Sziasztok!
Nem tudja vki hogy a tompított világításnak merre van a reléje?
Előre is köszi!
Forum >> 164-166
Zsuzska03-10-2013 10:49:05 // 68379
Grando03-10-2013 09:43:47 // 68378
Valahol biztosan benne van az eLearn-ben (vagy az elektronyos adatokat tartalmazó DTE-n), de itt a kiszerelésnél konkrétan nem szerepel.
Hátha tudja valaki fejből. Mondjuk Totti bácsi? :)
Hátha tudja valaki fejből. Mondjuk Totti bácsi? :)
atis_166jtd03-10-2013 09:33:26 // 68377
Az véletlen nincs ott hány wattos? Mert nekem jelenleg 2 wattos van benne de szerintem sok.
Grando03-10-2013 09:30:13 // 68376
Lehet, hogy elővigyázatosság, nehogy összekarcolódjon? Nem tudom. Mindegy. A lényeg ott van. ;)
Föckös03-10-2013 09:30:05 // 68375
főleg amikor a júzer rádöbben, hogy a kormány nem csak fel le hanem előre hátra is állítható :-))
Föckös03-10-2013 09:29:14 // 68374
nem, kedves Grando cartárs mindíg fordít egy picit szivességből.
(dobjuk össze a pénzt neki, hogy fordítsa le az egészet :-))
(dobjuk össze a pénzt neki, hogy fordítsa le az egészet :-))
Totti (NagyVad)03-10-2013 09:05:28 // 68373
A kormányról nem kell le venni a burkolatot ki fér anélkül is!
Smith03-10-2013 07:27:36 // 68372
Hmm. Izé. Ez magyar nyelvű DTE?
Grando03-10-2013 00:06:40 // 68371
Josh.8102-10-2013 23:31:25 // 68370
Üdv
!valaki tudna abban segíteni, hogy 166-ban hogyan lehet kivenni"szívás és roncsolás"nélkűl az óracsoportot?Ugyanis cserélném a napiszámláló izzóját mert kiment és idegesít..:(
-2 db- 2,5 imbusz csavart láttam felűl..,de nem hiszem ,hogy csak azok fogják..?
Vagy, hogyan lehet cserélni azórák háttérvilágítás izzóit?
Köszönöm, üdv!
!valaki tudna abban segíteni, hogy 166-ban hogyan lehet kivenni"szívás és roncsolás"nélkűl az óracsoportot?Ugyanis cserélném a napiszámláló izzóját mert kiment és idegesít..:(
-2 db- 2,5 imbusz csavart láttam felűl..,de nem hiszem ,hogy csak azok fogják..?
Vagy, hogyan lehet cserélni azórák háttérvilágítás izzóit?
Köszönöm, üdv!
Grando02-10-2013 18:57:21 // 68369
Pedig ez is lehetne a tünde hitvallás része. :)
tipoatti02-10-2013 18:23:12 // 68368
Pedig autósként (SEM) nem, nem érezzük jól magunkat. Ha Te igen, irigyellek! ;)
Andy02-10-2013 17:23:51 // 68367
Csekély, de a kardhal megy elől, a remény hal meg utoljára! ;) :)
Csótány02-10-2013 16:57:55 // 68366
az fasza most vettem a verdát :( van rá esély hogy tisztítással megúszom?
szevszaki02-10-2013 14:27:26 // 68365
Sziasztok!
Lenne egy eladó tuningboxom 166os 2.4JTD-hez 166Le-s kapcsolható ÁR: 20E ft postával együtt.
Ugyanitt: Relé hiba lehet az hogy meghülyül a ablaktörlöm, nyomja mint a hülye, utána meg valahol megáll. Utána meg megint kezdi. Néha meg jó :D Köszönöm! Szép napot! Szabolcs
Lenne egy eladó tuningboxom 166os 2.4JTD-hez 166Le-s kapcsolható ÁR: 20E ft postával együtt.
Ugyanitt: Relé hiba lehet az hogy meghülyül a ablaktörlöm, nyomja mint a hülye, utána meg valahol megáll. Utána meg megint kezdi. Néha meg jó :D Köszönöm! Szép napot! Szabolcs
Andy02-10-2013 14:21:42 // 68364
Meg az ezer!!!! kilométert kibíró új alkatrészek...
