Forum >> 75-90

[k i z z o]21-05-2010 18:06:17 // 30528
Csak bontott. Szilikont nem gyártanak 75 -höz, én rozsdamentes cső + szilikoncső keverékéből épitettem újra a rendszert.

Innen tudsz csöveket rendeli:

rubena.linszter.com

Amúgy termosztát sincs normális / abszolute nincs.
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)21-05-2010 16:25:07 // 30527
Srácok, egy kis segítséget kérnék újfent!
75-öshöz hol lehet beszerezni hűtővízcsöveket? Elég sok helyen ismerik, van hozzá cikkszámom is, de készleten sehol nem tartanak ilyet. Valakinek valami tipje esetleg?
Ha tudtok olyan helyet, ahol minta alapján gyártanak szilikonos vízcsövet, nekem az is jó.
Előre is köszi!
Gábor(figi75)20-05-2010 17:40:38 // 30526
Tessék jelentkezni a mindszenti " DRIFT TALÁLKOZÓRA " június 18-19-20!!!

1, ProoF
2 ,figi75
3, Vigla
4, kisbubim
5, Pap Laci
-
-
-

Hátulkaparós tali !!!
LacUS20-05-2010 10:54:17 // 30525
Hát egy ilyen tranyót elfogadnék :-)
Vigla20-05-2010 10:06:08 // 30524
Kisbubi19-05-2010 23:25:54 // 30523
Köszi de a dizelt kihagyom:)
A légrést én kb 0,6-0,8 körülre állitottam de volt olyan is h éppen csak hozzá nem ért 0,1mm és akkor is dadogott.
A fötengelynek remélem semmi baja. Nem hallani és nem is láttam semmi baját. Eddig karbisként tökéletesen ment. Holnap még ránézek mire haladt a villanyász.
[k i z z o]19-05-2010 22:51:44 // 30522
Nagy a légrés a holtponti jeladó és a polifónikus tárcsa között. 0.2 - 0.5 mm re szoktam állitani, 1mm -el 5000 körül vesziti a referenciát. Azt nézd meg.

Ha csapágyas akkor is csinál ilyet vagy ha valami miatt unbalanced a főtengely.
[k i z z o]19-05-2010 22:46:41 // 30521
Rakj neki bele dizelt:)
Gábor(figi75)19-05-2010 22:22:20 // 30520
Segítsetek már ezen a gyereken!!!
Több tanács és infó kéne............
Kisbubi19-05-2010 22:15:36 // 30519
Annyit mutatott h nem egyenletes, hanem rendszertelen a HP-i jeladó jele. És elveszi az injektorfejektöl a jelet 3500 körül.
prooF_7518-05-2010 14:29:38 // 30518
Tűzoltókat nem hívták ki? :P :)
Am. jól tüsszög!
Gábor(figi75)18-05-2010 14:16:14 // 30517
Na,szóval ez így néz ki,így megy,és ilyen a hangja a felhúzott VM dízelnek!:-)

