Forum >> 159
GEORGE26-02-2006 20:06:32 // 890
Dugós araszolgatás, javarészt 3 egy kevés gyorsabb menet útán 12,4 volt az átlag fogyija a 159 1,9 JTS-nek.
Szerintem is inkább a Mjet a nyerő!
Csöri26-02-2006 19:58:15 // 889
Akkor egyet értünk.:)
Én azért kipróbálnám a 2.4MJTD-t, és a 3.2V6-ot is.:)
admirális26-02-2006 19:58:10 // 888
Azért, mert magam mögött akarok utazni!!!:)
Halesz26-02-2006 19:52:54 // 887
Én eddig az 1,9 és a 2,2 JTS-t próbáltam. Az előbbi halovány, a másik élvezhető. De el bírom képzelni mennyit fogyaszt, annyira viszont nem teljesít jól :) 1,9 JTD + novitec cucc, szerintem ez a tökéletes :)
Halesz26-02-2006 19:50:13 // 886
Amúgy nem tudom srácok komolyan mondom, miért annyira fontos egy középkategóriás autóban a hátsó helykínálat!... Elférnek a gyerekek, aztán kész. Ne mondja nekem senki, hogy azért vesz 159-es Alfát (vagy bármilyen hasonló nagyságú autót), mert állandóan 5 jól megtermett kőműves fog benne utazni :)))
Ezért akarok én inkább GT-t :) Legalább jó indokom lesz rá, ha valaki panaszkodik hátul :))
admirális26-02-2006 19:36:13 // 885
Én olyan közepesen nagy vagyok, és az első ülést határozottan szűkebbnek éreztem a 159-ben, mint a 156-ban. Olyan volt, mintha egy coupe-ban ülnék, de igazából nagyon kényelmetlenül éreztem magam, mert nem olyan alacsony, nem olyan kicsi a teste és nem olyan gyors, mint egy coupe. Szerintem értitek miről beszélek. Egy GTV legyen szűk, de egy 159 ne! Egyáltalán nem éreztem kényelmesen magam a vezetőülésben, és szerintem hátul sem lett volna jobb. Az 1.9 JTS szerintem kb úgy megy, mint a 156 1,6 TS, csak érzésre még gyengébben tűnik annál. Hogy az 1,8-at kinek fogják eladni, vagy ha eladnak valakinek is olyat, akkor hogy fogja bírni a tulaj idegekkel, nos azt még nem tudom. Már mondtam egyszer egy másik topicban, hogy az 1,8 csak arra jó, hogy meggyűlölje az avatatlan birtokos a márkát.
Az értéktartása egyes jóslatok szerint jobb lesz, mint eddig bármelyik Alfáé. A kedvező garanciális feltételek miatt nagyon soknak lesz vezetett szervizkönyve, és azt ígérik, különösen megbízható típust csinálnak. Ezt mind csak az idő fogja eldönteni...
csocsi26-02-2006 19:21:05 // 884
Most már jelentkezni fogok valahova és kipróbálom, köszi a tanácsot.
Csöri26-02-2006 19:16:39 // 883
Próbáld ki mindkettőt.
A dízel a nyomatéka miatt élvezetőbb. Szerintem.
csocsi26-02-2006 19:14:42 // 882
Akkor szerinted érdemes egy D-t kipróbálnom?
A mostani 156 jtd-k is elég jók, annál többet tud nyújtani?
csocsi26-02-2006 19:13:32 // 881
Most már előbb-utóbb nyélbe kell ütni egy ilyet :-))
Csöri26-02-2006 19:12:46 // 880
TSodát ne várj az 1.9JTS-től.
Én próbáltam az 1.9 MJTD-t, és a JTS-t is, és ugyan én a benzines autók pártján állok, de a 159-ben jobb választás a dízel .
GEORGE26-02-2006 19:11:46 // 879
Hát igen a próba lenne a legjobb mert még is csak személyes tapasztalat!
csocsi26-02-2006 19:09:13 // 878
Az számomra már soknak tűnik :-))
De valszeg egy próbát kellene tennem :-)
Csöri26-02-2006 19:08:50 // 877
Vazze ilyen lehet?:))
A hivatalos bemutató előtt véletlenül??
Szerintem kamu. Ha véletlen jött volna, a FAM tuti nem szállította volna ki a Darázsiékhoz.
Szerintem ezzel is akarják a 159 eladásait növelni.
GEORGE26-02-2006 19:05:46 // 876
A rendes gyorsulását nem tudtam kipróbálni mert a Club elnők úr folyamatosan kordában tartotta Pszhiésen a lábam:-( :-))
5 személlyel 6.-ban 80-tól lassan de határozottan elkezdi "felszedni" magára a sebességet....
