Forum >> 159

Liquid12-03-2018 21:23:47 // 106769
szerintem hibátlan :)
Dömpi (il dottore)12-03-2018 21:08:13 // 106768
Csak 1000 Ft az árdifferencia, egyik 52k másik 53k
Dömpi (il dottore)12-03-2018 21:07:09 // 106767
Sziasztok!
Uniroyal Rainsport 3: akinek régebb óta van, mik a tapasztalatok?
Leginkább az érdekelne, hogy milyen szárazon kánikulában? Ha kopik mennyire zajosodik?
Hajlok rá, de még bizonytalan vagyok, kéne egy utolsó lökés😁
Alternatíva a vredestein ultrac vorti.
gecsa12-03-2018 20:59:07 // 106766
Ikszeld ki, hogy tekert km óra, és tekerd meg előre. Akkor majd jól elhiszik. :)
Erhard 242 (Pure Energy)12-03-2018 20:22:56 // 106765
a fehér TI-re hívtak tegnap és nem akarják elhinni a km-et lehet rakatok bele még pár tízezer métert, mert az sem jó ha valós valami :DDD
SWut12-03-2018 20:14:24 // 106763
Tőlem aztán azt csináltak vele amit akartak, de ahogy ez kinéz az biztos, hogy egyedülálló.
Nem tudom mi logika lenne benne hogy mondjuk 60-80-ezerről vissza veszik 27-ezrre, de azért minden ráfér a bőrükre :D
Roll198312-03-2018 20:07:42 // 106762
Többször kiderült már, hogy miután behoznak egy autót, utána hónapokra eltűnik, hogy felkészítsék. :) Anno láttam egy kevés kilométeres példányt innen, tényleg jónak tűnt, egészen addig még egy fényező meg nem nézte és mutatta, hogy hol volt elmaszkolva és az egész oldala telibe volt fújva.
Haddel12-03-2018 20:02:34 // 106761
27 ezer??? Vicces😃
SWut12-03-2018 20:01:00 // 106760
Pont most találtam rá a hirdetésre.... Hát azért ez tényleg olyan mint az új. Szinte hihetetlen mennyire szalon állapotban van
Csabi12-03-2018 19:59:07 // 106759
Az minden csak nem jó jel. A hűtővízre nem tudsz ránézni MES-el vagy bármivel?...Egyébként használt , de nem felújított 159 hengerfejet kapott?
Csabi12-03-2018 19:57:26 // 106758
Azért ez tényleg patika, mind a motortér, futómű , az egész alja...Más kérdés, hogy 4,8 az ára...
gecsa12-03-2018 19:47:02 // 106757
A balos rottyant le, a bowden jó, adtam neki most kis kenést, meg megjárattam, hibátlanul működik.

A dugattyú is jár, csak a teteje kivirágzott. szerintem még menthető, egyelőre csak tömítéskészletet rendeltem hozzá. ha nem jön be, kap egy dugót is.
Shadin12-03-2018 18:37:50 // 106755
Ilyet hol lehet venni??
ProdyG12-03-2018 17:52:58 // 106754
Még annyi, hogy 2500 km ment bele a kocsimba a hengerfej csere óta, minden teljesen jó, de a hűtőventi a kocsi elejében azóta folyamatosan hangosan pörög, még 0 fokban is! Eddig csak nyáron, 30 fokban hallottam néha bekapcsolni. Szóval valami nálam sem stimmel. Vissza is fogom vinni. Remélem nem lesz még ezzel is valami nagy szívás...
WarbiRunner (Gyuri)12-03-2018 17:49:30 // 106753
Igen, így laptopon olvasva vákumnak tűnik :-) Bocs, akkor nem szóltam :-)
ProdyG12-03-2018 17:47:20 // 106752
Látom pörög a hengerfej téma:
DZ Tuning-ék csinálták az enyémet, nyilván én is minél hamarabb túl akartam lenni a dolgon (másfél hónapot volt náluk a kocsim, nagyon ideges voltam már a végén). már néhány hét várakozás után mentem türelmetlenül, hogy van Szakál-m.-os felújított hengerfej a neten 180-ért, miért nem jó az, rakjuk bele...
Mondták, hogy legyen türelmes, ha azt a felújítottat megveszem, akkor ők nem rakják bele. De ha türelmes leszek, akkor ők szereznek jót. Nagyon nehéz volt türelmesnek lenni, de Emil esetéből úgy látom, csak megérte. DZ azt mondta, a felújítottal mennék vissza 1-2 éven belül hozzájuk.
Viszont 1 dolog nyugtalanít: az enyémen se gyári progi van. 2 és fél éve lett lecserélve a gyári progi, és kb 1 éve kezdődött a hengerfej probléma. Lehet semmi összefüggés nincs, de lehet megérné megnézetni a progimat. Csak hát alapból abszolút elégedett vagyok vele, nincs kedvem még ezzel is kínlódni...
Amúgy én kb 1 évet úgy jártam a kocsival, hogy már voltak hengerfej repedés jelek, de akkor még azt se tudtam mi az :) csak feszt után kellett töltögetni a hűtővizet. De más bajom nem volt eleinte vele.
Emilnek kitartást, szerintem ezen a ponton semmiképp sem szabad azt a kocsit eladni.
Jani721212-03-2018 17:44:21 // 106751
cseréld le kompletten a bowdent, én már a bal oldalt lecseréltem, volt a kötéllel is gond, de sajnos a bal hátsó munkahenger cserés lesz. A hátsó fékhez ezen kivűl nem nyultam, az elöző tulaj rakatott fel komplett hátsó féket, de abban is biztos vagyok, hogy egyszerre cserélték, csak szarul kopott. Tipikus opel betegség a hátsó munkahengerek berohadása. :)
Macccy12-03-2018 17:03:28 // 106750
Vákuumpumpát írtam szerintem ...? Vagy elírtam?
Nem, jól írtam, a vákuumpumpa felől hallok kerregést. (Vezérlés cseréltünk mindenestül)
gecsa12-03-2018 16:53:16 // 106749
Mi anno levettük a régit, az asszony leméretezte, és varrt új bőrből egyet. Igaz ez a 166on volt, de szerintem itt is opció.
gecsa12-03-2018 16:26:21 // 106748
Mivel ma leszedtem a kerekeket, volt időm körbenézni, és ellenőrizni. Feltűnt, hogy az egyik kézifékkötélen már van egy kis hibája a porvédőnek. Ettől függetlenül még hibátlanul működik. A Shadin féle Warbis cucc nem játszik, mert nem találtam hozzá cikkszámot, Budapest meg nekem messze van vásárolni. Viszont, ha már mindenkitől azt hallgatom, hogy miért vettem Opelt, így körülnéztem ott is, és voila:

