Forum >> 164-166

Alfa Chris05-02-2011 10:37:12 // 55634
Valaki zárta már be saját "karját" az autójába?
Ez annyira összetett és bonyolult feladat, hogy csak nagyon kevesen képesek rá.:-)
Nekem sikerült.:-)
W.05-02-2011 10:23:52 // 55633
Tuti módszerem van! A 156-ban egyszer balfasz módon bedobtam a kulcsot a csomagtérbe és rácsaptam az ajtót. Mivel előtte csak a csomagteret nyitottam ki ( ezért utálom a külön nyitót a kulcson), az autó zárva maradt. Telefon. Szaki jött. 5 perc alatt célszerszámmal nyitva volt a vas! :)
Arno16605-02-2011 09:37:26 // 55632
Hogyan nyitnad ki ha nem lenne hozza kulcsod? :)
(elveszett...azt irta a manus) Ablak betoresnel van humanusabb?
Az 100% ban nyom nelkul javithato... Zarcseszegetes, keretkifeszites es benyulas egy kampos drottal?
Totti04-02-2011 22:09:39 // 55631
Mivel Andy már le lőtte a poént egy másik topikban így ide is be rakom! Hátha érdekel valakit! Itt talán nem köveznek meg érte!!! :-)))
Grando04-02-2011 22:04:52 // 55630
Szóval botrányfellépés volt? Ezt állítólag Törökbálinton is előadta már, egy nagyobb rendezvényen. :DDD
Andy04-02-2011 22:00:54 // 55629
Természetesen! :))

Bár Csepelen már nem annyira népszerű, mivel előadta a "Bekormolom az eget Én" című slágerét... :))))
Grando04-02-2011 21:57:55 // 55628
Állítólag haknikat is vállal. Ebből mi igaz? :)))
Andy04-02-2011 20:19:45 // 55627
Tipoatti, csak a költséges megoldást ismeri! :)))

