Forum >> 164-166
Zoli198014-10-2013 17:50:37 // 68587
A kézi váltósnál is tud gáz lenni, lásd nálam. A légzsák vezérlőre, és 3 relére tud folyni a nyál, és hidd el, nagyon tud füstölni a relé, és iszonyat büdös is. :) Nem mellesleg az ijedség, mikor füstgéppel vetekszik a kocsid.
Josh.8114-10-2013 17:38:34 // 68586
Olvasgatom az előzményeket és próbálok 'okulni'..
Tehát akkor; ha van kicsi fagyálló szag akkor már érdemes cserélni a radiátort..?És ha jól értem a kézi váltósnál nem akkora probléma mint az automatánál..? És a klímagázt mindenképpen le kell engedni?De miért is?Thanx
Tehát akkor; ha van kicsi fagyálló szag akkor már érdemes cserélni a radiátort..?És ha jól értem a kézi váltósnál nem akkora probléma mint az automatánál..? És a klímagázt mindenképpen le kell engedni?De miért is?Thanx
Totti14-10-2013 17:30:06 // 68585
GPS pasz az enyémben nincsen de ha lenne is ki vágnám mint macskát..... mivel használhatatlan magyar földön !
Imyx14-10-2013 17:26:43 // 68584
Ma megnéztem, de nálam sajna nem jeleníthető meg a rejtett menü :). A videón látható kombinációra csak az ISC verzióját jelzi ki. 1998, Szeptemberében programozták.
atis_166jtd14-10-2013 15:15:40 // 68583
Annyit mondott hogy ennél az uj szoftveresnél vigyázni kell mert 3 proba után elugrik valami másik kódra de azt nem lehet megfejteni. A réginél meg lehet próbálkozni többször. Viszont akkor szeretnék annyit kérdezni töled hogy a gsp is igy müködik hogy három után várni kell vele? Esetleg ha többször próbálkozom nem kell az ics-sét is ujra ütni?
atis_166jtd14-10-2013 15:08:39 // 68582
Lehet hogy igy van csak azt tudom hogy itt is ajánlották z illetöt ugy ismerös hogy beszéltem vele egy párszor. Ö mondta el ezt nekem de akkor nem tidom mi van. Na de mindegy nincs kód az a lényeg és ez tényleg csak akkor lesz igazán gáz mikor kell. De akkor elöbb hasraütök és probálkozom. Meg az is gáz hogy ennyit kérnek egy kódért.
Totti14-10-2013 14:00:20 // 68581
A három probálkozás viszont nemigaz teljesen mert bár le tilt de csak 10 percre majd utána lehet ujra probálkozni de ha el rontod akkor minig hozzá add egy percet a 10 hez
Totti14-10-2013 13:56:04 // 68580
Jól mondta az ismerösőd!
Totti14-10-2013 13:54:13 // 68579
Azt azért ne felejtsük már el hogy ezeket őssze visze lehet cserélgetni! Nagy valoszinüségel nálad azért megy mert egy régebbi model van benne olyanban amiben igazolhatoan gyári szerelésű nagy valoszinüséggel nem müködik! Kolegádnak meg valaosznü egy ujjabb van benne azért nem megy néla!
Csótány14-10-2013 13:45:30 // 68578
és a csere gáz ??
Andy14-10-2013 11:11:18 // 68577
Fiatnál dolgozik és jártas ilyenben?? Ne idegesíts fel. Olyan képzetlen, fogalmatlan mind mint a rosseb. Semmilyen képzést nem kapnak. A hibakódokat sem ismerik és gyakorlatilag azt sem tudják miért hová kell nyúlni. :(
Andy14-10-2013 11:06:01 // 68576
Két hsz-al feljebb. 2013-10-13 20:25:49 // 68564
A fagyállószag pedig szivárgó radiátort jelent. Szépen csepeg a mutra az elektromos részekre. Manuálisnál nem akkora gáz, de automatánál pont a váltó elektronikára.
