Nem lesz jó. Én azt javaslom vegyél egy újat ,és azt kezeld le lakkal.
Valószínü ,hogy már tiédben is össze van égve vmi.
Én mikor a régit megcsináltam,kb egy hónapig volt jó.Az új már két éves,eddig hibátlan.
Blogom róla
Forum >> 159
Haddel30-04-2019 05:27:29 // 116390
szelod930-04-2019 00:49:24 // 116389
Újabb esti agymenés eredménye: Az én rádiom is gyengén veszi a jelet. Szokásos antenna talp oxidációs betegség... Arra gondoltam, hogy szétszedem, megcsiszolom stb, de összerakás előtt kapna egy réteg átlátszó körömlakkot vagy lakkot (esetleg valami mást?) ami nem hagyná, hogy újra eloxidálodjon a lap. Mit gondoltok róla? :D
szelod929-04-2019 23:06:52 // 116388
Kicsit azt éreztem a videó nézése közben, hogy sajnos "belenyúlt" a srác a tutiba és ez rányomta a bélyegét az egészre :/
Liquid29-04-2019 22:49:07 // 116387
Ez a csávó tök fogalmatlan, meg a szegény tulaj is, mindenesetre szépen felsorolja a szokásos sztereotípiákat.
Haddel29-04-2019 22:47:58 // 116386
😃 Én 270ezer körül cseréltem ki a gyárit😃
Liquid29-04-2019 22:36:56 // 116385
Nem is tudtam, hogy a lengőkarok problémásak
szelod929-04-2019 20:07:33 // 116383
Ezt nagyon sokszor veszem észre saját magam is. Például ott az M6 vége, az M0 irányába. 80-as tábla szép íves, döntött kanyarok. 140-150 körül könnyedén el lehet fordulni ott. Amikor meg valaki elém kerül nem értem, hogy miért nem megy már. Ezek után átülök a szüleim Puntojába és már 100 körül azt érzem, hogy esne le az útról...
Giuntini29-04-2019 19:01:36 // 116382
Pont jól látod azt, hogy ez az autó kellő önkontrollt kíván. Nagyon lehet menni vele, bele tud vinni az olyan sebességbe, ami a forgalom többi résztvevőjének már sok!
WarbiRunner (Gyuri)29-04-2019 19:01:32 // 116381
Értem, csak már gyanakodok.. :-D
Giuntini29-04-2019 18:58:21 // 116380
Ironilusan írtam! Humor volt!!
WarbiRunner (Gyuri)29-04-2019 18:29:34 // 116379
De...:-D
WarbiRunner (Gyuri)29-04-2019 18:29:09 // 116378
Vagánykodás? Licit? Pont ezt írom, abszolút nem. Ez az autó az, amitől lehiggadtam és nem tolom fel alá mint egy bolond :-D Megyek vele gyorsan, de nagyon távol áll ez mindenféle vagánykodástól. Nagyon nagy ráhagyással kezelem, a tél óta pláne. Én részemről elengedtem ezt a témát, nem keresem, nem erőltetem. Használom, gyönyörködök benne, élvezem a különlegességét, az erejét, a hangját és kész. Ez olyan, mint mikor egy álom szép csajba szerelmes akarsz lenni :-) Ezt nem lehet akarni. Aztán jön a kis egyszerű szomszéd lány és belezúgsz valami miatt. Amit mások úgysem értenek, hiába magyarázod :-) Szóval felesleges :-)
Ugyanitt szomszéd lány kerestetik :-DDDD Addig azért megtartom a jó csajt, mert ez már csak így megy :-DDD Törés meg ne legyen senkinél semmiért :-D
Ugyanitt szomszéd lány kerestetik :-DDDD Addig azért megtartom a jó csajt, mert ez már csak így megy :-DDD Törés meg ne legyen senkinél semmiért :-D
RomeoOne29-04-2019 18:13:18 // 116377
Nem gondolkodtál még MX-5-ön?
RomeoOne29-04-2019 18:06:37 // 116376
Én még "vagánykodásból" sosem törtem autót. Mert amikor "vagánykodok", minden érzékszervem ki van hegyezve. 3-szor volt kisebb törésem, mind a 3 fáradtság miatt koncentráció hiánya miatt volt.
