Ez meg az enyém..februárnak jó:DD
Forum >> 164-166
Cro16602-11-2010 12:30:32 // 53179
Andy02-11-2010 12:04:05 // 53178
Na! Akkor kéne egy ilyen listaféleség, hogy kinek kőne. Sógorom otthon van ilyen nyomdai themában, esetleg segít. Ha valakinek van nyomdásza az is jó lehet. Meg akinek van az mutathatna faxa fotókat is pl: Aztán a Nagyérdemű kiválasztja mellik legyen benne.
NagyVad naptár 2011:
1. Andy képjavaslataim
NagyVad naptár 2011:
1. Andy képjavaslataim
Grando02-11-2010 10:26:33 // 53177
Ez most naptár thémája. ;)))
Nagyvad talival kapcsolatban:
Jövőre már van vmi nagyobb szabású tervféleség. Charlie kolléga a főkolompos, de egyelőre még csak ötlet szinten van a dolog. ;)))
Nagyvad talival kapcsolatban:
Jövőre már van vmi nagyobb szabású tervféleség. Charlie kolléga a főkolompos, de egyelőre még csak ötlet szinten van a dolog. ;)))
Don Gombóc02-11-2010 10:18:22 // 53176
Tényleg, az a medencés dolog totál megszűnt? nem mentek csődbe, és vette meg valaki aki végre újra üzemelteti? Ha arra jársz nézd már meg szerintem. Azért jó lenne jövőre alkotni egy olyan talit, ha már idén el lett odázva.
W.02-11-2010 10:16:26 // 53175
Már nem valószínű...:)
Don Gombóc02-11-2010 10:07:35 // 53174
Helyszín ? Szolnok ?
Grando02-11-2010 08:46:45 // 53173
Az ötlet kiváló. ;)))
Andy01-11-2010 20:37:34 // 53171
Népek!
Nem kéne nekünk is egy nagyvadas naptár jövőre? :)))))
Ilyen felakasztós, hajtogatós.
Nem kéne nekünk is egy nagyvadas naptár jövőre? :)))))
Ilyen felakasztós, hajtogatós.
vm01-11-2010 17:04:25 // 53170
Katalógus is a BCP6ES-t hozza a TS-hez, de a gyári szám a BCP6ET-re vált. Annyi a különbség, hogy az három elektródás. 1600 pénz körül van, az sem dráma.
Smith01-11-2010 16:13:58 // 53169
Na meg, főleg ha nem is amiatt dobálja a hibákat, akkor kár lenne piszkálni.
Smith01-11-2010 16:09:55 // 53168
Ok. Csak kérdeztem. Én ilyen lelkes vagyok :)
FRob01-11-2010 15:52:31 // 53167
na meg a turbó lapátok tengely ... az marhára érzékeny egy dolog... véletlen valami sérülést okozol rajta akkor aztán foghatod a fejed
grande bandi01-11-2010 15:33:32 // 53166
Hat nem gyerekjatek. En inkabb szerelőre biznam, nem könnyű hozzaferni ,meg veletlenül beszakad valamio csavar stb...
Smith01-11-2010 13:58:05 // 53165
ha már itt tartunk
a turbót nehéz kivenni?
Csak mert ha kiszedném, esetleg szétcsavaroznám és ki lehetne kormolni :) Vagy nem tudom, lehet hogy túl egyszerűen fogom fel a dolgot? :)
a turbót nehéz kivenni?
Csak mert ha kiszedném, esetleg szétcsavaroznám és ki lehetne kormolni :) Vagy nem tudom, lehet hogy túl egyszerűen fogom fel a dolgot? :)
Smith01-11-2010 13:52:59 // 53164
Pl. ez csak egy a sokmillió lehetőség közül amik ilyen hibát okoznak, de szerda este már okosabb leszek remélem!!!! ;)
Power cuts out at higher revs (possible MCSF error)
-> usually jammed VGT regulation mechanism inside Turbo charger which is causing overboost and engine goes to SafeMode (Turbo charger http://i30.tinypic.com/2zgc2eu.jpg needs to be cleaned/repaired: http://i30.tinypic.com/29g1l3b.jpg )
Power cuts out at higher revs (possible MCSF error)
-> usually jammed VGT regulation mechanism inside Turbo charger which is causing overboost and engine goes to SafeMode (Turbo charger http://i30.tinypic.com/2zgc2eu.jpg needs to be cleaned/repaired: http://i30.tinypic.com/29g1l3b.jpg )
Kriszo01-11-2010 12:11:02 // 53163
Lehetne azis de jelen esetben meg is torpan a gépezet.Ezért gondolnám azt h üzemanyag probléma lehet.Bár azis lehet h a computer vesz vissza nem tudom..
