Forum >> 164-166
dpetrenyi19-10-2015 12:45:35 // 77529
Aki már megveszi a 2.0 V6 turbó, 2.5 V6 vagy 3.0 V6 motortipús bármelyikét is és van egy kis realítása az nem fog a 1,2,3,... litereken gondolkozni. Sztem akkor már teljesen minegy, hogy 12 vagy 35 litert eszik meg :-) Itt a 166 által nyújtott élvezeten van a hangsúly :-) Soha nem mértem még meg, hogy 0-100 ig hogyan gyorsul. Én azt szeretem, ahogy 100-tól 200-ig hogyan gyorsul :-) Csak azt sajnálom, hogy ebben az évben a Bestiával nem fogjuk elérni a megtett km számában az 5000-et (sem).
gecsa19-10-2015 12:42:05 // 77528
Inkább keresztapásan reszel.. :D
dpetrenyi19-10-2015 12:37:13 // 77527
Hát igen, a jót meg kell fizetni. Abszolút igazad van. hány olyan majmot ismerek aki megvette 166-ot kicsit drágábban mint egy új okostapi telefon. Majd teli szájjal, fröcsögve hirdette minden felé, hogy ez mekkora egy fos autó...!
dpetrenyi19-10-2015 12:34:23 // 77526
Tehát a 2.5 olyan kislányosan cincog? :-)
vologya[kendács mester]19-10-2015 11:50:34 // 77525
Ja félreértés ne essék: Az az idióta én vagyok! :D
vologya[kendács mester]19-10-2015 11:49:00 // 77524
De ha olyan idióta vagy (2x), hogy hagyod beázni a váltó vezérlőjét és éppen egy szerpentinekkel övezett hegyi úton, tele hajtűkanyarokkal, kell vészmódban (3as) megtenned 150+ kilométert hazafelé, akkor a 3 literes sokkal mozgékonyabb :-)))
tipoatti19-10-2015 11:30:16 // 77523
Annyiban nyitnek vitat, hogy a hang nem teljesen ugyanaz terhelve. A 3.0 oblesebben ordit, a 2,5 olyan "karcosabb". A 2,5 ezzel egyutt joval jozanabb valasztas!
pettinke19-10-2015 09:49:10 // 77522
valamelyik kis biztosíték a sok közül elhalálozott, nézd meg a panelben őket egyenként.
már elég régóta nem bowdennel mennek a seb- és forimérők :-)
használni ... hát attól függ, még mi van arra a biztire kötve, ami kell a haladáshoz.
(mondjuk engem idegesítene, hogy nem látom az üa. szintet, sebességet, stb...)
már elég régóta nem bowdennel mennek a seb- és forimérők :-)
használni ... hát attól függ, még mi van arra a biztire kötve, ami kell a haladáshoz.
(mondjuk engem idegesítene, hogy nem látom az üa. szintet, sebességet, stb...)
bizi19-10-2015 05:52:52 // 77521
Hosszabb úton hazafele elszállt a műszerfal (seb.mérő, fordszám, üzemanyag, stb), középkonzolon a TRIPnél nem érzékelte, hogy megyek és a ködlámpa led-je nem világít.
Jól sejtem, hogy ebben nem bowdenes cucc van? Mi lehet a gond?
És ami a legfontosabb lehet használni, mert mennem kellene?
Jól sejtem, hogy ebben nem bowdenes cucc van? Mi lehet a gond?
És ami a legfontosabb lehet használni, mert mennem kellene?
Mr. Z18-10-2015 22:10:09 // 77520
Igen a 2.5 azért bőven elég , hogy ugorjon a jogsi :) 3.0 végsebességre kicsit jobb én 225-öt mentem a 2.5-el a 3.0 243, de nem hiszem , hogy ezt itthon valaki kiautózná, én egyszer próbáltam ki.
A gyári gyorsulási adat:
2,5 manual 8,4 sec
3,0 automata 8,5 sec
A hang ugyan az , fogyiban 1-2 liter a különbség.
Szerintem a 2.5 V6 kicsit reálisabb választás. De amikor én vettem én is elmentem megnézni 2db 3.0-t :)
A gyári gyorsulási adat:
2,5 manual 8,4 sec
3,0 automata 8,5 sec
A hang ugyan az , fogyiban 1-2 liter a különbség.
