Én nagyon szeretem ezt a könyvet, de tény hogy magában egy módositástól nem szabad csodát várni. Az is biztos hogy csak egy szűk tartományban lesz igen jó. Anno 1.6 osnak kibővítettem a hengerfejjáratokat, de mivel mást nem csináltam rajta szinte észre se lehet venni, max magasabb fordulaton jobb picivel.
TS - en ( ha a pénztárcám is úgy akarja) nem igy akarom- ha belevágok akkor másképp kell megközelíteni a dolgot, tehát "egységként kell kezelni". Ezt ugy értem hogy ha tuning akkor az egész motort, és komponenseit hozzá igazítani...
A kompresszorról akartam kérdezni tőled még valamit: szert tettem egy Eatonra és nem hagy nyugodni a vérem. Bár Biztos nem volt egyszerű ráapplikálni összelőni..
Te milyen dugókat (süritési visz.) használsz? Ès direkt turbós (feltöltős)dugó?(+hajtókar)
Ja annyi hogy nekem nem Nord hanem Ts....(dugo más)
A Könyvben :) láttam egy turbós ts est ami gyári dugokkal teljesitett elég szépen csak ezért a kiváncsiság
Forum >> 75-90
Tom55509-04-2010 12:33:40 // 30379
Gábor(figi75)09-04-2010 00:58:23 // 30378
Olajat eddig sem ette csak annyira mint a többi,okosítás csak némi nemű faragás,megnövel benzinnyomás,levegő és kipuff átalakítás,de igazából gyűrűzni kellene.
jakuska08-04-2010 23:35:39 // 30377
Üdv! 75 öm elment teljes megújulásra. teljesen gyári állapotra tétel, apró darabokra szedés, és felújítás. Gondoltam itt a helye, hogy ezt közöljem, idővel lesznek majd képek is, remélem örülni fogtok neki. kb 2-3 hónap mire elkészül, addig is töltök majd föl néhány munkálati képet jövőhéten.. egyenlőre még csak a sóhajtozás van, és a puccér kasztni:D
Közben megjött az utód is, 146td személyében, most ő lesz a munkagép:D remélem Komáromban elkészül, mert ha nem kénytelen leszek a 146 ok közé állni....
Közben megjött az utód is, 146td személyében, most ő lesz a munkagép:D remélem Komáromban elkészül, mert ha nem kénytelen leszek a 146 ok közé állni....
prooF_7508-04-2010 23:32:47 // 30376
Nah, és már kevesebb motorolajat eszik, mint benzint/gázt? :P Vagy már okosítottatok a motorján?
Petya: Milyen a kompressziód? A mienk elég trágya volt (6-7-9bar körül), de nekem ami halvány emlék maradt az 1.6 karbisról, hogy már alul is elég szépen húzott, pici gázadásra is. Mondjuk a karbik nem voltak jól beállítva, elvileg korábban több szerelő is próbálta mókolni (előző tulajnál).
Petya: Milyen a kompressziód? A mienk elég trágya volt (6-7-9bar körül), de nekem ami halvány emlék maradt az 1.6 karbisról, hogy már alul is elég szépen húzott, pici gázadásra is. Mondjuk a karbik nem voltak jól beállítva, elvileg korábban több szerelő is próbálta mókolni (előző tulajnál).
prooF_7508-04-2010 23:26:36 // 30375
Hát, a Milanoval lehet jobban jársz ha megvárod a veteránkort:)) Már nincs sok addig, csak 8 év? :D
Kisbubi08-04-2010 22:55:53 // 30374
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)08-04-2010 21:28:38 // 30373
Lehet, hogy egy 3.0 V6-hoz képest nyomatékszegény alul a TS, de abszolút értelemben szeritem nem annyira, ha összevetjük mondjuk az egyhatossal. Nekem például még baromira szoknom kell, hogy 1500-2000 alatt nincs élet, de cserébe meg nem is sikítozik a következő gangért még 5000-nél sem.
A gyári 4-2-1-es rendszer meg áramlástani szempontból egy elég igényes cucc, a szériagyártmányok között ritkaság az ilyesmi. Meg lehet nézni, milyen borzadályokat raktak a szériakocsikra még a közelmúltban is.