_Ata_12-03-2018 16:23:55 // 106747
Bőr váltószoknyát ILYET esetleg rendelt már valaki? Vagy jobban járok az alfisti-vel?
yani🍀12-03-2018 15:59:33 // 106746
Így van.
b007712-03-2018 15:55:11 // 106745
Ma nekiestem az egr szelepnek, valóban ez volt a ludas, leszereltem a motort, benyomtam kézzel a tengelyt és volt hogy úgy is maradt... úgy kellett csavarhúzóval visszalöknöm. Beledobtam tesztre egy bontottat, már az induláskor is érezhető, hogy dinamikusabban indul (a korábbi amikor nem produkálta a leírt hibát sem indult ennyire jól, dinamikusan.

A réginek azért nekiestem kitisztítottam zsíroldóval, lehet majd még belepróbálom így is. Most már abszolút szépen mozog a tengely.
Viszont azt vettem viszont észre, amikor lemostam a zsíroldót, hogy nem tartotta meg a vizet, a szelepeknél átfolyt. Mennyire kellene ennek zárnia eredetileg?
gecsa12-03-2018 15:52:05 // 106744
Kb egy hete kering a közösségi oldalakon.
csokagm12-03-2018 15:47:23 // 106743
Nagyon sajnálom a történeted.
Egyébként a távolságok miatt nem gondolkoztál wl hogy esetleg DZhez vidd?
Úgy tudom ő is rengeteg hengerfejes autot javitott. Talan ProdyG kocsijat is o csinalta.
Giuntini12-03-2018 15:34:23 // 106742
Holnap megérkezik a hf.
Smith12-03-2018 15:11:25 // 106741
Óriási. Hol lehet ilyeneket találni? Sokat böngészgetsz a használtautón és ráakadsz? De ugye nem ódikat lesegetsz titokban? :D Ez is egy igazi gyöngyszem :)
Tocke12-03-2018 15:03:21 // 106740
Ez azért kemény. Szarolasz mi? :-)))
yani🍀12-03-2018 13:30:39 // 106739
Erről az előző tulajt kérdezd!
yani🍀12-03-2018 13:30:05 // 106738
gecsa12-03-2018 13:27:27 // 106737
De miért csak egy egyik oldalon voltak betétel cserélve?
yani🍀12-03-2018 13:19:29 // 106736
Pont a fékbetét csere után szokott ilyen hiba előjönni. Nem takarítják meg a dugattyúkat csak visszanyomják, így a rákeményedett kosz miatt megszorul nem tud mozogni.
WarbiRunner (Gyuri)12-03-2018 12:55:24 // 106735
Lehet kinyomó, de ha a vízpumpa is gyanús, akkor azért gyorsan füleld ki, hogy nem onnan jön e. :-)
gecsa12-03-2018 12:42:40 // 106734
Vicces, hogy a szar oldalon új betétek vannak, a jó oldalon kopottak. :D
Jorjie12-03-2018 12:34:28 // 106733
Nem a szokásos kúton tankolva negyedikben 1500-2000 fordulat között rángatott, nem is kicsit. Újra a szokott helyen tankolva a rángatás megszűnt. WTF? 1.9 8v
Erhard 242 (Pure Energy)12-03-2018 12:15:49 // 106732
akkor csak a fék...
159 Indigo Gray 2.4 Monster12-03-2018 12:14:37 // 106731
Igen nálam az injektor hba miatt lehetett az ok, Májusban ki derül :)
gecsa12-03-2018 12:11:53 // 106730
Kiszakadt porvédő+szoruló dugattyú a bal hátsó féknél.
Morfiusz Cédula12-03-2018 12:07:24 // 106729
Nálam a 2.4 DPF-el és EGR-el nem kormol. Se gázadásnál nem jön, se a kipufogó vége nem kormos.
tirex12-03-2018 12:00:20 // 106728
Én az előző 159-en kivágtam a dpf alját és kivettem a kerámiabetétet majd visszahegesztettük az alját és kész. Azon a betéten ha belenéztem a végén a millió tűhegynyi lyukon teljesen át lehet látni, azok bizony átmenő lyukak. Nem az elsőt szedtem már így ki és mind ilyen volt. Azt viszont hozzáteszem hogy mind aranytiszta volt, korom még mutatóban se volt egyikben sem. Ráadásul üveggyapot ( vagy olyasmi) hangszigetelőbe van beágyazva és az se volt kormos.