A fagyállószag pedig szivárgó radiátort jelent. Szépen csepeg a mutra az elektromos részekre. Manuálisnál nem akkora gáz, de automatánál pont a váltó elektronikára.
atis_166jtd14-10-2013 10:12:49 // 68575
Akkor lehet nekem ezt olyan mondta aki fiatnal dolgozik és jártas ilyenben. Akkor ezek szerint tényleg valami más lehet.
Sajna csak nekem van ilyen szerencsém hogy nem megy.
Sajna csak nekem van ilyen szerencsém hogy nem megy.
Csótány14-10-2013 09:51:36 // 68574
hello miért a pici fagyi szag már azt jelenti???ne idegelj !!!én is érzem néha :(
Csótány14-10-2013 09:46:22 // 68573
hali hogy lehet előhívni a rejtett menüt???
Föckös14-10-2013 06:50:54 // 68572
dehogynem! esős párás időben a kompresszor bekapcsolásával segíti elő a páramentesítést. anélkül is lehet, de kényelmesebb.
Föckös14-10-2013 06:49:28 // 68571
no az igaz, nekem szerencsém volt egy ajándék töltéssel egy baráttól :-)
Trumpf (NagyVad)14-10-2013 06:32:01 // 68570
Ezt így nem merném kijelenteni, mert a kollégám 1999-esén nem megy, de az én 2005-ösömöm megy. Szerintem nem évjárat függő, valami más turpisság lehet benne :).
atis_166jtd13-10-2013 22:07:44 // 68569
ez igaz, de 25 alatt nem találtam olyat amihez van kód, viszont ennyiért mondják meg a szervízben is. Csak azt nem tudom mi kerűl ennyibe mert kollégám opját most kértük le egy 10es volt az autó összes kódja.
BOCS A HASONLATÉRT!!!
BOCS A HASONLATÉRT!!!
atis_166jtd13-10-2013 22:03:08 // 68568
Ez csak a 2000 elötti szoftveresen működik de azért köszi. Ezt egy ebben jártas kollégától tudom. Ő mondta, hogy vigyázzak mert 3 rossz kód után már nem is lehet próbálkozni.
Trumpf (NagyVad)13-10-2013 21:16:11 // 68567
Imyx13-10-2013 21:07:37 // 68566
Kösz szépen!!!! :). Holnap kipróbálom! :).
Zoli198013-10-2013 20:47:41 // 68565
Már akinek. :)
Imyx13-10-2013 20:23:38 // 68563
Ilyen is van?? :) Hogy lehet előhívni a rejtett menüt? :-)
Trumpf (NagyVad)13-10-2013 20:16:20 // 68562
Zoli198013-10-2013 19:36:35 // 68561
Akkor meg lehet egyszerűbb egy olyan ICS-t venni, amihez van kód. Lehet nem egyszerű dolog, de találkoztam már olyannal, aki kódot is adott hozzá.
atis_166jtd13-10-2013 18:59:51 // 68560
Nekem az olaszhoz semmi kódom nincs jó lenne legalább az icst megtudni. Sajna nem keveset kérnek érte a szervizben.
Imyx13-10-2013 18:50:45 // 68559
Hm, köszi. Sejtettem, hogy kellene lennie egy másik kódnak is.
Zoli198013-10-2013 18:40:50 // 68558
Ha jól tudom, kell lenni egy másik kódnak, a "mechanikus" immo esetére. Érdekes, mert az olaszból behozott autómhoz kaptam mindent, a magyarországon vásároltéhoz meg semmit. Ics kód is bemondásra van meg. :-(
Imyx13-10-2013 18:10:09 // 68557
Ok. Pár nappal ezelőtt véletlenül kivettem az ISC biztosítékát. Az ISC kérte a kódot, elfogadta, minden rendben. Ezen kívül kellene legyen másik kód az autóhoz? Ezt szeretném megtudni :). A 156-hoz volt rádió kód, és külön "motor kód". A 166-nál is így van?
kapeka (Nagyvad)13-10-2013 18:04:40 // 68556
Egyébként újra mozgóképes a verda, kiderült a hiba: a motorterben egy áramszál elrohadt, de úgy, hogy hol volt kapcsolat az ECU és az immo között, hol nem. Pont mint a mesében. Az ECU végülis rendben van, de rendesen szétszedték a kocsit, mire megtalálták a hibát, pedig teljes kapcsolási rajz is volt hozzá. Valószínűleg pont a bikázáskor engedte el magát a kábel...
