Forum >> 164-166

Smith23-08-2013 12:19:10 // 67979
A tükör tartó konzol nekem öntvény és kavicsnyomos kopott. A balos meg lett csinálva a lökkössel egyidőben, de picit elüt és hozzáfestetem a tükröt, akkor meg már mindkettő oldalon :) Ha már úgy is festenek ennyi már belefér nekik :)

A tükörlapot hogyan lehet kipattintani hogy ne törjön el? Vagy inkább hagyjam és ragasszam le?
Totti (NagyVad)23-08-2013 11:53:51 // 67978
Na ennek örükökn hogy jó lett!
Na akkor meg is szépűl! A tükör tartó műanyag azt mink fényezteted?
Smith23-08-2013 11:03:00 // 67977
Az jól hangzik maestro!!! :)

Amúgy sokkal jobban élvezi az utat a járgány az új hátsó futóművel!!!!!!! Előlről meg mintha eltűnt volna egy kis koppanás ami akkor volt ha mondjuk útpadkáról lementem :) Nem kúszik-mászik most a hátulja, a rosszabb úton se! Királysáááááááááág!

Köszönöm mégegyszer!

Ma leugrik ismét a lökkös és szombaton megy a fényezőhöz: első maszk, teljes motorháztető, sárvédők, tükrök és tükör tartó konzolok.

Juhéééééééééééé :P
Totti (NagyVad)23-08-2013 09:14:02 // 67976
Anyiért jó szerintem tudom hozni én is ha majd aktuális lesz!
Smith23-08-2013 08:32:32 // 67975
Don!
Csak hogy számszerűsítsük, mondjuk egy kisfékesre, Brembo első, hűtött, festett tárcsa, 17000 Ft. Ez jó ár? Vagy drága?
FRC22-08-2013 08:15:19 // 67974
GT kollégától vettem. szerintem van még neki pár darab!
Dömpi (il dottore)21-08-2013 23:27:07 // 67973
Honnan lehet ilyen matricát szerezni?
Nálunk is aktuális lesz majd február elején a dolog...immár harmadjára :)
Totti (NagyVad)20-08-2013 13:50:15 // 67972
Hát a felújítás olyan 30 körül volt azt hiszem a csere talán 40
Peta7420-08-2013 11:40:43 // 67971
Egy felújított kb milyen árban lehet? Mert az új az elég horror! Ezekben a témákban te jobban otthon vagy.
Peta7420-08-2013 10:48:46 // 67970
Köszönöm a segítséget! :-))))
Totti (NagyVad)20-08-2013 10:43:00 // 67969
Nem nagy vaker meg emel kerék le stab pálca tartó (19 és 17 csavar) gólyalábról le! Sárvédő dobbetét ki elvileg elég az elsőt! Hossz bordás szíj le! Generátort két 13 mas fejű átmenő csavar fogja az ki ! Mielőtt ki veszed aksit sarut vedd le! Majd ha lenn van a generátor a konzolról akkor könnyen le tudod csavarozni a kábeleket 13 illetve 8 as anya fogja rá őket! Vissza fele ugyan ez fordítva egy kis trükk a generátoron a csavar mentet egy préselt foglatban van ezt mielőtt vissza rakod érdemes kicsit kijjebb nyomni hogy könnyeben vissza mennyen a konzolra! Legrosszabb esetben sem tart fél óránál tovább!
Andyében 8 perc alatt a cseréltem ki! :-)
Felújítás a jo megoldás vagy ami még lehetséges az a csere felújítottra ezekre fél egy és gari van cége válogatja!
Peta7420-08-2013 09:43:55 // 67968
Igazából holnap veszik le akkor látjuk mi a probléma csak érdeklődés szintjén hoztam fel a kérdést mert az embert azért nem hagyja nyugodni a dolog, de én is inkább a felujítás felé hajlok vagy egy felujított darab után! :-)
atis_166jtd20-08-2013 09:30:31 // 67967
Ha normális helyen csináltatod van gari és tudod hogy mit raksz bele, persze lehet hogy a bontott olcsóbb de lutri.
Peta7420-08-2013 08:59:47 // 67966
Sziasztok! Érdeklődnék 166 2,5 v6-nál könnyű-e leszedni a generátort mert valószínű annyi neki meg érdemes bontottat vagy inkább ujítatsam fel?
Hermész 8819-08-2013 23:19:38 // 67965
Szia, nem magyarok voltak, egy ismerősöm szedte ki őket , nem sérült senki de az autó ko.
atis_166jtd19-08-2013 11:19:21 // 67964
Köszi de tuti a potméterrel van gond. Viszont ha nem fontos csak az egyik jel , nem kell mind a kettö akkor hagyom egyenlöre.
Don Gombóc19-08-2013 08:32:18 // 67963
Kivenni szopás, gumiember kell hozzá aki tud minden poziciót hanyatt fekve is ha kell. :-)
A baj valószínűleg nem magával a potival lesz, hanem a csatlakozójával, amit már többen is direktre kötöttek. Az esetek 90 %-ában ez a probléma.
A poti belül két oldalas csúszós potméter, tehát egyszerre dupla jelet ad, a mechanikus kopás végett ez egy biztonsági megoldás, hogy ha az egyik oldalon kontakt hiba lenne, a másik oldalról kapott jel még mindig biztonságos jó jelet adjon.
Don Gombóc19-08-2013 08:27:32 // 67962
A 166-nál két méret van. A V-6-oknál a 310 milliméteres tárcsa a négydugattyús nyereggel, és a 20 szelepes újabb dízeleket is már ezzel szerelték. Vagy a régebbi kúszónyerges 285 milliméteres tárcsás fék. Természetesen mindkét fékbetét más méretű és formájú. Mindkettőnél a tárcsák vastagsága is más, és mindkettőnél 2 milliméter kopást engedélyeznek hivatalosan, a tárcsa vastagságából biztonsági megfontolásból. Bár ez szerintem marketing, jó az 3-4 milliméteres elhasználásig is. Egy szabályozást simán kibír.
A nagy fékes ha nem falábú az ember elbír 180-200 ezer kilométert közben egy szabályzással, és két garnitúra fékbetéttel.
A vélemények megoszlanak nyilván, de nekem is a Brembo - Ferrodo párosítás jött be.
A Ferrodo betétből viszont nem a legolcsóbbat kell venni, és nem is a fullos racing betétet, mert az nagyon kopik. Az a 40 ezer Ft ár közeli betét az ami ragad is, és hosszú életű is egyben, azt érdemes bele rakni. Persze egy kis kedvezményt kisajtolni. :-)
Ja és ha lehet, az első tárcsánál van festett agyú tárcsa, ami egy speciális anyaggal van lefestve, és az agyközép része nem lesz rozsdás, így dizájnosabb felniknél nem éktelenkedik ott a rozsdahalmaz a gyönyörű féktuskók mellett. :-)
Amúgy a hátsó fékek minden típusnál egyformák. Ezekben nincs léghűtéses.

