Magyar kocsi az SPQR-től. A rendszám ISE volt, de az milyen már? :))) Másfél évig mint szalonautó szerepelt, minek köszönhetően kapott egy telifényt szintén SPQR. Sajnos úgy néz ki egy jóakaró megloccsintotta a bal oldalát kromofággal, vagy valami ilyesmivel. Ez mint értékcsökkentő adalék azt eredményezte, hogy nem adták el, hanem üzembe helyezték és az SPQR főnöke használta kb két évig. Utána Budaörsre került egy Amerikai-Magyar házaspárhoz 7 millió forintért. Itt a nagy autókhoz szokott feleség használta a két kiskorú gyermekének óvodába szállítására. Lett is rajta karc bőven, meg csoki a hátsó ülésben. A Szervizelését az Autóház Budaörs végezte. Ők sem túl sokáig használták (kicsi volt a nőnek, vettek valami igazi amerikai batárt). Ekkor vettem meg Én, Tipoatti segítségével 1,5 millió forintért. Azóta Zé javítja, teljes megelégedésemre. Ma 123 000 km van benne, de a komputer szerint ez csak 116 000.
Na ennyi... ádör kveszcson? :))
Forum >> 164-166
Andy23-10-2010 21:12:48 // 53029
Gye'23-10-2010 20:43:38 // 53028
hát a világért se érezd magad szarul, nem úgy értettem :)) sajnos tényleg a szar utak és a kókler szerelők ill. a gagyi utángyártott alkatrészek a felelősek sokszor a hibákért...ja meg persze a magyarországi fizetések... na még kötözködök egy kicsit, az van az adatlapodon, hogy 2002es a kocsi 70000km szervizkönyvvel és JMM a rendszámod, az enyém 2001es és 2005ben vettem JUG rendszámmal 72000km-rel, ezekszerint a tiéd is külfödi vagy csak új a rendszámod? ezt csak a "minden percét ismerem az autómnak" miatt kérdezem...nem kötődök ám :))
Grando23-10-2010 20:36:55 // 53027
Na ja, komplett rendszerekről lévén szó, a kisebb változtatások vagy változások kihatnak az egészre. Előfordul, hogy ki lehet váltani bizonyos dolgokat, csak hát könnyen átfordulhat az egész buherátorkodásba vagy gányolásba. Ráadásul attól még, hogy a 166 immáron a 12. évébe lépett mint típus, nem éppen faék egyszerűségű cucc. Igenis oda kell figyelni rá, hogy mit és hogyan kell és szabad... Ezért sem ajánlott beesni vele csak úgy az utcáról bárhová szereltetni. Sajnos a hazai (a kintit csak az előírásokból ismerem) viszonyok között biztos, hogy a szakvizsgán és a tapasztalaton felül nagyfokú elhivatottság is kell hozzá. Nem azért, mert kozmikus technika, hanem azért, mert... na mindegy, azért mert... :)))
Andy23-10-2010 19:51:03 // 53026
Hú, nehogy nekem kelljen magam szarul érezni, mert az enyém jó! :)))
Mondjuk pont minden percét ismerem az autómnak, de ez azért mázli is.
Ahogy Grando is írta, sok esetben a helytelen gányolás eredménye az, hogy semmit nem lehet rendesen beállíttatni. Nem gondolom továbbra sem, hogy alternatívákat kellene kitalálni a gyári dolgok helyett. Inkább utána menni (ha kell többfelé) ,és normálisan helyreállítani. Akkor nem arról szólna ez a kibaxott topic, hogy ki mit mikor hogyan, hanem az autó adta élményekről.
... szerintem ...
Mondjuk pont minden percét ismerem az autómnak, de ez azért mázli is.
Ahogy Grando is írta, sok esetben a helytelen gányolás eredménye az, hogy semmit nem lehet rendesen beállíttatni. Nem gondolom továbbra sem, hogy alternatívákat kellene kitalálni a gyári dolgok helyett. Inkább utána menni (ha kell többfelé) ,és normálisan helyreállítani. Akkor nem arról szólna ez a kibaxott topic, hogy ki mit mikor hogyan, hanem az autó adta élményekről.
