Forum >> 159

Kompressz úr27-09-2006 22:46:33 // 2040
Töredelmesen bevallom, nálam nem volt ésszerű dolog, hogy megvettem a 159-est. A kétéves 147-esemnek semmi baja nem volt (egy átlagos 60.000 km-es szervíz előtt állt), semmi nem indokolta, hogy lecseréljem. Ezen túl a helyi BMW-s is bombázott ajánlatokkal, közte egy egyéves 320d-t bőrrel meg i-drive-val meg minden hülyeséggel 8.2M Ft-ért ideadták volna, de én inkább ilyen árkategóriában 159-est vettem.
BadBoy27-09-2006 22:43:28 // 2039
És sikerült találni megfelelőt?
BadBoy27-09-2006 22:43:00 // 2038
Ez nem csak Magyarországon igaz, hanem itt is Szlovákiában.
Kompressz úr27-09-2006 22:42:34 // 2037
Aszubeszerző körúton voltunk FoTos és Doktore cartársakkal :)
BadBoy27-09-2006 22:42:21 // 2036
Igy van. És egyre több érvet vonultatunk fel a józan döntés mellett.
BadBoy27-09-2006 22:41:40 // 2035
Helló! Te is megérkeztél.
Zool27-09-2006 22:41:28 // 2034
Semmi gond, tulajdonképpen ugyanarról győzködjük egymást badboyjal: 159 rulez!.
BadBoy27-09-2006 22:40:55 // 2033
Akkor a sztori a bömösről, és a 159-ről. Apum barátjának 525x-je van. Pénteken átvettük az autót, vasárnap mentünk is megmutatni neki. Na mikor meglátta, már akkor azt mondta, hogy valami csodaszép az autó, na meg a piros bőr, mert hát ez a gyengéje. Na amikor kipróbálta, és kiszállt belőle, el volt ájulva, hogy mit tud ez a dizel autó. Ő nagyon benzines párti volt, amig meg nem vette a bmwt. Az előző autója egy V6-os omega volt, de a bmw még szomjasabb. Az utolsó csepp a pohárban az volt számára, miután összehasonlitottuk az autókat, az át. Azt mondta, hogy ez sokkal jobb vétel mint az övé. Teljesen el volt ragadtatva az autótól. A menetdinamikához visszatérve pedig, pont az a dolog jön elő, hogy a hátsókerék elég sok gondot tud okozni télen. Azt elősször tanulni kell, egy nagy teljesitményű autónál. A német tesztek alapján pedig a 159 még egyes szimulált esetkben jobb is a bmw-nél. (tudom az 5-ös nem ellenfél, de jó ilyen dolgokat hallani egy tulajtól)
Kompressz úr27-09-2006 22:37:22 // 2032
A kellemes üléspozíció megtalálása nekem is elég sok időbe tellett, de mostmár jó, nincs fészkelődés.
Tibe27-09-2006 22:35:56 // 2031
Bocs hogy beleszólok, de olvasgatom a topicot és igazából Georgera reagálnék azzal hogy a mai Magyarországon kevesen engedhetik meg maguknak hogy elvakultságból vegyenek autót (újat).
Zool27-09-2006 22:33:14 // 2030
Ugyan km falásra egy Avensis is megteszi (tempomat be, kormány meg egyenesben), de az első kanyarban rájön az ember h miért is vett végül Alfát. Egyszer egy IS 220dvel mentem tesztvezetni 159est. (A lexust egy koléga kérte ki hasonló célzattal, csak én vezettem az Alfa szalonig). Először furcsa volt a 159 picit keményebb jellege (kb mint egy Corolla-147 külömbség, csak nagyban). Aztán az első kanyarnál eltűntek a szemöldökráncok... Kanyarban ilyen vezetési élmányt csak egy 3as bömö adhat (hátsókerees mivolta miatt bzonyos helyzetekben még többet is), azonban az nem ellenfél az ára miatt. Mondjuk a Lexus eleve kizárt 180cm felett, a bömö ebben is jó csak megint az ár... Ekkor jutott eszembe először, h nem ártana az alfának is hátsókerekes autót gyártania, csak aztán eszembe jutott, h mit csinálnak azak télen :)
BadBoy27-09-2006 22:18:52 // 2029
Ebben nagyon egyet tudok érteni veled. Nekünk az autó nem csak arra van, hogy legyen, mert az apum vállakozásából kifolyólag nagyon sok idő tölt az autóban. Nálunk sem ritka, hogy 900kmt kell menni egy nap. De mig az előző autónkban már nagyon kénylmetlen volt (Brava) addig a 147-el még tudtunk volna menni. Mondjuk lehet, hogy bánni fogjuk, hogy nem rendeltük meg a TI paketet, a sportülésekkel, de majd meglátjuk. De a bőr ülések felépitése teljesen eltér a szövetesekétől. Keményebb a tömése, és sokkal masszivabb. A T pakethez visszatérve, az volt azzal meg a gond, hogy ezek a "nagyon jó" utaink nem nagyon megfelelőek egy sport futóműhöz, és 18"-aas kerekekhez.