A gyári 4-2-1-es rendszer meg áramlástani szempontból egy elég igényes cucc, a szériagyártmányok között ritkaság az ilyesmi. Meg lehet nézni, milyen borzadályokat raktak a szériakocsikra még a közelmúltban is.
Wickey08-04-2010 21:28:31 // 30372
nem arról volt szó, hogy mi muszáj és mi nem, hanem egy gyári TS és gyári V6 viszonyait az asztalra téve, a TS gyári karakteréhez közelebb áll a hülyegyerek mentalitás. Ja és kéretik nem sértésnek venni, mert bőven nem az, sőt. :-)
Gábor(figi75)08-04-2010 21:23:10 // 30371
DDDD:-)
Hát ez mekkora szöveg!:-)
Ami igaz igaz,én már 2 éve rúgom a szájának és hát ismertek,meg ott van a rengeteg videóm amin látszik,hogy nem éppen bevásárolni járok a NORD-el és még mindig ugyan olyan mint amikor hozzám került semmi változás,talán csak annyi,hogy jobb lett!:-)
Hát ez mekkora szöveg!:-)
Ami igaz igaz,én már 2 éve rúgom a szájának és hát ismertek,meg ott van a rengeteg videóm amin látszik,hogy nem éppen bevásárolni járok a NORD-el és még mindig ugyan olyan mint amikor hozzám került semmi változás,talán csak annyi,hogy jobb lett!:-)
Pec08-04-2010 20:20:38 // 30370
Hát én a 2.0 NORD mellett teszem le a voksomat. Kinyírhatatlan, pörög is, erős is, és én simán járkáltam a 90-el féléven át kettes nélkül városban. Bár tény hogy a TS is meggyőző. V6-al csak annyi a gondom, hogy iszonyat nehéz. pláne eladni:D
prooF_7508-04-2010 18:40:02 // 30369
Aki 2.-ban kanyarodik, annak meg vagy a 2-es szinkronja kopik el a visszaváltásoktól, vagy a kuplungja a sok duplázástól:) Tehát, ha úgy vesszük, a v6 jobban kíméli a hajtásláncot:)
A TS legalább olyan tartós mint a V6, csak nem húz annyira alacsony fordulaton. Mondjuk azért kipróbálnék egy olyan TS mocit, ami tudja a gyári 10.5:1-es sűrítést, szerintem 1500-tól már simán autózható egy olyan...
A TS legalább olyan tartós mint a V6, csak nem húz annyira alacsony fordulaton. Mondjuk azért kipróbálnék egy olyan TS mocit, ami tudja a gyári 10.5:1-es sűrítést, szerintem 1500-tól már simán autózható egy olyan...
[k i z z o]08-04-2010 18:13:03 // 30368
Nekem a szivón a JK által ajánlott, kicsit modositott leömlő készült el, + a teljes kipuff. rendszer. Ám ahhoz kell még 1-2 dolog, hogy az a motor elinduljon. Széria motoron volt először, de meg sem mukkant...
+1 dolog: A JK könyv nem mindenhol szentirás, az ő tengelyeivel, és sok általa megadott paramétereivel egy total oval trackday motort lehet épiteni, de széria jólérzőst nem.
+1 dolog: A JK könyv nem mindenhol szentirás, az ő tengelyeivel, és sok általa megadott paramétereivel egy total oval trackday motort lehet épiteni, de széria jólérzőst nem.
Tom55508-04-2010 18:04:16 // 30367
:D
bezony
bezony
Gábor(figi75)08-04-2010 17:59:23 // 30366
Az lehet,de nekem 2.0 IE-m van,"klón moci "mint anno a 90-esbe,7-8 lityis fogyasztással!:-)
Jim Kartalamakis bibliában a maximumot kilehet hozni belőlük!:-)
Jim Kartalamakis bibliában a maximumot kilehet hozni belőlük!:-)
Tom55508-04-2010 17:02:10 // 30365
:D
Ja dupla dellorto csodákra képes... csak összehorpad a tank ha kinyujtod a jobb lábad :P
(még a szomszéd gyerek ladáját is AR karbikkal vaditották meg :)
Ja dupla dellorto csodákra képes... csak összehorpad a tank ha kinyujtod a jobb lábad :P
(még a szomszéd gyerek ladáját is AR karbikkal vaditották meg :)
Gábor(figi75)08-04-2010 17:00:08 // 30364
A picsákat,2.0 sima NORD az ám a kőbalta!!!
