Forum >> 75-90

LacUS07-02-2010 14:38:23 // 30229
Ehhez is adják az autót?? :)
Marek07-02-2010 11:17:27 // 30227
Ha gondolod legyártatom neked baráti áron! :)
Tom55506-02-2010 12:17:36 // 30226
jaja
csak ha még egy autót hazahozok kitagadnak. Meg nincs valami közel hozzám..
Gábor(figi75)05-02-2010 17:24:35 // 30225
Ott van autóval együtt a használtautón.hu-n!:-P
Tom55505-02-2010 15:20:06 // 30224
Üdv mindenkinek.
Ilyesmi lökhárítót keresek, ha sérűlt azse nagy baj.

Gábor(figi75)04-02-2010 23:37:44 // 30223
Naggggyon vagány!:-)
Az utolsó csisz-csusziról,"nem a legvégéről" teszel fel videót? :-)
Kisbubi04-02-2010 23:22:52 // 30222
Ha megvan a külsö tiszta v zender akkor a futomü egy imsa alol
Kisbubi04-02-2010 21:56:25 // 30221
Egy letisztult forma
Kisbubi04-02-2010 21:32:07 // 30220
Még jo hogy nem jártam igy:) rosz lett volna.
Norc04-02-2010 13:08:19 // 30219
:-) Majd szét veti az erő!!! :-)
NaTo03-02-2010 23:19:22 // 30218
ezt láttátok már? :)))
nagyon jó :)))
Wartburg wrc
Norc03-02-2010 20:47:49 // 30217
Hangulatos :-)
Gábor(figi75)03-02-2010 19:52:36 // 30215
Tocsa03-02-2010 14:16:55 // 30214
Szia ! Ha nem hűtött a tárcsád elöl mázlista vagy mert azt lehet venni 10 e körül Unix ill Meteor ,esetleg Bárdi . Mindegyiknek van online áruháza !
Nekem már hűtött van elöl és megizzadtam mire kerítettem 32 e huf /db ért és örülök hogy van!! :)
banabea03-02-2010 14:04:26 // 30213
Meg lett a hiba! Még is csak a hátsó kardán tengely üt!
Valaki tudna még abban segíteni, hogy első féktárcsát olcsón hol lehet venni?
Előre is köszi az eddigi segítséget is.
Kisbubi01-02-2010 23:00:19 // 30212
Ja igen ha üt az más mint ha zug. Itt jelentös külömbség van köztük. Igy vszinü h csapágyat kell cserélni és a kardánnak semmi baja.
Tocsa01-02-2010 22:17:11 // 30211
Szia Bea!

Én a leírtak alapján a harang csapágyat cserélném de nagyon hamar !
Tudod hátul a kuplungház nyak csapágyait a kardán hajtásnál!
Nekem is ugyan ez volt a problémám pár éve!
Persze ez akkor igaz ha a kardánt kizártuk!

Egy kérdés a kardánt megpörgették egyben centírgépen?
Csak azért kérdezem mert ha tagonként tették az még nem zárja ki a kardán hibát sem!

Pl központosító csapágykarikákat kiszokták hagyni! Tipikusan középen a két tag összeillesztésénél, mivel a középső hardi nem perselyes, hanem a kardán hátsó tag az és az első központosítója abba csúszik bele!
Na ezt ha kihagyod ráz szépen !
banabea01-02-2010 21:56:53 // 30210
A hangja olyan mintha a kerékcsapágy zúgna, ütne, ugyanis mikor megvettem rögtön megnézettem, hogy nem-e kerékcsapágyas, de ott minden rendben volt.
banabea01-02-2010 21:52:25 // 30209
Ha a kiegyenlítő csapágy / amit úgy tudok középen van/ az is cserélve lett és a házzal nem volt semmi gond! A méréshez vannak műszerek, és van olyan cég is aki a kardán kiegyenlítéssel is foglakozik.
Kisbubi01-02-2010 21:26:26 // 30208
Ezt nemtom h hogyan mérik be?? De akkor tuti:) A tehermentesitö csapágyházban kigyengült a gumi és nem tompit eléggé, v fel van lazulva vhol, de nálam a három ágbol középen az egyik el van görbülve.
banabea01-02-2010 21:18:49 // 30207
Be lett mérve, nem üt nem ráz!
Gábor(figi75)01-02-2010 21:18:21 // 30206
Mindig ezt szajkózod! :-(
Gábor(figi75)01-02-2010 21:17:51 // 30205
Sajnos látni kell mert nagyon sok minden lehet!
A kardánt miért zártad ki?
banabea01-02-2010 20:57:44 // 30204
Sziasztok!

Még mindig a problémámmal jövök, tud valaki tanácsot adni?

