Forum >> 164-166
tipoatti02-02-2011 17:17:05 // 55479
Na, jó az irány! :) Az összes hahu.-st teljes magabiztossággal kizárod?
Blacky02-02-2011 17:09:54 // 55478
Szép estét Urak:-)
Megkérlek Benneteket, hogy ha valaki tudomással bír eladó 166-ról amely nem szerepel a hasznaltauto.hu oldalon akkor jelezze nekem legyen szíves.
Állapotra a nem törött, rögtön használható érdekel 1 M jó magyar forintig.
mille grazie
Blacky
Megkérlek Benneteket, hogy ha valaki tudomással bír eladó 166-ról amely nem szerepel a hasznaltauto.hu oldalon akkor jelezze nekem legyen szíves.
Állapotra a nem törött, rögtön használható érdekel 1 M jó magyar forintig.
mille grazie
Blacky
GEORGE02-02-2011 16:51:59 // 55477
Thesis-t add el a Ronnienak, ő nézegette a múltkor ezen paripákat :-)
Föckös02-02-2011 13:46:39 // 55476
na olyan volt az első Nagyvad amiben ültem, még 2007ben, egy Holland srác jött vele Rétimajori talira. Akkor ő nyerte volna a "legmesszebbről idealfázott" díjat.
Megittam pár sört a tűző napon, aztán rémlik valami, hogy mosolyogva szól, h azért jó lenne, ha már kiszállnék az autójából, és nem túráztatnám...
Megittam pár sört a tűző napon, aztán rémlik valami, hogy mosolyogva szól, h azért jó lenne, ha már kiszállnék az autójából, és nem túráztatnám...
Arno16602-02-2011 13:44:59 // 55475
Jahh, kellett a nyomaték mert nehezebb....Thesisben még kevesebb LE a 3.0, és valszeg még egyenesebb nyomatékgörbe.
GEORGE02-02-2011 13:37:32 // 55474
A GTA kezdetektől fogva választható volt selespeed-el csak az már 6 gangos.
A 166-ban meg 10 lovat levettek a teljesítményből.
A 166-ban meg 10 lovat levettek a teljesítményből.
Arno16602-02-2011 13:33:43 // 55473
Azon akadtam fel hogy a GTA-bol volt Selespeed...aszittem mindegyik manual.
Mikvannak. Birom ezt az olaszokban hogy össze vissza kavarnak, nincs két egyforma autó. :)
166-bol is volt 3.2 nem facelift...csak kevés.
Mikvannak. Birom ezt az olaszokban hogy össze vissza kavarnak, nincs két egyforma autó. :)
166-bol is volt 3.2 nem facelift...csak kevés.
GEORGE02-02-2011 13:14:11 // 55472
Arno16602-02-2011 13:06:14 // 55471
Nagy vagy, thx!!! Végképp meggyőzött. Már csak egy olcsóbb verzió kellene aminek normalis a szine, és csak szervizeltek, nem kamu matricarendszamoztak meg nyilvanvaloan visszatekertek, lelaktak stb. Az sem zavarna ha csillió km van benne, csak ne 20 tulajon legyen túl. Ha tudtok vmit ne kíméljetek! Bocs az OFF-ért...
Andy02-02-2011 12:58:49 // 55470
Szabó Józsi cimborám a Régi Fóti úton szerel Alfákat. Nagyon vágja a selest. Ha veszel és véletlen megkotlik bemutatlak neki. No para! :)))
Arno16602-02-2011 12:58:18 // 55469
Köszi!!!!
Mondjuk épp egy 147 sincs a hasznaltauton amire aszondom szimpatikus árban / szinben / leírás alapján :)
Mondjuk épp egy 147 sincs a hasznaltauton amire aszondom szimpatikus árban / szinben / leírás alapján :)
GEORGE02-02-2011 12:53:30 // 55468
GEORGE02-02-2011 12:50:32 // 55467
Nekem nagyon bejövős ez a váltó, több 156-al mintem ami ilyen váltós. Egy alkalommal volt nálam 159 2,2 JTS Seelspeed az már 6 gangos, mint pl a 156 GTA selespeed.
A 159-ben még finomabban működik.