Zool27-09-2006 22:07:13 // 2028
Érdekes, h a 147essel nem tudtam annyit autózni, h ne bírtam volna még mennei vele (Bp-Lux 1200km évente többször). A Volvóval már elértem a határt: egy 900km es nap után a következő 1200as napot csak komoly nyakfájással tudtam bejezni (merev fejtámla, grrr). Ilyet Alfában sosem tapasztaltam... A 159 viszont nehzebben volt megszokható. remélem ezen finomítanak egy két éven belül...
BadBoy27-09-2006 21:55:53 // 2027
Olvastam az élménybeszámoldat, nagyon is irigyeltelek akor érte. A fészkelődést én is tanúsithatom, de ezt még most a bőr keménységére fogjuk, és hogy még nincs "betörve" a tömés. De majd meglátjuk, ha már lesz rendszámtábla, és többet lesz használva, mert most csak a járáson belül használhatjuk. A kuplungolásra, mondjuk én nem tudok ilyen élményeket irni, nekem nincs gondom vele.
Zool27-09-2006 21:45:39 // 2026
Hidd el, a 159-esről nem kell győzködni. Nettó 10 órát legalább tesztvezettem, és asszem én voltam az egyik legelső magyar aki vezette. (http://www.alfaamore.hu/news.php?id=167).Azóta is nagyon fenem rá a fogam, ha sikerül legkközelebb ő jön. Mindeössze két furcsaság volt vele akkoriban. Amellett h egy autóban sem fészkelődtem ennyit az ideális üléshelyzet megtalásáért, zavart, hogy kuplungolásánál bevágtam a sípcsontom vmibe alul (térdlégzsák?). Más még nem panaszkodott ilyesmire, lehe h ez egyedi baj velem.
BadBoy27-09-2006 21:28:11 // 2025
Ne hogy, most úgy vedd, hogy meg akarlak győzni arról, hogy az Alfát kellett volna a volvo helyett. Épp arra próbáltam utalni, hogy megtudlak érteni, hogy hosszú keresgélés, és gondolkodás után a neked legmegfelelőbb autót választottad. Lehet, hogy ha nálunk is lenne for kereskedés, vagy mondjuk volvo, amik nálunk fehér hollónak számitanak más döntést hoztunk volna.
Zool27-09-2006 21:19:03 // 2024
Badboy, amiket felsoroltál, én nagyjából mindet vezettem unalmas hétvégéimen (kivéve a C Mercit, amibe az asszony nem engdett beleülni sem). Volt amit többször is. Annyit tudok mondani, hogy a 159essel valszeg a legjobban jártál. Nem véletlenül szemezek most is a 159essel.
BadBoy27-09-2006 21:14:16 // 2023
Én pedig annak drukkolok, hogy a mini Alfa jól sikerüljön, és hogy relativ, de jó árfekvése legyen :)))))
BadBoy27-09-2006 21:12:11 // 2022
A kiforratlan új modellre - pont ezért vártunk az első év végére, és arra, hogy a nyáriszünet utáni darabokból kapjunk. Mert mi sem akartunk az első év gyüm9lcsiből.