Cro16602-10-2013 14:20:49 // 68363
Meg a fos minőségű alkatrészek.. :D
Smith02-10-2013 14:16:21 // 68362
Kimaradt a tényszerű felsorolásból a fasza minőségű úthálózat.
dev16602-10-2013 13:55:47 // 68361
A tél minden autó ősellensége, kezdve a hidegindítás miatti motorkopástól a tömítéseket kinyíró hőingadozáson (-15 fokról 95, aztán vissza) át a sólé kegyetlen korrodáló hatásáig. A kipufogónál ez utóbbit tetézi 300 fokos hőingás:)
De ha már Mo., akkor itt van még az eszméletlen mennyiségű hamis motorolaj, amiket már szinte művészet elkerülni, a vizes, mocskos benzin és rengeteg kókler szerelő, akikkel valószínűleg 1-2-szer mindegyikünknek volt dolga, mire eljutottunk egy jól bevált, hozzáértő szerelőig.
Tényleg rossz soruk van a gépeknek.
De ha már Mo., akkor itt van még az eszméletlen mennyiségű hamis motorolaj, amiket már szinte művészet elkerülni, a vizes, mocskos benzin és rengeteg kókler szerelő, akikkel valószínűleg 1-2-szer mindegyikünknek volt dolga, mire eljutottunk egy jól bevált, hozzáértő szerelőig.
Tényleg rossz soruk van a gépeknek.
Föckös02-10-2013 13:37:44 // 68360
Hozzászólás: sajna ez van, még mindig jobb, mintha baleset érne.
Egyébként volt egy kalandos napod jó társaságban, ahol
kiélvezhetted a
"kapszkölcsönegy166ost,hahazahúzhatomatied" egynapos akció előnyeit.
:-)
Egyébként volt egy kalandos napod jó társaságban, ahol
kiélvezhetted a
"kapszkölcsönegy166ost,hahazahúzhatomatied" egynapos akció előnyeit.
:-)
Smith02-10-2013 13:07:23 // 68359
nekem a középrész csere ha jól emlékszem 115000 volt
Grando02-10-2013 13:01:30 // 68357
Jó, ahhoz képest nyilván minden az. Értem én. Mégsem kéne felülni ennek a parának, mert az időjáráson tuti nem változtat, viszont:
1. aki elhiszi, tuti szarabbul érzi magát, hogy ezen a "szélsőséges időjárású" helyen KELL élnie,
2. aki elhiszi, azzal már le is nyelették a békát, hogy itt miért kerül annyiba:
- az útépítés,
- az útfenntartás,
- a fűtés,
- az áram,
...meg minden.
Közben pedig a mérsékelt égöv alatt élünk, Európa kellős közepén, hegyektől körülvéve, ahol alig van földrengés/erdőtűz/katasztrofálisnagy árvíz (pláne szökőár)/hurrikán/stb., és ahol akár jól is érezhetnénk magunkat.
Érti az úr? :)
1. aki elhiszi, tuti szarabbul érzi magát, hogy ezen a "szélsőséges időjárású" helyen KELL élnie,
2. aki elhiszi, azzal már le is nyelették a békát, hogy itt miért kerül annyiba:
- az útépítés,
- az útfenntartás,
- a fűtés,
- az áram,
...meg minden.
Közben pedig a mérsékelt égöv alatt élünk, Európa kellős közepén, hegyektől körülvéve, ahol alig van földrengés/erdőtűz/katasztrofálisnagy árvíz (pláne szökőár)/hurrikán/stb., és ahol akár jól is érezhetnénk magunkat.
Érti az úr? :)
Csótány02-10-2013 12:49:36 // 68356
köszönöm és ez kb mennyire fájdalmas mutatvány anyagilag mármint a középrész csere?
esetleg tud valaki ajánlani kevésbé éhes megbízható embert bp vagy pest megye?
esetleg tud valaki ajánlani kevésbé éhes megbízható embert bp vagy pest megye?
vm02-10-2013 12:39:58 // 68355
Megnézném azért, hogy a Mulholland-on mennyit sóznak ;-)
vm02-10-2013 12:38:53 // 68354
Nem az a szélsőséges, amit a Retekklub vonyít, de a -20-tól +40-ig terjedő intervallum szélsőségesnek mondható pl. egy kaliforniai örök nyárhoz képest ;-)
Grando02-10-2013 12:29:53 // 68353
Ez a "szélsőséges időjárás" valami új önsorsrontó mumus? Már láttam felbukkanni itt-ott. Mi ez? Honnan jön? :)
vm02-10-2013 12:18:05 // 68352
Olyan hendikeppben vagyunk, amit nem lehet kijátszani.
