Forum >> 164-166
Gabor_16628-08-2014 07:57:35 // 73279
Ez a téma engem is érdekelne.
Föckös27-08-2014 19:53:41 // 73278
Uraim, ha bárki tudja, hogy a tükörben lévő hőmérőhöz milyen ellenállás szükséges, az ne tartsa magában!
Tisztelettel megköszönök bármilyen infót/tapasztalatot fals hőmérséklet adatok terén.
Tisztelettel megköszönök bármilyen infót/tapasztalatot fals hőmérséklet adatok terén.
Coyote26-08-2014 08:22:02 // 73277
Köszönöm mindenkinek a gyors és kimeritő válaszokat. Nálam az ICS kijelzőjén semmi hiba üzenet nem jelenik meg egyszerűen nem megy. néha néha elindul de akkor még van hogy hiába nyomok bármit egyszerűen lefagy a rendszer. remélem mihamarabb találok megoldást mert télen nem szeretnék még fogyni a kocsiban.
ha esetleg még másnak van ötlete esetleg tud valakit aki megtudja nézni komputeres progival az szóljon nekem legyen kedves.
köszönöm szépen.
ha esetleg még másnak van ötlete esetleg tud valakit aki megtudja nézni komputeres progival az szóljon nekem legyen kedves.
köszönöm szépen.
bszl26-08-2014 08:07:08 // 73276
Szia Coyote!
Nálam hasonló a helyzet. Mintegy három-négy héttel ezelőtt kezdődött. Először egy hibaüzenet "Momentary connection to air conditioner faulty". (németül: "Momentane Verbindung zur Klimaanlage fehlerhaft." olaszul: "Malfunzionamento sistema IDIS/CLIMA")
Az ICS kijelzőjén nem jelezte a külső hőmérsékletet, nem indult az utastérfűtő ventilátor, sőt még a hátsó szélvédőfűtés sem. Viszont a klímakompresszor az működött, de csak a menetszél miatt jött be az utastérbe a hideg levegő. A külföldi fórumoldalak százait végigolvasva számos hibaforrást jelöltek meg:
- a facelift előtti modelleknél a pollenszűrő mellett lévő biztosíték és/vagy relé hibáját, vagy azok rossz érintkezését emlegették.
- mindkét verziót tekintve (facelift előtti és utáni) pedig a külső hőmérséklet érzékelőt, ami a bal oldali tükörben van, vagy a fűtőventilátor "szürke" színű kábelének érintkezési hibáját. Vagy a fűtőventilátor egy alkatrészét. De néhány helyütt olvasható volt az is, hogy maga klímavezérlő halt meg (MagnetiMarelli ECU 60658370).
Ami gond, hogy még nem találtam olyan autóvillamosság szerelőt, illetve szervizt, ahol a diagnosztikai szoftver ismerte volna az Alfa 166 klímáját, azaz képes lett volna vele kommunikálni. Az egyik ismerős szerelőnél egy REFLEX 4130 talált egy "CANBUS error" általános hibát, amit törölve a kílmavezérlő kb. egy napig még működött is, de másodjára már nem jött a hibajelzés, viszont a klímavezérlő azóta sem ad életjelet magáról. Egyedül a klímakompresszor dolgozik, tudomást sem véve az "agyhalálról". De sem a fűtőventillátor, sem hátsószélvédő fűtés, sem a tükörfűtés, sem egyéb nem működik. Szóval reggelente már párásodás.
Összességében nem zárom ki, hogy maga a vezérlő halt meg.
Mivel számos hibalehetőség áll fenn nem fogok egyenként ezt-azt cserélgetni, így a tervem hogy elviszem majd valahová olyan helyre, ahol képesek a 166-os klímavezérlőjét diagnosztizálni, s így akkor elegendő azt az egy alkatrészt cserélni amit szükséges.
Nálam hasonló a helyzet. Mintegy három-négy héttel ezelőtt kezdődött. Először egy hibaüzenet "Momentary connection to air conditioner faulty". (németül: "Momentane Verbindung zur Klimaanlage fehlerhaft." olaszul: "Malfunzionamento sistema IDIS/CLIMA")
Az ICS kijelzőjén nem jelezte a külső hőmérsékletet, nem indult az utastérfűtő ventilátor, sőt még a hátsó szélvédőfűtés sem. Viszont a klímakompresszor az működött, de csak a menetszél miatt jött be az utastérbe a hideg levegő. A külföldi fórumoldalak százait végigolvasva számos hibaforrást jelöltek meg:
- a facelift előtti modelleknél a pollenszűrő mellett lévő biztosíték és/vagy relé hibáját, vagy azok rossz érintkezését emlegették.
