Forum >> 159

Halesz23-02-2006 14:09:30 // 790
Igen! :)
Seriff23-02-2006 14:07:24 // 789
159be?:O
BeeGee23-02-2006 14:07:22 // 788
Ne irígyeld, tök fárasztó meló :) Egész nap dugó, szmog... ááh :)
Halesz23-02-2006 14:03:15 // 787
Ha holnap ráérsz, beülhetsz mellém :)
Cselentano23-02-2006 13:55:59 // 785
jaja, pár itteni kollega is fogja vezetni :-)))
Zool23-02-2006 13:33:37 // 784
Én tegnap szúrtam ki egyet Luxemburg belvárosában. Mondenaom sem kell, nem a szokásos úton mentem munkába aznap. Ha nem az alfák városában lettünk volna,szerintem a tulaj már rég parázott volna, hogy ki üldözi.... Z
Tom1223-02-2006 13:30:38 // 783
Én egy feketével találkoztam, mindegy, milyen motor volt benne, de gyönyörű volt. Ja és egy "szőke nő" vezette...:-)
Seriff23-02-2006 13:25:40 // 782
Ma találkoztam egy 159 konvojjal!! És ilyenkor nem vagyok Alfával:-(( 2 ezüst és 2 bordó 159 járja a várost promóciós célokkal még 2 hétig- beszéltem az egyik sofőrrel- szívesen vállalnék ilyen munkát!
Tom1223-02-2006 13:23:30 // 781
Mondjuk, tükörben villogva már nem annyira tetszene...:-)) /Külömben tényleg jól áll neki az "egyenruha" is...:-)/
Tom1223-02-2006 13:21:23 // 780
...vagy hova fejlődik a rendőrség...:-))
Cgo23-02-2006 13:20:54 // 779
wow! ez tetszik!
Zool23-02-2006 13:17:09 // 778


Na neee....
Eddig csak a carabinierinek volt alfája, a rendőrök meg puntóval és mareával. Hova süllyed a márka :)
Halesz21-02-2006 22:21:31 // 777
Ja kicsit utánanéztem, hogy az A5.hu, amire hivatkozol 18 óra után tette ki a képeket. Én pedig még napközben nyomtam be a hírrovatba... Mondjuk az Italiaspeed.com megelőzött, szóval a délelőtti linkelés jogos volt Zool-tól! :)))
tipoatti21-02-2006 22:18:25 // 776
Sziasztok! A 159 SW GYÖNYÖRŰ!!! Nekem sokkal inkább bejön a sedan-nál, valahogy arányosabb!
Halesz21-02-2006 22:12:25 // 775
Grrrrrrrrrrrrrrr :P :)
Balage21-02-2006 19:10:57 // 774
úú, bocs, nem néztem a híreket. Mea Culpa Halesz!
TarP21-02-2006 10:50:28 // 772
Face liftes GT-ről nincs valakinek bármi infója, képe? (2006-ra ígérték.) Mert nekem azt súgta egy hang, hogy nagyon meg kell néznem :)
Zool21-02-2006 09:51:47 // 771
Hivatalos sajtófotók a 159 Sortwagonról. Nem gyenge. http://www.italiaspeed.com/new_models/2006/alfa_romeo/159_sportwagon/gallery_2/gallery.html
Zool16-02-2006 16:05:21 // 770
Szerintem a vezetési élmény nem csupán a gyorsulást jelenti. Ha csak gyorsulás kell, arra egy régi Punto GT tökéletese megfelelne. A 159-es kb azt tudja, amit a presztízs-konkurensek, eltekintve az extrém dolgoktól, ami meg úgyis csak keveseket érint. A kormányzás és a kezelőszervek lehetővé teszik az élményvezetést, de valahogy szerintem is lomhábbnak érződött a kocsi, mint más hasonló autók, akár ugyanezen motorral is. De szerintem még a 120 LE JTD sem volt halálosan lassú. (a 318d sem lesz agresszívebb a padlógáznál, és azért kint jó 4 ezer euróval többet fizetsz, otthon sem lehet jobb a helyzet).
