Forum >> Giulietta
Gegee08-11-2016 10:37:41 // 8361
Köszi, ez tök jó leírás. Rövid, tömör, érthető. :) Igaz nem én kérdeztem, de nekem is hasznos volt.
pettinke08-11-2016 10:32:13 // 8360
... és a regennek semmi köze az EGR-hez.
pettinke08-11-2016 10:31:38 // 8359
a büdös dízel kormol, és mindenfélét büfög ki magából. hogy az egyre szigorúbb környezetvédelmi követelményeknek valahogy mégis megfeleljen, (többek közt) 2 dolgot találtak ki a mérnökök:
1) bizonyos üzemállapotokban visszavezetik a kipufogógázt a szívóoldalra, hogy a motor megrágja a saját gázait > ezt csinálja az EGR szelep
2) a kipufogó rendszerbe a katalizátor után beépítettek egy részecskeszűrőt (Diesel Particle Filter = DPF), ami a koromszemcsék nagyját megköti (és csak nano méretűt engedi tovább, ami rákot okoz, node mindegy...). ezt a DPF-et időnként ki kell égetni magas hőmérsékleten, hogy a beleragadt korom kifüstöljön. na, ez a regenerálás.
1) bizonyos üzemállapotokban visszavezetik a kipufogógázt a szívóoldalra, hogy a motor megrágja a saját gázait > ezt csinálja az EGR szelep
2) a kipufogó rendszerbe a katalizátor után beépítettek egy részecskeszűrőt (Diesel Particle Filter = DPF), ami a koromszemcsék nagyját megköti (és csak nano méretűt engedi tovább, ami rákot okoz, node mindegy...). ezt a DPF-et időnként ki kell égetni magas hőmérsékleten, hogy a beleragadt korom kifüstöljön. na, ez a regenerálás.
Synek07-11-2016 22:40:28 // 8358
Elvileg a EGR rendszer öntisztítása lényegében, az viszont engem is érdekelne, h honnan tudod mikor regenel?
biqci07-11-2016 21:33:22 // 8357
Mi ez a regenerálás? Vki le tudná írni?
Nekem 2.0 jtdm2-m van.
Nekem 2.0 jtdm2-m van.
Imi07-11-2016 19:40:12 // 8356
Igen persze.Ha jelzi az már baj mert 2x megszakadt.Nekem eddig még soha nem jelezte de ha úgy állok meg akkor tudom hogyha renegerál.
gaga8807-11-2016 18:24:57 // 8355
Létezik, hogy anélkül regenerál, hogy ezt jelezné a műszerfalon?
Imi05-11-2016 23:36:23 // 8354
Biztos elkaptál pont egy regenerálást.
gaga8805-11-2016 23:19:35 // 8353
Sziasztok! Az elmúlt napokban az autó körül erőteljes, édeskés, büdös szagra lettem figyelmes. Járó motornál felnyitottam a motorháztetőt és semmi szag. Hátul viszont a kipufogónál erőteljesen. 1,6 jtd. Olajcsere kb. másfél hónapja volt, szűrőkkel, vezérműszíjjal együtt. Akkor a szerelő szerint olaj nem hiányzott.( azelőtt kb. 20.000km-t ment az olajjal ) Hűtőfolyadék szintet sem látom csökkenni a tartályban. Van ötletetek hol keressem az okát?
Jimmi T.02-11-2016 12:56:27 // 8352
nem. nem viszek biciklit :-)
Kovacslajos1101-11-2016 23:09:28 // 8351
Hétvégén csomagtartóajtón vittem biciklit, és észrevettem, hogy enyhe fékezésnél nem világít a féklámpa... városban araszolgatáskor egész sokszor megálltam úgy hogy nem kapcsolt be. Nagyobb fékerőnél bekapcsol. Lehet már régóta ilyen, csak eddig nem volt ami visszatükrözze ezért lehet nem vettem észre...
Hasonlót tapasztalt már vki?
Hasonlót tapasztalt már vki?
Balázs156SW31-10-2016 09:11:47 // 8350
http://www.autobild.de/marken-modelle/alfa-romeo/giulietta/4/
Halesz30-10-2016 16:48:36 // 8349
Ha csak a lökhárítókat és a lámpákat cserélték volna, hogy hasonlítson a Giuliára, az egészen biztos elrontotta volna az autó teljes formáját, de valóban, abban igazad van, hogy nem volt olyan jelentős ez a módosítás, mint például a 147 facelift esetében.
