Forum >> 159

RomeoOne16-03-2018 17:38:42 // 106968
Ha egy kommentem ekkora befolyással bírna, akkor politikus lennék :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)16-03-2018 17:38:07 // 106967
szerintem ezzel így senki nem foglalkozik már mint a szétvágás, javítás ha lehet... vegyél rá sport dobot legalább lesz egy kis morgása
yani🍀16-03-2018 17:35:17 // 106966
Neki kivert egy biztosítékot. Ott az önindítón az egyik saru letestelt. Ha jól emlékszem a behúzótekercsé.
Giuntini16-03-2018 17:33:15 // 106965
Ha valaki idegen ezt elolvassa akkor az jön le, mekkora fos a 2,4. Pedig ez nem igaz!!! Most jött el a sorozat. Én előttem senkinek nem volt ilyen problémája. A három évvel ezelőttiről beszélek.
RomeoOne16-03-2018 17:29:24 // 106964
ProdyG-nek nem pont ilyen problémája volt nemrég?
RomeoOne16-03-2018 17:28:58 // 106963
Lehet, hogy HF-es már a te 2.4-ed is, csak nem használod mostanában meg nem nyomod neki eléggé :P
RomeoOne16-03-2018 17:27:32 // 106962
Több nafta kell akkor bele, ha nem tudja :P
Q4 nekem nem bejövős, Giu Veloce-vel is az a ngy bajom, hogy az csak Q4-ben van. Akkor inkább alap Giu megchippelve. Hátul hajtós fun ride
yani🍀16-03-2018 17:20:23 // 106961
Ennek kontakthibának kell lennie. Valamelyik akku saru, vagy csatlakozás laza, esetleg oxidált.
esvé16-03-2018 16:40:06 // 106960
sziasztok,
please help.

azzal örvendeztetett meg ma engem "ezaszarolasz":) (2.4jtdm), hogy inditáskor lecsapja az áramot. Kulcs bedug, izzít, megnyomom a gombot és elszáll minden...se kép, se hang.
Kis várakozás után beindul.

Kb két hete csinált egy ilyet, akkor az akkusaruk meg lettek húzva. Az akksi viszonylag új.
Várakozás közben próbáltam megmozgatni a sarukat, de mindegyik fix, nem mozognak. Mikor visszajön a "kép" a fed.comp elállítodik.