És még elég is tud lenni a 136 paripa,főleg ha sperr van alatt!:-)))
És még elég is tud lenni a 136 paripa,főleg ha sperr van alatt!:-)))
Tocsa08-04-2010 16:31:40 // 30363
Na na a v6 többet eszik ! :P
Aki meg 4 edikben kanyarodik az béna és járjon biciglivel !!! :)) :P
Nagyon is jóóó az a ts ! :D
Igaz a v6 tartósabb motor ha nem rúgják szét csak jobban megoszlik a terhelés !
Na de sok rá az adó és sokat fogyaszt ! :)
Aki meg 4 edikben kanyarodik az béna és járjon biciglivel !!! :)) :P
Nagyon is jóóó az a ts ! :D
Igaz a v6 tartósabb motor ha nem rúgják szét csak jobban megoszlik a terhelés !
Na de sok rá az adó és sokat fogyaszt ! :)
Tom55508-04-2010 16:13:52 // 30362
A V6 ból is lehet tutit csinálni... :D
24v.......
24v.......
TDI7508-04-2010 13:10:23 // 30361
Miért? Nem muszáj hogy a V6 5800-nál tiltson. Csak egy kicsit hozzá kéne myúlni az ECU-hoz, lefaragni néhány kilót a forgó-mozgó alkatrészekről és máris kész egy pörgős V6-os utcai vadállat.
LacUS08-04-2010 12:55:19 // 30360
Már akinek :-) :-)
Wickey08-04-2010 12:52:48 // 30359
állatkodni jobb a TS, veszi a fordulatot mint az állat, a V6 meg 5800nál letilt. Szóval a TS tény, hogy élvezetesebb. De a V6 rulez.
Tom55508-04-2010 12:44:36 // 30358
Tudom tudom véhat rulez... nem is akartam szóbahozni az 3.0 Americát mert az tuti,
és teljesen más mint a Ts de nekem a 75 hobby és szeretem-szeretném fargni, izmosítani és jó alap ehhez a TS
Az a kihivás mikor kis köbcentis (2000) 25 éves szakadt olasszal versz oda egy tizmilliós új ötös bimmernek.
Csak igen sokat kell reszelni... :P de nem lehetetlen.
és teljesen más mint a Ts de nekem a 75 hobby és szeretem-szeretném fargni, izmosítani és jó alap ehhez a TS
Az a kihivás mikor kis köbcentis (2000) 25 éves szakadt olasszal versz oda egy tizmilliós új ötös bimmernek.
Csak igen sokat kell reszelni... :P de nem lehetetlen.
Wickey08-04-2010 12:30:39 // 30357
namost addigra már rég nem a 2.5V6 volt a sláger, mire a 2.0TS kijött, hanem a 3.0 V6, az pedig igen markánsan eltért a 2.0TS-től. Lehet patent TS-t faragni 170 vagy még több lóerővel, de teljesen más karakterisztikájú vele az autó mint egy 182 lóerős V6-tal. A V6 inkább komfortos gőzmozdony, sokmindent megold izomból ha kell, míg próbálj már meg egy 2.0TS-el kanyarodni véletlenül kettes helyett negyedikben... :-))) Gyanítom nem fogja egy vállrándítással elintézni, mint a V6.
Tom55508-04-2010 12:11:21 // 30356
Szerintem nem egészen.
A szent biblia (Jim Kartalamakis könyv) írja hogy sajnos a 2.0-ás TS(148 LE) motorban rengeteg plussz lovacsak meg nyútonméter rejlik, csak mivel a 2.5 V6(156 LE) ot is el kellett adni a népnek ezért a kétezrest tudatosan butították, mielőtt bemutatták a nagyérdemű közönség előtt 1987 ben.
Tudom hogy a vé hat az véhat de a számok azért közel járnak egymáshoz így is, és biztos senki nem vette volna a 2.5 motorral hogyha erősebb a 2.0 ás, plána annak tudatában hogy az olaszoknál köbcentitől függ az gépjárműadózás(2000ccm felett több)
A szent biblia (Jim Kartalamakis könyv) írja hogy sajnos a 2.0-ás TS(148 LE) motorban rengeteg plussz lovacsak meg nyútonméter rejlik, csak mivel a 2.5 V6(156 LE) ot is el kellett adni a népnek ezért a kétezrest tudatosan butították, mielőtt bemutatták a nagyérdemű közönség előtt 1987 ben.