Az biztos, hogy nem a kardán és tartozékai miatt ráz az autó, de akkor mi lehet?
Alacsony és magas fordulatszámon nem produkálja, csak mikor egyenletes tempóba megyek vele /pl.: 2-ben 40-60 között, vagy 5-ben 80-100 közötti sebességtartományba/.
Lehet esetleg lendkerék, vagy harangcsapágy?
Köszi a segítségeteket!
Kisbubi01-02-2010 20:49:35 // 30203
Majd nézek párat és össze kéne vágni is:))
Gábor(figi75)01-02-2010 20:42:30 // 30202
Te span,jó lenne ha tolnál fel videókat most már acsapatásokról hama -hama!!!
Kisbubi01-02-2010 20:38:26 // 30201
Nekem alapjáraton ingadozott a tipom amég be nem melegszik, a 75 -öm addig amig nem dugtam a vezetéket rá a légtömegméröre:)
Sokmindent ki lehet probálni ,de konkrét ötletem nincs. A tankszellöztetést meg kell nézni, a nyomásszabályzot és van még benne az injektorok elött a benzincsöben egy hullámszabályzo v mifene. Ami még lehet ugy tünik h a dusitást (hidegjáratot)nem tudja lekezelni vmi okbol. Ez lehet högomba hiba v benzin nyomásingadozása.
Lali7501-02-2010 20:01:00 // 30200
Üdv!
Kérésem lenne,ha valakinek gyári magasságon van a 75-öse,legyen olyan rendes velem,mérje meg legyenszíves valami konkrét ponton.Be kell állítanom az enyémen a magasságot,mert már csúnyán néznek ki a nyúlványok,és nem szeretném a kartert beszakítani.Ha esetleg fénykép is lenne szemből a lengőkarokról,az nagyon jó lenne.Előre is köszönöm!!!
LacUS01-02-2010 18:55:06 // 30199
Valaki le tudná nekem mérni milyen hosszú a hátsó rugója V6 75nek?
Longman01-02-2010 16:26:38 // 30198
Sziasztok!

Írtam egy kis gondomról a Szerelőműhelybe, ha esetleg olvassátok és eszetekbe jut vmi okosság az nagy segítség lenne.. :)
Köfi!
L.
LacUS30-01-2010 23:16:24 // 30197
A megoldáshoz egy jó esztergályos kellett. Az agyfuratát felbővítette, az osztókört befúrta 5x98-ra nem egy nagy dolog. Az hogy miért nem 164, egyszerű a válasz, a legnagyobb 164 tárcsa 284mm, a 166 310mm ez a különbség elég jelentős. Nekem nem "csak" annyi volt a lényeg hogy jobb legyen, hanem a lehetőségekhez képest a legjobb.:-) Ennek így ez a vége.
A féknyereggel elvileg nem lenne baj gyárilag,de a tárcsaátmérő kicsi.Az RSR-nél van egy kit amivel gyári nyereghez kis átalakítással felrakható nagyobb tárcsa, amivel jelentős a javulás az ár 550EUR RSR "occó" fék
Az én nyergeim 60Ebe kerültek + tárcsa és 30E volt a gépmunka rajta.Szerintem jobb így, mégiscsak egy 4 dugós nagy tárcsás cucc.
prooF_7530-01-2010 23:00:09 // 30196
Értem. És konkrétan hogy sikerült megoldani a problémát?

Amúgy 164-es első tárcsáival nem próbálkoztál? Az legalább 98-as osztókör, és szerintem komolyabb mint a 75-ösé...
Esetleg valaki másnak van tapasztalata? Mégis csak olcsóbb megoldás, és talán nem is kell annyit faragni -persze nyilván nem harap annyira, de a gyárinál jobb kell legyen.
Norc30-01-2010 20:08:10 // 30195
Én is kivittem ma a kicsikét, iszonyat jól lehetett ma csúszkálni :-)
TDI7530-01-2010 18:16:06 // 30194
Na mi van csapatunk?? Csak óvintosan! Én egész nap mentem és még most sem tettem el aludni a vasat.
Norc30-01-2010 17:03:03 // 30193
De szééép. :-)
NaTo30-01-2010 15:38:52 // 30192
jó lesz az! :)
LacUS30-01-2010 11:35:38 // 30191
Mester!

Írtam az oldaladra, majd ha ráérsz dobj egy választ, mailben, vagy a falamra.Köszi
LacUS30-01-2010 10:27:58 // 30190
Nagyon komoly. :-) Ez már igen.
Öcsi 155Turbo :)30-01-2010 10:16:27 // 30189
Egy kicsit változó volt a tapadás. Ezért néha megviccelte.
Marek30-01-2010 10:11:07 // 30187
Nekem sem! :(
LacUS30-01-2010 09:52:54 // 30186
Nekem nem nyílik meg... :(
Öcsi 155Turbo :)30-01-2010 09:33:55 // 30185
LacUS30-01-2010 09:11:25 // 30184
A csapágyház átmérője, nem annyira kompatibilis a 166 tárcsa középrészével, illetve 5x108ról 5x98ra kellett módosítani, úgy hogy a 166 tárcsán 10 lyuk van..:)
prooF_7530-01-2010 01:55:33 // 30183
A tárcsán mi volt a xopás? A csapágyazás, vagy egyszerűen nem fért el?
LacUS29-01-2010 20:06:09 // 30182
Alfa minden :-) Elvileg jó a meglátás mert az E36 M3 tárcsa (305mm) is jó lenne, de ez egy 310mm 166-os tárcsa. A konzol az egyedi, picit a nyergeken is kellett marni,hogy simán jó legyen, ne kelljen sehol se távtartózni.
Tom55529-01-2010 20:02:03 // 30181
nyereg milyen konzollal ment fel? tárcsa bömbié tán(faragva:)
?
LacUS29-01-2010 19:55:22 // 30180
Nem volt egyszerű,de megoldható. A nyereg nem problémás annyira mint a tárcsa, ott már sokat kellett faragni.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.