admirális15-02-2006 19:26:28 // 769
Ha nagyobb vezetési élményt lehetne rendelni, az én listámra az is felkerülne... Csak 1.9 JTS-t vezettem, de nem győzött meg. Mondjuk ki: nagyon meghízott a 156-hoz képest. Érzésre a lényegesen erősebb 1,9 JTS 159-ben szerintem kevésbé sportos, mint a sokat kritizált 1,6 TS a 156-ban. Leginkább mocit is rendelnék felárba, persze minden pénz kérdés. Ha nem az lenne, biztos fullextrás kéne. De szerintem mindenkinek:).
Zool15-02-2006 19:08:24 // 768
Nekem is aktuális lehetne vmi váltás, de én nagyon komoly engedményekbe mennék bele az extrák terén: 1. nem kell metálfény (a 147-esmnél nemrég szóltak hogy nem metál, észre sem vettem, csak a mosókba esett karcolásokról, hogy nem a feláras fényezésem van). Kb annyi az ára mint az összes többi extra radar nélkül. 2. előre dönthető hátsó ülés: gáz, hogy hátulról meg nem pakolható rendesen. Minden "prémuim" meghülyült? Vagy a fő ügyfél a nőgyógyász, aki a lvélbedobón keresztül tapétázta ki a lakását? 3. tempomat: nem túl drága, de ha spórolás, akkor spórolás, és hibaforrás is lehet 4. felni: télen úgyis zűrös, a disztárcsa pedig elég jól sikerült. Amiből nem engednék: 1. kétzónás klíma: szerintem alap a katerógiában, luxiban alapáras proginál 2. tolatóradar: a kcsi nem apró, egyszerűen kell. Ha az első-hátsót veszed van kijelző a bordkompjuteren (persze újabb hibalehetőség). 3. hátsó elektromos ablak (nem mindenhol feláras proginál) 4. VDC: alapáras, de ha nem lenne akkor is kéne, csak hőzöngenék... 5. kormányvezérlő: most is van. elég normális az alap rádió kezelőfelülete, de sokat könnyít a vezetésnél. más nem jut eszembe, de asszem volt pár cucc, a radar kivételével mind 1-200 eurós nagyságúak.
admirális15-02-2006 19:06:31 // 767
Azért gyorsadn hozzá teszem: azt csak feltételeztem, hgy a GT olcsóbb, mint a 159. Igazából a GT a drágább meglepő módon, legalábbis a Lóerő új autó árlistájában így van.
admirális15-02-2006 18:41:18 // 766
Igen, nekem sincs túl nagy bizalmam egy ennyire új típushoz, viszont kérdés, hogy ez az állítólagos jó elektronika tényleg olyan jó-e, mint amilyennek kikiáltják... Igazság szerint úgy néz ki, hogy új kocsi áll a házhoz, és mivel lízingelni fogjuk, mert céges, ezért új autó lesz, de jelenleg nagyon nehéz lenne választani az Alfa kínálatából. Más márka is szóba jöhet, de ha lehet, akkor legyen inkább Alfa. Szóval így jött szóba a GT, de azt is nem sokára lefuttatják, a 147 kicsi, a GTV szintén, és igazából annak sincs sok ideje hátra, a 166-tal ugyanez... És nincs sok idő, 1 évet nem fogok vele várni, de még fél évet sem. Már a 6 milla is nagyon húzós, de arra még egy csomó minden rátevődik (motor, felni, mittomén), akkor gondolom 7-ig meg sem állok. Szóval nem könnyű. És csak ilyenkor jövök rá, hogy miért adnak el ilyen keveset belőle...
Zool15-02-2006 18:33:17 // 765
Egy apró megjegyzés: nem mindenhol olyan drága az Alfa. A 159-es Luxembourgban 23000 euró bruttó (1.9 JTS vagy 120LE JTD Progression). Ebből lejön 15% Áfa és rámegy 20% áfa plusz regadó. A progression elég jól felszerelt, itt van benne autóómata légkondi, (de nincs felni, ellentétben a németekkel ahol fordítva van).
