Forum >> Giulietta
Erhard 242 (Pure Energy)15-09-2010 13:32:50 // 1961
egy nagy baj van kb van 70e 166-os tulaj meg kb ugyan ennyi 159 tulaj ...nagyon kevés fog beülni egy kisebb Alfába ha váltani kell :(
Mike.15-09-2010 13:05:20 // 1960
A Mito így sem fogy, a GTA verziója még annyira sem lett volna kelendő. Ez egyenlőre vonatkozik a Giulietta GTA verzióra is. Szinte tényleg pénzkidobás. A 156,147 GTA sem volt egy húzó sorozat, pedig ott már egy sikeres alapra építkeztek.
Na meg leállítják a már működő GT, Brerra sorozatot és ennek ellenére elindítani egy GTA gyártást nem túl logikus elhatározás lenne.
Sokan "sírnak " itt az új GTA és a nagy turbós motorok után pedig még használtan sem sokaknak elérhető.
Na meg leállítják a már működő GT, Brerra sorozatot és ennek ellenére elindítani egy GTA gyártást nem túl logikus elhatározás lenne.
Sokan "sírnak " itt az új GTA és a nagy turbós motorok után pedig még használtan sem sokaknak elérhető.
Tom1215-09-2010 13:01:19 // 1959
"megjön-e a főnökség esze végre és rájönnek, hogy vérbeli húzós sportmodellekre van szükség"
Szerintem tudják ők azt, de nagyobb gyártóknak se lenne kis munka egy teljesen új palettát összehozni. Ha úgy vesszük, a MiTo - nál kezdték nemrég és így logikus, nem kezdhették a csúcsmodellnél, kapásból. Gondolj bele, hogy akkor mit kapnának: "minek ez most, kinek van erre szüksége válságban, jobban tették volna, ha...", stb...:-)
Szerintem tudják ők azt, de nagyobb gyártóknak se lenne kis munka egy teljesen új palettát összehozni. Ha úgy vesszük, a MiTo - nál kezdték nemrég és így logikus, nem kezdhették a csúcsmodellnél, kapásból. Gondolj bele, hogy akkor mit kapnának: "minek ez most, kinek van erre szüksége válságban, jobban tették volna, ha...", stb...:-)
Tom1215-09-2010 12:53:54 // 1958
Ezért voltam optimista, mert bíztam a "tehetetlenségükben".:-))
Junior15-09-2010 12:36:34 // 1957
Azok mindig is voltak.
kíváncsi leszek, hogy megjön-e a főnökség esze végre és rájönnek, hogy vérbeli húzós sportmodellekre van szükség. A Mito GTA jegelése szvsz óriási hiba, a Giuliettából is érkezhetne GTA változat, a technika adott lenne hozzá (bár egy jó 2,5-ös túrós blokk azért még hiányzik)! Szerintem így lehetne köszörülni a csorbán, nem 140 LE- 2,0 dízel motorral. de tudom az is kell!
kíváncsi leszek, hogy megjön-e a főnökség esze végre és rájönnek, hogy vérbeli húzós sportmodellekre van szükség. A Mito GTA jegelése szvsz óriási hiba, a Giuliettából is érkezhetne GTA változat, a technika adott lenne hozzá (bár egy jó 2,5-ös túrós blokk azért még hiányzik)! Szerintem így lehetne köszörülni a csorbán, nem 140 LE- 2,0 dízel motorral. de tudom az is kell!
Somez15-09-2010 12:35:29 // 1956
Én úgy értelmezem, hogy a benzines fog ennyit tudni, nem a dízel. Legalábbis Multiair motort írt, nem pedig Multijetet.
mesa15-09-2010 11:59:14 // 1955
Autót valószínűleg cserélek, de márkát nem! :)
Kazes☻15-09-2010 11:53:34 // 1954
Ejnye, hát nem kell mindent elhinni és aszerint cselekedni, de nehogy ezek befolyásoljanak ha autót cserélsz! :)))
mesa15-09-2010 11:49:41 // 1953
Nem dehogy.
Az Alfánál csak ülnek a mérnökök és vakarják a töküket. Nincs jövő, és különben sem jó irányba halad a gyártó. Valami ilyesmit mintha olvastam volna, valahol :))
Az Alfánál csak ülnek a mérnökök és vakarják a töküket. Nincs jövő, és különben sem jó irányba halad a gyártó. Valami ilyesmit mintha olvastam volna, valahol :))
Kazes☻15-09-2010 11:47:34 // 1952
Én is remélem! :)
A 8C példája nem volt elég meggyőző, vajon?
A 8C példája nem volt elég meggyőző, vajon?