Amúgy ezért is írtam ráncfelvarrást, mert véleményem szerint az pont ezt fedi: olyan módosításokat, amelyek miatt komplett karosszériaelemeket nem kellett cserélni. Szerintem azért az autó eleje igencsak komolynak mondható változtatáson ment át, ha már csak a teljesen megújult scudettót nézzük. Egyébként a rácsozata tök ugyanaz, mint a Giuliáé, nem véletlenül :)
Amúgy ezért is írtam ráncfelvarrást, mert véleményem szerint az pont ezt fedi: olyan módosításokat, amelyek miatt komplett karosszériaelemeket nem kellett cserélni. Szerintem azért az autó eleje igencsak komolynak mondható változtatáson ment át, ha már csak a teljesen megújult scudettót nézzük. Egyébként a rácsozata tök ugyanaz, mint a Giuliáé, nem véletlenül :)
Gegee29-10-2016 10:56:47 // 8348
Tetszik az ötlet és van benne valami! :)
Balázs156SW29-10-2016 07:24:29 // 8347
Visszatérve a cikkre én a "komoly ráncfelvarrás"sal nem értek egyet. Az outsiderek többsége ezeket észre sem veszi, mert elsősorban kívülről vizsgálják az autót. Nagyon kellett volna egy karosszéria igazítás a Giulia irányába, amit lökhárító és lámpa cserével meg tudtak volna "olcsón" úszni...
Piritu - 1.000.00028-10-2016 21:25:45 // 8346
AdiArsenal28-10-2016 18:04:50 // 8345
Az olasz nők a legjobb európában :-D Egyébként sok jó nőnek büdös a szája ;-)
AdiArsenal28-10-2016 18:00:42 // 8344
Jó bicikli szervizelése nem olcsó, én 1,5 évente minimum 100ezret költök bringa alkatrészre és ez csak a kopó egységre vonatkozik. Hetente télen is minimum 100km-ert tekerek, autót szinte csak meccsrejárásra használom, hobbiból van egyébként nincs rá szükségem. Napi használatra nem biztos, hogyAlfát vennék.
Gegee28-10-2016 16:39:33 // 8343
Hehe, ez jó. Nagyon jó indok! :)
Piritu - 1.000.00028-10-2016 16:28:47 // 8342
Ne tudd meg, hogy mennyit vaciláltam a nyitható tetőn. Aztán két dologra jutottam:
- csak sikerül a XXI. században megoldani, hogy ne ázzon be,
- a kérdésen ráérek gondolkodni, ha mégis beázik :-))
- csak sikerül a XXI. században megoldani, hogy ne ázzon be,
- a kérdésen ráérek gondolkodni, ha mégis beázik :-))
Piritu - 1.000.00028-10-2016 16:26:50 // 8341
Pedig pont azon gondolkodtam, hogy a TCT "tudományosan" használja a kuplungot, így talán hosszabb ideig fog működni a kettős tömegűvel együtt, mintha kézi váltós lenne.
Gegee28-10-2016 15:40:53 // 8340
Ha rendelsz az autóba ülésfűtést az megint egy plusz hibaforrás azzal szemben, amelyikben nincs. Hidd el, ez rossz érv. Jó az automata váltó! Aki sokat vezet annak főleg! Ha már hibaforrásnál tartasz, akkor használj biciklit, az még benzint sem fogyaszt, plusz alig van rajta valami ami tönkremehet illetve, ha tönkre is megy, egyszerűen bütykölhető olcsón és otthon is. :) Én ma is biciklivel jöttem munkába, de nem azért, mert kevés rajta a hibaforrás, hanem mert hiányzik a mozgás és legalább ennyivel is hozzájárulok a mozgáshoz, még akkor is ha sokat nem ér.
AdiArsenal28-10-2016 15:04:16 // 8339
Automata váltó egy plusz hibaforrás a manuálishoz képest, úgy értettem
Piritu - 1.000.00028-10-2016 14:13:28 // 8338
Tényleg nem fárasztó a hosszú út. Az elmúlt két hétben 4x mentem 850 km-es etapokat egyben.
