Forum >> 164-166
tibcsi11-01-2009 11:07:57 // 43329
Igen ,probáltam már. "Rövidkéz" a becenevem.
Cro16611-01-2009 11:06:23 // 43328
ötlet: sílécalagúton bebújás:).vagy.."bikakábelt" rácsatlakoztatni szintén az alagúton át, a sarukra és már nyílik is:) Csak jó hosszú kéz kell hozzá:))
tibcsi11-01-2009 11:04:49 // 43327
Végén meg kiderül , hogy log valahol 1 madzag , azt meghuzod és beindul az auto.....
tibcsi11-01-2009 11:03:22 // 43326
Kulcsal természetesen probáltam.... Nem nyilik... Mágneskapcsolo lehet. Most nekifogtam kiszerelni az üléseket, hátha onnan megtudom közeliteni.
Cro16611-01-2009 11:02:09 // 43325
Nem is olyan kis gond:)
Kulcs...lehet hogy hülyeség,(ritkán nyitom kulccsal,kb 2X eddig) de olyan ,mintha akkor is elektromosan nyílna, csak a kulccsal "vezérled"..xoval akkor most tényleg..mi van?:)
Kulcs...lehet hogy hülyeség,(ritkán nyitom kulccsal,kb 2X eddig) de olyan ,mintha akkor is elektromosan nyílna, csak a kulccsal "vezérled"..xoval akkor most tényleg..mi van?:)
Grando11-01-2009 10:50:36 // 43324
A kulccsal? :DDD
Hülyéskedésnek tűnhet, de télleg: a kulccsal nem nyílik? Ez nekem új. Gondolom kipróbáltad. De ha nem nyílik, mér nem nyílik? És akkor télleg hogyan?
Hülyéskedésnek tűnhet, de télleg: a kulccsal nem nyílik? Ez nekem új. Gondolom kipróbáltad. De ha nem nyílik, mér nem nyílik? És akkor télleg hogyan?
tibcsi11-01-2009 10:24:18 // 43323
Sziasztok , van egy kis problémám . Az este kivettem az akkut az autobol , lecsuktam a csomagtartot , ma reggel meg vissza szerettem volna tenni , na de nem nyilik a csom.tarto.....Van valakinek valamilyen ötlete , hogy tudnám kinyitani?
Don Gombóc11-01-2009 09:16:40 // 43322
Tipikus lambda szarozás ez kedves Carlitom. :) Több módon mókázik, nekem amikor rossz volt akkor a harmadik indításra állt be az alapjárati fordulat az 1200 as tartományra, az első két indításnál mindig leesett 600-asra azaz traktor üzemi alapjáratra.
A harmadikra már jó lett az alapjárat, de hagyni kellett melegedni mert az azonnali gáznyomásra ismét leesett és befulladt. Gagyi LMM nek nem sok köze van az alapjárathoz, mert alapjáraton zárt fojtószelep állásban egy alapjárati beállítással működik a dolog.De egy fojtószelep tisztítás sem árt, mivel idővel telerakódik getrával a ház, és a pillangószelepnél nincs meg az a kis hézag ami annyi levegőt enged át ami igazán szükséges az alapjárathoz. Ha telerakódik akkor az a kis rés is eltömődik amit a pillangószelep oválsága ad.
A harmadikra már jó lett az alapjárat, de hagyni kellett melegedni mert az azonnali gáznyomásra ismét leesett és befulladt. Gagyi LMM nek nem sok köze van az alapjárathoz, mert alapjáraton zárt fojtószelep állásban egy alapjárati beállítással működik a dolog.De egy fojtószelep tisztítás sem árt, mivel idővel telerakódik getrával a ház, és a pillangószelepnél nincs meg az a kis hézag ami annyi levegőt enged át ami igazán szükséges az alapjárathoz. Ha telerakódik akkor az a kis rés is eltömődik amit a pillangószelep oválsága ad.
