Forum >> 75-90

LacUS06-12-2009 21:59:56 // 29779
Hosszú távon mennyire káros,ha ráz a hajtás? Illetve létezik,hogy egy adott fordulaton nem ráz, jó, de a fordszám tartomány elött után intenzíven.
LacUS06-12-2009 15:29:12 // 29778
Hát igen ennél egy picit bonyolultabb. Persze majd kiderül beválik-e. Mindegy most nekiállok a jövőhéten, mert hát megjött az olajos kézim is... ;)
Wickey06-12-2009 15:27:37 // 29777
fogadjunk sokkal szofisztikáltabb, mint az én módszerem: két szükségpótkerék hátra. :-P
LacUS06-12-2009 15:26:07 // 29776
Igen feltűnt, de a megoldás is úgy néz ki megvan ;)
Wickey06-12-2009 15:24:50 // 29775
Látom már neked is kezd feltűnni az, amit már megállapítottunk páran: a V6 eleje a szlalomhoz egyszerűen túl nehéz. Egy 75TS sokkal ügyesebben forgolódik, a V6 nagyon tolja az elejét. Viszont Lada hangja van :-PP
Lali7506-12-2009 12:47:22 // 29774
megvolt
90 fok
:-D
LacUS06-12-2009 12:27:36 // 29773
Tegnap kint voltunk a mátyásföldi reptéren, egy kicsit tesztelni, állítgatni.
Ez volt : játék
[k i z z o]06-12-2009 10:02:37 // 29772
Cserélj termosztátot !
Lali7506-12-2009 09:20:43 // 29771
Nekem is ez volt a gond,túl visszahűlt.
[k i z z o]06-12-2009 00:04:34 // 29770
82-85 fok az üzemi, ha jó a termosztát. Ez alatt +8% al kezd dusitani, azaz sokat eszik. Hűtővent. 92 fok körül kapcsol be. Ha lemegy 60- ra akkor ereszt a termosztát.
prooF_7505-12-2009 23:38:01 // 29769
Elvileg 80fok. Asszem 85-nél kapcsol be a venti. De nekem pl ha nem erőltetem akkor 60fok környékére áll be, és mástól is hallottam már ilyet, inkább akörül tanyázik ha van mi hűtse.
Fűtéssel mi a gond?
Lali7505-12-2009 21:12:28 // 29768
Köszi mindenkinek!
:-(
Wickey05-12-2009 14:36:40 // 29767
én ha sietek így se emeltem le az ólombakancsot a padlógázról váltás közben, csak kuplung, áthúzom a következőbe, oszt haddszokja. Azérvanbenne a gyári tiltás, hogy ne forogja szét magát, amíg rá nem dobom a kuplungot. Páran pislogtak, hogy csináltam széria 2.5V6-tal hogy harmadikban is csikorogtak a kerekek váltáskor, na így :-P
Mondjuk erről az első váltócsere után leszoktam.
LacUS04-12-2009 21:21:05 // 29766
Nos, ezzel vitatkoznék, a kapcsolót bárhol elhelyezheted tehát lehet váltó mozgására aktiválódó, és csak egy egyenes fogas váltó és tessék. Mellesleg sok kicsi sokra megy, de ezt az opciót sosem fogom használni, bizonyos okok miatt :)

A gotechnél ezt be kell kapcsolni,meg bekötni a kapcsolót asszem, bár mondom ezzel nem foglalkoztam. A rajtprogit azt lehet állítgatni,hogy mekkora gyújtáseltolással, meddig visszatartva stb stb csinálja a dolgát.
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)04-12-2009 21:15:11 // 29765
Leginkább azért, mert nem normális. :))) (Meg asszem ez diplomamunka is volt egyben.)