A harmadik után egyenesen a mítingre mentem.
Bár nálam úgy 1000 km-re van "belőve" a napi adag, mert az anyacégünk annyira van ide és az évek során megszoktam.
A Spiderben igazából a TS adja a lényeget, a "szellő" csak ráadás. 50-nél dupla kuplung&gázfröcssel vissza kettőbe, majd elforgatni 6500-ig. Ezt sajna nem tudja a kormos...
A harmadik után egyenesen a mítingre mentem.
Bár nálam úgy 1000 km-re van "belőve" a napi adag, mert az anyacégünk annyira van ide és az évek során megszoktam.
A Spiderben igazából a TS adja a lényeget, a "szellő" csak ráadás. 50-nél dupla kuplung&gázfröcssel vissza kettőbe, majd elforgatni 6500-ig. Ezt sajna nem tudja a kormos...
Piritu - 1.000.00028-10-2016 14:03:21 // 8337
A diesel is, a multiair is, meg úgy általában minden más is addig jó, amíg nem kel rá költeni :-DD
AdiArsenal28-10-2016 10:25:39 // 8336
Nekem semmi bajom, hogy Fiat cuccok vannak benne, sőt ettől megbízhatóbbak is, kiforrott jó cuccok, kivéve a multiair-t.
Gegee28-10-2016 09:39:15 // 8335
Egy dologban soha nem fog az ízlésvilágunk találkozni, amíg ezt az autót használjuk Sanyi bácsi! :) Mai napig tartom a véleményem, hogy a nav alatti billenőkapcsolók az egyik legjobb dolog a műszerfalon! Eddig nem volt olyan emberke, főleg nő, aki ne vette volna észre és ne fűzött volna hozzá valami pozitívumot. (Itt nem szerszám növelésről van szó) Sőt, a hozzá értőknek a régi nav is jobban tetszik, mint az új.
Az összes többivel maximálisan egyet értek! Embléma nekem sem jön be, felirat jobb volt középen, scudettoból nekem is hiányzik a króm, karbon ajtókárpit nem az én stílusom, ajtókilincs sem tetszik, jobb volt a régi. TCT-vel nincs tapasztalatom, de biztos jó és kényelmes lehet. Nekem nagyon bejön ez a manuális váltó. Igaz, ritkán megyek 200 km-nél többet egy huzamban, ha meg megyek akkor ott az automata xdrive céges off, ami hát mit mondjak, elfogadnám sajátnak. :) Azzal mentem 1600 km-ert másfél nap alatt és valóban kényelmes, TCT is ilyen lehet. Hosszú pályán menve, automata váltó+tempomat kombó nagyon kényelmessé teszi az utat és ami a legfontosabb számomra, hogy egy 8 órás út után is az ember úgy szállhat ki a kocsiból, hogy használható. Számomra ebben az esetben éri meg az automata. Sanyi neked szerintem az egyik legjobb választás volt a TCT! A hiányérzetet a Spiderrel pótolod, ezt megértem, csak nem tudom elképzelni. Még nem ültem Spiderben soha és nem is vezettem cabriót sem. Valahogy eddig ez a dolog eddig kimaradt az életemből. :)
Az összes többivel maximálisan egyet értek! Embléma nekem sem jön be, felirat jobb volt középen, scudettoból nekem is hiányzik a króm, karbon ajtókárpit nem az én stílusom, ajtókilincs sem tetszik, jobb volt a régi. TCT-vel nincs tapasztalatom, de biztos jó és kényelmes lehet. Nekem nagyon bejön ez a manuális váltó. Igaz, ritkán megyek 200 km-nél többet egy huzamban, ha meg megyek akkor ott az automata xdrive céges off, ami hát mit mondjak, elfogadnám sajátnak. :) Azzal mentem 1600 km-ert másfél nap alatt és valóban kényelmes, TCT is ilyen lehet. Hosszú pályán menve, automata váltó+tempomat kombó nagyon kényelmessé teszi az utat és ami a legfontosabb számomra, hogy egy 8 órás út után is az ember úgy szállhat ki a kocsiból, hogy használható. Számomra ebben az esetben éri meg az automata. Sanyi neked szerintem az egyik legjobb választás volt a TCT! A hiányérzetet a Spiderrel pótolod, ezt megértem, csak nem tudom elképzelni. Még nem ültem Spiderben soha és nem is vezettem cabriót sem. Valahogy eddig ez a dolog eddig kimaradt az életemből. :)
