:50:13 // 106065
Miért is nincs ilyen minden autóba gyárilag beépítve?
WarbiRunner (Gyuri)24-02-2018 13:45:10 // 106064
Ez csak egy lehetőség. Valami betámasztott, kérdés hogy mi. Lapátka? Vezérlés ugrás, vagy víz? Ki kell nyomozni. Nem ismerem a usert, van aki akkor veszi észre hogy valami nem oké, amikor már szétrepült a motor :-) Pl öcsém ilyen alkat. Anno a tuningolt 1.8 Golfját teljesen elpusztította. Pályán már ment el az erő, ő meg akkor nyomta neki jobban :-) Végül padló gázon megállt. A motortér egy fém-olaj-benzin turmix volt kb :-)
Shadin24-02-2018 13:40:45 // 106063
Akku csodakütyü
Giuntini24-02-2018 13:36:10 // 106062
Amikor ezt megkérdeztem Szatyitól, azt mondta ezen nem kell utánhúzni. Amit az előbb írtál Tominak, hogy a víz lenyomja a dugókat, annak viszont jele kellett volna hogy legyen. Ott az olajnak nagyon kellett volna keveredni a vizzel nem?
WarbiRunner (Gyuri)24-02-2018 13:30:58 // 106061
Az enyém se volt hengerfejes, csak egy negyedet után kellett húzni a csavarokon. Kicsit meglepett, hogy erre ennyire érzémeny, de ezt is megtanultam :-)
A srác elmondta, hideg-meleg éri felváltva, megnyúlik a csavar, nem lehet elhanyagolni az utánhúzást. Aztán hozzá tette: pláne ezekkel a mai csavarminőségekkel. Persze a tádé régi technika, érzékenyebb lehet erre, nem tudom.
Na mindegy, csak derüljön ki végre, hogy mi az autód baja... drukkolok :-)
A srác elmondta, hideg-meleg éri felváltva, megnyúlik a csavar, nem lehet elhanyagolni az utánhúzást. Aztán hozzá tette: pláne ezekkel a mai csavarminőségekkel. Persze a tádé régi technika, érzékenyebb lehet erre, nem tudom.
Na mindegy, csak derüljön ki végre, hogy mi az autód baja... drukkolok :-)
droberto24-02-2018 13:26:37 // 106060
Pont az a gond, hogy ritkán használod és akkor is rövidtávra.
Sajnos az After Market akksiknak nagy az önkisülése. Ha töltöd nem megy csökken az energia kapacitása (nem megy le a feszültség), a kritikus szint alá.
Sajnos az After Market akksiknak nagy az önkisülése. Ha töltöd nem megy csökken az energia kapacitása (nem megy le a feszültség), a kritikus szint alá.
WarbiRunner (Gyuri)24-02-2018 13:25:10 // 106059
A nagy hidegek előtt érdemes is annak, akinek nincs fűtött garázsa. A 159 kész, most a TD-n lóg az okos töltő. Aztán pedig megy vissza a tartalék akksimra.
Jó poén ez a késői nagy hideg... vagy két hete jelez a 159, hogy glow plug not available. Én meg tojtam rá, gondoltam ráér majd megoldani. Kíváncsi leszek hogy döccen majd be - 10-ben. :-S
Max megyünk hosszú útra is az öreggel, ha nem indul be :-)
Jó poén ez a késői nagy hideg... vagy két hete jelez a 159, hogy glow plug not available. Én meg tojtam rá, gondoltam ráér majd megoldani. Kíváncsi leszek hogy döccen majd be - 10-ben. :-S
Max megyünk hosszú útra is az öreggel, ha nem indul be :-)
droberto24-02-2018 13:24:03 // 106058
Giuntini24-02-2018 13:22:54 // 106057
Megnézte a Gábornal mas szerelő is, azt mondta ez nem hengerfejes. Nekem nem nyomja ki a vizet, ellenkezőleg lemegy a szint. Kupak leszedésekor visszajön. Ami hihetetlen, hogy teljesen hideg motornál is fel van fúvódva. Itt biztos hogy baromi nagy a nyomás, de nem a hf miatt. Most várom, hogy mi lesz. A hűtő szerintük totálkáros.
WarbiRunner (Gyuri)24-02-2018 13:17:37 // 106056
Ezért kérdeztem a víz fogyasztást is. Ha hengerfejes és ereszti a vizet a hengerek felé, képes lejjebb ütni a dugattyút is a hidraulikus ütés.Pl reggelre beleereszt egy adag vizet, indítózáskor annyi is neki. De ez már extrém eset. Valami betámasztott a szelepeknek az valószínű.
