Forum >> 164-166

grande bandi18-01-2009 13:02:10 // 43538
itt azt irja hogy ha gyujtast adsz akkor felvillan a lampa de max 4 masodperc mulva el kell aludnia, ha nem alszik el akkor keress fel egy alfa serrvizt.
Kriszo18-01-2009 13:00:00 // 43537
bandi inkább ezt plz bár sztem kb annyit ir h vilagit tipli alfa szervíz..)
grande bandi18-01-2009 12:59:42 // 43536
Az elsoben arrol ir hogy az auto olyan sistemaval(rendszerrel) van ellatva ami lehetove teszi a mukodes kozbeni folyamatos diagnozist es ha valami gebaszt erzekel akkor jelez ezzel a lampaval.
Ez lehet aprosag vagy komoly problema is.Amugy en ugy tudtam , hogy ez akkor villan ha motorikusan van valami.

A masodikban arrol ir ,hogy ha az inditasgatlo nem ismeri fel rendesen a kulcskodot akkor sa kiskulccsal egyutt ez a lampa is vilagit.
Kriszo18-01-2009 12:59:09 // 43535
AVARIA DEL SISTEMA INIEZIONE
(VERSION 2.4JTD)
Ruotando la chiave in posizione MAR la spia accende ma deve spegnersi dopo circa 4 secondi.

Se la spia non se spegne o si accende durante la marcia rivolgersi ai Servizi Autorizzati Alfa Romeo....
Nem tom..
A benyásnál részletesebben tárgyalja..
Grando18-01-2009 12:56:59 // 43534
Na még ez is... :DDDD De csak megszületik a dolog! ;)))
grande bandi18-01-2009 12:55:52 // 43533
irom mar csak kozben lemerult a laptop akksia
Grando18-01-2009 12:55:37 // 43532
Na azéé! :DDD
Kriszo18-01-2009 12:54:57 // 43531
ooo megvan gépelem be külön megtaláltam!
Kriszo18-01-2009 12:49:44 // 43530
Nem:(nincs más nyelv sajna.)
Germánt énis jobban érteném..
Grando18-01-2009 12:43:41 // 43529
Az első szöveg teljesen lényegtelen. A környezetvédelemről, meg a kocsi emissziós értékeinek diagnosztikájáról.

A második meg az indításgátlóval kapcsolatos (nyilván rájöttél), a B előtt vmi gyújtásrendszer hiba szerűséget emleget.

De majd Bandi kisilabizálja nekünk jobban. ;)))

A figyelmeztetőlámpákat nem tárgyalja külön? Vagy ez az??? Mert ahhoz elég tágan fogalmaz - ahogy kivettem.
Más nyelvet nem tartalmaz a könyv (vmi germánt: német angol)?
Kriszo18-01-2009 12:35:18 // 43528
háátja:)
Eccer elkéne meni valami kezdőre:)
Grando18-01-2009 12:33:52 // 43527
Melyik az, ha nem tudjuk? :DDD
Kriszo18-01-2009 12:24:59 // 43526
az jó én Júniusban vettem:)
Költöttem is rá rendesen..
Mondjuk nem bánom mert legalább kicsit fiatalabb évjárat.
Egyébként még valamikor tervezek bele szép kis bőrülést is!:)
Ha fényezés megvan utána:)
Kriszo18-01-2009 12:20:19 // 43525
De ha ez sem lesz okés a kis vékony könyvecskében is r róla valamit:P)
Kriszo18-01-2009 12:18:58 // 43524
Nem lehet egy eccerű nyelvecske ez az olasz:P
Kriszo18-01-2009 12:17:42 // 43523
Na szóval..
Ha kinyitom kapásból a belső felén ott van az a jel a következők..

Rispetto Dell'Ambinte
La vettura é dotata di un sistema che permette una diagnosi continua dei componenti correlati alle emissioni per garantire un miglior rispetto dell' ambiente.

