Hali!
Tud valaki olyan - lehetőleg angol - céget, ahonnan még beszerezhető gyári, vagy normális minőségű utángyártott kiegyenlítőtartály. A bontottakkal való küzdelmet asszem befejeztem. Az a geci valami láthatatlan helyen kapott léket (a doblemez felőli oldalán), aztán én meg ettem a kefét, hogy mi a gyászért fogy a víz a rendszerből.
Előre is köszi a tippeket!
Forum >> 75-90
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)19-01-2014 00:12:37 // 33779
prooF_7518-01-2014 11:02:05 // 33778
Köszi, tényleg ez van fordítva.
És köszi Haynes, hogy egy büdös szót nem ejtett erről a manualban.:@
És köszi Haynes, hogy egy büdös szót nem ejtett erről a manualban.:@
Tocsa15-01-2014 19:46:32 // 33777
Tocsa15-01-2014 19:29:38 // 33776
Ház vazze lóg az egész mint a pi...csa !! :-)
Nagyon kivannak a lengőkar szilentjeid az biztos sürgősen át kell nézned mert balesetveszélyes !
Nagyon kivannak a lengőkar szilentjeid az biztos sürgősen át kell nézned mert balesetveszélyes !
Tocsa15-01-2014 19:23:22 // 33775
Figyu simán fordítva raktad fel a kardán függesztő csapágyházat !!
Ugyanis asszimetrikus pont azért hogy középen eltartsa a váltókartól ! :)
Szóval bonthatod le az egészet és középen szedheted szét . :(
Ugyanis asszimetrikus pont azért hogy középen eltartsa a váltókartól ! :)
Szóval bonthatod le az egészet és középen szedheted szét . :(
prooF_7515-01-2014 13:13:17 // 33774
Ha nem volt semmi beavatkozás a futóműben, akkor szerintem is elállítódott. Nézd még meg a kormányösszekötőket is, meg a kormánygömbfejeket! Ne lötyögjön semmi!
Hari14-01-2014 21:08:56 // 33773
Pedig tuti nagyon rosszul van beállítva a futóműve a kicsikének!!! ... esetleg nem lett leengedve a torzió?!
Luigy barátomnak is így viselkedett az Amerikája amikor 16-os kerekekre leengedtük a futóművet!
Ha nem volt ilyen manőver?! ... akkor ideje megnézni a felső lengőkarban a szilentet! ... meg az alsóban a GE csuklókat! ... de utána egy futómübeállítás is kötelező!
Luigy barátomnak is így viselkedett az Amerikája amikor 16-os kerekekre leengedtük a futóművet!
Ha nem volt ilyen manőver?! ... akkor ideje megnézni a felső lengőkarban a szilentet! ... meg az alsóban a GE csuklókat! ... de utána egy futómübeállítás is kötelező!
quasimoto14-01-2014 20:28:12 // 33772
Azt csinálja a gépem,hogy nagyon nehézkessé vált a kormányzás + mindenféle nyomvályúra baromi hevesen reagál. Ha fékezek, már már brutálisan megvezeti a kereket. Kísérő tünetként megzabálta az első gumik belső felét. Mintha kissé túl versenyese lenne beállítva a kerékdőlés. De szerintem attól még nem kellene ilyen hülyén viselkednie. Valakinek van vmi ötlete?
prooF_7513-01-2014 22:23:09 // 33771
Üdv mindenkinek!
Elsősorban azoktól, akik már cseréltek kardánt: felraktam az 1.6-osról a 125e km-t futott, és azon tökéletesen funkcionáló kardánt, új központi felfüggesztéssel, benne új csapággyal. Motortartó bakok jók (~6 évesek), váltótartó bakok körbe újak. Motor hátsó felfogatásánál a manual által előírt 7mm (kb. 6.5mm, így adták ki az alátétek) beállítva.
