Forum >> 164-166
Cro16630-10-2010 21:27:06 // 53129
az EGR szelepre gondolt asszem:)
Smith30-10-2010 21:21:46 // 53128
Nekem felpörög 3000 fölé, csak bevillan és megtorpan, aztán elengedem a gázt és megint megy... :(
Smith30-10-2010 21:21:01 // 53127
Egér???
András bácsi30-10-2010 20:29:38 // 53126
Inkább az egér nem mozog már rendesen.
Cro16630-10-2010 20:27:57 // 53125
Nah, mi van már a verdákkal?:(((
(holnap én is felpörgetem már 3ezer fölé...de remélem nem ragályos ez a betegség )
(holnap én is felpörgetem már 3ezer fölé...de remélem nem ragályos ez a betegség )
Don Gombóc30-10-2010 20:22:59 // 53124
valahogy így. :) De lehetőleg olyan ember csinálja aki már ilyenben profi. Az egész változó geometriás cucc le van kormolódva általában, és ha már turbós csinálja nem árt egy ellenőrzés adott esetben egy centírozás a turbónak, bár nem akarom túllihegni, szerintem egy pucolás elég lesz. :)
FRob30-10-2010 20:17:48 // 53123
egyébként az enyém is ue játssza mint a tied, 3e nél lámpicsku ki, akkor még húz, de ha gyorsan váltok akkor megtorpan ha visszaengedem alapjáratig akkor megint megy,
haver pug406 is hasonlót játszott , ott kipuffot cseréltek meg aszem katalizátort és azóta tökéletes neki
egyébként a tied padlógáz gyorsításkor eltünteti magát? az enyém olyan füstöt képes mostanában eregetni hogy az valami csuda... voltam diesel szakinál, mondta hogy ez biza nem természetes... csak még nem volt időm otthagyni pár napig míg kitalálják mi baja
haver pug406 is hasonlót játszott , ott kipuffot cseréltek meg aszem katalizátort és azóta tökéletes neki
egyébként a tied padlógáz gyorsításkor eltünteti magát? az enyém olyan füstöt képes mostanában eregetni hogy az valami csuda... voltam diesel szakinál, mondta hogy ez biza nem természetes... csak még nem volt időm otthagyni pár napig míg kitalálják mi baja
Frank30-10-2010 20:15:49 // 53122
Helló. Nekem is ugyanez a probléma. Új turbó meg új LMM és mégis nem az igazi. 3ezres fordulat fölé nem akar menni. A motorlámpa is kivillant és most már égve is maradt. Pedig ma lett kész teljesen. :(
Smith30-10-2010 19:56:59 // 53121
olvastam most egy ilyet:
Beware however as Lambda (or Oxygen) sensors in the exhaust can also give very similar symptoms to Air Flow Meters.
Beware however as Lambda (or Oxygen) sensors in the exhaust can also give very similar symptoms to Air Flow Meters.
Smith30-10-2010 19:56:22 // 53120
Erhardtól van, 35000 Ft volt.
FRob30-10-2010 19:45:58 // 53119
mennyi volt az LMM, lehet nekem is bejátszik rövidesen...
Smith30-10-2010 19:37:14 // 53118
Don: ez jól hangzik. Ilyenkor mit lehet csinálni? Ki kell venni és kikormolni?
Don Gombóc30-10-2010 19:31:08 // 53117
Pl. mocskos lekormolódott turbo. A változó geometriásoknál hasonló jelenséget okoz mint a beteg LMM.
Smith30-10-2010 19:21:22 // 53116
Jó estét mindenkinek!
Ma beszereltem az új LMM-et. Határozottan jót tett neki, de ha jól megtaposom és próbálom kihúzatni akkor most is megtorpan és bevillan a piros motorjezlés. Látszólag minden OK, egyenletesen jár a motor, LMM kicserélve, mégis ez van :(
Mi okozhat még ilyen hibát? Nem állandó hiba, csak bevillan és minden működik tovább rendesen. Lambda?
Ma beszereltem az új LMM-et. Határozottan jót tett neki, de ha jól megtaposom és próbálom kihúzatni akkor most is megtorpan és bevillan a piros motorjezlés. Látszólag minden OK, egyenletesen jár a motor, LMM kicserélve, mégis ez van :(
Mi okozhat még ilyen hibát? Nem állandó hiba, csak bevillan és minden működik tovább rendesen. Lambda?