- mindkét verziót tekintve (facelift előtti és utáni) pedig a külső hőmérséklet érzékelőt, ami a bal oldali tükörben van, vagy a fűtőventilátor "szürke" színű kábelének érintkezési hibáját. Vagy a fűtőventilátor egy alkatrészét. De néhány helyütt olvasható volt az is, hogy maga klímavezérlő halt meg (MagnetiMarelli ECU 60658370).
Ami gond, hogy még nem találtam olyan autóvillamosság szerelőt, illetve szervizt, ahol a diagnosztikai szoftver ismerte volna az Alfa 166 klímáját, azaz képes lett volna vele kommunikálni. Az egyik ismerős szerelőnél egy REFLEX 4130 talált egy "CANBUS error" általános hibát, amit törölve a kílmavezérlő kb. egy napig még működött is, de másodjára már nem jött a hibajelzés, viszont a klímavezérlő azóta sem ad életjelet magáról. Egyedül a klímakompresszor dolgozik, tudomást sem véve az "agyhalálról". De sem a fűtőventillátor, sem hátsószélvédő fűtés, sem a tükörfűtés, sem egyéb nem működik. Szóval reggelente már párásodás.
Összességében nem zárom ki, hogy maga a vezérlő halt meg.
Mivel számos hibalehetőség áll fenn nem fogok egyenként ezt-azt cserélgetni, így a tervem hogy elviszem majd valahová olyan helyre, ahol képesek a 166-os klímavezérlőjét diagnosztizálni, s így akkor elegendő azt az egy alkatrészt cserélni amit szükséges.
vologya[kendács mester]26-08-2014 07:52:17 // 73275
Szevasz. Nekem ugyan ez a hiba, bár nekem kijelzi a külső hőmérsékletet. Nálam a klímahűtő ereszt valószínűleg, de legyek bármilyen gyors is és kapcsoljam ECON módba, hogy ne használja, akkor is kidobja a hibát és onnantól kezdve semmi nem megy. Télen szopás lesz, mert a gyors tükör és szélvédő leolvasztás sem megy.
Coyote26-08-2014 07:12:50 // 73274
sziasztok. érdeklődnék, hogy ha a kocsiba nem megy a klíma akkor a sima fűtés sem megy?
mostanában nem igazán működik a klíma gondolom a vezérlője meg adta magát viszont azóta a fűtést sem tudom működtetni mivel nem reagál semmire és a külső hőmérsékletet sem jelzi ki.
nemrég ki rá lett dugva diagnosztikára akkor törölve lett a hiba és egy darabig ment is minden rendesen,de aztán újra bedöglött. a klíma nem is annyira fontos,de a reggeli hűvösebb idő miatt azért jelenne ha tudnék fűteni a kocsiba.
köszönöm a tanácsokat előre is.
mostanában nem igazán működik a klíma gondolom a vezérlője meg adta magát viszont azóta a fűtést sem tudom működtetni mivel nem reagál semmire és a külső hőmérsékletet sem jelzi ki.
nemrég ki rá lett dugva diagnosztikára akkor törölve lett a hiba és egy darabig ment is minden rendesen,de aztán újra bedöglött. a klíma nem is annyira fontos,de a reggeli hűvösebb idő miatt azért jelenne ha tudnék fűteni a kocsiba.
köszönöm a tanácsokat előre is.
Trumpf (NagyVad)25-08-2014 22:17:28 // 73273
ja, én is köszönöm! viszont a listán szereplőkön kívül van még két relé a motortérben.
ManX™25-08-2014 15:53:42 // 73272
Nagyon köszönöm :)
Alfás Viktor (NagyVad)25-08-2014 15:17:54 // 73271
De csak 2évvel ezelött Alfa szalon is volt itt a volvo mellet és vannak még nyomok.
Trumpf (NagyVad)25-08-2014 13:25:49 // 73270
Nem asszontad hogy a svédeknél vagy?
Alfás Viktor (NagyVad)25-08-2014 12:23:30 // 73269
Alfás Viktor (NagyVad)25-08-2014 12:07:44 // 73268
bszl24-08-2014 23:00:36 // 73267
http://pumper.uw.hu/alfa166/alfa166v2_bizt.pdf
kalo166TB24-08-2014 21:21:05 // 73266
ugyanez a baj az enyémekkel is :)
dobhatsz fb-on fotókat, lehet h pár dolog érdekelne, kérdés mid van :D
dobhatsz fb-on fotókat, lehet h pár dolog érdekelne, kérdés mid van :D
ManX™24-08-2014 16:02:12 // 73265
Meg tudna osztani valaki jótétlélek egy biztosítéktábla kiosztást?