Giuntini29-04-2019 17:30:39 // 116375
Ennek a vagánykodási licitnek egyszer nagy törés lesz a végeDDD
WarbiRunner (Gyuri)29-04-2019 16:55:14 // 116374
A szórakozás és a négykerékkel csúszás nálam nem egyenlő :-) Ezt nem értitek, nem is kell. Tudom, hogy lehet vele úgy csúszni :-) Te is pont azt írod, hogy bátornak kell lenni hozzá. Pontosan. Nem magától értetődő amit csinál, nem érzed. Évek alatt fokozatosan el lehet erni a határait, néha mosolyogni egyet, hogy ez egész jó volt. Legközelebb még egy kicsit többet próbálsz majd, tapasztalatból, tudatosan. Ez ilyen. Engem a tempó annyira nem érdekel. Sose tudom mennyivel érek a kanyarba, egyszerűen nem figyelem. :-) Lehet 40-nel megyek ahol Te 70-nel :-DD
Shadin29-04-2019 12:50:25 // 116373
Meg a kanyar előtt a külső sávban futóművet is tudsz tesztelni a csatornafedeleken :-)
RomeoOne29-04-2019 11:05:00 // 116372
Lehet ezzel az autóval nagyokat szórakozni csak bátornak kell lenni, Gyuri!
Hétvégén a Rákoczi-hídra Budáról felvezető út 90°-os kanyarjának nekimentem 70-el, előtte betettem a kocsit a sávelválasztó közepére, aztán hajrá!
4 keréken csúszva sikerült bevenni, aztán 3-as, padló, ott is hagytam mindenkit a p.csába :DDD
Hétvégén a Rákoczi-hídra Budáról felvezető út 90°-os kanyarjának nekimentem 70-el, előtte betettem a kocsit a sávelválasztó közepére, aztán hajrá!
4 keréken csúszva sikerült bevenni, aztán 3-as, padló, ott is hagytam mindenkit a p.csába :DDD
WarbiRunner (Gyuri)27-04-2019 15:17:02 // 116371
Debrecenben tudok csak :-)
zoli97827-04-2019 14:58:25 // 116370
És Vas megyében esetleg tudnál esetleg valakit ajánlani? Vagy valaki más ismer itt valakit?
WarbiRunner (Gyuri)27-04-2019 14:50:25 // 116369
Valószínű sajnos. Az egyik kuplungja elkopott. Talán el tudod odázni egy kicsit még , ha Lubeguard adalékot teszel bele esetleg egy olajcserével. Növeli a tapadást a kuplungokon, a váltó szerelő említette nekem. A vége persze ugyanaz a sztorinak. Azért mutasd meg egy váltósnak is.
zoli97826-04-2019 23:34:31 // 116368
Automata váltós 1.9 ha padlógázt nyomok és mikor 4-ből 5-be vagy 5-ből 6-ba vált akkor egy kis ideig üresben bőg a motor nincs fél másodperc. A többi váltás rendben van, és ezt sem mindig csinálja. Lassan érik a váltó felújítás?
szelod926-04-2019 16:34:28 // 116367
Az kimaradt, hogy most Conti Sport Contact 5 van körben. Hidegen könnyen és hamar csúszik, viszont melegen már nagyon szépen tapad. Viszont nem igazán érezni a határokat, egyszer csak elkezd úszni 4 kerékkel
szelod926-04-2019 16:33:05 // 116366
Én inkább versenypálya szerűen szeretek csapatni. Erős féktáv, szépen kanyar csúcspontig beengedve, aztán onnan kigyorsítani. Nem tudom, hogy mennyit számít az állítható futómű, de nagyon beton stabilan lehet nagy tempóval kanyarodni vele. Az Alfa előtt egy B Vectrám volt 2.6 V6-tal. Na az nagyon orrtolos volt, de egyenesben okozott sok meglepetést 😁
WarbiRunner (Gyuri)26-04-2019 15:50:03 // 116365
Biztos jobb az 1.9, pláne az SW. 50kg mínusz az orrából, 50kg plusz a farára a berlina-hoz képest. A 2.4 orrán egyszerűen nagyon nagy a súly és ezt kb minden pillanatban érezni, ha nem tükörsima úton mész. Télen nagyon kiadja, esőben is kiadja. Száraz tükör aszfalton lehet nagyon menni vele, de azért nyilvánvaló, hogy csak a határok vannak olyan messze (az alapvetően szuper futómű geometria és a jó gumik miatt), hogy nem éred el az orrtolást, hanem még bőven azelőtt átterheled. A Conti gumikkal nekem nem volt az igazi. Pici por, bármi, és nyomta ki az orrát. Lehet fel volt keményedve már, nem tudom. Nyilván, gázelvétel, de abszolút nem csinálta szépen. Az a taktika, hogy direkt megtolom az elejét, majd gázelvétellel sodrásba teszem, nem igazán fekszik neki. Nincs instant ívre állás. A puha Vredesteinek már szépen tartják az elejét, lehet azért ésszerűtlenül gyorsan menni vele. De inkább a - borzalmasan gyorsan közelítünk, borzalmas nagyot fékezünk, csúszik 4 kerékkel és amikor már majdnem kint vagyunk, akkor tiporjuk a gázt - kombinációt szereti. Vagy szeretem vele, vagy hogy mondjam, hogy ne legyen vita belőle :-) Nem versenypálya akrobatikát kell elképzelni, nem vagyok versenyző, ezt érzem vezetve. :-D Ettől még gyorsnak gyors.