Tom1215-09-2010 11:44:39 // 1951
JELENLEG úgy néz ki, remélem, nem változik ez még 32656569-szor addig...:-))
Kazes☻15-09-2010 11:38:20 // 1950
Tehát újra kaparunk hátul?! :)
Tom1215-09-2010 11:28:00 // 1949
Sőt, vannak egész szép kilátások! /persze, azok mindig voltak is.../
"A tervezők állítólag ugyanazokat az alapokat használják a kisebbik Maseratihoz, amelyekre az Alfa Romeo következő csúcsmodellje is épül. Ahogy szellemi elődjeit, ezt a modellt is hátsókerék-hajtással és igen erős turbómotorokkal kínálják majd, bár a Biturbo nevet aligha hasznosítják újra, inkább valami dallamosabb, vonzóbb típusjelzést használnak majd. Egy ilyen kisebb modellel betömhetik a lyukat a Fiaton belül egy részleget alkotó Alfa és Maserati kínálata között."
Tömjék is, hajrá! ;-))
"A tervezők állítólag ugyanazokat az alapokat használják a kisebbik Maseratihoz, amelyekre az Alfa Romeo következő csúcsmodellje is épül. Ahogy szellemi elődjeit, ezt a modellt is hátsókerék-hajtással és igen erős turbómotorokkal kínálják majd, bár a Biturbo nevet aligha hasznosítják újra, inkább valami dallamosabb, vonzóbb típusjelzést használnak majd. Egy ilyen kisebb modellel betömhetik a lyukat a Fiaton belül egy részleget alkotó Alfa és Maserati kínálata között."
Tömjék is, hajrá! ;-))
mesa15-09-2010 11:21:45 // 1948
7,7 sec 0-100 Km/h az már nem rossz egy traktor erőforrástól
Junior15-09-2010 09:07:37 // 1947
TarP15-09-2010 08:51:27 // 1946
Ez már túlvan a balfaszoláson szerintem.
Jajj, túl könnyű az alváz, jajj jó amotor, de ne legyen ilyen, jajj szép a belsőtér, de monnyuk nekünk nem jó így, jajj, érdekes a hátsólámpa, de ne így legyen érdekes...
Ez az ember úgy cikkezik az alfáról,. mint ahogy én tudnék írni pl egy Hyundai-ról.
Alapban semmibe nézem és beleülni sincs kedvem... Faszér nem olyan ember írja a cikket, akit érdekel az, amiről írni kell?
Jajj, túl könnyű az alváz, jajj jó amotor, de ne legyen ilyen, jajj szép a belsőtér, de monnyuk nekünk nem jó így, jajj, érdekes a hátsólámpa, de ne így legyen érdekes...
Ez az ember úgy cikkezik az alfáról,. mint ahogy én tudnék írni pl egy Hyundai-ról.
Alapban semmibe nézem és beleülni sincs kedvem... Faszér nem olyan ember írja a cikket, akit érdekel az, amiről írni kell?
tipoatti14-09-2010 21:15:26 // 1945
EBBEN a verzióban és színben még ki is néz valahogy, írtam korábban már. Az Alfacity-ben is láthatott 2 "butább" kivitelben, kisebb felnikkel viszont szerintem kifejezetten... inkább nem írom le. Egy Bravo sokkal inkább bejön...
Az utcakép meghatározói ( pedig adná Isten ) mifelénk pedig gyaníthatóan nem az alább betett képen látható verziók lesznek, esetleg majd később, használtan.
Soha nem felejtem, amikor 1998 környékén először láttam 156-ot az utcán. Abban a szörnyű felhőkék színben ( tudom, tradicionális szín, de nem véletlenül fújhatták csak 1 évig a 156-ra), dísztárcsákkal. És majd magam alá fostam, azonnali éktelen vágyat érezve iránta... Pedig a 155 is tetszett nagyon kamaszkoromtól kezdve. Még alap peros v. almazöld dísztárcsás 147 is csini a mai napig szerintem.
Na mostanában hasonlót sem tudok sajnos érezni alfailag ( nagyon más típusnál sem mondjuk ), és nem hiszem, hogy ez pl. az életkorom változásával magyarázható lenne...
Az utcakép meghatározói ( pedig adná Isten ) mifelénk pedig gyaníthatóan nem az alább betett képen látható verziók lesznek, esetleg majd később, használtan.
Soha nem felejtem, amikor 1998 környékén először láttam 156-ot az utcán. Abban a szörnyű felhőkék színben ( tudom, tradicionális szín, de nem véletlenül fújhatták csak 1 évig a 156-ra), dísztárcsákkal. És majd magam alá fostam, azonnali éktelen vágyat érezve iránta... Pedig a 155 is tetszett nagyon kamaszkoromtól kezdve. Még alap peros v. almazöld dísztárcsás 147 is csini a mai napig szerintem.
Na mostanában hasonlót sem tudok sajnos érezni alfailag ( nagyon más típusnál sem mondjuk ), és nem hiszem, hogy ez pl. az életkorom változásával magyarázható lenne...
