Mathias:
nekem a turbo nyomás szabályzó okozta ugyanezt. Motorhibajel nem villan fel?
Forum >> 164-166
Smith01-02-2011 15:50:55 // 55379
Grando01-02-2011 15:49:40 // 55378
Vannak autók, ahol valóban le kell szerelni a lököst - nyilván te is tudod. Éppen ezért javasolnám, hogy ne varrjunk olyasmit az autó nyakába, ami nem igaz, nehogy vki félreértse. Éééted... ;)))
Látod, hogy így is tördelik szét az izzófoglalatot - nem ha még itt fals infókat is olvasnak esetleg. Épp elég, hogy néhány szerelő a 166-tal (vagy bármilyen Alfával) kapcsolatban egy sötét szobában tapogatózik. Ne rakjunk eléjük még pluszban felborogatott székeket is, mert akkor aztán tuti, hogy pofára is esnek. ;)))
Szóval a lényeg az, hogy ez nem fog szerepelni Tipoatti lemezén, mert hiteltelenné válna a művész úr. :DD
Látod, hogy így is tördelik szét az izzófoglalatot - nem ha még itt fals infókat is olvasnak esetleg. Épp elég, hogy néhány szerelő a 166-tal (vagy bármilyen Alfával) kapcsolatban egy sötét szobában tapogatózik. Ne rakjunk eléjük még pluszban felborogatott székeket is, mert akkor aztán tuti, hogy pofára is esnek. ;)))
Szóval a lényeg az, hogy ez nem fog szerepelni Tipoatti lemezén, mert hiteltelenné válna a művész úr. :DD
Andy01-02-2011 15:49:39 // 55377
Több dolog is szóba jöhet. Pl: LMM, lambda szonda.
Mathias01-02-2011 15:45:40 // 55376
Tiszteletem a cartársaknak... Egy kérdésem lenne... Úgy 3000 fordulat korul néha megtorpan A DOG, olyan mintha kihagyogatna, legyengulne, elvesztené az erejét ... Mintha egyszer már olvastam volna itt ilyesmit... Mik lehetnek a lehetséges megoldások?
Andy01-02-2011 15:41:19 // 55375
Told át, rakunk rá még! :))) Ha lehet lenyalom róla, cseh csoda produkttal! :))
Smith01-02-2011 15:38:40 // 55374
Grando: tudom hogy nem kell, én sem szoktam. Csak úgy kényelmesebb cserélni.
bizi01-02-2011 15:38:36 // 55373
Hát elvileg a héten megyek pestre, lehet megkeresem a kollégát.
bizi01-02-2011 15:37:34 // 55372
Igen, ha egyszer már kivetted, akkor másodjára már nem nagy kaland :)
Az ára meg horror, nem is értem...
Az ára meg horror, nem is értem...
Föckös01-02-2011 15:30:32 // 55371
LOL
figyi Senior (hát ha az új tag Zsunior, akkor adott, h kedves apukája a Senior) az én trakimon is van egy karc:-)
figyi Senior (hát ha az új tag Zsunior, akkor adott, h kedves apukája a Senior) az én trakimon is van egy karc:-)
Andy01-02-2011 15:08:42 // 55370
Ez azért van, mert rendes gyerek vagyok, és ha Alfa Romeo típusú gépjárműről van szó akkor nem nézhetem a karcolásokat. Még akkor sem ha TRAKESZ!!!! Ezt még Tipoatti is lesz kedves megerősíteni. :)))
Belül meg azt néztem, hogy mitől ilyen szűk? Kimosták vagy mi??? ;)))
Belül meg azt néztem, hogy mitől ilyen szűk? Kimosták vagy mi??? ;)))
BFMSE01-02-2011 14:36:27 // 55369
Nekem úgy tűnik a kormot kapargatta le... :)
grande bandi01-02-2011 14:34:49 // 55368
kb egy perc kicsrrelni az izzot, azzal nincs baj , csak az araval.