CseBali28-10-2016 09:20:45 // 8334
Sziasztok,
Klassz volt a cikk... :)
Én így látom a dolgokat:
- maga a forma még mindíg telitalálat - továbbra is frissnek és különlegesnek hat a sok egyen forma között
- az új logo sztem franko (már folyamatban van nekem is a csere)
Tetsztik, hogy kicsit újra gondolták a régi változatok egyikét
Nekem is van egy - azt hiszem Alfetta - Scudetto-m a 80-es évekből - egészen hasonló logo-val
- ha már Scudetto - nekem ez az új is tetszik - annak a beszerzésén is pörgettem már maga párszor... :)
- a belsőben a régi kapcsolók zseniálisak - egy kis fantáziával össze lehetett volna hozni a nagy képernyőt a régi kapcsolókkal
- a karbon mintázat nekem már picit sok, azt "túl tolták"
Nem tudom a mostani verziók minősége milyen, remélem azon is javítottak már, mert ha az enyémből indulok ki - akkor volt/van min javítani!
Az én vasam mindíg tud meglepetéseket okozni, hogy éppen mikor mi kezd el zörögni benne... (most az ajtókárpitok és a tető kárpit van napirenden)
Olyan mintha Miss Italy-val járna az ember, akinek...khmmm... néha rossz a lehelete :)
...istennek érzed magad mellette, de néha próbálsz másra figyelni, hogy ne vegye el a kedved az a kis apróság... :))
Amúgy köszi a cikket Halesz!!
Klassz volt a cikk... :)
Én így látom a dolgokat:
- maga a forma még mindíg telitalálat - továbbra is frissnek és különlegesnek hat a sok egyen forma között
- az új logo sztem franko (már folyamatban van nekem is a csere)
Tetsztik, hogy kicsit újra gondolták a régi változatok egyikét
Nekem is van egy - azt hiszem Alfetta - Scudetto-m a 80-es évekből - egészen hasonló logo-val
- ha már Scudetto - nekem ez az új is tetszik - annak a beszerzésén is pörgettem már maga párszor... :)
- a belsőben a régi kapcsolók zseniálisak - egy kis fantáziával össze lehetett volna hozni a nagy képernyőt a régi kapcsolókkal
- a karbon mintázat nekem már picit sok, azt "túl tolták"
Nem tudom a mostani verziók minősége milyen, remélem azon is javítottak már, mert ha az enyémből indulok ki - akkor volt/van min javítani!
Az én vasam mindíg tud meglepetéseket okozni, hogy éppen mikor mi kezd el zörögni benne... (most az ajtókárpitok és a tető kárpit van napirenden)
Olyan mintha Miss Italy-val járna az ember, akinek...khmmm... néha rossz a lehelete :)
...istennek érzed magad mellette, de néha próbálsz másra figyelni, hogy ne vegye el a kedved az a kis apróság... :))
Amúgy köszi a cikket Halesz!!
Golyszi28-10-2016 09:12:12 // 8333
pe-Ti28-10-2016 07:34:35 // 8332
Ciao!
Ezt a Bravo-zást már az elején sok helyről hallottam még a Kelet-Pestnél is (!) pedig szerintem is max a padlólemez egyezhet mert a futómű például totál más (hátul Bravo: csatolt "merev híd" Giu: teljesen független multilink). A hajtásláncban sok az átfedés ez tény de akkor ezzel az erővel az összes Fiat termékre ráhúzható az egy kaptafa....
Ezt a Bravo-zást már az elején sok helyről hallottam még a Kelet-Pestnél is (!) pedig szerintem is max a padlólemez egyezhet mert a futómű például totál más (hátul Bravo: csatolt "merev híd" Giu: teljesen független multilink). A hajtásláncban sok az átfedés ez tény de akkor ezzel az erővel az összes Fiat termékre ráhúzható az egy kaptafa....
AdiArsenal28-10-2016 05:50:21 // 8331
Amíg nem kell rá költeni addig jó.