Vissza kanyarodva a 156-hoz, nem ismered a Clubos körökből Kalló Imit?
neki az elsők közül való a selespeedje és ma is meg van.
Az ő tapasztalatai biztosan meggyőzhetnek a döntésről.
Maga a váltó teljesen megegyezik a kéziváltós verziókba szerelt váltóval, csak a robot és a hozzávaló elektronika a plusz.
Mesa tudja pontosan megmondani, hogy mikor volt a váltás a selespeednél, amikor kismértékű frissítést végeztek a szoftveren.
Meg ha jól emlékszem Masa írt ide az Amoréra egy bemutatót is a váltó rendszerről.
A 159-ben még finomabban működik.
Vissza kanyarodva a 156-hoz, nem ismered a Clubos körökből Kalló Imit?
neki az elsők közül való a selespeedje és ma is meg van.
Az ő tapasztalatai biztosan meggyőzhetnek a döntésről.
Maga a váltó teljesen megegyezik a kéziváltós verziókba szerelt váltóval, csak a robot és a hozzávaló elektronika a plusz.
Mesa tudja pontosan megmondani, hogy mikor volt a váltás a selespeednél, amikor kismértékű frissítést végeztek a szoftveren.
Meg ha jól emlékszem Masa írt ide az Amoréra egy bemutatót is a váltó rendszerről.
Arno16602-02-2011 12:41:46 // 55466
:)) ez komoly... hazavágyott. :)
Szóval akkor manapság már értegetnek hozzá?
Azt nagyjából vágom, hogy "butitott" ferrari technika, robotizalt valto stb. Csak azt nem, hogy mennyire hajlamos "megmakkanni" és emberi pénzért javíthatatlanná válni?!
Piszkosul nincs kedvem kuplungolni....
Szóval akkor manapság már értegetnek hozzá?
Azt nagyjából vágom, hogy "butitott" ferrari technika, robotizalt valto stb. Csak azt nem, hogy mennyire hajlamos "megmakkanni" és emberi pénzért javíthatatlanná válni?!
Piszkosul nincs kedvem kuplungolni....
Föckös02-02-2011 12:33:41 // 55465
selespeed automata funkcióban, tempomat, még egy két átalakítás, és már valóban playstation controllerrel is lehet majd autót vezetni :-)
tipoatti02-02-2011 12:25:29 // 55463
Ez szép volt, kedvet csinálsz hozzá! :) Jómagam nem biztos, hogy vennék sele-t, de nagy fíling, ha jó!
tipoatti02-02-2011 12:21:53 // 55462
Szép gondolatok! ;))) Elkezdtem itt írni egy litániát, aztán töröltem inkább. Valamelyik találkozón majd úgyis átbeszéljük a dolgokat 166-ilag pro és kontra személyesen! ;)
GEORGE02-02-2011 12:19:49 // 55461
A hagyományos váltón, van egy robot, ami a vezető helyett kinyomja a kuplungot és sebességbe teszi.
létezik egy áll automata mód, amikor a robot úgy kapcsolgat, mintha egy automata váltó lenne.
Minden visszakapcsoláskor automata gázfröccs :-( azért valamihez értenek az olaszok.
Amúgy valamelyik Ferrari szerkezete van felaggatva a váltóra, bizonyos igazítás után....bizonyos alkatrészek meg is egyeznek.
Korai időszakba okozott gondot a váltó, mert Qrvára nem értettek hozzá.
létezik egy áll automata mód, amikor a robot úgy kapcsolgat, mintha egy automata váltó lenne.
Minden visszakapcsoláskor automata gázfröccs :-( azért valamihez értenek az olaszok.
Amúgy valamelyik Ferrari szerkezete van felaggatva a váltóra, bizonyos igazítás után....bizonyos alkatrészek meg is egyeznek.
Korai időszakba okozott gondot a váltó, mert Qrvára nem értettek hozzá.
Don Gombóc02-02-2011 12:11:14 // 55460
Ha működik akkor jó dolog az. Sima H váltó az és azt vezérli az izé, és az alapján kapcsolja valami, és a hogyishíjják. Ilyen egyszerűen működik. :-) Amúgy tényleg frankó dolog az.