Úgyhogy holnap teljes takarítás, polír, és műszaki vizsga a héten, mert az is lejárt.
Úgyhogy holnap teljes takarítás, polír, és műszaki vizsga a héten, mert az is lejárt.
kapeka (Nagyvad)13-10-2013 17:52:29 // 68555
Azért a gáz nem veszik el, ha a klímás fejti le, utána vissza is tölti, csak minimális pénzbe kerül, legalábbis felénk így is megy. Nem olcsó a gáz, nem kell pazarolni...
tipoatti13-10-2013 16:51:40 // 68554
Ez közhasznú info, köszönöm! :)
Zoli198013-10-2013 16:36:37 // 68553
Tehát akkor célszerű mostanában megcsinálni, mert nagy valószínüséggel nem használjuk a klímát kb tavaszig. :)
atis_166jtd13-10-2013 16:31:58 // 68552
de egy zár cseréhez nem kell levenni a sarut.
Föckös13-10-2013 15:52:37 // 68551
Kívülről kell cserélni, nem olyan sok idő, és nem akkora nagy munka, mint gondolná az ember. Klímagáznak annyi, le kell ereszteni.
e learnben megvan lépésről lépésre
e learnben megvan lépésről lépésre
GTPeti13-10-2013 14:22:43 // 68550
Atti, a rádió backup vezetékére kéne aggatni egy motor- v. zselés akksit. Elektromos tekintetben közvetlenül a rádió elé. Ezután ha kiveszed annak a szálnak a gyári biztosítékát, a rádiónak továbbra is megmarad a tápja. Utána már le lehet szedni a normál akksi saruját is.
Josh.8113-10-2013 11:40:43 // 68549
Feltenném Én is, a már sokak által feltett 'nyűgös' kérdést..Mennyire nehéz és mi a folyamata a fűtőradiátor cserének? szerintem nem folyik még az enyém mert a fagy.szint az állandó, csak melegre állítva..enyhe fagy.szagot érzek egy ideig...Tudom már sokaknak 'lerágott'csont ez a téma ,de érdekelne, hogy mennyire nehéz és esetleg bonyolult kicserélni az egyébként nem drága radiátort. Ha jól emlékszem és olvastam az előzményekben, akkor kívülről kell szerelni és cserélni?És kb.mennyi időt vesz igénybe?
Aki cserélte már saját magának a radiátort(sikerrel:) azt kérem írja már le a folyamatot és a tapasztalatokat! Szerintem csak idő kérdése és cserélnem kell nekem is, mielőtt nagyobb kárt tenne a csepegése! Előre is köszönöm nektek a válaszokat! Üdv.
Aki cserélte már saját magának a radiátort(sikerrel:) azt kérem írja már le a folyamatot és a tapasztalatokat! Szerintem csak idő kérdése és cserélnem kell nekem is, mielőtt nagyobb kárt tenne a csepegése! Előre is köszönöm nektek a válaszokat! Üdv.
Imyx12-10-2013 21:42:20 // 68548
Az ISC kódja van csak meg. Vajon Föci Papa erre gondolt? Kellene legyen más kód is? Thx.
tipoatti12-10-2013 21:21:26 // 68547
Legalább a kódot tudod? Mert ha nem, nem irigyellek a következő akksi csere / bármilyen más áramtalanítási projekt miatt...
Imyx12-10-2013 20:51:18 // 68546
Kód kártyára gondolsz? Sajnos nem kaptam az autóhoz :(.