Először már alapjáraton is kicsit beleért, meg főleg leállításnál a kardán hátsó tagjának kb közepénél az alagútba, asszem ott ahol a kézifék befogatása van. Betettünk ezért kb. 0.8-as lemezből egy kis alátétet a középső felfüggesztés alá . Most már alapjáraton és leállításnál is jó, de gyorsításnál elég hamar beleér és elkezd kolompolni (meg sisteregni valami ?!). Alánézve az 1. képen látható kopás jelentkezett, ott beleért megint valamibe. Nagyon kicsi a hézag még az első tag végénél, ahol a sebváltókar háza van, de ott nem kopott le a festék, noha elég érdes ott mindkét felület...
Kérdés: másnak is volt-e ilyen problémája, hogy oldotta meg?
Gondoltam további hézagolásra a központi felfüggesztőnél, de félek hogy már nem lenne vonalban a kardán és megenné hamar a hardikat. Vagy inkább a váltó elejét hozzam lejjebb a 6 dedion csavarnál alátétekkel? Ja, ami a váltó elejénél van felül az a kis ütköző, asszem azt nem állítottam rá erősen a váltóra, annak szorítania kéne lefelé a váltót?
Köszi előre is az ötleteket!
Elsősorban azoktól, akik már cseréltek kardánt: felraktam az 1.6-osról a 125e km-t futott, és azon tökéletesen funkcionáló kardánt, új központi felfüggesztéssel, benne új csapággyal. Motortartó bakok jók (~6 évesek), váltótartó bakok körbe újak. Motor hátsó felfogatásánál a manual által előírt 7mm (kb. 6.5mm, így adták ki az alátétek) beállítva.
Először már alapjáraton is kicsit beleért, meg főleg leállításnál a kardán hátsó tagjának kb közepénél az alagútba, asszem ott ahol a kézifék befogatása van. Betettünk ezért kb. 0.8-as lemezből egy kis alátétet a középső felfüggesztés alá . Most már alapjáraton és leállításnál is jó, de gyorsításnál elég hamar beleér és elkezd kolompolni (meg sisteregni valami ?!). Alánézve az 1. képen látható kopás jelentkezett, ott beleért megint valamibe. Nagyon kicsi a hézag még az első tag végénél, ahol a sebváltókar háza van, de ott nem kopott le a festék, noha elég érdes ott mindkét felület...
Kérdés: másnak is volt-e ilyen problémája, hogy oldotta meg?
Gondoltam további hézagolásra a központi felfüggesztőnél, de félek hogy már nem lenne vonalban a kardán és megenné hamar a hardikat. Vagy inkább a váltó elejét hozzam lejjebb a 6 dedion csavarnál alátétekkel? Ja, ami a váltó elejénél van felül az a kis ütköző, asszem azt nem állítottam rá erősen a váltóra, annak szorítania kéne lefelé a váltót?
Köszi előre is az ötleteket!
Tocsa04-01-2014 14:29:32 // 33770
Boldog Új Évet Kívánok mindenkinek !
VKG231!!! (156+75)01-01-2014 17:49:57 // 33769
A sudot meg a 33mat tudom, hogy fogyott, csak ugye legkisebb modell lévén azon lehetett a legkisebb pénzt megfogni. Azt nem tudom csak, hogy a transaxle vonal megérte-e, vagy sem. Ugyan jól hangzik a 460.000, de hozzá kell tenni, hogy az 72-től 84-ig hozták össze, ami jó hosszú modellciklus...
A 75-ről olvastam már, hogy az nem érte meg, de lehet, hogy a forrás írt marharépákat ;))
(Na mondjuk ugye az is kérdéses, hogy a fiat-érában mi éri meg nekünk, hisz a Fiat szerint elég az évi 90.000 alatti darabszám 2 (és fél) típusos palettával :/
Miközben a chrysler részvényekbe meg lapátolják a pénzt ezerrel, ami eddig nem volt rossz, de a Merci már belebukott, a Fiatnak nem kéne.)