Nagyon köszönöm :)
166, 2.4 jtd 20v FL
(Nem működik a középkonzolon hátul lévő szivargyújtóm, azt szeretném megtalálni)
Nagyon köszönöm :)
166, 2.4 jtd 20v FL
(Nem működik a középkonzolon hátul lévő szivargyújtóm, azt szeretném megtalálni)
Arno16624-08-2014 15:11:27 // 73264
Én meg ma du pakolászás közben találtam kettőt, gumi stb teljesen patent. :)
Igaz egyiket javittatni kell, a bekötő vezeték kiszakadt a membránból csesszemeg, nemtomhogy, de nem üzemszerű használat közben az fix.. :-/ grrr
De talán ez rutin művelet a hangszórósoknak.
Teszek fel kepeket hamarosan, még mindig van egy csomó 166 cuccom. Kell a 3.2 Thesis motornak a hely, menniük kell. :)
Igaz egyiket javittatni kell, a bekötő vezeték kiszakadt a membránból csesszemeg, nemtomhogy, de nem üzemszerű használat közben az fix.. :-/ grrr
De talán ez rutin művelet a hangszórósoknak.
Teszek fel kepeket hamarosan, még mindig van egy csomó 166 cuccom. Kell a 3.2 Thesis motornak a hely, menniük kell. :)
Erhard 242 (Pure Energy)24-08-2014 13:35:57 // 73263
Teljes mértékben egyet értek ezzel de a élet minden területére igaz ez az írás sajnos nem csak az autó szerelésre :(
Grando24-08-2014 09:57:58 // 73262
Vagy inkább az, hogy te is suttyózenét bömböltettél benne. Ez nem arra készült. :D ;))
kalo166TB24-08-2014 09:56:22 // 73261
k...va anyját a DSP-nek, hogy ennyire jól tolja, ez lett a hangszórók veszte :DDDDD
Grando24-08-2014 09:51:03 // 73260
Én egy szarvasi találkozón szintén így jártam. Ezzel a "xarral" verettem szét. :DD
Zenészkoromból ismert elektronikai szakibácsival javíttattam. Sima ügy. Kicsit hosszabbra hagyta egyébként. ;))
Zenészkoromból ismert elektronikai szakibácsival javíttattam. Sima ügy. Kicsit hosszabbra hagyta egyébként. ;))
kalo166TB24-08-2014 09:43:41 // 73259
üdv Urak
úgy tűnik "széthallgattam" a kalaptartóban lévő mélyeket (mindkettőt :D), kiszerelés után lett látható, hogy a membránba csatlakozó két vezeték kiszakadt. Ez javítható, vagy kuka? Ha kuka, akkor van tippetek, hogy milyen márkával/típussal lehet helyettesíteni?
köszi
úgy tűnik "széthallgattam" a kalaptartóban lévő mélyeket (mindkettőt :D), kiszerelés után lett látható, hogy a membránba csatlakozó két vezeték kiszakadt. Ez javítható, vagy kuka? Ha kuka, akkor van tippetek, hogy milyen márkával/típussal lehet helyettesíteni?
köszi
bszl23-08-2014 13:30:07 // 73258
Tudjátok, hogy melyik diagnosztikai szoftver képes az Alfa 166 klímavezérlőjével kommunikálni?
(A FiatECUScan, a MultiECUScan, az AlfaOBD, a REFLEX 4130 nem ismeri sajnos :( )
(A FiatECUScan, a MultiECUScan, az AlfaOBD, a REFLEX 4130 nem ismeri sajnos :( )
Alfás Viktor (NagyVad)22-08-2014 22:09:01 // 73257
Maximum automatikus kuplung után állításhoz. Automatában nincs kettős tömegű! Az kéne még csak :-)
gecsa22-08-2014 09:47:26 // 73256
életben kell tartani a gazdaságot.. :D
Trumpf (NagyVad)21-08-2014 20:36:05 // 73255
Ez aztán az öröm és bódottá. Ugyan mikor fog befütyülni?
gecsa21-08-2014 10:48:12 // 73254
már lassan mindenben...
Trumpf (NagyVad)21-08-2014 08:07:37 // 73253
Ez igaz? Már az hogy a dízel automatában is van kettős-tömegű lendkerék?
Imyx20-08-2014 09:03:38 // 73252
OK, köszi az infót!!
