Forum >> 75-90
NaTo23-06-2011 11:53:28 // 31929
most olvasom jól, hogy a GTV-ből vannak az injektorok is? Ha az kisebb, mint a 75 3.0 injektora, akkor az is csere! Ha nagyobb nyomással hajtod, maximum pisilni fog, nem porlasztani!
NaTo23-06-2011 11:43:57 // 31928
Szerintem szívó motornál nem dugóolvasztó, ha nincs elég kaja rövid távon :) de persze bármi lehet.
A 2.5 GTV compujtere lehet nem a legjobb a 3.0 -es motor benzinigényéhez, levegőigényéhez...
A benzinnyomásszabályzótól sokkal több benyád nem lesz a hengerben. Ahhoz computer kell, ami tovább tartja nyitva az injektort.
Viszont így meg van az a veszélye a dolognak, hogy ha a gyári 3- 3.5 bártól nagyobb nyomást állítasz, és esetleg viseltessebbek a benzincsöveid, átizzadnak, rosszabb esetben elpukkannak, és máris kész a baj!
Szerintem a legjobb megoldás, ha szerzel hozzá egy computert is!
A 2.5 GTV compujtere lehet nem a legjobb a 3.0 -es motor benzinigényéhez, levegőigényéhez...
A benzinnyomásszabályzótól sokkal több benyád nem lesz a hengerben. Ahhoz computer kell, ami tovább tartja nyitva az injektort.
Viszont így meg van az a veszélye a dolognak, hogy ha a gyári 3- 3.5 bártól nagyobb nyomást állítasz, és esetleg viseltessebbek a benzincsöveid, átizzadnak, rosszabb esetben elpukkannak, és máris kész a baj!
Szerintem a legjobb megoldás, ha szerzel hozzá egy computert is!
HL_7523-06-2011 11:28:18 // 31927
s üzemanyagrendszernyomást is mérsz ilyenkor... ?
mert lehet olyan állapotban van benyaszűrőd mint enyém, lásd a blogomban
mert lehet olyan állapotban van benyaszűrőd mint enyém, lásd a blogomban
HL_7523-06-2011 11:24:21 // 31926
www.injektor.hu
vagy
vems.hu
vagy
vems.hu
Belga23-06-2011 11:12:41 // 31925
Udv urak!
Szivesen vennek tanacsokat. :)
GTV-ben 75-bol szarmazo 3.0V6 lakozik, de az 'egyszeruseg' kedveert a sallangok a GTV-bol maradtak benne, tehat injektorok, kabelezes, L-jet ECU, minden. Kapott egy allithato benzinnyomas szabalyzot, hogy valamennyire kompenzalva legyen a nagyobb nafta igeny.
Be van szerkesztve egy szelessavu lambda, muszerfali kijelzovel. Valoszinu ujra is kellene kalibralnom a pontossag miatt, de fel - es egesz terhelesen veszesen szegeny a keverek.
Kerdes:
- mi a legjobb es lehetoleg legkoltseghatekonyabb megoldas arra, hogy megbizhatoen mukodjon a motor. Vegyek bontott Motronic ECU-t kabelkoteggel 75-bol, es kossem be? Mennyire bonyolult ez? Mekkora koltseggel szamoljak?
- Vagy: Kezdjek el tekergetni a nyom.szabalyzon, hatha eleg lesz a benya fordulaton? Ehhez se eszkozom, se szakertelmem.
Meg1x, nem tuning a cel, hanem egy megbizhato auto, aminek nem olvasztom el a dugoit, ha esetleg beleforog a 6000-be.
Koszi
Szivesen vennek tanacsokat. :)
GTV-ben 75-bol szarmazo 3.0V6 lakozik, de az 'egyszeruseg' kedveert a sallangok a GTV-bol maradtak benne, tehat injektorok, kabelezes, L-jet ECU, minden. Kapott egy allithato benzinnyomas szabalyzot, hogy valamennyire kompenzalva legyen a nagyobb nafta igeny.
Be van szerkesztve egy szelessavu lambda, muszerfali kijelzovel. Valoszinu ujra is kellene kalibralnom a pontossag miatt, de fel - es egesz terhelesen veszesen szegeny a keverek.