látott már ilyet valaki? ötletet esetleg?
Nagyon köszi!
RB 8316-03-2018 16:14:28 // 106959
Sziasztok, a Tbi-nél hátsó kipufogo dobot kell cserélnem, igazából csak a bal oldali lett hangos olyan mintha a gyárit lecseréltem volna egy Sportdobra, szépen szol csak ez igy nem jó, bár a szerviz szerint nagyon jo a hangja :)
A probléma hogy a gyári dob 300x euro /db, utángyártott nincs csak novitec es társai.
Mit lehet ezzel kezdeni, gyártanak otthon dobot tudom csak azt itt kint nem hiszem hogy elfogadható.
Valószínűleg kiégett belül, otthon ki foglalkozik ilyen problémával, mert elrohadva nincs, nem fúj ki csak belül nem stimmel vmi.
Engem picit zavar, nem szeretem a sportos hangzást:)
Üdv
Giuntini16-03-2018 15:25:03 // 106958
Mindenesetre Winkler professzor úr legagyizta a Giulia tesztben a 159 osztott cső lámpáit. Ami megismételhetetlen és az egész autógyártás legkarakteresebb frontrésze...
Giuntini16-03-2018 15:14:34 // 106957
Egyébként ezért kínlódom vele, mert en is így érzem.
Giuntini16-03-2018 14:55:28 // 106955
Nálam is így kezdődött. Városban semmi gond nem volt. Ha nyomtam autópályán akkor kezdődött. Ennek ellenére remélem neked nem az lesz!
WarbiRunner (Gyuri)16-03-2018 14:46:37 // 106954
Érdekes cikk.
Melyik dízelekből lesz értékes klasszikus a dízelmizéria után..
Liquid16-03-2018 14:39:44 // 106953
:DD
na azt az enyém nem tudja
Zolibácsi16-03-2018 14:35:34 // 106952
most hogy nem nyomtam, neki a vízszint sem változott... csak akkor ha nyomom neki akkor jön elő a levegősödés hiba...
Kiváncsi leszek mi lesz a baja
gecsa16-03-2018 13:58:28 // 106951
Q4nél azért ezt megnézném.
159 Indigo Gray 2.4 Monster16-03-2018 13:41:37 // 106950
Akkor remélem a 210 lovas chipeltek nem ilyen ganék :)
WarbiRunner (Gyuri)16-03-2018 13:30:39 // 106949
Két év, az két év.. nem látom az összefüggést a dpf-el. A második 2.4 pár hónapon belül, ami hengerfejes és rég nincs dpf. Ennyi erővel mondhatjuk azt, hogy az olasz import 2.4-ek halnak, mert kb ez a közös csak a Giuntini, Zolibácsi, ProdyG autójában. No meg talán hogy mind 200 lovas és chipelt. :-) Továbbra is tartom a véleményem, semmi koze a dpf-hez.
RomeoOne16-03-2018 13:14:23 // 106948
Nekem 2-3-4-ben csinálgatta, hogy felpörgött padlóra... Aztán rájöttem ,hogy csak elforgatta a kereket :DDD
Liquid16-03-2018 11:43:24 // 106947
reméljük nem :)
Viszont gyanús kezd lenni a kuplung :(
Előfordult párszor, hogy 2000 körül padlózva elkezd "pulzálva" gyordulni (4,5,6-ban), a turbonyomás látszólag megvan, a fordulatmérő viszont ugrál.
Ha nem telejsen padlót nyomok, akkor nincs semmi, csak gyorsul.
Giuntini16-03-2018 11:36:00 // 106946
Én ezt nem mondanám! Egy nagyon jó motor, csak tudomásul kell venni, hogy egy 200 lovas dízel, nem a tartósságról híres. A BMW-knél a sorhatosoknál ugyanezek a problémák vannak. Erről eddig senki sem tudott. Megvette a "nyugati", elment 6 év alatt 150-200 ezret, minden gond nélkül, eladta a "keletinek", és az meg megkapta a szopófaktort. Ennyi a probléma! Szerintem pedig bennünk van a hiba. Elvárjuk azt amit a régi nagy dízelektől. De ezt már szándékosan nem így csinálják az autógyárak. Csak így tudnak nyereségesek lenni! Csak a BMW-nél ezt megbocsátják, at Alfa meg szarolasz marad. Nézd meg a BMW fórumot, minden 6 hengeres dízel hengerfejessé válik.
Zolibácsi16-03-2018 11:23:12 // 106944
És még a csomagtartója is kicsi
159 Indigo Gray 2.4 Monster16-03-2018 11:14:58 // 106943
Inkább az itt a tanulság hogy nem szabad 2.4 159 et venni mert egy konstrupciós szar, az autó gyártás szégyene.
Giuntini16-03-2018 11:03:50 // 106942
Sajnos nagyon lekönnyített anyagból a van a 159-é. Nagyon mérges, és kiábrándult vagyok. Ha nekem akkor elmondták volna, hogy nem lehet felújítani rendesen az 5 hengeres hf-et, akkor szereztem volna egy jót. Nagyon haragszom a Szakál Metálra, akik elvállalták, és meghegesztették. Nekik kellett volna erről tapasztalatnak lenni, és tudniuk kellett volna, hogy időzített bombát adtak ki a kezükből. ez nekem több százezret jelent, kétszer szét kell szedni. Abban bízom, hogy ezzel nem lesz sok gond, és ha le tudom vinni Csörihez, ott jó kezekben lesz, és nem fog elhúzódni a javítás. Csöri normális volt, azt mondta, hogy először szerezzek egy jó 166-os hf-et. Remélem gyorsan tudom majd használni normálisan az autót.