Majd pár oldallal odébb a következő leírás leírom a bekezdés elejétől:
az A a kis kulcs code felirattal a B pedig ez a jelecske

Se il codice non é stato riconosciuto correttamente, la spia del sistema Alfa Romeo CODE (A) rimane accesa insieme alla spia EOBD/ avaria sistema alimentazione-accensione (B).In questo caso attenersi a quanto indicato in "ILsistema Alfa Romeo CODE" nel capitolo
"Costenza della vettura"
Kriszo18-01-2009 12:06:35 // 43522
Igen lehet mert az enyém a frissített 150 lovas 2002 utáni mingyá bevarázsolom a könyvet..)
Grando18-01-2009 12:00:16 // 43521
Na ja. Ebben a kézikönyvben a JTD műszercsoportja így néz ki:

Úgyhogy pont az a pilács nem stimmel itt. Fingom nincs, hogy ez a könyv mikori változat lehet, vagy mi az eltérés oka. De nem segít, az tuti. :((

Csak az lesz a megoldás, hogy idevarázsolod vhogy a szöveget, és Grande Bandi majd kisilabizálja neked. (Hacsak vki nem vágja fejből.) ;)))
Kriszo18-01-2009 11:40:37 // 43520
Jó reggelt urak na lefényképeztem a tettest..
A bal szélső villant be!
Grando18-01-2009 11:22:20 // 43519
Egy gyenge 3.2 V6 Q4-gyel már meg sem elégszel? ;))))
W.18-01-2009 11:16:47 // 43518
Ezt, mert csak ez az egy AUTÓ van náluk..:)) De azóta lebeszéltek a JTS-ről...viszont a dízel meg nekem nem jön be, úgy hogy vagy ez marad vagy jön egy Maserati..:))
grande bandi18-01-2009 10:18:28 // 43517
a mit utan kimaradtyaz "ir" szavacsaka:-)
grande bandi18-01-2009 10:16:50 // 43516
Akkor ird le az olasz kezelesi mit errol hatha kisutok valamit.
Grando18-01-2009 10:02:12 // 43515
Hűű, télleg szép gép. ;))
Cro16618-01-2009 09:52:09 // 43514
A kipörgésgátló visszajelzője volt, szerintem.Csak amikor "dolgozik" akkor villan fel v. világít. vidd jégre és nyomjad neki..akkor le is fényképezheted:)
Cro16618-01-2009 09:45:51 // 43513
Addig árulták, amíg Te meg nem vetted..ez tuti:)) Én még december elején néztem.
Satti18-01-2009 09:44:04 // 43512
Cápa! Ezt nézted ki a porschepest-nél? Ebbe akartak olyan genyón cserélni a kocsogök? klikk
Szép a gép, meg kell hagyni.
Kriszo17-01-2009 23:12:22 // 43511
Thx előre is:)
Grando17-01-2009 23:10:59 // 43510
Feltétlenül a végére járunk! ;)))
Kriszo17-01-2009 23:10:21 // 43509
Holnap lefotózom..hátha megtudjátok mondani.Énis néztem mikor felvillant de rögtön ki is aludt..
Azé bassza a csőröm rendesen...
Grando17-01-2009 23:09:32 // 43508
Akkó passz... :((
Kriszo17-01-2009 23:06:49 // 43507
Aztán lehet h ez fene se tudja mondjuk váltóolaj akkor lett cserés mikor vettem aztán fene tudja lehet kevés és azér villan fel egy pillanatra? de akkor mér alszik el utána?
Kriszo17-01-2009 23:04:48 // 43506
Nem...az enyém nem is automata...
Egy kis csészealak csak kockásabb mint az olajnyomás jelző.grr bánom má h nem fotoztam le mikor kiszáltam..
Grando17-01-2009 23:03:35 // 43505
Hmmm.... Ez az?
Kriszo17-01-2009 23:02:21 // 43504
ja és csak akkor villan fel egy pillanatra ha kihuzatom ugy 3500 ig mondjuk..
Kriszo17-01-2009 22:57:52 // 43503
Szerintem az az F lesz az bár itt kicsit másképp néz ki:P
Grando17-01-2009 22:55:05 // 43502
Melyikre gondolsz? :))
Kriszo17-01-2009 22:46:07 // 43501
Skacok...
Kérdés:
A műszerfalon mit mutatna az a visszajelző amelyik kicsit hasonlít az olajnyomásjelző lámpához csak kicsit kockásabb??
Nem fényképeztem le csak ma felvillant egy pillanatra és nem tudok olaszul mert a kézikönyv ugyebér olasz...
