Forum >> 75-90

NaTo23-11-2009 11:47:38 // 29728
hali!

Azon kevesek számára, akik nem beszélik a Német világnyelvet (vagy ez holland vagy mittudomén) elmondanád mi akar lenni, amit a link mögött látunk? :)
Mellesleg van ám itt a jobb felső sarokban egy kis gémkapocs szerű ikon. Na annak az a funkciója, hogy a linket beszúrd ide. Így nem kell az olyan szerencsétlen fakezű karjankóknak copy paste-val kínlódni, mint énmagam is :)))
Plíz használd! Köszönjükkk!
HL_7521-11-2009 21:56:38 // 29727
http://www.alfetta.nl/album.asp?ID=175
LacUS20-11-2009 18:30:23 // 29726
Helyes:) Jó lenne sok erős transaxle alfát látni jövőre talikon versenyeken.
NaTo20-11-2009 18:15:00 // 29725
néha szerelgetünk is :)

Mesternél ha nekiállunk :)
LacUS20-11-2009 09:24:40 // 29724
Én RC-modellboltban vettem még a kis autómhoz, utánanéztem már lehet kapni karbont is. :)
HL_7520-11-2009 00:36:25 // 29723
Hol lehet kapni olyan lemezt ?
LacUS19-11-2009 22:51:50 // 29722
Egyelőre igen, meg a laptopon ha oldala nézek látom :)) Amit vettem fordszámmérő gyári hibás volt,de nem tudtam ezért vettem egy jelerősítőt a Gotechtől amivel ugye továbbra se működött, aztán minden mindegy alapon szétszedtem, megmértem és kiderült az a szar...:) Most spórolok egy normálisra. Amúgy a Gotechnek van shiftlight kivezetése és a homasitában vásárolt 3 ledet megvezérelve látom,hogy mikor kéne váltani :)
prooF_7519-11-2009 22:47:46 // 29721
És a fordulatszámot honnan látod? Vagy az csak úgy érzésre megy?:)
LacUS19-11-2009 22:01:01 // 29720
:) Holnap lesz fotó :) Semmi extra üvegszál lap+ karbon fólia. Nekem olajhőfok+nyomás+vízhőm. van ott plusz a kapcsolók, az AFR sajnos már nem fért oda :)
HL_7519-11-2009 21:40:22 // 29719
Szia! Középkonzolod tetejéről kérek egy fotót világítő kiegészítő műszerekkel.
Azt hittem azt én találtam ki :DDD Te meg már meg is csináltad.
Én egy AFR-t, olajhőmérsékletet és egy turbónyomásmérőt akarok.
(meg egyszer ugye turbós mocit... + blow off)
LacUS19-11-2009 14:48:56 // 29718
Ma kimentem egy kicsit programozni...A végén meg megjutalmaztam magam ezzel :)
LacUS18-11-2009 22:16:40 // 29717
Gondoltam, ott vár a garázsban..Csak későn jutottam hozzá, a 12V már bent volt, felújítva.Persze ami késik, az nem csak lassabban jön :)
TDI7518-11-2009 21:51:05 // 29716
Gratula szép eredmény. Arra nem gondoltál hogy mi lenne ha 24 szelep dolgozna benne
LacUS18-11-2009 13:56:07 // 29715
10+áfa, itt. A Dynoprojectnél 16.
Longman18-11-2009 13:07:03 // 29714
:) Megnyugodtam..
HL_7518-11-2009 13:01:22 // 29713
Szia! Mennyibe került a mérés ?
LacUS18-11-2009 12:56:46 // 29712
4. :)
Longman18-11-2009 12:55:51 // 29711
Hello!

Gratula, szép! Én is le szeretném majd méretni az enyémet..

Kérdés:
A max. fordulatot (6580 RPM~200,7 km/h) melyik fokozatban mérték? 5.?
LacUS18-11-2009 12:51:19 // 29710

A mérésemről a diagram, és a video
LacUS18-11-2009 12:49:25 // 29709
A kardános kérdésre:
Alfa Service

ARricambi
LacUS18-11-2009 00:01:14 // 29708
Van több hely is, igaz külföld. okp.de
Most hirtelen ez jutott eszembe, holnap otthon leszek, és megnézem a többi helyen.
HL_7517-11-2009 23:01:45 // 29707
Urak! Tanácsot kérek. Féltengely gumiharangot szeretném cserélni.
Mielött szétbarbárkodok valamit inkább kérdezek. Mit, s hogyan kell szétszedni hogy szabaddá tegyem ? S miért vannak csavarok alatt azok az áthidalók ? Nem látom értelmét.