Don Gombóc20-08-2014 07:54:26 // 73251
A kerekenkénti jeladókat nem ártana ellenőrizni, hogy mozgatásra nem szálszakadásosak-e. Ellenállást mérni rajtuk, hogy nagyjából egyformák-e. Nálam is így kezdődott, egyre sűrűbben csinálta, aztán teljesen beszart. Az elektronikus rész volt a gagyi az ABS kocka oldalán. Egyébként arról az elektromos egységről kapja a jelet a kilométer óra, és sem sebességet sem kilométer adatot nem mutat ilyenkor.
Don Gombóc20-08-2014 07:47:51 // 73250
Már mondtam ki az. :-)
GTPeti20-08-2014 03:44:40 // 73249
Már készítem a popcornt és a kólát, a bloghoz. Mert ugye ilyen projektről kötelező posztot írni. :)
Ja és sok sikert hozzá!!!
Ja és sok sikert hozzá!!!
Arno16619-08-2014 21:38:24 // 73248
:)))
Az a baj, miután beötlött ez a dolog óráról órára egyre inkabb jó ötletnek tűnik. :)
Az a baj, miután beötlött ez a dolog óráról órára egyre inkabb jó ötletnek tűnik. :)
gecsa19-08-2014 20:31:05 // 73247
Hibátlan projekt. :-)
W.19-08-2014 17:45:26 // 73246
Ne aggódj! Vagyunk egy páran! ;)
W.19-08-2014 17:44:53 // 73245
Egyszerűen fogalmazva: Te hülye vagy! :)))
Arno16619-08-2014 17:14:40 // 73244
Határozottan. :) Szóval az van, hogy vasaroltam egy Thesis hátsó kipuffdobot, és kaptam hozzá ajándékba egy 80e-ret futott 3.2 motort+váltót. (némi túlzással, de kb. :)))
/Kipróbáltam, teljesen zsír/
Elkezdett kattogni az agyam, h 200ccm-ert melós berakni. Egyszer váltócsere miatt vettem már ki másodmagammal a Thesis motort, és 4 nap elég fárasztó meló volt.
(Azzal az aprólékossággal amivel haladni tudok. Minden letört patent helyett másik, minden másképp nem igazán hozzáférhető kopó alkatrész helyett másik stb.)
Meg a 3.0-val semmi baj nincs, felesleges lenne.
Aztán jött az isteni szikra tegnap, h csinaljunk belőle 3.7-est.
(3.7-hez 3.2 főtengely kell, az adottá vált így)
Azóta széttúrtam a netet, telefonáltam párat, nagyjából képben vagyok. Legalább is atekintetben h mi a különbség hajtókarok, löket, furat, GTA, sima 3.2 vezerműtengely és hasonló dolgok között. Mivel kell szembenézzek ha ebbe fogok. Egyelőre elvi szintű a dolog, de megtetszett az ötlet. :)
/Kipróbáltam, teljesen zsír/
Elkezdett kattogni az agyam, h 200ccm-ert melós berakni. Egyszer váltócsere miatt vettem már ki másodmagammal a Thesis motort, és 4 nap elég fárasztó meló volt.
(Azzal az aprólékossággal amivel haladni tudok. Minden letört patent helyett másik, minden másképp nem igazán hozzáférhető kopó alkatrész helyett másik stb.)
Meg a 3.0-val semmi baj nincs, felesleges lenne.
Aztán jött az isteni szikra tegnap, h csinaljunk belőle 3.7-est.
(3.7-hez 3.2 főtengely kell, az adottá vált így)
Azóta széttúrtam a netet, telefonáltam párat, nagyjából képben vagyok. Legalább is atekintetben h mi a különbség hajtókarok, löket, furat, GTA, sima 3.2 vezerműtengely és hasonló dolgok között. Mivel kell szembenézzek ha ebbe fogok. Egyelőre elvi szintű a dolog, de megtetszett az ötlet. :)
Kriszo19-08-2014 17:05:41 // 73243
Összefüggésben van ez a project azzal a motorral amit multkor facsén posztoltál:?))néha tájékoztasd már a nagyérdeműt hogy áll, ( engem legalábbis érdekel!))
Arno16619-08-2014 16:58:57 // 73242
Sziasztok Urak, 3.7-re (v nagyobbra ) tudtok valakit aki furatott fel blokkot? Érdekelne tapasztalat, végeredmény. Köszi!!
