Forum >> 75-90

[k i z z o]29-06-2012 22:37:11 // 32928
Inkább egy kicsit feljebb a valóságban. 90 - 92 fokon kapcsol. Vedd ki a gombát és főzd ki, hogy kapcsol e. A relén is van egy biztosíték amit a gomba izgat.
Tocsa29-06-2012 22:18:46 // 32927
Az a cső egy spontán túlfolyó cső ! Nekem is a semmibe vezet szóval megy az aszfaltra. :(
Persze van egy tarcsi beöntő csövem is és azon volt valami visszacsapó szuszogó szelep vagy mi. :O
Tocsa29-06-2012 22:16:06 // 32926
Mondjuk az is számít hova gyártották . Persze amcsiba mind nagy tankosat gyártottak.
Tocsa29-06-2012 22:14:41 // 32925
A 2.0 ie 1.8 karb 1.6 is hátsó tankosak csak a kisebbik verzió az 50 lityis.
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)29-06-2012 22:04:34 // 32924
Jól értelmeztem amúgy szervizkönyvet, hogy a ventinek 84 és 88 fok között kell valahol kapcsolnia, kollégák?
Nagyon úgy fest, hogy az enyém szexuál kapcsolni, mert álló helyzetben nagyon melegszik a járgány. Amikor kapja a menetszelet, akkor minden oké, ha a venti direktben kap áramot, akkor teker, szóval a hőgombára ugorhatott rá a halálmadár, nemde?
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)29-06-2012 21:53:34 // 32923

Valami ilyesmi lesz az, szerintem.
Zsotti29-06-2012 08:48:40 // 32922
Hát ezek szerint mégis V6-os a kasztni is :)
De akkor már tényleg az érdekelne, hogy gyárilag merre fut az a szuszogó cső, vagy már gyárilag is rajta lenne egy visszacsapó szelep? Mert így ahogy most nálam van így nagyon nincs rendben a dolog.
Marek28-06-2012 23:52:11 // 32921
Kedves Zsotti!

Nagy tankkal, ami az ű
üléssor mögött van csak a V6-okat szerelték , meg talán az 1.8 turbot, abból is csak a Milanókat és az Americákat!
Zsotti28-06-2012 10:03:03 // 32920
László/Laci! (Bocs nem ismerjük egymást nem tudom, hogy szólítsalak)

Szóval benéztem a blog--odra, és hát ez a tank nem az a tank :)
Nálam az 1.8 IE alatt van az a fajta tank, mint a tiéd. Csak ugye az meg kis kardános, alap difis (+4 kerékcsavaros agyak stb).
Mivel nekem ez az első 75-öm ami nagy kardános, sperrdifis gondoltam ezekhez mindhez (2.0 T.S., V6, 2.4 TD) dukál a nagy tank (klasszikus, a hátsó üléssor mögött). De ezek szerint csak egyszerűen régebbi a kasztni, vagy random szerelték össze vissza a különböző tankokat.
Zsotti28-06-2012 09:27:02 // 32919
Az addig rendben, hogy kap egy visszacsapó szelepet aztán világbéke lesz, csak nekem aztán ráér a dolog, és érdekelt, hogy gyári állapotban merre tekeregne ez a cső. Nálam tank tetején (oldalról) csatlakozik majd mindjárt le is "esik" és a beöntő cső alatt folytatja az útját egész a tanksapkáig. Kép csatolva, így persze, hogy kifolyik...
HL_7528-06-2012 07:16:40 // 32918
Szia! Erről pont nincs fotóm. Tankot kiszedtem, felújítottam, betettem. Hát, ha csurig is van a tank hogy tud oda feljutni azon a csövön keresztül ? Visszacsapó szelep nincs azon ? Mutass egy fotót kérlek !
Zsotti27-06-2012 23:46:41 // 32917
Üdv Urak!
Mint kicsit lentebb olvastam, úgy nálam is benzinszag kering, de nálam más a hiba.
Először is ez egy (szerintem) T.S. kasztni (fémtankos). Nálam a tanktól indul egy szuszogó cső is egészen a tankbeöntőig (a tankbeöntő cső alatt fut). És ezen a csövön szépen vissza is tolja a benzint, tehát a tanksapka mellett szépen csöpög ki egy kevés. Persze csak tempósabb bal kanyarban, de hát könyörgöm a körforgalom meg a transaxle erről szól :)
Szóval az érdekelne gyárilag merre futna ez a cső, mert a fizika nem hazudik, így ha csak mindig 5 litereket tankolok a porzó tankba akkor is elpazarolja a drága naftát.
Hari24-06-2012 14:20:25 // 32916
Igen! A 2,4TD és a V6 szinte mindenben megegyezik! Úgy is mondhatnám teljesen kompatibilisek! :)
sprint8324-06-2012 12:18:48 // 32915
Köszi a válaszokat!