Tudom hogy a vé hat az véhat de a számok azért közel járnak egymáshoz így is, és biztos senki nem vette volna a 2.5 motorral hogyha erősebb a 2.0 ás, plána annak tudatában hogy az olaszoknál köbcentitől függ az gépjárműadózás(2000ccm felett több)
Tom55508-04-2010 12:02:05 // 30355
Azért "pocsék" mert nem egyforma hosszúságúak a csövek, és alulméretezett. Lehet kicsit túloztam :D
JK könyvben amugy szépen le van írva meg rajzolva hogy milyen az optimális... de az messze van azért a gyáritól
JK könyvben amugy szépen le van írva meg rajzolva hogy milyen az optimális... de az messze van azért a gyáritól
LacUS08-04-2010 07:43:50 // 30354
Ezt a "közismerten pocsékot" még nem hallottam, sőt Jim-féle bibliában éppen az ellenkezőjét írják, hogy a gyári leömlőnél nem sok jobb van, ami van az horror ár.
prooF_7508-04-2010 01:37:04 // 30353
Hol hallottad ezt, hogy "közismerten pocsék"? :) Erre szokták azt mondani, hogy a gyárban nem véletlenül fordítanak tetemes összegeket a fejlesztésre, nem hiába méregetik hónapokig a motorokat padon, hogy mikor hozza a legjobb teljesítményt. Főleg egy Alfánál, ahol amúgy is a teljesítmény az egyik fő szempont.
Esetleg ha már annyit faragsz a motoron, hengerfejen, meg tök más lesz az összenyitás, a kompresszió, meg eleve magasabb fordulaton kell a teljesítmény, akkor érdemes lehet más kipuffot csinálni, de gyári motorra szvsz teljesen jó a gyári.
Esetleg ha már annyit faragsz a motoron, hengerfejen, meg tök más lesz az összenyitás, a kompresszió, meg eleve magasabb fordulaton kell a teljesítmény, akkor érdemes lehet más kipuffot csinálni, de gyári motorra szvsz teljesen jó a gyári.
[k i z z o]08-04-2010 01:13:24 // 30352
Gyári motorhoz igen jó a gyári 4-2-1. A pocséktól amúgy messze jár :)
[k i z z o]08-04-2010 01:12:01 // 30351
Pesten dinamit kipufogó. Nekem onnan van, talpakat vittem, csövezésben profik.
Gábor(figi75)07-04-2010 22:09:38 // 30350
Mondtam,hogy beszélj pirivel,ő tudja a megoldást!! :-)
Tom55507-04-2010 21:28:07 // 30349
Engem is érdekelne mennyiért csinálják-(na meg kicsoda), mondjuk én egy sima szívómotorhoz gondolkozok, méghozzá azért mert a gyárinak közismerten pocsék a méretezése....
Kisbubi07-04-2010 21:18:45 // 30348
Tud vki segiteni? Ki és mennyiért készitenének nekem 75 2.0-ra turbos leömlöt?
TDI7507-04-2010 07:59:53 // 30347
Szép darabok!
zotya littlesoldier és Szabina06-04-2010 19:21:38 // 30346
gaben v6 milano06-04-2010 17:48:39 // 30345
Üdv!
A korábbiakban emlegetett feszítőcsapágy reprodukálva. Ez igazából a 83-as gtv6 2.5-éről lett készítve, a milano közepe lehet talán csak más...
Aztán közben persze találtunk itt magyarországon milanohoz skf-et, ami még van is, csak dupla annyiba kerül...
Ha mégis vlki igényelne ilyesmit jelezze...
A korábbiakban emlegetett feszítőcsapágy reprodukálva. Ez igazából a 83-as gtv6 2.5-éről lett készítve, a milano közepe lehet talán csak más...
Aztán közben persze találtunk itt magyarországon milanohoz skf-et, ami még van is, csak dupla annyiba kerül...
Ha mégis vlki igényelne ilyesmit jelezze...