Zool15-02-2006 18:22:21 // 764
Mivel elég sokszor vezettem már 159-est (4 dízel változatot), úgy vélem rendelkezem egy kis tapasztalattal, de mégsem tudnék egyértelmű választ adni a kérdésedre. Az utolsó előtti alkalommal egy Lexus IS250-esből ültem át, és nem tudtam eldönteni, h a 159 jobb vagy rosszabb. Egyszerűen más, kb mint a Corolla és a 147-es. A toyo finomabb kezelőszervekkel rendelkezik, de semmi visszajelzés. A Lexus az anyaméhhez hasonló, jól szigetelt, kényelmes és szép. De semmi köze a vezetési élményhez (más kérdés hogy a saját autómmal sosem utaznék kilinccsel előre, szal szerintem az egész hátsókerék-hajtásos élvezkedés is megkérdőjelezhető). A 159 kormánya nagyobb erőt kíván, de nem csak azt teszi amit szeretnék, hanem tudomásom is van róla. Van visszajelzés a kocsi menetdinamikájáról a kormányon, nem csak egyszerűen közvetlen a kormány.
Charlie 16615-02-2006 18:19:34 // 763
Szia, Érdekes kérdés. Én új szériájú autót addig amíg legalább 1 éve nem gyártják, elvből nem veszek. Kiforratlan dolgok, stb. A 159-nél annyiban más talán a helyzet, hogy ott vannak olyan motorok, konstrukciók, amik nem újak, pl 1,9 JTDm, 2,4 JTDm, 3,2V6, amik nem újdosnágok, és már bizonyítottak. Én talán a 2,2 JTS motorral nem venném meg, azontúl viszont bátran, mivel a legnagyob újdonság a design, legalábis nálam. Az ár. Hmmm. Ez ugye nem egy nyócvágen, hanem nagybetűs ALFA !! A több is drágább, a legóccsóbb 147-es is 5 miskánál indul. Igy alapból talán drágábbak. Használtan viszont nagyobbat csökken az értéke, így az alighasznált 1-2 évessel tán jobban jársz. Speciel én inkább GT-t vennék, de csak azért mert jobban tetszik.
admirális15-02-2006 17:48:43 // 762
Mit gondoltok? Érdemes 159-est venni? Egyrészt az árát megéri-e, illetve, hogy többet ad-e a konkurenseknél. Másrészt pedig eg új tpus, még talán fél éves lehet, nem túl sokat gyártottak belőle, tehát valósznűleg még nagyon kiforratlan lehet. Szerintetek is? Ami még érdekelne, hogy jelenlegi színvonalán jobb minőségű, illetve megbzhatóbb-e a GT-nél. Köszi a válaszokat.
BeeGee11-02-2006 18:35:49 // 761
Zool09-02-2006 13:44:29 // 760
Föltettek egy Vox amsTV tesztet az auoclipre. A 2.4 JTD-t gyorstesztelik, abba belekötni nehéz, de azért nem tagadták meg magukat. Némettudók előnyben. http://www.autoclips.net/detail.php?parent=13&id=607&id_video=2702
BF15609-02-2006 11:02:35 // 759
Balage07-02-2006 21:12:43 // 758
Hát erre soha nem jöttem volna rá! :-P Hát, ha van egy csöpp eszük, akkor gyorsan összehozzák, hiszen a technika adott, a la Brera (is), és talán sikerül előbb megcsinálni, mint a 4×4-es BMW 3 osztályt (nem az X3-ra gondoltam)
Halesz07-02-2006 21:09:52 // 757
Crosswagon :)
Balage07-02-2006 21:08:38 // 756
az mi?
nick07-02-2006 21:06:31 // 755
Szerintetek mikor lesz 159 cw?