Akkor a 2.4 TD-ből V6 viszonylag könnyen összehozható. Ez volna a cél:))
Hari24-06-2012 10:03:16 // 32914
Szeva!
Na szóval: - a Nord, TS és a kis TD (gyárilag!) kis hardis! ... a féltengelyek is kicsik! (M8/1-as csavarokkal rögzítve.)
- Viszont a Nord és a kis TD 4 csavaros kerékaggyal van szerelve.
- A V6 és a 2,4 TD nagy hardis (M10/1-es csavarral szerelve.)
- a TS, V6, és a nagy TD 5 csavaros kerékaggyal szerelt!
A motor rögzítési pontjai a Nord és a TS esetében ua. .... a TD és a V6 esetén szintén megegyezik!
.... van még egy-két apróság ami eltér - fékek, kuplun, váltó-difi áttétel -de ez most nem volt kérdés! :)
GTPeti23-06-2012 22:05:16 // 32913
sprint8323-06-2012 16:53:26 // 32912
Üdv Urak!

A 75-nél mekkora különbségek vannak a Nord, TS, TD, V6 kasztnik között? Mármint a motortartókra gondolok, mondjuk, TD-ből V6 dolog érdekelne elsősorban. Kis hardy, nagy hardy mintha régebben ilyet is olvastam volna.

Lehet, hogy bővülne az autópark egy 75-tel, egy 3.0 12V meg adott a garázsban:))
És végre lenne egy hátsókerekes Alfám:))