Kevés a lóvé, szarok az utak, szélsőséges az időjárás, monnyammég? ;-)
Egy kaliforniai második-autó, abban az egy évszakban, ami nekik van, normális utakon, max. a töréstől kell hogy féljen.
Kevés a lóvé, szarok az utak, szélsőséges az időjárás, monnyammég? ;-)
Egy kaliforniai második-autó, abban az egy évszakban, ami nekik van, normális utakon, max. a töréstől kell hogy féljen.
Smith02-10-2013 11:50:18 // 68351
Dettó. Nálam is komplett középső rész csere.
Andy02-10-2013 11:49:59 // 68350
Nagyjából ahogy forrasr kolléga már írta.
Le lehet tapadva a túró.
Tisztítás talán, csere biztos megoldja.
Le lehet tapadva a túró.
Tisztítás talán, csere biztos megoldja.
forrasr02-10-2013 11:28:02 // 68349
Szia!
Ugyanez a hiba volt nálam, meleg oldalon a turbó lapátai hiányosak voltak, valamint le volt kormolva a geometria, geometria tisztítás után jobb lett, de még mindig betiltott csak később, turbó középrész csere megoldotta nálam a hibát.
Ugyanez a hiba volt nálam, meleg oldalon a turbó lapátai hiányosak voltak, valamint le volt kormolva a geometria, geometria tisztítás után jobb lett, de még mindig betiltott csak később, turbó középrész csere megoldotta nálam a hibát.
dev16602-10-2013 10:29:21 // 68348
Milyen kár, hogy itthon a legtöbben nem engedhetik meg magunknak, hogy öregen is jól karban tartsák az autójukat és végül majdnem az összes 64-es idejekorán a bontóban végzi. Pedig a megfelelő kezekben elképesztő futásteljesítményekre képesek. Itt például egy 491e mérföldet, azaz 790e km-t futott példányról írnak. Bár az is igaz, h Magyarországon a km órák hajlamosak visszafelé is számolni:), tehát könnyen lehet, h nálunk is fut néhány km milliomos példány, csak nem tudunk róla.
Smith02-10-2013 09:59:28 // 68347
Igen. Olyankor átkapcsol valami vész módba, és kell neki egy kuplungolás hogy újra menjen.
Évekig ez volt nekem is. Minden varázslat megvolt amiket szoktak ajánlani: EGR szelep pucolás, ledugózás. Légtömegmérő csere másikra, és gyári újra. Turbó nyomás szabályzó csere.
Végül ami megoldotta: szétesett a turbóm, és kapott egy újat. Na azóta megszűnt hibajel és a megtorpanás, és hibátlan lett.
Évekig ez volt nekem is. Minden varázslat megvolt amiket szoktak ajánlani: EGR szelep pucolás, ledugózás. Légtömegmérő csere másikra, és gyári újra. Turbó nyomás szabályzó csere.
Végül ami megoldotta: szétesett a turbóm, és kapott egy újat. Na azóta megszűnt hibajel és a megtorpanás, és hibátlan lett.
Csótány02-10-2013 08:21:07 // 68346
hali
kéne egy kis segítség . 166 jtd -n volt -e valakinek olyan hogy ha lepadlózom akkor nem megy és egy pillanatra felvillan a motor kontrol lámpa.ha fokozatosan gyorsítok akkor semmi gond????köszi
kéne egy kis segítség . 166 jtd -n volt -e valakinek olyan hogy ha lepadlózom akkor nem megy és egy pillanatra felvillan a motor kontrol lámpa.ha fokozatosan gyorsítok akkor semmi gond????köszi
Grando01-10-2013 22:16:59 // 68345
Milyen márkájú a görgő, mikor volt cserélve, és milyen nyomatékkal húzták meg?