WarbiRunner (Gyuri)12-03-2018 11:17:50 // 106727
Olvastam erre egy hackelést ao fórumon :-) A dpf egy végén nyitott, másik végén zárt csatornákból áll. Egyik erre, másik arra nyitva. Az emberünk kikisérletezte, hogy mekkora fúrószárral kell megfúrkálni a kerámia két végét, hogy sose érzékeljen hibát a dpf, pont jó legyen a nyomás különbség :-DDD
159 Indigo Gray 2.4 Monster12-03-2018 11:07:06 // 106726
A 2.0-nál lehet nem jön korom azok fasza mocik. Nekem az 1.9 nél is kormos volt a kipu picit, A mocskos 2.4 nél meg nagyon :) Dpf el is. De lehet azért mert injektor hibás
Macccy12-03-2018 10:12:05 // 106725
De látod azt mondja semmi korom nem jön át. Ha átjön lyukas. :)
Na viccet félretéve nem gondolom, hogy lyukas lenne ha jön ki korom, ha lyukas lenne a nyomás értékek (hiánya) miatt már rég bim-bammolna, örök 0% clogged lenne a dpf szűrőm.

Viszont ... valami csörög kerreg. ~2000 girinél tudom előcsalni, mikor terheletlen. Lehet másik szál, de a kinyomó tud zörögni menet közben is? Mert hidegen valami zörög ott néha, kuplung nyomásra csend lesz. Melegen már csak így fordulat közben tudom bezörgetni. De ez másmilyen, inkább már kerregés szerű, fémes, ha elkezdi akkor gázelvételre lassul, kuplung kinyomásra is a motor fordulattal együtt lekíséri és eltűnik. Vákumpumpa kerreg talán hangosan, mikor felnyitom, az romlott már el valakinek?

Megint fotel-diagnosztizálok, éjszakás után ennyire futja :)
b007712-03-2018 09:20:51 // 106724
Köszi mindenkinek az infokat, kipróbálom a falazást és a másik egr szelepet is, remélhetőleg ezzel megoldódik a hiba.
WarbiRunner (Gyuri)12-03-2018 09:20:27 // 106723
Ha jól lenne megtervezve, mármint a felhasználó szempontjából használhatóra, nem lenne nép sport falazni, kiírni, kiütni, kibelezni :-) Az autó használati tárgy, ezt valahogy mintha nem vennék figyelembe mostanában a gyártók.
Az tény, hogy minden dízel kormol, és egr-el lényegesen jobban, mint nélküle. A dpf-en átjutó korom gondolom pont az az apró szemcse, ami már a kerámia pórusokon átfér és az elképzelhető legkárosabb.
Liquid12-03-2018 08:27:59 // 106722
Nem korlátoz semmit, legalábbis nem volt észrevehető. Nem közlekedtem sokat a falazás és a kiírás között, de nem volt semmit extra.
Shadin12-03-2018 07:55:01 // 106721
Nekem volt, h 40+ km volt mire hibát dobott és akkor sem korlátozza be az autó teljesítményét. Nekem van egy OBD kütyüm ami folyamatosan figyeli az EGR és DPF jelzéseket és kiüti azt mielőtt észrevenném. Korábban használtam diagnosztikai célokra, pl. autó használat a hárombetűsök nélkül LIMP-et elkerülve.
Piritu - 1.000.00012-03-2018 07:13:37 // 106720
Alapból mindegyik kormol, a mennyiség a motor, a befecskendező, a tuning stb. függvénye. Ettől kormos a cső vége.
Pont ezért találták ki a szűrőt.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.