Kazes☻14-09-2010 21:09:16 // 1944
Persze, hogy együtt fogunk örülni! :) Én már ezeknek is örülök, annak is, hogy van még egyáltalán Alfa Romeo és részemről nem kell szőnyeg alá söpörni. De már szinte a csapból is ez folyik, pont itt, pont így?! Minek? A topicokban úgy is állandóan visszatérő téma. Hogy a gyereknél maradjunk, a suliban összeverekedett valakivel és még ő is kapott rovót, az a helyes ha hazavisszük és adunk még neki?! Rúgjunk bele még egyet, nem számít.:(
Még egyszer, nem a téma a probléma úgy különösebben, csak talán a kirakat. Teljesen értelek titeket, de mégis mesaval értek egyet. :)
Még egyszer, nem a téma a probléma úgy különösebben, csak talán a kirakat. Teljesen értelek titeket, de mégis mesaval értek egyet. :)
GTPeti14-09-2010 20:51:50 // 1943
Ez mondjuk igaz. Tényleg ügyesen megoldották az ajtó-kérdést.
mesa14-09-2010 20:40:34 // 1942
Simán 3 ajtósnak néz ki. Nem úgy, mint a nyomi UFO Civic, amin még a hátsó ajtót is annyira lerövidítették, hogy a ki- beszállás körülményes
mizooo14-09-2010 20:26:25 // 1941
Van egy kép oldalról, alatta, hogy ez akármilyen autó lehetne vagy valami... A rejtett kilincs az teljesen Alfás az más kérdés, hogy a Honda lenyúlta....
Amúgy ahogy nézegetem a gépet egyre jobban tetszik ( főleg fehérben, fekete tetővel nagy kerékkel). Így voltam a 166-al is 1 éve megláttam mondom huba***, most meg nem győzök betelni egy szép példány látványával...
üdv
Amúgy ahogy nézegetem a gépet egyre jobban tetszik ( főleg fehérben, fekete tetővel nagy kerékkel). Így voltam a 166-al is 1 éve megláttam mondom huba***, most meg nem győzök betelni egy szép példány látványával...
üdv
mesa14-09-2010 20:16:57 // 1940
Tommi14-09-2010 17:14:15 // 1939
Nekem egyrészt semmi közöm hozzá, másrészt tökmindegy, úgyhogy ne nekem mondd :)
mesa14-09-2010 16:58:05 // 1938
Tipp. Ha fogod és kijavítod a hibákat, akkor az összes kereső hamarosan le fogja cserélni a tartalmat, de ha más fórumon / topikban van az igazság fele, az már sosem fog oda kapcsolódni, legyen szó akármelyik keresőmotorról!
Halesz14-09-2010 16:56:07 // 1937
Miért ne lenne ildomos? Elég sok autós újság taglalja, hogy milyen helyzetben vannak a gépjárműgyártók. Pont az Alfa Amore ne írjon cikket arról, hogy most éppen mi a helyzet nálunk? Ne vicceljünk.
Kazes: épp a gyár az, aki a saját gyerekével teszi ezt. Láttad a terveket, illetve pont ez az, hogy nem látjuk, mikor lesznek új modellek, csak azt, hogy a Fiat-csoport a Chryslerrel együtt összesen hány modellt (35) akar bemutatni a következő 5 évben, és csak arról beszélnek, hogy most mennyire fontos az amerikai piac.
Miért baj, ha ezt leírjuk?
Milyen sikerekről beszéljünk? A 147-ről, amely év autója lett, de darabszámban sehol sincs a saját kategóriájában szereplő más márkák autóktól? A GT-ről, Breráról, Spiderről, amelynek a gyártását olcsóbb leállítani, mint megtartani? Pont ez is benne van a cikkben, hogy sajnos ez a szitu...
Ja és az Alfát tekinthetjük mi is a saját gyermekünknek, de az anyja nem mi vagyunk, hanem a Fiat. Az a cég, amely épp megölte a mindössze 5 éves Brerát és a Spidert, csak mert gazdaságtalan volt a felnevelése. Hogy folytassam a gyereknevelős példádat, Kazes :)
Ha a cégnél ennyire nyilvánosak ezek a jövőképek, ezek az adatok, és az, hogy teljes átalakítás előtt áll minden, akkor miért pont az Alfa Amore hallgassa el ezt, hm?
A Giulietta tetszik nekünk, nem hiába írunk róla ennyit, sőt szeretnénk kipróbálni minél több motorral, és cikkeket írni róla. De engedtessék meg, hogy mi is szóvá tehessük azt, ami a fórumokban igenis téma. Méghozzá azt, hogy miért nincsenek nagyobb motorok, hol van egy rendes hathengeres? A kis turbós motorokat már halálra dícsértük. De én speciel sajnálom, hogy egy négyhengeres 1750-est kell csúcsmotornak tartanunk :( Miért baj, ha ezt kimondjuk?