Don Gombóc11-01-2009 09:06:00 // 43321
A rosszul vagy nem működő kopogás érzékelő nem tud megfelelő gyújtási fokot és keverék arányt beállítani. A V6 mociknál két fajta felfogatású kopogás érzékelő van, a kisebbiket 6-os csavar, a nagyobbikat 8-as csavar fogja fel. A kisebbiket 1,5-1,6 a nagyobbikat 3-3,5 kilo nyomatékkal kell meghúzni. Ha túlhúzod, akkor nem működik rendesen. Amennyiben hozzáférsz majd akkor érdemes leszedni, kipucolni és újra felszerelni a megfelelő nyomatékkal. NA és természetesen a csatlakozókat rendbe rakni.
Charlie 16610-01-2009 19:52:50 // 43320
Próbálj bele egy tuti jót, ha azzal sem megy akkor nem az a baj.
VAgy lehet pl az átkozott gázpedálpoti szindróma is....
VAgy lehet pl az átkozott gázpedálpoti szindróma is....
Longman10-01-2009 17:08:58 // 43319
Bocs ha úgy érzitek szétoffolom a topicot, szóljatok rám ha már unalmas!
Szóval a manualban "knock sensor"-nak nevezett - ezekszerint kopogásérzékelő(?) - egyikének ha a csatija nem megfelelően van összedugva az milyen tüneteket produkálhat? Mert nálam az egyik oldal csatija el van törve és sztem nem ér össze rendesen.
Most ementem megint egy körre, hidegen jó volt, de ahogy melegedett úgy kezdte a torpanást, aztán 2x is leállt. Persze pont kereszteződésekben. Nagynehezen beindítottam, félreálltam és elkezdtem átnézni a csatikat, és ha ezt igazgattam, visszaállt szépen az alapjárat, és utána ment normálisan.
Egyébként mikor lehúztam
- az LMMet akkor leállt
- mikor a lambdát akkor semmi sem történt
- mikor a hőmérséklet jeladót akkor sem
Ez utóbbi kettőt nem tudom hogy jó-e így?
Szóval a manualban "knock sensor"-nak nevezett - ezekszerint kopogásérzékelő(?) - egyikének ha a csatija nem megfelelően van összedugva az milyen tüneteket produkálhat? Mert nálam az egyik oldal csatija el van törve és sztem nem ér össze rendesen.
Most ementem megint egy körre, hidegen jó volt, de ahogy melegedett úgy kezdte a torpanást, aztán 2x is leállt. Persze pont kereszteződésekben. Nagynehezen beindítottam, félreálltam és elkezdtem átnézni a csatikat, és ha ezt igazgattam, visszaállt szépen az alapjárat, és utána ment normálisan.
Egyébként mikor lehúztam
- az LMMet akkor leállt
- mikor a lambdát akkor semmi sem történt
- mikor a hőmérséklet jeladót akkor sem
Ez utóbbi kettőt nem tudom hogy jó-e így?
Longman10-01-2009 15:44:24 // 43318
Neeeeeeeeeeeeeeeee :D
Nem fogok szarozni, kemény leszek csoki!! Veszek egy bosch lambdát, meg kerítek egy bosch jeladót, aztán meglátjuk.. Ha nem jó akkor LMM. Ha akkor se, akkor felesleges pénzkidobás volt, mert csak valahol megtört vagy szakadt egy vezeték.. :D
Csak addig elmúlna ez a fulladás, hogy használhassam mint eddig.
Végre melegszik a motor mert jó a termosztát, erre elkezd itt nekem fuldokolni a tetű..:D
Nem fogok szarozni, kemény leszek csoki!! Veszek egy bosch lambdát, meg kerítek egy bosch jeladót, aztán meglátjuk.. Ha nem jó akkor LMM. Ha akkor se, akkor felesleges pénzkidobás volt, mert csak valahol megtört vagy szakadt egy vezeték.. :D
Csak addig elmúlna ez a fulladás, hogy használhassam mint eddig.