TarP06-02-2006 17:20:47 // 754
Egyébként nekem ilyen nem tűnt fel. De 159 nem cél.
Zool06-02-2006 17:00:33 // 753
Ha profi kick boxer lennék, már nem lenne térdlégzsákja az itteni 159-es bemutatóautóknak. :) Így viszont sajna én húzom a rövidebbet...
TarP06-02-2006 16:56:31 // 752
Te nem szoktál véletlenül K1 bajnokságokon résztvenni ? :) Mer' ha Alexej Ignyasow lenne a nick-neved, akkor érteném :)
Zool06-02-2006 16:40:01 // 751
Lenne egy kérdésem azokhoz akik vezettek már 159-est. Vasárnap (immár vagy 5ödszöre) vezettem 159-est, és eddig minden alkalommal (2X 120LE, 2X136 LE, és 1X 200LE JTD) zavart a térdlégzsák borítója. Kuplungolásnál egyszerűen belevertem a sípcsontom. Ha leültettem az ülést az picit javított rajta, de akkor is zavart néha. Megkérdeztem az eladót, és szerinte senki sem panszkodott erre. Lehet hogy bennem van a hiba?
Charlie 16605-02-2006 21:47:24 // 750
Akkor mondom. Az eleje babás, az kiváló. Az autó is jó, jól felszerelt, de: - A 166- ban sokkal több a hely. Nekem a 159 inkább pilótafülkének tűnik. és szűknek is. - Nem jön be a műszerfaldesign. Nem tetszenek ezek a lapos felületek. Zavar középen a két főmüszer közti display ( a 147-ben is !) - Nagyon hiányozna a V6 hang, és zavar hogy 4500 rpm környékén már nem húz. Ha tartod a turbónyomást, akkor megy , de 1500- ig eé fent nekem nem jön be.
Balage05-02-2006 21:42:17 // 749
Persze, komolyan érdekel. Sajnos nekem még nagyon messze, hogy 159-et vegyek. (Tegnap sem nyertem a lottón. :-[ )
Charlie 16605-02-2006 21:40:30 // 748
NEM !!! Mondjam a gondjaimat ?
Balage05-02-2006 21:27:53 // 747
Ha megtehetnéd, lecserélnéd a 166-ot?
Charlie 16605-02-2006 21:22:54 // 746
No, újfent kipróbáltam az 1,9 JtdMjet-et hosszabb távon. Na, ez igen !!!! 1500 fordulattól bika. Igaz 6. ban nem indul meg úgy, de a többi hibátlan. 10 pont . És újra 10 pont !!!!
Béci Ɨ|ѯ02-02-2006 11:51:17 // 745
Ez a népítélet egyébként is elég szubjektív. Jól tetted, hogy írtál. Egyébként tegnap voltam tesztvezetni egy 159 1.9JTDm-et és hát... húúú! Nagyony jó az kocsi. :)
Zool02-02-2006 09:25:16 // 744
Pár lúzer felrakott egy két 159-es tesztet a népítéletbe. Írtam a Totalcarosoknak, hogy nem kéne pár km-es kamu tesztek alapján lehúzni a kocsi átlagát. Korrektek, voltak, másnapra levették. Így könnyű szarul szerepelni a népítélet átlagokban... Z
Tom1231-01-2006 21:54:45 // 743
Ma voltam hátsó fékbetéteket cseréltetni és szóba jött a 159-es is, meg az 5 csillagos törésteszt. Erre a szerelő azt mondja, "az olaszok nem várták meg a töréstesztet, elvégezték maguk...":-) Ugyanis hetente járnak bontott + új alkatrészekért és állítólag már törött 159-es is előfordul a bontókban.
Willy31-01-2006 19:55:00 // 742
Én se offolok tovább, ezért leírom, hogy ez az SW nekem is nagyon bejön. :-)
Tedi31-01-2006 19:53:04 // 741
Hát...van ez így :))) Mondjuk szvsz jogosan :) najó, nem offolok tovább :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.