FRC30-10-2010 18:20:57 // 53115
Segítsen valaki... RGB szerint hogyan kell rákötni az ICS-re DivX lejátszót, a fenéért sem akar lenni piros szín a kijelzőn...
Andy30-10-2010 16:56:38 // 53114
Na most mi van? :))))) Csak segíteni akartam! :D
Kriszo30-10-2010 11:45:48 // 53113
Tehetsz egy szivességet!!!!!!:)))))))))
András bácsi29-10-2010 21:23:10 // 53112
András bácsi29-10-2010 21:22:34 // 53111
Ha valakit érdekel: van egy ilyen garnitúrám, ami eladó, elcserélhető stb.
Low Flyer29-10-2010 21:00:31 // 53110
A szervizekben kapható lemezek árát figyelembe véve elég szomorú.
Betudom annak hogy a tömegcikkek gyártási költsége alacsonyabb a magas mennyiségű darabszám miatt. De nekünk kell az egyedi megjelenés. Ezt még benyeljük. :-D
Betudom annak hogy a tömegcikkek gyártási költsége alacsonyabb a magas mennyiségű darabszám miatt. De nekünk kell az egyedi megjelenés. Ezt még benyeljük. :-D
Totti (NagyVad)29-10-2010 20:55:06 // 53109
Amugy meg az utolsó cienze gagyi GPS kenterbe veri a gyári 66 navit!
Low Flyer29-10-2010 20:36:01 // 53108
Akkor ez a navi nekünk van, de nincs. :(
Europa térképet letöltenék azért ha valaki tud valahol.
Europa térképet letöltenék azért ha valaki tud valahol.
Totti (NagyVad)29-10-2010 20:32:09 // 53107
Nincsen 166 hoz magyar térkép!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vm29-10-2010 20:32:02 // 53106
Nem diszkrimináció ez, hanem a valóság.
Európa létezik, Magyarország meg... De nem offolok ;-)
Európa létezik, Magyarország meg... De nem offolok ;-)
Low Flyer29-10-2010 20:30:16 // 53105
Ez diszkrimináció :-D
És honnan szedhető le vajon?
És honnan szedhető le vajon?
Smith29-10-2010 20:23:07 // 53104
Low Flyer: Európa létezik, Magyarország nem :)
András bácsi29-10-2010 20:07:51 // 53103
Ismerek olyat, aki öteg dízelbe simán betölti a használt motorolajat. :))) És nem ifa.
Putyesz29-10-2010 20:03:59 // 53102
így van....it's true :)!!!!
Low Flyer29-10-2010 19:30:09 // 53101
Hello mindenki.
Tud valaki helyet ahonnan le lehet tölteni europa navi lemezt a 166-osomhoz? Létezik egyáltalán Europa térkép hozzá?!
Tud valaki helyet ahonnan le lehet tölteni europa navi lemezt a 166-osomhoz? Létezik egyáltalán Europa térkép hozzá?!
Putyesz29-10-2010 18:44:57 // 53100
én mindig 5w-4-est nyomok bele...az is van előírva.....nem tom mit vacilálnak egyesek....castrol edge...meseolaj
Cro16629-10-2010 17:00:47 // 53099
Üdv itt is! Jól döntöttél hogy nagyvadat vettél! (a benzines motor miatt se kritizállak, jól tetted, hogy benzinest vettél..a fogyasztásával gondolom tisztában voltál, más nagy meglepetés meg nem lehet:)) )
AlfAdam1329-10-2010 15:37:00 // 53098
Üdv mindenkinek,nemrég csatlakoztam a nagyvad gazdákhoz és gondoltam beköszönök:)
Arno16629-10-2010 11:32:42 // 53097
Ismeros: "Ilyenkor at kell onteni az olajteknobol a tankba, az olajteknobe ujat onteni, es mehet minden tovabb :-)"
Nagy otlet, Terjesszuk el, igy gyorsabban lesznek benzines tulajokka ;)
Nagy otlet, Terjesszuk el, igy gyorsabban lesznek benzines tulajokka ;)
Alfás Viktor (NagyVad)29-10-2010 07:08:21 // 53095
Andy!
Azt ne felejtsd el hogy DIESEL traktorral művelik a földeket és DIESEL kamionokkal viszik az árut!
Az erő velünk van!
:-))))
Azt ne felejtsd el hogy DIESEL traktorral művelik a földeket és DIESEL kamionokkal viszik az árut!
Az erő velünk van!
