Forum >> 75-90

Louis06-07-2012 23:35:45 // 32978
Szia!

Csak egy kérdés, a Remondis felirat mit keres az autó oldalán? :)
Kisbubi06-07-2012 22:47:23 // 32977
Most verseny Kunmadarason lesz rally sprint julius 15.! Még nemtom mivel indulok lehet fiat(volumex)-lada vagy giulietta majd kiderül.
Kisbubi06-07-2012 22:33:53 // 32976
Tipo 1.9 td olajadapter az jó alá a gyári tipó csavart kell röviditeni, de a punto td is jó lenne de az a vízkörbe van kötve és nem levegö hüti. A ts-m az hajtás után kb 100 c-fokos olajjal alapjáraton volt 0,8 bar olajnyomásom. alap olajhöfok az kb 70 fok volt a motorban. Én onnan tudtam h az olajleeresztö csavarban volt elhelyezve egy vízhőfok jelzö gomba és a müszerfalban a jobb alsó sarokba bele lett faragva egy vízhőfok mutató. teljesen mintha gyári lenne :)
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)06-07-2012 20:36:22 // 32975
Ez meg félig ontopic járgány. Nagyon beteg, és nagyon kéne. :)
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)06-07-2012 20:34:48 // 32974
Ez az aktív szenes lecsapatós móka ez tipikus amerikai fasság, és igazából gyakorlati haszna/értelme nemigen van. Európai autóban csak az amcsi exportverziókon van/volt, hogy megfeleljenek az álszent amcsi "környezetvédelmi" előírásoknak. Ki kell kötni, oszt jóság van.
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)06-07-2012 20:29:36 // 32973
Kifelé 3/4-16 UNF menet (ilyen colos geci), úgyhogy ott valószínűleg a kulcsnyílás is valami elbaszott méret lesz. Befelé a blokkban meg a rosseb tudja. Az enyémen az olajszűrő csonkján van egy hatlapfejű rész, akkor lehet, hogy az már nem gyári megoldás?

Amúgy ez az 1.9-es tádé Tipo így, hogy termosztát is van benne, már határozottan jó ötletnek tűnik. Eddig nem igazán akartam olajhűtőt, mert ha túlhűl az olaj, az többet árt, mint használ, de mellékáramkörbe egy hűtő egy termosztáttal az mondjuk elég hasznos tud lenni, pláne ha néha rendesen meghúzod a bajszát a gépnek. :)
[k i z z o]06-07-2012 19:56:33 // 32972
Köszi, hétfőn megjön a cucc, kiderül mit tudok belőle kihozni.
Vigla06-07-2012 18:36:53 // 32971
Pontos csavarméretet Kisbubi tudna neked mondani,neki is ilyen lett felrakva anno a TS-re.
Vigla06-07-2012 18:29:45 // 32970
Fel lehet rakni,csak a csavart kell kicserélni hosszabbra.(A TIPO-ét kell kicsit forgácsoltatni.)A gyárit kaka kiszedni,de egy megélezett élű háromszög profilú reszelő,meg egy határozott csőfogó szokott segíteni a dolgon.
[k i z z o]04-07-2012 19:25:37 // 32969
A lényeg a "szendvics". A hűtővel már lehet játszani.
[k i z z o]04-07-2012 19:23:42 // 32968
Amúgy itt nem nagyon van torlónyomás, inkább hidegebb levegőt szállítanak, ahhoz tobb benzint lehet adni.
[k i z z o]04-07-2012 18:18:34 // 32967
Köszi a tippet, már rendeltem is egy bontott rendszert:)
Kazes☻04-07-2012 16:15:51 // 32966
Thx! Bárcsak ily szépséges lenne már az kis Juliskám is...! :D
[k i z z o]04-07-2012 13:44:24 // 32965
Az is hasonló, mint a képen belinkelve? Dash szerű csatlakozós? + Fel lehet csavarozni az eredeti helyére? (Nincs képed róla?)
[k i z z o]04-07-2012 13:35:58 // 32964
Nagyon nem reagál rá:)
Vigla04-07-2012 12:48:03 // 32963
Az olajszűrő alá tökéletes a FIAT TIPO 1.9 tádé adaptere(ráadásul termosztátos)
HL_7504-07-2012 11:46:15 // 32962
Mesterek! A 2000-es TS motor hogy reagálna egy ilyen torlónyomásos szívócsőre ?
Mármint a tütét a ködlámpa helyére téve vagy a hűtőmaszkra.

