Forum >> 159

tdemeter14-03-2018 12:46:29 // 106819
Köszi az infót!
Kisvuk14-03-2018 12:31:34 // 106818
Szia !

Igen a bonyhádival most beszéltem. Köszi mindenkinek.
Csabi14-03-2018 12:24:10 // 106817
Már megrendeltem ebayen. Azért köszi! :)
Csabi14-03-2018 12:22:33 // 106816
Tőle vettem én is..Ugyanezt tudom elmondani, segítőkész, rugalmas.
Viszont figyelni kell rá.
Az apróságok, amik alkualap lehetnek szereti elkendőzni.
Nálam az autó ki volt vonva forgalomból, amiről nem mondott semmit, így jöttem haza 150km-t. Az átírásnál szembesültem vele, hogy akkor került forgalomba, így nekem küldték az adott évben esedékes teljesítmény adót...erre érdemes figyelni
A rádió antenna nem volt jó, erről sem mondott semmit amikor megnéztem az autót, cd szólt a fejegységben...Majd pár nap múlva amikor mentem érte, és számoltam le a pénzt, akkor említette meg, hogy egy vezeték biztos kimozdult a rádió hátulján, mert nem fogja az adókat...majd nézzem meg, biztos nem más a baja :) (Antenna csere 35k)
Szóval vannak ilyen apróságok, viszont tényleg szép autókat árul többségében.
tdemeter14-03-2018 12:18:18 // 106815
És a bevizsgálás hol volt? Te választhattad a helyszínt?
Erhard 242 (Pure Energy)14-03-2018 12:17:44 // 106814
mondj egy színkódot és elküldöm postán...
_Ata_14-03-2018 12:08:41 // 106813
Szia! Igen, az enyém pl. tőle van. Sokszor volt már téma itt a fórumon, a tipikus kereskedői véna meg van benne (pl agyon photoshopolt képek), de nekem nagy problémám nem volt vele. Az jó kérdés, hogy tekeri-e az órákat vagy nem, mikor én vettem akkor készségesen elkísért egy bevizsgálásra, utána kötöttük meg az üzletet. Voltak apróságok, amik nem derültek ki csak utólag, mint pl.: egyik ülésfűtés nem volt jó.
tdemeter14-03-2018 11:58:28 // 106812
Sziasztok!

Ettől az úriembertől vett már valaki autót? Milyen a tapasztalat? Úgy tűnik csak alfákat árul.
Csabi14-03-2018 11:42:22 // 106811
Igazából nem, de megnéztem több fiat/alfa alkatrészes honlapján, már nem árulják...az ott fellelhető cikkszámok alapján sem találni már semmit..marad az ebay
Csabi14-03-2018 11:41:15 // 106810
Környékünkön nem tudok ilyenről sajna.
Erhard 242 (Pure Energy)14-03-2018 11:38:15 // 106809
hopp helyben olcsó Tibi TI csak 1,7 milla szép állapotban van ennyiért ajándék :)))
_Ata_14-03-2018 11:36:19 // 106808
Ne is mondd, nekem már időpontom van péntekre, most nagyon agyalok h mi legyen :(
Erhard 242 (Pure Energy)14-03-2018 11:34:09 // 106807
de jó, hogy még nem cseréltem át a nyári gumákat vissza tér a tél pár napra ismét ...
WarbiRunner (Gyuri)14-03-2018 09:59:28 // 106806
Fiat szalonban próbáltad? Nekem ott kerítettek anno ezüstöt, az nagyon jó volt.
Gyári javítóstift, bármi apró pöttyöt szinte nyomtalanul el lehetett varázsolni.
A TD-hez már nem volt, mert túl régi.. Ahhoz Tikurillában szoktam kevertetni 1K javító spray-t. Színkód alapján megcsinálják. Mondjuk nem tudom, hogy a 159-nél nekikezdenék e maszatolni vele :-) A TD-n a kezdődő rozsdát a hátsó kerekek előtt a sárvédőperemen legyezőkoronggal letoltam, ment rá zöld Hammerite, majd ez az 1k szín. Meg se találnád, hogy hol van a javítás, elég jól stimmel a szín.
Erhard 242 (Pure Energy)14-03-2018 09:57:19 // 106805
én a helyi autófestők boltjában szoktam venni csinálnak ecsetes vagy spray-s kiszerelésben is ezerpárszázért...
Csabi14-03-2018 09:33:29 // 106804
Igen, sok cég foglalkozik vele, sok formában árulnak. Ecsetes, stift-es, stb.
No de melyik a legjobb...
Kipróbálom ezt , meglátjuk. :)
WarbiRunner (Gyuri)14-03-2018 09:16:48 // 106803
Csak autózunk.. :-)
'''''14-03-2018 09:08:35 // 106802
Ki tudják keverni.Úgy biztos nem olcsó.