Gábor(figi75)05-04-2010 22:52:06 // 30344
Nem lesz órád!:-(
Tiszi05-04-2010 19:56:51 // 30343
Háát, anno én is egy ilyen váltót tettem alá, de sajnos a jeladók teljesen másak ...Fizikailag még bemegy a helyére, bár nekem ki kellett vennem egy hézagoló gyűrűt, de működésükben jelentős eltérés van. A 75-é induktív közelitésérzékelő, míg a másik sima elektromechanikus ... de lehet, hogy a többiek tudnak valami okosságat ...
Tom55505-04-2010 18:01:13 // 30342
Üdv!
Van valakinek tapasztalata a km óra jeladókkal kapcsolatban? Az van hogy van egy régebbi Alfetta váltó amit szeretnék betenni egy 75 TS alá, de azért jó lenne tudni hogy mennyivel gurulok. A Ts ben egy egy vezetékes müanyag jeladó jön ki a váltóból az Alfettánál 2 sarus.
Mennyire kompatibilisek ezek? Ha át lehet tenni egyik a másik helyére(vagy valami más megoldás van??) mennyire lesz pontos a km óra?
Van valakinek tapasztalata a km óra jeladókkal kapcsolatban? Az van hogy van egy régebbi Alfetta váltó amit szeretnék betenni egy 75 TS alá, de azért jó lenne tudni hogy mennyivel gurulok. A Ts ben egy egy vezetékes müanyag jeladó jön ki a váltóból az Alfettánál 2 sarus.
Mennyire kompatibilisek ezek? Ha át lehet tenni egyik a másik helyére(vagy valami más megoldás van??) mennyire lesz pontos a km óra?
pb_03-04-2010 20:36:43 // 30341
Az FBSt nem javaslom ilyen célra.
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)03-04-2010 19:55:57 // 30340
Újfent köszi a tippeket! Asszem a régi szart kiveszem mintának, aztán valami szilikongumi lapból kivagdosom, akkor van csak gáz, ha valami bonyolultabb profil, nem csak egy állandó keresztmetszetű izé. A kilincsek tömítettségével asszem nincs is komolyabb gond, csak kurvarondák a rojtos szélű tömítések.
Kédergumi, meg ablaktömítés-kérdésben körbenéznék az Oldtimer-Perfektnél. Nem olcsók, de talán tartanak ilyesmit. A kédergumi az nálam is szopó, mert a csomagtartó-kéderemnek is vége van, mint a tvinpíksznek.
Kédergumi, meg ablaktömítés-kérdésben körbenéznék az Oldtimer-Perfektnél. Nem olcsók, de talán tartanak ilyesmit. A kédergumi az nálam is szopó, mert a csomagtartó-kéderemnek is vége van, mint a tvinpíksznek.
[k i z z o]03-04-2010 18:18:18 // 30339
Én 2x vettem már alátéteket, de az UV -tól mindegyik elpattant egy helyen egyszer csak, ugyhogy szerintem ne adj érte pénzt.
Szerintem ami tuti: kb. 1-es 1,5 ös forrasztóónból egy gyűrűt alá a hornyaiba körbe, vagy bármi RTV. De a lényeg, ne a lemezre rakd. + esztétikus legyen.
Szerintem ami tuti: kb. 1-es 1,5 ös forrasztóónból egy gyűrűt alá a hornyaiba körbe, vagy bármi RTV. De a lényeg, ne a lemezre rakd. + esztétikus legyen.
LacUS03-04-2010 09:09:31 // 30338
Vagy megveszed ebayen 64Eur/szettert.. :)
TDI7503-04-2010 06:37:24 // 30337
1. Vagy kivágsz gumilapból tömítést a kilincs alá.
2. Vagy kiveszed a kilincset lepucizod és fbs pasztával visszarakod.
Szerintem már lehetetlenség oda tömítéket venni, a bontottat meg nem érdemes, mert az lehet annyira öreg mint a tiéd. Max mintának jó. Én majd nyáron pontosan ezekkel a gondokkal fogok szembenézni a 33-mal. Szerinted az ajtókon az ablakokhoz honnan a gyíkboól lehet tömítést venni? Vagy kédergumit?