Végre melegszik a motor mert jó a termosztát, erre elkezd itt nekem fuldokolni a tetű..:D
Grando10-01-2009 15:38:43 // 43317
Hát bazze, akkor beszereltél véletlenül egy arra tévedt ufót is. :DDD ;))))
Longman10-01-2009 15:02:17 // 43316
Az az igazság hogy minden a 164ből van. Tehát a motor/váltó/elektronika/vezetékelés/kuplung/stb, mind a 164é, csak a kaszni 155:)
Ez a hiba ami az előbb leírtam csak aztán kezdődött hogy ma cserélgettem a jeladót..(amit a magas fogyasztás miatt tettem)
gondoltam arra is hogy szerelés közben elmozdítottam egy csövet és falsot szív, de átnéztem és nem látok semmi erre utalót.
Ez a hiba ami az előbb leírtam csak aztán kezdődött hogy ma cserélgettem a jeladót..(amit a magas fogyasztás miatt tettem)
gondoltam arra is hogy szerelés közben elmozdítottam egy csövet és falsot szív, de átnéztem és nem látok semmi erre utalót.
Grando10-01-2009 14:40:36 // 43315
A 3.0 V6 motorhoz mindent átpakoltatok, ami különbözik? Gondolok itt olyanokra, hogy légtömegmérő, vezérlőegység... Lambdaszonda esetleg ha más.... Vmi nagyon nem akar ott összeállni neked. :((
Longman10-01-2009 14:31:57 // 43314
Az LMM-et hogy lehet ellenőrizni? Mondjuk nekem a régi fajta "dobozos" :) van.
Lef*som már a bokám.. Reggel kicseréltem a termosztátot, a ventillátor hőgombát, és a motorhőfok jeladót. Erre nem ment, dadogott, fulladt, nem indult. Visszaraktam a régi jeladót, mostmár indul, de 2000 alatt torpan, fullad, főleg 3-4-5ben feltűnő. Amint 3000 fölé forgatom, jónak tűnik. Minimális gázzal szépen egyenletesen gyorsul, de amint picit jobban odalépek megfullad. Ha alapjáraton lepadlózom, úgy megfullad hogy leáll!! Ez most lambda, vagy miiiiiiiiii????? :(
Nem tudom hogy levegője nincs elég, vagy annyira sok benzint kaphat?
Lef*som már a bokám.. Reggel kicseréltem a termosztátot, a ventillátor hőgombát, és a motorhőfok jeladót. Erre nem ment, dadogott, fulladt, nem indult. Visszaraktam a régi jeladót, mostmár indul, de 2000 alatt torpan, fullad, főleg 3-4-5ben feltűnő. Amint 3000 fölé forgatom, jónak tűnik. Minimális gázzal szépen egyenletesen gyorsul, de amint picit jobban odalépek megfullad. Ha alapjáraton lepadlózom, úgy megfullad hogy leáll!! Ez most lambda, vagy miiiiiiiiii????? :(
Nem tudom hogy levegője nincs elég, vagy annyira sok benzint kaphat?
Charlie 16610-01-2009 12:46:59 // 43313
Tudja Pelikán elvtárs, majd egyszer kérni fogunk magától valamit.......de majd csak akkor ha ideológiailag elég képzett lesz :):):)
Grando10-01-2009 12:45:13 // 43312
Akkó tudod mi lesz ez? Testelés! Ja, nem is: FŐDELÉS! :DD ;))))
Charlie 16610-01-2009 12:35:38 // 43311
teszteren néztük, de ha már szét kell majd buherálni, akkor mindhármat végigellenőrzöm újra !
Biztos ami biztos, német elektronyikában nem bízunk !!!! :):)
Biztos ami biztos, német elektronyikában nem bízunk !!!! :):)
Grando10-01-2009 12:33:39 // 43310
A lambda tuti jó?