Kedvenc nótája a: belenézek a "G" szemébe... Erre ropja vidáman minden szombat este! :))))
BeczA04-02-2011 20:17:26 // 55626
A csonkállványból kipréselhető és így cserélhető. Így nem kell új gyári csonkállványt venni. A G-szem pedig az E Merci G-szemével megeggyező...
Putyesz04-02-2011 19:44:03 // 55625
Ciao Urak!hogy volt ez a nyikorgó G szem a hátsó futóműben???hogy is lehet költségtakarékosan megoldani????tipoatti???
Mathias04-02-2011 09:34:26 // 55624
Minden otlet jol jon, mert delutan sielni keszulunk, es nincs kedvem rangato doggel menni 600 km-t... :-)))
Mathias04-02-2011 09:32:56 // 55623
Nagyon szepen koszonom az otleteket es az infot!!! Referalok az eredmenyrol!!! :-)
Don Gombóc04-02-2011 09:31:46 // 55622
Ne kötekedj mert szétváglak !
Amúgy ha az Opel nem tetszik akkor van ugyan olyan formájú kábel az osz-car nál, az TESLA néven fut, az pofásabb, és vastagabb. Ha meg akarja akkor ha jó minőségű szigetelő szalaggal próbálkozik, azt akár rajta is hagyhatja egy ideig.
András bácsi04-02-2011 09:18:23 // 55621
Ne hallgass a papára. :)
Ideiglenes megoldásnak valóban elmegy a kople kábel, de igazán a gyárival tér magához. Azzal elmegy 100e km-t megint. Illetve a hátsó sorra nem lesz jó a kopel.
Don Gombóc04-02-2011 09:15:49 // 55620
Gyertyakábel, vagy a legrosszabb esetben trafó. Általában a gyertyakábel a hibás mégpedig az első hengersorban, ami a hűtő mögött van. általában a díszburkolat alatt a gyertyapipa teteje szokott, a díszburkolatra áthúzni. Ez azért szokott lenni mert sokszor fogóval húzzák le a gyertyapipát, mert belesül egy kicsit a helyére, ezért megreped az elöregedett gumi, így áthúz a szikra a testre. De ez előfordulhat a kábellel is mert ott a díszburkolat alatt nagy a hőség és idővel kiszárad, elöregszik. A hátsó sorral, a szélvédő felöli résszel nem szokott gond lenni, az nyitott, nincs a gyertyapipák felett semmi, és nem is nagyon tud áthúzni, meg azok bakelit pipás kábelek teljesen mások mint az elsők. Elsősorban úgy próbáld meg hogy leveszed elölről a díszburkolatot 6-os imbusz kulccsal, és azt a részét a gyertyapipának ami kiáll a dekniből, pontosabban ahol derékszögben meghajlik, azt az egész sarok részt szigetelőszalaggal vagy 1 milliméter vastagon tekerd be. Ha megszűnik a rángatás az lesz a gond, akkor vehetsz új kábelt, de ne gyárit mert rohadt drága. Az régebbi Opel Astrák kábele jó hozzá lehet kapni darabban is. csak a hosszát kell úgy rendelni hogy oda is érjen a trafóhoz. 70-80-90 centis kábelek kellenek, ha az összes hármat veszed és cseréled. Itt nálunk a cikkszáma az Opel kábelnek általában méret szerint a következők :
118082 - 20 - 70
118082 - 20 - 80
118082 - 20 - 90
De ha az egyiket elviszed az alkatrészes boltba akkor látják hogy milyen kell. A gyári az valami 30 ezer forint a három darab, ezekből megúszod 8 ezer környékén a három darabot. Ha meg a trafó lenne a gond azt találsz bontottat is, a 164-esekben megegyező trafó volt a V6-okban.
Mathias04-02-2011 08:57:24 // 55619
Bocs, meloban vagyok. :-) ugy 5000 kmrel ezelott kezdodott a dolog. 300 fordulat korul kezdett fulladozni a dog. Par napja LMM es gyertya csere.... most mar nem fullad, csak eppen szaggat minden fordulaton terhelesben. Ha ovatosan adom a gazt akkor nem. Ha allohelyzetben gazolom, akkor is minden ok. Mi lehet a gond??
Don Gombóc04-02-2011 08:51:00 // 55618
Írd már ! :-)
Mathias04-02-2011 08:43:43 // 55617
Lehetne egy kerdesem?
Mathias04-02-2011 08:41:27 // 55615
Jo reggelt... Itt vagy Don?
Don Gombóc04-02-2011 08:03:04 // 55614
Az ott tempomatos index kapcsoló.
BFMSE04-02-2011 00:35:26 // 55613
Ati, ezt a spártaiért :)
Arno16604-02-2011 00:02:58 // 55612
Asszem mindenképp ellátogatok, és megnézem milyen állapotban van a gép.... :)

Köszi az infókat!
András bácsi03-02-2011 21:53:59 // 55611
Van két-három szétkapott Hf-em: ha kell, fel lehet támasztani egyet olcsón. ;)
Ha tényleg csak zahnriemen gerissen, akkor az olyan 100 körül helyrehozható, úgy, hogy egy darabig motor marad. Oké, a bontott motor is ennyi kb., de abba ugye nem látni bele. Persze kérdés, hogy nem azért szakadt-e el, mert előtte kinézett a hajtókar hátul. :)))

Az a gtv-motor is jó, ami itt pihen: emberünk jól rápakolt egy felújított Hf-et, aztán szépen megszorult az összes kipuffszelep. Gondolom valami nem volt kerek a felújításnál. :)
Totti03-02-2011 21:46:54 // 55610
Hát jobb mint egy 47 az biztos! És városban éppolyanon olyan jó rohangálni!
Totti03-02-2011 21:45:41 // 55609
Hát szerintem kb 500 körül van a reg moci olyan 100-150 körül! Trélerben lehet hogy tudok segíteni!
Arno16603-02-2011 21:45:25 // 55608
Bakker és jövőhéten pont megyek Zürich-be... megnézem ott van egy köpésre...teljesen beizgultam, ujra lesz Alfám!!! :))))
Arno16603-02-2011 21:41:04 // 55607
Mibe ? Hol? Dizel? :) Már megin' ? :)
Arno16603-02-2011 21:39:31 // 55606
Mennyibe fáj egy 2.0TS motort rendbekapni?!