Csöri27-10-2016 22:23:24 // 8330
"Bravo műszaki alapok". Aaaaaah
Igazából nem teljesen igaz. A Delta az nagyon hasonló, sőt a ruha alatt ugyanaz, de a Giulietta max a padlólemezben hasonlít. Viszont a Bravo meg egy az egyben Stilo. Szóval vannak bajok.:-)
Igazából nem teljesen igaz. A Delta az nagyon hasonló, sőt a ruha alatt ugyanaz, de a Giulietta max a padlólemezben hasonlít. Viszont a Bravo meg egy az egyben Stilo. Szóval vannak bajok.:-)
Piritu - 1.000.00027-10-2016 20:28:53 // 8329
Nem csak Giulietta betegség az átvezetés, a 159-es tábor is küzd vele. Meg az 1997-es gyártású Spideremnél is javítani kellett a vezetéket.
Öcsi27-10-2016 20:23:58 // 8328
Ha tényleg igazad van, akkor ez a gumikukac a legszerencsétlenebb megoldás amit az Alfánál kitaláltak. Már javítottam a jobb hátsó tolatólámpa vezetékét, de a csomagtartó vil. sem jó (nem izzó hiba) A bal elsö ajtóban is el van szakadva a hangszóró vezeték, mert ha megszorongatom a gumi átvezetőt megszólal. Na de azért még szeretem!
Piritu - 1.000.00027-10-2016 20:23:24 // 8327
Az enyém 2015.10.21-én készült már nem a régi rádiós belsővel és még teljesen piros :-)
Giuntini27-10-2016 20:22:10 // 8326
Nekem sokkal jobban tetszett a régi kalligráfia a hátsó ajtón! Teljesen igazat adok nektek, hogy nem választanátok kézi váltóval. Nem véletlen, hogy a Giulia Veloce is csak automata váltóval létezik. A 159-ben is a 2,4-es motor automatával az igazi.
Halesz27-10-2016 20:18:45 // 8325
Piritu - 1.000.00027-10-2016 20:13:07 // 8324
A cikk képeit nézegetve kicsit meglepődtem, amikor a fehér színű kijelzőt láttam. Nekem ez piros és cefetül jól néz ki, ráadásul eddig a 147/156/159-ben is piros volt.
Miért fehéredett ki? :-OO
Miért fehéredett ki? :-OO
Piritu - 1.000.00027-10-2016 19:56:20 // 8323
Szedd le a kárpitot és rögtön kiderül. A Spiderrel már jártam így, amikor rosszul raktam össze és kiugrott a kilincs tengelye a tartóból. Ha meg eltörött valami Phonnál néznék körül először.
Jimmi T.27-10-2016 18:31:42 // 8322
eltörött . kárpit ki, műanyag hegesztőshöz el , kárpit vissza. vagy bontóban egy komplett ajtókárpit, vagy rendelni egy újat ( nem játék,főleg ami bőr belsős )
István00227-10-2016 18:18:41 // 8321
Akkor csak egy tesztautót láttam a nyáron: 8170 hsz.
Azt hittem valakié
Azt hittem valakié
AdiArsenal27-10-2016 17:57:50 // 8320
Addig amíg az emberek többségének az az első gondolata az Alfákról, hogy szépek, de megbizhatatlanok, addig csinálhatnak itt MiTo-t, Giuliettát vagy Giuliát akármilyen jóra, nem kell egetverő eladásokra számítani, főleg ugy nem, ha annyiba kerül, mint egy bmw vagy audi,amelyek ugye köztudottan kiválónak vannak beállítva. MiTo és a Giulietta is a kategóriája legszebbje, megbízhatóbbak is mint a korábbi Alfák köszönhetően a Fiat-tal való szorosabb együttműködésnek, és nem mellékesen olcsóbban elő tudják állítani, ezek miatt is gondolom, most hogy más útra lépett a Giuliával az Alfa, új hajtáslánc, új motorok, kell idő mire ezek lehetséges tipushibáit kijavítják és műszakilag kiforrottak lesznek, de ezt majd az idő mondja meg.
Piritu - 1.000.00027-10-2016 17:37:04 // 8319
Érdekes autó a Giulietta. Az enyém még csak a félfészliftes, de valahogy szerencsésnek érzem emiatt.