Imyx12-10-2013 20:47:37 // 68545
OK, kösz az infót. Szerintem kicserélem, az előző tulaj küld új zárat.
Föci papa12-10-2013 19:57:24 // 68544
Jó az a kocsi, csak a gazdi laza mind a Riga lánc.
Ahogy ismerlek azt is megoldod, mármint az ASR-t.
Ami ha működik valóban nagyon jó.
Erre csak idén télen jöttem rá mikor tiszta jég volt az út és nem értettem miért tötyög mindenki.
Aztán mikor a Kada- Maglódi sarkán a kék busz keresztbe állt és csúszkált össze vissza, pedig igen gyakorlott rutinos vezetők a buszsofőrök, és én meg elkezdtem fékezni és csak a ABS hangját hallottam, de a gép nem lassult olyan intenzíven mint ahogy én azt vártam.
Hogy őszinte legyek tele volt egy pillanatra a gatyám. Na utána már én is lassabban hajtottam .
Azóta mindég csinálok egy próba fékezést ha jeges az út, vagy ha csúszósnak találom.
A kuplungról meg annyit, hogy a programot írd át, legyen meg a nyomaték limit és akkor nem biztos hogy megfordul.
A te kuplungod nagyon új még ahhoz hogy cserélni keljen!
Apa
Ahogy ismerlek azt is megoldod, mármint az ASR-t.
Ami ha működik valóban nagyon jó.
Erre csak idén télen jöttem rá mikor tiszta jég volt az út és nem értettem miért tötyög mindenki.
Aztán mikor a Kada- Maglódi sarkán a kék busz keresztbe állt és csúszkált össze vissza, pedig igen gyakorlott rutinos vezetők a buszsofőrök, és én meg elkezdtem fékezni és csak a ABS hangját hallottam, de a gép nem lassult olyan intenzíven mint ahogy én azt vártam.
Hogy őszinte legyek tele volt egy pillanatra a gatyám. Na utána már én is lassabban hajtottam .
Azóta mindég csinálok egy próba fékezést ha jeges az út, vagy ha csúszósnak találom.
A kuplungról meg annyit, hogy a programot írd át, legyen meg a nyomaték limit és akkor nem biztos hogy megfordul.
A te kuplungod nagyon új még ahhoz hogy cserélni keljen!
Apa
Föckös12-10-2013 19:41:56 // 68543
na majd holnap a vasárnapi közös ebéd előtt nyomok én egy főpróbát, aztán jóól megvizsgálom a nyomatékot fordulaton, az asr-t, hogy működik-e, na meg az esp-t is, az új rugókat gátlókat, és a féket sem hagyom majd hidegen:-)))
hát igen, szeretnék az autómba egy jobb féket, de egy asr-t legalább.
és mindenképpen egy bivalyerős kuplungot, a gyári ugyanis nem bírta túl sokáig...
hát igen, szeretnék az autómba egy jobb féket, de egy asr-t legalább.
és mindenképpen egy bivalyerős kuplungot, a gyári ugyanis nem bírta túl sokáig...
dpetrenyi12-10-2013 18:15:51 // 68542
Föci papa12-10-2013 16:50:07 // 68541
Helló !
Nagy az öröm!
Elkészült a kocsim 12-én!!!!...
Nagy meló volt, igen nagyon szét lett szedve, és láss csodát van aki össze is tudja rakni a legókat.
Zolinak hála, fő legó szakértő, aki összerakta a gépet!
Főbb vonalakban,
-vezérlés csere,
-kuplung csere+kettős tömegű lendkerék,
-első és hátsó futómű felújítás.
Zolira bíztam mindent, mondván, ha úgy látja cseréljen minden olyan alkatrészt amit most a megbontáskor cserére érettnek ítél.
Kapott még a gép új lég- és olajszűrőt, olajat, ablaktörlő lapátokat.
Persze egyesek nem állhatták meg -Csabika-, hogy ne jegyezze meg- most már jöhet a csapágy csere a futóműben, én meg ugrottam, és el kezdtem ijedtemben tekergetni a futómű csapágyait. persze csak ugratás volt, és persze bejött, jót nevettünk rajta, én meg hajkurásztam a kisördög jelöltet.