Spider

Teljesen rácuppantam. Ennyiér' simán megéri. Gondolom itthon 100-ert kapok másik motort, oldalárafordítom kicserélem es go. Regadót nem neztem, de sztem kibírható, viszont E-s rendszammal is elvagyok egy darabig.

Mitgondoltok?

Bocs h itt offolok, de a Ti véleményetekre adok, mert Titeket ismerlek. :)
Kinek van tréleres ismerőse aki behozná emberi pénzért?!
Andy03-02-2011 19:45:55 // 55605
Ja vazze nem győzöm nyelni a kormot. Már köhögök is tőle. Arno jön bele is fullad! :)))
Totti03-02-2011 19:38:04 // 55604
Meg amugy is szét offolunk itt mindent ezzel a kormos szöszenettel! :-))))))))))))
Totti03-02-2011 19:36:43 // 55603
177 az szerintem 175 de hagyuk el beszélünk kicsit egymás mellet!
ALFI15603-02-2011 19:33:09 // 55602
Ezek csak programba különböznek.Teljessen más lehet a papíron.Adriáné papíron 177 de valójába 185 mint az említett 66-os.Ferkóé papíron 150 valójába 177.
Totti03-02-2011 19:33:04 // 55601
Nem erreől volt sz én tudom én mondtam tipoattinak hogy van 185 Le Mjet !
ALFI15603-02-2011 19:31:33 // 55600
Annyira nem.Arról volt szó,hogy van e 185lovas m-jet.Van.150,177,185
Totti03-02-2011 19:30:17 // 55599
De amúgy te hoztad példának Adriánét ami papíron 175 Le még is a mérés alapján egy 10-essel több ! Akkor most mi van?
ALFI15603-02-2011 19:29:07 // 55598
Igen.2007-be mikor vettem az enyémet akkor is találkoztam vele.
Totti03-02-2011 19:28:39 // 55597
HUUU vaz te most nagyon el kanyarodtunk az eredeti témától !
Totti03-02-2011 19:26:48 // 55596
Nem! De te láttál már gyárilag 185 Le 56-ot ?A hang súly a gyárin van!
ALFI15603-02-2011 19:25:20 // 55595
Miért gondolod,hogy még több kraft van benne mint amennyi gyárilag?Rátesznek még egy kicsit biztos ami biztos a gyárba?Inkább kevesebb szokott lenni.Igen lehet,hogy a 200 ló is csak 170-80.De többnek biztos nem több.Van 150lovas is.
ALFI15603-02-2011 19:22:59 // 55594
Az azt jelenti,hogy nincs?
Totti03-02-2011 19:20:33 // 55593
Ennyi erővel a 185-ös lehet 200 Le is !
Totti03-02-2011 19:18:54 // 55592
Bakker mérés alapján nem össze keverendő a gyári adattal !
Totti03-02-2011 19:18:05 // 55591
Én még nem láttam nem halottam!
ALFI15603-02-2011 19:17:35 // 55590
Adriáné is 185lovas.Itt láthatod.
tipoatti03-02-2011 19:15:19 // 55589
Régebbi típus régebbi motorral régebbi gyártósoron. Nincs 166 JTS-sel sem pl.
ALFI15603-02-2011 19:14:45 // 55588
Van 156-ba is 180egynéhány lovas is.
Totti03-02-2011 19:12:06 // 55587
56 ban csak a 175 Le van 66 ban van 185 Le és az már szerintem semmiben nem tér el az 59 tő max elektorinkában abban már ugyan úgy benne van a PDF is
silver03-02-2011 19:11:37 // 55586
Nekem a történetben valami nem kerek. Lefényképezem az autót ősszel, majd nem teszem fel a hirdetést addig míg nem dobok rá 1.2millát.
Kriszo03-02-2011 19:11:10 // 55585
Nyilván a vadállatot kiraknám belőle...De ha egy kulturált manusz jönne miért ne próbálhatná ki...
Volt olyan kereskedő is amikor én néztem, hogy aztmondta majd ő vezet én meg ülhetek mellette.Mondtam neki el se induljunk köszi.
Egyébként azért belülről szerintem állapotra egész rendben lévőnek tűnik, csak tényleg elég sok az ára.Majd lejjebb adja egy kicsit , ha nem csörög a telefon.)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.