Amint lesz hír arról, hogy milyen konkrét, közös Fiat-Chrysler-fejlesztések lesznek, együtt fogunk örülni, nem?
Kazes: épp a gyár az, aki a saját gyerekével teszi ezt. Láttad a terveket, illetve pont ez az, hogy nem látjuk, mikor lesznek új modellek, csak azt, hogy a Fiat-csoport a Chryslerrel együtt összesen hány modellt (35) akar bemutatni a következő 5 évben, és csak arról beszélnek, hogy most mennyire fontos az amerikai piac.
Miért baj, ha ezt leírjuk?
Milyen sikerekről beszéljünk? A 147-ről, amely év autója lett, de darabszámban sehol sincs a saját kategóriájában szereplő más márkák autóktól? A GT-ről, Breráról, Spiderről, amelynek a gyártását olcsóbb leállítani, mint megtartani? Pont ez is benne van a cikkben, hogy sajnos ez a szitu...
Ja és az Alfát tekinthetjük mi is a saját gyermekünknek, de az anyja nem mi vagyunk, hanem a Fiat. Az a cég, amely épp megölte a mindössze 5 éves Brerát és a Spidert, csak mert gazdaságtalan volt a felnevelése. Hogy folytassam a gyereknevelős példádat, Kazes :)
Ha a cégnél ennyire nyilvánosak ezek a jövőképek, ezek az adatok, és az, hogy teljes átalakítás előtt áll minden, akkor miért pont az Alfa Amore hallgassa el ezt, hm?
A Giulietta tetszik nekünk, nem hiába írunk róla ennyit, sőt szeretnénk kipróbálni minél több motorral, és cikkeket írni róla. De engedtessék meg, hogy mi is szóvá tehessük azt, ami a fórumokban igenis téma. Méghozzá azt, hogy miért nincsenek nagyobb motorok, hol van egy rendes hathengeres? A kis turbós motorokat már halálra dícsértük. De én speciel sajnálom, hogy egy négyhengeres 1750-est kell csúcsmotornak tartanunk :( Miért baj, ha ezt kimondjuk?
Amint lesz hír arról, hogy milyen konkrét, közös Fiat-Chrysler-fejlesztések lesznek, együtt fogunk örülni, nem?
Tedi14-09-2010 16:55:02 // 1936
Mesa, ha leírom az általad hiányolt Selespeed váltót, illetve a csődtömeg JTS-t, akkor sem változik a kép, a végeredmény ugyanaz. Nem azért hallgattam el tényeket, mert nem illett a kompozícióba. Hanem azért, mert a cikk mondanivalója, végkifejlete szempontjából totál irreleváns.
A Chryslert pedig hidd el, hogy kényszer volt felvásárolni, nem tehettek mást, ha életben akarnak maradni. Más kérdés, hogy nem olyan keserű a szájíz, mint anno az Alfa felvásárlása kapcsán. Sőt, még jól is jött nekik, de ezt leírtam a cikkben.
Témearészemről is lezárva.
A Chryslert pedig hidd el, hogy kényszer volt felvásárolni, nem tehettek mást, ha életben akarnak maradni. Más kérdés, hogy nem olyan keserű a szájíz, mint anno az Alfa felvásárlása kapcsán. Sőt, még jól is jött nekik, de ezt leírtam a cikkben.
Témearészemről is lezárva.
mesa14-09-2010 16:53:46 // 1935
A különbség annyi, hogy aki nem hiszi, hozzá teszi, hogy egy átlag hülye buta megjegyzése, míg egy cikkben olvasva azt hiszi, hogy az igazság
Sokszor téves adat jelenik meg egy-egy autós újságban (nyomdai) és utána az emberek zöme el sem akarja fogadni, hogy az nem igaz, még akkor sem, ha tele van vele az internet, mert azt hiszik, amit újságíró ír, az szent.
Úgyhogy csak óvatosan! ;-)
Sokszor téves adat jelenik meg egy-egy autós újságban (nyomdai) és utána az emberek zöme el sem akarja fogadni, hogy az nem igaz, még akkor sem, ha tele van vele az internet, mert azt hiszik, amit újságíró ír, az szent.