Érdekes a cikk! Azt hittem, vége lett a központi irányításnak a diktatúra végén, de így érthető, hogy maradhatott fent a márka. Akkor viszont igazából mondhatjuk, hogy kb. sose volt nagyon jövedelmező, hisz ha az lett volna, nem adósodik el 86-ra...
A 75-ről olvastam már, hogy az nem érte meg, de lehet, hogy a forrás írt marharépákat ;))
(Na mondjuk ugye az is kérdéses, hogy a fiat-érában mi éri meg nekünk, hisz a Fiat szerint elég az évi 90.000 alatti darabszám 2 (és fél) típusos palettával :/
Miközben a chrysler részvényekbe meg lapátolják a pénzt ezerrel, ami eddig nem volt rossz, de a Merci már belebukott, a Fiatnak nem kéne.)
Érdekes a cikk! Azt hittem, vége lett a központi irányításnak a diktatúra végén, de így érthető, hogy maradhatott fent a márka. Akkor viszont igazából mondhatjuk, hogy kb. sose volt nagyon jövedelmező, hisz ha az lett volna, nem adósodik el 86-ra...
pettinke01-01-2014 17:17:10 // 33768
a Giulia óriási kasszasiker volt, ha hozzáveszed, hogy a Spider is az, meg ott voltak a coupék is belőle, sőt az 1750/2000 Berlina is még azon a mechanikán fut.
nem tudom, mi számított "elvárt" mértéknek, de az Alfetta Berlina is valami 460ezer db volt, a Sud kompaktban olyan 700ezer, szerintem a Sprinttel együtt megvan a millió, a Giulietta is többszázezer, a 33-at vitték mint a cukrot, a 75 is valami félmillió tájéka, ha nem több.
most a Fiat-érát nem akarom boncolni, de azért a 147/156 marhára fogyott, hogy csak a "friss" modelleket nézzük.
összehasonlításul: a Fiat kocka-Panda, amit 1980-2003 közt 23(!) évig gyártottak, és a célszerű faék-népautó iskolapéldája (abszolút pozitív értelemben), 4,5 milliót ért meg. szóval szerintem nem rosszak ezek a számok, csak ... ha tudsz angolul, olvasd el ezt a cikket, hogy mitől volt végülis pénze az Alfának:
IRI
s nyilván miután ez a forrás elapadt, nyereségessé kellett tenni valahogy a márkát, nem lehetett már "extra" megoldásokat alkalmazni, ami nagyon kilóg a konszern technikájából.
nem tudom, mi számított "elvárt" mértéknek, de az Alfetta Berlina is valami 460ezer db volt, a Sud kompaktban olyan 700ezer, szerintem a Sprinttel együtt megvan a millió, a Giulietta is többszázezer, a 33-at vitték mint a cukrot, a 75 is valami félmillió tájéka, ha nem több.
most a Fiat-érát nem akarom boncolni, de azért a 147/156 marhára fogyott, hogy csak a "friss" modelleket nézzük.
összehasonlításul: a Fiat kocka-Panda, amit 1980-2003 közt 23(!) évig gyártottak, és a célszerű faék-népautó iskolapéldája (abszolút pozitív értelemben), 4,5 milliót ért meg. szóval szerintem nem rosszak ezek a számok, csak ... ha tudsz angolul, olvasd el ezt a cikket, hogy mitől volt végülis pénze az Alfának:
IRI
s nyilván miután ez a forrás elapadt, nyereségessé kellett tenni valahogy a márkát, nem lehetett már "extra" megoldásokat alkalmazni, ami nagyon kilóg a konszern technikájából.
pb_01-01-2014 16:51:11 // 33767
Utána kéne nézned.)
VKG231!!! (156+75)01-01-2014 13:49:14 // 33766
Igen, a "változtak az idők" kifejezés valószínűleg teljesen helytálló lehet. Szerintem az elmúlt sok-sok évben a Giulia óta nem volt olyan Alfa, ami olyan mértékben fogyott volna, mint azt elvárták a gyárban. (Talán a Sud lehetett még?)