Néztem a neten, egyáltalán nincs 2,4 20V hf. Trencsiknél van egy Szekál Metál által felújított. Én remélem ezzel most már segítek másoknak, és sohasem fog senki rátenni felújított hf-et.
Giuntini16-03-2018 10:56:21 // 106941
Nekem, nagyon lassan kezdte el kiadni magát. Emlékeztek, mikor azt mondtam, hogy hideg motornál nem puhult meg teljesen a cső. Mindenki kinevetett, aztán elkezdte a szintváltozást, de nem fogyott belőle. És több ezer km alatt adta ki teljesen magát, de még akkor sem hittem el. Azzal vigasztalom magam, hogy a hűtő szivárgott, és előbb-utóbb cserés lett volna...
Zolibácsi16-03-2018 10:54:22 // 106940
2 éve nincs dpf a kocsiban sem egr
Giuntini16-03-2018 10:51:48 // 106939
Kezdem most már igazat adni Erhardnak, hogy a Dpf vágja agyon a hf-et. Most már el kell nekem is gondolkozni azon, a zuzmók, vagy a pénztárca.
RomeoOne16-03-2018 10:44:39 // 106938
Már hengerfejes, csak még nem tudod, mert nem nyitogatod folyton a motorháztetőt :D
Zolibácsi16-03-2018 10:35:11 // 106937
Nincs rajtam frász, bízom hogy valami cső adta meg magát, de látom azt is, ugyan az csinálja mint neked. Turbó csere után már felkészültem a hf problémára lelkileg. Általában ha szopni kell akkor én nem maradhatok ki a sorból.
Liquid16-03-2018 10:32:00 // 106936
no akkor hány km-em van még? :) 207e-nél járok
Giuntini16-03-2018 10:17:44 // 106935
Na Zoli én már nem akarom rád hozni a frászt... Ne kezd el végigjátszani azt amit én csináltam! Bár én abból a szempontból nehezebb helyzetben voltam, hogy nem hittem el, hogy 50 ezer km alatt elfossa magát a hf. Akik csinálták, azt mondták, hogy nem lehet az... Én már nyár végén éreztem, hogy baj van, csak kizártam a hf-et. Csöri elmagyarázta nekem, mindegyik 2,4 159 hf elfossa magát 200 ezernél. Addig nincs velük baj. Sajnos ezek a hibák sorozatban jönnek ki. Lehet, hogy baromi szerencsés voltam, hogy még sikerült szereznem egy 166 hf-et.
WarbiRunner (Gyuri)16-03-2018 10:13:59 // 106934
Egyszer próbáltam ki box nélkül a 2.4-et, nem voltam elvarázsolva. Nyóc felet gyorsult az írt 105 lovas 146-om, nem éreztem hirtelen a 200 lovat, semmivel nem ment jobban. Érzetre meg még úgy se. Gyári progival nekem kevés volt. Megírva pedig egy állat. Tegnap egy c2 vts emberkedett. Nem nagy was ist das autó, de csak 8.2-t gyorsul. Meg volt az az azt csinálok amit akarok érzés. Lemaradtam, utána léptem, játszottam ahogy akartam, végül a felüljárón átugrottam. Közben egyszer ért padlót a pedál, pár másodpercre. Nagyon kinőtt ebből a 8+ kategóriából, már ami a 0-100-at illeti. Mondjuk verseny feelingem se volt, nincs hely játszani vele. Inkább csak a hangját hallgattam, nem nagyon lőtte be az adrenalint :-) De nagyon tud menni..
Liquid16-03-2018 09:48:16 // 106933
nem csak a gyárit, kaptam ki KUL-on nem egyszer 1.9-es 156-tól :)
Bár ahhoz, hogy az írt 2.4-et elkenje, az 1.9 már durván kormol :)
Erhard 242 (Pure Energy)16-03-2018 09:26:18 // 106932
egyébként a legtöbb autó vízelfolyás vagy termosztát ki nem nyitás miatt lesz HF-es, a tervező jó édes.... hogy nem bírnak berakni egy vízszintmérőt
Zolibácsi16-03-2018 09:22:06 // 106931
Reggelig Maxon volt a víz, el indultam dolgozni és megálltam 2km után reggelit venni, addigra már min alatt volt a víz. Beszéltem is a szerelőmmel, hétfőn megnezi. Annyit mondott hogy a termosztátnal van egy cső ami el tud repedni és levegosodest okoz. De inkább kezdődő hf jelek vannak.
Hip hip Hurrá, kert végében virág ágyást csinálok az autóból ha ez után elojon nekem valami.
Erhard 242 (Pure Energy)16-03-2018 09:02:53 // 106930
a dobozzal meg még jobban ment :))) utána ültem át a 2,4-be ami gyári progival igen halovány volt mikor megvettem megálltam az autópályán kinyitni a gépháztetőt biztos 5 henger lakik e ott... aztán remappal már szedte a lábát... bár még mindig azt mondom egy írt 150 lovas 56 elkeni a gyári 2,4-et, mint a pinty....
Piritu - 1.000.00016-03-2018 08:45:14 // 106929
Okoskodó cikk. Hiába lázad a 0-100 ellen, ettől még hivatalos gyári adat volt/van/lesz. Ugyan úgy csak egy gyári adatok közt szereplő információ, mint a teljesítmény. Arról is lehetne oldalakat írni...