:-))))
Andy29-10-2010 06:23:31 // 53094
Cro16628-10-2010 22:57:50 // 53093
Továbbra sem hiszem, hogy ördögtől való ötlet lenne egy JTD motorba 5w-40-es Seléniát önteni:)
Kriszo28-10-2010 22:20:21 // 53092
Egyébként nincs most nálam a kocsi gépkönyve lennt van a kesztyűsben de én úgy emlékszem mintha lenne egy diagramm hőmérsékletre lebontva és aszerint ajánlják az olajat.
Kriszo28-10-2010 22:01:32 // 53091
Te miről beszélsz?:))
Az 5-40-es olaj sokkal jobb a hidegindításnál és ehhez nem kell -35c:)
olvasd figyelmesen:)
És itt csak határhőmérséklet van bejelölve tehát -10be se olyan jó az a 10-40.
Mivel "sűrűbb" ezért hidegen sokkal rosszabb az olajzás mint egy 5-40-es esetében:)
Az 5-40-es olaj sokkal jobb a hidegindításnál és ehhez nem kell -35c:)
olvasd figyelmesen:)
És itt csak határhőmérséklet van bejelölve tehát -10be se olyan jó az a 10-40.
Mivel "sűrűbb" ezért hidegen sokkal rosszabb az olajzás mint egy 5-40-es esetében:)
zümi16628-10-2010 20:20:26 // 53090
Én 15 ezrenként cserélek olajat, ennyi km. nagyjából háromnegyed évente jön össze. Ezt nevezhetjük arany középútnak:-)
silver28-10-2010 19:43:29 // 53089
Üdv
Szerintem a gyár által megadott minőséget és vizkozitást kell használni , mert nincs értelme 10w 40 helyet 5w 40-et vagy 5w-30-at használni. Esetleg Szibériában -35 fok alatt. Az olajcsere intervalum nagy mértékben befolyásolja a hideg indítások száma, rövid vagy hosszú távokon használják.
Szerintem a gyár által megadott minőséget és vizkozitást kell használni , mert nincs értelme 10w 40 helyet 5w 40-et vagy 5w-30-at használni. Esetleg Szibériában -35 fok alatt. Az olajcsere intervalum nagy mértékben befolyásolja a hideg indítások száma, rövid vagy hosszú távokon használják.
Smith28-10-2010 18:28:35 // 53087
Hát, pici és éles csavarhúzóvel kipiszkálni... utána ki lehet kozmetikázni a műanyagot. Amúgy gyárilag is ragasztva van egy falatnyi kétoldalas ragasztóval.
F4128-10-2010 18:16:55 // 53086
Egy apró kérdés:-) Távirányítóról az Alfa jelet milyen célszerszámmal érdemes eltávolítani,illetve utána vissza lehet-e helyezni,vagy marad a ragasztás?
Kriszo28-10-2010 18:05:00 // 53085
Teljes mértékben egyetértek...)
Cro16628-10-2010 08:52:52 // 53084
Miért kellene 10-40? A Selénia WR 5-40-es olaj..nehogy azt mond,hogy nem belevaló.
Lehet 10-40es-t is bele rakni..de nem hiszem hogy csak az az előírt.
Mindenki tegyen belátása szerint, én maradok az éves,11-12 ezres cserénél, abból nagy baj nem lehet. Ráadásul én sokat használom rövid távokon, be se melegszik rendesen.Saját magam megnyugtatása is megér ennyit:))
Bármennyire "korszerű" is egy JTD moci, csak szennyeződik az az olaj,meg hígul, változik, mint ahogy András bá' is írja:)
Lehet 10-40es-t is bele rakni..de nem hiszem hogy csak az az előírt.
Mindenki tegyen belátása szerint, én maradok az éves,11-12 ezres cserénél, abból nagy baj nem lehet. Ráadásul én sokat használom rövid távokon, be se melegszik rendesen.Saját magam megnyugtatása is megér ennyit:))
Bármennyire "korszerű" is egy JTD moci, csak szennyeződik az az olaj,meg hígul, változik, mint ahogy András bá' is írja:)
Alfás Viktor (NagyVad)28-10-2010 07:24:19 // 53083
Sziasztok!
Bocsi hogy beleszólok de télleg nem szabad 20000-e km ert menni egy olajal mert 10000-e km felett nem olyan a viszkozitása és jobban nyírja a motrot!