Úgyhogy csak óvatosan! ;-)
Tedi14-09-2010 16:49:37 // 1934
Ezzel az a probléma mesa, hogy amit a fórumokban írunk, azt a google keresőmotorja ugyanúgy megtalálhatja, jártam már így. És ilyen alapon a Te korábbi postodat is kidobhatja, amiben leírtad, hogy milyen olcsó műanyag a Giulietta hátsó lámpája és biztos 2 perc alatt kifakul, meg, hogy az ifákon volt utoljára ilyen. Emlékszel még erre? Ennyi.
mesa14-09-2010 16:33:24 // 1933
Halesz14-09-2010 16:30:53 // 1932
Bonoék sem a régiek már, szóval nem a legjobb a példa :D:D:D És ezt én mondom, mint nagy U2-s :P
mesa14-09-2010 16:19:26 // 1931
Persze, de ne OFFoljunk, mert ezen is megsértődik valaki, aztán ki tudja, már nem is lesz legközelebb Alfacity?! :)
Tommi14-09-2010 16:15:28 // 1930
OFF
Az... Megvan az a South Park rész, amikor kifigurázzák őt? :)
ON
Az... Megvan az a South Park rész, amikor kifigurázzák őt? :)
ON
mesa14-09-2010 16:07:32 // 1929
Jajj, te! "Afrikai szegényekért..." "és a pénzért !" ;-)
mesa14-09-2010 16:04:11 // 1928
Teddy úgy látszik nem akarod megérteni, hogy nem erről van szó
Semmi probléma nem lenne az őszinteséggel, ha objektív lettél volna
A saját magad igazolására tényeket hallgattál el, ami nem vezet jó végre. Csak azért, hogy illeszkedjen a kompozícióba minden mondat, szándékosan kihagytál fejezeteket, nehogy ne legyen egyszínű a siratódal
Ez a cikk rossz. Nem azért, mert rossz képet vizionál, hanem mert nem objektív.
Elsőként jeleztem, hogy bajok vannak vele. Nem azért mert unatkozom és gondoltam megdorgállak, hanem mert segíteni szerettem volna, hogy pontosíthasd a félelmeidet. Nem tudom mi válthatott ki belőled ekkora feldúltságot, talán összefüggésben van azzal, hogy ráuntál eddigi jáccós-autódra?
De ha csak durcázni akarsz, ám legyen! A szíved joga
Igazságod attól még nem lesz. Legfeljebb lelki nyugalmad
Továbbra is hazugság az, hogy az elmúlt 25 év alatt nem fejlesztett semmit a gyár, és hogy csak a 155-ös és a 156-os lett volna sikeres modell!
Azt is másként látom, hogy kényszer lett volna felvásárolni a Chryslert. Óriási lehetőségek rejlenek még benne.
Ezzel lezárom a vitát. Meggyőzhetetlen vagy, ami nem baj, de a segítséget sem fogadod el, hogy tökéletesíthesd az alkotásod. Ennyi.
Semmi probléma nem lenne az őszinteséggel, ha objektív lettél volna
A saját magad igazolására tényeket hallgattál el, ami nem vezet jó végre. Csak azért, hogy illeszkedjen a kompozícióba minden mondat, szándékosan kihagytál fejezeteket, nehogy ne legyen egyszínű a siratódal
Ez a cikk rossz. Nem azért, mert rossz képet vizionál, hanem mert nem objektív.
Elsőként jeleztem, hogy bajok vannak vele. Nem azért mert unatkozom és gondoltam megdorgállak, hanem mert segíteni szerettem volna, hogy pontosíthasd a félelmeidet. Nem tudom mi válthatott ki belőled ekkora feldúltságot, talán összefüggésben van azzal, hogy ráuntál eddigi jáccós-autódra?
De ha csak durcázni akarsz, ám legyen! A szíved joga
Igazságod attól még nem lesz. Legfeljebb lelki nyugalmad
Továbbra is hazugság az, hogy az elmúlt 25 év alatt nem fejlesztett semmit a gyár, és hogy csak a 155-ös és a 156-os lett volna sikeres modell!
Azt is másként látom, hogy kényszer lett volna felvásárolni a Chryslert. Óriási lehetőségek rejlenek még benne.
Ezzel lezárom a vitát. Meggyőzhetetlen vagy, ami nem baj, de a segítséget sem fogadod el, hogy tökéletesíthesd az alkotásod. Ennyi.
Tommi14-09-2010 15:43:51 // 1926
És még hozzátenné, hogy "igazából csak a pénzért csinálom" :)))
mesa14-09-2010 15:42:34 // 1925
Így van, amit a fórumokban lehet kitárgyalni azt cikkben nem biztos, hogy ildomos.
Olyan mintha kiállna Bono egyszer a koncerten és azt mondaná:
"Nagyon szeretlek titeket, meg Peace, de tudjátok a függöny mögött egy másik fickó szokott helyettem énekelni... Most meg mit lepődtök meg, a stábban évek óta tudta mindenki?!" :))
Olyan mintha kiállna Bono egyszer a koncerten és azt mondaná:
"Nagyon szeretlek titeket, meg Peace, de tudjátok a függöny mögött egy másik fickó szokott helyettem énekelni... Most meg mit lepődtök meg, a stábban évek óta tudta mindenki?!" :))
Kazes☻14-09-2010 15:31:26 // 1924
Tommi14-09-2010 15:08:51 // 1923
"Szegény autó kap hideget, meleget. Pedig még senki sem vezette többszáz kilométeren keresztül, mindenféle évszakban, sötétben és világosban."