... szerintem ...
Gye'23-10-2010 19:30:50 // 53025
miután kicseréltem azt a kis gyűrűt, már be tudtam állítan gyári értékre, de ahogy a cartár is irta, neki se tudtak annyit állítani rajta, hogy bejöjjön gyárira az érték.....mivel gondolom te sem vagy az autód első tulaja és az előéletést sem tudod, meg hogy elötted ki mit csinált az autódon...örülj neki hogy nincs vele ilyen problémád....pl a benzinesekben nem szokott a spirálrugó eltörni de pár diselben már eltörött itt a listán.....egyébként valszeg az enyémnek elmozdulhatott a bölcsője vagy csak rugócserekor rosszul rakták vissza a gólyalábat vagy valamelyik lengőkarban van némi diferencia (utángyártottban simán lehet 1-2mm difi), mert már minden ki van benne cserélve legalább 1xer, nem olyan mint mikor a gyárban összerakták....az is segíthetne a dolgon, hogy mindent lebontani, motort kiszedni, szervizkönyv alapján megmérni a kasznit, van-e benne tekeredés, majd szépen összerakni és akkor talán jó lesz...
Gye'23-10-2010 19:19:34 // 53024
Srácok, meg lehet javítani a bőrülésben lévő ülésfűtést??? se alul se a támlában nem fűt a vezető oldali...kapcsolóhiba lehet? ha benyomom akkor világít....másik nyügöm, hogy észrevettem , reggelente a jobb első fényszóróm be van párásodva, de látszólag nincs rajta repedés, kavicsfelverődés.....mi lehet a probléma? .. ja ma kicseréltem a rossz izzítógyertyámat, szerencsére a 3dik gyertya volt a szar, így most megszünt az indítás utáni izzítójel villogtatás a műszerfalon...kis jótanács, mielött valaki nekiáll legyen otthon egy hosszú 10es (kb 60mm) rátűzőkulcsa (krovafej 1/4"-os a legjobb) amihez van egy csuklós szára....mert e nélkül nem is tudom, hogy hogyan lehet kiszedni,meg valami nőgyógyász kéz :)) mert kurvára szar helyen van....
Andy23-10-2010 19:18:50 // 53023
Olvastam itt lentebb Don hozzászólását az első futómű állításával kapcsolatosan. Nem vitatkozás képpen (hogy is merném :D), de az enyém és Tottié is fullra a gyári értékre van állítva. És nem nyalja sem elől, sem hátul a gumit.
Andy23-10-2010 19:14:31 // 53022
Kipufogó hangolásban Totti a király! Mondjuk az övé pont halk, de aki már hallotta az enyémet az tudja mitől döglik a légy! :))))
Gye'23-10-2010 19:05:17 // 53021
Hali, nekem is volt annó hasonló problémám, a jobb első gumim belső fele kopott erősen, mikor a 225gumma volt fent kb 10000km alatt a belső 2cm -es felét 0-ra ette....futóműállítás de a dőlésszög nem jött be rendesen, sajnos nagyon terpesztet a jobb oldala....törve nem volt de azt tudom, hogy mikor vettem azon az oldalt el volt törve a spirálrugó és a gyári 16os felnin volt egy nagy huppli, amit ki kellett görgőztetni...a 205-ös gumikat nem ette annyira de azon is látható volt a nagyobb kopás...a Don által említett alsó lengőkar belső rögzítésénél lévő távtartók cseréjével orvosoltam a problémát.... esztergáltam savállóból 4-5féle hosszméretű távtartót, majd felraktuk futóműállításra havernál, és cserélgettük őket...asszem a gyári gyűrű 15mm magas...nekem most 9mm-es van, így most jó a dőlés és nem is ezyi a gumit és szerintem nincs probléma az egyenesfutással....szerintem ez a legegyszerübb módja a kopás megszüntetésének...