Zotya 16401-11-2010 11:23:21 // 53162
KÖSZI SZÉPEN AZ INFÓT.
FRC01-11-2010 09:58:38 // 53161
Én évekig NGK BCP6E S -t használtam vagy BCPR6E -t
Arno16601-11-2010 09:35:49 // 53160
Injektorlampa akkor is kigyullad ha nem melegszik fel a motor, tulmelegszik,hibas a hutoventit kapcsolo relek valamelyike, hoerzekelo injektor jelado stb stb szakadt zarlatos. Ilyesmi. Nalam termosztat volt emi ezt csinalta.
Zotya 16401-11-2010 07:28:12 // 53159
SZIASZTOK.
TUDNÁTOK TANÁCSOT ADNI, HOGY MILYEN GYERTYÁT TEGYEK A 164 2,0 TS-BE?
MÉG A GYÁRIAK VANNAK BENNE.NE LEGYEN "HORROR" ÁRBAN.
TUDNÁTOK TANÁCSOT ADNI, HOGY MILYEN GYERTYÁT TEGYEK A 164 2,0 TS-BE?
MÉG A GYÁRIAK VANNAK BENNE.NE LEGYEN "HORROR" ÁRBAN.
Eastone0131-10-2010 21:42:59 // 53158
Köszi az infokat
Mondhatni pöccre indul, minimális a köszörülés, holnap megnézem a csatlakozókat és befujkodom hátha az segít.
Mondhatni pöccre indul, minimális a köszörülés, holnap megnézem a csatlakozókat és befujkodom hátha az segít.
Smith31-10-2010 20:56:13 // 53157
Kriszo166: Hajrá pucolás! Ártani biztosan nem fog a dolog :)
Smith31-10-2010 20:54:58 // 53156
Kb. 2 évvel ezelőtt diagnosztizálták valahol és mondták hogy az 5 csúcsból az egyik "jó még, de...", szóval ez a "de" lehet az ok most is? :)
Megfogadom a tanácsokat, veszek adalékot, meg adok neki a következő 2-3 tankoláskor premium üzemanyagot. :)
Erről mi a vélemény? Az a baj hogy ilyet még nem láttam sehol, lehet hogy csak szervizek kapnak ilyet?
http://www.pro-tec.hu/dfc.htm
Megfogadom a tanácsokat, veszek adalékot, meg adok neki a következő 2-3 tankoláskor premium üzemanyagot. :)
Erről mi a vélemény? Az a baj hogy ilyet még nem láttam sehol, lehet hogy csak szervizek kapnak ilyet?
http://www.pro-tec.hu/dfc.htm
Kriszo31-10-2010 19:51:10 // 53155
Ja és boríts bele egy porlasztótisztító adalékot is kapsz bármelyik kúton.
Lehet hogy ennyivel megszűnik..
Lehet hogy ennyivel megszűnik..
Kriszo31-10-2010 19:49:13 // 53154
Egyébként köszi a képeket a pucolásról lehet jövőhéten énis nekiállok..)
Kriszo31-10-2010 19:48:13 // 53153
Lehet az komolyabb probléma is...
Porlasztócsúcs vagy ilyesmi..
Olyannyira szűk lukon keresztül porlasztja a gázolajat hogy az anyagban levő mikro szennyeződések egy idő után lerakódnak és jön a gebasz..
Én a helyedben egyébként cserélnék egy gázolajszűrőt meg televágnám shell prémiumdízellel..A szűrő nem drága max az üzemanyag különbözeten buksz egy kicsit, még mindig olcsóbb mint 3kilóér porlasztót cserélni..
Porlasztócsúcs vagy ilyesmi..
Olyannyira szűk lukon keresztül porlasztja a gázolajat hogy az anyagban levő mikro szennyeződések egy idő után lerakódnak és jön a gebasz..
Én a helyedben egyébként cserélnék egy gázolajszűrőt meg televágnám shell prémiumdízellel..A szűrő nem drága max az üzemanyag különbözeten buksz egy kicsit, még mindig olcsóbb mint 3kilóér porlasztót cserélni..