BadBoy27-09-2006 21:08:04 // 2021
Nem tudom, hogy ezt hogy is irjam, mert ez egy részben GEORGEnak is válasz, és neked is Zool. Mi is használt Alfával keztük, mert nagyon akartam, és nagyon jó ajánlat volt. De mikor megjött a szalonba az első 159 akkor tudtuk, hogy a köv. ilyen lesz, de mi is végignéztük a konkurencia kinálatát. Mercédes az apum szivecsücske, még abból az időből, amikor egyáltalán autót sem tudtuk megvenni. De sajna annál is rá kellett jöjjünk, hogy a C220CDI is nagyon drága, ha jól felszeretnénk szerelni. Az A4-ben nincs hely. Fiat Croma (nálunk kapható) elég jó árfekvés 700 ezer forint árelőny a 159-nél, de elül a helykinálattal voltak gondok. Biztonság terén, lehet mind jó is lett volna, de az élmény, és az az érszés, amikor megbámulnak az utcán, csak ebben van meg. Utána jött a pénzkérdés, na ez is nagyon sok átbeszélt estét vett igénybe. Milyen finanszirozási konstrukció mellett legyen megvéve, jut e rá, nem e lesz gond a törlesztéssel. És csak 1/2 és tanakodás alkudozás után rendeltük meg. Ennyi plnzt egy olyan dologba befektetni, ami percről percre veszti az értékét sok számitást és gondolkodást vesz igénybe. Erre bárki válaszolhat, hogy ez hülyeség. Na azok a pénzt gyártják, és olyanoknak gratulálni tudok.
BadBoy27-09-2006 20:55:23 // 2020
Mondjuk a Volvókról nem szeretnék nyilatkozni, mert nálunk olyan ritka a márkaképviselet, mint a fehér holló. 5 van az országban, és a legközelebbi is 60Km. Azért nem megyek annyit. Az audi a4, háááát én nem vagyok elragadtatva tőle, mert motorilag, amit hallottam róla az eladótól, nem igazán győz meg. Olajzabáló, és szerintem nem is szép autó. Az A6 az már más téma, de az már más kategória, ezért nem is hasonlitom. Jaguár ugyan az mint a volvó. IS220d, na ilyenben ültem, de nagyon magasak növésűek vagyunk, ezért ez szóba sem jött, mert árfekvése picivel magasabb a 159-nél, és a térkinálat hátul nagyok pici. Az fenntartása sem olcsó. A kötelező szervizek ára duplája az Alfáénak. Opciós lista tételei sokkal magasabbak, vagy csak csomag van, ami olyan felesleges tételeket tartalmaz, amit egyáltalán látni sem szeretnénk az autóban. +1 dolog, amit újságirok mondanak, hogy a motor, és a váltó nem a legjobb. Ezt angol újságban olvastam, amiben akár hinni is tudok. Passat, hát ne is beszéljünk róla, mert még a csomagolás nekem tetszetős, de ára még több ugyan azzal a felszereltséggel min a miénk. Vezetési élmény semmi. Avensis olcsóbb, de a jól felszerelt darabok ugyan abban az árkategóriában mozognak mint a 159, és vezetési élményt nem nyújtanak.
Zool27-09-2006 18:59:02 // 2019
Amúgy köszi a kívánságot, dolgozunk azért rajta:).
Zool27-09-2006 18:07:15 // 2018
A 159 természetesen nem rosszab, sőt. A rossz eredménynél a 147re gondoltam, mivel benne volt a pakliban egy új 147 is. Csak szólt pár érv ellene (töésteszt, csomagtartó és regadó). Amúgy azóta is sírok ha 159 es megy el mellettem, ami errefelé elég gyakran megtörténik. A gyakrolati szempontok a márka túlésélése szempontjából nem elhanyagolhatóak. Amúgy örömmel látom h sok régi tag vett 159est, tahét a rajongótábor azért komoly erőt jelent. De ahogy írta, nem elég a túléléshez. Drukkolok, h a 149 és a Stilo II bejöjjön a piacnak.
GEORGE27-09-2006 17:34:44 // 2017
Újból elolvasva a hsz-ed....úgy látom ,hogy neked fontosabb ,ha egy autó olcsóbban megvehető és üzemeltethető és meg értéktartó is. De az Alfás ember azért vesz Alfát mert Alfázni akar. Ez lehet új és használt Alfa is. A lényeg ,hogy aki teljesen Alfa fanatikus azokra nem hat ,hogyha egy OFF-ot olcsobban kínálnak mint a hőn szeretett Alfát!! Az igazi Alfa fanatikus nem ül másba! A 159-nek rosszabb a törés tesztje mint a volvo s40-nek??? Szerinte pont fordítva ,legalább is én így gondolom mert az s40 régebbi model mint a 159.......
GEORGE27-09-2006 17:14:04 // 2016
Értelek én ,és mint írtam is nem leszólásból írtam a lenti hsz-met. Azt kivánom ,hogy váljék valóra ,hogy 159 JTD-d legyen!
Zool27-09-2006 17:09:13 // 2015
Még két prózai ok: kiforratlan új modell, és ami a legprózaib: nem fért be a 159 a beállónkba, az utcán pedig veszélyes ennyire új autót tartani még ha csak hetekre is megyek haza...
