Forum >> 159
Alfacus Maniacus26-02-2007 15:36:10 // 3190
Ma átvánszorogtam a 20.000km-en (pesti alsó rakpart, dugó).
Seriff26-02-2007 15:27:01 // 3189
Nero tükröket rá, ez nem góf:P :DD
Halesz26-02-2007 14:51:59 // 3188
Na ez így ahogy van tökéletes :)))))
Zool26-02-2007 14:14:47 // 3187
Nem rossz, bár nekem egyedül a sportkormány hiányzik a 159esből. A 147esé pont elég lenne bele, bár igaz, hogy a kerek műszerekhez nagyon passzol a két kerek gombszett. A futómű így is elég feszes, a "guminélküli" felni nem csak K-Európában hátrány, a német és a belga autópályák is meg tudják viccelni az embert. Viszont a külső díszítések még javítanak az SW-n.
Blade26-02-2007 13:56:04 // 3186
Ez elég állat:)) Nem tudtok valami infot, lesz-e 159GTA V8 ?? :)))
BadBoy26-02-2007 13:45:51 // 3185
Kinagyitott képen látszik, hogy az ülőfelületre, úgy mint a 147-ben volt lyugatott bőrt húztak a jobb szellőzés véget. Nagyon jól formázott ülések, és nagyon jó a kormány! Kár hogy nem lehetett tavaly rendelni! :(((
BadBoy26-02-2007 13:39:20 // 3184
Nem tudom, bőrnek nem bőr, vagy lehet mégsi, de lyugatott. Nem tudom, látni kellene, akkor meg lehetne mondani 100%-ra. De talán az alfa eladók közül valaki keg tudja majd mondani. De azért az olaszok adnak ilyenre, és ezért inkább bőrre tippelnék. :)
mesa26-02-2007 13:29:07 // 3183
Az ülés anyaga olyan műszálasnak tűnik ...
BadBoy26-02-2007 12:58:16 // 3182
Még egy dolog:
Nekem csak a belső TI csomag kellene, mert a külső már túl sok a MOi és SKi utakra. Igy is alacsony az autó!
BadBoy26-02-2007 12:56:37 // 3181
Nagyon komoly!!!!! Gyönyörű az autó, de mikor lehet már rendelni, mert SKban hiába rendeld meg, nem tudják megmondani mikor érkezik az autó. :(((
BadBoy26-02-2007 12:55:44 // 3180
Meg a monster, az ám az igazi design undor! :))
mesa26-02-2007 12:51:32 // 3179
Kompressz úr25-02-2007 22:34:16 // 3178
Nem látod a dájnamiklájnt? Az ám a sportos! :-DDDD
Tom1225-02-2007 11:59:56 // 3176
"(Én is abbafejeztem az off-t ezzel - ennyit nem érdemel a téma, főleg nem ebben a topicban. :)) )"
Akkor úgy vagy vele, mint én.:-))
Grando25-02-2007 11:47:48 // 3175
Tom1225-02-2007 11:25:43 // 3173
Grando25-02-2007 11:15:35 // 3172
A seat most is, és a jövőben is a vw-konszern "sportos" márkája lesz. A kommunikációban legalábbis. A brosúráikban is - a standard cuccok mellett - chip tuningot, meg hasonló sportos cuccokat hirdetnek mindig. A család barátja szerep a skodáé meg a vw-é inkább. Úgyhogy a marketingstratégia nemigen változik ezzel kapcsolatban. :)
Bckk25-02-2007 10:47:30 // 3171
de 159 és Brera meg szinte testvérek,
egy remek designmester keze alól került ki mindkettő és valjuk be, gyönyörűek
Tom1224-02-2007 22:49:21 // 3170
Így nehéz lesz... Mostanában inkább, mint családi barátot állítják be. Szerintem az ibizán kívül annyira egyformák már /Altea, Altea XL, Leon, Toledo/, hogy ember legyen a talpán, aki meg tudja kapásból külömböztetni őket. /Mióta W. Da Silva onnan is lelépett/ Azért egy Alfát nem lehet összetéveszteni semmivel.:-) - csak elölről egy kicsit a Brerát, meg a 159-et.:-)
kando.24-02-2007 22:43:12 // 3169
Persze, de a reklámokkal a bizonytalan vevőkkel igyekeznek ezt elhitetni, hogy legalább annyira erős és sportos mint egy Subaru és olyan szép mint az Alfa...
Kompressz úr24-02-2007 22:38:43 // 3168
Maradjunk annyiban, hogy a VW konszern szeretné elhitetni a Seatról, hogy van annyira sportos mint egy Alfa, ami azért erősen izzadságszagú...