Szerintem a 2.5 V6 kicsit reálisabb választás. De amikor én vettem én is elmentem megnézni 2db 3.0-t :)
gecsa18-10-2015 21:14:29 // 77519
azért aki jót keres, annak legyen rá 1milkója, és még átiratni sem árt majd.. aki meg nem, az meg úgyis rákölti lehet még a dupláját is.. :D
dpetrenyi18-10-2015 18:02:13 // 77518
Üdv,
Nekem is volt szerencsém élőben látni cápa kocsiját! Ritka egy szép darab. Kevés ilyen szép példány mozog itt és egész Magyarországon (Grando, Andy, Totti és még egy páran, akiknek gyönyörű a 166 van / volt a birtokába) Automatától meg nem kell félni. Sokkal jobban illik a 166 karakteréhez mint a manuális, persze mind a kettőnek meg van a szépsége! 10 éve meg van a Bestia ami automata és ha megkapja amire szüksége van akkor semmi gond azzal. Igaz, hogy cápáé "csak" egy 2.5-ös (kac-kac) :-) :-) :-) de az 1.6 ts hez képest az übermegabrutálaztakurv@élet, hogy hogyan megy. :-)
Nekem is volt szerencsém élőben látni cápa kocsiját! Ritka egy szép darab. Kevés ilyen szép példány mozog itt és egész Magyarországon (Grando, Andy, Totti és még egy páran, akiknek gyönyörű a 166 van / volt a birtokába) Automatától meg nem kell félni. Sokkal jobban illik a 166 karakteréhez mint a manuális, persze mind a kettőnek meg van a szépsége! 10 éve meg van a Bestia ami automata és ha megkapja amire szüksége van akkor semmi gond azzal. Igaz, hogy cápáé "csak" egy 2.5-ös (kac-kac) :-) :-) :-) de az 1.6 ts hez képest az übermegabrutálaztakurv@élet, hogy hogyan megy. :-)
dpetrenyi18-10-2015 17:40:14 // 77517
vologya[kendács mester]18-10-2015 15:10:37 // 77516
És teremté az Úr a 2.5-est és látá, hogy gyenge és életre nem való. És az Úr tökéletesíti gyermekét és szóla emígyen: Legyen neved 3.0 V6 24 és társad neve legyen ZF 4HP20. Együtt szolgáljátok a kiválasztottat! Ámen
W.18-10-2015 12:05:11 // 77515
Rábeszéljük a sporttronicra! :))
Andy18-10-2015 11:00:12 // 77514
Na de manuálisat keres! ;)))
Amúgy vitatkoznék kicsit Cápával.
Legfeljebb majd kevesebb vazelint használ... :P ;))))
Mert ugyan lehet hogy a 2.5-ben volt először automata, de a 3.0-val is teljesen jó. Nincs más különbség, csak annyi hogy a 3.0 átugorja a kettőfelest minden szögből, minden körülmények között! :))
És az milyen már, hogy a régi 4-gangos ZF, szebben vált mint a vadonatúj 8 sebességes ZF? :)))
Amúgy vitatkoznék kicsit Cápával.
Legfeljebb majd kevesebb vazelint használ... :P ;))))
Mert ugyan lehet hogy a 2.5-ben volt először automata, de a 3.0-val is teljesen jó. Nincs más különbség, csak annyi hogy a 3.0 átugorja a kettőfelest minden szögből, minden körülmények között! :))
És az milyen már, hogy a régi 4-gangos ZF, szebben vált mint a vadonatúj 8 sebességes ZF? :)))
vm18-10-2015 10:57:49 // 77513
Szesz
Csomitartó alsó kárpit ki. Kurvamessze, a fenék legelején van egy nagy, meg egy kissebb műanyag takarópanel, amit két csavar fog. Óvatosan hajtogasd ki a vezekékek alól, és ott az ac. Csatlakozók, csövek le, és tádám! Nehéz kiszedni, mert nem henger az alakja, hanem eltolt henger. Mielőtt kitrancsírozod, bizonyosodj meg hogy TÉNYLEG az ac a rossz, mert ha bármi más, gutaütést kapsz hogy ennyit melóztál vele ;-)
Csomitartó alsó kárpit ki. Kurvamessze, a fenék legelején van egy nagy, meg egy kissebb műanyag takarópanel, amit két csavar fog. Óvatosan hajtogasd ki a vezekékek alól, és ott az ac. Csatlakozók, csövek le, és tádám! Nehéz kiszedni, mert nem henger az alakja, hanem eltolt henger. Mielőtt kitrancsírozod, bizonyosodj meg hogy TÉNYLEG az ac a rossz, mert ha bármi más, gutaütést kapsz hogy ennyit melóztál vele ;-)
Józsi95318-10-2015 10:38:33 // 77512
Sziasztok ! 164 2000 TS 95-ösnél hol van az AC pumpa és hogy lehet szerelni ?