F4123-10-2010 17:52:53 // 53020
Az olaj probléma megoldódott (nem az autó eszi), a fogyasztás olyan-amilyen /de mit várjak,ha 5 km. oda-vissza a melóhelyem:-) /
Szóval állat orvosi ló vagy sem,imádom ezt a dögöt.
Szóval állat orvosi ló vagy sem,imádom ezt a dögöt.
Robi15523-10-2010 17:50:47 // 53019
Köszi! Akkor lámpa csere lesz!Majd:)
F4123-10-2010 17:35:12 // 53018
A jelek szerint...:-(
Bár a motorral még nincs baj:-) Azért nem adom fel!
Bár a motorral még nincs baj:-) Azért nem adom fel!
Arno16623-10-2010 14:17:00 // 53017
Jaja, segíthet de nem túl sokat sajna. Holegfuvoval melengetve az uveget le lehet feszegetni ovatosan. Ragogumi szeru cucc fogja a muanyaghoz. Majd ugyan igy melegitve a trutyit visszanyomni. Megcsinaltam, sokkal jobb lett, de vegul a lampacsere valt be igazan.
Don szerzett valahonnan foncsort. Az meg ugy jo lehet h uveg pucolas+foncsor csere.
Don szerzett valahonnan foncsort. Az meg ugy jo lehet h uveg pucolas+foncsor csere.
Arno16623-10-2010 14:05:17 // 53016
Lámpacsere...
Bevakul idővel.
Xenon azért lehet jó mert kisebb a hőterhelése amit a foncsornak okoz. De masik oldalról meg a rendőr cseszeget érte...
Bevakul idővel.
Xenon azért lehet jó mert kisebb a hőterhelése amit a foncsornak okoz. De masik oldalról meg a rendőr cseszeget érte...
Grando23-10-2010 14:03:16 // 53015
Egy esetleges fényszórócsere előtt próbáld meg megtisztítani őket belülről. Olvass vissza, néhányszor már le lett írva a metódus. Ha jól emlékszem, akkor pl. a Don hozzászólásai között érdemes túrkálni. ;)))
Grando23-10-2010 13:36:08 // 53014
A nagy rinyálás közepette majdnem el is felejtettem:
Tegnap Dunakeszin egy röpke 6 km-es úton 4, azaz NÉGY db ezüst színű 166-tal találkoztam. Vmi kiárusítás volt a környéken? :DDD
Tegnap Dunakeszin egy röpke 6 km-es úton 4, azaz NÉGY db ezüst színű 166-tal találkoztam. Vmi kiárusítás volt a környéken? :DDD
Robi15523-10-2010 13:01:01 // 53013
Sziasztok nemrég vettem egy 166-ost! Csak nekem tűnik gyengének a világítása vagy mind ilyen? Tettem bele erösebb izzókat de valahogy nem az igazi :( !Valakinek van tipje,hogy lehet javítani rajta(xenont nem akarok)!Köszi
Grando23-10-2010 09:51:53 // 53012
Kipróbálnék egyet. Már csak az összehasonlítás végett, na meg a jövőre nézve sem lenne egy hátrány. :)))
Arno16623-10-2010 03:10:47 // 53011
Tokmas, de a vvt szelepvezerles meg a jts miatt. A mi v6 jaink 4e tol mennek ott
hatbaver. (A 166 ban jobban. Thesisben tok ugyan ez a motor mas vezmutengellyel mar maskepp megy) Az uj meg mindenhol huz es emiatt tunik elettelenebbnek. Meg nincs kihangolva ugy a kipuff. Illetve buzisra van hangolva. Morog mely hangon a hatso dob kis fordulaton es ennyi. Divat szerint alakult. :(
hatbaver. (A 166 ban jobban. Thesisben tok ugyan ez a motor mas vezmutengellyel mar maskepp megy) Az uj meg mindenhol huz es emiatt tunik elettelenebbnek. Meg nincs kihangolva ugy a kipuff. Illetve buzisra van hangolva. Morog mely hangon a hatso dob kis fordulaton es ennyi. Divat szerint alakult. :(
Arno16623-10-2010 03:01:17 // 53010
Nekem nagyon bejott a Breraban a 3.2. Pincetol padlasig huz, vadallat. Felfuggesztese is tokjo, q4 is tokjo. Birtokolnam szivesen... :)
Grando22-10-2010 23:42:53 // 53008
Az 1.8-as 159 "csak" 1385 kiló, ahogy nézem. Az nem is olyan vészes. :)))
Grando22-10-2010 23:35:06 // 53007
Hát mondjuk az. :DDD
Na jó, nem. De az mán nem olyan - ahogy mondják. Szépnek meg mondjuk biztos, hogy csúnya. Nem hiába azt is műanyag fedő alatt rejtegetik. :)))
Na jó, nem. De az mán nem olyan - ahogy mondják. Szépnek meg mondjuk biztos, hogy csúnya. Nem hiába azt is műanyag fedő alatt rejtegetik. :)))
BeczA22-10-2010 23:20:21 // 53006
Mondjuk az vicces hogy 59-es ből újonnan csak a Tbi-t lehet megvenni... dieselből meg ott van 3 féle variáció :(
tipoatti22-10-2010 23:16:42 // 53005
1,8 TS-ből azért több szaladgál... Ami egy NAGYON jó motor a 156-ban pl. de a "fél tonnával" nehezebb 159-ben nagyon tré lehet szvsz., bár még nem próbáltam.
BeczA22-10-2010 23:13:49 // 53004
Én tudom ,hogy poénnak szántad, csak vártam volna a visszaoltást, hogy az már nem is igazi V6 , hanem GM szar... :))))
tipoatti22-10-2010 23:13:21 // 53003
Nem nagy az ott írogató tagok száma, és ők gyak. mind dízelesek... A JTS sincs agyon dícsérgetve sehol sem, ahol eddig véleménnyel találkoztam róla.
Grando22-10-2010 23:09:07 // 53002
Nem mondod... ;)))
(Nyilván poénnak szántam. De amúgy tényleg érdemes lenne megszámolni, hogy hány benyás fut belőlük, illetve mennyi van itt az Amore-n.)
(Nyilván poénnak szántam. De amúgy tényleg érdemes lenne megszámolni, hogy hány benyás fut belőlük, illetve mennyi van itt az Amore-n.)
Grando22-10-2010 23:05:26 // 53001
Srácok! Kicsit feszélyezettek vagytok. Úgy nyomkodjátok szerényen azt a qrva "Csak csevegek" gombot, mint aki vendégségbe jött. :DD Dobjátok le a nadrágot, vegyetek ki egy sört a hűtőből, vágódjatok hanyatt a fotelban, és érezzétek jól magatokat! Ne feszengjetek, itthon vagyunk. :)))
BeczA22-10-2010 23:03:56 // 53000
3.2 V6 Pl!! :PPP azon gondolkodom amúgy de akkor már egy Brera kaszniban...
Túl sokat vagyok távol az én "drágámtól" és ilyen hülyeségek futnak át az agyamon!! :)))
Amikor meg otthon vagyok akkor meg nem tudok betelni vele ;)
Túl sokat vagyok távol az én "drágámtól" és ilyen hülyeségek futnak át az agyamon!! :)))
Amikor meg otthon vagyok akkor meg nem tudok betelni vele ;)
Grando22-10-2010 23:01:36 // 52999
Van belőle benzines? :DDD
BeczA22-10-2010 23:00:12 // 52998
Én nem olvasgatom, de a benzinesekre egyátalán volt panasz...?
Grando22-10-2010 22:59:45 // 52997
Majd lesz az is, csak várni kell, amíg 1-2 buherátor elkezd belenyúlkálni. :)))
tipoatti22-10-2010 22:56:46 // 52996
Egyébként ha nagy "nyafogásra" vágytok, érdemes olvasgatni a 159 topikot... :S -_- Elgondolkodtató, mennyire "jó" az újabb technika... Bár futómű-para nincs arrafelé, az is igaz.
Grando22-10-2010 22:55:51 // 52995
Be van vésve! ;)))
Grando22-10-2010 22:54:23 // 52994
Na ja, igazad van. Komáromban azt néztük, hogy jóval több 166 van már, mint 164. Azok most már kikoptak. Néhány példány a gondosabb gazdák kezében szép örök darab lesz, illetve 1-2 csoffadék szaladgál még. Most a 166 van soron. Óccsó, szép, nagy, erős, de a legtöbbje lehajtva-lealázva. Aztán lesz, aki felépíti szépen, meg lesznek leépülő veszendő darabok. Vhogy csak túléljük. Neked is meglesz még jó sokáig sztem. :DD ;)))
tipoatti22-10-2010 22:51:06 // 52993
Az jó. Beírhatsz egy ötöst. Csárlinak is. ;)
tipoatti22-10-2010 22:48:25 // 52992
:D Igen, ez igaz!!! :)))
Grando22-10-2010 22:47:51 // 52991
Charlie kolléga értő segítségét vettem igénybe. ;)))
tipoatti22-10-2010 22:47:30 // 52990
Arno evolúciója azóta nagyon látványos: minden dízel-tulaj és az autója ribanc... Gyorsan kéne szerezni neki egy 166-ot, a nyafogásban jó partnere lennék ( már-már hiányzik :P ). ;)
Grando22-10-2010 22:46:58 // 52989
Igazad van, Han Solo is így javította a Millennium Falcon-t. ...és működött. :)))
tipoatti22-10-2010 22:44:31 // 52988
Igen, ez egy örök darab lesz itt. Az idő teltével még inkább... Sajnos.
tipoatti22-10-2010 22:43:26 // 52987
Te kivel nézted/nézetted meg anno a 166-ot egyébként?
Grando22-10-2010 22:42:41 // 52986
Azt sztem Arno kezdte. Te meg beleszőtted az esztrádműsorba. De ahogy látszik, a varieté nem áll meg soha. The show must go on. :DD ;)))
tipoatti22-10-2010 22:42:21 // 52985
Ma nosztalgiáztunk az asszonnyal, régi képeket nézegettünk a gépen. Meg kellett állapítsam ( ismét ), hogy a 166 oldalról-hátulról sokkal-sokkal szebb, mint a 156. Az eleje azért érthető, ha megossza a népet, bár nekem is nagyon tetszik már régóta - bár barátkoznom kellett vele eleget.
tipoatti22-10-2010 22:39:10 // 52984
Nekem mostanában néha nem indul el az ablaktörlő, a kar mozgatására nem történik semmi... Ez a jelenség először az M0-áson jelentkezett egy hirtelen nyakamba zúduló záporral egyetemben. Nem volt őszinte a mosolyom... Egyébként a gyógymód: ökölbe szorított kézzel jó nagyot rábaxni alulról felfelé történő mozdulattal. ;)
tipoatti22-10-2010 22:35:48 // 52983
Ezek az autók ebben a korban pedig sajnos már állatorvosi lovak. Tisztelet a kivételnek!
tipoatti22-10-2010 22:33:37 // 52982
A ribizést NEM IS ÉN kezdtem!!! :P :) A nyifogásos grande műsort asszem igen...
BFMSE22-10-2010 22:00:21 // 52981
Ilyet nekem is csinált párszor az ablaktörlő. De furcsa, hogy csak hidegben. Egyszer, amikor a fűtésmotort cserélni kellett, szétszedtem a mechanikát és bezsíroztam, azóta nem csinálta. Igaz azóta nagyon hideg sem volt. :)
Grando22-10-2010 21:45:15 // 52980
Tudjuk, hogy belesétáltál, nem maradt le róla senki asszem. Ahogy Tipoatti is "telenyifogta" meg "ribancozta" a topicot. :DDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
518
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?