A Gotechnél ez egy külön beállítható feature, vagy tulajdonképpen a komplett programot neked kell rá megírni a nulláról, és akkor ilyeneket is bele lehet írni?
[k i z z o]04-12-2009 21:04:31 // 29764
Se ezt a gotech kuplungkinyomásból érzi, a nagyok meg ugy csinálják, hogy amikor a váltókart mozditod, akkor van gyujtásváltás, és kuplung nélkül huzod. na de az nem alfa váltó. Azaz, mivel te a kuplungot már kinyomtad, mindegy, akár ablakot is moshatsz közben sokat nem nyersz:)
LacUS04-12-2009 14:22:29 // 29763
Az a gyújtás elvétel váltásnál van a gotechnél is. :) Állítólag nagy okosság, úgy gyorsulni,hogy nem emeled le a lábad a gázról. Minek kellett robotizált váltó?Csak úgy ,mert meg tudja csinálni, vagy volt oka?
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)04-12-2009 13:28:59 // 29762
Nem teljesen gyári a gép, ha érted mire gondolok. :) (A robotizált váltó miatt kellenek olyan extra dolgok a gyújtásvezérlésbe, hogy amikor felvált az elektronika akkor elveszi a gyújtást (min amikor mi vesszük el a gázt kulpungolásnál.) Ha érdekel a technikai része, akkor kifaggatom a kollégát, hogy hogy állnak most.

Egyébként gyárilag tényleg karbis volt egészen a gyártás végéig, ezért is nem tudták vele megütni az Euro3-as szintet, hiába volt az utolsó szérián katalizátor, elektronikus gyújtásvezérlő, MAP szenzorral, meg lambdaszondával. Hiányzott belőle a szabályozott keverékképzés, de a lengyel belpiacon még 2000-ig jó volt így is.
Lali7504-12-2009 12:27:12 // 29761
Üdv!
Kérdezném,75 2.0TS-nek mennyi az üzemi hőfoka?
Valamint,ha valakinek akad ábrája,vagy fényképe a fűtéséről,legyenszíves,ne fogja vissza magát!
Köszi!
LacUS03-12-2009 21:03:09 // 29760
Érdekes polszki lehet, motorvezérlő rendszerrel.Azt hittem mind karbis.
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)03-12-2009 19:33:55 // 29759
Egyik polskis cimbora gyűjti vele a tapasztalatokat, de neki annyiból bonyolultabb a dolga, hogy átépítette a váltóját robotizált vezérlésűre, és integrálnia kell azt is a motorvezérlő rendszerbe. Tesztelési fázisban van még a cucc, de kíváncsi vagyok, hogy mit fog tudni élesben. Magával a gyújtáscuccal, meg a programozhatóságával meg van elégedve a skacc.
LacUS02-12-2009 15:31:16 // 29758
Nem vagy lemaradva, én belülről kifele csinálom :D
Tocsa02-12-2009 15:07:27 // 29757
Üdv mindenkinek ! Látom mindenkit elkapott a tuningőrület! :)

Lassan muszály lessz nekem is! :D


Nehogy lemaradjak már ! :)))

De egyenlőre legózom a kasznit majd utánna motor!

Addig is grat a tuninghoz!!!
LacUS01-12-2009 22:34:59 // 29756
Pontosan :) Bár tapasztalatom nincs velünk, de jó kis low cost rajtprogi megoldásnak tűnik.
LacUS30-11-2009 12:36:36 // 29754
Hát ha erről van szó, ha kell majd szólj, segítek amiben tudok.
Longman30-11-2009 07:59:21 // 29753
Értem.
Nem a rajtprogram miatt kellene Gotech (vagy bármi hasonló) természetesen! Régi vágyam már.
LacUS29-11-2009 22:13:04 // 29752
Ezt a rendelésnél jelezni kell,hogy kérsz ilyet. Ehhez amúgy elvileg nem kell Gotech, van egy magyar cég vmi ROX racing, ők csinálnak csak rajtprogit gyári ECU-hoz.
Longman29-11-2009 18:29:32 // 29751
Jajj, de nagy! Ezt a Gotech "tudja" alapból vagy kellett hozzá még mást is intézni?
Egyszer majd megkérlek hogy segíts beszerezni egy ilyet! :)
LacUS29-11-2009 17:59:48 // 29750
Mai fejlesztés a rajtprogram volt. Még nem 100%-os, de alakul.
Rajtprogram 1
LacUS28-11-2009 19:51:51 // 29749
Köszi :)
[k i z z o]28-11-2009 19:18:50 // 29748
80-ra van irva a motronic.
LacUS28-11-2009 00:03:26 // 29747
Na akkor holnap 2 körül NaTonál :)
NaTo26-11-2009 16:09:16 // 29746
okés, akkor az na :) nézzél nekem és hozzál ha van!
Wickey26-11-2009 15:54:24 // 29745
Ez az igazi munkagép. :-)