Szóval visszafogottan gyorsult, de mondom kihúzatni nem tudtam rendesen.
Szerintem annyival megy csak lassabban mondjuk a tiedtől amennyivel nehezebb
csocsi26-02-2006 19:01:07 // 874
Nem erre voltam kíváncsi, mit tud gyorsulásban? :-))))
GEORGE26-02-2006 18:59:09 // 873
Érdekes mindenképpen!!!
Főleg ha már valaki ezt meg is veszi és járkál vele!! .-)))
Mire a Genfi bemutató lesz neki már megunt vas lesz :-DDD
Esetleg már egy autós újság hirdeti mint használt 159SW! .-DD
Halesz26-02-2006 18:53:57 // 872
Olyan olaszos, nem??
Elküldenek egy autót, amit csak Genfben akarnak hivatalosan bemutatni??? Hogy is van ez? :)
GEORGE26-02-2006 18:49:58 // 871
Ez ha tényleg így van akkor elég érdekes baki!!
Balage26-02-2006 18:48:10 // 870
Kell, ez is kell... :-D
Blade26-02-2006 18:34:41 // 869
GEORGE26-02-2006 17:52:32 // 868
Meg még azt mondanám, hogy annyira nem rossz ám amennyire páran lehúzták szegény 159-et.
GEORGE26-02-2006 17:48:33 // 867
Az egész próba út egy mondatban:
Egy kellems kocsiban autóztam eggyett :-)
csocsi26-02-2006 17:46:09 // 866
Akkor nem volt kitörő öröm?
GEORGE26-02-2006 17:31:52 // 865
Szevasztok!
Pénteken este én is kipróbáltam egy 159 1,9 JTS gépet.
5-en voltunk benne, kijelentem, hogy hátúl 3 embernek nagyon szűk!!!!!!
3-munk közül egyikünk sem volt túlsúlyos!!!!!!!!!
5 személlyel visszafogottan gyorsult, no meg Ákos is "fékezett" :-) a "GEORGE ne száguld mondattal " :-)
Benyomásaim.
Kellemesen vezethető,
Alfás morgás megmaradt benne, kihúzatáskor,
Vezető ülésben ülve jól éreztem magam már az első méterektől,
Kézre állnak a kezelőszervek,
Kis erőt igényel a kormány, kapcsolók kezelése,
Finom tompa puffanásokkal halad át az úthibákon,
Hátúl csak 2 személyes,
Az én 146ti-hez azért lomha szegényke, de tudom nincsenek egy súlycsoportban!
Ja és van benne pohártartó!! De minek??? mert ha használod nem tudsz rendesen válltani és a könyöklőt sem tudod használni! :-(
A Punto II.-ben van a legkirályabb helye a pohártartónak!!!
...
A képek nem a legjobbak, sötétben teloval, és nem állítottam rajta semmit...
Ja és ami még tetszik az első mennyezeti lámpatestben van két vörös led ami a középkonzolt sejtelmes vörösre festi, igaz csak egészen halványan és elsőre nehezen látszik :-)
Pénteken este én is kipróbáltam egy 159 1,9 JTS gépet.
5-en voltunk benne, kijelentem, hogy hátúl 3 embernek nagyon szűk!!!!!!
3-munk közül egyikünk sem volt túlsúlyos!!!!!!!!!
5 személlyel visszafogottan gyorsult, no meg Ákos is "fékezett" :-) a "GEORGE ne száguld mondattal " :-)
Benyomásaim.
Kellemesen vezethető,
Alfás morgás megmaradt benne, kihúzatáskor,
Vezető ülésben ülve jól éreztem magam már az első méterektől,
Kézre állnak a kezelőszervek,
Kis erőt igényel a kormány, kapcsolók kezelése,
Finom tompa puffanásokkal halad át az úthibákon,
Hátúl csak 2 személyes,
Az én 146ti-hez azért lomha szegényke, de tudom nincsenek egy súlycsoportban!
Ja és van benne pohártartó!! De minek??? mert ha használod nem tudsz rendesen válltani és a könyöklőt sem tudod használni! :-(
A Punto II.-ben van a legkirályabb helye a pohártartónak!!!
...
A képek nem a legjobbak, sötétben teloval, és nem állítottam rajta semmit...
Ja és ami még tetszik az első mennyezeti lámpatestben van két vörös led ami a középkonzolt sejtelmes vörösre festi, igaz csak egészen halványan és elsőre nehezen látszik :-)
Zool26-02-2006 16:55:58 // 864
Én az elmúlt 2 évben több autót kipróbáltam (pl 320d, saab93, Volvo s40, 159 jópárszor, A4, X type, most hirtelen ennyi ugrik be), és szetrintem erős versenyző a 159. Nagyon jó vezetni, és kényelmes a belseje. De legfontosabb, h van stílusa. Félelmetes hogy olyan apróságora ügyeltek, mint a középkonzol minden kerek formája króm keretet kapott (de a nem kerek formák, pl a rádió ovális gombjai nem!).