Kerdes:
- mi a legjobb es lehetoleg legkoltseghatekonyabb megoldas arra, hogy megbizhatoen mukodjon a motor. Vegyek bontott Motronic ECU-t kabelkoteggel 75-bol, es kossem be? Mennyire bonyolult ez? Mekkora koltseggel szamoljak?
- Vagy: Kezdjek el tekergetni a nyom.szabalyzon, hatha eleg lesz a benya fordulaton? Ehhez se eszkozom, se szakertelmem.
Meg1x, nem tuning a cel, hanem egy megbizhato auto, aminek nem olvasztom el a dugoit, ha esetleg beleforog a 6000-be.
Koszi
HL_7522-06-2011 22:09:07 // 31924
Gábor(figi75)22-06-2011 13:15:48 // 31923
Megszervezem!:-)
prooF_7522-06-2011 00:33:46 // 31922
Nem tudom, terveztétek-e idén is, de én szívesen mennék megint Mindszentre csapatni.
Szóval kedves mindszenti kollégák, remélem lesz idén is! Csak annyit kérnék, hogy július vége előtt ne, mert még gatyába kell ráznom a csatahajót (kardán csere, kipuff rendszer csere+lambdaszonda beüzemelése, hátsó stabrúd csere, váltóolaj csere, műszaki, csak hogy a nagyobbakat említsem).
Tavalyi
Szóval kedves mindszenti kollégák, remélem lesz idén is! Csak annyit kérnék, hogy július vége előtt ne, mert még gatyába kell ráznom a csatahajót (kardán csere, kipuff rendszer csere+lambdaszonda beüzemelése, hátsó stabrúd csere, váltóolaj csere, műszaki, csak hogy a nagyobbakat említsem).
Tavalyi
LacUS20-06-2011 13:43:12 // 31921
Ajaj, nem hangzik jól.
Marek20-06-2011 12:40:15 // 31920
Eladó komplett 75-ös bontó alkatrészkészlete. Új és bontott cuccok vegyesen, egyben. Csak komoly érdeklődők hívjanak.
06306207131
06306207131
Ati7719-06-2011 09:51:04 // 31919
Sziasztok.
Nem ismeri vki. ezt az autót véletlenül?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/75/alfa_romeo_75_1.8_i.e.-4849097
Nem ismeri vki. ezt az autót véletlenül?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/75/alfa_romeo_75_1.8_i.e.-4849097
Punisher17-06-2011 16:38:15 // 31917
Hagyjátok! Megfejtettem FAG 6006-2RSR C3
Punisher17-06-2011 16:11:34 // 31916
Köszi :-) okosabb nem lettem ;-)
Wickey17-06-2011 16:00:14 // 31915
de volt, csak elfelejtettem. Azt tudom, hogy a sarki SKF boltban kettőezeröté' a polcról adtak. :-)
Punisher17-06-2011 15:44:16 // 31914
Sziasztok
75 V6 kardáncsapágyra nincs csapágyszáma valakinek? Mert ugye gyári számra halott ügy keresni.
75 V6 kardáncsapágyra nincs csapágyszáma valakinek? Mert ugye gyári számra halott ügy keresni.
LacUS16-06-2011 22:14:11 // 31913
Tenkju ver mács :)
HL_7516-06-2011 21:49:56 // 31912
Remélem segít : Lowering front suspension
Mester16-06-2011 21:35:46 // 31911
előre vedd ki. kösd le a lengőkart úgy könnyebb,remélem jól emlékszem rá! Nem rég raktam össze Jakuskáét!
Mester16-06-2011 21:33:46 // 31910
nem megy ki hátra mert az elején nagyobb az átmérő!
LacUS16-06-2011 21:28:42 // 31909
A lengőkarból már kihúztam, most ott lóg a kasztniból. Szóval akkor most mehet hátra fele.
Mester16-06-2011 21:27:21 // 31908
Mindjárt megnézem!
Mester16-06-2011 21:25:33 // 31907
Vagyis először hátra kihúzod a lengőkarbol,aztán előre húzod. Mert az eleje vastagabb mint a hátulja!