Én talán ennyit kérdeznék tőled, természetesen csak a magam okulására. ;)
Én talán ennyit kérdeznék tőled, természetesen csak a magam okulására. ;)
Trumpf (NagyVad)01-10-2013 21:54:30 // 68344
Részvétem! Örülök hogy nagyobb baj nem történt. Én is vez.mű szíj csere előtt állok, 100-nál volt utoljára cserélve és most 185 van a tekenőn. 5-öt még csak kibír....
Föci papa01-10-2013 20:54:52 // 68343
Sajnos a többi képet nem tudtam feltölteni, Ki tudja miért?
Üdv
Föci papa.
Üdv
Föci papa.
Föci papa01-10-2013 20:40:33 // 68342
Szevasztok!
Azt hittem velem nem történhet ilyen meg amikor egyszer az autós boltban láttam egy vezérmű feszítő görgőt ami igen deformált volt.
Minap, 2013.10.01-én azt vettem észre, hogy a 166-osomnank igen hangos a motorhangja, kicsit füleltem , hát mennek a ventilátorok ész nélkül. Közben valami égett műanyag, vagy gumi szaga csap meg, amit a hűtés-fűtés ventilátor behozott valahonnan. Letekertem az ablakot, kintről nem éreztem a szagot.
Rossz előérzettel nézek körbe a műszereken és látom, hogy kúszik felfele a hűtővíz hőmérséklete. Ajjaj! No. - de bírd ki azt a pár utcát közel vagyunk az úti céltól.- mondom magamban. Közben azért a fűtést bekapcsoltam, ezzel is rásegítve a hőelvonásra. Tiszta ideg voltam. Hirtelen és váratlanul ért az esemény ami eddigi pár évtizedes tapasztalataim szerint nem jelent semmi jót.
Megérkeztem, felnyitom a motorháztetőt, látom a kiegyenlítő tartály nem dagad, nem habos. Nézem a csöveket, semmi gond, mind ép. Nézem a generátorszíjat, vizes, a karosszéria oldalt nedves, bölcső nyúlványban víz van.
Persze a nagy sietségben mikor marad otthon a telefon? Naná! Pont akkor amikor szükség lesz rá!
Murphy törvénye itt is érvényesül!
Irány a szomszéd, kunyerálás- KÖSZÖNET ÉRTE EZ ÚTON IS!- engedje meg a telefonjának a használatát.
Segítséget hívtam, és kaptam is a fiam és szerelőm személyében.
Szereztek egy vonórudat, és lejöttek értem, meg a kocsiért.
Mustra. Gyors burkolat eltávolítás, vezérmű burkolat le, és láss csodát! Tiszta gumi morzsalék a környék és az üregek. Nézem a vezérmű szíjat, hát igen viseltes, na meg laza de nagyon! Nézelődünk és észreveszi a szerelőm, hogy a támasztógörgő igen furán áll. El van fordulva a tengelyéből.
Még nem vagyunk túl a kiszerelésen, de néhány fényképet csináltam a motorról.
Lehet szörnyülködni, és szívesen veszek minden gondolatot ezzel kapcsolatban, várom a hozzá szólásotokat!
Üdvözlettel,
Föci papa.
Azt hittem velem nem történhet ilyen meg amikor egyszer az autós boltban láttam egy vezérmű feszítő görgőt ami igen deformált volt.
Minap, 2013.10.01-én azt vettem észre, hogy a 166-osomnank igen hangos a motorhangja, kicsit füleltem , hát mennek a ventilátorok ész nélkül. Közben valami égett műanyag, vagy gumi szaga csap meg, amit a hűtés-fűtés ventilátor behozott valahonnan. Letekertem az ablakot, kintről nem éreztem a szagot.
Rossz előérzettel nézek körbe a műszereken és látom, hogy kúszik felfele a hűtővíz hőmérséklete. Ajjaj! No. - de bírd ki azt a pár utcát közel vagyunk az úti céltól.- mondom magamban. Közben azért a fűtést bekapcsoltam, ezzel is rásegítve a hőelvonásra. Tiszta ideg voltam. Hirtelen és váratlanul ért az esemény ami eddigi pár évtizedes tapasztalataim szerint nem jelent semmi jót.
Megérkeztem, felnyitom a motorháztetőt, látom a kiegyenlítő tartály nem dagad, nem habos. Nézem a csöveket, semmi gond, mind ép. Nézem a generátorszíjat, vizes, a karosszéria oldalt nedves, bölcső nyúlványban víz van.