Nekem egyedül az ülés nem jött be. Végül ok lett, de ennyit még nem fészkelődtem, mire megtaláltam az igazi beálítást... A kuplungolásnál pedig folyton beütöm a sípcsontomat.
Nekem egyre inkább bejön....
Halesz26-02-2006 16:48:12 // 863
Na hol vannak azok a képek?
robrt26-02-2006 16:36:04 // 862
Most éppen egy japán kategóriatárs van nálam, megvan az a 1.3 millió amivel drágább a 159. Igényesebb, hangulatosabb és modernebb (minden elfogultság nélkül!)
robrt26-02-2006 16:33:58 // 861
Kipróbáltam a 159 1.9 JTS-t (kb. 250km-t mentem vele). Hátul tényleg szűknek éreztem, de nem értem miért:
Méretadatok az Auto Bild-ből:
Hátsó lábtér szabványos érték elöl 1 méter lábtérrel: Alfa 159 - 730mm, Audi A4 - 700 mm, Honda Accord - 750mm, Jaguar X-Type - 710mm
Hátsó ülőlap hossza: Alfa 159 - 520mm, a többiek 490mm
Hátsó támla magassága:Alfa 159 - 690mm, Audi - 650mm, Honda - 660mm, Jaguár - 640mm
Ülölap - tető távolság: Alfa 159 - 930mm, Audi,Jaguár - 920mm, Honda-930mm
és elöl is hasonló a helyzet.
A számok alapján tehát tágas a 159.......
Peti16V26-02-2006 16:13:30 // 860
A csőforma stimmel, de a lámpa teljes formája tök más. A hátsókról ne is beszéljünk, végképp semmi közük egymáshoz. Az opel elsőként vezette be ezzel az opálos kiképzést.
A Brera hátsó lámpája egyébként jobban tetszik, de az legalább így megmaradt az övé, nem úgy mint az első.
Blade26-02-2006 15:58:02 // 859
Még hogy nincs Magyarorszagon 159SW?? Én már ültem is benne!Ezeket nezzetek meg!Véletlenul leszallitottak egyet az egyik szalonba,pedig a hivatalos bemutato genfben lesz valamikor soká még
Bati26-02-2006 14:46:04 // 858
ezek szerint nem néztél meg közelröl uj astrát
Peti16V26-02-2006 14:37:12 // 857
Az asztra lámpájához szvsz továbbra sincs semmi köze, annál inkább a kettes Puntóéhoz, de szerintem annak az autónak az volt a fő erőssége! :))
A bosszankodásodat megértem, de sajnos ez az irányvonal az egész iparágra jellemző.
Peti16V26-02-2006 14:30:31 // 856
Az én véleményem nagyjából Haleszéval egyezik, azzal a komoly különbséggel, hogy én nem fértem be magam mögé, míg a 156-ban ez szűkösen, de sikerül! Lehet, hogy az 159 SW-ben majd a fejtér az
egyenes(ebb) tetővonal miatt nagyobb lesz és ott már nem lesz ilyen gond. A hátsó fejtámlát egyszerűen nem tudtam a fejem magasságához állítani, így nyomta a hátamat/vállamat. :((
Már többen írtátok, hogy nem értitek, mire ment el a méretnövekedés, ha az autó belső- és csomagtere nem lett nagyobb. A képeket nézegetve, profilból úgy tűnik, hogy arányaiban az autó orra nőtt jelentősen, tehát hosszabb lett a motorháztető. Lehet, hogy ez formai megfontolásból történt, de szerintem egy ekkora autóban nem szabadna, hogy gond legyen a helykínálattal. Hozzáteszem, elöl nincs is!
A belseje: életben szerintem gyönyörű, egész más, mint képeken. Nagyon jó minőségű anyagok, igényes és szép kidolgozás mindenütt. Nem értem Bati mire gondolt?? Sikerült olyan vezetési pozíciót elérnem a kormány és az ülés beállításával, ami a 156-ban közel sem lehetséges! Ez visszalépés lenne a 156-hoz képest?? Életben még a kormány is tetszett!!!
Egyetlen kiábrándító dologgal találkoztam, ez pedig egy felhólyagosodott műszerfalbetét a térdlégzsáktól balra! Remélem előszériás probléma, kicsit ijesztő egy vadiúj autóban.