Az érzet viszont ott van, bármi van a kanyarbejáraton, kicsi hullám, gödör, olyan érzés, mintha komplett el akarná nyelni az egész autót az ívkülső első keréknél valami. Ilyenkor szokott nyekkenni szépet a frissen cserélt felső lengőkar és az egész autón érződik, hogy sok neki. Meg nekem is. Belebólint, nekem meg összerándul a gyomrom. Nehéz a drága nagyon. Ennek előnye is van, nem sportolva hasmagasságát meghazudtolóan simítja maga alatt az utat, és autópályán előnyre fordul a hátrány, ott a nagy nehéz, masszív tank egy kényeztetéssé alakul. Mész bármennyivel, bármeddig, bármi van kint.. csendben.
Az érzet viszont ott van, bármi van a kanyarbejáraton, kicsi hullám, gödör, olyan érzés, mintha komplett el akarná nyelni az egész autót az ívkülső első keréknél valami. Ilyenkor szokott nyekkenni szépet a frissen cserélt felső lengőkar és az egész autón érződik, hogy sok neki. Meg nekem is. Belebólint, nekem meg összerándul a gyomrom. Nehéz a drága nagyon. Ennek előnye is van, nem sportolva hasmagasságát meghazudtolóan simítja maga alatt az utat, és autópályán előnyre fordul a hátrány, ott a nagy nehéz, masszív tank egy kényeztetéssé alakul. Mész bármennyivel, bármeddig, bármi van kint.. csendben.
szelod926-04-2019 14:18:16 // 116364
Az én 59-em 1.9 SW Ti szerintem nagyon jó súly eloszlásban. Talán még sose tolta ez az orrát szárazon, csak inkább vizes korforalomban, ahol kis ügyeskedéssel át lehet terelni az alulkormányzottságot túlkormányzottságba és lehet élvezkedni. Télen is meglepően szép íveket lehetett húzni kikapcsolt elektronikával. Nyáron pedig sín autó. Pedig azért ki szoktam autózni ami benne van :D
Liquid26-04-2019 12:32:39 // 116362
jókor szólsz :)
Giuntini26-04-2019 12:18:11 // 116361
Nem jó, mert alacsonyabb lenne, es akkor a garázsban már problémák lennének. Ez az 50-es meret egy katasztrófa, alatta és felette jóval olcsóbbak a gumik. Sajnos prémium méret, csak a BMW, a Merci, és a prémium gyártók használják. Tükrözi az ára...
Shadin26-04-2019 12:14:19 // 116360
235/40 R19 ~8000 Km
Shadin26-04-2019 12:11:04 // 116359
Én jó áron eladnám a RainSport 3 garnitúrámat, ha érdekel valakit jelezze.
Shadin26-04-2019 12:10:01 // 116358
Szerintem nem erről van szó. Ez az "olcsó" méret alternatívaként merülhetett fel.
Smith26-04-2019 11:18:01 // 116357
Már ha erről a méretről van szó, legalábbis ezt bogoztam ki visszaolvasva.
Smith26-04-2019 11:17:32 // 116356
Nem akarok beleszólni, de már 31000 Ft-tól indul az ára a Michelin PILOT SPORT PS4 235/45R17 guminak, az említett 50000-es listaárhoz képest. És semmilyen haver nem kell hozzá. :) Pár kattintás és hozza a futi.
forrasr26-04-2019 10:16:59 // 116355
Elvileg fennállhat, hogy a nagyobb futásteljesítmény miatt megtérül, de ha keveset mész akkor nem futja meg a max futást, mert elöregszik és azért cseréled, vagy másik extrém eset ha sérül és megy a "kukába" akkor megint nem tudja meghozni az előnyét, Liquid-el egyet értve, a legjobb ha olyat választ az ember amivel jól "érzi" magát, meg persze ne legyen az Ön és közveszélyes kategória. Az mindig fennáll, hogy úgy kell használni az autót amilyenek a képességei, értve ezt gumira futóműre stb. Ami még fontos, hogy el kell fogadjuk, ha valakinek más a fontos a választásnál, ez hasonló ahhoz, mint amikor valakinek más a szép, más a fontos, de attól még ami másnak jön be nem biztos, hogy abszolút értékben rossz, és nem is kell meggyőzzük a másikat mindenképpen arról, hogy csak az a jó ami szerintünk az.
tirex26-04-2019 09:21:53 // 116354
Köszi. Ez egy Eibach szett volt 50 juróért, mindegy akkor lesz új.