W.18-10-2015 10:03:32 // 77511
Én is ezt javasoltam! :)
gecsa18-10-2015 08:52:26 // 77510
A Cápáét azért nézd meg élőben is... :)
W.17-10-2015 12:25:40 // 77509
Írtam az oldaladra! Itt csak egy apró megjegyzés: szerintem a sporttronic a 2.5-ös motorral jobban korrelál, hiszen azzal hozták ki először. Nem kell félni tőle, nem a japán Aisin! Ha az állapotra is igényes vagy, ajánlom magam! :)
SzT17-10-2015 11:36:08 // 77508
Sziasztok!
Szeretnék a közeljövőben vásárolni egy 166 ot.. Mindenképp benzinest ..
Abból is : 2.5 V6 vagy 3.0 v6 manuál váltósat..
Kérdés.. Melyik motorhoz melyik váltó passzol jobban , illetve mi a különbség , az auto viselkedése az 5 ős és 6 os váltó közt..
Az hogy melyik motorral szerelt lesz , a jármű állapota fogja meghatározni..
Köszönöm előre is a segítséget !!
Szeretnék a közeljövőben vásárolni egy 166 ot.. Mindenképp benzinest ..
Abból is : 2.5 V6 vagy 3.0 v6 manuál váltósat..
Kérdés.. Melyik motorhoz melyik váltó passzol jobban , illetve mi a különbség , az auto viselkedése az 5 ős és 6 os váltó közt..
Az hogy melyik motorral szerelt lesz , a jármű állapota fogja meghatározni..
Köszönöm előre is a segítséget !!
atis_166jtd17-10-2015 11:02:34 // 77507
Nállam pl ha ált a motor és kis fordulaton ment a venti csobogott mint valami kis csobogó.Isteni volt de én egy bekötöttem akkor már a radiátor cserével. Hát láttam mi vilt alatta. Egy homokozó vödörnyi homokot szedtem ki onnan, meg ki kellettvésni a csőből az összeált homokot.
atis_166jtd17-10-2015 10:59:06 // 77506
Azt csakis aluról valami csötisztítóval tudod kitisztítani, ha csak nem bontod ki a klímát belőle. Ha kiveszed az ablaktörlő alatt a műanyagot és látsz vizet benne akkor sürgősen tisztisd ki mert a venti halálát is okozhatja, na meg másról ne is beszéljünk. Nem egyszerű, mert jó sok víz kell hizzá, hogy kimosd rendesen. Rengeteg homok meg mindenféle rakódik le benne. A lefolyót meg kb középen találod a tűzfalon alul.
KisP17-10-2015 08:31:34 // 77505
Ha emlékeim nem csalnak, a lefolyó a klíma elpárologtatója alatt van. Az ablaktörlő-karokat leszeded , a műanyag burkolatot is és elvileg láthatóvá válik.
Coyote17-10-2015 07:48:21 // 77504
És hol találom azt a tálcát? Hogy tudom ki tisztítani?
atis_166jtd17-10-2015 07:35:09 // 77503
Vagy talál a víz magának más utat befelé. Nekem jobb oldalon ált a víz.
atis_166jtd17-10-2015 07:33:45 // 77502
A fütésből. Valszeg el van dugulva a kifolyó kint a tálcában és ez a rengeteg eső megtölti. Inen már csak befelé tud folyni.
kalo166TB16-10-2015 21:34:37 // 77501
mindenki sziporkázik... :))))
Kimis11116-10-2015 20:57:56 // 77500
mekkora van otthon? Akkorát mondok :)
Bár ez a helyzeten nem változtat... :)
Bár ez a helyzeten nem változtat... :)
KisP16-10-2015 20:46:05 // 77499
Az gáz. Akkorám nincs, csak a munkahelyemen:D
KisP16-10-2015 20:37:30 // 77497
Kerékagy anya méretét tudja valaki? 32-es?
Coyote16-10-2015 20:35:31 // 77496
Az már nincs meg, be adtam a zaciba :-D
Mr. Z16-10-2015 20:10:32 // 77495
eltévedtem? ez az Alfás nyugdíjasok fórum? :)
vologya[kendács mester]16-10-2015 20:08:42 // 77494
Kapcsold be az ülésfűtést és párologtasd el! Én is így csinálom és az aranyeremre is jó! :-)
Coyote16-10-2015 19:59:34 // 77493
Na szép, köszönöm szépen. Erre nem is gondoltam :-D
Azt hiszem be kell szereznem egy pelust :-D
Azt hiszem be kell szereznem egy pelust :-D
vologya[kendács mester]16-10-2015 19:55:35 // 77492
Vízvisszatartási gondok a sofőrnél? :-)))
Coyote16-10-2015 19:33:01 // 77491
Na igen, de honnan folyik oda? :-D :-D
Belül sehol sem vizes, csak a szőnyegnél és csak a vezető oldalon.