Még megjegyezném az értetlenkedőknek, hogy miért van kis és nagy fékek típusonként.
És az értetlenkedőknek igaza van mert ezzel én sem értek egyet.
A féket az idióták nem a verda súlyához méretezik, hanem a kocsi teljesítményéhez.
atis_166jtd18-08-2013 17:58:15 // 67961
Valaki megtudja mondani hogy mekkora munka kivenni a gázpedál potméterét? Mert gondolom az nem normális hogy az egyik érték ugrál és nem egyenletesen szabályoz.
Mattyancs18-08-2013 15:40:55 // 67960
ESETLEG VALAKITŐL EGY ÉRTELMES ÁRAJÁNLAT A 166-OMRA? Azért értelmes mert ne hasonlítsuk a 600e-ért árult bontószökevényekhez. Lehet, hogy megválnék tőle! Öregebb társát néztem ki magamnak, és a pénz sem ártana.
atis_166jtd17-08-2013 19:42:58 // 67959
Srácok milyen hangja van az olajpumpa meghajtó láncnak mikor megnyúlt? Honnan lehet beszerezni olcsón?
Zoli198017-08-2013 18:57:47 // 67958
Ez a párosítás nekem bejött. Kemény tárcsa, puha betét.
166-nál van nagy és kisfékes. A nagy az 310-es, hűtött, és a V6-okra szerelték annó, a kicsi az 280-as hűtött. Az, hogy más fékbetét kell-e a hűtött-nem hűtötthöz azt nem tudom.
atis_166jtd17-08-2013 18:10:37 // 67957
A léghütétes általában vastagabb mint a sima.
Smith17-08-2013 17:42:31 // 67956
Nezegettem en is brembo tarcsat de nem ertem miert van annyi meret. Osztokor, atmero meg ertem de a leghuteses vastagabb mint a sima. A simahoz akkor vastagabb betet kell? A leghuteseshez meg vekonyabb betet?