Tom1224-02-2007 10:31:04 // 3167
Nekem úgy rémlik, mintha a "sejat hátsó lámpáit" láttam volna valami skiccen, még mikor Walter Da Silva az Alfánál volt /a 156 tervezésekor - valami film is volt róla/, engem azért "nem rázott meg" anyira a hasonlóság. A Seaté /Ibiza/ inkább egy mozdonyéra hasonlít. Szerintem, mikor Walter összepakolt Alfáéknál , ezeket a skicceket is felkapta, aztán mikor kipakolt az új munkahelyén, átnézték a cuccokat és azt mondták, hogy: "Dejóóó és még csak meg sem vádolhatnak, hogy utánoztunk..."/legalább ezt nem... ...részben:-)/
Bckk22-02-2007 10:44:44 // 3166
fazon lehet hamarabb volt, de a sejatosok a különálló lámpákra, alakjára hivatkoznak, mégpedig a körökre, ami a 159nél el van "meccve", és sajnos ezért annyira ugrándoznak. de ezt a cikkből is ki lehet olvasni
Kompressz úr21-02-2007 23:29:17 // 3165
Alfa előbb volt mint fócvágen... :)
BadBoy21-02-2007 23:15:15 // 3164
Seat lett Alfás, miután a főtervező átvándorolt az Alfatól a Seathoz. De ez nagyon nagy baj, mert a hülye németautósok, azt állitják, hogy az ALFA másolt.
Egy hülye mejom megkérdezte tőlem, hogy az Alfa miért másolta le a Leont??? Erre egyszerű válasz volt:
Te egy ökör vagy! És matekból is tuti megbuktál! :))
Erre kérdeztem tőle:
Mi volt előbb 2000 vagy 2005? Erre azt mondja 2000. Monddom neki, akkor mi a kérdés? AZóta a fosvágenről sem beszél! :))
Tedi21-02-2007 20:47:23 // 3163
Nem lehet hogy a seat kicsit Alfás? Szerintem a 156-on előbb volt ilyen fazonú lámpa...
Pontosan :) Najó, ebbe az egy pontjába bele lehet kötni :) De az általad is idézett mondat asszem ellensúlyoz :)
Kalex21-02-2007 20:45:07 // 3162
"Nem szimplán sportos, hanem sportosan elegáns, ránézésre ott a helye a Mercedesek, a BMW-k, Audik és Saabok világában, bár azokban együttvéve sincs ennyi érzelem és elegancia."
NO COMMENT
"A külsőbe szinte lehetetlen lenne belekötni, hacsak nem a hátsó lámpába, ami kicsit úgy néz ki, mint egy SEAT Ibizáé."
Nem lehet hogy a seat kicsit Alfás? Szerintem a 156-on előbb volt ilyen fazonú lámpa...
Tedi21-02-2007 20:30:53 // 3161
Látom nem volt még szal, belinkelem. :)
159 3.2 Q4 teszt a vezess.hu-n
Szerintem nagyon korrekt, bár nem túl hosszú írás.
BadBoy19-02-2007 23:23:31 // 3160
Nálunk nincs az az alsó konzol, ha megnézed a képeket, hanem ráfekszik az autó első ütközőjének az ivére, igy nem áll ki egyáltalán.
BadBoy19-02-2007 23:22:08 // 3159
Második ránézésre meg már le sem akarod venni! :)))))
Kompressz úr19-02-2007 23:20:41 // 3158
Majd tavasszal.
Eredetileg a lemezrendszámot nem "simán" rátették az elejére, hanem egy műanyag konzolt szereltek fel, az meg "szépen" elállt az elejétől. Eléggé megtörte az elejének az ívét.
Halesz19-02-2007 23:19:20 // 3157
Szerintem ilyennek kell lenni egy profi dísztárcsának. Elsőre meg sem mondja az ember, hogy nem alufelni!
BadBoy19-02-2007 23:13:25 // 3156
Képekkel nem bővit az oldaladat? Meg akartam nézni az új rendszámot, de nincs! Dobj fel pár új képet! :)
A gokart után én is fogok feltenni pár újat, az tuti! :)
BadBoy19-02-2007 23:12:08 // 3155
Hát mi is alig várjuk, hogy a nyárigumival felkerüljenek a szép alufelnik! :)
Nálunk matrica rendszám nem létezik, és nem is létezett, azért be kell érni azzal ami van! :)))
De szerintem a hagyományos sem annyira rossz, hogy nem lehetne kibirni!
Kompressz úr19-02-2007 23:09:30 // 3154
Nem is, már várom az igazi tavaszt. Ráadásul elöl már matrica rendszám van, az nem csúfítja úgy el.
BadBoy19-02-2007 23:05:22 // 3153
Nagyon jó! De mondjuk nyári gyúnyája is ez lenne, akkor már nem tetszene! :)
Kompressz úr19-02-2007 22:58:57 // 3152
BadBoy19-02-2007 22:57:58 // 3151
Igen, ebben igazad van!
De nekünk meg a nélkül tetszik nagyon. A szürke autóhoz pont jól megy, de a feketén már nem lenne szép! :)
Kompressz úr19-02-2007 22:55:18 // 3150
Gyári dísztárcsa :)
Szerintem egy kilencmilliós autó megérdemel 25.000 Ft-ot dísztárcsákra.
BadBoy19-02-2007 22:51:00 // 3149
Alfás! :))
És a miénk?? EGyszerű, fekete fém felni! :))
Kompressz úr19-02-2007 22:48:51 // 3148
BadBoy19-02-2007 22:25:50 // 3147
Hát az nem nagyon sok!