És itt a lényeg... Sokan az első fotók és hírek után egyből lefikázták úgy, hogy még élőben sem láttták, nemhogy vezessék... Aztán jópáran kipróbálták az utóbbi napokban és jöttek a "nem is olyan rossz ez" típusú hozzászólások. Érdekes, hogy egyes emberek véleménye milyen gyorsan meg tud változni :)
És itt a lényeg... Sokan az első fotók és hírek után egyből lefikázták úgy, hogy még élőben sem láttták, nemhogy vezessék... Aztán jópáran kipróbálták az utóbbi napokban és jöttek a "nem is olyan rossz ez" típusú hozzászólások. Érdekes, hogy egyes emberek véleménye milyen gyorsan meg tud változni :)
Alfati14-09-2010 14:42:11 // 1922
Bocsi:
SOK olyan tipus van amit pl. egy bevásárlóközpontban úgy talál csak meg a gazdája, ha megnézi a rendszámot is.
SOK olyan tipus van amit pl. egy bevásárlóközpontban úgy talál csak meg a gazdája, ha megnézi a rendszámot is.
Alfati14-09-2010 14:39:55 // 1921
Szegény autó kap hideget, meleget. Pedig még senki sem vezette többszáz kilométeren keresztül, mindenféle évszakban, sötétben és világosban.
Én szeretem az Alfákat.
Az is jó hogy vannak (nemcsak)Alfa klubok. Viszont kevés tipus villog a másikra. Kevés olyan tipus van amikor a sajátodat úgy találod meg hogy meg kell nézned a rendszámát is. Az én autómat rendszeresen megnézik az utakon. Elégedett vagyok majdnem mindenével (menettulajdonságokkal és a fogyasztással is!!) És vezetni is kényelmes. Amikor akarom gyors is. Nem kicsit, nagyon (ami persze szubjektív)! De ennyi pénzért ekkora élményt nem hiszem hogy vehetnék máshol:)
Egyébként meg nem az Alfa van bajban. Kicsit más a helyzet. Opel gondjairól hallottatok? Saab-ról? Persze még néhány márkát fel lehetne sorolni, de a helyzet az hogy az iparág egészével van gond, nem csak a mi szeretett márkánkkal. Sőt talán gazdasági bajokról is hallottatok, ugye?
És sokan mondtatok itt igazságokat, de az igazságnak is van több arca:)
PEACE
Én szeretem az Alfákat.
Az is jó hogy vannak (nemcsak)Alfa klubok. Viszont kevés tipus villog a másikra. Kevés olyan tipus van amikor a sajátodat úgy találod meg hogy meg kell nézned a rendszámát is. Az én autómat rendszeresen megnézik az utakon. Elégedett vagyok majdnem mindenével (menettulajdonságokkal és a fogyasztással is!!) És vezetni is kényelmes. Amikor akarom gyors is. Nem kicsit, nagyon (ami persze szubjektív)! De ennyi pénzért ekkora élményt nem hiszem hogy vehetnék máshol:)
Egyébként meg nem az Alfa van bajban. Kicsit más a helyzet. Opel gondjairól hallottatok? Saab-ról? Persze még néhány márkát fel lehetne sorolni, de a helyzet az hogy az iparág egészével van gond, nem csak a mi szeretett márkánkkal. Sőt talán gazdasági bajokról is hallottatok, ugye?
És sokan mondtatok itt igazságokat, de az igazságnak is van több arca:)
PEACE
Kazes☻14-09-2010 13:57:42 // 1920
A Jövő-ben ezt írtam:
"2010-09-11 15:57:11 // 15775
A lényeg, hogy sikerüljön! :) Szerintem ehhez jól ki kellene préselni a Juliskában rejlő összes lehetőséget úgy, hogy minél több ember megtalálja magát benne, tehát izmi gép, Q4, 2 üléses roadster és/vagy CC, stb. :)"
Nekem is tetszenek annak ellenére, hogy régi Alfa, hátul kaparós Alfa, de mindenképpen Alfa rajongó vagyok. :)
"2010-09-11 15:57:11 // 15775
A lényeg, hogy sikerüljön! :) Szerintem ehhez jól ki kellene préselni a Juliskában rejlő összes lehetőséget úgy, hogy minél több ember megtalálja magát benne, tehát izmi gép, Q4, 2 üléses roadster és/vagy CC, stb. :)"
Nekem is tetszenek annak ellenére, hogy régi Alfa, hátul kaparós Alfa, de mindenképpen Alfa rajongó vagyok. :)
Kazes☻14-09-2010 13:52:51 // 1919
Okés! :)
A Ford, ill. VW-re gondoltam.
A Ford, ill. VW-re gondoltam.
süsnye14-09-2010 13:49:16 // 1918
Sziasztok!