Már csak azért, mert amikor mi is rámértünk anno, akkor produkálta a váltakozó jelet, de azt csak a teszter mutatta ki a fiatszervizben, hogy már lusta volt. Ilyen gebaszt mondjuk nem produkált, csak hidegen egyszerűen nem engedte a fordulatot. Csere, azt megjavult a dolog. Nemtom vannak-e egyéb fázisai a haldoklásának.
Ilyen dadogós idétlenkedést meg az Arnótól kapott "vagy-jó-vagy-nem" 2 db LMM csinált nálam (addig basztattatok, hogy nem jó a meat&doria-bosch, hogy kipróbáltam két kiszereltet - csekély sikerrel, mivel mindkettő totál halott volt, má oszlottak :DDD ), ki is gyulladt az injektor ellenőrzőlámpa azonnal. De az qrvaisten, hogy ez nem javul meg a melegedéssel. A haldokló LMM meg az 5000-es fordulatnál jelentkező torpanást okozta még anno. A cserével ez megszűnt, és semmilyen hibajelenség nincs.
Szóval télleg passz. De a lambdát nézzétek meg teszterrel is. Ha eleve úgy ellenőriztétek, akkó bocs... ;)))
Már csak azért, mert amikor mi is rámértünk anno, akkor produkálta a váltakozó jelet, de azt csak a teszter mutatta ki a fiatszervizben, hogy már lusta volt. Ilyen gebaszt mondjuk nem produkált, csak hidegen egyszerűen nem engedte a fordulatot. Csere, azt megjavult a dolog. Nemtom vannak-e egyéb fázisai a haldoklásának.
Ilyen dadogós idétlenkedést meg az Arnótól kapott "vagy-jó-vagy-nem" 2 db LMM csinált nálam (addig basztattatok, hogy nem jó a meat&doria-bosch, hogy kipróbáltam két kiszereltet - csekély sikerrel, mivel mindkettő totál halott volt, má oszlottak :DDD ), ki is gyulladt az injektor ellenőrzőlámpa azonnal. De az qrvaisten, hogy ez nem javul meg a melegedéssel. A haldokló LMM meg az 5000-es fordulatnál jelentkező torpanást okozta még anno. A cserével ez megszűnt, és semmilyen hibajelenség nincs.
Szóval télleg passz. De a lambdát nézzétek meg teszterrel is. Ha eleve úgy ellenőriztétek, akkó bocs... ;)))
Charlie 16610-01-2009 12:10:36 // 43309
Köszi a tippet.
A vezetékek azok nálam jók, azt is átnéztük.
A vezetékek azok nálam jók, azt is átnéztük.
Longman10-01-2009 11:57:49 // 43308
Elképzelhető, ez csak egy ötlet.
Nálam pl már semmi sem biztos, lehet megtört vezeték is.. Teljesen tanácstalan vagyok.
Nálam pl már semmi sem biztos, lehet megtört vezeték is.. Teljesen tanácstalan vagyok.
Charlie 16610-01-2009 11:46:54 // 43307
Akkor a motorhőfok jeladó lehet ?
A Lambdát néztük, az tök tuti, az adatai is jók. LMM dettó, marad a hőfok...
A Lambdát néztük, az tök tuti, az adatai is jók. LMM dettó, marad a hőfok...
Longman10-01-2009 11:40:59 // 43306
Hello!
Nem tudjátok 164 3.0 24V mocihoz motorhőfok jeladót hol lehet kapni, mert gyárit már nem lehet rendelni, a Birnertől meg az utángyártott amit vettem, azzal teljesen szar lett a kocsi, inkább visszaraktam a régit.
Charlie:
most ezzel a sz*r utnángyártott jeladóval detto ugyanezt csinálta a kocsim.