Nézd meg az oldalam, hogy nekünk már mennyi van! :DD
Pedig te kb 5 hónappal korábban vetted az autót. :)
Bckk19-02-2007 20:42:00 // 3146
gratulálok, csak igy tovább
Kompressz úr19-02-2007 20:15:43 // 3145
Cartársak!
Ma tettem a tízezredik kilométert az autóba.
Bckk17-02-2007 10:14:33 // 3144
az alfa Q4 rendszere torsen C rendszer, három difivel.
az erőelosztás szükségtol fuggoen 62:38 v. forditva, v. ezek közt.
tapasztalat: minden esetben az erő 60 százaléka érződik a kocsin, mindamellett hogy lassabbnak érződik a kocsi de mégis megy mint az állat.
tavaly a brno-i versenypáján összevetve késleltettt indulást a 147gta alig tapasztalt sofőre és egy 3,2 v6 brera 4x4 szintén alig tapasztalt sofőre mellett, hogy egyenesekben szarrá lett verve a 260LE-s brera a 147 gta-val, mig kanyarokban a szerzett előnyt a brera majdnem hogy behozta, sőt.
sokkal nagyon stabilitast tud produkálni a 4x4 és láthatóan nagyobb biztonsággal szedte a kanyarokat.
ugyanez a rendszer van ugye a 159ben is, szval hasonlo a helyzet azzal is.
bár kérdés hol lehet kihasználni ezt.
mig az ember alapvetően sikságon lakik és éves szinten egy-egy alkalommal kerul dimbes-dombos vidékre, un.hegymászásra adja a fejét, addig teljesen felesleges verda. igazat adok Consiglieri-nek, hogy a kategória legjobb alváza teljességgel elegendő a mindennapos használatra, mig nincs szükség esetlegesen a hegyoldalban felépült vityillonk napi szintű megközelitésére télen, hoban és sárba, ...
inkább mondanám hogy az vevők körében trend-é vált a 4x4, igy beteges módon keresik, de az árakat figyelembe véve és a jelenlegi motorpalettát nem a legeladottabb. hogy a 3,2 V6 159be 4x4 rendszer került alapjáraton, érthető, mivel az előző modelleknél sok kritika érte a márkát, hogy miért azt a hatalmas erőt csak az első kerekre vitték át, hogy igy a kocsi gyorsuláskor nehezebben irányitható. tény, hogy a Q4 rendszer ezt nagyban kiküszöböli.
csak ajánlani tudom mindenkinek, hogy egyszer tegye probára és kellemesen meg fog lepődni, de persze érdekek középpontja kell hogy legyen, mert a 159et én ugy szeretem első kerék meghajtással mint a nélkül.
egyszerűen egy tökéletes autó, amit az olaszok büszkén mutogathatnak, mert akár egy kategóriaval feljebb is simán megállná a helyét
igy van Consiglieri???
/bocs a hosszu dumáért/
vipex16-02-2007 15:01:16 // 3143
Consigliere
A 159 4x4 allando osszkerekhajtasu tehat nem alapvetoen fronthajtasu mint sok mas 4x4 nek nevezett hajtas radasul a nyomatek 60 szazaleka alapesetben mindig hatra kerul, ami extrem esetben lehet 80 is. Szerintem aki vezetett mar allando osszkerekhajtasu autot ( magam reszerul egy nagyon rovid 159 volt ill. egy nagyobb tavon egy A6 Q ill Mercedes ML ) az nagyon erzi a kulonbseget. Igen nagyobb a sulya es nagyobb hajtasi veszteseg de ezert kell nagyobb motor :-) egyebkent alapveto hasznalatra a fronthajtast valasztanek hatsokerek helyett de allando osszkerek asszem az ami a legjobb
nick16-02-2007 14:58:12 // 3142
Lehet, hogy igazatok van, és teljesen szükségtelen, meg drága is a 4x4. Új autó vásárlás előtt hajlamos az ember, hogy kicsit elszálljon; mindenből nagyobb, jobb kell teljesen feleslegesen.
Bár ez az egész vásárlás nálam inkább érzelmi, mint racionális döntés. Kösz az infókat - spóroltatok nekem..
Kompressz úr16-02-2007 14:32:34 // 3141
Szerintem az igazán extrém helyzetektől eltekintve, utcai használat esetén a 4x4 szükségtelen.
Tekintve, hogy a torsen c-vel sem lesz alapvetően hátsókerék meghajtású az alfa, marad a fronthajtásos alap, így ezért sem érdemes pénzt áldozni.
Az plusz biztonsági tartalék pedig, amit a 4x4 ad, igencsak ritka esetekben jöhet jól. Nem beszélve arról, hogy a 159 rendelkezik mindenféle hátsókerékmeghajtás és 4x4 nélkül a kategória legjobb futóművével, akkor meg mezei autósként minek.
Amit Sanyi mond, plusz súlyban és fogyasztásban.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
549
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?