Grando01-02-2011 14:33:54 // 55367
Sztem már akkor tudta, hogy hatalmas hibát követ el. :DD ;)))
Zsunior01-02-2011 14:31:35 // 55366
Optikai csalódás!!!!! :D
Tommi01-02-2011 14:17:21 // 55365
tipoatti01-02-2011 14:04:12 // 55364
Okosat nem fogok tudni írni: go to egy fasza villanyászhoz. Nem tudom, a környéketeken van-e ilyen. Annyit segíthetek, hogy pl. a világítás-vezérlő "zöld doboz" a biztosítéktábla mögött van. Ha pesti lennél, azonnal Large-ékhoz küldenélek ilyen problémával. A barátom is megy hozzájuk valamelyik nap, kíváncsi vagyok az eredményre én is.
Grando01-02-2011 14:03:46 // 55363
Ott sem kell leszedni a lököst. ;)))
Smith01-02-2011 13:54:48 // 55362
Na ez egész más mint az enyém. Lehet hogy a faceliftben nagyobb hely van már, de a régiben alig lehet kiszedni.
Smith01-02-2011 13:52:21 // 55361
Kicsavarni???? Mit?????
Grando01-02-2011 13:50:55 // 55360
bizi01-02-2011 13:49:17 // 55359
Segíts lécci, mit nézzek, merre induljak?
bizi01-02-2011 13:48:22 // 55358
Ha esetleg van megfejtés szólj lécci, köszi!
tipoatti01-02-2011 13:39:52 // 55357
A világítás-vezérlő NASA-kütyüvel is lehet szívni, én már azon IS túl vagyok! :) Úgyhogy fel a fejjel! ;)
tipoatti01-02-2011 13:36:15 // 55356
Na, ennyivel is nagyobb szívás a facelift... Az enyémben is D2S van.
tipoatti01-02-2011 13:34:49 // 55355
Barátom a gyári xenonos géppel éppen ilyen jelenséggel szív perpill., egyszer csak megszűnt világítani mindkét oldalon a fényszóró... :s
bizi01-02-2011 13:34:40 // 55354
A linken lévő D1S az kb, és a szerelő a fémdobozról nem tudta leszedni az izzót. Próbálta csavarni és reccsent is egy szépet. Az izzót vhogy ki lehet szedni abból a fémdobozból?
tipoatti01-02-2011 13:31:44 // 55353
Szerintem is D2S lesz az.
grande bandi01-02-2011 13:31:40 // 55352
D1 S es lesz,. az enyemben is az van. erherd kolleganal talaltam 20000 Ft körül ha jol emlkeszem.
Smith01-02-2011 13:22:48 // 55351
Szerintem D2S van benne, mindenhol ezt írják. 8700 ft / db a xenonizzo.hu-n.
Smith01-02-2011 13:20:43 // 55350
A sárgás, vibráló fény az izzó hibája. D2S izzót tudsz venni. Én is a www.xenonizzo.hu oldalon vettem, és (elvileg) Osram izzót kaptam ami ugyanolyan mint a gyári. Persze lehet hogy ez már hamisított osram, de nincs vele baj, szépen működik azóta is. Párban érdemes cserélni szerintem, amelyik most még jó, azt meg elteszed tarcsiba.
Nőgyógyász múlt nem hátrány az izzócseréhez :D
A gyári előírás alapján ha jól tudom akkor úgy kezdődik hogy szedd le a lökhárítót... de enélkül is megoldható, nagy türelemmel és körültekintéssel, meg némi véráldozat árán :D
Nőgyógyász múlt nem hátrány az izzócseréhez :D
A gyári előírás alapján ha jól tudom akkor úgy kezdődik hogy szedd le a lökhárítót... de enélkül is megoldható, nagy türelemmel és körültekintéssel, meg némi véráldozat árán :D
bizi01-02-2011 13:19:23 // 55349
Szerelő mondta miután megpróbálta kicsavarni :)
http://www.xenon.hu/shop/index.php?lap=91 kép alapján a D1S lesz,
26e + ÁFA / darab !!!