Az ára sajnos szerintem is nagyon sok, de a szerény anyagi helyzetemről nem az Alfa tehet! :))
Értékvesztés: ez is egy sajtó által gerjesztett téves beidegződés. Írjatok egy olyan autót, ami ebben a kategóriában %-osan sokkal kevesebbet veszít az új értékéből! Nehéz lesz találni.
Extrák: olyan extrákról beszélünk, amelyeknek mindenhol megkérik az árát! Ezt sajnos tudomásul kell venni. :((
Érdemes kivárni egy akciót, vagy egy jól felszerelt bemutatóautót!
Mindent összegezve szerintem tipikus Alfa Romeo lett a 159!
Nálam ez abból következik, hogy szűk 10 perc együttlét alatt sikerült kiváltania belőlem azt a birtoklási vágyat, amire csak nagyon kevés autó képes!
Bati26-02-2006 14:23:30 // 855
én sem mondtam hogy rossz autot csináltak
rosssz müanyagok
gurulj erre vele majd megmutatom
vagy csak nyisd ki a motorházat az a "prücök" amit meg kell huzni....az vérlázito
meg ez a rengeteget tekeredö kormány
a belsö kilincs is müanyag nekem PL.:fém
nézzétek meg a lámpákat elöl hátul illetve az uj astrát majd kerekedik a szemetek u.a.
olyan mint valami flakonkupakba épitett "villanykörte"
a hátso lámpát igaz lelehet festetni sötétre és akkor nem látszik ez a borzalom
a motor tudom én hogy mitöl szar de attol még szar tehát nem kell hogy tetszen
meg tudom hogy kényszerpályán mozog a gyár
mert kötelezö EURO4 motort gyártani
hihetetlenül érezni amikor gázt adsz hogy az elektronika a tiszta üzem érdekében mennyire veszi el az üzemanyagot (habár igy is sokat fogyaszt)
de ettöl még nem kell hogy tetszen
talán valami chip buherátor átirja a programot jo környezet szennyezöre és akkor hasitanifog a gép mint ahogyan ALFA-hoz illik
ettöl fügetlenül drukkolok neki hogy sikeres legyen mert hát csak ALFA és hát gyönyörü
:))
de mint fö ALFA-s autos raszista fentartom magamnak a jogot hogy a számomra egyetlen elfogadhato márka ha nem éppen a számize szerinti autot gyárt akkor kicsit hözöngjek
ugy érzem azzal a márka szeretettel ami nekem van megengedhetem magamnak
Seriff26-02-2006 12:13:27 // 853
Akkor melyik elvetemült?
ystuc26-02-2006 12:12:30 // 851
Én tudom, hogy ki ül a volánnál! :-)
Tedi26-02-2006 12:07:22 // 849
Te nem síelni vagy? :)))))
Seriff26-02-2006 12:06:33 // 848
A gallérodból felismered magad, mi?;-))
Halesz26-02-2006 11:55:44 // 845
Nahát, nézd már ki ül a volánnál! :)
Halesz26-02-2006 11:46:14 // 844
Erről van szó.
Sajna ha a kategóriatársakhoz hasonlítjuk az autót, tényleg nem drága/drágább. Nézzetek körül, állítsatok össze egy hasonló felszereltséget egy Volvonál, egy BMW-nél, egy A4-es Audinál...
Szerintem nem az Alfa árával van gond, hanem az összes újautó árával Mo-n, és azt is tudjuk ennek mi az oka. Igen, regisztrációs adó.
Halesz26-02-2006 11:39:57 // 843
Bati,
Én továbbra is fenntartom, hogy nagyon jó autót csináltak...
Nem értem mi bajod az első hátsó lámpákkal, szerintem gyönyörűek. No de ízlésről vitatkozni teljesen felesleges... :) (De nem is értem, hogy jön ide az opel koppintás... Ráadásul az egész autóra azt írod, hogy gyönyörű, gyönyörű :)
Én a minősíthetetlen műanyagokat sem találtam meg :P
Viszont a motorral én is úgy vagyok, hogy ezt vagy V6-tal, vagy dízellel kell megvenni :)
Benőke26-02-2006 11:07:04 // 842
Ezért húz a szivem, na meg a pénztárcám is a kisebb autók felé :)
Na azért ha valaki hozzám vágna egy 156 2,5 V6 -ot nagy duzzogva elfogadnám :D
Satti26-02-2006 11:03:09 // 841
Bármelyik használtautó nagyot veszít az árából,nemcsak az Alfa,sőt az igazán drága nagy gépek,mint pl. az audi A6,A8,vagy a Mercedes,a horror új árukhoz képest brutálisat veszítenek az árukból,pl. egy E220 cdi ,ami új korában 12-14 milla,az 2-3 évesen 6.5-7.5 millió forint,ami drágább,az ennél még nagyobbat esik.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
506
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?