Amúgy a 156 1,9 16V tényleg jól megy, és ha már nem a 0-100-at nézzük, akkor 180 felett simán verte a vele egykorú 320-akat....
frusciante16-03-2018 07:37:32 // 106928
A 0-100 értelme.......

https://totalcar.hu/magazin/velemeny/2016/04/06/0-100-as_ostobasag/amp
gecsa16-03-2018 06:40:44 // 106927
Egy 0-200kmh gyári autók esetén:

159 3.2 q4 28.8s
159 2.4 q4. 42s
Gt 1.9 150hp 82.2s

Az adatok az automobile-catalog.com-ról vannak.
frusciante15-03-2018 22:23:12 // 106926
Ezek az adatok tényleg nem sok mindent mondanak főleg h ahány oldal annyi verzió a 150 lovas 56 ra találtam 9,3at 9,1et... A legjobb az lenne ha egymás mellé tennénk őket... :) 100-200ra nem sok helyen található bármilyen adat is. Igazából csak annyi lett volna a mondandóm lényege, h nem csak Erhardt szerint mennek azok az 56ok a 16v-vel...:)
gecsa15-03-2018 21:56:09 // 106925
A 0-100 nem árul el sokat, főleg elsőkerekesnél. Nézz meg egy 100-200at, az jobban árulkidik.
frusciante15-03-2018 21:52:20 // 106924
A 159es a 2,4el 8,6 alatt van 100on (8,5kg/Le)ha jók az adatok az összesautón... A 156 az 1,9el 9,3 ( 8,6kg/le) a 147 az 1,9el 8,8... Persze messze vannak a v6tól de majdnem úgy mennek mint a 2,4ek.. Csak matek alapján eléggé egyformán mennek... Tudom, h nincs értelme összehasonlítani a 3 vasat mert mind teljesen más, de ezek alapján azért nem rossz adatok egyiktől sem... Érdekes, h a 156 és a 147 mind kettő 1300 kgra vannak írva sőt a 47 1308ra mégis a 47 kicsit jobban gyorsul... Biztos váltóátételezés miatt, vagy nem tudom alaktényező(v a gy a számok vitathatóak...)a lényeg hogy azért megnéznék egy gyorsulást a cityn három ilyen gyári vassal.... :)
Erhard 242 (Pure Energy)15-03-2018 21:03:59 // 106923
irónia? 2005-ös autó 150 ló volt gyárilag... tényleg jól ment az 1,2T-vel
gecsa15-03-2018 20:55:50 // 106922
A 16v ment, mint az atom.... :D Éreztem benne az iróniát! :D
Erhard 242 (Pure Energy)15-03-2018 20:30:24 // 106921
sőt 8 évig csak delej Alfáim voltak az első 56 8V nagyon szerettem azok még motorikusan nagyon igénytelenek voltak a 16V meg ment, mint az atom ... régi szép idők :)))
Erhard 242 (Pure Energy)15-03-2018 20:26:04 // 106920
egyébként nekem is az első 59-em 2,4 volt mivel nem volt más választás fél évig szoptam vele de utána jó volt minden... ha egyből kihozták volna a Tibit nagyon sokat eladtak volna belőle nem mondom, hogy az probléma mentes de nem annyira érzékeny jószág bár majd ha sok 200e-et futott példányok lesznek akkor derül ki mit bírnak ... de szerintem sokat ... az új érából Giu, Stelvio 80%-ban csak benyásokat adnak el de ugye ez politika is....
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.