'''''02-02-2011 12:08:30 // 55459
Nekem volt 56-os 2.0 selespeed.20.000km volt benne,letiltott egy szalon előtt.Betoltuk,állítottak a kuplungján(állítólag 0.3 kopott).500km után egy másik szalon szomszédságában tiltott le.Megint megnézték,megint állítottak valamit a GARANCIÁLIS autón.Kb 300km után ismét egy szalon mellett állt le.Ezután fél évig senki nem tudta mi baja.Nekem felajánlottak helyette egy 19000km-es 166-ost amit el is fogadtam és hat év után minden gond nélkül adtam el. Lehet, csak az enyém volt ilyen,de az is lehet,hogy csak vágyott vissza a szalonba a többi alfa közé. :-)))
GEORGE02-02-2011 11:59:53 // 55458
csocsi komámnak 99-es a 156 selespeedje, nem kevés kilométerrel a háta mögött. Esetleg ha felhívod biztosan szívesen beavat a titkokba.
Voltak gondok, de nem olyan vészesek.
Voltak gondok, de nem olyan vészesek.
Arno16602-02-2011 11:51:17 // 55457
OFF, selespeedrol mondjatok rosszat pliz, tényleg akkora szivas az egesz ha baja van?
(Lancia futóműve nagyon nem kultiválja a várost, kezdek besokalni....)
(Lancia futóműve nagyon nem kultiválja a várost, kezdek besokalni....)
Arno16602-02-2011 11:45:49 // 55456
Amikor nem itt cseszegetem a T. kormos cartársakat kifejezetten promotalom az olasz dizeleket, hogy bezzeg azok :))
Viszont ekkora poen nem születne a dizel benzin vita nelkul, hogy "nem megy 1 henger". Ezen még most is felnevettem félhangosan itt magamban mikor eszembejutott. Nagyon nagy. :)
Viszont ekkora poen nem születne a dizel benzin vita nelkul, hogy "nem megy 1 henger". Ezen még most is felnevettem félhangosan itt magamban mikor eszembejutott. Nagyon nagy. :)
GEORGE02-02-2011 10:20:58 // 55454
Gombóc barátom, te mindig különleges stílust képviseltél :-)))))))))))))))))))
Föckös02-02-2011 10:05:46 // 55453
jogos! :-) Andy nem volt itt egy ideig, üzentem is neki, h már hiányzik a traktoros baxtatás:-)
ez egy örökös jópofa dolog, ha nem reagálják érzékenyen akár dízel, akár benzines tulajok.
ez egy örökös jópofa dolog, ha nem reagálják érzékenyen akár dízel, akár benzines tulajok.
Grando02-02-2011 10:01:02 // 55452
Úgy van! :DDD
Don Gombóc02-02-2011 09:56:55 // 55451
Azért tudhatná már mindenki, hogy itt senki nem fikázza a dízel verdákat, legfeljebb cinkelés erejéig. Ha jól emlékszem a találkozókon is egészen jól elvagyunk. Kimondom a verdiktet. Aki ezt nem érti meg arra szakadjon rá egy mázsa szar ! :-)
Cro16602-02-2011 09:53:34 // 55450
Szép történet :)
Föckös02-02-2011 09:32:17 // 55449
:-) neeem, csak félő, hogy ennél az asztalnál elsőként (jó esetben úgy este 10kor), és valószínüűleg még előtted kerülnék "ahogy a nagykönyvben meg van írva" állapotba
(úristen, évek teltek el, de még most is szinte hallom ahogy monda valaki ezt nekem:-))
(úristen, évek teltek el, de még most is szinte hallom ahogy monda valaki ezt nekem:-))
Föckös02-02-2011 09:28:29 // 55448
hát elég szép eszmefuttattások vannak itt, és véégre intelligens módon folyik (ezzel nem szeretnék utalni semmilyen más fajta Alfa tulajok topicjaira, csak leírtam)
pár mondat akkor, hogy miért 166, és miért D.
A boxi már erősen csereérett volt, a gyenge teljesítmény melletti viszonylag magas fogyasztás, a biztonság, és a családtervezés miatt
persze, tudom igen igen, az én apám is kombi trabuárt hajtott két gyerekkel a hátsó ülésen, de az az a világ volt, ez meg ez a világ, akkor ő közepesen keresett, de tutibiztos munkája volt, én meg most ahhoz mérten jobban keresek, de nem kis rugalmasság, és munka árán, komoly eredményeket kell letennem az asztalra, hogy ebben az igen speciális szegmensben(autóbőr) versenyképesek maradjunk...