festés elött, nekem jó lesz :
HL_7517-11-2009 20:04:15 // 29706
Hali! Na végre, olyan ritka amikor az emberek áldoznak pénzt, energiát korrekt (vagy akármilyen de mérésre) mérésre és nem bemondás alapján dolgoznak.
Igazából én is akartam felújítás elött is hogy vajon megvan-e 90 a gyári 148 paciból.
off : Kispál és a Borz - Csillag vagy fecske (Feat. Csík Zenekar)
LacUS17-11-2009 19:35:58 // 29705
Megmérettem az america teljesítményét. A reménybeli 210-hez egész közel egész pontosan 206LE és 245Nm lett a kocsi. :) Elégedett vagyok, mert még kb egy 10-es van benne, most túl van dúsítva sajna...A diagram és a videó holnap a blogban.
tt (tt Alfa team)17-11-2009 14:59:12 // 29704
Sziasztok! Tud-e valaki Americához kardántengely-tartó gumiágyas csapágyat beszerezni? Több beszerzési útnak is nekiindultam, de zsákutca... Beszéltem gumialkatrész gyártókkal is, meg tudnák csinálni hozzá a sablont, de ahhoz legalább 10 db-ot kellene rendelni, hogy megérje.
jakuska17-11-2009 11:52:01 // 29703
Sziasztok... akkor jöjjön a "rövid" story :D Mégse hengerfejes... Van egy ismerősöm a környéken, jó hirében áll mint autószerelő, de olasz gépeket nem sokat szerelt. Elmeséltem neki, hogy mi a bré van. Megnézegette és elkezdte sorolni: Olajcsere, + minden egyéb cókmók hozzá, + vegyél maróanyagot nem tartalmazó fagyállót. A shell kúton vettem 4db 35 fokos fagyit, meg hozzákerült 2 lityi víz. A haverom szerint a következő történhetett. Az a szar fagyi betapasztotta a termosztatot, viz megindult felfele, kb 5 mp alatt... és már majdnem forrott mikor megálltam. Egy részét elnyomta a leengedőn, a másik része a karterba került az olajhoz... kb 7-8 liter "olaj"jött le belőle. Azt hittem megőrülök, 3000km-s selenia olaj volt benne...
És tényleg rá van irva a genya shelles fagyira, hogy maró hatású... Akkor mi a fasznak forgalmazzák? Azt meg had nem mondjam, hogy a tesco-ba "nem tartalmaz maró hatású anyagot" egy ezressel olcsóbb...
Bárki erre jár, (sátoraljaújhely) NE tankoljon, vagy vegyen bármit a tesco melletti shell kúton... nálam 10l/100km a fogyim, pedig folyamatos haladás mellett ennek 6 körül kéne lennie. És bármi szart rásóznak az emberre...
HL_7517-11-2009 11:25:47 // 29702
[k i z z o]17-11-2009 00:34:03 // 29701
Vigyázz a friss fényre, ilyenkor szokta valami agyoncsapni:)
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)16-11-2009 13:38:18 // 29700
Az nem gyenge. Az emblémán kívül körülbelül csak a hátsó fékdob lehet azonos a kettőben. :D:D Én csak azon csodálkozom, hogy ilyen esetek simán előfordulhatnak, aztán amúgy meg egy szimpla motorcserével is szétszopatják az embert az okmányirodán.
Tocsa16-11-2009 13:30:20 // 29699
Már meg is rendeltem! :)

Alulról is rendbe van téve !
Már pakolgatom össze egyenlőre vezetékekkel bajlódok a motortérben. Szeretném beletenni a motort minnél előbb hogy férjek a garázsba !
Nagyon sok meló van még vele ! :(
Kisbubi15-11-2009 22:32:35 // 29698
Vszinü h hengerfej gyanus és nembiztos h tömités. Amit most csináltunk abban 400e km volt és még nem cserélt csak 1 hfejet és látszott is. Mivel baromira hideg szokott lenni Magyarországon kb -35 fok, telibe öntötte a fagyállot higitás nélkül és megette a alut szinte mindenhol. Az összes hütöfurat szélén. Volt ahol már kb majdnem 2 mm-el lentebbfaragott a hfej méretéböl. Igy tehát hfejcserés lesz majd. Pedig gyönyörüen jár és pöccre indul.
Kisbubi15-11-2009 22:24:47 // 29697
Az ilyen mutatványban nekem is részem volt. Fiat 128 -om vol tés a forgalmiban az állt h Fiat 600 , fiat 128 motorral és kasznival szerelve. Na ezek pedig még egyáltalán nem is hasonlitanak:)
[k i z z o]15-11-2009 22:00:30 // 29696
Indulhat az üregvédelem :)
jakuska15-11-2009 00:03:44 // 29695
ok! hivlak...
Gábor(figi75)14-11-2009 20:42:30 // 29694
Hívj fel és megbeszéljük!!!
Épp most értem haza a műhelyből,75 TD hengerfejeztünk bubival,ugyhogy benne vagynk!:-)
Nem az enyémet hála..... :-P
Tocsa14-11-2009 20:26:01 // 29693
ÉS íme!!! :)
LacUS14-11-2009 20:04:06 // 29692
Király :) A sörök is összeálltak :) Csak immár üresen :))
Tocsa14-11-2009 19:56:20 // 29691
Üdv fanatikusok!