Csabi13-03-2018 22:25:04 // 106801
Valaki szokta javítani a kisebb kavicsfelverődéseket? Mivel? Még a 2,4-hez tudtam venni gyári javító stick-et színkód alapján, de ezt most már nem találom sehol.
gecsa13-03-2018 22:00:24 // 106800
Mi ez a csend? Lefulladt a topic a sok koromtól? :D
Erhard 242 (Pure Energy)13-03-2018 12:12:00 // 106799
húzzál le 3 gyertyapipát :DDD Majd VTT-n kísérletezünk vele :DDDD
'''''13-03-2018 11:30:26 // 106798
Azt még nem tudtam kipróbálni valamiért! :-)
Erhard 242 (Pure Energy)13-03-2018 11:21:14 // 106797
papás üzemmód 3 henger? :DDD
'''''13-03-2018 10:42:07 // 106796
Már csak 18lityinél járok!Leszorítottam 28-ról! :-)))
Erhard 242 (Pure Energy)13-03-2018 10:16:53 // 106795
attól függ kinek a lába alatt és milyen távon, nálam bő 1 lityi volt különbség a Tibi javára, a rovarnak meg kb pár deci előnye van ezért nem lesz delej a következő, nincs értelme nálam :P Tamásunk már rosszabb, mint egy delej de hát attól a hangtól még a zúzmók is jobban szaporodnak :DDDDD
Macccy13-03-2018 09:58:32 // 106794
Vákuumpumpát írtam szerintem ...? Vagy elírtam?
Nem, jól írtam, a vákuumpumpa felől hallok kerregést. (Vezérlés cseréltünk mindenestül)
Shadin13-03-2018 09:53:28 // 106793
még jó hogy csak másfélszer és nem 3x annyit fogyaszt :-)
Erhard 242 (Pure Energy)13-03-2018 09:45:47 // 106792
jah csak kb harmad annyi nox-ot bocsájt ki, mint a delej szóval jobban védi a zúzmóimat :DDD
mezoba13-03-2018 09:41:49 // 106791
Egyik ismerősöm pont pénteken beszélt róla. Mondta hogy ő ült benne azoknál akik behozták mielőtt újpestihez került. Ő se akarta elhinni de mondta hogy a kormányon az alfa logón még rajta volt a fólia meg beleülsz és tényleg új illata van az autónak.
Roll198313-03-2018 09:10:38 // 106790
Pont ez jutott nekem is eszembe mikor olvastam, hogy a dízelek kipufogója korommentes. De akkor nem csak az én TBi-m kormos.
Shadin13-03-2018 09:08:53 // 106789
Mindenki a dízelek nem látható szűretlen koromrészecskéivel van elfoglalva, pedig a korai direkt befecskendezős benzinesek is eregetnek rendesen kormot. Szépen sunyiba át is tértek a kombinált, szívócső+égéstér befecskendezésre üzemállapottól függően.
Liquid13-03-2018 09:03:30 // 106788
ennyit a zuzmókról :D
Shadin13-03-2018 09:01:20 // 106787
Ezzel szemben a TBi kipufogója rendesen kormos...
tirex13-03-2018 09:00:58 // 106786
Tényleg át lehet rajta látni. Vertem a fejem a falba hogy megint bedőltem ennek a “biztos eltömődött a dpd” agyrémnek mert utána okádta a füstöt! Éjjel a pályán ha odaléptem neki kb nem láttam a mögöttem lévőket.
Morfiusz Cédula13-03-2018 08:47:25 // 106785
Még pár év és megérkeznek a null kilométeres 159-esek.
Macccy13-03-2018 08:04:19 // 106784
Nade egy olyan kerámiáról beszélgetünk, aminek éppen ez a szerepe és az égetés meg se kottyan neki, lehet hamarabb olvadna le a kipuff is. Ráadásul a hf problémák kapcsán éppen arról beszéltünk, hogy még a 650°C fok elérése és tartása is nehézkesen megy ennél a rendszernél. Bezzeg a frissített 2.0 -é előbb égne porig. No offense, de nekem ez nem áll össze :) Egyébként sok átégett dpf szűrőről hallottál? Az elégtelen regeneráció miatti dugulásról hallani mindenhol ..
b007713-03-2018 07:35:18 // 106783
Akkor nem is bajlódok a tisztítással, jelenleg benne hagyom a bontottat, ha az is vacakolni kezd rendelek bele újat. Kösz a segítséget!
Piritu - 1.000.00013-03-2018 07:17:19 // 106782
Azt minden tudjuk, hogy a 159 dpf-je még eléggé régen készült, a kezdeti nehézségekkel terheltek. Nem véletlen, hogy a 2.0-nál drasztikusan változtattak rajta. Simán lehet, hogy a használattól sérült a kerámiatest (elégett) és egy kicsit átenged, de még a rendszer így is életben tartja magát.