Természetesen Alfát akartam venni, és 156 SW és 166 közt agyaltam nagyon.
Sokat gondolkodtam, átrágtam a témát sok emberrel, tulajdonossal.
Véleményeket, ötleteket gyűjtögettem, és létrejött a nagy dilemma:
1.
egy igen gazdaságos 156 SW 1,9es 105 vagy 115 pacis, ami egy megbízható moci, és nem eszik sokat, lehet vele spórolni(legalábbis a boxihoz képest nagyon is).
evvel az volt a bajom, hogy bár egy egészen jó autó, de semmi nem érezteti velem azt benne amitől Alfa az Alfa.
nem baj, ez volna a családi autó, és később, majd ha megtehetem, akkor belefogok egy igazi régi Oldimer Alfa projektbe, hiszen ez egy régi álmom.
na igen...
családtervezés.
nagyon szeretnék hobbiautót, de valsz nem tehetem meg majd, hiszen ha lesz költeni valóm, akkor nem MIRE, hanem KIRE fogom költeni, természetes, hogy egy szülő a gyermeke életét szeretné könnyebbé tenni.
2. egy 166os, amivel nem távolodtam el annyira a dologtól, nagyobb, biztonságos, és igazán meg kell mondjam, hogy a döntő pont a beltér volt számomra.
Zénél beleültem egybe, és úgy szálltam ki, hogy nekem az ilyen enteriőr kell, mert klasszisokkal szebb (nekem), mint a 156os-é.
Bent töltöm az utazás nagyrészét, nem kint, azaz természetesen számít a külső, de a belső meg még jobban.
és ez volt az a pillanat, amikor már tudtam, nekem 166os kell.
akkoriban kezdtem be-be nézegetni a topicba, és úgy gondoltam, hogy majd talán 2011 vége felé, vagy 2012ben lecserélem a kis boxit.
aztán jött Thomasz cartárs floodolt hirdetése, ami nekem nagyon nem tetszett, bizonyos szabályok betartása betartatása, és bizonyos büntetések kiosztása, és azok jogosságának kérdése miatt, ezért írtam amore cartársnak, hogy ez biza szabálytalan.
amore szabályszerűen figyelmeztette a cartársat, és törölte a floodolt hsz-okat.
ekkor kaptam egy "köszi, f@szkalap vagy" üzenetet, amire reagálva kértem a cartársat, h inkább írjon az autóról, mert érdekes lehet, még a végén megveszem.
no hát ennyi volt, hiszek a dolgok sorsszerűségében, már akkor erősen éreztem, hogy meg fogjuk venni az autót.
aztán megvettük.
nagy, szép, kényelmes (mostmár a sggem sem fagy be:-))
dízel, jól fogyaszt, nyomatékkirály.
nem 20vé em JETI, de nem is kell, elég ez nekem.
na igen.
a v6 az v6, unikum.
nem tehetem meg, hogy v6tal járjak.
Andy pl igen, és nem is irigylem tőle, ő sem úgy kezdte, h v6tal, és valószínűleg elég sok munkájába telt, hogy eljusson arra az anyagi szintre, hogy v6tal járhasson.
ha minden jól megy akkor "senior koromra" (uáááá Andyt megint megharapta egy traktoros:-))) én is vehetek egy v6os 166-ot.
de az építve lesz, mert 166 coupé lesz! :-)
pár mondat akkor, hogy miért 166, és miért D.
A boxi már erősen csereérett volt, a gyenge teljesítmény melletti viszonylag magas fogyasztás, a biztonság, és a családtervezés miatt
persze, tudom igen igen, az én apám is kombi trabuárt hajtott két gyerekkel a hátsó ülésen, de az az a világ volt, ez meg ez a világ, akkor ő közepesen keresett, de tutibiztos munkája volt, én meg most ahhoz mérten jobban keresek, de nem kis rugalmasság, és munka árán, komoly eredményeket kell letennem az asztalra, hogy ebben az igen speciális szegmensben(autóbőr) versenyképesek maradjunk...