Zool27-09-2006 17:05:02 // 2014
Nem igazán visz rá a lélek h újra leírjam egy ilyen lelkes és tuti fórumon, de a helyzet az h az Alfának tökmindegy h offos autót vagy használt alfát veszel. A márkát az újautóértékesítések tartják életben, az hogy sokaknak van otthon alfás zászlójuk az ágy felett, nem stabilizálja a céget. Elég nagy pénzt kérnek el egy 159-esért ahhoz h kicsit körülnézzen az ember, mielőtt dönt. Arról nem is beszélve h a cél az hogy más márkák vevőit csábítsák át, amihez valóban versenyképes autót kell készíteni (és a 159 nagyon is az). cakhogy a nálam a keret nehezen ért volna fel a 120LE distinctive-ig, a Volvó meg alá kínált rendesen. Azt pedig senki se vérja el, hogy a családomat egy gyenge töréstesztű autóban szállítgassam (a 147est a csomagtrató hiánya is diszkvalifikálta), akármennyire jó autó is. Az utsó percig vártam az Alfa ajánlatát, nem kínált lejjebb. Maradt a kompromisszum az asszonnyal: most egy jó értéktartású S40 1.6d aztán ha megy tovább a mostani munka 2 év múlva új 159. JTD. A 146-osunkat is azért vettük mert sokkal jobb volt ÉS olcsóbb, mint a vetélytársak a használtpiacon. Még egy gagyi Astra I nél is olcsóbb volt. Most is megvan (tehát nem lettem Alfátlan), maradt a 146 ami otthon kiszolgál minket, ahogy a szüleimet is.
GEORGE27-09-2006 16:45:49 // 2013
Tudom ,hogy most nincs Alfád, a jó múltkor beszéltük is. De én akkor sem értem ,hogy miért vettél volvót?? Egy igazi Alfa rajongó sose venne Alfa helyett mást még ha olcsóbb is lenne az OFF. Evvel nem akarlak megbántani ,csak ez egy tény. Én meg sem néztem mikor vettem az Alfáimat ( igaz nem újjak ) ,hogy mennyivel lenne olcsobb egy más 2,0 literes autó. Alfa lett és kész ,ha drágább ha olcsóbb, és a következő Alfa vásárlásnál sem fog érdekelni mennyivel járnék jobban egy OFF-al mert nem akarok OFF-al járni.
GEORGE27-09-2006 16:39:01 // 2012
Okés! :-)
Zool27-09-2006 16:38:37 // 2011
Apropó versenyítársak. Pár személyes tapasztalat. Amit eddig próbáltam alfában: 159 JTD 1.9 120, 136 LE és 2.4. Aminek összességében esélye sem volt elene: Audi A4 (jobb belső 0 élény, drágább), Jaguar X type 2.0d (vezetési élény bukta, rossz csomagok), Volvo S60 D5 (belső+vezetési élény bukta). Ami közelében volt: Saab 93 TID (vmér alábecsülik), új Volvo S80 D5 (múlt héten vezettem, nem rossz de nagyobb és drágább). Ami jobb lenne, ha nem lenne drágább: 320d (tőlem azonos modellnél 25% felárat kértek) és IS220d (azonos modellnél 10% felár, de az alfának van gynegébb, és olcsóbb változata). Aztán az egészet vitte nálam a Volvo S40 1.6d leginkább az ára miatt. Most bízom benne h lesz még egy lehetőségem arra, h váltsak 2 év múlva. Addig van ideje kiforrani a 159esnek is.
BadBoy27-09-2006 16:35:55 // 2010
Én hiszek neked is. Ezt nem azért fogom irni, hogy a vitát nem akarom befejezni. A benzinkút, ahol tankolni szoktunk, észre vettük, hogy nem megy az autó, és rángat, minden baja van. (ismerősök is). Apum rákérdezett, egy ismerőstől, aki a slovnafban dolgozik, hogy mi a baj, netán vizezik. Azt mondta, hogy nem, koszos a tartály, rég volt tisztitva, és az üzemanyag azért veszit az erejéből. LEhet, aholtankoltál ilyen gond volt, de most ezekkel az irásaimmal, nem akarok reklámot csinálni, és felháborodást kelteni. Én csak a saját észrevételeimet irtam le. De ugyan ezeket az észrevételeket a 147-ről is el tudom mondani. De szerintem, ha erre válaszolsz, utána zárjuk le a témát, mert ez végtelen. Mit szólsz? Inkább az importőrről beszéljünk, meg a vezetőségről.