Kell egy kis lazítás a nagy stresszre, mert ugye nekem a szétszedett, mondhatnám elemi darabjaira szedett járművem látványa azt okozott.
Ne merje meg kérdezni senki se mennyibe volt, aki kicsit ért a 166-osokhoz az tudja, sejtheti úgy is az előbbi munkák felsorolásaiból.
Zoli mindent elrendezett, elvitte a futóműveshez, aki olyan jól beállította a futóművet, hogy nem húz el a kocsi!
Mert bizony eddig enyhén húzott jobbra és le is nyalta a gumit ahogy kell.
Csak ajánlani tudom Dudás Zoli barátomat aki, segített a mentésben és a kocsi rendbetételében,Ő a Nagy Legó Mester!
Na és a futóművest, XX. Határ ut 82.
Szóval beültem a kocsiba és remegő kézzel fordítottam el az indító kulcsot. Láss csodát elindult, szépen jár a motor, aránylag -dízzel révén- csendes. Vagy mondhatnám úgy is, hogy az eddigi hangok után ítélve csendes. Mert bizony nyáron volt egy időszak amikor olajat akartam cserélni mert a szokottnál hangosabbnak találtam a motor hangját. Így utólag átgondolva lehet, hogy a berágódott vezetőgörgő és vízpumpa valamelyike adhatta az erősebb motor hangot, de akkor még nem hagyott cserben a masina.
A fiam kocsiját használtam egy hétig, megszoktam a váltót, nagyon jó, úgy szintén az alacsonyabb tartományban való húzást. Most hogy átültem az enyémbe rájöttem, hogy a váltó az Opel és egy kicsit karcosabb az érzés váltáskor.
A 20 szelepes nem húz alacsony fordulaton úgy mint a 10 szelepesek.
Viszont a fékje kétszer olyan erős. Egy kicsit hozzáérsz a pedálhoz és már le is ragad az aszfaltra a gumi.
Egy szó mint száz kész van a kicsikém és csodálatos az új futómű és olyan feszes , olyan stabil a gép, hogy ez idáig soha nem éreztem át ezt az érzést.
Szerintem új korában volt talán ilyen.
Összefoglalva a következtetéseim a következők,
1, Ne halaszd el a javítást ha érzed, hogy valami nem stimmel. Különben összegyűlik a
sok kicsi és egyszerre fogja a zsebedet megterhelni.
2, Rendszeresen keresd fel a szerelődet, nem egy pofavizit a legfontosabb, hanem az,
hogy átnézze. Vagy megbeszéld a problémádat vele ha van.
3, Ne építsetek be olyan alkatrészt amire azt mondják , hogy olcsó, de jó.
Olyan nincs!
4, Az alkatrész minősége sorsdöntő lehet, lásd az én esetemet, sokkal rosszabbul is
járhattam volna. Nézd meg a fényképeket, ha még nem láttad.
5, A kocsi olyan mint a NŐ, szertinivaló és törődni kell vele! Sokba kerül, de még többe
is kerülhetne!
Most jön a főpróba, a használat.
Üdvözlök mindenkit aki olvasta a bejegyzéseimet és figyelemmel kísérte sorsunkat.
Föci papa
Nagy az öröm!
Elkészült a kocsim 12-én!!!!...
Nagy meló volt, igen nagyon szét lett szedve, és láss csodát van aki össze is tudja rakni a legókat.
Zolinak hála, fő legó szakértő, aki összerakta a gépet!
Főbb vonalakban,
-vezérlés csere,
-kuplung csere+kettős tömegű lendkerék,
-első és hátsó futómű felújítás.
Zolira bíztam mindent, mondván, ha úgy látja cseréljen minden olyan alkatrészt amit most a megbontáskor cserére érettnek ítél.
Kapott még a gép új lég- és olajszűrőt, olajat, ablaktörlő lapátokat.