Belül sehol sem vizes, csak a szőnyegnél és csak a vezető oldalon.
kalo166TB16-10-2015 18:37:51 // 77490
odafolyik a víz...????!!!???
:))))))
:))))))
Coyote16-10-2015 18:18:15 // 77489
Sziasztok. Szeretnék segítséget kérni. Mostanában vettem észrehogy a bal oldalon a szőnyeg tiszta víz lesz. Találkozott már valaki ilyennel? Mitől lehet?
Köszönöm előre is a segítséget.
Köszönöm előre is a segítséget.
Kimis11116-10-2015 17:08:14 // 77488
Nincs mit
gradvolttomi16-10-2015 17:05:04 // 77487
Uraim, köszönöm a segítséget!
Kimis11116-10-2015 16:29:20 // 77486
Ha nem vagy biztos valamiben akkor hívj fel...
Kimis11116-10-2015 16:28:30 // 77485
utastér felől,a kuplungpedál fölött van. le kell venni a láb feletti burkolatot.
A táp csövet el kell szorítani,mert a tartályból tele folyik az autó olajjal...
Olajos kézzel véletlen se fogdosd össze a kárpitot,főleg a váltó körüli festett burkolatot,mert lemarja.
A táp csövet el kell szorítani,mert a tartályból tele folyik az autó olajjal...
Olajos kézzel véletlen se fogdosd össze a kárpitot,főleg a váltó körüli festett burkolatot,mert lemarja.
Kimis11116-10-2015 16:24:25 // 77484
Nekem is így kezdte a kuplungfőhenger.Viszont nézd meg,hogy hol szökik a folyadék. A kuplung pedál fölött van a főhenger,annak szokott csöpögni a vége. a munkahenger a váltón van fent,azt nézd meg hogy olajos e.
A légtelenítőcsavar szintén a váltó fölötti munkahengeren van. Úgy légtelenítsd mintha fék lenne. Felpumpál...kienged...
Eleinte kézzel vissza kell húzni a pedált. (Vagy lábbal).
Ha sokáig üresen jár és nem kapja fel,akkor menj el kávézni fél órára. Utána kezd újra :)
A légtelenítőcsavar szintén a váltó fölötti munkahengeren van. Úgy légtelenítsd mintha fék lenne. Felpumpál...kienged...
Eleinte kézzel vissza kell húzni a pedált. (Vagy lábbal).
Ha sokáig üresen jár és nem kapja fel,akkor menj el kávézni fél órára. Utána kezd újra :)
gradvolttomi16-10-2015 16:18:39 // 77483
Illetve még egy: főhenger motortér felől cserélendő/hozzáférhető, avagy utastér felől?
gradvolttomi16-10-2015 16:14:24 // 77482
Köszönöm. Még egy kérdés: kuplungot hogyan légtelenítek?
KisP16-10-2015 13:20:44 // 77481
Valahol ereszti a fékfolyadékot. Vagy a főhengernél vagy a munkahengernél.
Olvasgatom a Novoth Tibor féle cikkeket, (amik egyébként nagyon jók, sok mindent tanultam belőlük), olvasok erről a szívószelep kokszosodásról, ami a modern motorok nagy hibája benzinesnél és dízelnél is egyaránt.
Elgondolkodtam azon, hogy a mi 2.4 jétédénk mennyire hajlamos ilyesmire, mit tudtok róla?
Olvasgatom a Novoth Tibor féle cikkeket, (amik egyébként nagyon jók, sok mindent tanultam belőlük), olvasok erről a szívószelep kokszosodásról, ami a modern motorok nagy hibája benzinesnél és dízelnél is egyaránt.
Elgondolkodtam azon, hogy a mi 2.4 jétédénk mennyire hajlamos ilyesmire, mit tudtok róla?
gradvolttomi16-10-2015 13:08:55 // 77480
A jelenség: reggel normális kuplung, majd folyamatosan ragadni kezdett. Melóba érkezésnél belenéztem a fékfolyadék tartályba, gyakorlatilag üres, fékek rendben. Ebédszünetben feltöltöttem. Ugyanúgy főhenger, vagy merre keressem a hibát??
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
372
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?