Természetesen Alfát akartam venni, és 156 SW és 166 közt agyaltam nagyon.
Sokat gondolkodtam, átrágtam a témát sok emberrel, tulajdonossal.
Véleményeket, ötleteket gyűjtögettem, és létrejött a nagy dilemma:
1.
egy igen gazdaságos 156 SW 1,9es 105 vagy 115 pacis, ami egy megbízható moci, és nem eszik sokat, lehet vele spórolni(legalábbis a boxihoz képest nagyon is).
evvel az volt a bajom, hogy bár egy egészen jó autó, de semmi nem érezteti velem azt benne amitől Alfa az Alfa.
nem baj, ez volna a családi autó, és később, majd ha megtehetem, akkor belefogok egy igazi régi Oldimer Alfa projektbe, hiszen ez egy régi álmom.
na igen...
családtervezés.
nagyon szeretnék hobbiautót, de valsz nem tehetem meg majd, hiszen ha lesz költeni valóm, akkor nem MIRE, hanem KIRE fogom költeni, természetes, hogy egy szülő a gyermeke életét szeretné könnyebbé tenni.
2. egy 166os, amivel nem távolodtam el annyira a dologtól, nagyobb, biztonságos, és igazán meg kell mondjam, hogy a döntő pont a beltér volt számomra.
Zénél beleültem egybe, és úgy szálltam ki, hogy nekem az ilyen enteriőr kell, mert klasszisokkal szebb (nekem), mint a 156os-é.
Bent töltöm az utazás nagyrészét, nem kint, azaz természetesen számít a külső, de a belső meg még jobban.
és ez volt az a pillanat, amikor már tudtam, nekem 166os kell.
akkoriban kezdtem be-be nézegetni a topicba, és úgy gondoltam, hogy majd talán 2011 vége felé, vagy 2012ben lecserélem a kis boxit.
aztán jött Thomasz cartárs floodolt hirdetése, ami nekem nagyon nem tetszett, bizonyos szabályok betartása betartatása, és bizonyos büntetések kiosztása, és azok jogosságának kérdése miatt, ezért írtam amore cartársnak, hogy ez biza szabálytalan.
amore szabályszerűen figyelmeztette a cartársat, és törölte a floodolt hsz-okat.
ekkor kaptam egy "köszi, f@szkalap vagy" üzenetet, amire reagálva kértem a cartársat, h inkább írjon az autóról, mert érdekes lehet, még a végén megveszem.
no hát ennyi volt, hiszek a dolgok sorsszerűségében, már akkor erősen éreztem, hogy meg fogjuk venni az autót.
aztán megvettük.
nagy, szép, kényelmes (mostmár a sggem sem fagy be:-))
dízel, jól fogyaszt, nyomatékkirály.
nem 20vé em JETI, de nem is kell, elég ez nekem.
na igen.
a v6 az v6, unikum.
nem tehetem meg, hogy v6tal járjak.
Andy pl igen, és nem is irigylem tőle, ő sem úgy kezdte, h v6tal, és valószínűleg elég sok munkájába telt, hogy eljusson arra az anyagi szintre, hogy v6tal járhasson.
ha minden jól megy akkor "senior koromra" (uáááá Andyt megint megharapta egy traktoros:-))) én is vehetek egy v6os 166-ot.
de az építve lesz, mert 166 coupé lesz! :-)
Grando02-02-2011 09:07:38 // 55447
Ezt a NOx-redukálószer befecskendezős, katalizátoros, "AdBlue" (vagy ahhoz hasonló) őrületet az olaszok nem tervezik még bevezetni? Mert az még egy külön xarakodás az euro normák égisze alatt. Van vmi pletyka erről? :)))
GEORGE02-02-2011 09:04:09 // 55446
Óvatosan szoksz vissza az Alfásokhoz???
mondjuk érthető, hisz elég sokat voltál távol, de ne félj nem eszünk meg :-))))
mondjuk érthető, hisz elég sokat voltál távol, de ne félj nem eszünk meg :-))))
Föckös02-02-2011 09:03:06 // 55445
úvatte, na ezt majd csak távolról vizslatom:-)
GEORGE02-02-2011 08:58:18 // 55444
A mai modern dieselnél a mikrorészecskékkel van a gond, ami már nem is látható és igazából a mérésével is nagyon nagy gondok vannak.