Köszi!
Kazes☻20-06-2012 13:48:10 // 32911
Ez jó hír! :)
djliott7520-06-2012 11:38:36 // 32910
Átnéztem valóban a beömlő nyílás és a tank közti guminál párolgott.Meghúztam a bilincseket úgy néz ki jó lesz.Repedést nem találtam szerencsére.
[k i z z o]19-06-2012 23:41:16 // 32909
+ a műanyag cső amelyiken a benzin befolyik a tankba. nehéz észrevenni rajta a repedést, 2 darabból van sütve és hosszában el tud repedni.
djliott7519-06-2012 16:06:07 // 32908
Megyek meg nézem.Kösz a tippet.
Kazes☻19-06-2012 15:53:41 // 32907
A tankolónyílás és a benzintank közötti gumi bír megrepedni és az kellemetlen. Esetleg ha nagyon teletankolsz, még be is csöpög a csomiba. Nézd meg azt is, mert lehetséges, hogy ő a bűnös. :)
djliott7519-06-2012 15:35:52 // 32906
Sziasztok.Olyan problémám akadt hogy az autó fülkéjében nagyon benzin illat van.Átnéztem a minden csatlakozást sehol nem enged a benzin és az autó körül nem is érezni csak benne.Hol keresem még a megoldást?
dragon7518-06-2012 20:01:42 // 32905
Lehet hogy jó csak egyforma a három tőmlőcsonkja a 75 nél eggyik kisebb de lehet fel lehet varázsolni mindent . Én a szépség miatt csináltam rozsdamentesből polirozva.
HL_7518-06-2012 09:04:20 // 32904
Eltűnt a bejegyzés ? Amúgy Tavriájé nem jó ? ;) :D
tavria termosztát 3711ft
Kazes☻16-06-2012 16:46:04 // 32903
Gólya-gólya-gilice?! Inkább ne, úgyhogy iparkodnod kell majdan pajtim! :DDD
Qtya7516-06-2012 14:50:25 // 32902
Dehogyis, hátha még a végén gólya lenne belőled!! :-D
Qtya7516-06-2012 14:49:54 // 32901
:-DDDD
Kazes☻16-06-2012 13:43:08 // 32900
Addig álljunk féllábon, mi pajti?! :DDDDD
Kazes☻16-06-2012 13:38:02 // 32899
A 90-es? Nem rossz, ám ha választanom kellene a Julishoz, inkább a 75-öst vinném, mert az a nagy Qtya! :DDDDD
Qtya7516-06-2012 13:28:56 // 32898
Majd valamit okozok!!! :-DDDD
Qtya7516-06-2012 13:28:25 // 32897
De azért a második se Qtya!! :-DDDD
Kazes☻16-06-2012 13:22:27 // 32896
Beszámolóra várjunk esetleg, vagy ...?! :DDD
Kazes☻16-06-2012 13:21:52 // 32895
Jááááj, be szépek... főleg az utolsó! :)))
Qtya7516-06-2012 13:19:36 // 32894
Úgy lesz!! :-DD
Kazes☻16-06-2012 13:17:59 // 32893
Pajti! Lehet csak annyi a baj, hogy a kasznira csavarozott testkábelnél korrodált egy picit! Tüzetesen nézd át eme pontokat (is) sas szemeiddel! :)))
Qtya7516-06-2012 13:10:40 // 32892
Köszi, próbálkozom akkor ezzel is! :-))
[k i z z o]16-06-2012 12:40:14 // 32891
Szia, relé nincsen közvetlenül a féklámpa kapcsoló kapcsolja, egy biztosíték van sorban.
A kontaktokat tisztítsd át az izzó foglalatoknál - finom kefével + kontaktspray - valamint a csatlakozónál. ahol a lámpatestre csatlakozik hátul (ezek ki szoktak nyúlni, lehet egy kicsit meg kell őket feszíteni.) A féklámpa kapcsolód nem kontaktos, vagy a vezetékek rajta? ha nincs túlfeszültség, vagy nem folyamatosan égnek az izzók akkor a tranziens (jelen esetben kontakthiba okozta túl gyors ki be kapcsolás) teheti őket tönkre.
Qtya7516-06-2012 12:33:53 // 32890
Sziasztok! 2 napja szivat a féklámpám. Égők ki voltak égve, kicseréltem mind a kettőt. csatlakozások jók, bizti jó. Azután érdeklődnék lenne e valami tippetek, relé vagy valami hasonló szarság. Ezt már két hete is csinálta, de egyszer csak abbahagyta, és tegnap megint kezdődött elölről.
Settantacinque12-06-2012 23:48:31 // 32889
Hátha nem volt még:
Atesz7711-06-2012 20:57:28 // 32888
Szerintem az 99%hogy valami ötvözet sanszos,hogy spiáter az pedig nem hegeszthető!
Kazes☻11-06-2012 14:43:49 // 32887
Milyen anyagról van szó, attól függ?! :)
De a képek alapján nem, szvsz.
HL_7511-06-2012 14:31:50 // 32886
Sziasztok! Most a tolótető adta meg magát. Egyik oldalon mindkét, másikon csak egyik füle tört le a mozgató csap tartójának. Lehet hegeszteni ezt az anyagot ha kiveszem a komplett keretet ? Amúgy is le kellett volna venni tetőkárpitot mert ki kell hézagolni a keretet a tetőtől.


atika04-06-2012 16:50:01 // 32885
Üdv!

Én a kisteleki olaszbontóból postáztattam magamnak tavaly ilyentályt! Kaptam egy alig használtat! Egy telefont megér!
Alte1andonly04-06-2012 09:05:59 // 32884
Sziasztok Urak,
tudom regen jartam erre de sajna mostanaban eleg sokat jarok kulfoldre.
A kerdesem a kovetkezo lenne:honnan lehetne beszerezni 75-os iranyjelzo kapcsolot?
Tehat kompletten az egeszet.Vagy ha esetleg van valakinel "elfekvoben" egy tartalek akkor vevo lennek ra.
Valaszokat es a segitseget elore is koszonom

Alte
gaben v6 milano28-05-2012 14:00:49 // 32883
Érdeklődnék, hogy végül is mennyiért is kapod az indexeket?!
Hari27-05-2012 21:41:13 // 32882
.... vagyis inkább már el is küldtem a rendelést! :) (Nehogy valaki még lenyúlja előlünk!)
Hari27-05-2012 21:27:10 // 32881
Igen! Kedden tudom rendelni! ... esetleg valakinek még?
Csak azért mert a jobbosból össze-vissza 7 db a balosból 6 db van!!! (.... és jelen állás szerint 3 párt márt megrendellek!!!)
Mester27-05-2012 21:19:54 // 32880
Nekem kell 2db minél hamarabb!
Tudsz rendelni?
Hari27-05-2012 09:17:45 // 32879
Jó, hogy mondtad! ... itt még nem néztem! (Pedig van regisztrációm ide is!)
De pótoltam!
Igen van és tudok is rendelni!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.