Úr isten, komplett szettek töredékébe kerülnek :(
OSRAM-os cucc van benne egyébként.
http://www.xenon.hu/shop/index.php?lap=91 kép alapján a D1S lesz,
26e + ÁFA / darab !!!
Úr isten, komplett szettek töredékébe kerülnek :(
OSRAM-os cucc van benne egyébként.
Grando01-02-2011 13:00:23 // 55347
Nyugi, csak a duma nagy. ;)))
Kaposon csúnyán ottmaradt a spórdízel a 6 sebességes 3.0 V6 ellen. Pedig nem is Totti tolta a gázt, hanem Márti próbálgatta a szárnyait. :DD
Igaz, hogy nem George vezetett, de az arca vmi ilyesmi lett volna:
Viszont sajnos Andy egyszer kiesett a szerepéből, és véletlenül mondott egy fél jó szót a dízelre (ami igaz is, mert jó kis gép az, csakhát épp egy másik kávéház - ahogy Tipoatti mondaná). Na de azóta George-ot nem lehet leállítani. :DD ;)))
Mondjuk Velencén kicsit berezelt, amikor indulás előtt még megállítottuk Andyvel, hogy nem megy egy henger... :DDD
Kaposon csúnyán ottmaradt a spórdízel a 6 sebességes 3.0 V6 ellen. Pedig nem is Totti tolta a gázt, hanem Márti próbálgatta a szárnyait. :DD
Igaz, hogy nem George vezetett, de az arca vmi ilyesmi lett volna:
Viszont sajnos Andy egyszer kiesett a szerepéből, és véletlenül mondott egy fél jó szót a dízelre (ami igaz is, mert jó kis gép az, csakhát épp egy másik kávéház - ahogy Tipoatti mondaná). Na de azóta George-ot nem lehet leállítani. :DD ;)))
Mondjuk Velencén kicsit berezelt, amikor indulás előtt még megállítottuk Andyvel, hogy nem megy egy henger... :DDD
BFMSE01-02-2011 12:52:55 // 55346
Biztos vagy benne, hogy az izzó és a trafó egybe van építve? Szerintem az izzó külön cserélhető. Talán D2S foglalata van. Gyári trafót nehéz lesz találni hozzá, meg ha találsz is, elég húzós áron. Valami utángyártott cuccot bele lehet rakni talán. Itt biztos találsz valamit: www.xenon.hu
bizi01-02-2011 12:35:21 // 55345
Gyári xenon van a 166-osomban és néha pillanatra lekapcsolt vagy inkább villant egyet, viszont 2-3 alkalommal volt olyan (nyilván csak este veszem észre és legtöbbet nappal megyek), hogy kb egy másodpercre teljesen lekapcsolt mindkét oldali lámpa. Az izzóval együtt van a trafó, itt elvileg kontakthiba nem lehet.
Műszerfalon szinte egyfolytában világít a lámpahiba és az egyik oldali xenon vibrál és már sárgás is a fénye.
Ez a villogás lehet az automata beállítás miatt? De akkor mi van a teljes lekapcsolással?
És esetleg tud vki olcsón trafós xenont, mert utángyártottat nem talált a szerelő.
Műszerfalon szinte egyfolytában világít a lámpahiba és az egyik oldali xenon vibrál és már sárgás is a fénye.
Ez a villogás lehet az automata beállítás miatt? De akkor mi van a teljes lekapcsolással?
És esetleg tud vki olcsón trafós xenont, mert utángyártottat nem talált a szerelő.
Föckös01-02-2011 11:52:57 // 55344
már csak a ktsg tempomattal szívok...
ááá nincs 8 féle különnböző kapcsolási rajz, és más lábkiosztás, áááánincsen.....