Nem mondom, hogy nem káros, de szerintem nagyon túl van lihegve a dolog.
Majd ha már rendesen lehet mérni, akkor kéne beszélni a dologról.
Nem mondom, hogy nem káros, de szerintem nagyon túl van lihegve a dolog.
Majd ha már rendesen lehet mérni, akkor kéne beszélni a dologról.
GEORGE02-02-2011 08:45:10 // 55443
"Aztaquva mi lesz ott... :))))))"
Nagyon nagy dolognak ígérkezik azaz este -))))))
Lehet egy nagyobb szakaszon be kéne deszkázni a tavat is, biztos ami biztos alapon :-)))))
Nagyon nagy dolognak ígérkezik azaz este -))))))
Lehet egy nagyobb szakaszon be kéne deszkázni a tavat is, biztos ami biztos alapon :-)))))
Smith02-02-2011 06:43:20 // 55442
Na azért a motorosokat inkább hagyjuk én meg őket utálom mint a szart. 100-ból 98 nagyképű divatmotoros akinek pénze volt hogy vegyen valamit de észre már nem futotta, és a 98-at ha látom hogyan közlekedik, csodálkozok hogy még nem lebénulva-összetörve ül valami tolószékben az én adómból rokkantsegélyen tengődve.
Belenézek a tükörbe semmi, 2 mp múlva meg ott van mellettem amikor már előznék. Meg a lámpánál amikor 2 mm-re megy el mellettem, hajszál híján végigkarcolva szeretett Alfámat, mert ugye muszáj előre centizni a lámpáig, ahol lehetőleg felkapva az elejét kell elindulni. Szóval lehet hogy én kormolok, de ezt is be kéne akkor tiltani.
Meg még egy csomó mindent.
Továbbra is az van hogy balkán vagyunk, és mindneki leszarja a kormot, mert nem engedhetünk meg magunknak mást. Ahogy a cartárs is írta, nem tud mindenki 2 autót tartani, muszáj figyelembe venni azt hogy mennyit fogyaszt. Tényleg nem mindegy hogy 6 l, vagy 16, pláne az olcsóbb anyagból.
Ettől függetlenül én is rühellem a dizelt, de olyan alternatíva amit csak az nem választ, aki úgy áll anyagilag hogy megteheti. Ez van. Fordíthatnám a dolgot úgy is hogy, elvekből nem lehet megélni, ahhoz inkább pénz kell.
Belenézek a tükörbe semmi, 2 mp múlva meg ott van mellettem amikor már előznék. Meg a lámpánál amikor 2 mm-re megy el mellettem, hajszál híján végigkarcolva szeretett Alfámat, mert ugye muszáj előre centizni a lámpáig, ahol lehetőleg felkapva az elejét kell elindulni. Szóval lehet hogy én kormolok, de ezt is be kéne akkor tiltani.
Meg még egy csomó mindent.
Továbbra is az van hogy balkán vagyunk, és mindneki leszarja a kormot, mert nem engedhetünk meg magunknak mást. Ahogy a cartárs is írta, nem tud mindenki 2 autót tartani, muszáj figyelembe venni azt hogy mennyit fogyaszt. Tényleg nem mindegy hogy 6 l, vagy 16, pláne az olcsóbb anyagból.
Ettől függetlenül én is rühellem a dizelt, de olyan alternatíva amit csak az nem választ, aki úgy áll anyagilag hogy megteheti. Ez van. Fordíthatnám a dolgot úgy is hogy, elvekből nem lehet megélni, ahhoz inkább pénz kell.
Andy02-02-2011 06:22:15 // 55441
Az bizony jó lenne! Erre kitűnő alkalom lesz Velencén július 23-án setétedés után! :))
Komoly arcok ülnek majd az asztalnál. Arno, George, Grando, Tipoatti, Totti, Jómagam, stb...
Aztaquva mi lesz ott... :))))))
Komoly arcok ülnek majd az asztalnál. Arno, George, Grando, Tipoatti, Totti, Jómagam, stb...