GEORGE27-09-2006 16:29:55 // 2009
Ne is vitázzunk mert az nem jó dolog. Én csak annyi írtam ,hogy én nem hiszek benne mert próbáltam és nem tapasztaltam hogy jobban ment volna vagy kevesebbet evett volna.
BadBoy27-09-2006 16:28:34 // 2008
Ez egy nagyon nyomós érv volt számunkra is. Mert 250-300 ezer forint megtakaritás nem mindegy.
BadBoy27-09-2006 16:27:41 // 2007
A "sógorom" audi eladó, amikor meglátta az autót, csak annyit mondott, hogy "Jobb mint az A4", és jóltettük, hogy nem az vettünk.
BadBoy27-09-2006 16:26:25 // 2006
Én egyet értek a minőségi résszel, de nem értek egyet az importőri résszel. Luxemburg vs. Közép - Európa, inkább igy hasonlitanám. A gond: a importőr. A mi piacaink (Magyarország, Szlovákia) minden megkésve érkezik, semmi sincs raktáron. Meghirdetik az akciót, de autó nincs. Az itteni márkakereskedés, már vesztett 3 vevőt. Nem nagy szám, de évi 15-20 autó eladása esetén ez már számottevő. Nincs hirdetés. A németek olyan maszlagot tesznek az autók köré, hogy inkább azt akarnak venni. Hiányzik a importőrből az eladás vágya. Vagy még egy pl.: XY GTt akart venni 18"-as felnikkel. Az importőr nem engedte felrakatni. Amikor a vevő mondta, hogy nem kell autó, akkor már lehetett az autóra rendelni. Ha ilyet nem enged, akkor miért van az opciós listán a tétel.
BadBoy27-09-2006 16:20:21 // 2005
Én nem tudom, nem akarok veszekedni, mert ez egy nagyon kétoldalas, és kétséges téma. Én sem tankolok soha 10L, mert mindig csak tele, ha üres. Vannak ismerőseim, akik esküsznek rá. Én azért eltérithető vagyok, de én érzékeltem a különbséget. Fogyasztásban is előjött. 5L körül mozgott a fogyim, most 4,5L körül, de suprbes ismerős is beszámolt a fogyikülönbségről. A motor hallhatóan kultúráltabban jár.
Zool27-09-2006 16:15:37 // 2004
Csakhogy a flottautón nem sok haszna lesz az Alfának mert 20% kedvezményt kapnak rá. Az ingyenszervíz akcióval viszont a szervízen sem hozzák be a külömbséget. Amúgy van olyan őrült ismerősöm, aki a nettó kisker alapár másfélszeresét költötte a bömöjére (kb 2 akciós 159est kapott volna rajta). Na azon volt haszna a cégnek. Az meg h a német autó a trendi, nem véletlen. A bömö évtizedek óta csinálja a vérprofi marketinget, mialatt az olaszok örültek h éltek. A Kalbfell féle duma lépés volt a jó irányba. Arra erősítettek rá a marketingben ami eddig gyegéje volt azolaszoknak. Pedig sok vád alaptalan volt. A mi 2 alfánk hibátlan volt eddig, pedig az öreg 146 sokat látott (és keveset kapott). Küzdök is minden fórumon, de mi a francot csináljak az olyan suittyóval aki még életében nem ült Alfában, de "olvasott" műkedvelőként azt hiszi h mindent tud? Már pedig a márkahű vevőkörből (ami nyugaton elginkább az olasz bevándorlókból áll) ki kell törni. Ez létfontosságú kérdés.
Pietro27-09-2006 15:57:59 // 2003
Szerintem elég csábító az ingyenes szervíz 120.000 km-ig vagy 3 évig. Ha valaki flottát vesz, nem mindegy... És inkább ilyen flottát vegyen sok cég, mint szábot meg bömöst...
GEORGE27-09-2006 15:57:47 // 2002
A pár kipróbált 159-es után azt kell mondanom ,hogy simán kenterbe veri a márkatársait Audi ,VW stb stb, arról az Alfa nem tehet ,hogy még mindig divat ajnározni a német fosokat és még mindig divat fikázni az olasz technikát....