ááá nincs 8 féle különnböző kapcsolási rajz, és más lábkiosztás, áááánincsen.....
'''''01-02-2011 11:41:08 // 55343
Én sem tudtam,hogy megoldható de egy angol oldalon láttam,hogy a részecskeszűrő helyére árulnak csövet felfogatással együtt.Ha az angolkáknak megy,akkor nekünk is sikerül. :-)))
Arno16601-02-2011 11:25:39 // 55342
"made in Hungary" :) zsíííííír! :)
Arno16601-02-2011 11:11:09 // 55341
Össztömeg, váltó?!
Dobjunk a 156-ba 200kg-ot, meg egy 4 sebesseges automatát ;)
(Meg a gyorsabbat tessék elengedni amúgy is... :D :D )
Dobjunk a 156-ba 200kg-ot, meg egy 4 sebesseges automatát ;)
(Meg a gyorsabbat tessék elengedni amúgy is... :D :D )
Arno16601-02-2011 11:02:32 // 55340
Isten éltessen, egészségedre!!!! :)
Arno16601-02-2011 10:54:26 // 55339
Az a tüdőmet befolyásolja.... :) Mondjuk a Tiedet jobban, mert sokkal többet szívod töményen mint én pl mikor beindítod és alapjáraton pöfög vagy ha tolatsz megy be telibe az utastérbe, ha garázsban áll akkor ott meg plane megmarad.
Hidd el, nem jó buli a dízel. A sok tudós azt is bebizonyította hogy rohadt veszélyes az emberre. Valszeg nem azok voltak akik bebizonyították hogy az ember nincs hatással a felmelegedésre. ;) Mert ez utóbbi egyszerűen ebben a formában.... hatással vagyunk, az egy más kérdés hogy magától is melegszik. Ez kicsit olyan dolog ha megy az ember hasa akkor visszatartja a WC-ig, és nem pedig rányom egyet amint megjön az inger. ;)
Szerintem mindenki bele tudja tenni a magáét. Egyedül valóban nem sokat oszt szoroz... Pl szemetelni sem szemetelünk, és a középkorhoz képest egész tiszta a város. Ha elmegy az ember Svájcig akkor meg nagyon tiszta. Pedig ugyan az az emberi faj mint mi, nem UFO-k. :)
Csak kicsit masképp gondolkodnak. (Valszeg ezért is tartanak ott ahol tartanak.....és ott nem láttam egy kormoló spórdízel-t sem.... ;) ellenben voltak korosabb verdák szépszámmal - gyönyörű állapotban. Amihez sok pénz sem kell, csak igény.)
Hidd el, nem jó buli a dízel. A sok tudós azt is bebizonyította hogy rohadt veszélyes az emberre. Valszeg nem azok voltak akik bebizonyították hogy az ember nincs hatással a felmelegedésre. ;) Mert ez utóbbi egyszerűen ebben a formában.... hatással vagyunk, az egy más kérdés hogy magától is melegszik. Ez kicsit olyan dolog ha megy az ember hasa akkor visszatartja a WC-ig, és nem pedig rányom egyet amint megjön az inger. ;)
Szerintem mindenki bele tudja tenni a magáét. Egyedül valóban nem sokat oszt szoroz... Pl szemetelni sem szemetelünk, és a középkorhoz képest egész tiszta a város. Ha elmegy az ember Svájcig akkor meg nagyon tiszta. Pedig ugyan az az emberi faj mint mi, nem UFO-k. :)
Csak kicsit masképp gondolkodnak. (Valszeg ezért is tartanak ott ahol tartanak.....és ott nem láttam egy kormoló spórdízel-t sem.... ;) ellenben voltak korosabb verdák szépszámmal - gyönyörű állapotban. Amihez sok pénz sem kell, csak igény.)