Rosszabb, mint egy parlamenti közvetítés... :(
Nekem nincs közvetlen tapasztalatom sem a giuliettával, sem a mitoval, de olvasható, h bizony az alfa a túlélésért küzd (nem először). Ezért kell kompromisszumokat kötni, mivel eladásokat kell produkálni, nincs mese erről szól a világ.
Nekem leginkább a zenei piac jut eszembe róla... vagyis, amikor még évtizedekkel ezelőtt úgy működött a dolog, h összeállunk, zenélünk, akinek tetszik meghallgatja, megveszi a lemezünket.... ma meg mi van? a kereslet határozza meg a zenei minőséget...
Az én szubjektív megítélésem szerint pofás mind a giu, mnd a mito (és megjegyzem, a környezetemben is sokanak tetszik, akik bizony nem alfa fanok).
Nincs bennük forradalmi technikai újítás? Elhiszem, node hogy a répába várható el, ma egy autógyártótól, h egy valag pénzt öljön bele, kétes kimenetelű kutatásokba/fejlesztésekbe? Így van, sehogy...
A hátsókerék fílingért is, persze lehet sírni.... de mondjuk, sztem oltári nagy bamoság egy olyan kategóriájú modellnél tenni ezt, aminek akkora a konkurenciája, mint ide Makó és ennél fogva sztem örülnek minden EUR-nak, amit lefraghatnak, nem majd még hátsó kerék... :)
Sztem felesleges itt dobálózni azzal, h ki "nem mond" igazat, meg "ki ír" igazat... ki mondja meg mi az igaz? Ez is szubjektív... Az alfa nem lett fos (nem is mondta senki), de változik, idomul, muszáj neki, ezt követeli a piaci környezet... aki rétegmodellt akar, az sztem kicsit felsőbb kategóriákban keresgéljen, ha a pénztárcája megengedi :)
Az én szubjektív véleményem szerint semmi gond nincs az amore-s cikkel... egyszerűen leírta, h mi vezetett el odáig, h az alfa is kénytelen alkalmazkodni... Ami meg a totalcar-on van, az mindig szubjektív, de ettől még nem sz@r... nem lehet elvárni egy embertől, h egy autóról írt vélemény ne legyen szubjektív, aki ilyet vár el, jellemzően a leginkább szubjektív véleménymondó ;)
Rosszabb, mint egy parlamenti közvetítés... :(
Nekem nincs közvetlen tapasztalatom sem a giuliettával, sem a mitoval, de olvasható, h bizony az alfa a túlélésért küzd (nem először). Ezért kell kompromisszumokat kötni, mivel eladásokat kell produkálni, nincs mese erről szól a világ.
Nekem leginkább a zenei piac jut eszembe róla... vagyis, amikor még évtizedekkel ezelőtt úgy működött a dolog, h összeállunk, zenélünk, akinek tetszik meghallgatja, megveszi a lemezünket.... ma meg mi van? a kereslet határozza meg a zenei minőséget...
Az én szubjektív megítélésem szerint pofás mind a giu, mnd a mito (és megjegyzem, a környezetemben is sokanak tetszik, akik bizony nem alfa fanok).
Nincs bennük forradalmi technikai újítás? Elhiszem, node hogy a répába várható el, ma egy autógyártótól, h egy valag pénzt öljön bele, kétes kimenetelű kutatásokba/fejlesztésekbe? Így van, sehogy...
A hátsókerék fílingért is, persze lehet sírni.... de mondjuk, sztem oltári nagy bamoság egy olyan kategóriájú modellnél tenni ezt, aminek akkora a konkurenciája, mint ide Makó és ennél fogva sztem örülnek minden EUR-nak, amit lefraghatnak, nem majd még hátsó kerék... :)
Sztem felesleges itt dobálózni azzal, h ki "nem mond" igazat, meg "ki ír" igazat... ki mondja meg mi az igaz? Ez is szubjektív... Az alfa nem lett fos (nem is mondta senki), de változik, idomul, muszáj neki, ezt követeli a piaci környezet... aki rétegmodellt akar, az sztem kicsit felsőbb kategóriákban keresgéljen, ha a pénztárcája megengedi :)
Az én szubjektív véleményem szerint semmi gond nincs az amore-s cikkel... egyszerűen leírta, h mi vezetett el odáig, h az alfa is kénytelen alkalmazkodni... Ami meg a totalcar-on van, az mindig szubjektív, de ettől még nem sz@r... nem lehet elvárni egy embertől, h egy autóról írt vélemény ne legyen szubjektív, aki ilyet vár el, jellemzően a leginkább szubjektív véleménymondó ;)
Tedi14-09-2010 13:35:37 // 1917
Ez a gyerek már jóideje ingázik a nevelőszülők és az árvaház között. Kék szirénával a fején, hogy mindenki lássa :)
Kazes☻14-09-2010 13:27:31 // 1916
Nem titok, valóban. De, hogy maradjak a gyerekes példánál, nagyon fontos, hogy a gyerek maradjon, maradhasson "nálunk" és ne egy árvaház vagy nevelőszülőnél kössön ki, hisz így teljes a cslád. :)
Tedi14-09-2010 13:11:31 // 1915
Szerintem inkább csak annyi lehet a baja vele (ami nekem is), hogy talán nem az ablakba kellene kitenni
Hidd el, amiről írtam sokkal nyilvánvalóbb az autós élet számára, mint gondolnád. Nem titok, hogy szar a helyzet.