Na mindegy, nekem marad a csumpi 24V :-(
Marek26-11-2009 09:29:06 // 29744
Hümm, GTV6 Biturbo..
LacUS26-11-2009 00:42:30 // 29743
LacUS24-11-2009 23:30:49 // 29742
Nem tudja vki, hogy hány %-on dolgoznak a gyári csúcsok a gyári motorban?
Marek24-11-2009 17:08:33 // 29741
:)) Az az ablaktörlő mechanika része, azt forgatja közvetve az ablaktörlő motor! :) Nézek egyet, most az ÚJ alkatrészekkel vagyok elfoglalva! :)
NaTo23-11-2009 20:54:54 // 29740
Marek, ha jöttök, elhozhatnál nekem egy ablaktörlő "alsó modul"-t... Az ablaktörlő tövében levő védőkupakját felnyitod, és alatta találsz egy 13-as anyát. Azt letekered, és így le tudod húzni róla az ablaktörlő lapátot rögzítő "alsó modult"-t. Egy kis 4-5 cm-es bevágásos fémdarab, amire rögzítheted a lapátot. Na abból kéne nekem egy!
Ha nem vágod mi az, holnap csinálok róla egy fotót!
NaTo23-11-2009 20:51:54 // 29739
A szombat nekem is jónak tűnik... úgy néz ki itthon leszek.
LacUS23-11-2009 18:49:15 // 29738
Értettem Főnök :)
Szombat délután 14h-15h körül?
HL_7523-11-2009 18:13:39 // 29737
Marek23-11-2009 18:12:37 // 29736
Oks!
De jóval előtte csörögj, mert sűrű a hétvége és NaTo-val is előzetesen egyeztetni kell! :)
LacUS23-11-2009 17:37:19 // 29735
A körforgóba bele kellett fékezni, jött egy pari, jó az a szög... :)
A hétvégén átmegyek a váltóért meg kuplungért, egy barátom fel tujda újítattni gyári technikával . :) Persze,ha úgy látja,hogy kell. :)
Marek23-11-2009 16:53:42 // 29734
Ez nem a 29710-es hsz linkje?!

Amúgy a körforgalomban várható volt a beforgóczky, mert túl nagy szöget vállaltál!
De így viszont tutira nem butult ki a driftből a géped, megnéztem volna külső kameraállásból is! :(
Legközelebb szólj, elmegyek operatőrnek! :)
Na jó, lehet kivizsem a gépemet is, ha még lesze benne akkor motor! :)
LacUS23-11-2009 14:32:41 // 29733
Enyimééééé :-) :-)
Gábor(figi75)23-11-2009 14:08:25 // 29732
Nemtom,sz szerintem Lacus gépe!!!
Wickey23-11-2009 13:40:27 // 29731
Nem motronic, aftermarket az ECU. Odafigyelj mit magyaráz neked LacUS apád, ha már egyszer övé az autó :-) Le is írta már egyszer, keresd vissza, így emlékezetből ha jól dereng polírozott hengerfej, növelt kompresszió, 164S tengelyek, és légtömegmérő kuka, lett helyette MAP szenzoros Gotech ecu. :-))
NaTo23-11-2009 13:29:31 // 29730
ZSíír!!!

Gondolom ez egy motronicos volt, mert nem tiltott 5800nál :)
Lehet tudni, hogy mi lett tuningolva rajta?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.