LacUS16-06-2011 21:24:30 // 31906
Franc :D Akkor csak alá kell másznom :D Köszi. Email-t megkaptad?
LacUS16-06-2011 21:03:55 // 31904
Kollégák!
A torziós rudak melyik irányba jönnek ki? Az autó eleje vagy segge felé?
A torziós rudak melyik irányba jönnek ki? Az autó eleje vagy segge felé?
Kisbubi15-06-2011 22:31:13 // 31903
Tényleg motor és olajpumpa függö! Hidegen ahol leszabályoz kb 6 bar, melegen olajhöfok kb 100fok (mivel nekem olajhöfokmérö is van benne) akkor 1,5 bar.
Kisbubi15-06-2011 22:23:55 // 31902
Az uno könnyen rozsdásodott az igaz, de én mégis aláztam vele. Elég meglepö amikor egy huszéves roncshalmaz uno 180 felett rádelöz:)) (1.3 tie). 1,9td az nem volt unoban, de a tipoban is csak szétesik a hfej. Amugy egy adagolo "javitás" és turbo állitás és elég jol megy. Ami megbizhatobb az viszont a 2,5-ös turbos v szivo croma ,131, iveco dizelek.
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)15-06-2011 21:41:34 // 31901
Attól függ, milyen állapotú a motorod. Nekem hidegen 4 bar környékén van, melegen lemegy 1 alá is, de amíg nem villan be az olajnyomás-lámpa, addig nem para.
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)15-06-2011 21:39:13 // 31900
A melóm miatt azért volt alkalmam kivallatni nem egy kamionost, és mind a pilóták, mind pedig a tulajdonosok visszasírják a régi (nem is olyan régi) adagolós 124/400-as Scaniákat, meg a jó öreg V8-as 143-ast. Ezek elmentek tökön-babon keresztül, az olajcserén kívül gyakorlatilag semmit nem kértek, és - ami külön vicc - kevesebbet zabálnak, mint az új közvetlen befecskendezéses, EGR-es csodák.
Ez az egész túlbonyolítás az egyre szigorodó emissziós normák miatt van.
Ez az egész túlbonyolítás az egyre szigorodó emissziós normák miatt van.
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)15-06-2011 21:18:32 // 31899
Hát ha eljutok oda, hogy dízelt vegyek, akkor azt azért fogom tenni, mert már nem akarom tolni neki, hanem csak szép nyugiban, Bob Marleyt hallgatva csettegni, valami 3 literes szívódízel hodállyal. Automata váltóssal természetesen.
De addig... :):):):)
De addig... :):):):)
NTomika15-06-2011 21:16:06 // 31898
Sziasztok!
75 ös alfán mekkora olajnyomásnak kell lenni alapjáraton?
Köszönettel Tamás
75 ös alfán mekkora olajnyomásnak kell lenni alapjáraton?
Köszönettel Tamás
Wickey15-06-2011 07:51:46 // 31897
uno TD már tízévesen is roncshalmaz volt, ellenben az 1.9TD-k egész jól sikerültek véleményem szerint.
Wickey15-06-2011 07:50:48 // 31896
pont ezért jó az 1st gen jtd, az még nem sokkal komplikáltabb, mint egy utolsó szériás elektromos adagolós 100 lovas 1.9-es Bravo pl. viszont annál azért egy fokkal kulturáltabb. :-)
Wickey15-06-2011 07:49:04 // 31895
200-250ezer kilométerenként nem belefér? :-P Ennyi idő alatt a benzines megeszik három lambda szondát és alsó hangon három gyertyaszettet. :-))
prooF_7513-06-2011 21:34:15 // 31894
az uno td az pont a kicsi és turbós, tehát sérülékeny dízelek közé tartozik szerintem. főleg ha húzva van:))
én is a régi technika híve vagyok, de azért egy turbó nem árt, megfelelő hűtéssel meg egy intercoolerrel megspékelve, persze.