Imyx19-08-2014 16:36:48 // 73241
Köszi, a biztosítékokat megnéztem, jók, holnap ránézek az egységre is. Fékolaj van :).
gecsa19-08-2014 14:31:19 // 73240
jeladók csatijait nézd meg, esetleg egy kiolvasás megmondja, hogy merre, és mi a nyűgje.. fékolaj szintjét ellenőrizd! ;)
Imyx19-08-2014 13:57:59 // 73239
Urak,
ABS és kézifék piktogram díszeleg a műszerfalon egy időben az elmúlt napokban, de nem mindig. A sebességmérő ilyenkor hol működik, hol nem. Rákerestem erre a témára a topicban, írva vagyon, hogy ABS elektronika, vagy jeladó lehet a hibás, vagy esetleg kontakt hiba, vagy csatlakozó. Mit, hol nézzek meg esetleg? Thanks :).
ABS és kézifék piktogram díszeleg a műszerfalon egy időben az elmúlt napokban, de nem mindig. A sebességmérő ilyenkor hol működik, hol nem. Rákerestem erre a témára a topicban, írva vagyon, hogy ABS elektronika, vagy jeladó lehet a hibás, vagy esetleg kontakt hiba, vagy csatlakozó. Mit, hol nézzek meg esetleg? Thanks :).
gecsa19-08-2014 13:23:33 // 73238
juhéé! :) meglett a központi hibája, már csak orvosolni kell! ;)
gecsa19-08-2014 10:02:46 // 73237
sok kérdés akad még azon kívül is... :)
forrasr18-08-2014 21:38:22 // 73236
tesztelem...kérdés mennyire málik belülről a leömlő
gecsa18-08-2014 15:14:30 // 73235
az rémlik nekem is, de a tartósságára már nem fogadnék..
medcare18-08-2014 15:04:39 // 73234
Ebay-on nézz körül. 60e körül van a "bele", nem érdemes a teljeset megvenni, marha dráda. Itt a fórumon olvastam, hogy valaki újított már így felturbót.
gecsa18-08-2014 14:24:58 // 73233
kérdezd meg az itthoni bontósokat is, phon, marek, stb... esetleg erhard, vagy ofiék nem mondtak árat újra?
Josh.8118-08-2014 14:09:14 // 73232
Hali!
Jól tudod és mutatod a képet, ezek azok a bizonyos gombok!És ja.,egyezik a 4 modellben!
A dolog érdekessége, hogy az EPER-ben a 66-os kormányának nem hozza külön a gombokat,az 56-nak is csak bizonyos részeit, a 47 és GT-nél meg teljesen más és 'sok' különböző cikkszámokkal hozza!Érdekes az EPER is néha:) Hát az árát meg hagyjuk..;38E-80!Eft-ig cikkszámtól is függően!!Szóval beárazták rendesen:) Az Olasz 'autó bontós' 20E Ft-ot mondott(mondjuk újért..)de szerintem veszek egy viszonylag állapotos kormányt 'X'ezerért és kicserélem abból. De ha esetleg tud valaki a képen látható gombokból adni-szerezni nekem(olcsóbban:) azt szívesen veszem!
Köszönöm, üdv!
Jól tudod és mutatod a képet, ezek azok a bizonyos gombok!És ja.,egyezik a 4 modellben!
A dolog érdekessége, hogy az EPER-ben a 66-os kormányának nem hozza külön a gombokat,az 56-nak is csak bizonyos részeit, a 47 és GT-nél meg teljesen más és 'sok' különböző cikkszámokkal hozza!Érdekes az EPER is néha:) Hát az árát meg hagyjuk..;38E-80!Eft-ig cikkszámtól is függően!!Szóval beárazták rendesen:) Az Olasz 'autó bontós' 20E Ft-ot mondott(mondjuk újért..)de szerintem veszek egy viszonylag állapotos kormányt 'X'ezerért és kicserélem abból. De ha esetleg tud valaki a képen látható gombokból adni-szerezni nekem(olcsóbban:) azt szívesen veszem!
Köszönöm, üdv!
M(r)-109R Jeges18-08-2014 11:33:55 // 73231
SZIASZTOK!
a 166-osom elkezdte hordani az olajat az intercooler csatlakozásnál olajcsere után jobban, mondhatni ilyesztően az előző időszakhoz képest. Mihamarabb turbo csere?
Honnan lehet beszerezni? gyári v. felújitott? tapasztalatok?
a 166-osom elkezdte hordani az olajat az intercooler csatlakozásnál olajcsere után jobban, mondhatni ilyesztően az előző időszakhoz képest. Mihamarabb turbo csere?
Honnan lehet beszerezni? gyári v. felújitott? tapasztalatok?
Trumpf (NagyVad)18-08-2014 07:13:05 // 73230
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
447
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?