Giuntini24-02-2018 13:15:06 // 106055
A szulfásodas töltéstől megoldódik? Heti kétszer használtam, de akkor is rövid távra míg elvittem Édesanyámat gyógytornára.
gecsa24-02-2018 13:14:12 // 106054
Én is most töltöttem, 12.2re leesett. Nem kell hozzá hideg sem, nekem garázsban áll.
WarbiRunner (Gyuri)24-02-2018 13:13:20 // 106053
Az akksid lemerült az állásban. Az enyémre hetente ráakasztom a c-teket, ha nem megyek hosszabb utat. Amíg benne volt a box és a nyestriasztó, pláne szivta le az akksit, azóta hogy kiszedtem, később jelez pirosat a c-tek. Ettől függetlenül álltában is fogyaszt az autó, nem olyan mint az öreg dízelem, hogy egy gombelemről elmegy :-)
Más, adalék infó. Nálam a TD-nél kezdtek újra előjönni a hengerfejes tünetek, kb 5e km-rel a javítás után. Nagyobb nyomás, keményebb csövek, víz a kiegyenlítő szélén, sőt az egyik vízcsövet lejjebb nyomta a csonkjáról. Felhívtam a szerelőt aki hengerfejezte, ő meg jól leb.. ott hogy miért nem vittem még vissza utánhúzásra. Csütörtökön visszavittem, 20p alatt után húzta a csavarokat és a jelenség megszűnt. Csövek puhák, a víz nem fogy.
Más, adalék infó. Nálam a TD-nél kezdtek újra előjönni a hengerfejes tünetek, kb 5e km-rel a javítás után. Nagyobb nyomás, keményebb csövek, víz a kiegyenlítő szélén, sőt az egyik vízcsövet lejjebb nyomta a csonkjáról. Felhívtam a szerelőt aki hengerfejezte, ő meg jól leb.. ott hogy miért nem vittem még vissza utánhúzásra. Csütörtökön visszavittem, 20p alatt után húzta a csavarokat és a jelenség megszűnt. Csövek puhák, a víz nem fogy.
droberto24-02-2018 13:01:58 // 106052
A lemezkék pedig az olajteknőben lesznek.
droberto24-02-2018 13:00:28 // 106051
Ha nem használod, akkor mindig töltőn kell tartsd. Különben lecsökken a fesz 12,4 V alá és akkor megmurdel mert szulfátosodik.
Sajna az összes AM akksi ilyen f@s. :(
Sajna az összes AM akksi ilyen f@s. :(
droberto24-02-2018 12:59:03 // 106050
Nem lehet, hogy átugrott a vezérlés, mondjuk a DPF, hibakor (megfojtotta a motort)?
Megjegyzem a DPF nem megy tönkre, csak valami miatt (kevés leveős égés, ami csomó mindentől lehet) megtellik korommal.
Már bocs a Rolitól, de a DPF kiírástól (ha tényleg csak ennyit csinált) a valódi hibát nem oldotta meg.
Lehet az is pl. hogy a tuning miatt jobban kormol.
Én most mindenképp levenném a HF-et és bevizsgáltatnám a porlasztókat egy normális helyen. Megvizsgálnám a turbót (felújítanám) és a szívósort. Ellenőrizném a szelepeket. Én szinte biztos vagyok benne, hogy itt valami összeakadt.
Neki is vsz. szétszakadtak a hidrotókék összefogó lemezkéi.
Vagy a lapátkák akasztották meg. Ez látszik a dugattyúfedelen és a szelepek szárain.
Sajnos nem lesz olcsó mulatság, ha rendesen akarja megcsinálni. :(((
Megjegyzem a DPF nem megy tönkre, csak valami miatt (kevés leveős égés, ami csomó mindentől lehet) megtellik korommal.
Már bocs a Rolitól, de a DPF kiírástól (ha tényleg csak ennyit csinált) a valódi hibát nem oldotta meg.
Lehet az is pl. hogy a tuning miatt jobban kormol.
Én most mindenképp levenném a HF-et és bevizsgáltatnám a porlasztókat egy normális helyen. Megvizsgálnám a turbót (felújítanám) és a szívósort. Ellenőrizném a szelepeket. Én szinte biztos vagyok benne, hogy itt valami összeakadt.
Neki is vsz. szétszakadtak a hidrotókék összefogó lemezkéi.
Vagy a lapátkák akasztották meg. Ez látszik a dugattyúfedelen és a szelepek szárain.
Sajnos nem lesz olcsó mulatság, ha rendesen akarja megcsinálni. :(((
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
1772
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?