Zool27-09-2006 15:54:43 // 2001
Aha. De nem szeretném úgy végezni, mint a Rover tulajok. A Fiatnak most nincs olyan háttere mint a nagyoknak. Ha elszúrják senki sem fogja kihúzni őket. A 159nek jón autónak kellett lennie. A márka túlélése volt a cél. OK, az is lett de annak is kell maradnia, ha a arra számítanak h a vevők újra 159est vesznek. Ha a 149 és a Stíilo nem válik be le lehet húzni a redőnyt. Ha beválik akkor nyernek időt az együttműködések elmélyítésére. A 159 piacán nagyok a vevők igényei, cserébe általában hajlandók is fizetni. Márkarajongókból nem él meg a cég, főleg h a többség nem is tudna újautót venni. Kemény igazság de sajna így is van. Nem véletlen h a hazai márkakereskedők sem veszik olyan komolyan európa egyik legjobb márarajongói honlapját (ez itt a bók helye :).
GEORGE27-09-2006 15:23:42 // 2000
Minek egy német egy Olasz világba??? Ki mindet a fenébe legyen teljesen Olasz gyámány!
GEORGE27-09-2006 15:22:41 // 1999
A 200kg sok ám nagyon ,pont annyira sok hogy egy 30 loval gyengébb gép fel tudja vele venni a versenyt. De akkor sem hiszem ,hogy az üzemanyagtól menne jobban. Én a Scudoba próbáltam 3 társaság gázolaját de egyikkel se megy jobban!! Nem 10 litert tankoltam hanem 3-szor teli tankot / 80Literes a tank/ Azóta is a normál gázolajat töltöm bele. A jobb gázolajjal sem evett nekem kevesebbet! :-(
Zool27-09-2006 15:12:21 // 1998
Evidens, h a Kalbfell nem a legfontosabb szereplő a 159 elkészítésében, sőt az is h őt még a GM tette be felülről az olaszok fejéer, pont azért h a minőséget erőltesse. Amiben klegyünk őszintén lenne dolga, és nem csak feltételenül a gyárban. És ezt meg is tette: az angol hálózatot őalatta akarták rendbe tenni (csúszott is a 159 bemutatása náluk). A magyarra is ráférne, de amíg a legtöbb orszgában a VW kereskedések többsége profi plázaszínvonalú épüéetben találhat, sok a lepukkant pitáner faffioózó által üzemeltetett kereskedés, ami aligha fopgja javítasni a márka hírnevét. (A földrajzilag Pest megye méretű de eladásokban kb a magyar piaccal vetekedő) Luxembourgban van 6 kereskedés, ebből mindössze 1 gázos (az olasz kapcsolat tartaja őket bent, szerintem). De ha ennyire gyenge volt Kalbfell pozíciója, minek nyomatták több mint egy évig, h német főnök a garancia a minőségre? Akkor most nem lesz többé minőség? Amúgy láttam egy élő permieren. NAgyon gáz volt az ürge szereplése. Nem tudott rendesen megszólalni angolul, nem tudta mi a bemuattsá menetrendje, nagyon szétszórt volt. Nézzétek meg az IS amerkia bemuatóját, egy profi amerkai PRos vezette. Ott volt a szeren az előadása (megjelenése, stílusa, öltözéke minden). Ehhez képest ott volt a Kalbfell, és bénázott ezerrel.
Kompressz úr27-09-2006 12:58:51 // 1997
Ez csak púder volt, a 159 lényegesen régebben kész volt minthogy herr Kalbfell a cégnél felütötte a fejét.
Kompressz úr27-09-2006 12:57:46 // 1996
Excuse me, Mr. Raikonnen :)
Zool27-09-2006 12:36:58 // 1995
Vaze! Ezek a hülyék kirúgták a Kalbfellt! Hogy lehet egy cég ennyire agyament. Minek építenek vki köré személyiségi kultuszt (v.ö. "németes minőség"), ha egy két éven belül elköldik. Teljesen hülyék a taljánok...
BadBoy27-09-2006 10:28:44 // 1994
Csak ezt a nevet ne, mert nem nagyon vagyok oda az illetőért. Én Kimminek szukolok. :))
BadBoy27-09-2006 10:27:48 // 1993
Na ebbe a topicba be nem irom a márkáját, de a motor az a FIAT 1.3 MJTD-je. Az octavia kb. + 200 kg. Ja, meg vezetni is tudni kell, most nem azért, hogy dicsérjem magam, meg nagyképű legyek, de volt már jópár erősebb autó, ami nem tudott mit kezdeni velem.
GEORGE26-09-2006 18:39:31 // 1992
Így világos!! :-))
Kompressz úr26-09-2006 18:39:03 // 1991
Úgy, hogy BadBoy becsületes neve M. Schumacher :))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.