Hidd el, amiről írtam sokkal nyilvánvalóbb az autós élet számára, mint gondolnád. Nem titok, hogy szar a helyzet.
Kazes☻14-09-2010 13:04:51 // 1914
Szerintem inkább csak annyi lehet a baja vele (ami nekem is), hogy talán nem az ablakba kellene kitenni. Pl. ha a gyermekeddel van valami baj az iskolában, vagy intőt visz haza, akkor nem az igazgató és legfőképpen nem az egész iskola előtt fogod elszámoltatni, hanem inkább magatok közt otthon íg-úgy elintézitek. Én abszolút megértem a fiatalos hevületet de, hogy nem érdekel, avagy Teddy-t nem érdekli, az nem igazán jó, sőt.
Szvsz. :)
Szvsz. :)
Halesz14-09-2010 13:01:33 // 1913
Erről lehetne jókat vitatkozni :) De nem ebben a topicban :)
Halesz14-09-2010 12:59:41 // 1912
értem.
Tehát a fórumokban lehet vitázni arról, hogy amióta Fiat van, azóta nem létezik Alfa Romeo. Ott a tagok egymásnak eshetnek azon, hogy a dízel motorral Alfa-e az Alfa. Ott lehet azon vitatkozni, hogy milyennek képzelünk egy ideális Alfa Romeot. De cikket nem írhatunk arról, hogy az alfás közösség többsége/egy része/kisebbsége úgy érzi, most éppen nem igazán jó az, ami van. Tehát dugjuk a homokba a fejünket, ne panaszkodjunk arra, hogy se GT, se Brera, se Spider, ehelyett örüljünk inkább, hogy a sportosságot egy Giuliettával és egy MiTo-val, meg egy lassan kifutó modellnek számító 159-essel próbálja felmutatni a gyár.
Sajnos nem szólhat minden cikkünk a gyönyörű múltról, de szerintem ne dugjuk a fejünket a homokba. Nagyon szép dolog az összetartás, aki elolvas nálunk pár cikket, az nagyon is képbe kerülhet az alfás összetartásról és a márkahűségről!
Nem kell aggódni, nem vesztettük el a márkahűséget, sem az összetartozás élményét, csak néha reálisan kell nézni a jövőt. Ez lesz most pár évig, ezt esszük majd együtt. Nem szólhat minden cikkünk arról, hogy de jó autó volt a 156, a 75, az stb...
Ne félj Mesa, ha ismét jönnek majd a tanulmányautókról szóló hírek, stb, ismét fogsz rajongó híreket, szép jövőt jósoló anyagokat olvasni! :)
Tehát a fórumokban lehet vitázni arról, hogy amióta Fiat van, azóta nem létezik Alfa Romeo. Ott a tagok egymásnak eshetnek azon, hogy a dízel motorral Alfa-e az Alfa. Ott lehet azon vitatkozni, hogy milyennek képzelünk egy ideális Alfa Romeot. De cikket nem írhatunk arról, hogy az alfás közösség többsége/egy része/kisebbsége úgy érzi, most éppen nem igazán jó az, ami van. Tehát dugjuk a homokba a fejünket, ne panaszkodjunk arra, hogy se GT, se Brera, se Spider, ehelyett örüljünk inkább, hogy a sportosságot egy Giuliettával és egy MiTo-val, meg egy lassan kifutó modellnek számító 159-essel próbálja felmutatni a gyár.
Sajnos nem szólhat minden cikkünk a gyönyörű múltról, de szerintem ne dugjuk a fejünket a homokba. Nagyon szép dolog az összetartás, aki elolvas nálunk pár cikket, az nagyon is képbe kerülhet az alfás összetartásról és a márkahűségről!
Nem kell aggódni, nem vesztettük el a márkahűséget, sem az összetartozás élményét, csak néha reálisan kell nézni a jövőt. Ez lesz most pár évig, ezt esszük majd együtt. Nem szólhat minden cikkünk arról, hogy de jó autó volt a 156, a 75, az stb...
Ne félj Mesa, ha ismét jönnek majd a tanulmányautókról szóló hírek, stb, ismét fogsz rajongó híreket, szép jövőt jósoló anyagokat olvasni! :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
461
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?