Azért kell a DIESEL-be jó olaj mert a hideg intitásoknál kell hogy megvédja a motrot a kopástól!
A nagyon használt olaj nem tapad mag a csapágyak között és a hengerfalon meg stb hanem lefolyik a karterba!
A Jó olaj pedig vékony rétegben rátapad minden eggyes forgó kopó alkatrászra!
Pont ezért kell kb 10000-nél lecserélni!
Ja és a 2.4 JTD -be minden képpen csak 10w-40 es olaj kell és abból is amire rá van irva hogy DIESEL , nem pedig hogy BENZIN-DIESEL-BENZIN,GÁZ üzemű autókhoz!
A fiatal DIESEL-be mehet az 5w-40
Bocsi hogy beleszólok de télleg nem szabad 20000-e km ert menni egy olajal mert 10000-e km felett nem olyan a viszkozitása és jobban nyírja a motrot!
Azért kell a DIESEL-be jó olaj mert a hideg intitásoknál kell hogy megvédja a motrot a kopástól!
A nagyon használt olaj nem tapad mag a csapágyak között és a hengerfalon meg stb hanem lefolyik a karterba!
A Jó olaj pedig vékony rétegben rátapad minden eggyes forgó kopó alkatrászra!
Pont ezért kell kb 10000-nél lecserélni!
Ja és a 2.4 JTD -be minden képpen csak 10w-40 es olaj kell és abból is amire rá van irva hogy DIESEL , nem pedig hogy BENZIN-DIESEL-BENZIN,GÁZ üzemű autókhoz!
A fiatal DIESEL-be mehet az 5w-40
Kriszo27-10-2010 21:44:21 // 53082
Mondani nagyon sokmindent lehet..
Egyébként nem nézed meg rendesen mit írok csak fel vagy háborodva..Én mindössze annyit írtam hogy nem ugyanaz a kenése 9000után meg 18000km után..
Ja hogy rávan írva a dobozra az mindjárt más...Az Uj Ducatora is aztmondták hogy micsodaa 35ezrenként elég hozni szervízbe micsoda gazdaságos gép..Az már senkit sem érdekel hogy 150ezernél dobhatod ki a kukába a motort mert ugye már akkor nicnsen gari...
Szerinted ha mondjuk neked holnap (ne legyen ilyen) de történne valami a motoroddal ami bizonyíthatóan a kenés rovására lenne írható ki a l.....s foglalkozna vele?
Írsz e-mail a selenianak vagy mi?
Egyébként nem nézed meg rendesen mit írok csak fel vagy háborodva..Én mindössze annyit írtam hogy nem ugyanaz a kenése 9000után meg 18000km után..
Ja hogy rávan írva a dobozra az mindjárt más...Az Uj Ducatora is aztmondták hogy micsodaa 35ezrenként elég hozni szervízbe micsoda gazdaságos gép..Az már senkit sem érdekel hogy 150ezernél dobhatod ki a kukába a motort mert ugye már akkor nicnsen gari...
Szerinted ha mondjuk neked holnap (ne legyen ilyen) de történne valami a motoroddal ami bizonyíthatóan a kenés rovására lenne írható ki a l.....s foglalkozna vele?
Írsz e-mail a selenianak vagy mi?
Smith27-10-2010 21:37:50 // 53081
Szerintem sehol nem írtam hogy hülyének nézlek.
Csak szar dolog hogy már azt sem lehet elhinni amit egy seleniára ráirnak. Pedig nyilván több olajat tesztelnek és ellenőriznek mint mi itt összesen egész életünk alatt. És ha ez így van akkor nyilván tudják hogy 20000 km után mennyit ér az olajuk. Ennek ellenére ráírják azt amit ráírtak. Ez itt a probléma.
Csak szar dolog hogy már azt sem lehet elhinni amit egy seleniára ráirnak. Pedig nyilván több olajat tesztelnek és ellenőriznek mint mi itt összesen egész életünk alatt. És ha ez így van akkor nyilván tudják hogy 20000 km után mennyit ér az olajuk. Ennek ellenére ráírják azt amit ráírtak. Ez itt a probléma.
Kriszo27-10-2010 21:27:45 // 53080
Ne érezdd magad egyáltalán szarul..nekem teljesen mind1 mikor cseréled.)))
De én had cseréljem már ki tízezer után anélkül h nem nézel hülyének..)
De én had cseréljem már ki tízezer után anélkül h nem nézel hülyének..)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
494
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?