Igaz még a régi jeladóval is művelt már ilyet, de mindig megjavult, csak pár percig tartott. Olyan érzésem volt mintha annyira túldúsítana, hogy megfullad a kocsi az üzemanyagtól. Ezt alátámasztotta az is hogy ha lekapcsoltam az AC-t akkor rögtön beindult, és amint vissza, azonnal bedadogott.
Én még nem cseréltem LMM-t, de mostmár gyanítom hogy a motorhőfok szenzor-LMM-lambda szonda háromszögben nem stimmel vmi. Csak sajnos nekem semmiből nincs cseredarabom, potyára meg nem szeretném sem az LMM-t, sem a lambdát cserélni, anyagi okok miatt.. :)
Nem tudjátok 164 3.0 24V mocihoz motorhőfok jeladót hol lehet kapni, mert gyárit már nem lehet rendelni, a Birnertől meg az utángyártott amit vettem, azzal teljesen szar lett a kocsi, inkább visszaraktam a régit.
Charlie:
most ezzel a sz*r utnángyártott jeladóval detto ugyanezt csinálta a kocsim.
Igaz még a régi jeladóval is művelt már ilyet, de mindig megjavult, csak pár percig tartott. Olyan érzésem volt mintha annyira túldúsítana, hogy megfullad a kocsi az üzemanyagtól. Ezt alátámasztotta az is hogy ha lekapcsoltam az AC-t akkor rögtön beindult, és amint vissza, azonnal bedadogott.
Én még nem cseréltem LMM-t, de mostmár gyanítom hogy a motorhőfok szenzor-LMM-lambda szonda háromszögben nem stimmel vmi. Csak sajnos nekem semmiből nincs cseredarabom, potyára meg nem szeretném sem az LMM-t, sem a lambdát cserélni, anyagi okok miatt.. :)
Charlie 16610-01-2009 10:58:45 // 43305
Kompresszió ?:):):)
Nem traktor ez he :):):):)
Komolyra fordítva, ne bassz......nehogy má LMM 10.000 km után.............
Mondjuk kipróbálom a régit, elvileg még az is jó.
Meglátjuk.
Nem traktor ez he :):):):)
Komolyra fordítva, ne bassz......nehogy má LMM 10.000 km után.............
Mondjuk kipróbálom a régit, elvileg még az is jó.
Meglátjuk.
Cro16610-01-2009 10:50:57 // 43304
Hi.
Kompresszió?:) esetleg..ismét LMM? :)
Kompresszió?:) esetleg..ismét LMM? :)
Charlie 16610-01-2009 10:04:04 // 43303
Hali Nagyvadas urak,
Kisebb szünet után újra itt !! :):)
Mivel már 2009-van, kérdezném a nagy fehér cápát, hgy mikorra időzíti úgy kb a nagyvadas szolnoki talit ? :)
Apropó, Padre, segíts már légyszi, mi a fax lehet a gond. Írom a tüneteket:
Tünet, ha több mint fél napot áll a vas, akor indításkor elsőre nem kapja el, másodi-harmadikra röffen be, de akkor sem egyből, hanem dadod mintha nem egyszerre indulna a 6 henger, aztán 1 gázfröccs és minden ok.
1; Melegben csak ritkán csinálja, illetve legalább egy nap kell hogy előjöjjön, de akkor is hosszabb köszörülés után jön a dadogás majd indul.
2; Hidegben fél nap is elég, és jön a tünet.
3; Ha egyszer már beröffent hidegen és járt kb 5 mp-et, akkor utána már pöcröff...
Ami tuti:
Össze volt nagytakarítás, akkor vezérműszíj és társai c meló megvolt. Az LMM-et nyáron cseréltem.A fojtószelep is ki lett puccantva. Benzinnyomást megnéztük, az ok.
Mi a bánatos malacsegge lehet itt a gond ? Amúgy megy a gép, csak ez zavaró kicsit...