Settantacinque04-07-2012 09:43:09 // 32961
Megérzi az enyém is a meleget... olajhűtő nélküli '85-ös, üzemmelegen igencsak 0.5 bar körül járunk alapjáraton...
A kartert le tudom szedni motor megemelés nélkül?
Qtya7504-07-2012 08:52:04 // 32960
Na ettől bevadul a Pajti!! :-)))
[k i z z o]04-07-2012 08:51:04 // 32959
Hasonló, csak gyáriban. Ez az alja...Nem volna jó, ha elrobbanna:)
Zsotti04-07-2012 04:43:34 // 32957
Ohh de hüle vagyok. Akkor tisztára mint az új vasak (műanyagok). Csak persze nálam a szívócsőig már nem jut el, hiányzik az utolsó szakasz :)
Majd meggondolom, hogy eredeti állapot vissza, vagy kukába az egésszel...
Tocsa04-07-2012 00:00:57 // 32956
Neked meg itt egy hopp juliska :D
Tocsa03-07-2012 23:57:16 // 32955
Mostanában én is használom napi szinten megint . :)

Persze nem hajtom csak ha elgurul a gyógyi egy két hülye miatt . Túl sok munkám van benne és kuporgatott pénzem ahhoz hogy széthajcsam !
Szeretném szépre mutatósra megcsinálni belülről is rendes zene meg normális kárpitok stb stb . Gondolkodom régóta a motor erősítésén is csak arra nincs pénzem egyenlőre.
Tocsa03-07-2012 23:45:30 // 32954
Jah olyan jól jönne nekem is! :)

Jobban jársz ha veszel "tuning boltból" készletet mert elég ritka én is üldözök ilyesmit de a dízel olajhűtő meg kicsike is szerintem a te kompresszoros motorodhoz .

Vagy nem?
Tocsa03-07-2012 23:42:09 // 32953
Pl : 2.0 ie vagy 2.0 karb .volt felső tankosba.
Tocsa03-07-2012 23:35:21 // 32952
Ez se lenne rossz ! :)
Tocsa03-07-2012 23:30:52 // 32951
Hol van verseny ? :O
Tocsa03-07-2012 23:28:59 // 32950
Csere csak fenevadra mondjuk ugyan ez csak kompresszorral ! :)

A hólapát marad piros max átfestődik piros metálra vagy gyöngyházra persze majd a többi kiegészítő is folyt köv. :)

Apropó festés a tiédnek is adhatnál már valami rendes szint végre még mindig csiricsáré mondjuk ha már versenyótó akkor piros fehér jó lenne neki . mint pl ez .
[k i z z o]03-07-2012 22:02:42 // 32949
Sziasztok,

nincs valamelyikőtöknek olajhűtője + csövezés + szendvics adapter az olajszűrő alá?

A dízelen + 1.8T -n van, ha minden igaz.

Köszi,

kizzo
[k i z z o]03-07-2012 21:56:29 // 32948
A szívócsőbe eresztik be a benzingőzt.
Gábor(figi75)03-07-2012 21:25:09 // 32945
Azért van,hozott már pár szép kupát a fenavad!
Aztán megadni neki ami kell és kezdődik újra a verseny...
Gábor(figi75)03-07-2012 21:23:32 // 32944
Bal kanyar na nézzük! :-)

Kazes☻03-07-2012 21:08:25 // 32943
Jó képek! Bal kanyar nem is volt? :)
GTPeti03-07-2012 21:04:03 // 32942
Ez igen, kened neki rendesen!! B)
Gábor(figi75)03-07-2012 20:52:22 // 32941
Én meg ismersz,használom a vasat nem csak nézegetem!!! :-)

Kazes☻03-07-2012 20:49:14 // 32940
Cool-túrált! Bár én a fekát annyira nem csípem, de szupi. :)
Gábor(figi75)03-07-2012 20:42:05 // 32939
Mutatós darab!:-)
Csere esetleg,jószágra terményre? :-D

Azt a piros hólapátot miért nem festetted le?
Tocsa03-07-2012 20:32:25 // 32938
bocs dupláztam ez meg lemaradt- :)
Tocsa03-07-2012 20:31:01 // 32937
Ok. :)
Nézd meg a fejleményeim - :)
Gábor(figi75)03-07-2012 19:59:36 // 32936
A tank vagy fent van vagy lent!:-)
Tocsa03-07-2012 19:33:26 // 32935
Oh ! :D
Nem mondod ? :D:D:D:D
A felsőre gondoltam mert abból van kicsi is meg nagy is utóbbi a v6 és turbo amerivában van. Persze ha jól tudom . :)
Zsotti01-07-2012 17:03:11 // 32934
No kérdezek akkor még egyet.
Ami lentebb be lett linkelve kép a felső :D tankról, azon ami 12-essel van jelölve bödön az mi is pontosan. Én ilyen aktív szenes benzingőz csapának gondolnám, de nem értem miért megy előre egészen a motortérig a róla kijövő cső?
Gábor(figi75)01-07-2012 07:47:35 // 32933
Alsó tankos vagy felső tankos!
Minden tank hátul van.... :-)
Marek30-06-2012 16:52:19 // 32932
Olvass figyelmesebben!!! az 1.8T is America... :P
Hari30-06-2012 15:52:30 // 32931
Nem láttááál?! .... mert felső ("nagy") üa. tank csak az "Amerika"-ban van, volt!
Akkor biztos nem szettél szét 1,8 Turbó Amerikát!!! ... de az szentségtörés lenne!!! :)
Marek30-06-2012 13:06:06 // 32930
Hát én még felső tankos sor 4-est nem láttam, pedig szétszedtem már vagy 30 db 75-öst az elmúlt 12 éveben! :P
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)29-06-2012 22:49:51 // 32929
Fene a gusztusát. :):):)

Mindegy, köszi a tippet. Elsőnek megnézem azt a biztosítékot, nehogy fingra vetődjek. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.