Ami már "van" nálam is:
- eltüntetett kapcsolósor - Nekem pont miatta nem tetszett a régi középkonzol. Lehet egyéni, de nekem az új jobban tetszik.
Ami nincs:
- új embléma - annyira megszoktam az elmúlt évek során a színes, hogy örülök, hogy a mostanin is az van.
- felirat - a régi felirat jobban bejön. Maga a betűtípus is (szerintem az új jellegtelen lett), meg a helye is. Az új pont ott van, ahol az összes többi autón.
- scudetto rácsozata - valahogy a krómot elegánsabbnak tartom a feketénél, mégis mutatós lett vele az eleje (Bár a Spidernél meg pont a krómkeret zavart a fészliftesen.)
- csíkok - szerintem vagány lett
- fekete lámpa - Egyértelműen ez tetszik a legjobban az újítások közül. Már elgondolkodtam a cserén, de amíg garis a kocsi nem akarok hozzányúlni
- karbonminta - lehet, hogy bennem a hiba, de nekem nagyon nem jön be.
A 120 lovassal mentem először, akkor kicsit gyengének tűnt, bár "normális" használatra tuti hogy elég.
TCT - így 40e km után tetszik. Kényelmes, gyors, akár sportosabban is lehet vele menni a gyors kapcsolások és a "fülek" miatt, DE számomra a "moslékkeverés" hozzátartozik az autókázáshoz így egy-egy szerpentin után marad némi hiányérzetem. Szerencsére a Spiderrel mindezt kárpótolni lehet :-)
Ami már "van" nálam is:
- eltüntetett kapcsolósor - Nekem pont miatta nem tetszett a régi középkonzol. Lehet egyéni, de nekem az új jobban tetszik.
Ami nincs:
- új embléma - annyira megszoktam az elmúlt évek során a színes, hogy örülök, hogy a mostanin is az van.
- felirat - a régi felirat jobban bejön. Maga a betűtípus is (szerintem az új jellegtelen lett), meg a helye is. Az új pont ott van, ahol az összes többi autón.
- scudetto rácsozata - valahogy a krómot elegánsabbnak tartom a feketénél, mégis mutatós lett vele az eleje (Bár a Spidernél meg pont a krómkeret zavart a fészliftesen.)
- csíkok - szerintem vagány lett
- fekete lámpa - Egyértelműen ez tetszik a legjobban az újítások közül. Már elgondolkodtam a cserén, de amíg garis a kocsi nem akarok hozzányúlni
- karbonminta - lehet, hogy bennem a hiba, de nekem nagyon nem jön be.
A 120 lovassal mentem először, akkor kicsit gyengének tűnt, bár "normális" használatra tuti hogy elég.
TCT - így 40e km után tetszik. Kényelmes, gyors, akár sportosabban is lehet vele menni a gyors kapcsolások és a "fülek" miatt, DE számomra a "moslékkeverés" hozzátartozik az autókázáshoz így egy-egy szerpentin után marad némi hiányérzetem. Szerencsére a Spiderrel mindezt kárpótolni lehet :-)
biqci27-10-2016 17:24:26 // 8318
Halesz27-10-2016 16:59:20 // 8317
Igen, épp ezért hiányolom a billenőkapcsolókat, az valami zseniális volt, és az egyetlen igazán stílusos része volt a beltérnek - szerintem.
Azért nem lett az én matekom szerint a megmentője, mert a Giuliát is megmentőnek tartja az Alfa, mindent ettől remélnek most. Ha már korábban óriási sikereket értek volna el akár a Giuliettával, akár a 159-essel, akkor nem történik az meg, hogy hosszú évekig nincsen 159 utódmodell.
Azért nem lett az én matekom szerint a megmentője, mert a Giuliát is megmentőnek tartja az Alfa, mindent ettől remélnek most. Ha már korábban óriási sikereket értek volna el akár a Giuliettával, akár a 159-essel, akkor nem történik az meg, hogy hosszú évekig nincsen 159 utódmodell.
Jimmi T.27-10-2016 16:53:51 // 8316
Én se . Annak ellenére hogy a multiair modul megint sz.pat.
A felirat a hátulján szerintem ratyi , a billenőkapcsoló királyság. Mutass még egyet ebben a kategóriában amiben ilyen őrült dolog van (volt)
Nem tudom milyen a TCT , nekem egy pontosabb kézi kellene.