2. Vagy kiveszed a kilincset lepucizod és fbs pasztával visszarakod.
Szerintem már lehetetlenség oda tömítéket venni, a bontottat meg nem érdemes, mert az lehet annyira öreg mint a tiéd. Max mintának jó. Én majd nyáron pontosan ezekkel a gondokkal fogok szembenézni a 33-mal. Szerinted az ajtókon az ablakokhoz honnan a gyíkboól lehet tömítést venni? Vagy kédergumit?
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)03-04-2010 00:06:32 // 30336
Köszi a tippeket, kollégák! Az összes zár, bovden, zsanér, meg kenést igénylő biszbasz megkapta a maga adagját az ipari kenőanyag-sprayből, amikor hozzám került a vas. Egyedül ezek maradtak ki, gondoltam ráér a tavaszi nagy karbantartásnál. Jól rá is basztam. :):):)
Ha már kiszedem a kilincseket, kicserélném az alattuk levő gumitömítéseket is, mert eléggé hervatagok. Lehet még ilyet szerezni valahol, vagy már csak bontottban létezik?
Ha már kiszedem a kilincseket, kicserélném az alattuk levő gumitömítéseket is, mert eléggé hervatagok. Lehet még ilyet szerezni valahol, vagy már csak bontottban létezik?
[k i z z o]02-04-2010 23:51:15 // 30335
Mechanika esett össze, nem motor.
Kárpitot belülről le tudod venni, csukott ajtónál is, és ki tudod nyitni az ajtót a zárat ingerelve.
Kilincset nem egyszerű összetörni, kap a lemez is rendesen. Inkább a kárpitot szedd le, és úgy belülről a kilincset kicsavarozni.
Ezért kell a zárat néha kiszedni, elmosni, olajozgatni :) Ez nem mai kocsi...
Ja, először az üléslapot vedd ki, akkor több helyed van.
Kárpitot belülről le tudod venni, csukott ajtónál is, és ki tudod nyitni az ajtót a zárat ingerelve.
Kilincset nem egyszerű összetörni, kap a lemez is rendesen. Inkább a kárpitot szedd le, és úgy belülről a kilincset kicsavarozni.
Ezért kell a zárat néha kiszedni, elmosni, olajozgatni :) Ez nem mai kocsi...
Ja, először az üléslapot vedd ki, akkor több helyed van.
Wickey02-04-2010 23:44:37 // 30334
na ejgen. Erre most az az ötlet, hogy kilincs összetör, kivesz, zár kiakaszt, új kilincs betesz. Kilincs ugyanis van még de kárpit már nincs :-P
Kisbubi02-04-2010 22:04:55 // 30333
Sajnos én nem fotoztam le. Gabennál van majd ö teszteli.
Kisbubi02-04-2010 22:04:53 // 30332
Sajnos én nem fotoztam le. Gabennál van majd ö teszteli.
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)02-04-2010 20:57:33 // 30331
Gratula hozzá. Fotó vagy rajz van róla? Ha publikus, akkor kíváncsi lennék rá, hoy hogy oldottátok meg, mennyiből lehet kihozni, stb.-stb.
Egyéb: felébresztettem téli álmából a vasat, és ahogy elnézem az állásban a központi zárnak lefőtt a kávé, a hátsó ajtók csesznek kinyílni. Ilyenkor mit lehet csinálni? A kárpitokat leszedve hozzáférnék a zármechanikához, de ugye csukott ajtóknál elég necces leszedni a kárpitokat. Amúgy a zármozgató motorok lehetnek döglöttek, vagy valami egyéb? Az első ajtók rendben nyílnak-záródnak kulccsal is, meg minden...
Egyéb: felébresztettem téli álmából a vasat, és ahogy elnézem az állásban a központi zárnak lefőtt a kávé, a hátsó ajtók csesznek kinyílni. Ilyenkor mit lehet csinálni? A kárpitokat leszedve hozzáférnék a zármechanikához, de ugye csukott ajtóknál elég necces leszedni a kárpitokat. Amúgy a zármozgató motorok lehetnek döglöttek, vagy valami egyéb? Az első ajtók rendben nyílnak-záródnak kulccsal is, meg minden...
Kisbubi02-04-2010 20:01:36 // 30330
Elkészült a 75, gtv v6-ra a vezszij feszitö csapágy, ha esetleg valakinek kell szoljon. nekem v Gaben v6-nak.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
469
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?