Macccy13-03-2018 01:05:47 // 106781
Oké, értem. De azt mondd meg, mire gondolsz, mitől lehet, hogy többeknek (köztük nekem is) mégis van némi korom a kipufogó végen? És nem fúrtuk át, kisebb készpénzt tennék rá, hogy a német első tulajdonos sem fúratta át. Ma direkt lementem, feldugtam neki az ELM-et (óóhogyaza kínai hosszabbító kábel, megint kimozdult, nyithattam ki a fedelet). AlfaOBD-vel megnéztem, rendesen regenerálgat, átlagosan 650 kilométerenként, átlagosan 11 perceket, utoljára 260 kilométerrel ezelőtt sütött brikettet és jelenleg 53% tömődésre következtet a rendszer a mBar nyomások alapján. Ez nekem nem tűnik semmilyen szinten sem csalós rendszernek, nem tér el az itteni srácok által említett regenerálási periódusoktól sem, egészen normális minden. Tehát ha ebben az autóban feltételezhetően ott van bent a normálisan működő dpf, akkor mégis mitől jutott ki némi (!nem szívódízel mértékű!) koromköd, amikor rossz volt az egr és mitől kormosodik össze 1-2 hónap alatt a szép króm Ti kipufogó vég pereme (!nem az egész!). És amit tirex ír, az is érdekes, ő meg átnézett a dpf-en. Mondjuk ez már paranormális még nekem is :)
Liquid12-03-2018 22:52:30 // 106780
Hoztam a papírformát :)
Sajna nincs pontos statisztikám, csak a blog, meg az excelem alapján tudom saccolni, de nagyságrendileg 25e km van bennük. Ezt a szezont még kibírják, a belső oldalukon már közel a kopásjelző.
Csabi12-03-2018 22:37:38 // 106779
Ennél az esetben tényleg igaz, hogy állapotot veszel...Ilyen állapotú 159-et még nem láttam, képen sem. Teljesen mindegy, hogy 27ezer van benne, vagy 89...Több nem hiszem.
Regen közben leesik a turbó nyomás, ahogy nálad is ;)
csokagm12-03-2018 22:14:22 // 106778
Én meg azt gondolom, hogy ő valahogy mindig irreálisan alacsony kmes autókat talál, pedig a kinti oldalak sincsenek tele.


Egyébként mint ha azt irtarok volna hogy regen kozben a turbo nyomas felugrik. Nalam pont hogy beesik nullara ha egyenletesen haladok. Ez 2.0 sajatossag?
Piritu - 1.000.00012-03-2018 22:09:08 // 106777
Nekem anno a 20ezret futott 156-omat tekerték vissza 12-re :-P
Céges vas volt és nem akartak az APEH felé elszámolni magánautó használatot...
Piritu - 1.000.00012-03-2018 22:05:59 // 106776
Tuti, hogy nem hermetikusan. Mint írtam, ha már egyszer bement a korom, később is megtalálja az utat. Az elégetett gázolaj költségén már tuti megkereste egy új egr árát a vas...
Piritu - 1.000.00012-03-2018 22:01:52 // 106775
"De látod azt mondja semmi korom nem jön át. Ha átjön lyukas. :)" - elég elolvasni egy bármilyen műszaki leírást és rögtön kiderül, hogy a zsákszűrőn nem jöhet át semmi - feltéve hogy jól működik. A nyomáskülönbség simán lehet mérhető, hacsak nincs egy 25-ös fúróval átnyomva.
Ma megnéztem a céges parkolót. Egyetlen dpf-es dieselnek sem volt kormos a kipufogója. Kezdve a hárombetűs bajortól a csalószoftveres népautóig....
Haddel12-03-2018 21:58:28 // 106774
Érdemesebb lenne valami osztrák webshopból megvenned,143 euróért is van már a 235/40 r19 méret.
Piritu - 1.000.00012-03-2018 21:55:38 // 106773
"A dpf-en átjutó korom gondolom pont az az apró szemcse, ami már a kerámia pórusokon átfér és az elképzelhető legkárosabb." - no ez az,ami nem igaz. Anno amikor dpf-es kocsim lett hetekig böngésztem a netet. A fenti állítás igazolására SEMMIT sem találtam.
Ellenben egy svájci munkavédelmis mérési eredményeit igen. Ott munkavédelmi szempontból KIMÉRTÉK, hogy mit jelent a dpf egy alagútban dolgozó gépen. Az utólagosan beépített cuccok a legkisebb mérettartományban is kb 95%-ban kiszűrték a részecskéket. A látható tartományban gyakorlatilag 100%-ot mértek. Regennel együtt.
Giuntini12-03-2018 21:42:35 // 106772
2010-ben a 2.4-et már csak automata váltóval árulták.
Haddel12-03-2018 21:33:38 // 106771
Én még csak egy rövid szezont mentem vele,kb 15e km-t,de eddig szerintem jó .Alig kopott.
Dömpi (il dottore)12-03-2018 21:32:29 // 106770
Vártam a reakciód barátom és kb. erre is számítottam😆
Neked mennyit futottak már?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.