Forum >> 159

Longman03-01-2007 16:19:08 // 2664
Rendszámra nem emlékszem, de olyan színű volt mint a tiéd!
BadBoy03-01-2007 15:46:26 // 2663
MIlyen szinu volt? Es milyen rendszam? SK vagy HU?
Longman03-01-2007 14:34:33 // 2662
Sziasztok! Dec.30-án reggel az M3 autópályán a csúnya ködös időben utolértem egy az autójára láthatóan nagyon vigyázó 159 tulajt. Jeleztem neki, és visszajelzett. Innen volt valaki talán?
BadBoy02-01-2007 16:54:14 // 2661
Majd meglátjuk, mert még hosszú az év. :)
Don Gombóc02-01-2007 16:49:00 // 2660
Hali! Én nem akarok egyelőre dízelre váltani de idén az fogja megérni. :)
Kompressz úr01-01-2007 23:36:12 // 2659
Ezt vegyük célzásnak? :)
Don Gombóc01-01-2007 12:17:12 // 2657
BUÉK nektek is!! Lehet hogy ez lesz a gázolajosok éve? :)
Kompressz úr01-01-2007 12:10:59 // 2656
Boldog új évet a 159es bűnszervezet minden tagjának! :)
Don Gombóc28-12-2006 09:40:57 // 2655
Látom itt vagy. Ez még csak figyelmeztetés volt. Különben sem fenyegetőzünk, csak ígérünk. :)
Kompressz úr27-12-2006 22:12:41 // 2654
Hmm, ezt most fenyegetésnek vegyük? :)
BadBoy27-12-2006 12:36:05 // 2653
Ez lesz az All Stars mérkőzés. :DDD Egymásnak feszül a 159 és a 166 klikk :DDDDD
Don Gombóc27-12-2006 12:28:35 // 2652
Majd mindent elmagyarázok. És a többiek meg férjenek a bőrükbe kérem! :)
BadBoy27-12-2006 12:04:32 // 2651
Idén már nem biztos, de megszerzem a filmet, és alaposan tanulmányozni fogom a feledatköröket, és a slanget, hogy hű szolgája lehessek a klikknek :DDDD
Kompressz úr27-12-2006 11:54:54 // 2650
Ha a klikkhez szeretnél tartozni, akkor tessék bepótolni! :))))))))))
BadBoy27-12-2006 11:53:17 // 2649
Csak részletekben láttam a filmet. :( Bocsi :(
Kompressz úr27-12-2006 11:44:47 // 2648
Nem láttad a Keresztapát? Robert Duvall kiválóan játszotta a tanácsadó (consigliere) szerepét :)
BadBoy27-12-2006 10:25:37 // 2647
Na ezt az idegen nyelvet nem ismerem, és forditsátok le magyarra ha kérhetném. Paulus név pedig jobban tetszett, kérem visszaállittani! Vagy Mrs. Paulus is nevet váltott?
kando.26-12-2006 21:28:02 // 2645
No, no problemo! kando il alscoltare e lavorare ;-)
Kompressz úr26-12-2006 21:19:39 // 2644
Ha ilyen kiváncsi vagy, akkor belőled is "probléma" lehet! :) Paulus il consigliere
kando.26-12-2006 21:01:29 // 2643
:-DDD LOL! Akkor a ,,csokigyár'' a fedőcég ? :-)))
BadBoy26-12-2006 20:55:09 // 2642
CORLEONE a keresztapa, nevéből kifolyólag, én meg vagyok a nehéztüzérség, jogi gondjainkat pedig TE intézed!!!!!! Kalex pedig a "porcukrot" szállitja :DDDDDDDDDDD
Kompressz úr26-12-2006 17:57:19 // 2641
Csak kérdés, hogy ki előtt titok? :)
kando.26-12-2006 17:39:05 // 2640
Az egyelőre titok :)))
Kompressz úr26-12-2006 17:32:22 // 2639
Kérdés, hogy ki a keresztapa? :)
Kompressz úr26-12-2006 17:31:43 // 2638
Ha lefordítom, akkor ez egy maffia :)))
kando.26-12-2006 16:57:25 // 2637
Még szinte meleg a 159-ese aztán már itt kötexik.. :-PPP Egyébként elég erős ,,klikk'' lenne ez, egy jogtanácsos, egy kereskedő, egy ,,rosszfiú'', kész ,,keresztapa'' :))) ;-)
tj26-12-2006 15:58:09 // 2636
192ezer volt a tuningbox.elég drága volt de nem gagyi. a csiki-begénél volt az egyik autóban ilyen box és ott mondták a a szerelők h 238 lóerőt mértek miután beletették.Én mentem is vele és érezhető a különbség. Sokkal alacsonyabb fordulatról kezd el húzni.