Rovar31-10-2010 19:45:27 // 53152
Asszem az izzítógyertyánál azt is írnia kellene hogy melyik a rossz. Jól emlékszem?Vagy nemtudom?:)
Don Gombóc31-10-2010 19:29:50 // 53151
Termosztát lesz az. :)
Alfás Viktor (NagyVad)31-10-2010 19:24:10 // 53150
Szia!
Igen izzító gyerty a hiba!
Pöccre indul vagy köszürülni kell!
Igen izzító gyerty a hiba!
Pöccre indul vagy köszürülni kell!
Alfás Viktor (NagyVad)31-10-2010 19:22:24 // 53149
Helló!
Szerintem a vízgomba lehet a baj!
Vagy azon a részen kontakthiba!
Nézd át a víz gombák csatijait és fújd ki csipp sprével!
Én már találkoztam ijen hibával és nekem ettől megjavult!
Szerintem a vízgomba lehet a baj!
Vagy azon a részen kontakthiba!
Nézd át a víz gombák csatijait és fújd ki csipp sprével!
Én már találkoztam ijen hibával és nekem ettől megjavult!
Smith31-10-2010 17:38:12 // 53148
Üdv a nagyvad csordában :)
Igen, pontosan azért van. Erhard tud küldeni neked 4000 ft-ért gyári izzítógyertyát.
Igen, pontosan azért van. Erhard tud küldeni neked 4000 ft-ért gyári izzítógyertyát.
Eastone0131-10-2010 17:34:56 // 53147
Üdv Mindenkinek!
Nemrég letttem egy 166-os boldog tulajdonosa és még nem igazán tudom mi, hogy müködik... ráadásul ez az első diesel autóm. Szóval egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy, ha inditás után pár másdopercig még villog az izzitás jelző, ez azért lehet, mert ki kéne cserélnem az izzitó gyertyákat? Vagy egyéb probléma lehet?
Nemrég letttem egy 166-os boldog tulajdonosa és még nem igazán tudom mi, hogy müködik... ráadásul ez az első diesel autóm. Szóval egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy, ha inditás után pár másdopercig még villog az izzitás jelző, ez azért lehet, mert ki kéne cserélnem az izzitó gyertyákat? Vagy egyéb probléma lehet?
FRC31-10-2010 15:41:59 // 53146
nem hiszem, hogy koszos a hűtő, mert melegebb napokon és nyáron is dolgozott rendesen. mondom csak kora reggeli órákban csinálja, ha fagypont közeli a hőmérséklet...
Smith31-10-2010 15:18:35 // 53145
Elképzelésem sincs mi köze lehet az injektornak a hűtéshez????
Nem koszos a hűtőd?
Nem koszos a hűtőd?
gbali31-10-2010 14:53:08 // 53144
Hy ,nekem is volt ilyen problémám,de szerencsére már megszünt......
3 ezer felett torpant,és bevillant a visszajelző,aztán ha visszaengedtem a gázt ment minden simán tovább,nálam a megoldás ez volt : teletank...vettem adalékot ilyenbefecskendezőtisztitó volt párat köröztem a városba,hogy jól összekeveredjen,és éjjel had dolgozza a rendszert a cucc,második napon már nem minden alkalommal jött elő a jelenség,igaz 400km-t mentem,következő nap semmi,el se akartam hinni,hogy segitett,nemigen hiszek az ilyen nszerekben,próbálgattam,léptem neki ,de azóta sehol a hiba,hála istennek!!!ha jó emlékszem Liqui Moly Injection-Reiniger volt.
3 ezer felett torpant,és bevillant a visszajelző,aztán ha visszaengedtem a gázt ment minden simán tovább,nálam a megoldás ez volt : teletank...vettem adalékot ilyenbefecskendezőtisztitó volt párat köröztem a városba,hogy jól összekeveredjen,és éjjel had dolgozza a rendszert a cucc,második napon már nem minden alkalommal jött elő a jelenség,igaz 400km-t mentem,következő nap semmi,el se akartam hinni,hogy segitett,nemigen hiszek az ilyen nszerekben,próbálgattam,léptem neki ,de azóta sehol a hiba,hála istennek!!!ha jó emlékszem Liqui Moly Injection-Reiniger volt.
FRC31-10-2010 14:08:54 // 53143
nekem is fűt szinte azonnal, inkább az aggaszt, hogy mi a f@szért kapcsolja be a hűtő ventiket, és miért világít ilyenkor az injektor?