VM dízel figi papa.
[k i z z o]17-05-2010 23:52:17 // 30516
Hát a gép ezeknél sokat nem tud mutatni, de sok sikert.
Kisbubi17-05-2010 22:02:55 // 30515
Mással nem néztem a fordsz-t., de hallom a hangján h nem forog ki, meg érezni is lehet rajta amikor megyek vele. A müszerfal is le volt kötve teljesen, de annak nincs köze hozzá. az csak a trafo 1-röl kap jelet. Holnap megy számitogépre.
[k i z z o]17-05-2010 21:28:02 // 30514
Mérted mással is az alapjáratot / fordulatszámot?
djliott7517-05-2010 20:04:40 // 30513
Probáld ki hogy egy másik fordulat számmérövel mit mutat nekem is nagy fejtörést okoztt hogy mi lehet a baja és csak az romlott el a felét mutata.Egy másikal pedig tökéletes volt.az alapjárati motort nézted.
Kisbubi17-05-2010 19:08:23 // 30512
Nem történt változás az automon. Pedig már az összes computerbe menö vezeték át lett vizsgálva és nincs szakadás. A jeladók müködnek. de sztem dupla fordulatot érzékel azért tilt le 3500 körül és azéert nincs alapjáratom. Azt h tudom megszüntetni????????
Wickey16-05-2010 13:40:56 // 30511
aaz jó, ezekszerint fogok még izgalmas pillanatokat átélni mire bekerül a 164 motorom a gtv-be. :-)
Mester16-05-2010 12:37:50 // 30510
A külömbség nem nagy,a vezérlés és a szíjak felől van. Nekem úgy van megcsinálva hogy a gyári helyén van a generátor szervó meg a görgők,a 164-é teljesen más. 166-é sokkal egyszerűbb.
Wickey15-05-2010 20:55:21 // 30509
ekkora különbség van a 166 blokk és a 164 blokk között?
Vagy csak miután be van vezetékelve a 166 ecu nem akarsz vele szívni hogy a 164 sallangokat ráakaszd?
Kisbubi15-05-2010 20:39:21 // 30508
Még vmi, ha lehuzom az alapj-i motort és a fojtosz. érzékelöt akkor fenntebb megy a fordsz. és ennyi, de külön egyikre se igazán reagál.
Kisbubi14-05-2010 21:08:54 // 30507
Csak a blokk lett cserélve, semmi modositás nincs az elektromos részeken.
Mester14-05-2010 20:33:09 // 30506
Ja elektronika nem kell csak moci!!
Mester14-05-2010 20:19:13 // 30505
Sziasztok! Nekem lenne egy v6 24v 164-böl 93-as mocim kompletten köteg,motorvezérlő,lambdaszonda,légtömegmérő,minden kütyü ami rajta van. A moci nagyon zsír kiprobáltam mentem vele,bontatlan gyári állapotban! A vezérműburkolat is teljesen ép! Elcserélném egy 166 motorra,mert ehez van átalakítva a giuliettám. Ha valakit érdekel szóljon. Köszi!
[k i z z o]14-05-2010 19:59:02 // 30504
Azaz. ha karbis volt, milyen injektorokkal lett most összerakva, minden eredeti, vagy van valami modositás.
[k i z z o]14-05-2010 19:57:35 // 30503
Írtam az oldaladra.
belus15514-05-2010 19:29:50 // 30502
Üdv mindenkinek!Szükségem lenne egy AC pumpára 75 TS alá!Tudna rajtam valaki segiteni?Köszi előre is!
Kisbubi13-05-2010 23:00:24 // 30501
Erröl a dugulásrol holnap gyözödök meg.
A kontakt hiba meg lehetséges, csak megtalálni nem egyszerü mert már átnéztem szinte mindent ami a motorhoz tartozik. és ki is lettek mérve egyessével. Bár a régi motorösszeállitásnál is volt olyan h se a höfokérzékelöre nem reagált se a co potira.
Fairlane13-05-2010 22:51:29 // 30500
Nekem a 155ös csinált ilyent mikor hozzám került, háromezer fölött ugyanazon a ponton leszabályzott.
Annak a benzinszűrője volt tökig eltömődve, szűrőcserével megjavult.
prooF_7513-05-2010 22:37:59 // 30499
Lehetséges, hogy valami vezeték- vagy érintkezési hiba? Lehet hogy hasonlóan djilott ford.szám mérőjéhez, neked a computernél nem klappol valami? Holtponti jeladó??
Kisbubi13-05-2010 22:32:27 // 30498
ja és ki lettek szedve és meg lettek nézve a befecsik és nem csöpögtek, dolgoztak normálisan, és szépen.
Kisbubi13-05-2010 22:26:25 // 30497
kompresszio van rendesen, falsot nem sziv, de ha szivna is miért tilt le 3500-nál. sztem befecsi gond van de mi befolyásolja? mert fejek is lettek cserélve, computer is. amikor a jeladóról csak az injektor ment a gyujtás külön akkor szebben(gyorsabban) pörgött fel, de akkor is tiltott.
LacUS13-05-2010 21:25:14 // 30496
Fals levegő, valahol lyukas a szívócső a LMM után.Talán
AdamV613-05-2010 19:50:15 // 30495
Helló!

Eladó 75 V6 (kilakatolt állapotba, műszakis) fix 220 ért!