Kompressz úr25-12-2006 18:31:25 // 2635
Akkó' meg? :))
BadBoy25-12-2006 18:06:47 // 2634
De igen! Én is ide tartozom, alfástul lelkestül :)))))
Kompressz úr25-12-2006 11:53:24 // 2633
Te talán nem tartozol közénk? :)
BadBoy25-12-2006 11:19:36 // 2632
Maroknyi ember, és már klikkesednek!!!! Hát ilyet, ez nem szép tőletek!!!! :DDDDD
Kompressz úr25-12-2006 10:51:41 // 2631
Békés, boldog karácsonyt a "klikk" minden tagjának! :)
Kalex23-12-2006 20:50:17 // 2630
A turbo kihülése után mindenkinek jusson ideje az ünnep melegére! ..csak aztán nehogy ránk égjen a beigli, bár ha az utolsó 400 méteren csak töményet iszunk akkor lehet hogy minden csapágy kihül és a beigli nem birja tovább belül...:)) KELLEMES KARÁCSONYT MINDEN AMORÉSNAK ÉS KÜLÖN A 159 -ES TÁBORNAK (Tomi 147 már mondaná:"klikknek")
GEORGE22-12-2006 20:41:07 // 2629
1 dologról beszélünk ám csak már irányból magyarázzuk :-)
Poló20-12-2006 20:40:21 // 2628
Ez nem így van. Hanem forog a turbo, mint állat. Az olajnak és minden alkatrésznek nagy hőmérsékelete van ott. Ha leállítod a motort, akkor az olajpumpa nem fog dolgozni, nem fog körbe-körbe járni az olaj. Az ott lévő olaj megég, a következő indításnál nem lesz kenése a turbónak. Persze csak addig, míg nem ér oda az olaj. Ha ezt sokszor csinálja az emberke, akkor megdöglik a turbo, lehet csapágyazni.
GEORGE20-12-2006 20:39:22 // 2627
A meleg turbo csapágyazásra könnyebben ráég az olaj :-)))) Azért birja a meleget is mert közben van kenése!!!
zolee14520-12-2006 20:37:37 // 2626
Oké, de a meleget addig is bírta, viszont a kenés nélküli forgást nem bírná :))))))))))))))))))))))
zolee14520-12-2006 20:36:06 // 2625
nem vagyok autószerelő, egy elvileg hozzáértő mondta:)
GEORGE20-12-2006 20:35:31 // 2624
Azért ha tolod neki igen csak meleg a turbo, tehát ha hagyod Lelassulni közben hagyod kihülni is!Nem? De ezen folyamat alatt nem szabad elvenni töle a kenést. Ezért kell kicsit járatni a motort leállitás elött, ill nem kell csak tanácsos...
zolee14520-12-2006 20:32:56 // 2623
George! A turbot nem hűteni kell, hanem meg kell várni hogy lelassuljon a forgása. Kb 250 000-et forog percenként ha tolod neki, és ha leállítod a motort akkor megszűnik a kenés, de még kell egy kis idő míg megáll.
BadBoy20-12-2006 20:32:43 // 2622
Nem tudom, szerintem a viz nem forrna fel, de egy 7O literes tank kiüritéséig, lehet gond lenne. :) A mi praktikánk, ami bejött eddig, és továbbra is praktizálni fogjuk, szerintem elég sok ellenző fog akadni, de ez igy marad akkor is. Reggel hideginditás után kb. 5 percig állva járatjuk a motrot, addig bemelegszik az ülés, utastér, és a vizhőmérséklet is megmozdul, a vizmelegitőnek köszönhetően. Utána max. 8O-as tempoban megyünk, mig be nem áll az optimumon. Megérkezéskor pedig mi nem szoktuk mentetni egyáltalán. A visszafogott tempot alkalmazzuk. Eddig egyik turbós autónkkal sem volt gond, pedig ez már a negyedik, és nem úgy volt, hogy csak hébe-hóba használtuk.
Poló20-12-2006 20:30:18 // 2621
Szerintem a hajtókarra pont ellentétes erők hatnak és nem megnyúlna, hanem inkább összemenne.
zolee14520-12-2006 20:28:28 // 2620
bármeddig, max "ellustul" a gép, ha hónapokig alacsony fordulaton járatod. Egyszer magyarázták ezt nekem, szóval valami olyasmi, hogy hordósan kopik a henger fala, magasabb fordulaton viszont valamennyit nyúlik a hajtókar, de ilyenkor már beleérne a nem kikopott részbe a dugattyú, és egyszerűen nem akar majd magasabb fordulaton menni a gép, vagy legalábbis a megszokotthoz képest nem fog úgy felpörögni, vagy valami ilyesmi. Itt persze nem mm-ekre kell gondolni a kopásnál, meg a nyúlásnál.:)
Poló20-12-2006 20:25:44 // 2619
Vagy amíg fel nem forr a víz :))) De szvsz tök hülyéseg. Egyik nap olvstam, hogy ezeknek az új motoroknak már sokkal kevesebb üzemanyag is elég az elindításhoz, mint a régieknek. Régieknél asszem 5 perc járatás gazdaságosabb volt, mint egy indítás. Az újaknál ez 10 másodperc. Halesz! Hidegen nem kell egy helyben állva járatni a motort, nyugodtan el lehet indulni, de csak óvatosan. Nem szabad nagyon pörgetni a motort és csak kis gázpedálállásokkal szabad gyorsítani. Szerintem leállítás előtt nem kell egyhelyben állva járatnod a mocit, inkább mielőtt eléred uticélod, már ne gyilkoljad, csak finoman közlekedj vele, mintha hideg lenne a motor. A 400 méter helyett legyen inkább 1 km. De ezt jobb inkább időben meghatározni, 1-2 perc teljesen megfelelő.
BadBoy20-12-2006 20:17:08 // 2618
Ugye, nem neki való az 1.9 JTDm. :DDD
BadBoy20-12-2006 20:15:46 // 2617
Amig van benne üzemaanyag. :))))
Kompressz úr20-12-2006 13:11:46 // 2616
Nem is adnám George bácsinak :)
Halesz20-12-2006 13:08:05 // 2615
Amúgy erről jut eszembe. Milyen hosszú ideig szabad egy motort álló helyzetben járatni?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.