Smith31-10-2010 14:04:17 // 53142
Termosztát?
Nekem is ugyanezt csinálta, fel tudott melegedni ha araszoltam, aztán ha gyorsabban mentem akkor ugye volt menetszél és lehűtötte. Új termosztáttal 1 km után már fűtés is van, még most a reggeli 1 fokban is :)
Nekem is ugyanezt csinálta, fel tudott melegedni ha araszoltam, aztán ha gyorsabban mentem akkor ugye volt menetszél és lehűtötte. Új termosztáttal 1 km után már fűtés is van, még most a reggeli 1 fokban is :)
FRC31-10-2010 14:00:28 // 53141
nekem a következőt csinálja a gép mostanság: ha városban autózok akkor rendesen felmelegszik a víz 90c-re pár perc alatt, de ha kimegyek nyílt útra -3°c és +5°c között akkor a víz nem melegszik fel marad 50-6a°c, valamint az injektor kigyullad a műszerfalon és a motor/klíma hűtő is maxon kezd pörögni. Találkozott valaki ilyesmivel? Ha melegebb idő van odakinn akkor nem produkálja ezt.
Smith31-10-2010 13:05:47 // 53140
Bandi: kiváncsi leszek nálad segít-e az LMM csere. Nekem nem segített. :(
Smith31-10-2010 13:02:50 // 53139
Na én már túl vagyok az EGR pucoláson.
Tetemes mennyiségű kormot vakartam ki belőle. Beragadva ugyan nem volt, de volt mit kitakarítani belőle.
A tekercs felőli oldalt csak akkor kell szétszedni ha az már nem mozog rendesen, de nekem az szépen könnyedén mozog ki-be. Így én azt hagytam és konkrétan a szelepes részre koncentráltam.
Mivel mást nem találtam itthon csak motorblokk tisztítót, így azzal estem neki. Hatékonyan oldotta a kormot. Jól befújtam neki és hagytam ázni. Igazából szerintem az a lényeg hogy a szelepek rendesen záródjanak, úgyhogy én addig pucoltam amíg kézi nyomogatásra fémesen nem koppantak egymáshoz az alkatrészek. Becsíptettem egy rongydarabot a szelep mögé és körbetekertem amíg lepucolódott.
Aztán vissza akartam szerelni az egészet, de valahogy rohadtul nem illett az egész cucc oda ahonnét levettem. Valahogy annyira feszül hogy nem is értem. Nagy nehezen beraktam, mindent megnéztem mégegyszer és beindítottam. Sajnos kimaradt a kipuff felőli cső elejéről (ahol bilincs fogja össze a kipuff felől jövő résszel) egy tömítés, így ott jött ki a füst :)
Szóval újra szét, majd össze. Célszerű először a kipuffnál lent a bilinccsel és a tömítéssel egy picit meghúzni, majd kézzel az EGR-t valahogy helyrefeszegetni. Legalábbis nekem csak így sikerült. De most már értem hogy miért kell egy ilyen kis szart 3 ekkora csavarral rögzíteni, hát mert azok feszítik a helyére :))))
Néhány kép:
Ha ezek után azt kérdeznétek hogy megszűnt-e a bevillanó hibajel, akkor azt válaszolom hogy NEM :)
Elvittem próbakörre, bemelegítettem, aztán adj neki. Megpróbáltam kitaposni a belét, már-már azt gondoltam jó lett, de aztán elkezdett világítani a piros jelzés. Nem torpant meg, de világít pár mp-ig aztán elalszik. Tovább nem kínoztam, nem nagy élvezet a csúszós kuplungommal nyomulni, talán jövő héten kicserélik. Úgyhogy hazajöttem, és ideültem a gép elé :)
Micsoda egy hálátlan ribanc, tegnapott új hátsó lámpákat is, ne legyen repedt. Aztán hisztizik :)
Tetemes mennyiségű kormot vakartam ki belőle. Beragadva ugyan nem volt, de volt mit kitakarítani belőle.
A tekercs felőli oldalt csak akkor kell szétszedni ha az már nem mozog rendesen, de nekem az szépen könnyedén mozog ki-be. Így én azt hagytam és konkrétan a szelepes részre koncentráltam.
Mivel mást nem találtam itthon csak motorblokk tisztítót, így azzal estem neki. Hatékonyan oldotta a kormot. Jól befújtam neki és hagytam ázni. Igazából szerintem az a lényeg hogy a szelepek rendesen záródjanak, úgyhogy én addig pucoltam amíg kézi nyomogatásra fémesen nem koppantak egymáshoz az alkatrészek. Becsíptettem egy rongydarabot a szelep mögé és körbetekertem amíg lepucolódott.