Aztaquva mi lesz ott... :))))))
Alfa GT-Csaba02-02-2011 00:38:58 // 55440
Ezen a világon van egyáltalán olyan ami nem káros?Biztos hogy a személy kocsik is szennyeznek de azt is meglehet nézni hogy hány dizel gt füstöl annyit összevéve mint egy ifa ?Aláirom hogy a 100éves agyonkopott füst okádó dizelek füstölnek és szennyeznek de a maiak már sokkal kevésbé főleg ha még foglalkoznak is a kocsi műszaki állapotával!A Mjet-nek meg kimondottan más és büdösebb a füstje mint a régieknek.
Arno16602-02-2011 00:28:15 // 55439
Igazad van... van baj a benyásokkal is, meg a BKV stb-val is.... sok autónak lóg a bele sajna :( Mondjuk ennyiből legalább korrekt brigád vagyunk hogy aki kiszedi a DPF-t az ki is írja az ECU-ból, és nem azt csinálja mint ismerős ügyfele a VW-val hogy lyukakat furatott rá.... hogy a DPF eltömödést jelző nyomásszenzort átverje...
Viszont mélygarázsban pl elég brutál mikor elhalad mellettem egy dizel kb alapjáraton - majd megfullad az ember. Azért ez nem normális... arról nem beszélve, hogy a koromban sok a PM2.5 PM10 méretű (nemlátod) részecske ami akadály nélkül halad át a tüdőből a sejtfalon át a véráramba a felületén jó kis rákkeltő poliaromás szénhidrogénekkel...megül szépen a test egy vérrel kevésbé "átmosott" részén, és kész a rák.
Viszont mélygarázsban pl elég brutál mikor elhalad mellettem egy dizel kb alapjáraton - majd megfullad az ember. Azért ez nem normális... arról nem beszélve, hogy a koromban sok a PM2.5 PM10 méretű (nemlátod) részecske ami akadály nélkül halad át a tüdőből a sejtfalon át a véráramba a felületén jó kis rákkeltő poliaromás szénhidrogénekkel...megül szépen a test egy vérrel kevésbé "átmosott" részén, és kész a rák.
Arno16602-02-2011 00:22:16 // 55438
Sima ügy! Gyanítom sokáig lesz még benyás is meg dízel is :))))))
Arno16602-02-2011 00:20:27 // 55437
Ülök a fenekemen és itthon dolgozom :)
Longman02-02-2011 00:19:51 // 55436
Igen, az a baj ahogy néztem az alkatrész webshopokat hogy nem kapható ilyen alkatrész. Sem tárcsa, sem gumiágy, sem semmi.. :S
Azért kérdeztem hátha itt tudja vki mi a megoldás.
Azért kérdeztem hátha itt tudja vki mi a megoldás.
Arno16602-02-2011 00:17:24 // 55435
Dehogy akarlak meggyőzni, csak beszélgetünk, a dizelek méltatlanul kiérdemelt "tuti motor" image-ét próbálom helyrerakni. Néha egy kis ugyan elitélhető, de jóleső fikázással :)
Ezt a koromért kapjátok amit motorozás közben az arcomba toltok. ;)
-
Benyás Co2-ből többet nyom, de nem annyival amennyivel többet eszik.
"Gasoline carbon content per gallon: 2,421 grams
Diesel carbon content per gallon: 2,778 grams"
Másrészről nem okádja tele korommal / NOx -szel a levegőt aminek elég durva mellékhatásai vannak ránk emberekre.
Harmadrészt jobban megy. Szívó benyás ha nem is, de a turbós / kompresszoros mindenképp durván sokkal jobban.
Nekem ez bőven elég indok ahhoz hogy ne lássak értelmet a dízelben mint motorban.
Ha spórolni akarok akkor ott a motor, vagy kell egy kisebb benyás és kész.
Ezt a koromért kapjátok amit motorozás közben az arcomba toltok. ;)
-
Benyás Co2-ből többet nyom, de nem annyival amennyivel többet eszik.
"Gasoline carbon content per gallon: 2,421 grams
Diesel carbon content per gallon: 2,778 grams"
Másrészről nem okádja tele korommal / NOx -szel a levegőt aminek elég durva mellékhatásai vannak ránk emberekre.
Harmadrészt jobban megy. Szívó benyás ha nem is, de a turbós / kompresszoros mindenképp durván sokkal jobban.