Szia Laci látom belefogtál abba amiből én már kezdek kikeveredni!!! :)
Bár az én kasztnim erősen jobban nézett ki !!! :)

De kitartás !!!!

Ma jött vissza az enyém a festőtöl máris dobok pár képet ! :))
Wickey14-11-2009 19:46:55 // 29690
hehh... na, összeállt a gépjármű. Elég konkrét hangja van annak a dobnak rajta :-D
jakuska14-11-2009 17:50:51 // 29689
Meg kéne.. :D jövöhéten megyek feléd, szerdán vagy csütin, remélem útközben nem folyik el megint az összes vizem.... megbeszélhetjük... mennyibe fájna ez nekem?
prooF_7514-11-2009 17:32:40 // 29688
Hengerfejtömítés lesz a ludas!
Gábor(figi75)14-11-2009 14:38:52 // 29687
Megeszi a vizet,és azért hagy ki a hengered,azért szürke a füstje és azért tűnik el a vized!
Megcsináljuk?
jakuska14-11-2009 12:49:14 // 29686
Sziasztok! Valami kór szállta meg a sárkányomat. 2.4TD... Cserélve voltak az izzitók, a porlasztók és az adagoló fel volt újítva... Csak 3-4x re tudom begyújtani, akkor is kihagy egy henger egy pár másodpercig, aztán bemelegszik, és megy mintha semmi baja nem lenne. Van egy kis szürke füst is ilyenkor hidegen, aztán megszűnik.. nem csinált ilyesmit ezelőtt... nemtom összefügg e vele, idáig patika tisztaságú volt a hengerfejem, most meg olajos trutyi jelent meg a fedelen. a tömítés mellett elnyom egy kis olajat. +elfolyt 6 liter fagyálóm, úgy, hogy most vizzel visszatöltöttem amiből egy deka nem hiányzik, pedig a fagyálló a nagyobb sürüségű szerintem... ami még érdekes, hogy fogalmam sincs hol folyt el, mert nincs nyoma se a garázsba, se a motoron... és most meg nem is folyik... Ötletek? Nem akarom riasztgatni magam, de hengerfejes lenne?
LacUS13-11-2009 19:49:07 // 29685
:( Nem egyszerű...Nekem annyi mázlim van,hogy nincs rohadás rajta...Persze nem tökély a kasztni,de nem rohad sehol. Ennek nagyon-nagyon örülök.
A váltóm tűrhető, bár már belebújt a recsmanó, viszont a sperrem egyik oldalra van hogy nem zár, ennek oka egyelőre ismeretlen, de van egy olyan gyanúm,hogy az egyik hátsó rugóm el van törve, és emiatt nem úgy kapja a terhelést mint kéne, ezért nem mindig zár.
Pap Laci13-11-2009 19:45:16 // 29684
Plusz még a váltó is szét van szedve, de szerencsére az tűrhető! Ha nyernék a lottón akkor az is teljesen fel lenne újítva! A fő problémája a kapcsoló villa és- gyűrű hézaga!
A speert viszont muszály újítani! Az totál gatya!
LacUS13-11-2009 19:36:33 // 29683
Nem semmi, amit a nyakadba vettél... Kitartást, sok sikert a melóhoz.
Pap Laci13-11-2009 19:00:21 // 29682
Egy kis munka!
Ami már kész:
Ami következik:
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)11-11-2009 19:13:03 // 29681
Ejj, szegény szilenteknek már lefőtt a kávé. Gyári fém-gumi cuccok lesznek helyettük, vagy egyedi keményszilentek?
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)11-11-2009 18:52:10 // 29680
Az enyém kasznicserés volt még az előző előtti tulajnál. Amennyire ki tudtam nyomozni, egy győri ipse volt, aki a '83-as Giuliettáján cseréltette a bódét meg a motort is, mindezt legálisan, és az "alkatrész" meg egy Olaszországból (Udine mellől) vásárolt első tulajos 75-ös volt. Ez azért eléggé LOL. Ha most beállítanék egy ilyen dumával az ocsmányirodába, vagy az NKH-hoz, hogy "keziccsókolom van nekem ez a '86-os Skoda 120L karosszériám és szeretném kicserélni erre az Octavia RS bódéra, de akkor már legyenek olyan aranyosak, hogy a motort is", szerinted lőnének vagy akasztanának? :)

Egyébként jó nekem ez a '83-as évjárat. A hobbijármű-biztosítás így sima ügy...
[k i z z o]11-11-2009 00:02:36 // 29679
Hasonló. Az én dugóim is 8.0: 1 -ek , pedig azért tarajosak rendesen. A 7.5 is ugyanúgy kúpos a turboban / kicsit laposabb, de közel sem TS dugó style.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.