mondjuk az alapjáratról húzni képes 3 liter körüli szívódízelek varázsa is meg van, de azokkal csak nyugisan lehet közlekedni:)
szépet mentél a vidin, végén épp egy kipuff-törésnek lehetünk szemtanúi?:O
én is a régi technika híve vagyok, de azért egy turbó nem árt, megfelelő hűtéssel meg egy intercoolerrel megspékelve, persze.
mondjuk az alapjáratról húzni képes 3 liter körüli szívódízelek varázsa is meg van, de azokkal csak nyugisan lehet közlekedni:)
szépet mentél a vidin, végén épp egy kipuff-törésnek lehetünk szemtanúi?:O
Gábor(figi75)13-06-2011 19:22:42 // 31893
Széthullott,de addig BMW alázott! :-)
Ez pont a becsúszós videó,ám dobogós volt az időd!
Ez pont a becsúszós videó,ám dobogós volt az időd!
Kisbubi13-06-2011 19:07:47 // 31892
uno 1.4tdi kicsit átalakitva, és már suhant is:))) beszopattam vele pár autót, igaz amikor toltam neki evett 7 litert és nem a szokásos 4,5-el érte be. utána meg eladtam mert széthullott. ennyit az egyszerü dizelekröl.
A 7végi versenyröl meg pár kép
és a vidi
A 7végi versenyröl meg pár kép
és a vidi
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)13-06-2011 10:38:47 // 31891
Ha már dízel, akkor valami jó kis özönvíz előtti előkamrás szívódízel kell, lehetőség szerint 2500 köbcenti felett. Egyszerű, mint a faék, és ha módjával hajtod, elcsettegsz vele a világ végéig meg vissza. Az ilyen közvetlen befecskendezésű, turbós, agyonkomplikált pudvákban nem hiszek, túl sokat láttam már belőlük meghalni.
Kevés köbcentivel ne akarjunk má' gyorsan menni. :)
Kevés köbcentivel ne akarjunk má' gyorsan menni. :)
Tocsa12-06-2011 20:02:48 // 31890
Utoljára egy wv t4 et vezettem deizelbe amit kelett csusztatni mert a kollégák agyrázkódást kaptak volna ugyanis abba nincs kettős tömegű lendkerék vazze és tudok vezetni akár hiszed akár nem ! :P:P:P
Lehet régeb óta vezetek nálad bár nembiztos ! :)
Lehet régeb óta vezetek nálad bár nembiztos ! :)
prooF_7512-06-2011 14:42:47 // 31889
Kettőstömegű lendkerék?:P
Amúgy gazdaságilag a dízel a jobb, főleg ha sokat megy vele az ember (amúgy is, csak akkor lassabban térül meg), meg ha sokat megy városban/nagy terhelés alatt.
Amúgy gazdaságilag a dízel a jobb, főleg ha sokat megy vele az ember (amúgy is, csak akkor lassabban térül meg), meg ha sokat megy városban/nagy terhelés alatt.
Mester11-06-2011 22:45:12 // 31888
IGEN! IGEN! :((
Wickey11-06-2011 12:58:39 // 31887
Turbócsere? Egy misibe nem fér bele egy százezres turbó? Mellesleg 300ezer után is köszöni szépen, jól van. Nem kell ész nélkül padlózgatni és akkor nem kormolja le a VGT-t.
EGR, részecskeszűrő meg ilyen hülyeségek biztos kurvajó dolgok, meghagyom a béemvéseknek meg az ódisoknak, cserélgessék csak vallásos tisztelettel őket. Nekem vagy ki vannak kötve, vagy nincsenek is. Nem vagyok én sötétzöld, mint a grínpíszesek.
A hosszan csúsztatott kuplungot nem értem. Mér' kéne hosszan csúsztatni a kuplungot? Nem tudsz vezetni? :-PPPP
EGR, részecskeszűrő meg ilyen hülyeségek biztos kurvajó dolgok, meghagyom a béemvéseknek meg az ódisoknak, cserélgessék csak vallásos tisztelettel őket. Nekem vagy ki vannak kötve, vagy nincsenek is. Nem vagyok én sötétzöld, mint a grínpíszesek.