Nem lett az alfa megmentője , ha jól sejtem ezért többre vitte mint a Mito+ 159 együttes db száma.
Ha nem akkor nyugodtan írd le ide a matekot :-)
A felirat a hátulján szerintem ratyi , a billenőkapcsoló királyság. Mutass még egyet ebben a kategóriában amiben ilyen őrült dolog van (volt)
Nem tudom milyen a TCT , nekem egy pontosabb kézi kellene.
Nem lett az alfa megmentője , ha jól sejtem ezért többre vitte mint a Mito+ 159 együttes db száma.
Ha nem akkor nyugodtan írd le ide a matekot :-)
Halesz27-10-2016 16:45:18 // 8315
Teszteltem az 1,6-os dízellel szerelt, TCT-váltós Giuliettát :)
Ez a váltó-motor kombó valami zseniális, imádtam (pedig nem vennék már dízelt)
Íme a teszt, kíváncsi vagyok a véleményetekre :)
Ez a váltó-motor kombó valami zseniális, imádtam (pedig nem vennék már dízelt)
Íme a teszt, kíváncsi vagyok a véleményetekre :)
Jimmi T.27-10-2016 15:29:22 // 8314
Ma megtörtént a tényekkel szembesítés.
A szerelő hibakód olvasás és próba út után azzal fogadott hogy minden rendben, de azért menjünk együtt is egy kört.
90-el nyomta vagy 20 km-en át és a computer nem mutatott semmi hibát. Átvettem a gépet 110-120, lassítás gyorsítás visszaváltás és lőn csoda, a szerviztől 200 méterre ami tudott minden kigyúlt a műszerfalon és a laptopján is . Újra be a szervizbe, gyertyák ki , kompresszió mérés , és a 4. hengerben kettővel kisebb a nyomás.
Multiair ? Multiair !
Garancia ? Egy év , szerintem kettő, de egy, nem kettő. Na most ezt nyomozzák.
Rohodi Misi viszont már lökte is hogy a szakszervizben cserélt cuccra bizony 2 , akkor meg bizony garis .
Egyenlőre ennyi
A szerelő hibakód olvasás és próba út után azzal fogadott hogy minden rendben, de azért menjünk együtt is egy kört.
90-el nyomta vagy 20 km-en át és a computer nem mutatott semmi hibát. Átvettem a gépet 110-120, lassítás gyorsítás visszaváltás és lőn csoda, a szerviztől 200 méterre ami tudott minden kigyúlt a műszerfalon és a laptopján is . Újra be a szervizbe, gyertyák ki , kompresszió mérés , és a 4. hengerben kettővel kisebb a nyomás.
Multiair ? Multiair !
Garancia ? Egy év , szerintem kettő, de egy, nem kettő. Na most ezt nyomozzák.
Rohodi Misi viszont már lökte is hogy a szakszervizben cserélt cuccra bizony 2 , akkor meg bizony garis .
Egyenlőre ennyi
Csöri26-10-2016 22:31:56 // 8313
Valószínű, hogy neked is szétment a cső a csomagtartó átvezetésben. Ezt ki kellene javítani, még ha nem is használod.
Öcsi25-10-2016 22:07:57 // 8312
Sziasztok!
A hátsó ablakmosóm a víz egy részét nem az üvegre, hanem az kárpit alá nyomja. Mivel nem használom, csak véletlenül nyomtam rossz irányba a kart, így derült ki. Az előző autómnál ( Fiat Brava ) sem használtam mert ott meg emiatt rohadt be az ablaktörlő tengelye. Volt valakinek ilyen problémája? Esetleg, hogy lehet ki iktatni, hogy egyáltalán ne menjen?
A hátsó ablakmosóm a víz egy részét nem az üvegre, hanem az kárpit alá nyomja. Mivel nem használom, csak véletlenül nyomtam rossz irányba a kart, így derült ki. Az előző autómnál ( Fiat Brava ) sem használtam mert ott meg emiatt rohadt be az ablaktörlő tengelye. Volt valakinek ilyen problémája? Esetleg, hogy lehet ki iktatni, hogy egyáltalán ne menjen?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
433
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?