[k i z z o]01-01-2014 13:02:56 // 33765
[k i z z o]01-01-2014 12:59:08 // 33764
Az egyessel én is így jártam, kellett a rudazaton hajlítani és megint újraállítani, kiszórta, mert nem mindig húzta a helyére.
[k i z z o]01-01-2014 12:57:56 // 33763
A gyárit nem érdemes felújítani. Nem sokáig bírja, egy idő után odalesz.
prooF_7501-01-2014 12:13:55 // 33762
BUÉK utólag is!
Nem lehet hogy szekvenciális váltó ez? Ha nem, akkor szerintem se úszod meg a gömbfejeket, ezzel max annyival vagy beljebb hogy nem kapja a sarat a kocsi alatt.
Mellesleg itt lehet kapni vacsi újan mindent a gyárihoz. (ha rendelnél, szólj mert én is csatlakoznék!)
Nem lehet hogy szekvenciális váltó ez? Ha nem, akkor szerintem se úszod meg a gömbfejeket, ezzel max annyival vagy beljebb hogy nem kapja a sarat a kocsi alatt.
Mellesleg itt lehet kapni vacsi újan mindent a gyárihoz. (ha rendelnél, szólj mert én is csatlakoznék!)
cola01-01-2014 11:02:06 // 33761
pettinke01-01-2014 10:56:43 // 33760
hát ... egy-egy típus vagy széria tervei sok-sok évvel a bemutatás előtt kezdődnek. a fene tudja, hogy a 60-as években mit gondoltak/terveztek, hogy mikor lesz Alfetta GT, és melyik kasztniból milyen versenyautót faragnak. aztán hogyan alakul a cég helyzete, mennyi pénz volt az Autodelta mellett a többi versenyágra, hogyan alakult a versenysport fejlődési iránya ...
lehet, hogy nagy tervek voltak az Alfettával (és nyilván ezért is kapta a régi 158/159 becenevét, ami szintén transaxle volt), aztán változtak az idők.
lehet, hogy nagy tervek voltak az Alfettával (és nyilván ezért is kapta a régi 158/159 becenevét, ami szintén transaxle volt), aztán változtak az idők.
LacUS01-01-2014 10:44:47 // 33759
Össze van az rakva most, de írtam is neked,hogy valamiért az egyes olyan mintha nem akadna a helyére, a többi viszont érzésre megvan, csak ellenőrizni nehéz mert még nem jár a motor :) Ja és türelem, na az van bőven :)
[k i z z o]01-01-2014 10:42:00 // 33758
Képem nincs, de láttam élőben ilyet, ezen a felén van a monkey forgató mechanizmusa, úgyhogy el tudod használni a gömbfejeket:) Vagy befejezed a mostanit, ha már adott hozzá minden. Összerakható, de türelmet igényel:)
LacUS01-01-2014 10:31:27 // 33757
Ez az,hogy arról nem találtam sehol képet. :( Csak a leírásban írták a gtv fórumon,hogy direktbe a váltóra ment, innen vettem az infot, de ha van képed ne tartsd magadba :D
[k i z z o]01-01-2014 10:24:51 // 33756
A másik végét láttad...?
LacUS01-01-2014 10:19:41 // 33755
Pont ez az amit kerülnék :) A képen az IMSA versenyautóé van, ahol nem hiszem,hogy opció lett volna a pontatlan akadozó rudazat. Miután az enyém se utcai így tök mindegy hogy hol megy a rudazat. Ha jól értem a leírását amúgy ez direktben ment rá a váltóra nem volt semmilyen gömbfejes dolog benne.