Kisebb szünet után újra itt !! :):)
Mivel már 2009-van, kérdezném a nagy fehér cápát, hgy mikorra időzíti úgy kb a nagyvadas szolnoki talit ? :)
Apropó, Padre, segíts már légyszi, mi a fax lehet a gond. Írom a tüneteket:
Tünet, ha több mint fél napot áll a vas, akor indításkor elsőre nem kapja el, másodi-harmadikra röffen be, de akkor sem egyből, hanem dadod mintha nem egyszerre indulna a 6 henger, aztán 1 gázfröccs és minden ok.
1; Melegben csak ritkán csinálja, illetve legalább egy nap kell hogy előjöjjön, de akkor is hosszabb köszörülés után jön a dadogás majd indul.
2; Hidegben fél nap is elég, és jön a tünet.
3; Ha egyszer már beröffent hidegen és járt kb 5 mp-et, akkor utána már pöcröff...
Ami tuti:
Össze volt nagytakarítás, akkor vezérműszíj és társai c meló megvolt. Az LMM-et nyáron cseréltem.A fojtószelep is ki lett puccantva. Benzinnyomást megnéztük, az ok.
Mi a bánatos malacsegge lehet itt a gond ? Amúgy megy a gép, csak ez zavaró kicsit...
Mattyancs08-01-2009 19:18:26 // 43302
Csak annyira nem értettek hozzá, hogy Én nyitottam ki nekik az autót a csomagtartóból, mivel ugye ott van az aksi, de ezt ők nem tudták, na mindegy.
Mattyancs08-01-2009 19:17:19 // 43301
Don Gombóc08-01-2009 18:18:37 // 43300
De viszont az meg aki visszaél a nagykocsival az egy bunkó. Neki kellene példát mutatni, de sajnos az ilyenek nem is tudják mekkora fegyver van a kezükben, amivel jobban kéne vigyázni. Csak akkor ébrednek rá ha megölnek pár embert, vagy arra ébrednek hogy nem ébrednek, mivel a nagy vasban is könnyű megpurcanni.
Don Gombóc08-01-2009 18:15:45 // 43299
Az a baj hogy fel van pörögve a világ, és mindenki idegbeteg, az utakon meg pláne. Az biztos hogy mindenkinek a maga ideje a legdrágább és azt helyezi előtérbe. De az a kamionos szakma is felhígult rendesen, mindenkit felvesznek kevés gyakorlattal és tapasztalattal. De valljuk meg őszintén azok akiknek 2-300 lovas személygépkocsijuk van azoknak a 90 százalékának nem való. Az autópályán levillog mindenkit, de ha lemegy egy hóesésben a sima útra akkor ott toporog mint kezdő buzi a gőzfürdőben.
Kriszo08-01-2009 17:51:40 // 43298
Don mondta meg a frankot.)
Egyébként meg menjél havonta 2x a 4-esen és utána mondd h a magyar gernyobb mint a román.)))
Egyébként meg menjél havonta 2x a 4-esen és utána mondd h a magyar gernyobb mint a román.)))
Alfa166JTD08-01-2009 17:01:24 // 43297
Keresek 166 V6 TB-t leellenőrizhető múlttal, esetlegesen klubtagtól!
Ajánlatokat az oldalamra,ha van.
Köszönöm!
Ajánlatokat az oldalamra,ha van.
Köszönöm!
Don Gombóc08-01-2009 13:18:58 // 43296
Üldözési mániád van. :) Nem akarnak szivatni csak haladni szeretnének. Az idő fogságában vannak állandóan. Ezek a verdák már le vannak korlátozva sebességhatárolóval, és akinek pl 85 helyett 90 et megy a verdája az nem akarja a másikat követni. Ennyi.