Persze egyesek nem állhatták meg -Csabika-, hogy ne jegyezze meg- most már jöhet a csapágy csere a futóműben, én meg ugrottam, és el kezdtem ijedtemben tekergetni a futómű csapágyait. persze csak ugratás volt, és persze bejött, jót nevettünk rajta, én meg hajkurásztam a kisördög jelöltet.
Kell egy kis lazítás a nagy stresszre, mert ugye nekem a szétszedett, mondhatnám elemi darabjaira szedett járművem látványa azt okozott.
Ne merje meg kérdezni senki se mennyibe volt, aki kicsit ért a 166-osokhoz az tudja, sejtheti úgy is az előbbi munkák felsorolásaiból.
Zoli mindent elrendezett, elvitte a futóműveshez, aki olyan jól beállította a futóművet, hogy nem húz el a kocsi!
Mert bizony eddig enyhén húzott jobbra és le is nyalta a gumit ahogy kell.
Csak ajánlani tudom Dudás Zoli barátomat aki, segített a mentésben és a kocsi rendbetételében,Ő a Nagy Legó Mester!
Na és a futóművest, XX. Határ ut 82.
Szóval beültem a kocsiba és remegő kézzel fordítottam el az indító kulcsot. Láss csodát elindult, szépen jár a motor, aránylag -dízzel révén- csendes. Vagy mondhatnám úgy is, hogy az eddigi hangok után ítélve csendes. Mert bizony nyáron volt egy időszak amikor olajat akartam cserélni mert a szokottnál hangosabbnak találtam a motor hangját. Így utólag átgondolva lehet, hogy a berágódott vezetőgörgő és vízpumpa valamelyike adhatta az erősebb motor hangot, de akkor még nem hagyott cserben a masina.
A fiam kocsiját használtam egy hétig, megszoktam a váltót, nagyon jó, úgy szintén az alacsonyabb tartományban való húzást. Most hogy átültem az enyémbe rájöttem, hogy a váltó az Opel és egy kicsit karcosabb az érzés váltáskor.
A 20 szelepes nem húz alacsony fordulaton úgy mint a 10 szelepesek.
Viszont a fékje kétszer olyan erős. Egy kicsit hozzáérsz a pedálhoz és már le is ragad az aszfaltra a gumi.
Egy szó mint száz kész van a kicsikém és csodálatos az új futómű és olyan feszes , olyan stabil a gép, hogy ez idáig soha nem éreztem át ezt az érzést.
Szerintem új korában volt talán ilyen.
Összefoglalva a következtetéseim a következők,
1, Ne halaszd el a javítást ha érzed, hogy valami nem stimmel. Különben összegyűlik a
sok kicsi és egyszerre fogja a zsebedet megterhelni.
2, Rendszeresen keresd fel a szerelődet, nem egy pofavizit a legfontosabb, hanem az,
hogy átnézze. Vagy megbeszéld a problémádat vele ha van.
3, Ne építsetek be olyan alkatrészt amire azt mondják , hogy olcsó, de jó.
Olyan nincs!
4, Az alkatrész minősége sorsdöntő lehet, lásd az én esetemet, sokkal rosszabbul is
járhattam volna. Nézd meg a fényképeket, ha még nem láttad.
5, A kocsi olyan mint a NŐ, szertinivaló és törődni kell vele! Sokba kerül, de még többe
is kerülhetne!
Most jön a főpróba, a használat.
Üdvözlök mindenkit aki olvasta a bejegyzéseimet és figyelemmel kísérte sorsunkat.
Föci papa
Föci papa12-10-2013 15:57:58 // 68540
Föci papa12-10-2013 15:47:16 // 68539
Putyesz!
Hol szerzed be a motort?
Hol szerzed be a motort?
Föci papa12-10-2013 15:46:16 // 68538
Ja igen, a zárat nem kel tanítani, de nem árt ha a kódot megadod a kocsinak mert csak így indíthatod el újra.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
5
Guests5
556
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV