Forum >> 164-166

Charlie 16612-01-2009 11:38:22 // 43379
No, akkor ez nálam majd a Februári műszaki + ződkártya manőverel lesz madj egybekötve.
Akkor amúgyis át köll nézni, a hideigintítási bedadogást kivéve meg nagy gond nincs.
Longman12-01-2009 10:01:59 // 43378
Szia, még az jutott eszembe, hogy mikor rendetlenkedik, hallgass bele a motortérbe, nincs-e sziszegés, nem-e szív falsot valahol.
Engem úgy néz ki, vmelyik szívócsonkra csatlakozó gumicső szivat. Nem volt lehúzva rendesen a cső az alapjárati szelepen, ill. a szívócsövön, de néha még mindig bekattan, és sziszeg valahol hátul lent. Most a munkahenger-szívócsonk közötti csőre gondolok, más asszem nincs ott aminek ehhez köze lenne.
Kriszo12-01-2009 07:42:50 // 43377
Asszem a használtauto felni hirdetéseiben mintha lenne egy garnitura...
Don Gombóc12-01-2009 06:45:14 // 43376
Az injektor tisztítót úgy használd ha lehet hogy ha csak 10-15 liter üzemanyag van a tankba akkor arra öntsd rá, akkor azt autózd ki egy kicsit pörgősen, és a teletankoláskor még egy flakont neki bele. :) A víz miatt meg denaturált szeszt vagyis spirituszt bele, az alkohol az magához köti a vizet. De ha kiszeded az injektorokat, és féktisztítóval kipucolod közben kisnyomású levegővel megnyomod miközben adsz neki 12 voltot, a távozó pára formáján alakján látod is hogy milyen a befecskendezési képe az üzemanyagnak. De a Magyar gyártmányú SPURI nevű tisztító rendszeres használata nagyon jó. Csak vigyázz vele mert kurva büdös, ne a kocsiban tartsd, és óvatosan bánj vele mert szagolhatod egész nap. :)
Don Gombóc12-01-2009 06:41:50 // 43375
Az injektor tisztítót úgy használd ha lehet hogy ha csak 10-15 liter üzemanyag van a tankba akkor arra öntsd rá, akkor azt autózd ki egy kicsit pörgősen, és a teletankoláskor még egy flakont neki bele. :) A víz miatt meg denaturált szeszt vagyis spirituszt bele, az alkohol az magához köti a vizet. De ha kiszeded az injektorokat, és féktisztítóval kipucolod közben kisnyomású levegővel megnyomod miközben adsz neki 12 voltot, a távozó pára formáján alakján látod is hogy milyen a befecskendezési képe az üzemanyagnak. De a Magyar gyártmányú SPURI nevű tisztító rendszeres használata nagyon jó. Csak vigyázz vele mert kurva büdös, ne a kocsiban tartsd, és óvatosan bánj vele mert szagolhatod egész nap. :)
Charlie 16611-01-2009 18:50:29 // 43374
Azzal még soha nem volt gondom, ráadásul a Padre is a szondára gyanakszik....
Előbb azé azt nézem meg, mégiscsak egyszerűbb tán....
Charlie 16611-01-2009 18:49:44 // 43373
Mindössze......akkor 2 szettet kérnék... :):)
Arno16611-01-2009 18:47:00 // 43372
jahh a szebbik verzios gyári... :) sztem vedd meg. 400font...
Arno16611-01-2009 18:45:35 // 43371
minap linkeltem, ebay-en van...van magyar naluk aki ide tudja tan occón szallitani (london-Bp buszsoforrel....)
Arno16611-01-2009 18:41:56 // 43370
injektor - 95% :)

nekem is hasonlo a gondom (tunet ugyan ez 100%-ban)...injektorpucolas utan jobb egy dbig, de aztan megint szarabb...es nem is megy annyira mikor nehezen indul.

kb 66e-ert tudok szerezni bosch-tol 6db ot ujban.
eddig nem "mertem" bevallalni... mert nem 100%... de szorul a hurok

ami meg gyanus h viz van a tankban..
Charlie 16611-01-2009 18:18:47 // 43369
Nem.
Télinek a 16-os speedline-t használom.
Nyárinak kellene.
Don Gombóc11-01-2009 18:07:48 // 43368
Télinek akarsz 17-est?
Charlie 16611-01-2009 17:24:43 // 43367


nah, ez az e :):):)

Ha valaki tud ebből 4 db jó állapotút az érdekelne.
Charlie 16611-01-2009 17:20:52 // 43366
Hülyeség, nem látod, ez még a régi téli speedline.Mingyá keresek képet.
Charlie 16611-01-2009 17:20:04 // 43365
Az is jó, látod a fotóimon. csak jó állapotú legyen !
Grando11-01-2009 13:34:11 // 43364
Na azt elhiszem. Én is nagyon várom már. Azt hiszem, hogy ha legközelebb Csabán járok (ott van a gép), nem fogom kihagyni. Amúgy sem árt megjáratni néha, és az ünnepek alatt nem volt rá időm. Különben is úgy érzem, mintha várna. Nagyon! :))))
Cro16611-01-2009 13:20:35 // 43363
Én csak azt a részét próbálnám ki, hogy milyen visszaülni:))
Cro16611-01-2009 13:15:44 // 43362
gratu:)
Sokan tanultunk a problémádból sztem.
Grando11-01-2009 13:12:05 // 43361
Kibelezve nem több az 100egynéhány kilónál. Egy női birkózó vagy cselgáncsozó simán odébbteszi. Nem beszélve egy volt NDK-s úszónőről. Egy megfelelő bejárónő a titka mindennek. :DDDD
Grando11-01-2009 13:09:43 // 43360
Kipróbálni még csak csak. De amikor csak erre vagy utalva, az már kevésbé szórakoztató. Főleg, hogy olyan autók genyóznak veled, amiket máskor max. fél percig látsz, amíg levillantod a külső sávba. Ahogy Barichello mondta az egyik futamon már a hondával: I'm struggling like a pig!" Már értem mire gondolt akkor.... :DDDDD
Kriszo11-01-2009 13:09:36 // 43359
Gyári 17es köll vagy milyen?
Mike.11-01-2009 13:07:25 // 43358
Azt az asszony se rakja odébb ha takarítania kell. :-)))
tibcsi11-01-2009 13:06:08 // 43357
Közben már megvolt a bevásárlás is . Köszönöm az aggodást , sikerült megoldani a problémát , akku-bikakábel-2 db 60 cm-es erős , de vékony drot segitségével , a sialaguton keresztül.
Grando11-01-2009 13:02:31 // 43356
Erre a célra egy kimustrált V6 motort kell szerezni. Na azt tuti nem borítod fel! :DDD
Egyszer tuti csinálok egy ilyet. :)))
De a felnivel se rossz a dolog. ;)))
Cro16611-01-2009 13:01:16 // 43355
kiprobálnám én is ezt az érzést..kár hogy csak 1 gépem van:)
Satti11-01-2009 13:00:10 // 43354
Lehetne belőle jó asztalt csinálni, vágass rá egy üveglapot.:-)
Cro16611-01-2009 12:57:57 // 43353
ahhaa. xoval akkor max utánfutóra :)

szerettem volna gyári felnit(téli szettnek) de nem találtam..a svájci forrásom se tudott hozni:(
azért vidd el szinesfémkereskedőhöz..valamennyit adnak érte. én régen croma felniket adtam le..majdnem 10e ft kaptam a 4 db ért
Charlie 16611-01-2009 12:50:28 // 43352
Többszö volt javítva, görbe mit az állat.
80-ig okés, de 90-től 140/150-ig berázkódik az egész kasztni.
nyáron többször volt görgőztetve, centírozva, kutyafüle satöbbi, de nem maradt minden a régiben.
Szar ez testvér, maximum alátétnek jó.
Eladni? ezt ?
Vidd ha tetszik....
csak ne tedd fel ha kedves a futóműved..
Grando11-01-2009 12:50:23 // 43351
Ne tudd meg. Már most elepedek. :DDD
Cro16611-01-2009 12:37:35 // 43350
én nem tudok sajna..de mi a gondja a meglévőeknek?és mennyiért adod el?:))
Cro16611-01-2009 12:36:14 // 43349
értem:)
xerintem tavasszal, ha előveszed, olyan érzésed lesz, mint amikor új szerelem köszönt be az életedbe:))
Charlie 16611-01-2009 12:31:54 // 43348
Urak, van valakinek occsó és jó alufelnis spanja ?
Elszálltak a nyári felnijeim, köll vennem 4 újat !
225/17-45-ös gumikhoz.
Grando11-01-2009 12:31:08 // 43347
Hát legalábbis elvan. :DDD

A 33-assal járkálok most. Új élmények, új dimenziók tárulnak fel a közlekedésben, és az autóipari rálátásom is bővül. Nem beszélve a szókincsemről... :DDDDD
Cro16611-01-2009 12:10:54 // 43346
mi az befött , hogy eltetted?:))
és mivel jársz?
Grando11-01-2009 12:05:07 // 43345
Én meg eltettem télire a gépet. Akksi kivesz, csomiajtó lecsuk, rá ponyva, és álldigál a garázsban. Lett volna anyázás, ott szem nem maradt volna szárazon... De jó, hogy szóba került ez! :DDDD
Charlie 16611-01-2009 11:59:48 // 43344
Köszi Padre a tippet.
Nem örülök neki, de ez van
Megnézek mindent, lambdát, hőfokjeladót, oszt meglátjuk.
Apropó,nem tudsz olcsón jó Lambdaszondát ? :):):)
Cro16611-01-2009 11:51:47 // 43343
Most , hogy ilyen tré idő van nyikorog az ajtó amikor kinyitom:( gondolom a határolónál.
Cro16611-01-2009 11:49:38 // 43342
Én akkor jöttem rá, hogy nincs a jobb oldalon záram,amikor abba is fújni akartam a WD 40 ből kb. 2 hónapja. addig fel se tünt:)))
Don Gombóc11-01-2009 11:39:34 // 43341
Na jó a jobb oldal hiányos gépekről megfeledkeztem. :) Azt nem tudom jó-e, de szerintem inkább valami jó olaj, mert a wd40 az elpárolog inkább. Bár még nem próbáltam zárba.
Cro16611-01-2009 11:34:03 // 43340
Öööö... nekem csak 2 záram van:)
WD40 jó a zárnak télen is?
Don Gombóc11-01-2009 11:27:39 // 43339
Nincs fent telefonszáma. :(
Don Gombóc11-01-2009 11:26:05 // 43338
Javaslatom a következő mind a három zárra. Azzal a téli fagyásgátlós sprayvel vagy féktisztítóval brutál módon kimosni a zárakat, utána ezek hamar elpárolognak, és szerezni teflonos olajat aminek kurva jó a hideg és meleg hőtűrő képessége és a kúszó képessége, és azzal telenyomni a zárbetéteket. Ez az olaj -60 és + 200 fok között kiválóan működik. A régen berohadt zárbetéteket is frankón rendbe rakja.
Cro16611-01-2009 11:23:54 // 43337
szegény Tibcsi..gondolom már jól szétszedte a gépet..és szidja az olaszokat:)
Cro16611-01-2009 11:22:37 // 43336
én is tölteni akarok a napokban az aksira..tuti bele szaladtam volna ebbe a "csapdába"
Cro16611-01-2009 11:21:15 // 43335
a fene se meri erősen tekerni amíg nem mondja valaki hogy lehet:))
szerencse , hogy nem mindenki olyan mazsola mint mi:)
Don Gombóc11-01-2009 11:17:27 // 43334
Mert a kulcs a fordításakor először egy kis mikrokapcsolót mozdítassz meg ami elektromosan nyitja. De ha keményen tovább fordítod kajakra akkor a mechanikus nyitás valósul meg. :) Én sem tudtam egy ideig.
Cro16611-01-2009 11:16:46 // 43333
Nah..végre..megvan a megmentő!:)
Cro16611-01-2009 11:15:54 // 43332
bár az is lehet hogy a csomagtartóban van?:)
Don Gombóc11-01-2009 11:15:33 // 43331
Nyisd ki a motorháztetőt, és a fékolaj tartály mellett a tűzfalon van egy fekete elektromos dobozka annak a burkolatát lepattintod, ott van egy vastag plusz kábel, annak adsz villanyt az akksiról, meg a kasznira testet, és a kesztyűtartóból kinyitod. A kulcs is elektromosan nyitja a csomagtartó tetőt de ha tovább feszíted balra a kulcsot akkor mechanikusan is nyílik. :)
Cro16611-01-2009 11:14:58 // 43330
Xívás.
valahogy nem lehet biztosítéktáblán keresztül tápot adni neki?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.