Ha érdekel vkit írjon!
Gábor(figi75)13-05-2010 19:35:27 // 30494
Ezt hogyan érted?
[k i z z o]13-05-2010 18:22:28 // 30493
Nem sziv extrát ?
prooF_7513-05-2010 13:51:03 // 30492
Kompresszió van?
Kisbubi12-05-2010 21:46:53 // 30491
Lenne egy kis problémám. A motor 2.0 karbis volt most i.e. Motor nehezen indul és ha netán beindul akkor nem jár szépen. ingadozik a ford szám , nincs alapjárat és 3-4000 ford szám között leszabályoz. A gyujtás jelado ok, lmm ok, benzinnyomás van és ha felveszem 4 bárra semmi változás, veztengelyek a jelen vannak a gyertyák kormosak. A gyujtást átalakitottam, egy karbisét tettem rá, és azzal is leszabályzott:)
Computert cseréltem, semmi változás.......
djliott7511-05-2010 20:43:38 // 30490
Oké pegprobálom meg csinélni.Látom mész az AlfaCity találkozora nincs kedved együtt vonulni a célig?
Tocsa09-05-2010 20:17:57 // 30489
Ne dobd el a fordszám mérődet ! Pucolgasd meg az érintkezőit kis pici anya csavarokkal érintkezik szedegesd le csiszolgasd meg alatta és minden ok lessz! :)
Akkor ennyi volt a hiba remek ! :)
Sose legyen több bajod vele ! :)
djliott7508-05-2010 10:27:01 // 30488
Boszanto volt a tudat hogy valami nem jo és nem az igazi.Két gyergyám is sántitott amit nem mindig lehetett érezni plusz az idegesito elromlott 500-ast mutato fordulatszám mérö.Kikellesz cserélni de mostmár örülök hogy nincs nagy baja.Amit irtál kiprobálom. Köszönöm mindenkinek a tanácsokat ezel is okosabb lettem és még jobban ismerem az autot ha valami probléma lessz akkor majd tudom hova nyuljak.
prooF_7508-05-2010 02:12:51 // 30487
Ezek szerint létezik, mivel nem volt 2 hengeres motor 75-ben, felfelé nem csalhat semmelyik tipusé sem.
Szóval az autónak semmi baja nincsen, leszámítva a fordulatszámmérőt. Mi meg itt törtük a fejünket h mi a franc romolhatott el...:)
Egyébként az elég látványos, amikor tényleg 500 az alapjárat, össze-vissza rángatózik olyankor a motor (ha 1általán képes járni). Nem hiába van magasabbra állítva gyárilag az alapjárat! Na meg azt hallani is lehet, hogyha kevesebbet forog mint előtte.

Amúgy nem néztétek, hogy 5.-ben 1000-res ford. szám mellett mennyivel megy az autó? Mert gyári gumimérettel 34km/h-nek kell lennie. Majd ellenőrizzétek le azér...
djliott7507-05-2010 20:12:20 // 30486
Sziasztok.Létezik olyan hogy a fordulatszám mérö elromlott mert rákötöttem egy másikat és azal tökéletesen müködik dupla annyit mutat mint az eredeti.Amugy meg minden más jo amiket irtatok.
djliott7502-05-2010 21:27:04 // 30485
Igen igy van utána mihejst elkezdenek járni a dugok 500-ra lemegy.
prooF_7502-05-2010 21:22:39 // 30484
Úgy érted, hogy rögtön amikor beindul a motor, csak akkor ugrik fel? Mert olyankor nekem is felmegy akár 1500-ig is, gondolom a "szivató" miatt, aztán visszaáll rendesen 950 körülre.
És hidegen is olyan korán tilt?
[k i z z o]02-05-2010 21:15:28 // 30483
Próbáld elkapni, addig agyalok én is.
djliott7502-05-2010 20:13:43 // 30482
A gázra is lassan reagál és nincs aza robanát szerü elöre törés az uton.Tocsa itt lakik nem messze vele kelene össze koperálni csak nem igazán tudom elérni.
[k i z z o]02-05-2010 20:01:44 // 30481
Tudom nem ide illik, de nincs valakinek vezetőoldali üléslapja ilyen:
[k i z z o]02-05-2010 20:00:52 // 30480
Gázra is gondolom lassan reagál? Nincs tartalék motorvezérlőd? Jó lenne egy másikat rádugni, biztos ami biztos, mert ezt sem benzin, sem szenzor nem kéne, hogy okozza. Próbáld átkonfigurálni a vezérlődet, hogy más MAP -ekkel dolgozzon, pl. 10es v. 11 -es lábát vedd le, tedd testre, mindegy csak min volt az ellentettje legyen, ha test volt vedd le stb.
djliott7502-05-2010 19:27:10 // 30479
Hidegen ha beinditom fölugrik 1200-re utána röktön leesik 900-majd párperc után 500 és ezt utána tarcsa is.Van valami ötleted?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.