Grando08-01-2009 13:15:40 // 43295
Na itt azért egy 220 lovas V6 az alternatíva, annak nem gond egy domb. De még kettő se. :)))
Tuti, hogy meg lehet szeretni a dízelt. Én is bírtam, amikor megvolt. Na csak Arnónak már most megvan a V6. Nem fog jobban kijönni a csereakcióból. Egy JTD-t is gondozni kell. De még ha Arno igényeit is beleszámítjuk... :DD Merthogy innen indultunk ki. Nem hitvita ez mostan részemről. ;)))
Tuti, hogy meg lehet szeretni a dízelt. Én is bírtam, amikor megvolt. Na csak Arnónak már most megvan a V6. Nem fog jobban kijönni a csereakcióból. Egy JTD-t is gondozni kell. De még ha Arno igényeit is beleszámítjuk... :DD Merthogy innen indultunk ki. Nem hitvita ez mostan részemről. ;)))
tolyaasch08-01-2009 12:00:18 // 43294
Ez szomoru. Nalunk is ezt akarjak bevezetni es nekem xenonos autom lesz vagyis olyat szeretnek :( de csak buhera xenonnal - nem eredetivel. :(
tolyaasch08-01-2009 11:54:06 // 43293
Ezzel egyetertek. Viszont ilyen hasznalt 8-10 eves gepeknel mar semmi sem biztos es az arban sincs akkora kulonbseg. Vedem a dizelt mert kenyelmes, kisse nyugdijas utazasi elmenyt biztosit, viszont domb - nemdomb elozni lehet vele orrba - szajba :)
BFMSE08-01-2009 10:09:30 // 43292
Elmeletileg Magyarorszagon nem lehet utolag xenont beepiteni. Illetve az automatikus fenyszoromagassag allitas es a lampamoso kotelezo a xenonos autokban.
Grando08-01-2009 10:06:02 // 43291
A TáDé egy jóformán elnyűhetetlen cucc, ebben egyetértünk. A közös nyomócsövesek már más tészta. Jó motorok, ez nem is kérdés, sikeresek is, és a többi dízellel összehasonlítva semmilyen téren nem vallanak szégyent. De ezek már messze vannak a jó öreg fogaskerekes megoldástól. Az igénybevételük is jóval nagyobb, a teljesítményük és a magasabb nyomás miatt. Nem vitatom, hogy ha egy JTD a kezdetektől megkapja azt, ami jár neki, akkor sokáig elketyeg. Melyik motor nem? De ezek már összetettebb szerkezetek, így érzékenyebbek is. Úgyanúgy bele lehet futni egy használtnál vmi szarságba sajnos. A régi VM-eket nem lehetett széttaposni sem jóformán. Ezeket már igen. Ahogy egy boxert, egy TS-t, vagy egy V6-ot is.
Az áruk pedig magasabb. Sok km-nél behozza, kevesebbnél nem. Mérlegelni kell ebben is, ahogy mindenben. Nincs tutihalálbiztos megoldás. ;)))
Az áruk pedig magasabb. Sok km-nél behozza, kevesebbnél nem. Mérlegelni kell ebben is, ahogy mindenben. Nincs tutihalálbiztos megoldás. ;)))
tolyaasch08-01-2009 09:55:27 // 43290
BTW ugy hallottam, hogy nalunk totiaban be akarjak tiltani a nem gyarilag szerelt xenonokat, vagy ha vki beszereli akkor fenyszorotisztito berendezest kell melle szerelni valamint olyan automata rendszert ami a csomagtarto terhelesetol fuggoen allitja a fenyszoro vilagitasi magassagat. Lehet hogy kacsa az egesz de baromi nagy f*szsagnak tartom ....