Wickey01-01-2014 10:06:16 // 33754
tegyél föl gtv vagy alfetta rudazatot. Az egyszerű, mint a faék, egy deka csukló nincs, cserébe teljes mértékben hozza a fakanál a lekvárban feelinget. Én mondjuk részemről továbbra is a 75 féle izostatikus monkey shifterre szavazok. :)
LacUS01-01-2014 00:21:24 // 33753
De ahogy nézem, fele olyan bonyolult mint a mostani. Na azt hiszem meg is van az újévi fogadalmam :D
[k i z z o]01-01-2014 00:00:16 // 33752
Igen, de kell(enek) ennek is csukló(k).
LacUS31-12-2013 21:51:03 // 33751
bszl31-12-2013 20:53:03 // 33750
BUÉK :)
Atesz7731-12-2013 20:48:23 // 33749
Boldog új évet mindenkinek!!!
VKG231!!! (156+75)31-12-2013 19:03:14 // 33748
Hupsz, bocsi, azt hittem, hogy az ua. :))) De akkor csak az elrendezés - ebben az esetben az alapkérdésem megmarad, mi célból találták ki a Transaxle-t? :)
(A kedvenc Alfáim mind transaxle-k, félreértés ne essék! :) )
(A kedvenc Alfáim mind transaxle-k, félreértés ne essék! :) )
VKG231!!! (156+75)31-12-2013 19:01:13 // 33747
Na de ugye a Transaxlet az Alfettában mutatták be. Ezért utaltam arra, hogy alapvetően nem igazán lehetett az 50-50 súlyelosztás a versenysport miatt fontos. A GTV-t (illetve akkor GT-t) 2 évre rá mutatták be csak. És hát előtte is versenyezhető volt a technika, csak erre akartam utalni :)
Gábor(figi75)31-12-2013 18:57:33 // 33746
[k i z z o]26-12-2013 19:08:54 // 33745
Jó kis turbodelta.
pettinke26-12-2013 18:12:14 // 33744
Ja, és az Alfetta coupéval (=GTV :-) ) azért nem keveset versenyeztek, pályán és rallye-ban is, mindenféle vad motorokkal.
pettinke26-12-2013 17:56:29 // 33743
A Seiben nem Giulia váltó van, hanem ugyanolyan ZF, mint a Montrealban. Ami egy sokkal profibb szerkezet, mint a 105ös szériáé, azzal együtt, hogy a 105, de a még régebbiek, pl. 2600 Sprint (ami még az 1900 mechanikája) váltási érzete is csodás és precíz - de szerintem ez nagyban köszönhető annak, hogy se rudazat, se bowden nincs, hanem közvetlenül a váltóban kotorászol a bottal :-)
VKG231!!! (156+75)17-12-2013 23:14:22 // 33741
Tulképp felmerülhet a kérdés, hogy miért váltottak Transaxle-re...
A Giuliák-1750-ek, 105-115-ösök váltója pontos(abb), ráadásul kipróbált technika volt, és V6-tal (Alfa Sei) is együttműködött, bár akkoriban még ez nem is merült fel ugye az Alfettánál, csak a TD...
Persze közel 50-50% súlyelosztás, de mégis drágább és hát a végeredményét tekintve nem is annyira tökéletes megoldás lett a vége.
Azt se lehet mondani, hogy a sport miatt, mert az Alfettával nem annyira versenyeztek, illetve talán Párizs-Dakaron indult... De ott többé-kevésbé mindegy a tökéletes súlyelosztás, ha azt vesszük, hogy akkortájt mindennel elindultak a gyártók, ami létezett.
A Giuliák-1750-ek, 105-115-ösök váltója pontos(abb), ráadásul kipróbált technika volt, és V6-tal (Alfa Sei) is együttműködött, bár akkoriban még ez nem is merült fel ugye az Alfettánál, csak a TD...
Persze közel 50-50% súlyelosztás, de mégis drágább és hát a végeredményét tekintve nem is annyira tökéletes megoldás lett a vége.