Persze a nagy sietségben mikor marad otthon a telefon? Naná! Pont akkor amikor szükség lesz rá!
Murphy törvénye itt is érvényesül!
Irány a szomszéd, kunyerálás- KÖSZÖNET ÉRTE EZ ÚTON IS!- engedje meg a telefonjának a használatát.
Segítséget hívtam, és kaptam is a fiam és szerelőm személyében.
Szereztek egy vonórudat, és lejöttek értem, meg a kocsiért.
Mustra. Gyors burkolat eltávolítás, vezérmű burkolat le, és láss csodát! Tiszta gumi morzsalék a környék és az üregek. Nézem a vezérmű szíjat, hát igen viseltes, na meg laza de nagyon! Nézelődünk és észreveszi a szerelőm, hogy a támasztógörgő igen furán áll. El van fordulva a tengelyéből.
Még nem vagyunk túl a kiszerelésen, de néhány fényképet csináltam a motorról.
Lehet szörnyülködni, és szívesen veszek minden gondolatot ezzel kapcsolatban, várom a hozzá szólásotokat!
Üdvözlettel,
Föci papa.
Imyx01-10-2013 19:37:06 // 68341
Köszi :). Ahogy kapeka cartárs írja, benzinest szeretnék :).
Trumpf (NagyVad)01-10-2013 18:57:17 // 68340
A Cartársnak kifinomult izlése van! Engem elzavart volna az asszony a háztól ha egy V6-ossal allítok haza :).
kapeka (Nagyvad)01-10-2013 18:45:30 // 68339
A kolléga a V6-ba szerelmesedett bele :-))), ezért a dízelt szóba sem hoztam, de természetesen igazad van.
Trumpf (NagyVad)01-10-2013 18:38:43 // 68338
Ismereteim szerint a dízelé is Sportronic, ami egy Aisin AW55-50 SN tipusú japán váltó.
Imyx01-10-2013 14:23:23 // 68337
Ez az infó tökéletes lesz, most már tudom a váltó tipusát is, ezer köszönet :)
kapeka (Nagyvad)01-10-2013 13:40:07 // 68336
Bár angolul, de itt mindent megtalálsz róla, merthogy sok más típusba is szerelték a ZF HP20-at.
Imyx01-10-2013 10:18:58 // 68335
Urak,
Bocs a hülye kérdésért:
A Sportronic váltó felépítése milyen? Bolygókerekes működésű, ahol a fogaskerekek állandó kapcsolatban vannak egymással? Vagy teljesen mechanikus a váltó, elektronikai működtetéssel?
Köszönöm! :)
Bocs a hülye kérdésért:
A Sportronic váltó felépítése milyen? Bolygókerekes működésű, ahol a fogaskerekek állandó kapcsolatban vannak egymással? Vagy teljesen mechanikus a váltó, elektronikai működtetéssel?
Köszönöm! :)
kapeka (Nagyvad)01-10-2013 09:24:15 // 68334
Azért az nem semmi, hogy a Google első pár helyen csak téged hoz találatnak, ha beírom az Ecu típusát... :-DDDD
kapeka (Nagyvad)01-10-2013 08:53:51 // 68333
Sajnos Ricsi nem tud segíteni, ilyen mentése nincs. Ígért egy kontaktot, de ezen a vonalon eddig más nem történt. Viszont most beszéltem a villamosságissal, neki ígértek olaszból tartalmat, talán még ma megjöhet (remélem, nem olaszos stílusban hetek alatt csak... :-) ). Az viszont tuti, hogy elkérem utána, és lesz egy mentésem...
Peta7430-09-2013 14:49:43 // 68332
Szia! Ugyan ebbe a cipőben járunk a szomszéd srác vett egy 147-est motor hibás volt meg lett javítva minden működik csak a km-óra állást nem írja ki csak vonalakat hogyan lehet ezt javítani?
kapeka (Nagyvad)30-09-2013 08:46:10 // 68331
Köszi, mindjárt fel is hívom.
Smith30-09-2013 08:41:00 // 68330
Hmm. Akkor aki előrelátó akar lenni, annak érdemes ezt az eeprom tartalmat eltenni, hátha jól jön még :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
422
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?