A hosszan csúsztatott kuplungot nem értem. Mér' kéne hosszan csúsztatni a kuplungot? Nem tudsz vezetni? :-PPPP
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)10-06-2011 23:13:24 // 31886
Azért számít adócsalásnak, mert őt le tudják húzni ezen a jogcímen pár százezerre. Aki meg százmilliókat síbol el, azt meg nem merik / nem akarják baszogatni.
Sajnos jó ügyvédeik azok nekik is vannak, úgyhogy finoman szólva se biztos, hogy ebben az esetben pert lehet nyerni velük szemben. Ja, meg amíg folyamatban van a per, és nincs jogerős bírói határozat, simán inkasszálják a bírság összegét, aztán az vagy jogos lesz, vagy nem. Ha a bíróság kimondja - mondjuk öt év múlva - jogtalan volt a bírság, akkor nagy könyörgések után visszautalják, persze kamat nélkül.
Sajnos jó ügyvédeik azok nekik is vannak, úgyhogy finoman szólva se biztos, hogy ebben az esetben pert lehet nyerni velük szemben. Ja, meg amíg folyamatban van a per, és nincs jogerős bírói határozat, simán inkasszálják a bírság összegét, aztán az vagy jogos lesz, vagy nem. Ha a bíróság kimondja - mondjuk öt év múlva - jogtalan volt a bírság, akkor nagy könyörgések után visszautalják, persze kamat nélkül.
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)10-06-2011 23:03:08 // 31885
Meg főleg azért, mert ha olyat tankolsz az autódba, ami az APEH VPOP NAV (vagy hogy a faszomba' hívják most őket) szerint nem minősül üzemanyagnak, akkor bűnöző vagy, és jól megbasznak. Ők aztán magasról leszarják, hogy ez környezetbarát, sajnos itt nem a logika diktál, hanem az, hogy hány bőrt tudnak lehúzni rólad, az összes többi az másodlagos. Gyökér egy országban élünk. :(
Tocsa10-06-2011 16:58:56 // 31884
Jah Mesternek nem kell szervízre sem költenie megoldja ! :)
Apropó mivan a drift vassal tudsz rólla valamit ? Nagyon jól nyomja végig néztem az összes videóját ! :)
Apropó mivan a drift vassal tudsz rólla valamit ? Nagyon jól nyomja végig néztem az összes videóját ! :)
Tocsa10-06-2011 16:54:40 // 31883
Hát a vm dízzel az még rendben van abban még nincsenek csillagászati magas nyomásszintek és igen az ésszelhasználat mellett igen.
Az új dízzel csodák már nem annyira strapabírók bár darabja és gazdája válogatja . :)
Az új dízzel csodák már nem annyira strapabírók bár darabja és gazdája válogatja . :)
NaTo10-06-2011 16:49:13 // 31882
Szerintem egy jó dízel igenis takarékosabb tud lenni, főleg ha a gazdája ésszel odafigyelve hajtja. Baráti körömben sok jó példa is van rá, hogy mást ne mondjak innen az Amoréról Mester. Neki 155 2.5 VM dieselje van, nemrég csúszott bele a 700 000 km-be... most kellett az egyik HF-jét felújítani, amúgy a szokásos vízpumpa cseréken kívül semmi baja nem volt. Ha sokat jár az ember, akár autópályán, akár városban, a dízel a jó választás.
Tocsa10-06-2011 16:45:35 // 31881
Micsoda segg ! :D:D
Nah én oda is készülök rakni egy kis szoknyát a hátsó lökösre ! :)
Nah én oda is készülök rakni egy kis szoknyát a hátsó lökösre ! :)
Tocsa10-06-2011 16:41:14 // 31880
Nah azért ezt egy jó ügyvéddel kivesézném ! Miért számít jövedéki adócsalásnak ha valaki személyautóval saját használati célból kocsikázik . Nem keres vele extra hasznot !!!
Nem szennyezi a környezetét jobban sőtt épp ellenkezőleg ! Szóval bele folytatnám őket a saját sz@rjukba egy jó ügyvéddel !!!!
Nem szennyezi a környezetét jobban sőtt épp ellenkezőleg ! Szóval bele folytatnám őket a saját sz@rjukba egy jó ügyvéddel !!!!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
578
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?