Azt se lehet mondani, hogy a sport miatt, mert az Alfettával nem annyira versenyeztek, illetve talán Párizs-Dakaron indult... De ott többé-kevésbé mindegy a tökéletes súlyelosztás, ha azt vesszük, hogy akkortájt mindennel elindultak a gyártók, ami létezett.
pb_17-12-2013 22:54:25 // 33740
Gyakorlatilag mind1ik ARnak ilyen a váltóya, amit abban az időben gyártottak.)(
VKG231!!! (156+75)17-12-2013 22:12:41 // 33739
Sőt, ha igaz a városi legenda, a Porsche tervezte az Alfának is a váltókat... Emiatt lettek rosszabb minőségűek, mint az övéik. De persze lehet, hogy hülyeség :)
(Ali76 írta egyszer, hogy próbált egy első évjáratú Alfettát, és abban valami álom volt a váltó a későbbi transaxle váltókhoz képest... Szóval lehet, hogy mégsem a Porsche rontotta el, hanem az Alfa butította le a minőséget később.)
(Ali76 írta egyszer, hogy próbált egy első évjáratú Alfettát, és abban valami álom volt a váltó a későbbi transaxle váltókhoz képest... Szóval lehet, hogy mégsem a Porsche rontotta el, hanem az Alfa butította le a minőséget később.)
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)17-12-2013 20:08:52 // 33738
Ja, ezt nagyjából aláírom, én is a váltóval vagyok a legkevésbé kibékülve. Vastag olaj ide, molibdén-diszulfidos adalék oda, azért a kettes és hármas az néha még üzemmelegen is karcos. Nem reccsen, de érződik, hogy ha nem pont a megfelelő fordulaton váltod el, hogy az nincs ínyére. Ahhoz is hozzá kellett szoknom, hogy elég ergya hangok tudnak jönni néha a váltóból.
Azért gyász az egész, mert mondjuk a Porsche(924,944,928), de még a Volvo(300-as széria) is simán meg tudta csinálni a transaxle váltóit problémamentesre abban az időben.
Azért gyász az egész, mert mondjuk a Porsche(924,944,928), de még a Volvo(300-as széria) is simán meg tudta csinálni a transaxle váltóit problémamentesre abban az időben.
[k i z z o]15-12-2013 19:25:19 // 33737
Igen, könnyíteni kell, + én kicseréltem a bronz perselyeket tűgörgőkre, a komoly váltókban mind így van, innen jött az ötlet. (A 2 -est nem lehet, az kapott új perselyt).Könnyű fokozatokkal - pl. az egyes 33% -al könnyebb - ég és föld a váltás így. Nem tudom mennyiért csinálhatják, esztergályosa / marósa válogatja, nekem egy jó barátom csinálta még régen + 1 szettet csináltunk Bélának, de ez már 2005 -ben volt, azt ő eladta váltóval együtt. Ha már ki van esztergálva a fokozat, akkor a kéreg eltávolítása után könnyű fúrni osztóműben akár egy jó gyorsacél szerszám is elég, csak élezni kell közben.
Sajnos ennek a kocsinak a legkellemetlenebb része a váltója, és akármit csinálsz vele, a váltó mindig elrontja. A rudazattól kezdve a fokozatokig mindent meg lehet szépen csinálni, és akkor szépen dolgozik, el lehet váltani, vissza lehet húzni:)
Sajnos ennek a kocsinak a legkellemetlenebb része a váltója, és akármit csinálsz vele, a váltó mindig elrontja. A rudazattól kezdve a fokozatokig mindent meg lehet szépen csinálni, és akkor szépen dolgozik, el lehet váltani, vissza lehet húzni:)
prooF_7515-12-2013 16:17:05 // 33736
A fokozat súlyát úgy érted, hogy kikönnyíteni a fogaskereket? Ha igen, azt mennyiért csinálják meg kb.?