Brembo tarcsa es ferodo betet az jo parositas?
Robi6417-08-2013 13:01:22 // 67955
Nekik Steinhof van...
atis_166jtd17-08-2013 12:30:34 // 67954
Nekem SIMER van benne elég puha és nem csikorog. Viszont jó fékporos a felni a puhaság miatt.
Én legközelebb is ezt rakom bele.
Robi6417-08-2013 11:07:00 // 67953
Ezt kb. én is így saccoltam, ezért cserélem. Valakinek nincs tapasztalata az Elaforgnál kapható nem gyári betétekről? Van valami "sport" változat is meg normál, a név nekem nem mond semmit, de ez lehet az én hibám...
atis_166jtd17-08-2013 09:21:50 // 67952
Vedd ki és csiszold le a szélét körbe 45fokban. Utánna elhalgat.
Egyébként rendes fékezésnél ha csikorog az azt jelenti kicsit több fém szemcse van egy helyen a betétben. Sajna ez csak cserével orvosolható ritkán van hogy kikopik belöle.
Robi6416-08-2013 23:38:35 // 67951
A Szlovák úton a Suzukisoknál ki van rakva mintegy demonstrálandó a gyári betét fasza mivoltát egy noném és egy gyári betét, ahol külön ki van emelve a rezgéscsillapító réteg a hátlapon...na ebben is jobb a Suzuki :D
vm16-08-2013 22:52:21 // 67950
Mármint a kemény betét? Huhh... És nem nehéz így ülnöd? ;-)
vm16-08-2013 22:50:50 // 67949
A hang a betét nyeregben való rezgésének a hangja. A keményebb (és/vagy megégett) betét hajlamosabb csikorogni mint a puha, és használ a paszta is, bár inkább egy rugalmasra kikeményedő cuccot szoktak használni. Egy-két gyártó eleve rugalmas réteget használ a betét hátán.
Robi6416-08-2013 22:48:24 // 67948
Az enyém mint mondtam már csereérett lassan, ezért nem próbálkozom a woodoo technikákkal, belerakunk egy újat.
Trumpf (NagyVad)16-08-2013 22:00:34 // 67947
vm (NagyVad) cartárs szerint "Nem a betét csikorog a tárcsán". Akkor mit fogsz cserélni? Valami olyasmit olvastam hogy rézpasztát kell kenni a fékhenger és a betét közé, szervizben viszont azt mondták hogy le kell csiszolni egy vékony réteget a betétből, mert meglehet égve és azért sípol.
Zoli198016-08-2013 21:29:22 // 67946
Az enyém is csinálja, előre is.... Cseréig csinálni is fogja, így nem tehetek mást, nevetek rajta. :)
Trumpf (NagyVad)16-08-2013 21:14:26 // 67945
Az más frekvencián szól, és csak akkor ha indokolt. Ha a Tiéd is ezt csinálná, biztos hogy nem nevetnél rajta :P
Zoli198016-08-2013 21:07:37 // 67944
Tolatásjelzővel van kombinálva. :)
Trumpf (NagyVad)16-08-2013 20:32:59 // 67943
Hanem? Nálam érdekes módon, csak hátramenetnél sípol. Mi okozhatja ezt?
W.16-08-2013 20:26:44 // 67942
Nálam a kemény a menő! Megértem ha Te a puhábbat szereted...:)))
Zoli198016-08-2013 20:25:10 // 67941
Nekem is ezt javasolták. A mostanin az előző tulaj kemény betéteket rakatott bele, nyikorog is, és az egyik tárcsa is ki van nyírva. Hullámos. :(
vm16-08-2013 20:20:10 // 67940
Én is inkább a puhább betéteket szeretem. Inkább kopjon, de fogjon, mint hogy szétszedje a tárcsát.
Zoli198016-08-2013 19:29:20 // 67939
A Ferodo egy puha betét. Nekem bejött az ex-en..
vm16-08-2013 19:16:46 // 67938
Nem a betét csikorog a tárcsán ;-)
Robi6416-08-2013 17:23:38 // 67937
Köszi Luigi, igen, ezek a klasszikusok...
Viszont azt mindenképp kerülném, hogy csikorogjon, mert a mostani még nincs vason, de jelentős utcai zajszint emelkedést lehet kimutatni, amerre közlekedek. Tárcsát most nem cserélek, összelőni nem tudom a kettőt, ezért lehet, hogy egy olcsóbb, de csendes példány is megtenné...
vm16-08-2013 17:12:14 // 67936
Brembo, Ferodo.
De ez az a kérdés, amire nincs határozott válasz. Kinek mi jön be. Meg melyik autónak mi jön be...
Én pl. egy tök puha olcsó betétet használok.
Van aki a Textar-ra esküszik, az pl. keményebb.
A fenti kettőbe viszont senki sem szokott belekötni ;-)
Robi6416-08-2013 17:07:06 // 67935
Na mégegyszer... :)
Sziasztok!
Első fékbetétre lenne szükségem, a kérdésem a szokásos :)
Olyan tippet várnék a nem horrorár kategóriában, amivel nem is nyúlnék nagyon mellé!
A tárcsák még egy cserét valószínűleg kihúznak...
Köszönöm!
Grando16-08-2013 15:46:06 // 67934
Hajrá! ;)))
FRC16-08-2013 11:27:35 // 67933
Felkerült a matrica, a visszaszámlálás megkezdődött!


Nagy Dodolla15-08-2013 21:41:13 // 67932
Don Gombóc Köszi a tippet ezt még negnézetem!Amugy már csak ez az egy eshetőség maradt mert a pamacstisztitással kezdte a szerelőm az orvoslást utána jött a termosztát!Megnézetem a vizpumpàt ! Kössz mindenkinek!Dodolla
vm15-08-2013 20:55:30 // 67931
Nekem teljesen jól áll, de ha valami változás lesz, úgyis neked szólok először :DD
Amúgy meg bármilyen autóban remekül nézek ki ;-)
Hermész 8815-08-2013 20:38:46 // 67930
Értem Köszönöm.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.