Kriszo17-01-2009 22:44:44 // 43500
őő nem tudom meddig árulták gőzöm sincs.)
Satti17-01-2009 20:05:34 // 43499
Próbálkozni természestesen lehet, de sok értelme nincs, meg egy olyan autó igazán sokat nem ér, csak egy ideig használni jó, majd később estleg alkatrésznek.
Don Gombóc17-01-2009 20:01:32 // 43498
Szerinted. :)
tipoatti17-01-2009 19:59:34 // 43497
Az óriási bürokrácia, a regadó + a korrupció itt nálunk minden nagy külföldi befektető dolgát megnehezíti autós vonalon...
Satti17-01-2009 19:01:43 // 43496
Nem is szabadna, néhány dolog elég speciális rajta, aki nem látott előtte olyat, fogalma sem lenne, hogy kezdjen neki.
tipoatti17-01-2009 18:52:50 // 43495
Persze, ezt MI tudjuk. De a 0 presztízs, meg a begyöpösödött magyar autóvásárlási szokások és sztereotípiák adják meg a mattot a típusnak. Sebaj, MI IMÁDJUK, szakbarbár baromnak én sem adnám oda...
Andy17-01-2009 18:52:30 // 43494
Nem tisztem védeni a céget, annál inkább sem mert elég rendesen megszopattak, de nem volt rossz az alap elképzelés. Csak ott jött be a hibapont, hogy huszonéves cseh hülye gyerekek irányítottak itt Mo-n. Fogalmuk nem volt a magyar piacról.
De azért 2006-2007-ben kifingattuk a magyar piacot rendesen! Heti 120-130 autós eladás gondolom szerinted sem rossz! Na mindegy elmúlt, de én szerettem.
Egyébként felelős magyar emberek tudták volna sokáig jól csinálni.
Ja és legjobban azok szidták mindig, akiktől sokat elvett...
Nagykőrösi úti nepperek több 10 milliókat húztak havonta az AAA-ból. Ők soha nem szidták. Csak ők rugalmasan gondolkodtak. Mert annyi szar autót elvitt onnan az A hogy csak na. És nagy telepen sok autó közül eladtuk a szarokat is.
Satti17-01-2009 18:49:14 // 43493
A 166-al semmi baj nincs pedig, legfeljebb annyi, hogy egy bzonyos kor és km után talán az átlagostól több gond merül fel vele, persze nem mnden esetben, van aki megússza, de sajnos van olyan is akinek állandóan van vmi gebax a gépével, és sok alkatrész elég drága hozzá, ez nem teszi népszerűvé.
tipoatti17-01-2009 18:38:06 // 43492
Az autókereskedők 90-95%-a szarik a 166-ra, kurvára nem is érdekli, hogy milyen. Ezt a példányt is nyílván hugyé'-szaré' szippantotta be gondolom beszámítással. Mert hogy ezért pénzt nem adott, az zicher. Ez van, ezt kell tudomásul vennünk sajnos, hogy az Alfák közül talán pont a "legmacerásabb" típust fingatjuk nagy szeretettel... Ha már kiderült itt rólam a múltam, azt is megosztanám veletek, hogy afféle szakmai ártalommal vehettem volna magamnak QRVA jó áron pl. Passatot, E46-ot, Audi A4-A6-ot, és ki emléxik már rá, hogy milyen "jó vételt"... és csak elméleti szinten jutottam el a vásárlásig, megvettem magamnak a lehető "legrosszabbat" életem legkisebb alkujával. De ez a szerelem.... :)
Satti17-01-2009 18:32:34 // 43491
Azért is írtam az 1-2 kivételt.:-)
tipoatti17-01-2009 18:30:58 // 43490
166: Black list vezető talán még mindig... :)
tipoatti17-01-2009 18:29:15 // 43489
Valóban, sok gyengébb képességű, általad dilettánsnak nevezett ember dolgozott ott, ( néha mi is pl Andy-val csak pislogtunk kínunkban emberkék miatt ) de voltak ott SZÉP számbanolyanok is, akiknek EZ a vére, és kibaxott profinak voltak mondhatóak!!!
Itt sem áll meg az ész nélküli általánosítás.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.