Arno16601-02-2011 10:40:23 // 55338
Elég kizártnak tartom :)
Arno16601-02-2011 10:39:15 // 55337
3.2 V6 :)
3.2 Brera-val mentem majd 2e km-et 2 eve hóban pályán stb, és nagyon bejött.
Olyan mint egy villanymotor, pincétől padlásig húz, 180-nal leszabalyzott 3.-ban egy előzésnél azt hittem még forog tovább, annyira kiegyensúlyozott a nyomatékgörbéje.
Egyedül a kipuffrendszer hangja volt nekem kicsit "golfos", nem az az érces ordító olaszos.
-
De az uj turbós motorok már sok szempontból jobbak. Azzal most nem vagyok tisztában hogyan pakolják ezeket a 159-be, ezt Te jobban tudod.
Viszont a 2.4JTDm-et beszüntették ha jóltom...
3.2 Brera-val mentem majd 2e km-et 2 eve hóban pályán stb, és nagyon bejött.
Olyan mint egy villanymotor, pincétől padlásig húz, 180-nal leszabalyzott 3.-ban egy előzésnél azt hittem még forog tovább, annyira kiegyensúlyozott a nyomatékgörbéje.
Egyedül a kipuffrendszer hangja volt nekem kicsit "golfos", nem az az érces ordító olaszos.
-
De az uj turbós motorok már sok szempontból jobbak. Azzal most nem vagyok tisztában hogyan pakolják ezeket a 159-be, ezt Te jobban tudod.
Viszont a 2.4JTDm-et beszüntették ha jóltom...
Andy01-02-2011 08:32:45 // 55336
Isten éltessen! :)))
Zotya 16401-02-2011 08:28:53 // 55335
Aszongyák ,hogy varázslat........se nem hall, se nem lát!:-)))
Zotya 16401-02-2011 08:26:43 // 55334
Isten éltessen minket..........ma bebaxok! :-))))
Föckös01-02-2011 08:03:15 // 55333
én már rájöttem, elég hamar, egy egyszerű példa: januárban csak 1x tankoltam tele az autót, előtte meg 7rókárét tankoltam bele.
ez 27
decemberben 36ért tankoltam, a boxiba, novemberben pedig 44ért. a december azért lett csak 36, mert maradt a novemberi tankolásból benne...
na meg életemben nem mentem ennyit el egy tankkal,
úgy értem egy tank üzemanyaggal
és nem úgy, hogy ez egy tank, mert olyan a nyomaték benne:-)
ez 27
decemberben 36ért tankoltam, a boxiba, novemberben pedig 44ért. a december azért lett csak 36, mert maradt a novemberi tankolásból benne...
na meg életemben nem mentem ennyit el egy tankkal,
úgy értem egy tank üzemanyaggal
és nem úgy, hogy ez egy tank, mert olyan a nyomaték benne:-)
Föckös01-02-2011 07:58:23 // 55332
hűű miccsoda élet van itt:-)
benn az új ülésfűtés, qkoricajó, végre nincs csomóban az ülőgumóm kiszállás után fál órával is:-)
benn az új ülésfűtés, qkoricajó, végre nincs csomóban az ülőgumóm kiszállás után fál órával is:-)
GEORGE01-02-2011 07:25:19 // 55331
Majd rájössz az izére :-)
Tudod milyen frankó amikor 200-ig nem tudnak elhagyni a 3.0 V6-os 166-ok?? :-)
Kell a tökömnek azért benyás, hogy 3szor annyit egyen, aztán 200-ig ne tudjak mit kezdeni egy 156-al amibe 2,4 jtd 20V van :-))))))))
Tudod milyen frankó amikor 200-ig nem tudnak elhagyni a 3.0 V6-os 166-ok?? :-)
Kell a tökömnek azért benyás, hogy 3szor annyit egyen, aztán 200-ig ne tudjak mit kezdeni egy 156-al amibe 2,4 jtd 20V van :-))))))))
GEORGE01-02-2011 07:22:33 // 55330
Mondanál a 159-ben egy normális benzines motort???????
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
525
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?