tolyaasch08-01-2009 09:47:39 // 43289
Igazat szollott a cartars :)
tolyaasch08-01-2009 09:45:19 // 43288
Jovanna, jo szivatni a kulfoldit mi? :D Ugy ertettem, hogy volt ma dogom benzingeppel (164 TS, 33 1,7 ie, Sud 1,5 Ikerkarburatoros boxer) es tobb bajom volt veluk mint az osszes tobbi dizellel egyutt :) A regi VM motorok olyanok mint a tank, szinte elnyohetetlen, es mar 2 eve futnak a haverok 166 jtd-ken es egyenlore nem volt sok bibi - igy ertettem vazze :D
Arno16608-01-2009 09:44:32 // 43287
:)))) alfára nem költeni...hahhaaa :)
Arno16608-01-2009 09:42:09 // 43286
Hát még egy csere... mintha kocsit cseréltél volna... (árban is :))
Arno16608-01-2009 09:40:51 // 43285
Azon a 10km/h-n nem mulik semmi :)))
viccet felreteve...
Viszont az egy agyrem mikor autopalyan gyokkettővel előzik egymást km-eken át. Ilyenkor lemaradok es nem villogok... erdekes mod ugy gyorsabban befejezik mint mikor dugdosom a kocsi orrat ide vagy oda...
Szoval tok egyertelmu h direkt szenyozas. Egyebkent ami a katasztrofa h a magyarok a leggermobbak. Meg a sokat emlegetett "torok / roman kamionos" is kulturaltabban vezet. (Csak neha el-elalszik :-/ )
Aztan ezerszer van olyan h jovok hatulrol mint a veszedelem, mogottem sehol senki.
Kamion bezzeg nem tud varni 1 nanosecundumot h elmenjek es utana kezdjen neki a szeánsznak.
Nagyon haragszom ezert mikor vki nem ismeri a fek gazpedalt csak a "jogait"....kotelessegeit nem.
viccet felreteve...
Viszont az egy agyrem mikor autopalyan gyokkettővel előzik egymást km-eken át. Ilyenkor lemaradok es nem villogok... erdekes mod ugy gyorsabban befejezik mint mikor dugdosom a kocsi orrat ide vagy oda...
Szoval tok egyertelmu h direkt szenyozas. Egyebkent ami a katasztrofa h a magyarok a leggermobbak. Meg a sokat emlegetett "torok / roman kamionos" is kulturaltabban vezet. (Csak neha el-elalszik :-/ )
Aztan ezerszer van olyan h jovok hatulrol mint a veszedelem, mogottem sehol senki.
Kamion bezzeg nem tud varni 1 nanosecundumot h elmenjek es utana kezdjen neki a szeánsznak.
Nagyon haragszom ezert mikor vki nem ismeri a fek gazpedalt csak a "jogait"....kotelessegeit nem.
Arno16608-01-2009 09:31:29 // 43284
Megtérni nem térek.... :) mindenképp lesz mellette ha nem is azonnal de idovel vmi
benzinfaló szörnyeteg :)
benzinfaló szörnyeteg :)
Grando08-01-2009 09:27:50 // 43283
Jaaaaa, télleg. Hát de butus vagyok. :DDDD
tolyaasch08-01-2009 08:12:05 // 43282
Hja, csakhogy bevezettek a varosi 50-et nulltoleranciaval :...( megfajdul a fejem meg a gondolattol is. Megprobaltam valamellik nap hat gorcsot kapott a labam :) GPS-el probaltam tartani a 49-et hat mentem megvadulni. Mar tudom miert olyan idegesek a magyar soforok .... hat ezt nem lehet kibirni. Olyan dugok lesznek itt hogy az nem is igaz.
tolyaasch08-01-2009 08:02:08 // 43281
:) megtert :) es egyebkent is ha ratalasz egy jo allapotura tokre nincs mit kolteni ra
tolyaasch08-01-2009 07:44:03 // 43280
Csak egy aprosagra figyelmeztetnek lampaszetszedesnel: 1) jegyezd meg hogyan volt benne a pleh a fenyprofil allitasara, 2) ovatosan rantsd szet mert nekunk sikerult eltorni azt a nyomi kis muanyagfulet ami a foncsort tamassza be oldalrol
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
513
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?