Nekem ez bőven elég indok ahhoz hogy ne lássak értelmet a dízelben mint motorban.
Ha spórolni akarok akkor ott a motor, vagy kell egy kisebb benyás és kész.
Alfa GT-Csaba02-02-2011 00:10:43 // 55434
Ezt csak példaként írtam mert sajnos sokan fikázzák a dieselt hogy milyen szennyező!Nagyon fel van fújva ez a dolog úgy beszélnek róla mint ha egy kamaz vagy egy tátra lenne.Sokan úgy gondolják hogy ha diesel akkor az kormol,és igazuk is van persze csak akkor ha letaposod neki,de alapjáraton meg sem tudod mondani hogy ketyeg a gép.Ameddig ebben az országban ifák és 2ütemü trabantok mögött fulladok meg addig engem sem érdekel ha lök egy pamacsot ,csak az hogy 1000km megyek el egy tankal.
GEORGE02-02-2011 00:10:20 // 55433
Remélem egyszer valamilyen alkohol társaságában is cserélhetünk eszmét :-))))
GEORGE02-02-2011 00:08:51 // 55432
Megint elmegyünk a dolgok mellett úgy, hogy már nem ott tartunk mint a kiindulási állapot.
Sokan csak egy autót engedhetnek meg maguknak.
Azon belül szeretnék a legjobbat megvenni, bizonyos muszáj kompromisszumokkal.
Ha így nézem az én példám, vagy egy 166 v6-ot megközelítő dinamikával megáldott fele annyiból üzemeltethető Alfám :-)
Mivel kevesebbet eszik ezért kevesebb a szennyeződés is amit kibocsájt, csak a mikro koromban nem vagyok versenyképes a benyással szemben.
Hamár ennyire öntudatos környezetvédő vagy, akkor elektromos verdával kéne járnod, vagy valami prius-hoz hasonlóval, ott mehetnél olyan részterheléssel, hogy csak a villany motor hajtson :-)
Sokan csak egy autót engedhetnek meg maguknak.
Azon belül szeretnék a legjobbat megvenni, bizonyos muszáj kompromisszumokkal.
Ha így nézem az én példám, vagy egy 166 v6-ot megközelítő dinamikával megáldott fele annyiból üzemeltethető Alfám :-)
Mivel kevesebbet eszik ezért kevesebb a szennyeződés is amit kibocsájt, csak a mikro koromban nem vagyok versenyképes a benyással szemben.
Hamár ennyire öntudatos környezetvédő vagy, akkor elektromos verdával kéne járnod, vagy valami prius-hoz hasonlóval, ott mehetnél olyan részterheléssel, hogy csak a villany motor hajtson :-)
Arno16602-02-2011 00:03:17 // 55431
A Dé az Dé.... :))))
Rühellem mint a szart nna... amugy béke van meg minden. Csak az amúgy békés sofőr énem ki tud készülni a kormot okádó akármilyen Dé-ktől amik tolják az orrom alá a kormot bicajon motoron kocsiban mindenhol. Egyszer még bűnözni fogok miatta.... :)
Spúrdízel és a V6 között hatalmas az eltérés. Majd egyszer gyorsulj egy 156 GTA-val és kiderül mit jelent a váltó és az a párszáz kg. Majd levonjuk a különbségből azt a 200ccm-et.... de szerintem nem lesz jelentősége annyira más dimenzió.
Rühellem mint a szart nna... amugy béke van meg minden. Csak az amúgy békés sofőr énem ki tud készülni a kormot okádó akármilyen Dé-ktől amik tolják az orrom alá a kormot bicajon motoron kocsiban mindenhol. Egyszer még bűnözni fogok miatta.... :)
Spúrdízel és a V6 között hatalmas az eltérés. Majd egyszer gyorsulj egy 156 GTA-val és kiderül mit jelent a váltó és az a párszáz kg. Majd levonjuk a különbségből azt a 200ccm-et.... de szerintem nem lesz jelentősége annyira más dimenzió.
GEORGE01-02-2011 23:59:14 // 55430
úgy tudom, hogy az egy gumibetétbe ágyazott tárcsa.
Ne szórakozz vele, cseréld ki gyorsan.
Ne szórakozz vele, cseréld ki gyorsan.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
499
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?