Aztán vissza akartam szerelni az egészet, de valahogy rohadtul nem illett az egész cucc oda ahonnét levettem. Valahogy annyira feszül hogy nem is értem. Nagy nehezen beraktam, mindent megnéztem mégegyszer és beindítottam. Sajnos kimaradt a kipuff felőli cső elejéről (ahol bilincs fogja össze a kipuff felől jövő résszel) egy tömítés, így ott jött ki a füst :)
Szóval újra szét, majd össze. Célszerű először a kipuffnál lent a bilinccsel és a tömítéssel egy picit meghúzni, majd kézzel az EGR-t valahogy helyrefeszegetni. Legalábbis nekem csak így sikerült. De most már értem hogy miért kell egy ilyen kis szart 3 ekkora csavarral rögzíteni, hát mert azok feszítik a helyére :))))
Néhány kép:
Ha ezek után azt kérdeznétek hogy megszűnt-e a bevillanó hibajel, akkor azt válaszolom hogy NEM :)
Elvittem próbakörre, bemelegítettem, aztán adj neki. Megpróbáltam kitaposni a belét, már-már azt gondoltam jó lett, de aztán elkezdett világítani a piros jelzés. Nem torpant meg, de világít pár mp-ig aztán elalszik. Tovább nem kínoztam, nem nagy élvezet a csúszós kuplungommal nyomulni, talán jövő héten kicserélik. Úgyhogy hazajöttem, és ideültem a gép elé :)
Micsoda egy hálátlan ribanc, tegnapott új hátsó lámpákat is, ne legyen repedt. Aztán hisztizik :)
grande bandi31-10-2010 12:58:55 // 53138
Az enyem is ugyanezeket a tüneteket produkalja. ha 3000 föle pörgetem kigyullad a motorhiba jelzes es kb 1 napig marad is , de minden ugyanugy mukodik tovabb. ma delelőtt leszedtem az egr szelepet de nem volt olyan szutykos a belseje ,hogy az befolyasolhatta volna a működesben(legalabb is szerintem). meg kiprobalni nem volt időm de delutan megprobalok menni vele hatha meg sem csinalja tovabb. ha igen akkor valoszinunek tartom az lmm cseret.
AlfAdam1331-10-2010 10:35:06 // 53137
Igen,tisztában voltam vele,a fogyasztásért kárpotol a hang és a teljesitmény:)
FRob31-10-2010 10:33:48 // 53136
tehát lehetséges, hogy az egr szelep valahol félúton le van ragadva és az a baja, mert gondolom ha nem nyit ki az nem probléma.. inkább az ha nyitva marad és visszaköszön a mociba az égéstermék folyamatosan, nem?
a lentebb linkelt pdf- ben meg jól szétbombázza az ürge...lehet ezt kellene mindannyiunknak nagytakarítani?
na ha holnap lesz időm vagy még ma nekiesek széjjekapom...
a lentebb linkelt pdf- ben meg jól szétbombázza az ürge...lehet ezt kellene mindannyiunknak nagytakarítani?
na ha holnap lesz időm vagy még ma nekiesek széjjekapom...
Smith30-10-2010 22:08:57 // 53135
Smith30-10-2010 22:08:12 // 53134
Találtam egy ilyet, a garázsban lévő kiskályhámban sincs ennyi korom szerintem pedig az mindenevő :)
http://www.mediafire.com/file/nxgz2frzy0y/How-to
http://www.mediafire.com/file/nxgz2frzy0y/How-to
Cro16630-10-2010 21:45:53 // 53133
de ha rákeresel itt Amore-n, biztos találsz róla pontosabb,bővebb infót.
Cro16630-10-2010 21:43:10 // 53132
nekem még 1,5 éve ajánlották a tisztítását Csiki-ék,asszem kb.8 pénzért, nem látták még akkor problémásnak, csak szóltak, hogy előbb utóbb biztos kell:)
Cro16630-10-2010 21:39:04 // 53131
Smith30-10-2010 21:27:59 // 53130
Ahhh. Ok.
Az hol van? Hogyan kell kiszedni? Ki lehet???? :)
Az hol van? Hogyan kell kiszedni? Ki lehet???? :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
5
Guests5
560
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?