Tocsa14-12-2013 17:23:13 // 33735
Persze hogy nem mert ami kopott az kopott! :)
djliott7514-12-2013 16:30:30 // 33734
Gondoltam,de legalább rosszabb ne legyen.
[k i z z o]14-12-2013 15:50:30 // 33733
Ezen a váltón az olaj alapban nem segít, sajnos.
djliott7514-12-2013 13:46:49 // 33732
Én még PROLONG válto olajat is tettem bele,semmi változást nem vettem észre.Meg kell szokni ki kell tapasztalni és patent lesz:1-meg gurulsz 2-érzésel nekem így megy reccsenés nélkül.Vissza váltás dupla kuplung és mindenhol 3 ba fordulok 2 nagyon ritkán használok.5-éve járok így.
prooF_7514-12-2013 12:45:41 // 33731
Nyitott diffisbe felesleges annyira sűrű olaj. A manual is 85W-90-est ír. Szerintem akkor van értelme a 100 fölötti melegoldali viszkónak, ha nyáron a 40 fokban driftelsz a sperres váltóval. Nekem is most vastag (85w-130?) Tutela van benn, és télen szenvedés, üresben is megy az autó, stb.:D
Tocsa: Nekem a hidegen reccsenő 2-es ellen az vált be, ha nagyon gyorsan húztam át 1-ből 2-be (mint egy Hondában:D), olyankor nincs ideje lelassulni a fogaskeréksornak a hideg olajban. Visszaváltásnál meg orbitálisan nagy gázfröccs!
LacUS: Az AWAB bilinccsel nekem nagyon meggyűlt a bajom, egyszerűen nem köralakban, hanem oválisan szorítja a csövet, mindig szivárgott. A másik fajta (Kizzo linkjén jobb alul) az a jó.
Tocsa: Nekem a hidegen reccsenő 2-es ellen az vált be, ha nagyon gyorsan húztam át 1-ből 2-be (mint egy Hondában:D), olyankor nincs ideje lelassulni a fogaskeréksornak a hideg olajban. Visszaváltásnál meg orbitálisan nagy gázfröccs!
LacUS: Az AWAB bilinccsel nekem nagyon meggyűlt a bajom, egyszerűen nem köralakban, hanem oválisan szorítja a csövet, mindig szivárgott. A másik fajta (Kizzo linkjén jobb alul) az a jó.
[k i z z o]14-12-2013 09:20:51 // 33730
Nekem minden innen van:
http://www.spruellmotorsport.com/syncros-bearings-hardware-c-2066_22_48_2382.html
Ha nincs valami a listán, akkor Paul nagyon rendes és segít beszerezni. Ami fontos, hogy majdnem minden OEM és nem után gyártott, mint pl. OKP. Ami nem OEM az Spruell...
Hozzáteszem, az alkatrészeket kézben hoztam el, így csak USA belső posta volt rá. Sőt a második adagért elmentem hozzá, jót beszélgettem vele.
Így sem olcsó egy váltót rendbe rakni, csak úgy lehet, ha rakosgatod a dolgokat össze, de egy dolgot megjegyeznék az általad korábban írottakhoz: a pénz és az idő szerintem az ilyen dolgokhoz kevés.
http://www.spruellmotorsport.com/syncros-bearings-hardware-c-2066_22_48_2382.html
Ha nincs valami a listán, akkor Paul nagyon rendes és segít beszerezni. Ami fontos, hogy majdnem minden OEM és nem után gyártott, mint pl. OKP. Ami nem OEM az Spruell...
Hozzáteszem, az alkatrészeket kézben hoztam el, így csak USA belső posta volt rá. Sőt a második adagért elmentem hozzá, jót beszélgettem vele.
Így sem olcsó egy váltót rendbe rakni, csak úgy lehet, ha rakosgatod a dolgokat össze, de egy dolgot megjegyeznék az általad korábban írottakhoz: a pénz és az idő szerintem az ilyen dolgokhoz kevés.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
537
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?