Erhard 242 (Pure Energy)26-04-2019 08:44:53 // 116353
nem stimmel annak más a rugója... egyébként meg 7500ft az új rugó darabja nem egy drága jószág
tirex26-04-2019 08:22:24 // 116352
Sziasztok! Tudja esetleg valaki hogy a 3.2 Q4 159es hátsó rugója passzol-e a 159 1.9 sw-be. Sajnos csak olyan szett van ócsón. :))
Shadin25-04-2019 14:45:57 // 116351
Pálinka előtt ;-)
Macccy25-04-2019 14:17:47 // 116350
na majd tesztelek ott ... :)
WarbiRunner (Gyuri)25-04-2019 13:19:58 // 116349
A 159 nem igazán jó súlyeloszlású, ez nagyon érződik. A 2.4-nél biztosan. A Contikkal nekem rosszabb volt, a Vredesteinekkel nem igazán tolja az orrát, csak érzés szinten marad meg, hogy egy kisebb bolygó tömege préseli kifelé/lefelé az autó elejét. Szóval nekem ilyen szempontból bejött ez a gumi, jobb vele az autó sokkal. És halk, ami nekem prioritás.
Zolibácsi25-04-2019 11:59:36 // 116348
Én is ezt tapasztaltam a 159 en az uniroyal rainsport 3 al. Viszont giuliettan ugyan az a gumi sokkal jobban ballanszban van. Valószínűleg a 159 2.4 jtd jobban orr nehezebb.
Liquid25-04-2019 09:08:19 // 116347
Tény hogy hangos mikor ráterhel a külső felére. Ilyen összehasonlításom nincs. Nem mondom, hogy akár ez akár másik kategóritársa jobb mint egy prémium, én csak azt mondom, hogy nem messze nem tud annyival kevesebbet amennyivel olcsóbb, és ha nem versenyzik az ember, akkor nem fogja érezni a különbséget. Ezért hitvita.
De majd megbeszéljük egy pálinka mellett :)
De majd megbeszéljük egy pálinka mellett :)
Shadin25-04-2019 09:04:36 // 116346
Igen, beszéltünk róla. Viszont nekem frissebb a tapasztalatom ue. autón ill. az elődjén másik gumihoz viszonyítva. A 0-ás felé az M6 vége felé kanyarokban a 160 ezzel a gumival már bizonytalan, a korábbiakkal viszont sima liba volt, visszafelé a Százhalombatta észak lehajtón egy 120 jobbra, majd 100 balra ív is simán ment. Most lassabban csak, mert kúszik és tolja az orrát és a hangjáról nem is beszélek inkább.
Nem győzködlek, mert miért tenném, de ez több mint hitvallás szerintem.
Nem győzködlek, mert miért tenném, de ez több mint hitvallás szerintem.
Shadin25-04-2019 08:58:12 // 116345
Ha jól rémlik a Q4 futómű geometriája más mint a sima Ti. Szűk fele a dőlés kerekenként elől.
Liquid25-04-2019 08:43:58 // 116344
Inkább a 19, és a TI. Egész kiegyensúlyozottan kopik, nem nagy különbség az első és hátsó között.
Giuntini25-04-2019 08:40:16 // 116343
Az tény, hogy a 19 Q4-el hamarabb megeszi a gumit.
Liquid25-04-2019 08:34:25 // 116342
Hogy hány km-t megy el, az nagyon függ a mérettől, vezetési stílustól, használat módjától satöbbi. TI-n biztosan nem tud annyit.
Mindegy is, ezért írtam hogy hitvita. Kinek mi az ami megéri prémium felárat.
Mindegy is, ezért írtam hogy hitvita. Kinek mi az ami megéri prémium felárat.
Liquid25-04-2019 08:21:48 // 116341
igen emléxem erre a tapasztalatodra, viszont nagyon nem tudom ezt alátámasztani
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
374
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?